16. oktober 2021

Ringsted: NBU-politiker chikaneret af indvandrerdrenge under skolevalg, “… fysisk intimiderende”

Man skal ikke forvente almindelig høflighed fra folk, der er opdraget til det modsatte, og den oplevelse som Nye Borgerliges Malte Larsen beskriver herunder, bliver uværgeligt en del af fremtiden. Demokratiet kan ikke få troende muslimer til at rette ind, og indvandrerdrenge i flok er udenfor kategori. De har aldrig oplevet konsekvens, og langt de fleste skolelærere er ikke opgaven voksen. Anerkendende pædagogik virker sjældent, og aldrig her.

Under de vilkår kan det ikke undre, at rød blok fik en sikker sejr – 57 procent flertal. Socialdemokraterne blev størst i alle regioner, efterfulgt af De Radikale. Førstehåndsberetning fra Facebook – Fysisk chikaneret af stor gruppe indvandrerdrenge til skolevalgsdebat.

“Jeg deltog i går i skolevalgets sidste og største debat i Ringsted Kongrescenter, som endte med at blive en mildt sagt meget ubehagelig oplevelse. …

I begyndelsen gik det fint. Interesserede elever fik en flyer og en snak om Nye Borgerliges politik. Men inden længe kom en større gruppe indvandrerdrenge hen til min bod, som tydeligvis havde en anden agenda – nemlig at chikanere og intimidere mig.

I starten omringede de min bod fra alle led og kanter og stillede en masse åndssvage spørgsmål såsom ‘hvorfor synes du jeg skal hjem?’, ‘hvorfor hader du islam?’ og ‘hvad har du imod min hudfarve?’, som jeg efter bedste evne forsøgte at afværge på sagligt vis.

Det udviklede sig dog hurtigt, og efter 5-10 minutter begyndte indvandrerdrengene at råbe grove ukvemsord ad mig, og kom hen og tog mine flyers – som jeg har brugt tid og penge på at få produceret – og krøllede dem/rev dem i stykker lige foran mig.

Da jeg forsøgte at slå ned på det og håndtere den meget ubehagelige situation, begyndte de at blive mere fysisk intimiderende og kaste fysiske genstande fra andre boder efter mig. Der var endvidere en række indvandrerdrenge, som konstant gik ind i min bod og prøvede at stille sig tæt bag mig, mens nogen endda forsøgte at sætte klistermærker på min ryg.

Selvom jeg i begyndelsen tænkte, at jeg selv måtte håndtere situationen, måtte jeg erkende, at det var umuligt. Jeg fortalte derfor en af de tilstedeværende SSP-medarbejdere (eller lignende) om problemet, så nogen kunne få styr på indvandrerdrengene. Hjælp fik jeg dog ikke. Efter en SSP-medarbejder (eller lignende) havde stået ved min bod i tre minutter, hvorefter indvandrerdrengene gik væk, smuttede SSP-medarbejderen også, og chikanen fortsatte derefter.

Det var således med en følelse af afmagt og frustration, jeg bagefter skulle gå på scenen for at debattere. Her gik jeg hen til min kammerat og meddebattør fra Dansk Folkeparti, Mathias Stockfleth Petersen, som fortalte, at han også var blevet udsat for chikane af indvandrerdrenge ved sin bod.

Kort forud for debatten fik vi at vide, at lærerne og organisatorerne var meget kede af det, vi var blevet udsat for, og at de ville tage en alvorlig snak med de pågældende elever og sikre, at de nu ville opføre sig ordentligt, og chikanen i hvert fald ville stoppe.

Dog skulle vi ikke langt ind i debatten, før de begyndte at buhe højlydt, når Mathias (fra DF) og jeg havde ordet. Under hele debatten blev det aldrig påtalt, at eleverne skulle være stille og respektere demokratiet. Hverken debattens moderator, organisatorerne eller lærerne gjorde noget for at stoppe problemet.

Det var derfor med en meget ærgerlig og modløs fornemmelse i kroppen, at jeg i går afsluttede Skolevalget.

… Jeg håber, at Skolevalget fremover vil sætte større fokus på dette fuldstændig uacceptable problem og indskærpe nogle basale retningslinjer om passende opførsel for eleverne.

