3. december 2021

Mand skuddræbt ved Line Barfods lejlighed: “… kunne se en mand på gaden modtage hjertemassage”

Trods hele 17.284 personlige stemmer lykkedes det ikke Enhedslistens Line Barfod, at blive Københavns nye overborgmester. Hun kan dog glæde sig over, at det pulserende multikulturelle samfund ikke sådan lige lader sig stoppe. Havde hun set ud af vinduet kl. 16.25 torsdag eftermiddag, så havde hun haft 1. parket til et skuddrab. En mand blev skudt i ryggen, og afgik ved døden ved Nørrebrogade/Sorgenfrigade, tæt på den lokale ‘Kebabistan’ – lige ved Line Barfods 3. sals-lejlighed.

“En TV 2-journalist, der bor i området, fortæller, at hun tidligere på eftermiddagen hørte lyde, der lød som fyrværkeri, og derefter kunne se en mand på gaden modtage hjertemassage. En ambulance kørte manden væk.” (TV2 Lorry, 2. december 2021)

(Collage: Line Barfod, Nørrebrogade)

Oploadet Kl. 02:01 af Kim Møller — Direkte link62 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123618/trackback

62 Comments »

  1. Pokkers! Der mistede Line Barfod en vælger.

    Kommentar by Axl — 3. december 2021 @ 02:06

  2. Der kommer 8 nye hver dag.

    Kommentar by Hul igennem? — 3. december 2021 @ 03:12

  3. Og hvad lavede hun i lejligheden? Hun skulle da gå ned at hjælpe, hun er jo højt uddannet i holdningsmassage.

    Kommentar by Hul igennem? — 3. december 2021 @ 03:14

  4. Hvorfor tage til Libanon, når Libanon kan komme til dig? Det er nok et led i den grønne omstilling??

    Kommentar by Limewoody — 3. december 2021 @ 07:24

  5. Gad vide om det får hende til at tænke? Jeg mener hun står jo for uhæmmet indvandring?

    Kommentar by Den Nervøse — 3. december 2021 @ 09:38

  6. @3 Kommentar by Hul igennem? — 3. december 2021 @ 03:14

    “højt uddannet i holdningsmassage.”

    He-he. Dagens absolutte griner.

    Og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet.

    Kommentar by Neuhammer — 3. december 2021 @ 09:45

  7. Tja, det er selvfølgelig lidt træls for gammelkommunisten Line Barfod, at se sine egne kernevælgere blive pløkket lige ud for hendes vinduer.

    Men som den islamistiske borgmester fra London, Sadiq Khan, siger, så er det bare en del af charmeren ved at bo i en multikulti-by…

    Kommentar by Revisoren — 3. december 2021 @ 10:30

  8. Line Barfod er pisse ligeglad. Alt kan jo bortforklares hos ekstremisterne i Enhedslisten som udtryk for ulighed, kapitalisme og hvid racisme.

    Kommentar by Molya — 3. december 2021 @ 10:42

  9. Man kunne godt ønske sig at alle københavnerne i ejerlejlighederne læste Enhedslistens partiprogram, og så i øvrigt ville forholde sig til hvordan de ville reagerer når revolutionsgardens tropper bankede på døren for at eksproprierer deres lejlighed!
    For Enhedslisten vil afskaffe alt privat ejendomsret og nationaliserer alt bortset fra din tandbørste. Tak for det i det mindste! I partiprogrammet er det ikke beskrevet hvordan denne overtagelse skal ske, man kunne måske godt forestille sig at nogen ville stritte imod og så kommer Enhedslistens revolutionære gen op i dem, for godt nok vil de ikke have en voldelig revolution, men hvis folk kæmper imod, det de kalder en demokratisk overtagelse, så må revolutionsgarden godt forsvare sig! Velbekomme!
    OBS. Husk den skudsikre vest, for Enhedslisten er Kommunister!

    Kommentar by Den Nervøse — 3. december 2021 @ 12:15

  10. Hver gang en ung kulturberiger bliver dræbt af sine egne tænker mange: “vi havde ellers i udsigt at belastes med en udgift på mellem 5 og 10 millioner kroner, havde han belastet os 50 år mere”. Ustyrlige personer kan så regne ud, at der kan spares 5 og 10 milliarder for hver 1000 med samme skæbne.
    Godt vi ikke har tankekontrol i Danmark (endnu).

