14. november 2021

Anbefalinger: Henrik Ræder Clausen (NB, Århus); Martin Henriksen (DF, Stevns); Rasmus Paludan (SK)

Demokrati er ikke perfekt, men bedre end alternativerne. Med adresse i Århus stemmer jeg på Henrik Ræder Clausen, som jeg har kendt i femten år. En ildsjæl af Guds nåde, og en mand med prioriteterne i orden. Anbefalinger…

Århus: Henrik Ræder Clausen, Nye Borgerlige

Frederiksberg: Lone Nørgaard, Frihedslisten
Faaborg: Henrik Krog, Nye Borgerlige
Horsens: Søren Lind Jensen, Nye Borgerlige
Frederikshavn: Oliver Egelund Rose, Nye Borgerlige
København: Malte Larsen, Nye Borgerlige
Nyborg: Kasper Mejlhede, Nye Borgerlige
Rødovre: Ketil Wathne Rasmussen, Nye Borgerlige
Stevns: Martin Henriksen, Dansk Folkeparti
Aabenraa: Jonas Zuschke, Nye Borgerlige
Aalborg: Daniel Palsgaard, Nye Borgerlige

Region Hovedstaden: Rasmus Paludan, Stram Kurs
Region Syddanmark: Lars Martin Erichsen, Stram Kurs

PS: Listen er ufuldstændig. Forslag modtages i kommentarsporet.

Oploadet Kl. 19:27 af Kim Møller — Direkte link77 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123201/trackback

77 Comments »

  1. Uh, tak for det, Kim!

    Her er en vigtig tilføjelse til listen: Ulla Kokfelt, Helsingør.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 14. november 2021 @ 19:35

  2. Tak for listen med anbefalinger.
    Det er svært at få TID til , sætte sig ind i tingene.
    Mikael Jalving anbefalede, at man stemte på en(såkaldt) racist. Jeg må indrømme , at mit kriterie er Islamofober, facister,racister,xenofober og andre onde. Det må være kandidater der er så gennemsyret af ondhed, at jeg tydeligt fornemmer, at de gerne ser, at også fremtidige slægter af nationens indbyggere/ borgere er sikret et fædreland. Skulle der være flere forslag til listen , vil de også blive lagt mærke til og overvejet …..Så TAK for listen.(Tak til de der stiller op)

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 14. november 2021 @ 20:08

  3. Lad være med at spilde jeres stemme på Frihedslisten.

    De en flok halalhippier, der tror på de kulturradikale universal liberale idealer.

    Kommentar by KineserSnot — 14. november 2021 @ 20:11

  4. Erik Høgh-Sørensen, DF, Brønderslev Kommune

    Stram Kurs i region Nordjylland

    Kommentar by SMJ — 14. november 2021 @ 20:19

  5. Pest eller kolera?
    dét er spørgsmålet!
    Sejladsen er som mellem Scylla og Charybdis…

    Kommentar by Hul igennem? — 14. november 2021 @ 21:00

  6. Rasmus Paludan er den eneste, der oprigtigt fortjener det.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 14. november 2021 @ 21:08

  7. Vælg Rasmus Paludan ind i Det Røde Kabinet – ham har de rigtig godt af!

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 14. november 2021 @ 21:09

  8. john bjerg, NB, jammerbugt

    Kommentar by jesper — 14. november 2021 @ 21:43

  9. Hvis det er den komplette liste, så lader det til at absolut størstedelen af landet er at betragte som udkants Danmark hvad nationalsindede politikere angår.
    Ikke overraskende, men sørgeligt.

    Kommentar by Islambert — 14. november 2021 @ 22:06

  10. Klamt at du støtter Paludan, efter det der er kommet frem om hans adfærd, føj.!

    Kommentar by Gert — 14. november 2021 @ 22:19

  11. Paludan?! Han er jo ikke rask?

    Kommentar by MCF — 15. november 2021 @ 00:42

  12. Rødkålshoveder har beskyldt NB for mange ting, men under bloggen med tre fotos af spaymalings-svineri på bil, er der to lister med 26 punkter ialt som påviser at beskyldningerne er falske og uretfærdige.

