8. november 2021

Klima-alarmismens pris: Stefanskirken på Nørrebro, nu med ‘Åbent rum for unge: Klima-sorg-gruppe’

Klima-alarmismen gør det svært for unge venstreorienterede, at finde mening med livet. Der er hjælp at hente i Stefanskirken på Nørrebro: ‘Åbent rum for unge: Klima-sorg-gruppe’.

(Stefanskirken på Nørrebro, 7. november 2021; Foto: Twitter)

Oploadet Kl. 12:14 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123066/trackback

48 Comments »

  1. Lev med det.

    Kommentar by Lider af danskhed — 8. november 2021 @ 12:30

  2. 1. Lev med det.

    Det gør vi andre, det er vi nødt til

    Kommentar by tavsen — 8. november 2021 @ 12:36

  3. Nu er “landesorg” vel et tvetydigt begreb, men så en månedlig “bøn for remigration” burde foranstaltes af en islamkritisk præst. Det sker dog næppe, også fordi den teologiske stand generelt bryster sig af at gøre befolkningsudskiftningen til en primært “åndelig” kamp, hvor fjenden bekæmpes med prædikener i stedet for chartrede jumbojetter. Venstrefløjen er notorisk bedre til at tænke konkret-politisk og lave effektive stunts end nok så åndfulde, men kedsommelige nationalkonservative skolemestre…

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 8. november 2021 @ 12:37

  4. Nu er det nok, se saa at snappe ud af det ,tag jer sammen plysdyr

    Kommentar by dunk — 8. november 2021 @ 13:04

  5. Den såkaldte klimakrise består i bund og grund af en dybt traumatiserende kampagne som sender unge, påvirkelige svage sjæle ud i dybe depressioner.
    Medierne er kampagnens frontløbere, aldrig er de interesserede i saglighed og faglighed, kun i dramatiske overskrifter og billeder.

    Kommentar by ino — 8. november 2021 @ 13:09

  6. Klimakrise-religionen er noget kommunistisk
    hjernespind, hjernevask og vanvid, men for
    autoritetstro og uvidende skolepiger, teen-agere
    og naive tv-kikkere lyder propagandaen fornuftig
    og overbevisende. De tror på at solen er sat skak-
    mat af de bitte, bitte små co2 molekyler, og de
    tror på at planeten og menneskeheden er tæt på
    dommedag, fordi det er de blevet fortalt af de
    røde massemedier.

    Det er ligesom dengang nazisterne narrede millioner
    af tyskere til at tro på at det var en god og klog
    idé at droppe demokratiet, at føre krig mod alle
    nabolandene, at fængsle og myrde så mange jøder,
    polakker, russere og ikke-nazister som muligt.

    Og det er ligesom da kommunisterne i Rusland, Cambodia,
    Venezuela og Sverige bildte borgerne ind at rød socia-
    lisme var vejen til berigelse, folkestyre, rigdom og
    herlige tider. Alle fire gange blev det i stedet for
    til til tyranni, statsterror, ufrihed, retsløshed,
    fattigdom og ødelagte familier.

    Co2-hysteriet er en propaganda-skabt massepsykose.
    De fjollede klima-aktivister burde læse Lomborg,
    Svensmark, PragerU og bøger om solen. Men det kan
    de vel ikke finde ud af. De sluger “videnskabelige”
    påstande råt og fatter ikke at de manipuleres.

    Klimakrise-løgnen vil blive brugt til at ensrette,
    undertrykke, udplyndre og tyrannisere befolkningerne
    endnu mere. Og til at fremme visse lyssky særinteresser.

    Kommentar by BENT A — 8. november 2021 @ 13:16

  7. Lev Mette, dø Mette?

    Kommentar by Bastardo — 8. november 2021 @ 13:23

  8. 2015 invasionen om igen – den muslimske invasionsstyrke på motorvejen – snart i Danmark?

    https://www.berlingske.dk/europa/nu-gaar-migranterne-paa-motorvejen-mod-eu-det-ligner-flygtningekrisen-om

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 8. november 2021 @ 13:27

  9. VI LEVER i en næsten komplet løgneverden, skabt af MSM. Igen og igen
    sender DR og TV skræk-propaganda om klimaet. Og Pølletiken og den røde avis Misinformation bakker alarmisterne op. Også om alle mulige andre
    emner lyves der for fuld kraft. Men hvorfor er de mere ærlige og fornuftige danskere næsten alle så utrolig passive? Hvorfor ikke plakater og “sorggrupper” vedrørende at det Danmark vi kender, er ved at blive udslettet, mens danskerne er på vej til at blive fordrevet og udskiftet.

