4. november 2021

Bispehaven: Araber sætter venstreradikal på plads: “Du skal måske tænke dig om, din fucking junkie.”

Virkeligheden overgår nogle gange fantasien. En af de mere farverige århusianske venstreradikale er drukpunkeren ‘Magi’, som jeg er stødt på flere gange. Han var eksempelvis en del af moddemo’en mod Mosbjerg Folkefest 2019, og benyttede her lejligheden til at true mig på livet. Forleden demonstrerede han og vennerne imod ‘Danske Patrioter’ i Århus midtby, og her havde de til lejligheden medbragt et Dannebrog påskrevet ‘Fuck Danmark’.

Onsdag aften lagde den 28-årige araber Isaac Omaid Loqman en video på Tiktok. Det viser sig at ‘Magi’ har hængt ‘Fuck Danmark’-flaget op i hans lejlighed i Bispehaven, så det var synligt fra gaden. Isaac Omaid Loqman (Stig Tøftings svigersøn) frygter, at det vil give dårlig omtale til Bispehaven, og beslutter sig for at tage affære.

Der er intet magisk over anti-racisten, når han konfronteres af en aggressiv araber. Så er han 100 procent dhimmi. Inderst inde ved han nemlig godt, at de arabere han gøder jorden for, er langt mere voldelig end den højrefløj han foragter. Årets video!

Isaac Omaid Loqman, familiefar: Allah. Du beder om at få tæsk. Sådan nogle fucking kakkelakker, der giver os et dårligt ry. Prøv lige at se – han bor som en junkie. Så står der ‘Fuck Danmark’. Nåh, nu bliver jeg nødt til at banke ham. … Det største problem det er, at vi er i fucking Bispehaven, og de her fucking danskere har lagt et fucking flag op hvor der står ‘Fuck Danmark’, i fucking Bispehaven. Lad mig lige se det her flag ‘bro’. … Fuck Danmark har du skrevet. Hvorfor har du skrevet ‘Fuck Danmark’? Fordi hvad? Hvorfor har du kjole på? Hvorfor har du skrevet ‘Fuck Danmark’ og lagt det ud, sådan at når dine fucking medborgere kører forbi, så tror de at det er en araber, der har lagt den her ud.

‘Magi’, anti-racist: – Det er jeg ked af, det var ikke meningen.

Isaac Omaid Loqman: Nåh det har du ikke. Du skal måske tænke dig om, din fucking junkie. Pil den ned, før jeg piller dit hoved af. Skynd dig. Yallah.

‘Magi’: Ja, ja. Hold op med at sparke til mig.

Isaac Omaid Loqman: Pil det ned din tumpe, mand.

‘Magi’: Jeg er i gang.

Isaac Omaid Loqman: Fucking junkie. Læg den i sækken, og giv mig den. Når de her fucking danskere kører fordi, så tror de at det er os som har lagt det ud, og så begynder TV2 Nyhederne at komme herud. Og når TV2 Nyhederne kommer herud, så siger de, prøv at se – vi er i ghettoen, og de skriver ‘Fuck Danmark’. Men nej, mine damer og herrer. Prøv lige at kig det her lort. Kig det her skrald. Giv mig den, lad mig smide den ud i skraldespanden. Giv mig den..

‘Magi’: Nej, jeg beholder den.

Isaac Omaid Loqman: Prøv lige at høre her. Jeg sværger på min mor, at jeg river dit hoved af.

Isaac Omaid Loqman: – Tak skal du have. Og lad så være med at ligge sådan noget ud i vinduerne ik’.

‘Magi’: Ja, ja.

Isaac Omaid Loqman: Kan I have en rigtig god dag.

‘Magi’: Jov, tak, i lige måde.

(Lagt online af Isaac Omaid Loqman, 28 år – Se evt. TV2 Østjylland, 2020)

Mere.

‘Magi’ og århusianske venstreradikale demonstrerer imod ‘Danske Patrioter’ på Clemensbro i Århus, lørdag den 23. oktober 2021. Bemærk det omtalte flag.