    Kommentar by BENT A — 15. november 2021 @ 01:54

  13. Michel Fiurendal Kolding

    Kommentar by redneck — 15. november 2021 @ 07:31

  14. Frederikssund : Ole Engell Clausen , Nye Borgerlige.

    Kvaliteter: mand, hvid, selvstændig erhvervsdrivende, 58 år.

    Kommentar by Danskeren — 15. november 2021 @ 07:46

  15. Apropos valg. Så I tv2news at der forefindes “områdemødre”. Indvandrer kvinder, der hjælper andre indvandre kvinder med at sætte krydset.
    Men hjælper de også med hvor krydset sættes?!

    Kommentar by P — 15. november 2021 @ 08:16

  16. Demokrati ?

    Demokrati er noget hvor alle har noget at sige.
    Men hvor ingen har noget at sgu’ ha’ sagt…..

    Kommentar by Frost-Hansen — 15. november 2021 @ 08:27

  17. Rasmus Paludan har gjort sig til uvenner med en stor del af dem, der var med til at løfte ham op, hvor han er nu. Flere af dem siger, at han skylder dem penge, og at han nægter at dele regnskabet med dem. Samtidig kan man se at han sidder og chatter lummert med drenge på 15 år, og selvom det måske nok ikke er ulovligt, så er det ikke en leder værdigt.

    Hvad mener Nye Borgerlige?
    Det ved vi godt alle sammen, fordi Nye Borgerlige har vist, at de kan levere en klar stemme i debatten, og derfor har jeg stemt på dem.

    Kommentar by Gauland — 15. november 2021 @ 09:43

  18. Valgene er vores næsten vores eneste chance for at give venstrefløjen og alle deres medier lidt payback, så overvej at stemme på en hvid mand.

    Kommentar by Martin — 15. november 2021 @ 10:58

  19. Igen. Har også fået ham anbefalet af min Ven- Veninde, som jeg, hvad angår Islam, deler fuldstædnig synspunkter med. Hellere Rasmus Paludan – Stram Kurs- på trods af hans sexuelle udskejelser, end en ligegyldig Venstre eller Konservativ Kandidat. Martin Henriksen (DF) har også fortjent alt den støtte han kan få.
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 15. november 2021 @ 11:29

  20. VALGFLÆSK luner altid.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/regeringen-vil-hjaelpe-borgere-med-stigende-varmeregninger/8988742
    Derfor vil regeringen med en ny varmepakke hjælpe ældre, kontanthjælpsmodtagere og andre borgere, der kan have svært ved at betale større uforudsete energiregninger.”

    Tydeligt at se, hvem S favoriserer. Endnu en gang bliver sygeplejersker overset.

    Kommentar by tavsen — 15. november 2021 @ 11:54

  21. Det kunne være dejligt hvis Rasmus kom ind.

    Kommentar by Johnson — 15. november 2021 @ 12:09

  22. Der er ikke nogen i mit område, som jeg har lyst til at stemme på …

    Kommentar by Peter Nielsen — 15. november 2021 @ 12:24

  23. Mææhn mææææeh.. Det gør jo ingen forskel at stæmme mæh mæh

    Kommentar by Ego — 15. november 2021 @ 12:32

  24. Vi må håbe at det går ærligt til ved danske valg. Men blanke stemmesedler bør ikke smides i valgboksene. Man bør også sjældent, hvad enten man er mand eller kvinde, stemme på en politik-kvinde. Ihvertfald kun efter grundig overvejelse. Partierne V, EL, R og SF bør være
    frasorteret på forhånd. NB er det pt. klart bedste parti.

    ot: Der er nye oplysninger om “vaccinerne” hos hodja og punditkraterne.

    Kommentar by BENT A — 15. november 2021 @ 13:08

  25. DR og TV2 er tavse som sædvanlig. Og jydepotten Lyver.

    https://rumble.com/vp4omn-the-rittenhouse-trial.html?mref=an5r4&mc=17djv
    Rittenhouse-retssagen

    Rumlen — Vil du se, hvordan pøbelen ser ud? Overvej den medrivende retssag mod Kyle Rittenhouse. Efter at være blevet jagtet og angrebet under Kenosha optøjer to somre siden, rittenhouse blev tvunget til at forsvare sig selv, skyde tre personer i kaos. Da anklagemyndigheden skjulte fbi-video, der frikender Rittenhouse, forsøgte de stadig at male ham som morder. Men som Mark illustrerer, er anklagemyndighedens hovedvidne ikke det eneste, han er blevet til. Og du vil blive chokeret over, hvad han ellers dækker over.

