28. november 2021

LOUD bekæmper polsk abortlov, samler ind til ‘en smuk moské’, “… det herlige’ islamiske fællesskab”

Jeg mindes ikke nogensinde at have hørt et eneste indslag på Radio LOUD, men fredag skete det så. Det blev et heftigt 11 minutters interview med Jens Rohde fra Kristendemokraterne om den polske abortlovgivning. Da praktikanten Josephine Romby begyndte at recitere Enhedslistens argumentation for, at danskere skulle betale for polske kvinders abort på danske hospitaler, blev det for meget for Jens Rohde. Det tjener ham til ære.

‘Hvad med at samle ind til polske aborter?’, spørger en Niels Hjertmann Frederiksen en LOUD-vært på Facebook, og det falder tilsyneladende i god jord. Herunder omtale af torsdagens udgave af LOUD-magasinet ‘Ringdal & Kristensen – Vi samler penge ind til en moské (Anton Ringdal og Kristoffer Kristensen)

“På Bornholm mangler Det Islamiske Fællesskab penge. De vil nemlig gerne have opført en smuk moské til de mange muslimer på Solskinsøen, og det vil vi selvfølgelig gerne hjælpe med. Vi brainstormer med Mujahed Sebastian Abassi, talsmand for det herlige fællesskab på Bornholm. Mohanad Mansour taler vi også med. Han er direktør i Københavns Storfond, der driver Stormoskeen på Nørrebro – han giver god råd til vores fundraising. …”

(Collage: Mujahed Sebastian Abassi, talsmand for ‘Det Islamiske Fællesskab’ på Bornholm)

Oploadet Kl. 11:40 af Kim Møller — Direkte link38 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123500/trackback

38 Comments »

  1. “På Bornholm mangler Det Islamiske Fællesskab penge.”

    Er det ikke 18 milliarder de sender legalt hjem om året? Men det er flere år siden, MSM tør nok ikke bringe nye tal, må betyde det er steget betragteligt.

    Udover de mange illegale på deres ferierejser til det land, de er forfulgt i.

    Mand nåede ikke flyet i Kastrup – havde 5,5 millioner i kuffert
    7. nov. 2021 — Ny fængsling i sag om transport af store beløb ud af lufthavnen i Kastrup. … For anden gang inden for relativ kort tid er rejsende med store

    Kommentar by tavsen — 28. november 2021 @ 12:11

  2. den kunne vel passende ligge i Svaneke ved siden af bryghuset?
    så kan man nyde en velskænket pilsner og få en sideservering af
    halvmåne over Gudhjem.

    Kommentar by konservativ — 28. november 2021 @ 12:31

  3. Jeg mener der ligger et nu forladt, tidligere svineslagteri i det nordlige Rønne.

    Kommentar by ino — 28. november 2021 @ 13:06

  4. Bornholm er bl.a. kendt for rundkirkerne.

    Måske ‘Det Islamiske Fællesskab’ på Bornholm skulle lade sig inspirere heraf – der er muligvis en billig landejendom eller to med et egnet fundament til en “rundmoske”.

    Der anvendes nemlig kun førsteklasses beton til gylletanke, så de er meget solide og de kan indeholde utrolig meget lort, uden at det flyder over!

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 28. november 2021 @ 13:07

  5. det er vist det detr hedder en pind til ores egen ligkiste

    Bemærk at INGEN hører statsstøttede venstreekstreme Loud !!

    og næsten ingen hører eller ser DR (i folkemunde DDR) fordi kun 34 % ugentlig hører eller bruger eller podcaster fra DR.dk jf. deres egen medierapport 2020 ha ha ha ha folk gider ikke statspropagandaen fra de venstreekstreme journalister og jihadister, hvoraf 80 % er RØDE – og den undersøgelse kan alle finde på nettet.

    Er det berettiget at betale 4 MILLIARDER til en propaganda-kanal som kun 34 % bruger ???????? mit svar er et RUNGENDE NEEEEJJJJJ

    Kommentar by h.nielsen — 28. november 2021 @ 13:22

  6. Masser af muslimsk indflydelse i Nydanmark. GOOD LUCK

    28-årig kvæstet af knvistik i forbindelse med familiestridigheder

    Far og stedmor ydmygede og krænkede sønnen, lyder tiltalen, og kaldte ham ’spasser’ og ‘hund’.