(Fotos: Facebook)

(‘Magi’ truer undertegnede på livet, Skanderborg Station, 22. juni 2021)

“Da jeg gik mod bilen stødte jeg ind i tre anarkister, herunder en vred punker (med en engangslighter i sit ene øre), der fortalte at der stod nazist på hans baseballbat, og at vi i øvrigt skulle dø.” (Uriasposten)

Oploadet Kl. 01:59 af Kim Møller — Direkte link53 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/122991/trackback

53 Comments »

  1. HURRA FOR MANGFOLDIGHEDEN

    Den danskhadende ynkelige hen blev sat på plads af en muslim, der kunne tænke logisk. IMPONERENDE

    Lad det endelig brede sig. Tak for den video. Besøgte Bispehaven, da det lige var bygget. Godt og sundt byggeri. Og altså foræret væk ligesom Tingbjerg, Mjølnerparken og mange andre boliger bygget til etniske danskere

    FUCK KOMMUNISMEN

    Kommentar by tavsen — 4. november 2021 @ 05:56

  2. Haha.

    Kommentar by Kratossen — 4. november 2021 @ 07:11

  3. Der forklarer flere interessante ting. For det første så hader venstrefløjen Danmark, og dermed også danskerne. For det andet så udstiller araberen sin voldsparathed, for offentligt skue! For det tredje så er araberen mere bange for TV2’s reaktion overfor arabere og muslimer, end han er forarget over F*** Danmark. For det fjerde så udviser den venstreradikale total underkastelse (submission) overfor araberen.
    Venstrefløjen tror de er allierede med muslimerne, men i virkeligheden er de Lenins nyttige idioter, det vil gå dem fuldstændigt som kommunisterne i Iran, det vil blive kørt totalt over af muslimerne!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. november 2021 @ 07:29

  4. Sidst jeg stødte ind i ” Magi” havde han mistet en fortand. Er Magi et exempel på de af vores egne unge der forsømmes, negligeres og reelt vokser op uden beskyttelse og tilhørsforhold? Og derfpr må finde overlevelses strategier der helt åbenlyst ikke holder? Men er han forladt af sine egne i udgangspunktet , da vi ikke vil være ved vores egen underklasse og hvordan det/ den udvikles. Al opmærksom hed går jo til “et-eller-andet-med-flygtninge-indvandrere-socialpolitik. Danskere på bunden glemmes, overses, skubbes til side , til de tilslut dukker op som “herbergsbeboere” tandløse unge alkoholikere mm.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. november 2021 @ 08:00

  5. Det er åbenlyst røveri.

    Kommentar by KafirHarbi — 4. november 2021 @ 08:07

  6. -> 4 Tommy…

    Tænkte lidt det samme. Der er sikkert en sørgelig historie bag.

    Kommentar by Kim Møller — 4. november 2021 @ 08:24

  7. Det er en total klovneverden!!!

    Kommentar by Bobo — 4. november 2021 @ 08:53

  8. -#5 Kim Møller. Det er jeg glad for at du er opmærksom på. Helt personligt mener jeg vi idag oplever en stigning i førsproglige skader. Børn vokser idag oftere op, reelt uden forældre . I dele af en dansk underklasse kunne det måske snart være normen mere end undtagelsen. Når vi samtidigt har arbejdsgivere der heller ikke vil ansætte hverken børnene eller deres forældre i almindelige jobs på almindelige vilkår , men i stedet hellere vil hyre polakker ,østeuropæere og filippinere og thai’er ,- så står vi reelt med fuldstændigt fastlåste mennesker i farlige boligområder.Hvad skal de gøre?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. november 2021 @ 08:54

  9. Det bliver en klassiker. Sjældent er så meget “fucking” elendighed kogt ned i så koncentreret form.

    Kommentar by Keyser Söze — 4. november 2021 @ 08:57

  10. Det er helt sjovt at se, hvordan “den anden halvdel” lever,
    Det ligner jo en skraldeplads. Men når man ikke selv betaler huslejen, er man ligeglad?