    Kommentar by BENT A — 8. november 2021 @ 13:53

  10. Man tror ikke sine egne øjne. Rendyrket galskab. Klimasorggruppe!!! Har disse tumper intet fornuftigt at foretage sig?? Forældrene bør være stolte. Hvem har givet tilladelse til denn “sorggruppe”. Greta Tunfisk lever ikke forgæves.

    Kommentar by NED MED ALTING — 8. november 2021 @ 13:59

  11. JA. Lad os oprette for sorggruppe(r), pga. Covid 19, utaknemmelige “flygtninge” osv. osv. Husk dette makværk til folketingsvalget.

    Kommentar by NED MED ALTING — 8. november 2021 @ 14:00

  12. Sophia Møller Straarup er et offer for klima-alarmismen:

    “En Netflix-dokumentar fik Sophia Møller Straarup til at blive aktivist.
    Nu har hendes klimakamp ført til, at hun er begyndt at få angst

    https://politiken.dk/klima/art8444880/En-Netflix-dokumentar-fik-Sophia-M%C3%B8ller-Straarup-til-at-blive-aktivist.-Nu-har-hendes-klimakamp-f%C3%B8rt-til-at-hun-er-begyndt-at-f%C3%A5-angst

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 8. november 2021 @ 14:02

  13. # 2.
    Nej vi er netop ikke nødsaget til at leve med dette vanvid.

    Kommentar by NED MED ALTING — 8. november 2021 @ 14:02

  14. Venstrefløjen har tabt.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 8. november 2021 @ 14:19

  15. Klima sorg gruppe???????????
    Sig mig er københavnerne da blevet splitterravene tossede? Eller er det bare en spøg?
    I disse tider kan man aldrig vide helt! Jeg vælger at tro det er en spøg, for så tossede kan ingen være!

    Kommentar by Den Nervøse — 8. november 2021 @ 14:20

  16. Det må være den mørke tid på året. Pas nu på med at forbruge for meget CO2 i kirkerummet :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 8. november 2021 @ 15:13

  17. (Det er Stefans kirken. Det er Nørrebro. Der er ikke så meget andet, som de tør gå op i derude)

    Kommentar by Michael Unna — 8. november 2021 @ 15:14

  18. I mere end tusind år troede de (fleste) kristne, at Jesus gik på vandet, lavede vand om til vin – og mange andre festlige ting.

    Deraf kan man lære, at ingen skrøne er så idiotisk, at man ikke kan få 80% af en befolkning til at tro på det.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 8. november 2021 @ 16:09

  19. Vi må kunne konkludere at det ikke er fra disse unge, vi skal sætte vores lid til at redde kloden.
    Hvis den har brug for det, jeg er ikke 100 % sikker

    Og jeg har det sådan, at så længe man ikke vil tale om befolkningsudviklingen, som en del af problemet, så gider jeg ikke diskutere klimaet

    Kommentar by Hema — 8. november 2021 @ 16:09

  20. Mette: Lev med det
    Vestager: Sådan er det jo
    Magi: Fuck Danmark, undskyld Abdullah jeg skal nok selv købe en vaseline næste gang
    ExStinkTion Rablendion: Boomer gør noget, imens jeg bestiller et par sko og nogen dimser fra kina og smider mit affald over hele dyrehaven efter puttefesten.

    Kommentar by A Andersen — 8. november 2021 @ 16:16

  21. Den Nervøse — 8. november 2021 @ 14:20

    Mennesker i storbyer har fjernet sig fra det naturlige. Og på Nørrebro skaber multi angst. Det er MSM konstante bombardement af katastrofer. Desværre tør de ikke give Bjørn Lomborg taletid. MSM magter ikke at blive modsagt.

    Hvor mange af mediernes profetier er gået i opfyldelse? Kan der nævnes bare en enkelt????????????

    MSM lever at statslige midler, og politikerne er derfor med på den, det giver dem fast arbejde.

