12. oktober 2021

Stine Bosse: “… hvorfor er det kun danskernes vejr i Danmark? Hvad med alle de andre, der bor her?”

Stine Bosse er udenfor kategori, og selv i Twitterland møder hun modstand. Der jokes i kommentarsporet om problemet med ‘vores vejr’, ‘Danmarks Radio’, ‘danskvand’ og fremdeles. En skøn debat der fortæller, at den eurofile Bosse-type er et stykke fra Twitters hårde kerne, og et lysår fra den gennemsnitlige dansker. Og med det sidste mener jeg, en dansk dansker fra Danmark.

“Jeg er fast seer på 21 søndag inkl vejret. Men hvorfor er det kun danskernes vejr i Danmark? Hvad med alle de andre, der bor her? (Stine Bosse)

(Stine Bosse på Twitter, 10. oktober 2021)

“… jeg tænker efter og konstaterer at jeg er enig med mig selv. Vejret i Danmark er ikke danskernes vejr. Det giver altså ikke mening. Så lidt som tyskernes vejr. Eller grækernes.” (Stine Bosse)

Oploadet Kl. 01:08 af Kim Møller — Direkte link31 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/122539/trackback

31 Comments »

  1. Anerkender/indrømmer Stine Bosse her, at “alle de andre, der bor her” (ikke-etniske beboere) faktisk IKKE er danskere? I så fald er jeg for en meget sjælden gangs skyld enig med Stine Bosse!

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. oktober 2021 @ 01:16

  2. Er alle politiserende kvinder ikke uden for kategori? Der er seriøse grunde til at tro at politik-kvinderne (fra Merkel, Ursula og Ylva……. til Jelved, Zenia, Rosa Lund, Mai Villadsen og Stine Bosse osv.) bliver den europæiske økonomis og kulturs undergang. Alle er de rablende pladderhumanister, klima-tosser og blodrøde utopiske fantaster. Samt mændenes, familiernes, børnenes, nationernes og demokratiernes fjender.

    Se hvordan politik-kvinderne…….hysteriske co2-aktivister, woke kvinder i skoler og universiteter og religiøse multi-kulti og ligestillings aktivister……. fører sig frem i medierne, partierne og ministerierne.

    De er lige så fanatiske som i sin tid de japanere der kæmpede for gult overherredømme og for kejseren, som blev betragtet som en solgud.

    Feministerne har allerede smadret Sverige, og næste land kan blive Danmark.

    Kommentar by BENT A — 12. oktober 2021 @ 01:51

  3. #1 Peter Nielsen. Det er der noget om, det du siger her.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. oktober 2021 @ 02:02

  4. Stine Bosse er en tosse;

    men de, som provomere hende som noget stort, er raplende tossede.

    Kommentar by Oppenheimer fan — 12. oktober 2021 @ 03:20

  5. Jeg elsker at du har pixeleret hende :)
    Vi gør ikke forskel her på hardcore islamister og en kendt debattør.

    Kommentar by Hema — 12. oktober 2021 @ 06:00

  6. Nr. 2, 01.51: “Awaiting”: Er filter-robotten lige så dum som Stine B?

    Kommentar by BENT A — 12. oktober 2021 @ 08:17

  7. Synes da ellers vi har en del vejr-negre på skæærmen???

    Kommentar by redneck — 12. oktober 2021 @ 08:18

  8. Da jeg opholder mig i Skåne en stor del af året, ser jeg hellere at vejrudsigterne inkluderer Skåne – som jo ligger mellem Bornholm og Sjælland, alle tre kernedanske områder.

    Kommentar by ino — 12. oktober 2021 @ 08:21

  9. Hun er den mest forhenværende Danmarks erhvervskvinde nr. 1.
    Hun kommer op efter luft hvert andet år. Ignorer hende.

    Kommentar by Bastardo — 12. oktober 2021 @ 08:32

  10. “jeg tænker efter og konstaterer at jeg er enig med mig selv”
    Er det et rigtigt citat? Hahahahahah, det er fandme sjovt. Tror jeg vil prøve at sige.

    Bosse er vidnesbyrd om at man ikke skal drikke og skrive på sociale medier på samme tid.