    Kommentar by Bastardo — 4. november 2021 @ 09:08

  11. omg, det er godt. Du har ikke navnet på ham, Møller? Den landssviger fortjener at se din post, hver gang han googler sit navn.

    Kommentar by Broager Land — 4. november 2021 @ 09:26

  12. Åh disse selvhøjtidelige Venstreradikale selvfrelste drømme idioter, må alle arabere gerne få til Dhimmi-underholdning :-) :-) :-).
    Hvad andet er der at sige en- Støt SIAD.
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 4. november 2021 @ 09:33

  13. Hvor fanden er Dirty Harry henne?

    Kommentar by Black Watch — 4. november 2021 @ 10:04

  14. HA-HA-HA …Fucking* priceless (* for at blive i sproget).

    Det eneste “fuck”-perkeren kærer sig om er renommeet for hans perker-venner. Dannebrog og Danmark vil han skide på.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 4. november 2021 @ 10:04

  15. @13 Kommentar by Black Watch — 4. november 2021 @ 10:04

    >>Hvor fanden er Dirty Harry henne?<<

    Dirty Harry er blevet hjernevasket af pædagoerne. Hen hedder nu Henrietta og bliver tvangsfodret med "Bag en kage" og "Vild med svans" fra statsstøttede propaganda-kanaler. Alt imens landet Danmark synker dybere ned i dødspiralen.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 4. november 2021 @ 10:15

  16. «Hvorfor har du kjole på?»
    Magi ville nok være meget populær i Afghanistan, at han på den ene side er blitt alt for gammel oppveies av hans lyse hud og blonde hår.

    Kommentar by Oslo/Norge — 4. november 2021 @ 10:35

  17. “Magi” er formentlig for dum til at lære noget af dette optrin, men god underholdning var det.

    Kommentar by Crass Børsting — 4. november 2021 @ 11:13

  18. «Hvorfor har du kjole på?»

    Haha, passer perfekt til det gamle meme:

    “Islam Is Right About Women and LGBTQ+”

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. november 2021 @ 11:25

  19. *Oslo/Norge 10:35
    I Afghanistan vil han formodentligt hænge for enden af et reb!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. november 2021 @ 11:44

  20. Jeg kan desværre ikke se den – hvad skal der til?

    Kommentar by Anonym — 4. november 2021 @ 12:09

  21. Det er lidt morsomt at så venstreorienteret homokultur blive konfronteret med jihadkultur. Gid man kunne smide dem alle i samme bur og lade dem sulte til de begynder at æde hinanden.

    Kommentar by Jp — 4. november 2021 @ 13:15

  22. Årets video. Man skulle tro det var noget satire-tv.

    Kommentar by Magnus Pedersen — 4. november 2021 @ 14:16

  23. Den lyshårede kejthåndede idiot er undermåler, han viser jo det han sidder på, medens han pudser et-tallet.

    Kommentar by Charles Nielsen — 4. november 2021 @ 14:50

  24. Kommentar by Neuhammer — 4. november 2021 @ 10:15

    Udsagnet om Dirty Harry var ment som satire, da den hvide mandlige stereotyp i den figur er ikke eksisterende mere…Harry har i dag kun en bollesprøjte med glasur på…det eneste man bliver…er at blive fedtet ind i den dhimmificerede altdominerende kagecreme, som alle nu bafler rundt i, for at tækkes deres egne bødler inden de svinger den store kagekniv!

    Kommentar by Black Watch — 4. november 2021 @ 14:50

  25. Hold kæft det er god spas det der. Jeg vil gerne indstille Isaac Loqman til årets integrationspris. Høflig ung mand med fornuftige reflektioner. Kan i alle have en rigtig god dag :)

    Kommentar by A Andersen — 4. november 2021 @ 15:06

  26. TOMMY 08.54 har en god pointe: “Børn i dag
    vokser oftere op, reelt uden forældre”. Helt
    rigtigt. For flertallet er gjort kunstigt
    forældreløse eller faderløse, gennem at
    familierne opløses og splittes med kommunistisk
    familiepolitik. Eller ved at tilbringe en
    stor del af deres barndom på institutioner.
    Eller de tvangsfjernes fra hjemmet under
    alle mulige påskud. (dog kun hvis det handler
    om danske børn. Kulturfremmede familier er
    fredet)

    I dagens Danmark er børn, mænd og familier
    retsløse. Skilsmisse-systemet og børneværnet
    domineres af beton-bureaukrater, blodrøde
    jernbeton-feminister og fanatiske ligestillings-
    aktivister.