    Kommentar by Gustav Jensen — 3. december 2021 @ 12:54

  11. Hvis man måler på den medie-politisk stemning, er mord på åben gade i dag helt trivielt, der dårligt nok kan finde plads som en prioriteret nyhed.

    Vi bombarderes jo også dagligt i fjernsynet med en stribe krimiserier, hvor vi præsenteres for alskens mord som ren underholdning, så om der sker rigtige mord på gaderne flyder helt sammen i en grød med krimiseriernes mange daglige mord. På den måde foregår der en gradvis dehumanisering af samfundet.

    Hvad derimod får det medie-politisk parnas helt op på katastrofeniveau, er, hvis en udtaler sig lidt uanstændigt, eller hvis en hvid mand bliver mistænkt for at have generet en kvinde for 15-20 år siden. Det vægtes som en langt større forbrydelse end et skide mord.

    Kommentar by traveler — 3. december 2021 @ 12:56

  12. Rigtigt Molya 10:42. Og det er alle andre end den likviderede også.

    Kommentar by Nielsen — 3. december 2021 @ 13:50

  13. Valgsvindel også i Danmark? Hvordan bliver brevstemmer håndteret?

    Kommentar by Moth — 3. december 2021 @ 14:03

  14. Som kom bytteren.

    RØDOVRE: Københavns Vestegns Politi er massivt tilstede på Islevbrovej, efter et skyderi hvor der er meldt om tre sårede.

    En person er afgået ved døden og en person der er i kritisk tilstand, samt en 15-årig skoleelev som er såret – muligvis af skud – i den ene hånd.

    Den 15-årige dreng – en elev fra den nærliggende skole – blev kørt på hospitalet og er færdigbehandlet på skadestuen. De pårørende er underrettet, oplyser Københavns Vestegns Politi

    Politiet opfordrer vidner til at ringe på 43 86 1448

    Der arbejdes pt i området med politihunde, mens teknikere undersøger området hvor de tre personer blev skudt.

    Kommentar by Trivialitet — 3. december 2021 @ 15:08

  15. https://www.rnn.dk/2021/12/maskerede-maend-skoed-loes-hos-frisoer-14-aarig-skoleelev-ramt/

    “YOMOK Herrefrisør” hedder biksen. Så er det nok ikke en Jens, Peter, eller Søren som ejer den.

    Jeg er glad for mine børn bliver klippet af lijlehvide danskere.

    Kommentar by kartoffeldansker — 3. december 2021 @ 16:20

  16. Pokkers! Der mistede Line Barfod en vælger.

    Kommentar by Axl — 3. december 2021 @ 02:06

    Ja, ingen danske vælgere køber deres politik, derfor er de nødt til at importere vælgere. Og det gav gevinst ved KV i København, mon ikke de vil arbejde hårdt for, at de importerede også skal have valgret ved FV

    Kommentar by tavsen — 3. december 2021 @ 17:03

  17. VI TAGER GADERNE TILBAGE…!!!

    Undskyld mig, men hvor mange kan Sophie Hæstorp Andersen og Line Barfod stå på Nørrebronx og tage gaderne tilbage fra de muslimske bandekriminelle, før det begynder at virke som satire?

    Kommentar by Trivialitet — 3. december 2021 @ 17:37

  18. Det er er Patrick Nielsens perkerbande Satudarah, der ligger i krig med perkerbanden NNV.

    Jeg er glad, hvis de hver især dræber en 30-40 perkergangstere, kan gerne Patrick med, bare de IKKE rammer hvide, uskyldige danskere.

    Kan vi give dem et effektivt skydekursus, så de dræber hinanden, når de skyder hinanden?

    Kommentar by Trivialitet — 3. december 2021 @ 17:44

  19. tag gerne Pa trick med

    Kommentar by Trivialitet — 3. december 2021 @ 17:48

  20. Mon Kontanthjælpen er stoppet til de dræbte ????

    Kommentar by tavsen — 3. december 2021 @ 18:04

  21. *tavsen 18:04
    Måske, men ikke til den danske gerningsmand!

    Kommentar by Den Nervøse — 3. december 2021 @ 20:53

  22. > Kommentar by Den Nervøse — 3. december 2021 @ 20:53

    Lad os nu se om den formodede medhjælper faktisk er dansk… Pressen har før omtalt muslimer, med meget udanske navne, fra f.eks. balkan som danskere.

