17. november 2021

Simons mc dykkede op i Trillegårds-gangsterrap: “Om fire år skal vi stå til Zulu Awards og hylde dem..”

Endnu en historie fra BT. Tidligere på året fik Simon Wullf stjålet tre motorcykler, dagen før DM i motorcross. Nogle uger efter kunne han se den ene i en musikvideo for Trillegårdsrapperen ‘Baloosh’, ligesom den også ses i en nylig Instagram-reklame for en ‘Shootergang’-single. De føler sig tilsyneladende ikke truet af politiet Se evt. tidl. post.

Fra BT Aarhus – Anklager rappere for tyveri (kræver login).

“… Alt plastikken var skiftet ud og i stedet for Simon Wulff’ s nummer 23 – stod der nu skrevet ‘ 8210’ på skærmen. Men ellers sad alle Simon Wullfs dyrt indkøbte specialdele stadig på cyklen, siger han.

‘Jeg kan tydeligt genkende den. Jeg er 1.000 procent sikker på, at det er den. Det kan enhver med forstand på motocrosscykler se.'”

(Collage: Shootergang på Instagram, 2021; Se evt. Youtube)

“… om fire år skal vi stå til Zulu Awards og hylde dem for deres musik. Det kan jeg ikke bære.” (Simon Wulff)

Oploadet Kl. 11:55 af Kim Møller — Direkte link28 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123267/trackback

28 Comments »

  1. Psykopater.

    Kommentar by Bastardo — 17. november 2021 @ 11:59

  2. Hvilket stort pladeselskab støtter dem?

    Kommentar by Dennis Corell — 17. november 2021 @ 12:53

  3. Er den danske retsstat i frit fald? Er ejendomsretten, demokratiet og grundloven i frit fald? Har de lovløse wilde-westen tilstande allerede indfundet sig? Det ser sådan ud.

    Danskerne har al mulig grund til at frygte fremtiden. Den ser ud til at blive barsk, blodig og totalitær. Hverdags-terroren er begyndt, og den vil blive værre og værre uge for uge, måned for måned.

    Her var det “kun” motorcykler det gik ud over. Men antallet af overfaldne, lemlæstede og dræbte/myrdede danskere vil stige for hver dag.

    Flere og flere danske familier vil opleve frygtelige tragedier. I tusindvis vil de blive ofre for radikal og pladderhumanistisk politik.
    Men det tager Christiansborg med ophøjet ro. 85-95% af politikerne er
    nemlig dybt forelskede i EU og indvandringsindustrien.

    Kommentar by BENT A — 17. november 2021 @ 12:56

  4. “Det kan jeg ikke bære.”

    Hvilke udlændingepolitiske, integrationspolitiske og retspolitiske tiltag vil Simon Wulff nu bakke op om? Er der sket noget nyt?

    Hvem vil han skælde ud på? Politiet? Retssystemet? Kommunen? Eller har han købt nogle tudekiks?

    Kommentar by BE — 17. november 2021 @ 13:07

  5. Kører med kroppen ud af vinduet, kører på baghjul, kører på uindregistreret mc på offentlig vej, blokerer lyskryds.

    Politiet burde identificere alle medvirkende og tiltale dem for brud på færdselsloven.

    Men uha nej, for det ville jo være etnisk profilering

    Kommentar by redneck — 17. november 2021 @ 13:34

  6. etnisk profilering

    Kommentar by redneck — 17. november 2021 @ 13:34

    Endnu en importeret specialitet
    som ikke har den store bevågenhed. Dengang vi var en sammentømret befolkning, fandtes der ikke den racisme

    https://ekstrabladet.dk/krimi/beboer-paa-udrejsecenter-tiltalt-for-roeveri-i-privat-hjem/8993568
    Beboer på udrejsecenter tiltalt for røveri i privat hjem 29-årig er udeblevet fra sin meldepligt 33 gange på det omstridte udrejsecenter Kærshovedgård ved Ikast. Nu kræves han udvist for bestandigt”