    I 10.000 år var nordiske mænd ikke til grin.
    Men siden 1968 har kvindesagskvinderne arbejdet
    på at udnytte dem og gøre dem til latterlige
    tøffelhelte, ynkelige tøsedrenge, slaskedukker,
    feminiserede mænd og retsløse underkuede mænd.

    Måske det er en naturlov, at hvis mændene ikke
    undertrykker kvinderne, bliver de selv undertrykt.
    Det bliver mændene jo i dag. Både i Norge, Sverige
    og Danmark har politik-kvinderne sejret ad helvede til.
    Og alle tre lande er nu ved at gå rabundus.

    Kvindestyre = økonomisk ruin, folkeligt selvmord
    og nationens undergang.

    Kommentar by BENT A — 4. november 2021 @ 15:48

  27. Hold da op det er morsomt og i høj grad underholdende. Flot sprog atomfysikeren har. Så ham spasseren i kjole, men ikke hvidt. Han så mere kry ud da han truede Kim Møller. I guder en losseplads ham med flaget bor i. Korrekt atomfysikeren går mere op i hvad TV2 måske har til hensigt at gøre end hvem der betaler hans ophold her, samme gælder intetkønnet med løbestift og røde negle. Tænk at være i samme rum som en sådan person – frygtelig tanke.

    Kommentar by NED MED ALTING — 4. november 2021 @ 16:05

  28. Det er sjovt at se hvordan “Magi” skræmt skynder sig at fjerne flaget. Så længe det er en repræsentant for det nye herrefolk der beder ham om at hoppe og springe så er han jo en flink og artig lille dreng😂

    Kommentar by Multikulti ist tot — 4. november 2021 @ 16:15

  29. “Magi” er for psykisk forstyrret til at være en værdig politisk modstander. Derfor vil jeg helt undlade at nævne, hvad jeg mener om vedkommende. Jeg ved ikke om det er mest sjovt eller synd.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 4. november 2021 @ 16:43

  30. Længe siden jeg fik et SÅ godt grin!
    OG, disse “leftards” fatter ikke en bjælde.
    Utroligt og uacceptabelt, at velfærdssamfundet betaler til disse skabninger. Hvem tror de, de er?
    Folk på bistand skulle fratages stemmeret, indtil de kan forsørge sig selv igen.
    En indvandre der ryder op for/i Danmark(nydeligt), det kan Regimet nemlig heller ikke klare, for der er jo stemmer i det.

    Lad os alle tage til Mosbjerg næste sommer og møde Magi, jeg er yderst modtagelig for trusler.

    @ Unna:”Åh disse selvhøjtidelige Venstreradikale selvfrelste drømme idioter, må alle arabere gerne få til Dhimmi-underholdning”.
    JA, giv dem alle til araberne, så kommer de hurtigt på andre tanker!

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 4. november 2021 @ 18:05

  31. Tja, uanset hvem det går ud over (selv den usleste taber og landsforræder) hader jeg at se arabere koste rundt med danskere i Danmark, de burde kastreres ved fødslen og være vores slaver – ikke optræde som herrefolk.

    Kommentar by Odo — 4. november 2021 @ 19:30

  32. Det var en pragtfuld video, meget morsom.

    Kommentar by Johnson — 4. november 2021 @ 19:57

  33. Hvorfor kan jeg ikke se videoen? Gider nogle lægge et link op?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 4. november 2021 @ 20:09

  34. Selvtægt er ofte et undervurderet værktøj.

    Det kan bruges, man man skal huske på, at der kan være konsekvenser med dette. Her er det dog en araber, så det får ikke de store konsekvenser.