    Kommentar by Charles Nielsen — 15. november 2021 @ 14:08

  26. https://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE13454022/mordanklaget-kyle-rittenhouse-broed-sammen-i-retten/
    11.11.2021 KL. 11:35 Jydepotten Lyver: Der var ikke Raceuroligheder. Men BLM og antifa uroligheder.

    Mordanklaget Kyle Rittenhouse brød sammen i retten
    Under et dramatisk retsmøde i Kenosha i Wisconsin brød den 18-årige Kyle Rittenhouse sammen. Sidste år dræbte han to og kvæstede en tredje under raceuroligheder.
    Han var trængt op i en krog og frygtede for sit liv. Så han forsvarede sig selv. Både første og anden gang han trykkede på aftrækkeren på sin AR-15-riffel og så to mænd falde om.

    Den 18-årige Kyle Rittenhouse brød hulkende sammen, da han natten til torsdag dansk tid i domstolen i Kenosha for første gang fortalte sin version af, hvad der præcist skete den 25. august sidste år under voldsomme raceuroligheder i den lille provinsby i Wisconsin.

    »Jeg ønskede ikke at dræbe nogen. Men jeg blev angrebet

    Der er video begge steder.

    Kommentar by Charles Nielsen — 15. november 2021 @ 14:08

  27. Tænke sig, Sophie Hæstorp Andersen, S-kandidat til overborgmester posten i København, fryder sig over indvandring og islamisering. Det samme gør alle EL- og R-kandidater. Dermed er de alle tilhængere af folkeudskiftning og etnisk udrensning af danskerne!!! Kun NB går imod denne galskab.

    Kommentar by BENT A — 15. november 2021 @ 14:58

  28. NB gik i valgforbund med Venstre her i Aalborg, så de gjorde valget meget nemt for mig. Det bliver DF herfra.

    Kommentar by Lukket fest — 15. november 2021 @ 15:06

  29. Topreklame på DKA

    Vil du undgå kommunisme som i DDR?
    Så skal du stemme på Lars Vestergaard DF

    Kommentar by tavsen — 15. november 2021 @ 15:29

  30. Til Kv21 bør man vælge, ud fra hvad de nuværende partier i kommunerne har givet i forhold til det, som de lovede/du forventede ved sidste og ikke blev indfriet.

    I Thisted Kommune er Nye Borgerlige nye på stemmesedlen, men til gængæld det eneste parti på Tinge, som ikke har skuffet deres vælgere og derfor vil jeg gerne, at der støttes op om Nye Borgerlige i Thisted Kommune, som andre steder;

    for som det står mere og mere tydeligt, så er alle gammelpartierne (DF inkl.) mere og mere infiltreret af RV+ og hele venstrefløjen, hvilket er katastrofalt, hvis vore egne efterkommere skal kunne leve i et frit og ansvarligt land, der er styret af fornuft, fremfor egocentriske ønsker om “mere til mig”, som også EU-tilhængere er en del af, da de handler mere for deres eget i livet, end for fremtiden.

    Jeg støtter helt op, om Nye Borgerliges politik:

    https://nyeborgerlige.dk/

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. november 2021 @ 21:42

  31. Der kan jo være en/nogle helt lokal(e) sag(er) på programmet. I min kommune er det en parkeringsplads.

    Kommentar by barfbag — 15. november 2021 @ 21:59

  32. Enig med # 10,11 og 17

    Kommentar by A Andersen — 15. november 2021 @ 22:57

  33. M.S. Carstens — 15. november 2021 @ 21:42 skrev:

    “Jeg støtter helt op, om Nye Borgerliges politik”

    Har NB nogensinde talt om, hvordan vi får stoppet og reverseret Den Store Befolkningsudskiftning? Har de talt om, hvordan vi forhindrer at danskerne engang bliver et mindretal i vores eget land? Jeg har ikke hørt dem tale om det … har du?