    Kommentar by tavsen — 17. november 2021 @ 14:01

  7. Jeg skriver sjældent herinde mere, synes det er en håbløs sag MEN læser en del med. Vil lige sige tak til Bent A(ja du skriver MEGET men rigtigt meget af det er fornuftigt og sagligt trods alt), og så til alle de andre ikke falder for fristelsen for bruge UP som en digital losseplads. Der er desværre meget støj og en del der ikke bidrager særligt konstruktivt, men også andre som man bliver klogere af at læse. Ville ønske Uriasposten ville være et nationalt parti, et patriotisk og landskærligt parti, NB og DF Glem dem de har ingen nosser for alvor, og tør slet ikke gøre andet da de skal være åhhh så stuerene og pæne. Se bare hvordan kommunisterne fra Liste Ø buldrer frem, Uriasposten som parti(med Kim Møller ved roret og en del af skribenterne som ledende kræfter)ville være en rigtig god modvægt. NB og DF har jeg ingen tiltro til overhovedet, det løb er for længst kørt.

    Jeg kommer til at tænke på Rasmus Paludan der for et hvad er det 2-3 år siden turnerede rundt med hans koran-afbrændingsshow.
    Der så man at etniske danskere(begrebet etnisk er totalt udvandet men så nordiske ud), kom frem og fortalte om de forfærdelige oplevelser de havde haft med denne her slags muhamedanere/muslimer/arabere/MENAP osv osv osv. Respektløshed, aggressivitet, ydmygende adfærd, overfald og trusler, bande-sammenslutninger og jeg kan blive ved, var hverdagen og etniske danskere der selvklart skilte sig ud var SÆRLIGT sårbare.

    Den slags sårbarhed som laaaanngggtt de fleste danske politikere for længst har ignoreret og på ingen måde gjort til en mærkesag. Her så man at typer som på billedet her i DEN grad udgjorde en trussel for etniske danskere, noget som vi også ser i de sorte ghettoer i USA for at sammenligne.

    Hvor mange kampagner og penge har muslimerne ikke fået hældt ned i de evigt tomme kasser? Hvor mange har etniske danskere fået for at beskytte dem imod disse her muslimske/muhamedanske krigere? Hvor meget har Danmark ikke svigtet sine EGNE borgere?

    Danskere må jo heller ikke bevæbne sig ej heller beskytte sig, og hvad sker der når voldsmonopolet aka politiet som forventet totalt svigter etniske danskere(også muslimer og andre fremmede som intet har med disse bastarder at gøre)? Ja så straffer man dem som vil forsvare sig selv og beskytte sig selv, dvs amputerer befolkningen totalt.

    Kunne jo være at nogle godt ville forsvare deres områder imod disse her invaderende barbarer, men ikke kan få støtte eller opbakning?

    Kommentar by Endnu en vantro — 17. november 2021 @ 14:17

  8. Hvad er det også der foregår oppe i hovedet på disse barbarer? Jeg prøver at forstå deres mentalitet og tankegang. Er det hjernevask fra barnsben om at de er særligt udvalgte mennesker i Allahs øjne? Er det al den “racisme” som har tvunget dem ud i hård kriminalitet og sjakal-adfærd og dominans-adfærd?
    Er de bare totalt ligeglade med Danmark som samfund? Dvs det samfundssind mange etniske danskere har, det sammenhold og respekt for samfundet er mere eller mindre væk, og erstattet af en utrolig egocentreret adfærd og opfattelse af danskere som vantro og mindreværd?

    Hvordan kan man som “gæst” mere eller mindre, udvise så afstumpet og ulækker en adfærd overfor ens værter? Jeg har læst stolpe op og stolpe ned omkring hvor slemt det står til i disse muslimske enklaver rundt omkring i landet, og tænker jeg/man jo: HVORFOR?
    Ofte vil man jo tænke at det er “nedarvet” dvs de får rigtigt meget dårligt fra familien og vennerne helt fra barnsben, det er en ond cirkel de bevæger sig i, og jeg regner ikke med at deres familier på nogen måde sådan for alvor går imod alle de bander og kriminelle og dominansadfærden vi ser primært fra unge i 15-30 års alderen. Unge mænd ofte fra MENAP primært arabere plejer at være de allerslemmeste.