    Tjek ham jævnligt her, og du vil blive mere optimistisk på klimaets vegne

    https://twitter.com/bjornlomborg

    Kommentar by tavsen — 8. november 2021 @ 16:39

  22. @ Hema — 8. november 2021 @ 16:09

    Jep. Det er det rigtige “klima” problem.

    Kommentar by Santor — 8. november 2021 @ 16:44

  23. Jørgen Nielsen — 8. november 2021 @ 14:02

    Den hæmningsløse import af mentalitetsfremmede skaber KUN noget negativt. Mangler stadig at se, det bliver bevist, at multietnisk samfund har fordele.

    I firserne læste jeg en forsker påstod, at integration kunne tage op til 60 år. Mon han tog højde for de over 29.000 velfærdsmigranter vi fik om året de sidste 5 år i firserne?

    “I 2020 blev der registreret 410 selvmord blandt mænd, mens tallet var 170 for kvinder.”

    “I Danmark er omkring 5.000 børn og unge under 19 år i behandling med en form for nervemedicin eller antidepressive midler. Især stiger forbruget af SSRI-midler …”

    Kommentar by tavsen — 8. november 2021 @ 16:47

  24. Læg nu mærke til at det er kvinder der fører an
    i det meste af verdens hysteri og vanvid.

    De tyske kvinder var næsten alle vildt begejstrede for
    Hitler. Uden dem var han ikke blevet kansler.

    De svenske kvinder ydede stor opbakning til
    ødelæggelsen af Sverige. De var jubel-idioter der pressede
    selvmorderisk “humanisme” ind i partiernes og mediernes
    politik overfor svenskerne.

    Eller se hvad der sker i denne tid i USA med Nancy Pelosi og
    woke typer i spidsen for invasion, økonomisk galskab samt
    gangster- og gestapo-metoder mod egen befolkning.

    De danske politik-kvinder har været særdeles aktive i at
    forvandle Danmark til pensionat og socialkontor for
    hele verden. Deres naive og kortsynede pladderhumanisme
    er uden grænser. Nu er også Danmark ved at blive en fattig-
    gård med hverdags-terror ligesom Sverige.

    De politiserende og fanatiske klima-aktiviser der snakker
    som maskingeværer, aner ikke hvad de snakker om. Alt
    hvad de påstår, kommer ud af bundløs uvidenhed. De fleste
    af dem er teenage-piger og woke kvinder.

    Hysteri og uvidenhed var også hoveddrivkraften da minkbranchen blev
    udslettet. Og mink-farmerne har stadig ikke fået erstatning.

    Og politik-kvinderne har stadig ikke opdaget at Ivermectin
    er meget bedre end tvivlsomme “vacciner” med ringe nyttevirk-
    ning og ofte slemme bivirkninger. Hodja har fremlagt mange
    beviser.

    Drejer det sig om økonomi, er mange parti-kvinder også
    håbløse. De ivrer for at Danmark skal bruge hundredvis af
    milliarder af kroner på skøre projekter som ikke gavner
    danskerne. Eller som skader dem.

    På skilsmisse-området har kommunist-kvinder skabt et
    system der betragter danske mænd som overflødige, værdiløse
    og mindreværdige. De røde kvinder tale om ligestilling fra
    morgen til sen nat, men da de fik magten i “Familiehuset”
    og skilsmisse-bureaukratiet, brugte de den omgående til
    at tryne, udnytte og terrorisere mændene. De behandles som
    “white trash”. Også børnene pisser feministerne på. Grusom
    og afstumpet behandling af børn og familier er rutine for
    beton-feministerne.

    Det der foregår af idioti på kunstakademier og universiteter
    er også med kvinder i front.

    Og så er der DR-kvinderne og metoo-kvinderne hvis yndlings-beskæftigelse er hetz mod mænd, med udgangspunkt i 10-20 år
    gamle julefrokoster. Nedrakning, beskyldninger, anklager, hyleri,
    jamren, skrål, tuderi og selvmedlidenhed vælter ud af radio- og
    tv-apparaternes højttalere i hundredvis af udsendelser pr. måned.

    Meget tyder på at det vil lykkes kvindesagskvinderne,
    feministerne, ligestillingsfanatikerne og de krænkelsesparate
    kvinder at destabilisere og ruinere Europa, og gøre hele vores verdensdel til Krigens hus. (tænk på Merkel, Ursula og Ylva osv.)