    Kronprinsesse Mary besøger nok ‘Magi’ en af de nærmeste dage og taler langt og længe om de undertrykte minoriteter, onde hvide mænd og højreekstremister. Derefter tager hun nok en tur til Afrika for at hjælpe på en fødeklinik, så fædrelandet kan blive beriget med nogle flere negere.

    Næste gang kronprinsesseparret uddeler en pris kan de jo give den til stakkels ‘Magi’, der har været udsat for en hadforbrydelse og gør så meget godt for ‘mangfoldigheden’…

    I mellemtiden kan vi overveje om, det ikke ville være fornuftigt at påbegynde hjemsendelserne af de fremmede.

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 4. november 2021 @ 20:11

  35. Der findes ikke noget værre end venstreekstremt affald og der så uendeligt meget af det i vesten. Jeg kan helt ærligt godt forstå at han er sur over at sådan en ulækker tosse hænger sådan noget lort op, netop fordi det gør alting værre.

    Kommentar by Flaskeposten — 4. november 2021 @ 20:19

  36. Herlig video. Idioten ‘Magi’ blev bitched så han næsten sked i kjolen. Ikke overraskende at perkeren tænkte mere på Bispehavens omdømme end på budskabet. En rigtig lose-lose situation.

    Kommentar by Thomas M. — 4. november 2021 @ 23:38

  37. @29 By ufrivillig skatteyder.
    …uværdig politisk modstander . Samt ….synd eller sjov.
    Dine synspunkter her , glæder mig.
    Vi kommer ikke længere i en politisk kamp , ved igen og igen kun at behandle mennesker som “magi”, med hån , spot og latterliggørelse. “Magi” er åbenlyst afmægtig. Man begynder at forstå hvordan ROTHERHAM har kunnet udvikle sig , og blive så omfattende som det er.Når “deres egne” OGSÅ foragter, hader og frastødes , hvilken beskyttelse og tilhørsforhold har de så. De får ingen ansættelser nogen steder , de ER afskåret fra at løfte sig selv. De ER set ned på og foragtet alle vegne, og de boligområder de bor i , er særligt farlige for et menneske som “Magi”. Muslimer “læser” alt vedrørende magt/ afmagtsforhold, bedre end de fleste. Det er det erobringsideologien Islam handler om. Del og hersk, og tag så den svageste og ydmyg, nedbryd og ødelæg derfra , så kommer resten af sig selv.V i andre ” med hjælper” i islamiseringen ved at foragte og lægge afstand til “Magi” i al hans åbenlyse afmagt og hjælpeløshed. Ikke ret meget anderledes end den overgivenhed , svigt og forrædderi englænderne viste de engelske underklassepiger eller mest udsatte pigebørn i England.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 5. november 2021 @ 02:20

  38. Når man søger på denne Isaac Omaid Loqman på Nettet, så dukker der flere interessante ting op. Stig Tøftings stedsøn Nick Tristan blev i 2020 idømt 4 måneders fængsel for overfald på svogeren Omaid Loqman Mahmoud. Tøftings ekskone Betiina støtter om sin søn. Der nævnes i øvrigt at flere af familiemedlemmerne ikke taler sammen.

    Kilde: ekstrabladet under sport/efter-drama-i-toefting-klanen-stolt-af-min-dom/8403350

    Multikulturen som bliver ved at give og som splitter allerede dysfunktionelle familier yderligere. :(

    Kommentar by T. H. — 5. november 2021 @ 08:21

  39. Vel er Magi en utålelig marxistisk skolet kollektivist. Han er dog dansk,og fordømmelsen bør ramme araberskadedyret,som blander sig i vores sager. Hvis vi ikke kan holde sammen,bliver vi overrendt. Vi er i færd med at blive erobret som land. Og erobrerne er som sædvanlig muhammedanere og efterløbere.