    Kommentar by John Sorensen — 12. oktober 2021 @ 08:43

  11. Hvis “allahs de andre” ikke kan lide det danske vejr, står det dem fuldstændig frit for at fise hjem til deres lerhytter i deres evigt solafsvedne sandbunker. Ingen ægte danskere vil savne “allahs de andre”
    Vejret i Danmark er selvfølgelig danskernes vejr. Vejret er absolut ikke de invaderende tobenede danskerhadendes vejr. Kommer man med vrøvl som Bosse, bliver man med rette anset som tosse.

    Kommentar by Gustav Jensen — 12. oktober 2021 @ 09:15

  12. ino — 12. oktober 2021 @ 08:21.
    For nogle år siden, gjorde nogle svenske chauvinister vrøvl over, at dansk tv viste vejret over Skåne – som om det var et forsøg på at generobre den af Frankrig til Sverige forærede danske landsdel.
    Men hvordan vise vejret over Bornholm og Ertholmene uden at inkludere skånsk himmel ? Nogle Mälarsvenskere har stadigvæk dårlig samvittighed over Frankrigs storslåede bonus til svenske kongelige krigshunde.

    Kommentar by Gustav Jensen — 12. oktober 2021 @ 09:22

  13. Denne S Bosse har hun nogen relevans, hvad producere hun ,set paa afstand .

    Kommentar by dunk — 12. oktober 2021 @ 10:05

  14. Nu er det jo ikke “vejret”, kolonisterne begærer af os – så mon ikke, vi i det mindste kan få lov til at beholde dét for os selv?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 12. oktober 2021 @ 10:15

  15. Kim Møller, hvorfor slører du Stine Bosse kødfulde kontrafej i dette opslag?

    Kommentar by kingo — 12. oktober 2021 @ 10:48

  16. Stine Bosse er og bliver en idiot.

    Kommentar by Morten — 12. oktober 2021 @ 11:59

  17. Den største disponeringsfejl Tryg Forsikring nogensinde har gjort, var at ansætte S.Tosse som direktør.
    Derfor, hvert år på samme dag fejre de, at de overlevede og slap af med hende igen!
    Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 12. oktober 2021 @ 12:25

  18. “Stine Bosse: Jeg tror i virkeligheden, at danskerne oprigtigt er urolige for klimaforandringerne”

    https://www.raeson.dk/2014/stine-bosse-jeg-tror-i-virkeligheden-at-danskerne-oprigtigt-er-urolige-for-klimaforandringerne/

    Hvad med alle de andre, der bor her?

    Kommentar by wilty — 12. oktober 2021 @ 13:57

  19. Har Stine the Boss været i hænderne på de syriske hjernekirurger, siden hun synes inficeret af quranovirus og dermed fået quran-19 sygen?
    Det var fruen, som i sin tid under akutte anfald af ekstrem islamofili slog på stortromme for import af tusindvis af arbejdstruede syriske raketforskere, hønsehjernekirurger, atomblandere, atomdyrkere og atomforhandlere til lille utrolige vantro Danmark.

    Kommentar by Gustav Jensen — 12. oktober 2021 @ 15:24

  20. Hønsehjernekirurger, ha ha, den var go. Nu er Stine Bosse jo selv en hønsehjerne, og det var måske derfor hun var så ivrig efter at importere disse hønsehjerne-genier. Hun har jo længe trængt til en stor hjerneoperation, og har så haft en mavefornemmelse af at sådan nogle invasive typer kunne hjælpe hende.

    Kommentar by BENT A — 12. oktober 2021 @ 15:41

  21. Nr. 2 kommentar kl. 01.51 er blot en uskyldig nærmere beskrivelse af nutidens politik-kvinder, så den bliver vel frigivet på et tidspunkt?

    Kommentar by BENT A — 12. oktober 2021 @ 15:44

  22. Stine Bosse er så rædselsfuld en kælling, hun møver sig ind alle vegne, og får lov, dette viser blot vi er i den mest skøre tid, og det ser ikke ud til at blive bedre.

    Kommentar by IES — 12. oktober 2021 @ 17:47

  23. #16 wilty

    Bingo!!

    Hver gang man tror at sindssyge kællingers kaglen ikke kan blive værre ,
    popper der en endnu mere bimlende gal kone op.

    Kommentar by Danskeren — 12. oktober 2021 @ 18:38

  24. I guder: Hun er sågu dummere end jeg forestillede mig. Hvad bliver mon det næste? Må man snart ej heller mere sige: Jeg har hjemme i Danmark eller lign?