    Hvor politik-kvinder fører sig frem, ender det oftest i kaos,
    forvirring, hysteri og krig mod mænd, familier, børn, nationer
    og civilisationer. Er der noget mere landsskadeligt end røde,
    radikale og magtsyge kvinder?

    ……

    (Nogle husker vel endnu da tre kvindelige ministre skulle sælge
    serum-institutet og vaccinefabrikken. Et dansk medicinalfirma
    bød et trecifret million-beløb. Men det endte med et “salg” til
    Saudi-arabien der gav et underskud på mange millioner kr. Det
    hele blev så forkludret, at alt blev solgt for en slik. Købs-
    prisen dækkede end ikke annonceringsudgifterne/salgsomkost-
    ningerne.

    Se “Why women destroy families, nations and civilizations”.

    Kommentar by BENT A — 8. november 2021 @ 16:48

  25. Den muslimske invasionsstyrke forcerer grænsehegn til det kristne Polen vha. træstammer:

    https://twitter.com/i/status/1457687660823207936

    Og boltsaks:

    ht tps://twitter.com/i/status/1457701860094132226

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 8. november 2021 @ 17:03

  26. Jørgen Nielsen — 8. november 2021 @ 17:03

    Hold da op. Invasionsstyrkerne stiger i antal. 2015 er vand ved siden af, hvad der sker nu.

    Og det samme antal presser sig igennem Mellemamerika, fordi Biden har udtalt Wir schaffen das.

    Kommentar by tavsen — 8. november 2021 @ 17:12

  27. NB til 8. november 2021 @ 16:47

    for de over 29.000. Skulle selvfølgelig være 20.000

    Kommentar by tavsen — 8. november 2021 @ 17:15

  28. Gad vide, hvor sådan en sorggruppe er placeret i Maslows behovspyramide.. *gruble, gruble*

    Kommentar by Cebber Jensen — 8. november 2021 @ 17:55

  29. Cebber Jensen — 8. november 2021 @ 17:55:

    Det må være nederst sammen med mad, varme og søvn :-)

    Kommentar by Peter Nielsen — 8. november 2021 @ 18:00

  30. Jeg ser næsten dagligt Nyhederne på Tv2 kl 19. Det bekymrer mig, at det statsejede Tv2 så massivt og totalt propaganderer for klima-demonstranter og -aktivister. Det er som en religiøs bevægelse, der har set Gud.

    De slår dagligt på tromme for, at det er de unge, der nu skal på barrikaderne overalt, som de f.eks er nu ved gadedemoer ved klimatopmødet i Glasgow.

    Ikke noget om at det er vælgerne, der ved deres stemme ved demokratiske valg, skal vælge de politikere, der skal træffe beslutningerne.

    De (gamle mænd) dvs de demokratsik valgte politikere er helt klart ude af stand til at løse ‘klimaproblemet’, siger Tv2 med de unge demonstranters stemme og viser mest unge (især kvindelige) demonstranter. Hvem repræsenterer disse ‘unge’ demonstranter? Formodentlig nogle få promille af samtlige unge og en endnu mindre del af alle vælgere. Tv2 Nyhederne hylder dagligt dette ‘gadens parlament’ og er på den måde med til at undergrave det repræsentative demokrati. Det får konsekvenser.

    Der ligger implicit i Tv2’s budskab, at demokratiet har spillet fallit og nu må de unge tage ekstreme midler i brug for at redde verden. Det er bekymrende, at et dominerende statsejet massemedie som Tv2 på denne måde propaganderer for udenomsparlamentariske metoder. Det kan ende galt i ekstrem politisk vold og ultimativt ende med at afskaffe demokratiet.

    Kommentar by Amad — 8. november 2021 @ 18:01

  31. 17.15: De 20.000 var vel det officielle tal? Det rigtige
    tal kan sagtens være langt højere. Danmarks statistik har
    f.eks. groft underdrevet en række tal og prognoser. Og så
    er der jo dem som er her uden at være registreret.

    Kommentar by BENT A — 8. november 2021 @ 18:24

  32. Nu står Polen igen i vejen for at kompetente mennesker, som er fulde af iver at yde en indsats i Europa, kan komme til Tyskland, Danmark og Sverige. EU burde belønne Hviderusland med en generøs kompensation, og tak for at de nu – igen – prøver at skaffe os her i Vesten alle disse dygtige og tolerante ingeniører og raketforskere. Danmark kunne sende hele SAS´ flyflåde til Minsk og hente disse mennesker, så vi nu ikke går glip af én eneste af dem!