    206 kilo dynamit lå i skur: Den yngste har relation til rockerklubben Satudarah,

    Kommentar by tavsen — 28. november 2021 @ 15:01

  7. Jeg hører heller aldrig Loud. Jeg holdt helt op med at lytte til den kanal. 24syv, som var mine faste radionyheder, når jeg blev vækket på min clock radio kl.6. Jeg var skiftet fra P1, som altid startede med klagesange med omkvædet “send flere penge” rettet til den stadig mindre gruppe af privat ansatte lønmodtagere.

    24syv var også nærmest viklet ind i gammelt venstreorienteret tankespind a la “det er samfundets skyld!”, men den var ind imellem underholdende bl. a “Det man taler om”, “Millionærklubben” og “Den korte radioavis”.

    261 millioner skatteyder kroner fik Radio Loud, såvidt jeg ved, da Radio 24syv blev aflivet, fordi den gjorde grin med de røde regering i “Den korte radioavis” og det lever de fedt af mens de pisser på danskerne. Hvorfor finder vi os i det?

    Kommentar by Amad — 28. november 2021 @ 15:09

  8. Hvordan er LOUD financieret?

    Kommentar by Lars H — 28. november 2021 @ 15:09

  9. Muslimmærker på islamister, muslimmærker på islamiske butikker, afbrænding af moskeer, hvad bliver det næste?

    Kommentar by Hul igennem? — 28. november 2021 @ 15:10

  10. ‘Loud’ betyder ‘høj’ (lydmæssigt) på engelsk. Radiokanalen burde rettelig hedde ‘Lout’, hvilket på engelsk betyder ’slyngel’.

    Danmark bør i øvrigt analogt følge saudiarabisk praksis på det religiøse område. Der må ingen moskeer være i Danmark og koranen må ikke ses offentligt. Islam må kun praktiseres privat under lyd- og videoovervågning, så islamisk terror vanskeligt kan planlægges. Islam kan ikke godkendes som religion, da dens udøvelse er stødende for den offentlige sikkerhed og moral ifølge grundloven.

    Kommentar by Gustav Jensen — 28. november 2021 @ 15:27

  11. Det går kun en vej, good-bye Danmark! For mange dumme danskere, der ikke kan se hvad islam indflydelse betyder.

    Kommentar by IES — 28. november 2021 @ 16:24

  12. I FOLKEMORDSTINGET har Pernille Skipper fra EL og Camilla Fabricius fra S i en debat med Nye Borgerlige stædigt påstået at mænd kan føde børn. Ved at jonglere med ord “beviste” de at mænd ikke er forskellige fra kvinder.

    De to politik-kvinder mener at hvis man skriver noget juridisk lovtekst ned på et stykke papir, og får flertal for det, kan man ændre og ophæve virkeligheden og naturlovene. Ved på papiret at gøre kvinder til mænd, mener de i ramme alvor at man i fremtiden kan annullere og afskaffe den naturen orden som har været gældende i over en million år. Ligesom de mener at hvis man skriver ned at der er 1087 forskellige køn, så ER der 1087 forskellige køn.

    Hvorfor skriver de så ikke også ned at klima-krisen er forbi, at corona-virussen er væk, at tyngdeloven ophæves i ethvert tilfælde hvor folk er ved at styrte ned og komme til skade, og at Danmark fremover er dobbelt så stort, så vi får bedre plads til migranterne?

    Sammen med de eksempler på woke tosserier som UP mv. har fremlagt, må det anses for BEVIST at idioti og sindssyge i klinisk forstand, er blevet en stor del af Christiansborgs/ gammelpartiernes politik.

    Kommentar by BENT A — 28. november 2021 @ 17:59

  13. den naturens orden som…

    Kommentar by BENT A — 28. november 2021 @ 18:04

  14. Family planning eller euginisism som Rockefeller arbejdede på endnu før
    Bill og Melinda spredte deres “medicines” til Indien og Afrika. Hvem andre har aktier i hans medicinalfirmaer?

