14. november 2021

Enhedslisten-kandidat om hærværk mod NB: ‘Hvis man klæder sin bil sådan der ud, så ber man om det’

Lørdag aften satte Enhedslisten Hjørring en reklame på Facebook for deres kandidat nummer 3, 37-årige Hans Henrik Loberg Jensen, der blandt andet går til valg på at der skal ‘være plads til alle’. Senere på aften debatterede Enhedslisten-politikeren gårsdagens hærværk mod en Nye Borgerlige-kandidats bil i Århus. Hans Henrik Loberg Jensen er cand.scient.adm fra Aalborg Universitet, og har tidligere været spidskandidat for det revolutionære alternativ i Hjørring Kommune.

Tænker da det logo er et han selv har malet. Det passer da til partiet. … Han lå bevise han ikke selv har gjort det. Hvis man klæder sin bil sådan der ud, så ber man om det (Hans Henrik Loberg Jensen på Twitter, 13. november 2021)

(Fotos: Twitter, Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123212/trackback

23 Comments »

  1. Hvis man stolede på journalisternes integritet, så kunne man forvente ramaskrig i medierne, men det sker næppe.

    Kommentar by KineserSnot — 14. november 2021 @ 20:09

  2. De der fra EL er bindegale, de er direkte ondskabsfulde. De går ind for demokrati, de støtter de svageste osv. Ja, men kun så længe man er enig med disse.

    Kommentar by NED MED ALTING — 14. november 2021 @ 22:05

  3. “Manden” burde interneres.

    Kommentar by Michael — 14. november 2021 @ 22:34

  4. Det er en ren tilståelses sag. Enhedslisten er ikke et demokratisk parti!
    Nu har jeg bemærket at der er folk som har et stort rødt Ø placeret i vinduet, det finder jeg vældigt provokerende, for jeg ved at Enhedslisten er Kommunister, og jeg går da ikke hen og smider brosten gennem vinduet, selvom jeg godt kunne have lyst, og det til trods for at Kommunismen har stået bag uhyggelige folkedrab gennem historien, så grelt at ikke engang Adolf Hitler kunne følge med!

    Kommentar by Den Nervøse — 14. november 2021 @ 23:27

  5. #4 Den Nervoese
    Det er jo forskellen paa mange af os, og det historieloese fluidum der proever paa over rende nationen.

    Kommentar by dunk — 15. november 2021 @ 02:22

  6. Vi har ikke nogle respektable journalister og medier, som vil lave overskrifter og en historie ud af det her. Og Enhedslisten er ikke et normalt parti, som ville sørge for en selvfølgelig undskyldning og ekskludering.

    Så Hans Henrik Loberg Jensen kan fortsætte i dansk politik – ligesom undervisningsministeren.

    Kommentar by BE — 15. november 2021 @ 06:07

  7. Jeg har altid trøstet mig med, at venstreekstremister bliver klogere med alderen.
    NOT SO.

    Kommentar by Bastardo — 15. november 2021 @ 07:04

  8. Mon ikke han bliver undervisningsminister om føje år?

    Kommentar by Bastardo — 15. november 2021 @ 07:07

  9. Enhedslisten er en sekt, en klike, en klub bestående af IDIOTER, ignoranter og skøre kugler. Er Hans H.L. Jensen virkelig udnævnt til cand.scient? Hvis ja, viser det at titler nu om dage kastes i grams ligesom statsborgerskaber. H.H.L.J. er vel gjort til “videnskabsmand” som tak for at støtte Enhedslisten ved flittigt at sætte plakater op
    og betale beløb til klubkassen.

    Grøn omstilling betyder rød omstilling, og plads til alle betyder plads til alverdens indvandrere, og skatteplyndring, fordrivelse og etnisk udrensning af danskerne. Svage, uheldige, syge eller gamle danskere, børn og unge bliver kommunisternes første ofre.

    Loberg mener at svinestreger på en bil er OK. Er manden dum eller sindsforvirret?