    Kommentar by NED MED ALTING — 12. oktober 2021 @ 19:15

  25. # 17
    Du skriver bl. a. – Har Stine the Boss været i hænderne på de syriske hjernekirurger, siden hun synes inficeret af quranovirus og dermed fået quran-19 sygen?
    Svaret er vel et rungende JA. Til trods for disses, efter sigende eminente dygtighed, da kan så dygtige vel også fejle. Det værste er vel hun selv tror på sit vrøvl og samme gør andre ret tydeligt også. Det er sågu bizarre tider vi har.

    Kommentar by NED MED ALTING — 12. oktober 2021 @ 19:19

  26. Jeg skal forklare, hvorfor Stine Bosse “har relevans” eller med andre ord har vægt i den offentlige debat, hvad enten man kan lide det eller ej.

    Stine Bosse er bestyrelsesmedlem i Allianz, Assistansbolaget AB og COOP. Dertil er hun bestyrelsesformand for Tele Grønland og Nunaoil.

    Hertil kommer 15 tidligere bestyrelsesposter heriblandt sværvægtere som Nordea, TDC og Grundfos.

    Hun udfører også “frivilligt” arbejde nu om dage i organisationer som f.eks. Europabevægelsen, hvor hun endda er formand.

    Sideløbende har der også været plads til et engagement angående Københavns Handelshøjskole nå nej Copenhagen Business school og andre uddannelsesinstitutioner.

    Stine Bosse er ikke overraskende også en del af flere netværk.

    Men på trods af denne aktivitet rettet mod erhvervslivet kan man på Nettet læse jammerklager over, at socialdemokratiet har adopteret Dansk Folkepartis politik, samt at Socialdemokratiet har mistet den internationale solidaritet og marxistiske arv.

    Kommentar by T. H. — 12. oktober 2021 @ 21:29

  27. Rettelse: “samt at Socialdemokratiet har svigtet den internationale solidaritet”

    Kommentar by T. H. — 12. oktober 2021 @ 21:32

  28. https://twitter.com/JesperTheilgard/status/1447518810467151873

    “Klimaekspert” Jesper Theilgaard:

    Kære Stine. Din kommentar, tror jeg, skyldes alene anvendelsen af ordet “danskernes”, som jo er ekskluderende i forhold til alle andre her i landet – turister, flygtninge etc. I det lys er jeg enig. Man kunne jo bare siger “Vejret her i landet” eller i Danmark.

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 12. oktober 2021 @ 21:46

  29. Det skal nok lykkedes de europæiske kvinder at save den gren over de selv sidder på…De er i hvert fald godt igen overalt, ikke mindst i Danmark.

    Bare se f.eks. her:

    https://jyllands-posten.dk/kultur/ECE13362364/sally-rooney-stoetter-boykot-af-israel-naegter-at-lade-sin-nye-roman-blive-oversat-til-hebraisk/

    Kommentar by Black Watch — 13. oktober 2021 @ 00:17

  30. # 24
    Citat begyndt: Sideløbende har der også været plads til et engagement angående Københavns Handelshøjskole nå nej Copenhagen Business school og andre uddannelsesinstitutioner. Citat slut.
    Fint du fik tilrettet Handelshøjskolen til Copenhagen Business School. Hvis ikke var der mulighed for du fik de, åhhh så veluddannede fra CBS på nakken. forstået derhen at de der har en uddannelse fra CBS føler sig bedre end dem = højt hævet over de der fik eksamen fra Handelshøjskolen. Forskel må der være.

    Kommentar by NED MED ALTING — 13. oktober 2021 @ 00:19

  31. # 26 Så sandt, så sandt. Hende fra VS Anne Grete Holmsgaard og klakører har ikke levet politisk forgæves. Lidt OT: En god ven af mig har gjort tjeneste i FN´s fredsbevarende styrke i Gaza, Han har fortalt at han på den Israelske side af grænsen så grønne marker med arbejdende folk. På den ansen side var man optaget af rygning af vandpibe(r) og lign. nyttige sysler. Men hvad pokker: De gavmilde fra FN´s forskellige programmer betaler livet for vandpibebrugerne, ligeså betaler samme naive for diverse militært isenkram til brug ved angreb mod Israel. Så hvorfor arbejde? Det gør tosserne jo, helt som i Danmark.

    Kommentar by NED MED ALTING — 13. oktober 2021 @ 00:26

RSS feed for comments on this post.