Hvis ikke skolerne kan garantere, at unge og debattører, hvoraf en stor del aldrig har stået i en debat før, ikke bliver fysisk forulempet og angrebet i forbindelse med debatterne, så er det ikke forsvarligt at sende personer ud til dem – eller i det hele taget afholde dem. Det kan ikke være rigtigt, at engagerede unge mennesker, der tager ud på skolerne for at diskutere politik, bliver mødt med fysisk chikane pga. deres politiske holdninger.”

(Ringsted Kongrescenter, 15. oktober 2021; Foto: Malte Larsen)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/122600/trackback

18 Comments »

  1. Her til morgen hørte jeg Tv2 fakenews.

    Jeg tror faktisk at de sagde noget sandt. “Mordet på David Amess har sendt chokbølger igennem britisk politik”.

    Det tror jeg gerne. En politiker fra et parti som har været med til at importere millioner af muslimer, bliver selv myrdet af een. Forhåbentlig giver det dem noget af tænke over, så fremtidige ligbunker kan undgås.

    Kommentar by kenneth — 16. oktober 2021 @ 09:55

  2. De perkerunger skulle en rigtig stor røvfuld og så sendes ud af landet til MENAP uden at være forbi skadestuen først.

    Kommentar by kingo — 16. oktober 2021 @ 09:55

  3. DEN HER beskrevne hændelse eller situation er blot en enkelt dråbe i den store flodbølge af chikanerier, overgreb og grove episoder som skyller hen over Danmark i denne tid. Hvad vi danskere vil blive udsat for på gader og veje, i hjemmene, i butikker og biblioteker, ved møder og i skoler, på stranden og i koloni-haven osv., vil blot BLIVE VÆRRE OG VÆRRE. Det belyses netop nu af en glimrende klumme af Klaus Ewald. Der er også en artikel: Koster de virkelig kun 31 milliarder?

    At det hele kun vil blive værre og værre, understreges af at retsvæsnet er blevet så humanistisk at man både kan lave indbrud, røverier, overfald, voldtægter og mordforsøg/mord uden at blive udvist. Samtidig er fængselsvæsnet ude i en stor nedtur.

    Kommentar by BENT A — 16. oktober 2021 @ 10:07

  4. Der er et behov for at få billeddokumenteret den her dårlige opførsel. Med Bodycam eller endnu en person til stede, som kan filme hvad der foregår.

    Få sløret ansigter og sat tekster på om nødvendigt. Og offentliggør videoen på nettet efterfølgende. Don’t tell me – show me. Det vil være mere effektivt.

    Kommentar by BE — 16. oktober 2021 @ 10:17

  5. PS: KØBENHAVN og Sjælland mv. plages i denne tid af særlig mange indbrud. Og det er kun meget få der opklares. Wild West-tilstande breder sig, for mange andre forbrydelser opklares heller ikke. Og sker det endelig, er straffene ofte så små og pladderhumanistiske at de kriminelle griner ad dem. Der tages mindre og mindre hensyn til ofrene.

    Kommentar by BENT A — 16. oktober 2021 @ 10:17

  6. “hvorfor synes du jeg skal hjem?”, “hvorfor hader du islam?”, “hvad har du imod min hudfarve?”
    Er i virkelig noed til at spoerge? Saa er i sgu ikke saerligt kvikke. I giver jo selv svarene gang paa gang…

    Kommentar by krassisten — 16. oktober 2021 @ 10:21

  7. Malte Larsen må jo være mere hardcore. Til et vælgermøde insinuerede han at jeg var racist, da jeg mente at man skulle have en politik der sørgede for at etniske-Danskere bevarede flertallet i Danmark.

    Kommentar by Dennis Corell — 16. oktober 2021 @ 10:46

  8. Kun bevidst dumme og uvidende politikere vil fortsætte de nuværende kurs mod den demografiske afgrund, hvor godnaive danskere langsomt, men dødsens sikkert puffes og skubbes hen mod afgrundens kant.
    Landsforrædernes kurs hedder “massivt muslimsk flertal i Danmark” og der er intet håb om, at islam bliver civiliseret.
    Gad vide, hvor tæt på afgrunden danskerne skal skubbes, før de begynder at udøve berettiget “violent pushback” mod de islamiske horder, ligesom i Polen og Lithauen?