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. november 2021 @ 00:16

  34. Lidt af en nyhed.
    https://youtu.be/08hA__ihziI
    Home støtter byggeri af Moské på Bornholm 3. nov. 2021

    Kommentar by Charles Nielsen — 16. november 2021 @ 00:44

  35. 34
    Videoen er meget vigtig.
    og sluttes med en afstemning på HOME´s hjemmeside.

    Kommentar by Charles Nielsen — 16. november 2021 @ 00:54

  36. Peter Nielsen — 16. november 2021 @ 00:16:

    Se under https://nyeborgerlige.dk/politik/

    Især punkterne “Udlændingepolitik” og “Islam skal ikke have indflydelse” vil nok give dig svar.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. november 2021 @ 01:49

  37. https://jyllands-posten.dk/politik/ECE13467478/lokalpolitiker-har-faaet-50000-kroner-til-valgkamp-fra-statens-kunstfond/

    Vi har slet ingen korruption i Danmark…vel?

    Vi har slet ikke politisk bedrag…vel?

    Vi har ikke verdens dummeste vælgere…vel?

    Kommentar by Black Watch — 16. november 2021 @ 06:48

  38. Græmmer mig allerede over de nye Gauleitere af regionerne- nok de værste og mest lokalkorrupte af dem alle.
    Så jeg kan kun overraskes positivt.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. november 2021 @ 06:58

  39. Black Watch — 16. november 2021 @ 06:48

    Hvor er det afskyeligt. Skulle godt ned i artiklen, inden afsløringen kom

    “Pengene er gået til Stinne Linnemann, som stiller op for partiet Rolig Revolution.”

    “Anette Østerby, som er enhedschef i Slots- og Kulturstyrelsen og ansvarlig for Statens Kunstfond, anerkender over for Radio Loud ikke, at der skulle være noget galt i støtten.”

    Anette Østerby er en ny Britta Nielsen. Gad vide, hvad hun ellers har svindlet med?

    Kommentar by tavsen — 16. november 2021 @ 07:58

  40. Så er det nu. Det store valgcirkus kører deruda med mundbind, visir, sprit og hold afstand.

    Mette Frederiksen bliver mere og mere provokerende ved at sige livet gerne må være mere besværlig for u-vaccinerede.

    Selv render hun rundt og krammer fremmede, tager selfie med en tjener på Restaurant Skyttehuset i Vejle. Historien melder ikke noget om, om hun forlangte at se tjenerens coronapas før selfie, om han er fuld vaccineret.

    Jeg ved ikke hvordan I bedømmer hende, jeg tror desværre ikke hun er helt rask i øverste etage, hun mangler i hvert fald pli og situationsfornemmelse
    https://vafo.dk/artikel/statsministeren-spiste-and-i-skyttehuset-restaurat%C3%B8r-er-rystet-over-kommentarerne-til-den-stolte-tjeners-selfie

    Kommentar by k.m. — 16. november 2021 @ 08:34

  41. Lægger I mærke til at corona gøres politisk ?
    Man forsøger at stemple corona/vaccineskeptikere til højreorienterede ekstremister.

    Spillet om vaccine og klima er ren politisk. De vil have fat i vores frihed og penge –

    Kommentar by k.m. — 16. november 2021 @ 08:48

  42. Mere civil ulydighed. Tak.
    https://www.youtube.com/watch?v=VDQ2SrbLZUc
    Og så bør Hanne Kronborg og Mads Palsvig tilføjes til listen.

    Kommentar by Nielsen — 16. november 2021 @ 08:51

  43. Så har konen og jeg stemt på to hvide mænd fra Nye Borgerlige.

    Kommentar by Martin — 16. november 2021 @ 09:19

  44. Hvis man spritter hænder, når man går ind, hvorfor så være bange for at røre ved kuglepennen i stemmeboksen ?

    DR er kvalmefremkaldende valgdækning – stik mig brækposen.

