9. november 2021

USA: Krigsskib navngivet efter aktivisten Harvey Milk, en mand der havde et forhold til 16-årig dreng

Det siger meget om den amerikanske venstrefløj, at de efter at have helgenkåret vanekriminelle George Floyd, åbent kan hylde Harvey Milk, en bøsse-aktivist, der som 33-årig havde et forhold til 16-årig dreng. Man kan næsten kalde det for en magtdemonstration. Problemet er selvfølgelig ekstra slemt, når venstreradikal historieskrivning bliver en del af den officielle fortælling. Fra The Post Millennial – Woke US Navy names ship after accused pedophile Harvey Milk.

“On Saturday, a new Navy fuel ship was launched into San Diego Bay, christened with the name of Harvey Milk, the slain civil rights icon for the LGBTQ movement. Milk was the first openly gay man to serve in public office when he was elected to the SF Board of Supervisors in 1977.

… However, not everyone was celebrating the honors. The spotlight has once again been shone on Milk’s alleged indiscretions with teens.

According to a profile by Milk biographer Matt Barber of Liberty Counsel, one of Milk’s victims was a 16-year-old runaway from Maryland named Jack Galen McKinley. At the time of the alleged relationship, Milk was 33.

‘Randy Shilts was a San Francisco Chronicle reporter and close friend to Harvey Milk … also Harvey Milk’s biographer. In his glowing book The Mayor of Castro Street, he wrote of Milk’s ‘relationship’ with the McKinley boy: ‘… Sixteen-year-old McKinley was looking for some kind of father figure.‘”

(US Navy navngiver krigsskib efter bøsse-aktivisten Harvey Milk; Foto: KTLA)

Oploadet Kl. 02:10 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123089/trackback

25 Comments »

  1. Det vil svare til at Danmark døbte en eventuel kommende ubåd Peter Madsen!

    Kommentar by Den Nervøse — 9. november 2021 @ 06:53

  2. Dubious delight.

    Kommentar by River — 9. november 2021 @ 06:55

  3. Nu går 16 jo flere gange op i 33, end 33 går op i 16?

    Kommentar by Hul igennem? — 9. november 2021 @ 07:28

  4. Eller 34 op i 15, som i børnelokkeren Jeppe Kofod’s tilfælde?

    Kommentar by Hul igennem? — 9. november 2021 @ 07:31

  5. Det begynder at ligne bibelens beretninger om de sidste tider.
    Eller historien om Sodoma og Gomorra.

    Democrats er åbenbart langt ude på den progressive radikale fløj.
    Og ser man på deres øvrige politik, kan USA blive Nordkorea version
    to. Heldigvis er amerikanerne vågnet op, og democrats vil måske få
    store problemer i de kommende måneder?

    Kommentar by BENT A — 9. november 2021 @ 07:32

  6. De der warmongers (= opildnere til krig) findes på demokratisk såvel som på republikansk side. De er tjenere for driftige forretningsmænd,som tjener deres penge ikke kun på våben,men på alle de ruiner,som krige skaber. Smedley Darlington Butler har forklaret dette ganske letforståeligt i bogen: War is a Racket.
    Når folk som general Milley og Biggest Idiot Democrats Ever Nominated drager i krig udenfor USA’s grænser (over seas9 forklarer de deres infame forbrydelser med at de sikrer freden,at de forsvarer The Constitution og at de bevarer friheden (defend liberty)
    I går kunne vi læse at Mette Mink Forræderiksen holdt pressekonference. Jeg er spændt på hvad jeg kommer til at opleve når jeg går ud i verden. vil de godtroende idioter,som gør hvad politbeaureauet fjolsetinget dikterer dem igen forlange,at jeg skal maskeres,før jeg kan komme ind i deres supermarked,for at købe en pose gulerødder? Eller vil statsvoldsmonopolet dhimmistrisserne anholde mig for at kigge på en valgplakat med mistillid i blikket?

    Kommentar by Nielsen — 9. november 2021 @ 08:21

  7. Flåden har århundrede lang tradition for bøsseri, så det er vel passende. Og så en fuel tanker.

    Kommentar by Bastardo — 9. november 2021 @ 08:28

  8. Der findes en – man kunne kalde tabuiseret – rekruttering til bøssemiljøet, hvor voksne bøsser ‘tager sig af’ unge mænd eller drenge, der søger en faderfigur. Det er nærmest en klassiker. For man hører ofte denne samme historie, der ellers må betegnes som misbrug af udsatte mindreårige, hvis ikke bøsser har den status som en privilegeret minoritet. Havde det misbrug ikke fundet sted, er jeg ikke sikker på, at det havde været ret mange bøsser. De fleste bærer med garanti rundt på et traume. Men fy fy – det er jo ikke noget man må snakke om.