    Kommentar by Gustav Jensen — 16. oktober 2021 @ 11:04

  9. Kan vi forvente at arrangørerne, borgmesteren, skoleforvaltningen/Børne- og Undervisningsudvalget i Ringsted kommune, tager action, og finder frem til, og får politianmeldt, de personer (Læs: Slyngler) som har instrueret knægtene i denne koordinerede pøbeloptræden? – Hele affæren er selvfølgelig nøje iscenesat! Formentlig af den sinistre Venstrefløjs partisoldater. Tankerne falder naturligt på ANTIFA, Pelle Dragsted-typer, osv. osv. – Lårtykke stråler!

    Kommentar by T. Flodur — 16. oktober 2021 @ 11:54

  10. Danmark er et U-land om 30 år.

    Kommentar by Michael — 16. oktober 2021 @ 12:03

  11. Europarådet sender valgobservatører til “shit-hole-country” Danmark
    16. november
    Mon de vil skjule valgfusk som i USA ?

    Kommentar by k.m. — 16. oktober 2021 @ 12:30

  12. Det sjoveste er næsten at NBU åbenbart havde håbet eller tror på demokratiske muslimer næste gang. De er jo bare en flok drenge, der følger deres bog. Nu er de 1.200.000 soldater i landet, og når de om 20 år er 2.500.000 bliver råbene givetvis erstattet med AK47-salver.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 16. oktober 2021 @ 12:45

  13. De pågældende uromagere burde være udvist af sceancen omgående…. endnu engang viser det sig at “advarsler” uden konsekvens ikke virker

    Kommentar by redneck — 16. oktober 2021 @ 13:07

  14. “Det kan ikke være rigtigt …”

    Det ER rigtigt. Vi er nødt til at se virkeligheden i øjnene. De er her, men de hører ikke til her og de (og deres efterkommere) kommer ALDRIG til at høre til her. Danskhed er herkomst, ikke en tilegnet adfærd.

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. oktober 2021 @ 14:24

  15. Dennis Corell — 16. oktober 2021 @ 10:46 skrev:

    “Malte Larsen må jo være mere hardcore. Til et vælgermøde insinuerede han at jeg var racist, da jeg mente at man skulle have en politik der sørgede for at etniske-Danskere bevarede flertallet i Danmark.”

    Jep. Pernille Vermund sagde i et interview, at de fremmede kan “blive danskere”, hvis bare de har rette “værdier” og “sindelag”. Denne tankegang muliggør selvfølgelig at vi (etniske danskere) bliver udskiftet med fremmede folk i vore eget hjemland.

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. oktober 2021 @ 14:30

  16. Indvandredrengenes opførsel viser med alt tænkelig tydelighed, at man bør stemme på NB. For det er præcis de samme problemer danskerne bliver konfronteret med ude i virkeligheden!
    Naturligvis hjælper moderatorer og lærer ikke, for de sympatiserer ikke med hverken NB eller DF. De er røde og ca. hver fjerde stemmer på Enhedslisten! Nej lærerne vender ryggen til og lader indvandredrengene gøre det grove! Lærerne er åbenbart ikke interesseret i demokrati, måske kun i den del af “demokratiet” som gavner deres fløj!
    De skulle skamme sig!
    Indvandre drengene viser med alt tænkelig tydelighed, at de som muslimer ikke fatter hvad demokrati går ud på! Og hvad værre er, det gør deres lærer heller ikke!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. oktober 2021 @ 15:13

  17. Hvide, kulturkristne danere hører til i Danmark, og brune og sorte (og hjernedøde, hvide konverterede) muslimer hører til i Muslimland, og Muslimland er IKKE i Danmark men i MENAP (Mellemøsten, Nordafrika, Afghanistan og Pakistan), og det burde Nye Borgerlige gøre til deres officielle ekspatrieringspolitik. UD AF DANMARK MED MUSLIMER! HELT UD!

    Kommentar by kingo — 16. oktober 2021 @ 19:38

  18. Kommentarerne på Facebook går mest på at NBU har fortjent det for deres fascistiske og racistiske politik.
    Lærerne og SSP-medarbejderne bifalder det naturligvis, for førstnævnte indoktrinerer eleverne til at hade NB og lignende partier, mens sidstnævnte er kammerater med de kriminelle muslimske unge (pleonasme).

    Kommentar by Træt — 16. oktober 2021 @ 20:45

RSS feed for comments on this post.