    Faktum er, at ‘banden’ NNV består af >75% fremmede fjender og at Satudarah har en nogenlunde tilsvarende andel fremmede fjender blandt deres “brødre”.

    Mit bud er fortsat, at såvel den dræbte som den svensktalende gerningsmand er det, som Paludan ville kalde ‘fremmede fjender’.

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 3. december 2021 @ 21:16

  23. Tja, heldigvis rammer indvandringens konsekvenser dog ofte stadig de mest “tolerante” områder af landet.

    Kommentar by Flaskeposten — 3. december 2021 @ 22:05

  24. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/to-skyderier-paa-to-dage-kraever-moede-med-justitsministeren/9025142

    “- SF kræver derfor en drøftelse med justitsministeren og Rigspolitiet om en anden og bedre prioritering af ressourcerne i politiet. Og en benhård kurs overfor de utryghedsskabende bander, ..”

    Jeg ville kræve svar fra venstrefløjen (inkl. RV+), om hvornår de indser den katastrofe, der, med islamisk indvandring og klankultur, nu gør gader og stræder til livsfarlige zoner for almen dansker OG hvor meget mere af dette de vil tolererer, inden de stopper deres, (ego)humanitære, åbne arme-politik for alverdens fejlslagne folkefærd!

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. december 2021 @ 22:20

  25. Forresten, hvordan kan en skoledreng gå til frisør på en hverdag kl. 11.27? Måske er skolen lukket ned pga. karantæne eller det var i det store frikvarter. Men det lyder lidt underligt.

    Kommentar by kartoffeldansker — 4. december 2021 @ 00:56

  26. @Kommentar by kartoffeldansker — 4. december 2021 @ 00:56
    Historien melder jo intet ud om at knægten var ved frisøren så du kan spekulere i alle mulige tossestreger men det er altid en god ide at forholde sig til det faktuelle inden man poster alverdens spekulationer om hvad der er op og ned

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 4. december 2021 @ 02:16

  27. kartoffeldansker — 4. december 2021 @ 00:56:

    Det kan hans forældre sikkert give en god forklaring på (ala herkomst)?

    Per Henrik Rasmussen — 4. december 2021 @ 02:16:
    Skal vi tro MSM, så faldt alle skuddene inde i frisørsalonen.

    – her lige hvad BT skriver:
    https://www.bt.dk/krimi/politiet-massivt-til-stede-tre-personer-skudt-en-person-doed

    Kommentar by M.S. Carstens — 4. december 2021 @ 02:33

  28. Skyderierne i København kommer så hurtigt efter hinanden, at Kim ikke kan nå og poste inden det næste er i gang.
    Morderen fra Nørrebro bliver kaldt svenskeren, i en artikel i BT var det påfaldende mange gange, han blev benævnt svenskeren. Det spørgsmål der trænger sig på er om han er svensker, eller det bare er noget den bestemmende klasse, som fejlagtigt betegnes som eliten, har fundet på at kalde ham? Mon ikke han kommer et eller sted fra i Stormellemøsten?

    Kommentar by Den Nervøse — 4. december 2021 @ 08:46

  29. Hvorfor sad Per Henrik Rasmussen dog ikke i den frisørsalon?
    Han kunne have kastet sig mellem kuglerne og en af kæledæggerne, der trods alt havde livet foran sig til at bevise at han ikke var en værdiløs venstreekstremist.

    Kommentar by Træt — 4. december 2021 @ 09:06

  30. Kunne nogle af misserne ikke have ramt en medskyldig dansk væmmeligso?

    Kommentar by Træt — 4. december 2021 @ 09:08

  31. At drengen skulle klippes fremgår af den artikel jeg linkede til. Samme vidne var i TV i går hvor han sagde det samme.

    Kommentar by kartoffeldansker — 4. december 2021 @ 09:15

  32. Kommentar by kartoffeldansker — 4. december 2021 @ 09:15

    Stille, mindrebemidlede!
    PHR er i gang med at forholde sig til det faktuelle.

    Kommentar by Lider af danskhed — 4. december 2021 @ 11:18

  33. Jeg ville kræve svar fra venstrefløjen (inkl. RV+), om hvornår de indser den katastrofe, der, med islamisk indvandring og klankultur, nu gør gader og stræder til livsfarlige zoner for almen dansker OG hvor meget mere af dette de vil tolererer, inden de stopper deres, (ego)humanitære, åbne arme-politik for alverdens fejlslagne folkefærd!