    Kommentar by traveler — 9. november 2021 @ 08:37

  9. Gus Van Sant (Finding Forrester, fremragende film med Sean Connery) har lavet en udmærket film om Harvey Milk, med Sean Penn i hovedrollen. Den film blev overdynget med Oscarnomineringer.

    https://www.imdb.com/title/tt1013753/
    The story of Harvey Milk and his struggles as an American gay activist who fought for gay rights and became California’s first openly gay elected official.

    Kommentar by tavsen — 9. november 2021 @ 08:49

  10. > Traveller
    Helt fint beskrevet pg helt i tråd med hvad jeg selv har oplevet.

    Kommentar by Nielsen — 9. november 2021 @ 09:51

  11. Normalt plejer det at være 2% af en befolkning, der er bøsser. Men den massive propaganda medfører selvfølgelig en ændring

    Skyldes den stigning, at mænd er skuffede over kvinderne?

    https://www.friatider.se/unga-amerikaner-anser-sig-vara-homosexuella
    Nära 40 procent av unga vuxna i USA identifierar sig nu “HBTQ”, rapporterar Newsweek. Orsaken tros vara all propaganda i media

    Kommentar by tavsen — 9. november 2021 @ 09:58

  12. Er filtret gået amok?

    Kommentar by BENT A — 9. november 2021 @ 10:17

  13. Kommentar by tavsen — 9. november 2021 @ 09:58

    Det er interessant, fordi det peger på, at seksualitet synes at kunne flyttes gennem mediepropaganda. Man kan tænke sig, at seksualitet i det meste af menneskehedens historie har udspillet sig inden for en kulturel ramme med mand og kvinde. Hvad ellers – for det er årsagen til, at vi overhovedet lever i dag.

    Men med opfindelse af moderne massemedier kan mennesket påvirkes til selvopfattelser, der ligger langt væk fra menneskehedens oprindelige rammer. Men disse moderne selvopfattelser vil normalt være stærk psykisk belastende og forsvares derfor med en voldsom aggressivitet.

    Linda P og hendes rejse gennem det særprægede og aggressive lesbiske miljø, kan være et studie værd her.

    Kommentar by traveler — 9. november 2021 @ 12:19

  14. Kommentar by Nielsen — 9. november 2021 @ 09:51

    Ja. Du bekræfter empiri, så vist jeg ved om.

    Kommentar by traveler — 9. november 2021 @ 12:26

  15. traveler — 9. november 2021 @ 12:19

    For en del år siden købte jeg et par DVD’er med det bedste fra stand-up universet.

    Du godeste for nogle sejtrækkere. Kom igennem ved at sætte hastigheden op med 50%, uden at miste noget, men når de få gange Linda P kom, skulle der lyttes. Hun var den eneste med lidt selvironi og humor.

    Fandt en rigtig god artikel om hende. Tak for bringe opmærksomheden over på hende. Det er så befriende at læse et menneske med selvstændige tanker.

    https://www.bt.dk/kendte/linda-p-jeg-vidste-hele-tiden-at-jeg-ikke-var-lesbisk 9. sep. 2018

    »Men det er lidt mere komplekst end bare seksualitet. Det var mere en identitetsflugt. Og en transformation,«

    »Jeg kunne ikke forholde mig til mænd, for de ville sikkert såre mig. Det var jeg vant til fra min far. Så jeg var bange for alle mænd.«

    »Jeg tror ikke på, man kan være afhængig af damer, LSD eller coke – jeg tror bare, man kan være afhængig af at lamme sine følelser, så man ikke skal forholde sig til dem,«

    Kommentar by tavsen — 9. november 2021 @ 13:25

  16. Når Uffe Elbæk følelsesladet laver et blogindlæg i JP med om, at ingen skal kalde hans seksualitet en ideologi, så udstiller det ham, som en, der ikke har de store brikker at flytte rundt på, men lever af sin karisma. For netop Uffe Elbæk kæder ideologi og seksualitet sammen, men altså tydeligvis uden at han selv er i stand til at erkende det. Hans konflikt med lebben Josephine Fock var også i den grad “seksuel-ideologisk”.