    Kommentar by k.m. — 16. november 2021 @ 09:28

  45. Det er tåbeligt at politisere en sygdom som Corona. Det drejer sig om at bekæmpe den på bedst mulig måde, helt udenom det politiske landskab, så må man være skeptiker eller synes alt er ok med vaccinen.
    Jeg selv har og vil nok fremover stemme på DF (hvis de tager dem sammen igen), NB eller Stram kurs. Men jeg vil da ikke vælte Mette Frederiksen på minksagen. Det drejede sig om en- bevares- panik situation, hvor en ny Coronavirusvarriant mutation kunne have gjort katastrofen langt værre på verdensplan, hvis den var mere dødelig og farlig end de andre. Den kunne vi (Danmark) så have fået æren for, hvis den var blevet udbredt. Jeg giver kritikerne ret i at Minkfarmerne skulle have totalt eksproriationserstatning her og nu, og ja det har været en dyr fornøjelse, og idiotisk planlagt, når man både graver dem ned og op og så køre dem til forbrænding.
    Der er andre ting vi kunne vælte hende på, og hendes eftergivenhed overfor Radikale og Venstrefløjen i udlændinge politiken er katastrofalt for Danmark, men hvad Minksagen angår vil jeg ikke blande mig ud over erstatning ikke er blevet udbetalt endnu, og den idiotiske måde man både gravede ned og op igen, før man forbrændte.

    Ellers Støt SIAD: http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 16. november 2021 @ 09:56

  46. Kim Møller / Henrik Ræder Clausen

    Tilskyndet af Kim, så gik min stemme (Brabrandhallen 9.35) til dig Henrik – Jeg havde et par stykker i tankerne, men Kims anbefaling afgjorde krydset udfor dit navn – Brug min stemme med omtanke ;-) !

    Kommentar by T. Flodur — 16. november 2021 @ 10:04

  47. Charles Nielsen6 14:08
    Jeg så flere videooptagelser omkring tidspunktet. Der var i mine øjne -ud fra det sete- ingen tvivl om,at der var tale om selvforsvar. Proud Boys ryddede op after BLM/Antifa’s hærgen og stjælen i gaderne. Under denne frivillige hjælp til volds- og tyveriramte borgere,blev han angrebet af disse nutidens Sturm Abteilung. Han var i sin fulde ret til at forsvare sit liv.

    Kommentar by Nielesen — 16. november 2021 @ 10:20

  48. Mediestøtten skulle garantere Public Service, men det her har selvfølgelig ingen interesse

    “Lovforslaget er det første af samlingens to lovforslag om de personer, der ved lov kan få meddelt indfødsret (statsborgerskab) i Danmark
    https://denkorteavis.dk/2021/guldrandet-forsikring-til-kriminelle-mod-udvisning-i-morgen-giver-et-flertal-i-folketinget-dansk-statsborgerskab-til-over-to-tusinde-indvandrere/
    november 7, 2021
    En guldrandet forsikring til kriminelle mod udvisning – i morgen giver et flertal i Folketinget dansk statsborgerskab til over to tusinde indvandrere

    Det er den traditionelle halvårlige uddeling af danske statsborgerskaber, der nu står for døren, og i denne ombæring er der tale om i alt 2.104 udlændinge.”

    Kommentar by tavsen — 16. november 2021 @ 10:26

  49. Det intereserer nok mere paragrafryttere,end det interesserer os.
    Lovskrivning er en af metoderne ppolitikere bruger til at holde mennesker fængslet.
    At skrive en lov,bør være forbundet med dødsstraf og den dømte skulle være lovskriveren.
    Med en grundlovsparagraf,at ingen lov kan vedtages uden ved folkeafstemning,ville vi stække tyrannernes hærgen.
    Den der siger at vi har brug for en eller flere ledere til at lede os er intet mindre end en stupid idiot,et stakkels fjols og en trussel mod frihed.

    Kommentar by Nielsen — 16. november 2021 @ 12:12

  50. tavsen har helt ret, i København drejer det sig ligeså meget om at bekæmpe kommunisme som at stoppe islamiseringen! Den eneste der sætter fokus på det, er Lars Vestergaard fra DF. Den lavintense borgerkrig foregår allerede rundt om i byen, senest har der været flere bilafbrændinger i Valby som medierne bevidst ignorerer. https://denkorteavis.dk/2021/hagia-sophia-var-en-beroemt-kirke-nu-er-den-omdannet-til-moske-det-gaar-samme-vej-i-europa/

    Kommentar by Veritas — 16. november 2021 @ 12:51

  51. 10. Gert.
    “Klamt at du støtter Paludan, efter det der er kommet frem om hans adfærd, føj.!”