    Kommentar by BENT A — 15. november 2021 @ 10:46

  10. Michael — 14. november 2021 @ 22:34

    Det er ikke nødvendigt! – Hans Henrik Loberg Jensen er i forvejen interneret i det kommunistisk tankespind; det burde sådan set være straf nok? – Videre henset til hr. Jensens outfit/disguise, så lider han af en kombination af Kejser Wilhjelm- og Baron von Münchhausen syndrom – Forude venter bæltefikseringen – Pure Devil!

    Kommentar by T. Flodur — 15. november 2021 @ 10:56

  11. Hvis nogen bankede Pelle Dragsted til lirekassemand og brændte hans palæ ned; så siger folk sikkert “Årh, det er da bare nogen slag, når han er såden een , så beder han jo selv om det?” “Det palæ har også altid været så provokerende, nu kan der komme en legeplads til børnene på den tommer gruns.”
    Hvis de røde brigader skød Pernille Skipper og Siddique, så er det jo bare pay-back, fordi at de er sådan nogen grådige fascistiske racistiske nazister..?

    Kommentar by Hul igennem? — 15. november 2021 @ 11:10

  12. Kan se Hans H. L. Jensen’s tweets nu er beskyttede. Man kunne håbe, han har indset, den slags opførsel er uacceptabelt.

    Kommentar by SF — 15. november 2021 @ 11:21

  13. Det svar vil jeg da huske, hvis en bil fra Enhedslisten bliver udsat for hærværk (Venstrefløjens perverterede selvforståelse).

    Kommentar by Michael Unna — 15. november 2021 @ 11:30

  14. Hvis man forfølger Hans Henrik Lobergs logik er alle hættemågerne jo også “selv ude om det” når de får tilråb af frustrerede danskere. For slet ikke at tale om de letpåklædte piger i nattelivet selv er uden om at blive voldtaget

    Kommentar by redneck — 15. november 2021 @ 11:31

  15. Jeg ville lige checke ham ud på twitter og ser han har sat begrænsninger på, så man skal godkendes af ham for at se hans tweets.

    Det må da siges at være topmålet af inklusion….

    Kommentar by redneck — 15. november 2021 @ 11:35

  16. Hvor holder hans/deres bil/biler?

    Kommentar by Black Watch — 15. november 2021 @ 13:11

  17. Michael Unna — 15. november 2021 @ 11:30 skrev:

    ” … hvis en bil fra Enhedslisten bliver udsat for hærværk …”

    Hvornår er det sidst sket? Jeg har aldrig hørt om det. Venstrefløjen er klar til at gøre hvad som helst for at fremme deres sag og skade deres modstandere … såkaldt “borgerlige” går mere op i at være “anstændige”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 15. november 2021 @ 13:14

  18. Det er da godt han gør med en ble i ansigtet, med alt det lort han lukker ud.

    Kommentar by KafirHarbi — 15. november 2021 @ 13:21

  19. Kommentar by Black Watch — 15. november 2021 @ 13:11

    Han er fra Hjørring.

    Kommentar by KineserSnot — 15. november 2021 @ 14:47

  20. Apropos valg.
    https://www.bt.dk/samfund/hizb-ut-tahrir-vaekker-vrede-med-valg-opfordring-det-er-jo-vanvittigt

    Kommentar by P — 15. november 2021 @ 19:34

  21. Selvmål

    Gem det og smid det en gang imellem på enhedslistens facebook side.
    Især hvis de ævler om tolerance.
    Så kan de jo forsøge på at rygcrawle ud af den der

    Det gode ved ytringsfrihed er at den slags udstiller sig selv

    Kommentar by geden — 15. november 2021 @ 21:47

  22. Ud fra den moral kan jeg så åbenbart mene det er iorden at smadre en bil fra Enhedslisten, fordi den repressentere det jeg ikke kan lide? Høre Enhedslisten hjemme i et Demokrati med De holdninger?

    Kommentar by Michael Unna — 17. november 2021 @ 16:27

  23. Selv de gale psykopater hos EL er hoppet med på gangster-mundbind moden, ulideligt at se og høre på disse røde idioter, for hvem fascisme og forfølgelse af politisk anderledestænkende er den nye vej.

    Kommentar by LarsB — 17. november 2021 @ 18:19

RSS feed for comments on this post.