26. november 2021

TV2-journalist, der var med til at fælde Jes Dorph, overtog ‘hans værtstjans på Go’Aften Danmark’

MeToo-bølgen ødelagde flere mandlige journalisters karriere, og motivationen har ikke altid været postulerede seksuelle krænkelser. Journalista har bidt sig fast i emnet, og stiller de kritiske spørgsmål en indspist mediebranche ikke tør. Fra Journalista.dk – Janni Pedersen anmelder i rapport der fik Jes Dorph-Petersen fyret – bagefter overtog hun hans job.

“På Journalista.dk har vi spurgt Janni Pedersen, hvad hendes dokumentation er for den påberåbte episode med næsten to årtier på bagen. Ligesom vi også har spurgt hende, hvorvidt det var hende, der var medvirkende til at få Therese Philipsen til at deltage i såvel TV2s advokatundersøgelse som stationens MeToo-dokumentar.

Men i en email oplyser hun, at hun ikke har nogle kommentarer.

Det har heller ikke i forhold til, hvorvidt hun anser det for et problem, at hun på den ene side kan siges at have været med til at fælde Jes Dorph-Petersen, for bagefter at overtage hans værtstjans på Go’Aften Danmark.”

Oploadet Kl. 02:04 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123464/trackback

14 Comments »

  1. En verden i total opløsning – https://www.youtube.com/watch?v=ckGdFZzdgY0

    Kommentar by piphans — 26. november 2021 @ 02:08

  2. Hvor fanden er retssagerne mod regeringens massive brud på vores grundlovssikrede rettigheder?????????????

    Enevælden tilbage, og landsforræderne på skafottet – fuck Mohammedanmark.

    Kommentar by piphans — 26. november 2021 @ 02:42

  3. Når man som kvinde ikke længere kan bolle sig til en plads ved de voksnes bord kan man da altid presse konkurrenten ud med nederdrægtige beskyldninger.

    Håber Jes Dorph sagsøger Tv2 for uretmæssig afskedigelse.

    Kommentar by Santor — 26. november 2021 @ 05:08

  4. Den mandhaftige “journalist” Janni Pedersen er derudover en klam væmligbo…

    Kommentar by Revisoren — 26. november 2021 @ 05:43

  5. Janni Pedersen havde jeg et onenightstand medfor mange år siden da jeg studerede i Århus.

    Kommentar by poul sørensen — 26. november 2021 @ 08:52

  6. Hvis man er ansat i MSM, har man selv været ude om kniven i ryggen.

    (Hvad skulle de ellers få tiden til at gå med derinde i Medieslottene)?

    Kommentar by Bastardo — 26. november 2021 @ 09:26

  7. Er det privat økonomien der er begyndt , at stramme ? Kan selv “De gode” være ramt Og have svært ved, at skaffe sig en indkomst? Er det kampen om stillingerne og pengene ? Det er jo ofte dyre boliger og områder, man som “god” må leve i. (For, at holde den svære og onde verden ud , naturligvis).Det er svært at være god , det kræver ofte mange penge.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 26. november 2021 @ 11:56

  8. #5 Velbekomme – Ku’ holde kæft imens

    Kommentar by ph — 26. november 2021 @ 13:41

  9. Jes Dorph er en Hvid Hetero-Cis Mand og derfor hader de inter-sektionelle feminister ham og vil gøre hvad som helst for at ødelægge hans liv og karriere.

    Kommentar by Peter Nielsen — 26. november 2021 @ 17:21

  10. Nu kan jeg ikke se at en Messerschmidt. Er andet end en Messerschmidt.

    Kommentar by Ole Larsen — 26. november 2021 @ 19:00

  11. poul Sørensen 08:52
    Det ville jeg være gået meget stille med hvis det havde været mig.
    Faldt du for hendes frisure? Du må da have været umanerlig fuld.

    Kommentar by bjarne Binee — 26. november 2021 @ 19:03

  12. Hovedet fuldt af indtørret Kit spiller sit krøllede nazikort igen

    Kommentar by Træt — 27. november 2021 @ 01:22

  13. Kim kunne nu godt tage at tage svarene med, når han afrenser vinduesrammen for indtørret Kit

    Kommentar by Træt — 27. november 2021 @ 11:33

  14. Man opretter kommission og rigsretssag, for at beskytte pædofile muslinge.

    Deraf mister meetoo kampagnen, efter min mening fuldstændigt sin berettigelse.

    Kommentar by Mads kering — 29. november 2021 @ 18:15

RSS feed for comments on this post.