    Hallo Gert, Du dømmer da vel ikke på forhånd, eller før retten har talt. ! ??

    11. MCF. “Paludan! Han er jo ikke rask”
    Er Du det.??

    17. Gauland
    Pengene er blevet betalt tilbage, efter den lovmæssige partistøtte er modtaget.

    Gad vide hvordan “Rævekagen bliver bagt”.?

    Kommentar by Charles Nielsen — 16. november 2021 @ 12:59

  52. OK. Paludan er tit selvpromoverende med sit ego. Han er Homoseksuel og har tendens til unge Drenge (tæt på det pædofile…desværre….hvis det ikke har været løgnfuld propaganda imod ham)….Men han er også den modigste mand, som har udfordret den Islamiske kultur på dens ånd. Bortset fra Glistrup, og SIAD kender jeg ikke nogen der tilnærmelsesvis herhjemme har turdet gå i Clinch direkte med Islam. Der har han min respekt og sympati og for politisk at sige sandheden, som logisk vil følge med den lalleglade indvandring fra de islamiske lande. På det politiske plan har han min respekt mere end mange andre. Hellere ham end …f.eks Lars Løkke eller Ellebelleman….og selvfølgelig de radikale etc.

    Kommentar by Michael Unna — 16. november 2021 @ 13:17

  53. Dronningen slutter sine nytårstaler med bønnen om at Gud vil bevare Danmark. Men hvis rigets folk, de gæve danere, vikingernes efterkommere, ikke vil hjælpe til, mister Gud måske interessen. I over 1000 år forsvarede danerne modigt og effektivt Dannevirke og rigets andre grænser mod barbariske stammer. Først nu begynder riget at vakle, fordi de indre fjender har allieret sig med de ydre fjender.

    Kommentar by GUD BEVARE DANMARK — 16. november 2021 @ 13:22

  54. Lige stemt på en lokal konservativ med efternavnet Johnson, derudover fik regionsvalget på Emma Mølgaard kaldet Lille Pernille fra Nye Borgerlige min stemme…

    Kommentar by Moth — 16. november 2021 @ 14:12

  55. I er allesammen helt knald i låget. At i som sædvanligt har misforstået eller intet forstået er åbenbart kronisk og lige meget hvilke data i præsenteres for så er I stupide får der aldrig vil lave andet end at vrøvle hele livet. I nægter at forstå at staten er en fjende som har tænkt sig at myrde jer og er igang og I ville heller aldrig risikere noget som helst for at gøre modstand, en kronisk samling svanse

    Kommentar by Ego — 16. november 2021 @ 14:25

  56. M.S. Carstens — 16. november 2021 @ 01:49:

    På Nye Borgerliges side, står der INTET om, hvordan vi får stoppet og reverseret Den Store Befolkningsudskiftning (“The Great Replacement”).

    På Nye Borgerliges side, står der heller INTET om, hvordan vi forhindrer at (etniske) danskere bliver udskiftet med (ikke-muslimske) afrikanere, asiatere etc.

    Så svaret er at NB desværre ikke ønsker at gøre hvad der er nødvendigt for at redde nationen.

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. november 2021 @ 15:22

  57. 13:17 Et system der tvinger mennesker til at bruge udelukkelsemetoden til at vælge hvem der skal diktere ens samfundsliv som såkaldt “repræsentant” er komplet korrupt og uegnet til formålet. Derudover er et repræsentativt system 100% korrupt i sin idé i sig selv

    Kommentar by Ego — 16. november 2021 @ 15:25

  58. Hr. Ego, nr. 55 kl. 14.25: Det er meget muligt at det er hvad staten planlægger. Men statsmagten styres af folketinget, hvor de fleste er 75 til 100% kommunister. Hvis de ikke går efter at omdanne Danmark til en jammerdal med statslig undertrykkelse og mishandling samt terror og blodbade, vil det være første gang i verdenshistorien at kommunister ikke går efter at spænde befolkningen fast i en skruestik af vold og magtmisbrug.