    Kommentar by Thor — 8. november 2021 @ 18:26

  33. I stedet for at tage på vildsvinejagt i Polen kunne man måske få lov at komme over og skyde grænseoverløbere?

    Kommentar by Træt — 8. november 2021 @ 18:30

  34. Amad 18.01: TV2 er jo domineret af kommunister
    og feminister, og opfører sig derefter. TV2 er
    et sygt og korrupt foretagende. Iøvrigt ønsker
    venstrefløjserne valgretsalderen sat ned til
    14-16 år, fordi det er dejlig nemt at mani-
    pulere med så unge vælgere. Især når man har
    både skolerne og medierne til det.

    Kommentar by BENT A — 8. november 2021 @ 18:35

  35. Efter at have brugt udtrykket “feltmadras” om en politiker fra SF er byrådskandidat i Hjørring Kommune, Tommy Sørensen, nu blevet ekskluderet fra Dansk Folkeparti.

    Kommentar by kingo — 8. november 2021 @ 19:12

  36. kingo ville ikke holde 25 minutter i (lokal)politik

    Kommentar by kingo — 8. november 2021 @ 19:13

  37. OT: På TV2 fortæller de nu, hvor presset sundhedsvæsenet er. Der mangler sygeplejersker, og de, der er tilbage, bliver stressede. Vi hører, at der igen skal indføres coronarestriktioner. Men vi hører ikke et ord om, at vi har overskud til at sende en militærhelikopter til Rumænien efter to coronasyge rumænere, som vi har tilbudt behandling på en intensiv afdeling i Danmark.

    Kommentar by Ole Madsen — 8. november 2021 @ 19:20

  38. ER “VACCINERINGEN” et led i FOLKEUDSKIFTNINGEN,
    globaliseringen og New World Order??

    Man skulle næsten tro det, når det nu viser sig
    at i et distrikt i Irland hvor 99.5 procent er
    “vaccinerede”, breder covid-smitten sig alligevel
    vildt hurtigt. Og når man ser på hvad hodja ellers
    har fremlagt om vaccinerne/kemikalierne og mange
    blodpropper og hjertestop mv., er det
    svært at have tillid til myndighederne og de officielle
    budskaber.

    Eller breder smitten sig ikke alligevel? Det italienske
    sundhedsvæsen har meddelt at tidligere tal har været
    helt forkerte. Antallet af covid-dødsfald i Italien
    vurderes nu til til noget med 3000 mod det tidligere tal
    på ca. 131.000.

    Hvad virus-mutationer angår, plejer de at være svagere
    og mildere end den oprindelige virus. I MSM skildres
    det omvendt.

    Kommentar by BENT A — 8. november 2021 @ 19:37

  39. Kommentar by kingo — 8. november 2021 @ 19:13

    God humor, Kingo

    Kommentar by Thomas M. — 8. november 2021 @ 19:58

  40. 17.15: De 20.000 var vel det officielle tal?”

    Selvfølgelig. Folketingets Årbog var troværdigt. Fortalte alt om, hvad der var foregået i FT det forgangne år.

    Efter de 5 år stoppede jeg at tjekke. Løbet var kørt for det homogene danske tillidssamfund. Hvad jeg ved selvsyn kunne se på gaderne her på Vestegnen, hvor jeg hurtigt kom i mindretal. Så ikke noget at sige til, smitten er eksplosiv her.

    GOOD LUCK SIKKANDER & NYDANMARK

    Kommentar by tavsen — 8. november 2021 @ 21:19

  41. Mester firma mester firma
    sover du? sover du?
    Hører du ej Klima?
    Hører du ej Klima?
    Greta ‘r dum Greta er dum

    Fin sang som kan synges som kanon

    Kommentar by Nielsen — 8. november 2021 @ 22:05

  42. # 15.
    Københavnerne er ikke blevet tossede, de har i en meget lang periode været rablende gale. Bl. a. bilfri by, men kun til de rammer dem selv, det gælder i høj grad også de såkaldte “politikere2 i København´s rådhus. Altså når samme ikke bruger tiden til at slikke andre i ørerne.