    Kommentar by Endnu en vantro — 17. november 2021 @ 14:37

  9. Beklager der er en giftig trekant, rapmusik, indvandere, og motorcykler.
    Der er en tendens til at når indvandrere messer eller rapper fu**, ser vrede ud og skælder ud på hvide, så er det stor kunst! Helt ærligt er kunstbegrebet ikke i nogen grad under pres? Jeg mener en mindre hær af “kunstnere”støtter op om buste sunkning og ophøjer hærværk til kunst! Stjæler pengene på kunstmusset i Aalborg og kalder tyveriet kunst.
    Sig mig tror de virkelig vi er så dumme! Eller går det hele bare ud på at vi skatteydere skal være til grin?

    Kommentar by Den Nervøse — 17. november 2021 @ 14:39

  10. 12:56 100% af magthaverne i Danmarks diktatur har besluttet at tildele indvandringsvenlige partier 85-95% af folkemor(d)stinget til indoktrinerede ateistiske og dybt sataniske psykofantaster med gudekomplekser. De har udvalgt de allersygeste, yngste, mest løgnagtige, korrupte og samvittighedsløse individer, som var klar til at sælge deres sjæl til satan til at være disse partiernes repræsentanter. Bemærk at et parti aldrig kan repræsentere en enkelt borger, da det ikke selv er en enkelt borger, men vil altid kun repræsentere sig selv som organisation. Hele ideen om en borgers repræsentation ved en stedfortræder kollapser når man tilføjer partierne til ideen.

    Kommentar by Ego — 17. november 2021 @ 15:14

  11. 15:14 Det jeg ville sige var bare at valgene selvfølgelig er løgn ligesom alt andet fra den kant

    Kommentar by Ego — 17. november 2021 @ 15:17

  12. Er det en “manbag” idioten i midten står med

    Han siger han ikke er bøsse men det er han ;)

    Kommentar by Santor — 17. november 2021 @ 18:57

  13. Hmm. De er jo ikke så kloge så et par registreringsnumre kan sammenstykkes fra diverse klip.

    CT73971:
    Køretøjet er importeret uden om AUDI-importøren
    ART Personbil, sedan, 4 døre
    REG. NUMMER CT73971
    STELNUMMER WUAZZZ4H5HN901738
    NUVÆRENDE BRUGERLeasingperiode: 15-06-2021 til 14-06-2022
    MOTOR4 l (3993 ccm), 8 cyl., benzin, turbo
    EFFEKT605 HK (445 kw)
    OPGIVET FORBRUG 10 km/l
    KØREKLAR MIN. VÆGT 2.126 kg
    Der er 2 AUDI S 8, årgang – indregistreret i DK
    Dette køretøj er blevet slået op ca. 697 gange

    CV65805 (afmeldt svagpisser bil i forhold til ovenstående)
    16. marts 2012
    Køretøjet er importeret uden om BMW-importøren
    REG. NUMMERCV65805
    STELNUMMER WBAZW41010L833927
    STATUS: Afmeldt
    NUVÆRENDE EJER: Afmeldt for 13 dage siden
    MOTOR3 l (2993 ccm), 6 cyl., diesel, turbo
    EFFEKT245 HK (180 kw)
    TOPFART 222 km/t
    OPGIVET FORBRUG 13.5 km/l
    KØREKLAR MIN. VÆGT 2.150 kg
    Der er 141 BMW X 5, årgang – indregistreret i DK
    Dette køretøj er blevet slået op ca. 167 gange.

    Spørgsmål til Universal: Har I søgt om tilladelse til at spærre Lillebæltsbroen til filmoptagelse?

    Kommentar by kartoffeldansker — 17. november 2021 @ 19:15

  14. 605 HK for Audi’en…!

    Kommentar by kartoffeldansker — 17. november 2021 @ 19:16

  15. Smid muhammedanere ud af Danmark.
    og
    https://vernoncoleman.org/videos/vernon-colemans-wednesday-review-episode-one-0

    Kommentar by Nielsen — 17. november 2021 @ 21:10

  16. Vi ender som Sverige. Det er logik for perlehøns og helt simpel matematik. De er i fremmarch, vi er i tilbagegang.

    Kommentar by Gert — 17. november 2021 @ 21:21

  17. Endnu en vantro, 14.17: Tak for svar. Ja, DF har stadig den uduelige og utroværdige Tulle som formand. Hele parti-toppen har svigtet, måske med undtagelse af Martin Henriksen? Og NB er nok også for blødagtig. Men vælgerne burde have stemt NB, om ikke for andet, så for at give de gamle partier en lærestreg.

