16. oktober 2021

Uriasposten-nøglering, 100 kroner…

Merschandise står ikke højt på min liste, men nu har jeg fået et parti nøgleringe hjem, og kan skaffe flere med kort varsel. Prisen er sat til 100 kroner inkl. levering, så der er også lidt støtte i det. Send beløb til kontoen herunder, og jeg sender hurtigst muligt. Husk adressen…

Til Uriaspostens virke – Lunarbank Konto: 6695-1005172957

Oploadet Kl. 12:05 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/122625/trackback

19 Comments »

  1. Yihaah….jeg er den første

    Kommentar by redneck — 16. oktober 2021 @ 12:43

  2. Vi køver ikke det skidt. Send det tilbage til brugsen eller irma.

    Kommentar by Nielsen — 16. oktober 2021 @ 14:01

  3. -> Nielsen

    Der er ingen tvang Nielsen, og de går som varmt brød uanset hvad du mener.

    Kommentar by Kim Møller — 16. oktober 2021 @ 14:08

  4. > Kim Møller 14:08
    Nå så må ovnen være ved at køle af.
    At bloggen lever,er det nødvendigste.

    Kommentar by Nielsen — 16. oktober 2021 @ 14:44

  5. Der ville måske komme flere penge i kassen ved at sælge nogle juleting, cykle- eller bilting, eller nogle sjove ting? Eller hvad med skjorter, parfumer og andet som de fleste har brug for. Eller udvalgte bøger som Ole Hasselbalch og andre hvis det lader sig gøre? Eller DVD’er eller CD’er?

    Kommentar by BENT A — 16. oktober 2021 @ 16:14

  6. Helt ærligt, hvad f….. bilder folk sig ind at kritisere sådan et initativ?

    Nøgleringen ser da ud til at være i fin kvalitet, og selv hvis den ikke var går pengene da til et godt formål. Tør da øjnene og se det som en mulighed for at støtte Kim

    Hvis folk ikke kan lide nøgleringen kan de jo bare sende pengene alligevel og skrive de ikke ønsker nøgleringen tilsendt :-)

    Kommentar by redneck — 16. oktober 2021 @ 16:57

  7. De ser da fine ud, men kan man indbetale uden at modtage nøgleringe – som du så kan sælge til nogle andre?

    En kort besked på indbetalingen måske?

    Kommentar by Henrik Wegmann — 16. oktober 2021 @ 19:57

  8. -> Henrik Wegman

    Kontoen er den samme, så det kan man naturligvis godt. ;-)

    Kommentar by Kim Møller — 16. oktober 2021 @ 21:06

  9. Ja der ser jo meget konservative ud ;) Hvad med et anarkist tegn eller hammer og segl? Jeg ønsker mig at du tilføjer “.net” efter Uriasposten til næste bestilling

    Kommentar by A Andersen — 16. oktober 2021 @ 22:01

  10. En nyhed af de fede:

    Nye Borgerlige-politiker omringet af indvandrere under debat
    16. oktober 2021 24NYT Kriminalitet, Tophistorie
    Ved en debat ifm. det nyligt afholdte skolevalg blev landsnæstformand for Nye Borgerliges Ungdom, Malte Larsen, torsdag omringet af en gruppe indvandrere. Episoden fandt sted i Ringsted Kongrescenter.

    Malte Larsen fortæller i et facebook-opslag om, hvordan han følte sig både intimideret og fysisk chikaneret. Indvandrerne stjal Malte Larsens flyers, hvori hans politiske materiale var trykt.

    Mette Frederiksen beder Folketinget tage afstand fra “angreb” – men ikke denne gang
    Danske politikere tager ofte offentligt afstand fra – og fordømmer – selv ganske banale episoder, når de går ud over indvandrerpolitkere.