    Kommentar by NED MED ALTING — 8. november 2021 @ 22:31

  43. ot: U-HYGGELIGT PRESSEMØDE: Mette Fupsen har lige holdt
    et pressemøde hvor hun var helt oppe i det røde
    felt. Nu er de u-vaccinerede alle sammen en samling
    umoralske, egoistiske og underlødige typer som nær-
    mest bør spærres inde med det samme. Er Mette Fupsen
    en rød diktator-type som betragter demokratiet som
    en klods om benet? Jamen ligger oppositionen ikke det
    meste af tiden ved hendes fødder som søde små vuggestue-
    børn der ikke siger eller mener noget? Så hvorfor er
    hun så vred og fordømmende? Aner hun stadig intet om
    virusser, om Ivermectin eller om hvad netaviserne skri-
    ver? Sidst er der noget om Irland, hvor det har vist sig
    at “vaccinerne” tilsyneladende er virkningsløse, selvom
    der vist ikke er nogen mangel på grimme og farlige bi-
    virkninger. Og i Italien har man fundet ud af at det
    mere handler om almindelig influenza end om hvad Fauci,
    WHO og Big Pharm har udmalet af skræk-scenarier.

    Det lød som om Mette er meget vred på danskerne, og vil
    kommandere dem til at makke ret. Men måske hendes vrede
    mere er rettet mod nogle smitte-reservoirer i visse ret
    bestemte kulturfremmede dele af de største byer, men det
    nævnte hun ikke noget om.

    Måske Mette bare ikke KAN blive vred på vores allesammens
    kæledægger, eller er Mette bare høflig overfor vores
    evighedsgæster?

    (Må tilstå at jeg ikke hørte ret meget af presse-mødet,
    men rammer mit referat helt ved siden af?)

    Kommentar by BENT A — 8. november 2021 @ 22:51

  44. PS: Hvorfor bruges Brostrøm der har taget fejl
    utrolig mange gange, stadig som “ekspert”? Og
    hvorfor blev mundbind og afstand afskaffet i
    butikker? Var det for at sikre sig at man
    kunne fortsætte med restriktioner og lukninger?

    Kommentar by BENT A — 8. november 2021 @ 22:57

  45. 35 Kingo) Læste det i Jyll.posten DFs ledelse må have tabt sutten. De holder åbenbart ophørsudsalg. Jalvings kronik dagen før fortæller alt om hvor inkompetent, uvidende om sprogbrug og panikslagen ledelsen må være. Ifølge kilder i Ålborg er spidskandidaten i Hjørring kommune en “trojansk hest” og notorisk ballademager ved navn Erik Høgh Sørensen. Som de siger er stikkeren.– Udtrykket kan efter Jalvings opfattelse aldrig juridisk klare en retssag. .. Tror Df bliver jordet for altid ved det kommende valg.

    Kommentar by dansker — 8. november 2021 @ 23:35

  46. DFs ledelse har tabt sutten ned i løgnepressens latrin, samlet den op igen, stoppet den i munden, syntes godt om smagen, og står der endnu og dypper og sutter.

    Venstrefløjen ekskluderer ALDRIG nogen, der svinder indvandringsmodstandere til med sprogets værste gloser eller udøver vold og hærværk imod dem.

    Kommentar by Træt — 8. november 2021 @ 23:45

  47. sviner, ikke svinder.

    Kommentar by Træt — 8. november 2021 @ 23:45

  48. ot: Nu dramatiske situationer ved Polens og Litauens grænser
    til Hviderusland. Soldater i tusindvis på begge sider står
    overfor hinanden med skarpe våben og overfor enorme skarer
    af berigere fra Afrika mv. EU-kvinderne har skabt endnu en
    krise. Litauen har bygget en lang mur af stål. Polen har
    sendt 12.000 soldater til grænsen. Polen og Litauen har lært
    af Sveriges sørgelige skæbne og af tidligere kommunistisk
    tyranni og undertrykkelse.

    PS: Brostrøm har aldrig været virusekspert. Han er læge vedr.
    kvindesygdomme. Hvorfor har man så brugt ham som regeringens
    pandemi- og epidemi-ekspert??

    Kommentar by BENT A — 9. november 2021 @ 00:15

RSS feed for comments on this post.