    Utroligt at nutidens vælgere i stort tal støtter den blodrøde enhedsliste. Kommunister har terroriseret befolkningerne i alle de lande hvor de opnåede at dominere. Alene een “reform” førte i Kina til at 40 millioner kinesere døde af sult. (det store spring fremad)

    For kommunister og radikale ekstremister vil det være en lille sag at
    udrydde fire millioner borgere. En rutinesag, en ekspeditionssag. Hvis danskerne end ikke gider opstille et nyt dansksindet, stålfast, fædrelandskærligt og ægte konservativt parti, vil de blive kastet ned
    i afgrunden.

    Alt for få læser netaviserne. Hvad har danskerne gjort ved det? Alt, alt for lidt. Nærmest ingen uddeler flyveblade om at læse dem, eller skriver på Facebook/twitter/hodja om det. 9 af 10 danskere, eller 19 af 20, forstår ikke hvad de går glip af.

    Kun ærlig folkeoplysning kan redde Danmark. Dog kun hvis den når ud til de mange. Og det gør den slet ikke.

    Kommentar by BENT A — 17. november 2021 @ 22:04

  18. ENDNU EN VANTRO, 14.17 OG 14.37: Hvad foregår der oppe i hovedet på disse barbarer? Nok stort set det samme som inde i enhedslistens og de radikales hoveder.

    Kommentar by BENT A — 17. november 2021 @ 22:12

  19. 8 kulturfremmede kriminelle
    på stjålne maskiner, uden hjelm, gangster-stil,
    gebrokkent dansk, ingen evner, blæste…

    det er ganske enkelt forrykt at de overhovedet befinder sig her.

    skal jeg kalde dem danske bare
    fordi de har trukket et
    statsborgerskab i en automat?

    aldrig i livet.

    Forresten apropos DFs mulige formandsskifte:

    At Messerschmidt pt skulle være “belastet” på
    grund af en kongres regnskabsført forkert kan jeg
    egentlig ikke forstå proportionerne i, men var det ikke
    en idé at kronprinsen forbliver kronprins i en årrække endnu.

    Skaarup eller en anden kyndig fra generationen over Messerschmidt kunne tage en tørn og lader Morten vente lidt i kulissen?
    Personligt kan jeg også godt lide Marie Krarup.

    selvom det er et mindre beløb og det ikke er berigelseskriminalitet,
    nærmere forkert bogføring, mangelfuld bogføring, at EU-midler
    går til et sommergruppemøde hvor det primære omdrejningspunkt var dansk indenrigspolitik, så vil pressen
    gøre alt hvad den kan for at chikanere og ødelægge
    DF med Morten som formand. Det er en sandhed vi ikke kan komme udenom.

    De kunne i DF have været mere skarpe overfor Løkke under Marrakesh,
    men jeg ser sagtens at der både er et DF og et NB i Folketinget,
    om partiet nødvendigvis skal være synligt i kommunalpolitik har jeg
    ikke et klart svar på.

    DF står på midten af dansk politik rent fordelingsmæssigt og
    befinder sig i smørhullet mellem Socialdemokratiet og Venstre,
    NB er mere et blåt nationalliberalt skud på stammen.

    Man må sige at DF simpelthen var blevet for store til at det kunne forhindres at et udbryderparti måtte opstå, over 20% af stemmerne på midten af dansk politik, det ville heller ikke gøre mig noget om et venstrefløjsparti ville opstå og tage handsken op,
    et indvandrerkritisk venstrefløjsparti har været på tale flere gange,
    indtil videre er det blevet ved tanken.
    Der skal være noget for alle vælger-segmenter, ikke bare den del af højre-venstre-skalaen man selv befinder sig på.
    Så kan man strides og debattere velfærd, skattetryk, forholdet mellem
    statslige og private arbejdspladser, men have en alliance rent udlændingepolitisk.