    Kommentar by Nielsen — 28. november 2021 @ 19:19

  15. Utroligt, stakkels Bornholm. Den tidligere, men nu afgåede borgmester var vild med asylanter. De giver arbejdspladser var argumentet. Dette samtidigt med at egne borgere svigtes. Nu må kommunen op med 2 x 300,00.00 kroner til 2 der groft blev svigtet, dette trods utallige advarsler om svigt. Nå ja, hun er socialdemokrat. Ham der overtog indtil valget, også en socialdemokrat udtalte ret arrogant: Vi efterlever naturligvis Rettens afgørelse. Ifald sagen ikke var blevet rejst ved Domstolen da var intet sket. Tidligere var der et flertals forslag fremme om at ældre og svagelige medborgere måtte affinde sig med vådservietter ifm. personlig pleje fra hjemmeplejen. Dette forslag blev støttet af: Surprise Kristendemokraterne på Bornholm. Nå, lortet blev skudt ned, men bare vent. Pga. mangfoldigheden får disse berigere deres tilskud. Lidt OT: De borgere der legitimt er imod et asylcenter hvori Dansk Røde Kors ønsker at anbringe drabsdømte, voldsdømte og lign.berigere, de har såmænd, ved seneste kommunalvalg, igen stemt på partier der ønsker mere berigelse. Min respekt for protesten kan ligge på et meget lille sted. At vicedirektøren i Udlændingeservice ikke var helt klar i mælet da hun blev spurgt om hvilke type asylanter med et omtalt særligt behov der skulle bo på centeret, vi andre betaler, er klart nok. Vi der stemmer, stemmer ofte på vor egen undergang. Og ja, der sendes mange penge ud af Danmark, ligeså holder “flygtningene” ferie i det land de er “flygtet” fra. Dum, dummere, Dansker.

    Kommentar by NED MED ALTING — 28. november 2021 @ 22:39

  16. Det er pisseærgerligt at Prawo i Sprawiedliwość er blevet kuppet af religiøse fanatikere på samme måde som Reagan i sin tid.

    Abortspørgsmålet er virkelig noget de kan tabe stemmer på, så EU-mirionetterne i Platformy Obywatelskiej kommer til magten, med wokeism og krigeriske muslimske vefærdsmigranter.

    Kommentar by Træt — 28. november 2021 @ 23:11

  17. Marionetterne.

    Anklagen mod Polen for at ikke at have uafhængige domstole bunder i at dommere indsat under kommunisttiden agerede politisk og konsekvent underkendte demokratisk vedtagne love.
    De vedtagne love blev taget under behandling af domstolen, med kun én dommer på hver lov. For at modvirke denne chikane gennemtvang parlamentet at 3 dommere skulle se på hver ny lov, og at én af dem skulle være udpeget efter kommunismens fald.

    For at slippe af med de kommunistisk udpegede dommere har man sendt dem på pension.
    Der er også – som i Danmark – en masse nepotisme, så de kommunistisk udpegede dommeres børn selv bliver udpeget som dommere.

    Kommentar by Træt — 28. november 2021 @ 23:20

  18. BENT A — 28. november 2021 @ 17:59:

    Hvis man ser helt snævert juridisk på sagen, så KAN juridiske “mænd” føde børn, men det kan selvfølgelig kun ske fordi disse juridiske “mænd” selvfølgelig ER kvinder.

    Kommentar by Peter Nielsen — 29. november 2021 @ 00:04

  19. Peter Nielsen: Ja, men juridisk teori kan blive så ekstrem, at man kommer ud i rene tåbeligheder magen til Pernilles og Camillas. Den slags jura er nonsens. Iøvrigt er 23.37 og 23.47 usynlige? (18 og 19)

    Kommentar by BENT A — 29. november 2021 @ 00:25

  20. Nå, navnet på en helbredende medicin er tabu.

    Kommentar by BENT A — 29. november 2021 @ 00:43

  21. Hvis en transkønnet der mest af alt betragter sig som mand men stadig har en livmoder og føder et barn skal vi som samfund så betragte det som uladsiggørligt fordi vi er underlagt en ide om at det kun kan være sort eller hvidt.?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 29. november 2021 @ 01:41

  22. # 21 PHH.