    Kommentar by traveler — 9. november 2021 @ 14:10

  17. Prøver igen, men stærkt forkortet: Det som marxist-
    journalisterne forsøger, er at udgive de 2% unormale
    for at være de normale. Lykkes det, vil majoriteten,
    de 98%, blive gjort til de unormale, de syge. Og så
    vil det være ok at medicinere, behandle og undertrykke
    alle almindelige mennesker.

    Kommentar by BENT A — 9. november 2021 @ 14:52

  18. traveler — 9. november 2021 @ 14:10

    Uffe Elbæk har karisma???? Ikke tale om, det kræver en del mere integritet, end han besidder.

    Han var een af dem, der hurtigt fangede tidsånden.
    At føle var den store modedille, og så fik venstrefløjen et protestparti.

    Josephine Fock leverer jævnligt indslag til DR radioavisen.

    Kommentar by tavsen — 9. november 2021 @ 21:06

  19. Kommentar i går 10.07 mv. hænger stadig fast i filtret. Hvorfor?

    Kommentar by BENT A — 9. november 2021 @ 23:58

  20. Vestens deroute bliver mere og mere tydelig. Vi bruger alle vore ressourcer på cancel-, wokekultur, LGBT og feminisme, og har så travlt med at redde hele verden, at vi glemmer vores egen situation. Inkompetente, lavintelligente lykkejægere fra alverdens fattige lande, har FN forpligtet os til at forsørge. Vores gennemskitlige IQ er i frit fald. Vi er godt i gang med at sætte vores civilisation over styr.

    Kina vil overhale Vesten på alle punkter og vi har selv givet dem muligheden for at gøre det. USA er ved at blive overhalet militært af Kina og har ikke en chance for at forhindre det.

    Den industri der skulle hjælpe med at opretholde USA’s militære førerstilling, er for en stor del flyttet til Kina. USA kan næsten ikke bygge skibe mere, for alle værfter ligger i Kina. De fleste elektroniske komponenter bliver idag fremstillet i Kina. Næste gang danmark skal have nye krigsskibe skal de fremstilles i Kina. Vi har ikke værfter mere i DK.

    Vores degeneration er komplet. og vi må nu danse efter Kinas pipe. Noget tyder på at de ikke en gang længere gider forsyne os med deres billige varer. Derfor buldrer inflationen i vejret,

    Donald Trump ville gøre USA stærkt igen. Men han blev forhindret i at gøre det, fordi han skulle bruge sine ressourcer på at forsvare sig mod falske anklager. Til sidst blev han sat ud af spillet af den destruktive alliance mellem den farvede underklasse, de venstreorienterede medier og techmilliardærerne.

    Kommentar by JC — 10. november 2021 @ 00:30

  21. USA er Joe Talibiden og Demokraternes land af pædofile og kommunister.

    Kommentar by piphans — 10. november 2021 @ 01:17

  22. Alt hvad der er sygt, usundt, perverst, unormalt, afvigende og degenereret bliver hyldet og fejret i Globalisternes nye Klovneverden.

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. november 2021 @ 01:52

  23. > JC 06:30
    4. afsnit “…derfor buldrer inflationen i vejret.”
    Der tager du fejl. Inflationen har meget lidt med handel at gøre. Den skyldes at banker trykker flere penge end der er værdi til at repræsentere valutaen.

    Kommentar by Nielsen — 10. november 2021 @ 08:39

  24. Tjek “early life” sektionen på Wikipedias side om “Harvey Milk” … hmmm

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. november 2021 @ 13:55

  25. > 23, Nielsen: Hvorfor har vores inflation ligget så lavt gennem mange år efterhånden. Har det mon ikke haft noget at gøre med globaliseringen, de billigt producerede varer fra Østen? Det kan jo nok ikke fortsætte i al evighed. Kineserne vil have mere for deres arbejde. De vil selv have del i de varer de producerer, og de bruger mere og mere energi. Kineserne slap billigere gennem coronaen end Vesten, og er nu meget købedygtige. Jeg tror det bl. A. er derfor priserne på alting går i vejret. Selvfølgelig spiller pengeudpumpningen også ind. Men den langsigtede effekt, tror jeg, er at magten i verden, og den økonomiske styrke nu svinger fra Vest mod Øst.

    Kommentar by JC — 10. november 2021 @ 16:49

RSS feed for comments on this post.