    Men hvorfor stemmer vælgerne på kommunister? Det er langsomt selvmord. Din kommentar 15.25 bør man reagere på ved at kræve et nyt system med valg hvert andet år og med direkte folkeafstemning om enhver ny lov. Ingen fremmede skal have stemmeret. For hver ny lov skal to gamle love slettes. Og al støtte til de store mediehuse bør afskaffes. Schweitz klarer sig uden EU, og det kan Danmark også klare. EU dominans vil likvidere Danmark som nation. Og danskerne vil blive slagtet på samme måde som de kristne syd for Middelhavet.

    Kommentar by GUD BEVARE DANMARK — 16. november 2021 @ 15:57

  59. Kommentar by Nielesen — 16. november 2021 @ 10:20

    Er du klar over at det var Kommunisterne der startede volden i gaderne i Tyskland i 1920erne. SA og Frikorps opstod pga af man ville forsvare sine politiske møder, da myndighederne ikke var deres opgave voksen.

    Kommentar by KineserSnot — 16. november 2021 @ 16:10

  60. Veritas — 16. november 2021 @ 12:51

    Bilafbrændinger udført af usual suspects har selvfølgelig ingen interesse for Public Service statsstøttede medier. ALT, hvad der kan sabotere hjernevasken, bliver filtreret fra.

    For rigtig mange år siden kunne man hvert år jan/feb. læse alle sidste års hændelser. Det forsvandt af indlysende årsager (i 2018 blev næsten 600 personer anklaget for pyromani), men de daglige begivenheder kan ses her https://www.beredskabsinfo.dk/112-puls/

    MSM prøvede hårdt på i 70’erne at importere sovjetiske tilstande. Det lykkedes heldigvis ikke, men Murens fald kunne ikke få dem til at ændre kurs. Og denne gang lykkes det.

    Gulag i USA americangulag.org/

    Kommentar by tavsen — 16. november 2021 @ 16:14

  61. Jeg har lige stemt på Anette Skafte, 56 år, Nye Borgerlige i Lyngby-Taarbæk Kommune også til region Hovedstaden. Aldrig mødt, set eller hørt hende. Det var mest ment som en stemme på NB og valgt ud fra NB-plakater, jeg så i farten på vejen derhen. Plus helt usagligt: Vi er jævnaldrende og hun er rødhåret!:-)

    Kommentar by , Amad — 16. november 2021 @ 16:16

  62. Kommentar by Peter Nielsen — 16. november 2021 @ 15:22

    NB er Liberal Alliance om igen. Det handler om liberal økonomi først og fremmest i Peter Seiers Christensens navn. AMEN. OG for at vinde stemmerne har man klædt sig pænt på for stemmekvæget på højrefløjen. Efter Dansk Folkeparti blev forelsket i socialdemokratiske og efter de svigtede deres egne vælgere, er der jo nok at tage af.

    Der er ingen der vil samles om Paludan. Ingen der vil samarbejde med ham, selv hvis han kommer ind. Stemmespild. Men han har da kæmpet en brav kamp..

    Kommentar by den ræverøde biskop — 16. november 2021 @ 16:17

  63. Michael Unna — 16. november 2021 @ 13:17

    Paludan er åbenbart ikke mere bøsse, end at han blev gift med en kvinde

    https://herognu.dk/chok-reality-deltager-gift-med-paludan/
    Politiker og provokatør Rasmus Paludan blev den 1. september gift på Rudersdal Rådhus med sin 18 år yngre brud, som han på dagen ikke valgte at vise frem for offentligheden.

    Men ifølge Ekstra Bladets kilder er der tale om en 21 årig kvinde, der ikke er helt ukendt for offentligheden, da hun både har været modig nøgen deltager i Ibi Støvings dating-program”

    Kommentar by tavsen — 16. november 2021 @ 16:20

  64. Peter Nielsen — 16. november 2021 @ 15:22:

    Hvis man lægger punkterne  “Udlændingepolitik” og “Islam skal ikke have indflydelse” ( på https://nyeborgerlige.dk/politik/ ) sammen,
    kan de fleste vist regne ud, at der tyndes meget ud i de udskiftende elementer.