    Hvis en transkønnet der mest af alt betragter sig som mand men stadig har en livmoder og føder et barn skal vi som samfund så betragte det som uladsiggørligt fordi vi er underlagt en ide om at det kun kan være sort eller hvidt.?

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 29. november 2021 @ 01:41

    Hvad mener du? Og hvad er din egen holdning til dette spørgsmål?

    Kommentar by NED MED ALTING — 29. november 2021 @ 02:03

  23. Hedder han Sebastian til mellem navn fordi hans mor er dansk? I så fald, så kan i se hvad der sker når man promovere race blanding og importerer fremmedt blod. De bliver ikke danskere når i lader billige kællinger kneppe med dem. De bliver whatever faderen mener de bør være. At give kvinderne fri seksualitet, samt at lade medierne og regeringen promovere ideen konstant at de bør kneppe med disse mennesker. Er at give jeres “fødemaskine/livmoder” væk, og hvad fanden var det så alle vores forfædre kæmpede for? Hvis det ikke var at beskytte den næste generation? Bare for at lade lortet blive horet til fremmedt blod? Hold da kæft en taber civilisation den vestlige verden har vist sig at være, nuke lortet eller start anarkiet, alt andet end det her svage pis…

    Kommentar by Arne — 29. november 2021 @ 09:32

  24. Sundhedsvæsenet påstår de mangler mange mange mennesker og enhedslisten er enige. Alligevel har de ifølge enhedslisten kapacitet til at behandle polske kvinder???

    Kommentar by Rinus — 29. november 2021 @ 09:46

  25. Hvad er der galt med filter-robotten?

    Kommentar by BENT A — 29. november 2021 @ 09:57

  26. 23.37 og 00.29 er usynlige

    Kommentar by BENT A — 29. november 2021 @ 10:00

  27. Islam er en (modbydelig) – usekulær diktatorreligion med et (bizart) Førerprofetideal- med hvad der deraf afstedkommer af Frihedshad, Undertrykkelse af alt der ikke falder ind under dens selvforståede religiøse universforståelse, Terror og krig. Virkeligheden taler sit tydelige sprog både historisk og samtidsmæssigt. Islam har intet med kærlighed at gøre, men betyder underkastelse af Guds vilje i forhold til Diktatorprofetidealet. Verden i dens univers deles op i -Vantro- og -Rettroende-, og dens had til Vantro, skaber en mental spændetrøje til ikke at tænke som Vantro, som den anser for værende Vantro. Islam deler sig selv op i Sunni (sædvane) Islam og Shia (alis parti- som ifølge Shiatilhængere betyder de mener at Ali pga slægtskab skulle have været efterfølger til den Store Diktatorprofet) Islam. Man kaldte det i de (gode) gamle dage uden Poltisk korrekt selvcencur for Muhammedanisme.
    Det siger sig selv denne (modbydelige) religion skal bekæmpes, HVIS VI ØNSKER FRIHED OG DEMOKRATI OG TRYGGE VILKÅR FOR VORES BØRN OG BØRNEBØRN. Jeg kunne skrive meget mere om fænomenet, men jeg håber I har en medmenneskelig samvittighed og selvstændig tankegang som dur. Meget mere er der ikke at sige.
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    God mandag og jul. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 29. november 2021 @ 10:35

  28. PS : Frels og fri Bornholm for det onde :-)

    Kommentar by Michael Unna — 29. november 2021 @ 10:35

  29. Og led os ikke ind i fristelse :-)

    Kommentar by Michael Unna — 29. november 2021 @ 10:35

  30. Juridisk køn og juridiske børn. Alle køn* kan selvføglelig føde børn. Retten til at føde børn er en menneskeret, som de, der kæmper for ligestilling så rigtigt fremfører.Det er et identitetspolitisk ligestillingsprojekt.