    Det så vi blandt andet tidligere på måneden, hvor statsminister Mette Frederiksen bad Folketinget tage afstand, fra det hun kaldte et “helt uhørt racistisk angreb” på folketingsmedlem, Sikandar Siddique.
    ___________________________________________________________________________
    Fysisk chikaneret af stor gruppe indvandrerdrenge til skolevalgsdebat
    Jeg deltog i går i skolevalgets sidste og største debat i Ringsted Kongrescenter, som endte med at blive en mildt sagt meget ubehagelig oplevelse.
    Forud for debatten havde hvert parti en bod med politiske flyers, bolcher osv. for at snakke politik med eleverne.
    I begyndelsen gik det fint. Interesserede elever fik en flyer og en snak om Nye Borgerliges politik. Men inden længe kom en større gruppe indvandrerdrenge hen til min bod, som tydeligvis havde en anden agenda – nemlig at chikanere og intimidere mig.
    I starten omringede de min bod fra alle led og kanter og stillede en masse åndssvage spørgsmål såsom ”hvorfor synes du jeg skal hjem?”, ”hvorfor hader du islam?” og ”hvad har du imod min hudfarve?”, som jeg efter bedste evne forsøgte at afværge på sagligt vis.
    Det udviklede sig dog hurtigt, og efter 5-10 minutter begyndte indvandrerdrengene at råbe grove ukvemsord ad mig, og kom hen og tog mine flyers – som jeg har brugt tid og penge på at få produceret – og krøllede dem/rev dem i stykker lige foran mig.
    Da jeg forsøgte at slå ned på det og håndtere den meget ubehagelige situation, begyndte de at blive mere fysisk intimiderende og kaste fysiske genstande fra andre boder efter mig. Der var endvidere en række indvandrerdrenge, som konstant gik ind i min bod og prøvede at stille sig tæt bag mig, mens nogen endda forsøgte at sætte klistermærker på min ryg.
    Selvom jeg i begyndelsen tænkte, at jeg selv måtte håndtere situationen, måtte jeg erkende, at det var umuligt. Jeg fortalte derfor en af de tilstedeværende SSP-medarbejdere (eller lignende) om problemet, så nogen kunne få styr på indvandrerdrengene. Hjælp fik jeg dog ikke. Efter en SSP-medarbejder (eller lignende) havde stået ved min bod i tre minutter, hvorefter indvandrerdrengene gik væk, smuttede SSP-medarbejderen også, og chikanen fortsatte derefter.
    Det var således med en følelse af afmagt og frustration, jeg bagefter skulle gå på scenen for at debattere. Her gik jeg hen til min kammerat og meddebattør fra Dansk Folkeparti, Mathias Stockfleth Petersen, som fortalte, at han også var blevet udsat for chikane af indvandrerdrenge ved sin bod.
    Kort forud for debatten fik vi at vide, at lærerne og organisatorerne var meget kede af det, vi var blevet udsat for, og at de ville tage en alvorlig snak med de pågældende elever og sikre, at de nu ville opføre sig ordentligt, og chikanen i hvert fald ville stoppe.
    Dog skulle vi ikke langt ind i debatten, før de begyndte at buhe højlydt, når Mathias (fra DF) og jeg havde ordet. Under hele debatten blev det aldrig påtalt, at eleverne skulle være stille og respektere demokratiet. Hverken debattens moderator, organisatorerne eller lærerne gjorde noget for at stoppe problemet.
    Det var derfor med en meget ærgerlig og modløs fornemmelse i kroppen, at jeg i går afsluttede Skolevalget.
    Udover at det var enormt ubehageligt for mig, saboterede det mine muligheder for at komme i kontakt med eleverne om mine politiske budskaber forud for debatten, og buh-råbene ødelagde dele af debatten for os debattører og de elever, der oprigtigt var interesseret i vores synspunkter.
    Heldigvis er jeg er en relativt robust person med stor politisk gejst og vilje. Derfor slår det mig ikke ud. Men havde det været en ny og mere usikker debattør, ville en sådan episode med sikkerhed ødelægge vedkommendes mod på at stå frem med sine politiske synspunkter nogensinde igen.
    Jeg håber, at Skolevalget fremover vil sætte større fokus på dette fuldstændig uacceptable problem og indskærpe nogle basale retningslinjer om passende opførsel for eleverne.
    Hvis ikke skolerne kan garantere, at unge og debattører, hvoraf en stor del aldrig har stået i en debat før, ikke bliver fysisk forulempet og angrebet i forbindelse med debatterne, så er det ikke forsvarligt at sende personer ud til dem – eller i det hele taget afholde dem. Det kan ikke være rigtigt, at engagerede unge mennesker, der tager ud på skolerne for at diskutere politik, bliver mødt med fysisk chikane pga. deres politiske holdninger.
    Del gerne.”

    Mette Mink tangerer til et stort r..h.. !
    Hun elsker kun det Muslimske politiske krapyl.

    Kommentar by Charles Nielsen — 16. oktober 2021 @ 23:55

  11. Da så mange her på potten har tabt sutten kunne det da være en oplagt mulighed tilbyde sådanne med logo i måske ikke alle regnbuens farver men dog festlige , kulørte og let genkendelige udgaver.
    ;-)

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 17. oktober 2021 @ 02:22

  12. Ny bog af Robert F. Kennedy Jr. Real Dr. Anthony Fauci
    Bill Gates, Big Pharma
    https://odysee.com/@Robert-Self:a0/BIG-PHARMAS-GLOBAL-WAR-ROBERT-F-KENNEDY-JR:3

    Kommentar by Nielsen — 17. oktober 2021 @ 10:18

  13. Super julegave til venner og familie, der endnu tror på MSM.
    Jeg har bestilt 2 til mine børn, der er opvokset med de seneste 40 års venstreekstremistiske indoktrinering.

    Kommentar by Bastardo — 17. oktober 2021 @ 10:29

  14. Vi håber på flere konservative initiativer i fremtiden. Ikke at forveksle med Papes skatteinddragerfirma.

    Kommentar by Nielsen — 17. oktober 2021 @ 10:37

  15. Sats på mediestøtte. Når sådanne 2 ekkokamre kan få, kan du også

    Netavisen Pio Foreningen Pio 526.323,98

    Newsbreak.dk NEWSBREAK.DK ApS 1.181.736,06

    Og mon ikke der findes flere kopicentre på listen, som belønnes af staten som Public Service?

    Hvornår evaluerer Pressens minister de millioner? Får hun valuta for de mange millioner?

    Kommentar by tavsen — 17. oktober 2021 @ 11:51

  16. Jeg synes det er nogen nøgleringe. Det er en god idé. Jeg vil gerne have nogle stykker.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 17. oktober 2021 @ 15:56

  17. Der skulle stå …flotte nøgleringe.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 17. oktober 2021 @ 15:57

  18. > Tavsen
    Sats på Sass Larsen. Socialdemokratisme all over. Festlig folkelig og fornøjelig. Det rene Peter Brixtofte og buksefadbumsen lille Lars fra Græsted og Nyhavn.

    Kommentar by Nielsen — 17. oktober 2021 @ 19:21

  19. Fuck Redox!

    Kommentar by Lars H — 20. oktober 2021 @ 17:40

RSS feed for comments on this post.