    Men er det ikke nok for dig, så håber jeg da, at du finder et parti, der fuldt ud kan opfylde dine ønsker.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. november 2021 @ 17:03

  65. Lad os høre lidt mere om Mette Frederiksens kone.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. november 2021 @ 17:38

  66. 63) Tjah så er han bi eller skabshomo. Det andet kan også være pr stunt.
    Generalt er jeg ligeglad med kendin kendis, men Respekt og alt ære til Paludan for mentalt at gøre op med Islam og fejhedsmoralen herhjemme.

    Kommentar by Michael Unna — 16. november 2021 @ 17:54

  67. Kommentar by M.S. Carstens — 16. november 2021 @ 17:03

    Den overliggende universal humanistiske ideologi der går ind for befolkningen udskiftningen af de Europæiske folk er de ikke imod. Det tilsyneladende kun Islam.

    Er du sikker på at NB ville være imod hvis man skiftede alle muslimerne ud med “liberale” fra Øst-Asien?

    Kommentar by KineserSnot — 16. november 2021 @ 17:55

  68. 15:57 Tak for den kommentar. Rart at vide at nogen kan se det

    Kommentar by Ego — 16. november 2021 @ 18:05

  69. KineserSnot — 16. november 2021 @ 17:55:

    Præcis! Hvis der mødte 1 million selvforsørgende og lovlydige kinesere op, så ville NB byde dem velkommen …

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. november 2021 @ 18:06

  70. KineserSnot — 16. november 2021 @ 17:55:

    Jeg kan ikke spå.
    Det må være op til partimedlemmerne, at stemme de rette ind i Hovedbestyrelsen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. november 2021 @ 18:11

  71. 15.57 De officielle papfigurer i plastikkabukiteaterdemokratiforestillingen er mest kommunister, men psykoerne som trækker i Pinocchiofigurernes snore er ægte satanister

    Kommentar by Ego — 16. november 2021 @ 18:14

  72. Kommentar by M.S. Carstens — 16. november 2021 @ 18:11

    Problemet er man ikke må sige noget omkring det før man bliver valgt ind Hovedbestyrelsen, ellers bliver man formentlig ekskluderet for at være for rabiat.

    Det var jo en joke at de tog Paludans Enoch Powell tale alvorligt da han lavede den i 2017. Og bevist så bort fra at “floder af blod” var en metafor for den vold som der er opstået i kølvandet på den masse indvandring.

    Kommentar by KineserSnot — 16. november 2021 @ 18:26

  73. Se i dagens infowars med aj 1.time Kennedy om den amerikanske bill of rights

    Kommentar by Ego — 16. november 2021 @ 21:35

  74. KineserSnot — 16. november 2021 @ 18:26:

    Jeg er lidt ør i hovedet i aften, for der er rigtig meget at følge med i lige nu.

    Der er altid nogle der bliver ekskluderet af et parti og alt efter hvem man er/har sine foretrukne for, så kan man være enig eller uenig.

    Er man uenig i afgørelserne, må man være des mere aktiv som partimedlem.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. november 2021 @ 22:49

  75. Jeg må lige stå af bloggen her, for andet er mere vigtigt lige nu.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. november 2021 @ 22:54

  76. Heste-transportøren Johannes Langkilde direkte på DDR1 lige nu:

    “Det vil jo være fantastisk, hvis SF med Villy Søvndal kan tage borgmesterposten fra Venstre.”

    Hvem sagde røde lejesvende?

    Kommentar by Revisoren — 16. november 2021 @ 22:56

  77. DF udslettet i En Korte Avis’ hjemby Dragør. DF taber i mange kommuner mellem 50-70% af deres stemmer. Den “pæne, søde og rare” Tulle må træde tilbage og give plads til Martin Henriksen. Ellers er DF færdige og Pia kan så selv nå at slukke for lyset.

    Det positive bliver måske, at NB og DF tilsammen går frem …

    Kommentar by Thomas M. — 16. november 2021 @ 23:49

RSS feed for comments on this post.