    *Ifølge den nyeste teori, socialkonstruktivismen, som i dag mest bliver dyrket på RUC, er køn er en social konstruktion.
    Socialkonstruktivismen er en nyere videnskabsteoretisk retning, der forstår hele virkeligheden som en social konstruktion dvs alt, hvad du selv føler er virkleighed. Den nye videnskab, socialkonstruktivismen, afløser den gamle ‘borgerlige’ videnskab, som lagde vægt på empiriske videnskabelige fakta og beviser.

    Kommentar by Amad — 29. november 2021 @ 11:03

  31. At kønnet er en social konstruktion, er vist en svensk-feministisk idé som alle marxistiske nyttige idioter er begejstrede for, selvom den ikke er andet end hjernespind og løbsk fantasi. Enhedslistens og de radikales fantaster og feminister regner med at den kan bruges til at nedbryde vores kultur, normer og traditioner. I den afrikaniserede galeanstalt Sverige kan det nu iagttages hvad hovedløs feminisme bringer med sig.

    Kommentar by BENT A — 29. november 2021 @ 11:32

  32. PS: I første omgang er det antagelig de røde fantasters mål at udnytte, undergrave og splitte familierne, som er samfundets vigtigste og mest grundlæggende enhed. Smuldrer familierne, smuldrer hele samfundet og nationen med. På længere sigt er det deres mål at skabe et totalitært diktatur á lá “1984”. På vejen til det vil vi få tilstande som i Libanon, Venezuela, Sverige og Somalia etc.

    Kommentar by BENT A — 29. november 2021 @ 17:18

  33. NR. 18, 23.37 i går er stadig skjult??

    Kommentar by BENT A — 29. november 2021 @ 18:16

  34. Øens nye islamiske nationalhymne:
    Bornholm, Bornholm, Bornholm
    Du, min dejlige jihadiø
    Bornholm, Bornholm, Bornholm
    Ved den herlige Østersø
    Mit Bornholm! Dine muslimaer er så fede
    Li’e fra Sandvig til Nexø og lede!
    Bornholm, Bornholm, Bornholm!
    Tak for numseløft, min moské!
    Bornholm! Vi mødes igen i Mekka.!

    Kommentar by Gustav Jensen — 29. november 2021 @ 19:47

  35. BENT A — 29. november 2021 @ 00:25:

    Ja, det er nonsens, MEN rent juridisk har Pernille Skipper stadig ret og hun ville få medhold ved en dansk domstol.

    Kommentar by Peter Nielsen — 29. november 2021 @ 20:08

  36. Peter Nielsen 20:08. Nej, Pernille Skipper har IKKE ret, selvom hun skulle få ret i en dansk domstol. Sandheden er IKKE en domstolsafgørelse. Hvis den var det så det for alvor sort ud for menneskeheden. Socialkonstruktivismen er i dag en direkte vej til Gulag lejre, for dem der ikke er tilstrækkelig woke og for dem som udpeges som klimatosser.

    Hvis en politiker påstår at månen er lavet af en grøn ost, bliver månen ikke en grøn ost, selvom en domstol giver politikeren ret:-). Hvis et flertal i folketinget vedtager ved lov at ophæve tyngdeloven, vil Pernille Skipper stadig falde til jorden, hvis en folkemængde kaster hende ud fra Runde Tårn.

    Kommentar by Anonym — 30. november 2021 @ 09:57

  37. Ja, Peter Nielsen 20:08, rent juridisk kan folketinget ved lov ophæve tyngdeloven og det politiske flertal bag loven kunne måske få medhold ved en dansk domstol. Men hvis Pernille Skipper kastes ud fra Runde Tårn falder hun alligevel ned og slår sig! Sådan er livet! Non scholæ sed vitæ discimus:-)

    Kommentar by Amad — 30. november 2021 @ 10:54

  38. Mangler man lyttere kan politisk modstandere sagtens bruges

    ekstrabladet.dk/underholdning/filmogtv/messerschmidt-bliver-vaert-paa-radio-loud-program/9022215

    Fra søndag den 12. december vil man kunne høre politikeren på programmet ‘Kammertonen’, hvor der skal tales opera hver søndag klokken 14.

    Kommentar by tavsen — 2. december 2021 @ 11:06

RSS feed for comments on this post.