    Kommentar by Nielsen — 5. november 2021 @ 10:08

  40. “Magi” har jo ligesom meldt sig ud, Nielsen. Som en bedre konvertit. Det er det sjove af det.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 5. november 2021 @ 11:08

  41. @39 By Nielsen. Vel talt . Lige mine ord.
    …Kan vi ikke holde sammen bliver vi overrendt.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 5. november 2021 @ 11:27

  42. Nielsen — 5. november 2021 @ 10:08 skrev:

    “Hvis vi ikke kan holde sammen,bliver vi overrendt.”

    Enig, men “magi” og hans slags ØNSKER ikke at “holde sammen” med os, de hader alle Hvide, Normalt-Seksuelle Mænd.

    Kommentar by Peter Nielsen — 5. november 2021 @ 11:49

  43. Jeg har sjældent set så meget rod i en lejlighed. Det afspejler formodentlig beboerens hjerne.

    Kommentar by Harry — 5. november 2021 @ 17:24

  44. 12:09 fjern AdBlocker, så kan du se den.

    Kommentar by kingo — 5. november 2021 @ 18:08

  45. Hvor er høn dog grim… En stakkel

    Kommentar by Kim A — 5. november 2021 @ 23:47

  46. @42 By Peter Nielsen. Ang. “Magi’s” ” had til alle normalt seksuelle hvide mænd ( og i øvrigt alt muligt andet , tror jeg . Især sig selv) Had,- er IKKE kærlighedens modsætning. Had er en BLOKERET form af kærligheden. Magis har er den giftige udgave af det fuldstændigt fortabte, afmægtige og meget truet menneskes fortvivlede ALENEHED, Der er intet støtte, der er ingen beskyttelse , der ingen der vedkender sig ham , og mit bud er , at ingen heller har vedkendte sig ham. Virkelige ofre er ALDRIG sympatiske.
    Han, Magi – er en af vores.
    Muhammed , Achmed, Hussein osv er ikke nogen af vores virkelige ofre. De høre til i Islamerstan , Magi , hører til os , og er en af vores virkelige ofre. De er ALDRIG sjove at være sammen med eller forsøge at vedkende sig. Men hvis ikke vi gør det , vil der blive flere og flere af dem , og vi taber i.fht islam .

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 6. november 2021 @ 07:47

  47. Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 6. november 2021 @ 07:47

    Kommunister er aldrig en af vores, han er afskum på niveau med de andre du nævner.

    Kommentar by KineserSnot — 6. november 2021 @ 22:15

  48. Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 6. november 2021 @ 07:47

    In 1967, Polish mercenary Rafal Ganowicz was asked what it felt like to take human life, “I wouldn’t know, I’ve only ever killed Communists.”

    Kommentar by KineserSnot — 6. november 2021 @ 22:16

  49. Og så kan MSM fare over hædersmænd som Trump eller Tommy Robinson, men ignorere et uvæsen som landets mest latterlige stenede bums som den unge sindsforvirrede tranny gut der, symbolet på et samfund på katastrofens rand.

    Kommentar by LarsB — 6. november 2021 @ 22:37

  50. @48 LARS. B. Jeg er helt enig. Magi bruges af ALLE som dørmåtte ,had og foragt container af alle. Men der vil live flere og flere af dem , når ingen står et sted hvor de sikres historie , tilhørsforhold OG beskyttelse. Jeg mener vi skal sikre “white flight areas” for de danskere der ikke kan købe sig til det selv. Områder/boligsocialeområder der kun er for danske danskere ( filipinerer,thaier,polakker mm er velkommende)for at sikre og stå op for et TRYGT Danmark og fædreland der hører til her.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 7. november 2021 @ 09:09

  51. Så er den kommet til Sverige

    Här får araben nog av vänsterextremis
    https://www.friatider.se/har-far-araben-nog-av-vansterextremisterna

    Kommentar by tavsen — 7. november 2021 @ 13:25

  52. Jeg fortrækker sku muslimer frem for bøsser, binære og andre forskuede klamme tosser.

    Kommentar by Bilka — 7. november 2021 @ 21:03

  53. Føj hvor er den dog grim!

    En skraldespand ville klæde den.

    Kommentar by Mads kering — 8. november 2021 @ 16:52

RSS feed for comments on this post.