    DFs tankegods må siges at være spredt ud, inden nedturen nåede partiet
    at sejre ad helvede til, men om det kun var retorisk og Socialdemokratiet så bare fedter rundt med store ord og ikke kan levere, det er spørgsmålet, summa summarum, jeg tilhører ikke de fløje
    i DF og NB som har et problem med det andet parti.
    Stemte DF ved det nu overståede Kommunalvalg velvidende at partiet måtte gå væsentligt tilbage og under gerne NB at det er kommet ind på scenen kommunalt, mange Venstrefolk frygter et stærkt NB fordi Venstre
    står i en position som Socialdemokratiet hvor det risikerer at afgive vælgere til et liberalt parti med lidt mere kant i debatten.
    Venstre er et vægelsindet parti med en masse fløjkrig, igen grundet partiets størrelse.

    Men Messerschmidt…, skulle han måske træde et trin ned ad rangstien,
    lade en anden overtage posten? Det mener jeg ville være klogt.

    Lad mig høre jeres opfattelse?
    og fri mig nu for mudderkastningen mellem DF og NB og hvilket parti
    der er det rette, vi bør ikke sidde og gnide os i hænderne over at det går dårligt for det ene eller andet parti, spørgsmålet er meget konkret, hvad ville tjene DF bedst? Det er sgu ikke sundt for vælgerne kun at have ét indvandringskritisk parti til højre for midten, DF rykkede ved
    opløsningen af Fremskridtspartiet ind i Socialdemokratisk land
    og det var netop der, blandt utilfredse lønmodtagere og statsansatte
    i byerne at der var et potentiale, man kan vel sige at Fremskridtspartiets socio-økonomiske position/mindre stat blev genfødt
    da NB opstod.

    Jeg tror ikke på at NB kan gøre mere end DF bare fordi partiet er
    ungt, saftigt, stridslystent, man skal kunne tælle til 90,
    men ret skal være ret, DF burde have markeret sig overfor Løkke,
    eventuelt trukket tæppet, men Thulesen er ingen gambler og en forbandet tilbageholdende og forsigtig herre, det kan man kalde
    en karakterbrist, det er svært at arbejde med kontrafaktiske
    hændelsesforløb, én ting er sikkert, Løkke pissede alle sine samarbejdspartnere op og ned ad ryggen da han få dage før valget
    talte om at danne en S-R-V-regering og det parti han pt har gang i
    lugter langt væk af opportunisme, taburetklæberi og udspekuleret beregnethed i forhold til RVs krise i Folketingsregi.
    Løkke er klar til at stå på mål for alting bare han kan være i centrum. NB kan så på andre felter end migrationskritikken gøre sig gældende og starte en debat op vi trænger til i Danmark, hvor meget
    DJØF-Danmark og maksimalstat skal vi have? Den debat er også væsentlig
    og kan sagtens interessere lønmodtagere og småfolk eftersom utroligt mange mennesker i Danmark betaler topskat og nok sidder med en fornemmelse af overadministration.

    Men ja, hvad skal DF gøre nu?
    Jeg anbefaler at lade Messerschmidt sidde over en runde,
    han er dygtig, bevares, men er han ikke fortsat lidt for drenget
    og måske lidt for studeret til at stå i spidsen for et parti?
    En ting er personlige ambitioner, håb, ønsker og drømme, evner
    og så videre, men er han den rette til det han eftersigende er kørt i stilling til? Jeg håber ikke Messerschmidt vil bære nag hvis han læser
    med herinde på UP, jeg siger det kun i den bedste mening. I min optik
    er han ynglingen og ikke landsfaderen, måske om 5-10 år? måske aldrig?
    På tværs af partierne hører vi forresten i pressen alt for lidt om hvad der egentlig diskuteres i Brüssel, vi får af pressen bare et par stikord om det ene eller andet direktiv og så skal vi tage det til efterretning, men fordi Morten har været dernede i Brüssel, dernede i “det vi ikke taler om”, så fremstår han for mig som et ubeskrevet blad. En sjælden gang hentet ind til et sent program på DR2 til en studiedebat om et EU-direktiv.
    Det er ærgerligt at poltik for en stor del drejer sig om magtkampe og
    personlige ambitioner om at komme til, mange politiske partier bærer
    præg af intern strid og nag.

    god aften herfra!
    venligst

    Kommentar by konservativ — 17. november 2021 @ 22:26

  20. på DR er Mai Villadsen for resten “ved at revne af stolthed” (ikke min formulering) over Enhedslistens “flotte” fremgang i København.

    Men så tjekkede jeg lige hvem der er blevet integrationsborgmester:
    Cecilia Lonning-Skovgaard, Venstre

    ergo har Enhedslisten IGEN valgt at lurepasse og ikke påtaget sig
    det ansvar (som partiet jo ved ikke kan løftes med flere pladderhumanistiske fraser), som det største parti kunne Enhedslisten vel kræve denne post?

    Radikale har taget den kulturborgmesterpost som Alternativet havde tidligere og har altså heller ikke haft lyst til at kaste sig over
    integrationsborgmesterposten, igen må vi forvente at Radikale med
    12% af stemmerne mod Venstres 7,7% har haft rig lejlighed til at vælge
    integrationsborgmesterposten hvis det virkeligt interesserede Radikale .

    der kommer ingen assimilation fordi muslimerne ikke lader sig omvende,
    Enhedslisten ved dette og fortsætter deres vælgerfremgang mens de peger fingre af alle andre og taler om “tonen i debatten”.

    Kommentar by konservativ — 17. november 2021 @ 22:47

  21. forresten*

    Kommentar by konservativ — 17. november 2021 @ 22:49

  22. Trillegårdsrapperen ‘Baloosh’ har fået gratis medieomtale af vort alles elskede DR tidligere i år:

    https://www.dr.dk/musik/er-netop-blevet-loesladt-fra-faengslet-nu-gaar-22-aarige-baloosh-all-paa-overraskende-karriere

    Kommentar by Thomas — 17. november 2021 @ 23:16

  23. “Simons mc dykkede op i Trillegårds-gangsterrap”

    Mon ikke den bare dukkede op :-)

    Kommentar by Peter Nielsen — 17. november 2021 @ 23:47

  24. Det må være en berigende oplevelse, at få stjålet sine ejendele og tyven efterfølgende fører sig frem i den brede offentlighed med tyvekosterne. Retssamfundet er en saga blot.

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 17. november 2021 @ 23:51

  25. konservativ — 17. november 2021 @ 22:26:

    Vi mangler et ægte patriotisk parti, som fokuserer på dansk identitet, etnicitet, tradition, vestlig kultur, traditionelle familier og værdier etc.

    Et parti, som tør rette en massiv og vedvarende kritik af fænomener som multi-etnicitet, feminisme, BLM og LGBTQ-agendaen.

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. november 2021 @ 00:57

  26. Koranen Sura 33 (Forbundsfællerne) vers 26-27
    Han fik dem af Skriftens folk, der havde bistået dem, til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange.

    Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke har betrådt. Gud er i stand til alt.

    Sura 48 (Sejren) vers 20
    Gud lovede jer meget bytte, som I skulle tage, og dette lod Han hurtigt ske for jer. Han holdt menneskenes hånd borte fra jer. For det skulle være et tegn for de troende, og Han ville lede jer ad en lige vej.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 18. november 2021 @ 01:16

  27. De raske svende man ser, er det mon Danmark´s fremtid?
    Hvem af disse er raketforsker?
    Hvem mon er osv.
    Disse “Rappere” ligner (og er) altid tabere.
    Først udnævnes de til at være rollemodeller med en god fremtid i musikbranchen, kort tid efter banker virkeligheden på døren, men det tales og skrives der ikke meget om, hvis overhovedet det bliver nævnt.
    Løbehjulet er med garanti også stjålet.

    Kommentar by NED MED ALTING — 18. november 2021 @ 10:00

  28. Dansk rap er fyldt med tabere der tror de er noget fordi de praler med hvor store gangstere de er. Der er gået totalt svensk inspireret perker-hoodkultur i den.
    Sverige er ikke et forbillede nogen bør stræbe efter at kopiere.

    Her lidt om de danske taber-rapperes forbilleder i Sverige
    https://www.youtube.com/watch?v=T5_SdWhic5k

    Kommentar by Hooded Avenger — 19. november 2021 @ 21:22

RSS feed for comments on this post.