    Kommentar by M.S. Carstens — 3. december 2021 @ 22:20

    Glem det. De vil bare >skyde skylden på højrefløjen, som forhindrer “integration”

    Jeg har ondt af de danske børn,
    der vokser op i ghettoerne. For hvor skal de placere sig for at få nogenlunde tåleligt liv?

    Internt fordrevne danskere er der ikke megen omsorg for, de ansvarlige for den exodus bliver altid genvalgt

    https://www.dr.dk/nyheder/indland/100000-danskere-er-flyttet-fordi-de-var-utrygge
    100.000 danskere er flyttet, fordi de var utrygge
    Tre procent af danskerne er flyttet fra deres nærområde i de seneste 12 måneder, fordi de var utrygge ved at bo der.”

    Kommentar by tavsen — 4. december 2021 @ 11:47

  34. En lyshåret, dansk dreng er kommet i dårligt selskab med muhamedanerne.

    To mænd på 18 og 21 år blev varetægtsfængslet frem til den 22. december, sigtet for torsdagens skuddrab på den 27-årige NNV’er på Nørrebro og et drabsforsøg på et uidentificeret offer, der undslap kuglerne.
    Det oplyste anklageren, inden dørene blev lukket og pressen vist ud ved et grundlovsforhør i København fredag.
    Den 18-årige var en lyshåret, korpulent ung mand af dansk oprindelse, mens den 21-årige sorthårede mand talte svensk og forsøgte at gemme sig med en hættetrøje.

    Kommentar by Trivialitet — 4. december 2021 @ 12:17

  35. Hvad er din lamestreet kilde, Umulius?

    Kommentar by Træt — 4. december 2021 @ 12:24

  36. Så fik han den action, han kom efter. Nydanmark er et trækplaster for alverdens kriminelle. En indbrudstyv fra Sydamerika blev for nogle år siden dræbt af et S-tog her på Vestegnen.

    HURRA FOR BERIGELSEN så har statsstøttede medier konstant krimistof

    https://ekstrabladet.dk/krimi/offeret-identificeret-17-aarig-draebt/9025853

    Den unge mand der fredag mistede livet under et skyderi i en frisørsalon i Rødovre, var en blot 17-årig bulgarer, der kom til Skandinavien tidligere i år.”

    Kommentar by tavsen — 4. december 2021 @ 14:25

  37. Så kommer den bulgarske mafia sikkert her op for at hævne drabet på deres 17-årige landsmand, her går det godt, fru kammerherreinde.

    Kommentar by Trivialitet — 4. december 2021 @ 14:29

  38. Bulgarer eller sigøjner med bulgars pas?

    Kommentar by Træt — 4. december 2021 @ 15:50

  39. Nogen skyderier i dag?

    Kommentar by Den Nervøse — 4. december 2021 @ 16:11

  40. afvist i off-topic

    Tekst set på Parler

    So white kids can be charged as domestic terrorists
    but black adult repeat offenders are on a catch and release program

    Tell med where systematic racism exists again?

    Kommentar by k.m. — 4. december 2021 @ 17:34

  41. Nogen skyderier i dag?

    Kommentar by Den Nervøse — 4. december 2021 @ 16:11

    Alt kommer til den tålmodige.
    Gør hele Nydanmark til visitationszone. Bedre at forebygge. Er EL stemmekvæg ikke lidt dyrekøbt?

    https://ekstrabladet.dk/krimi/tredje-dag-i-traek-med-skyderi-mand-ramt-af-skud-paa-frederiksberg/9027347
    Tredje dag i træk med skyderi: Mand ramt af skud på Frederiksberg

    Kommentar by tavsen — 5. december 2021 @ 01:36

  42. Hvordan har politiet tænkt sig at stoppe disse barbariske skyderier? Visitations-zoner? Hvad skulle det konkret hjælpe? Så tager de bare bussen eller hvad ved jeg metroen. Tror de er ret ligeglade.
    Det her forslag er selvfølgelig helt umuligt, MEN måske man skulle opfinde en tidsmaskine og stoppe al indvandring fra alle andre end kristne vest-europæiske lande?
    Så ville man da ikke have alle disse her mellemøstelige unge mænd der bedriver kriminalitet og skyder frem og tilbage i hævnakt.

    Men ja nu kan man nok ikke stoppe dem for alvor, ryger der én enten skudt eller i fængsel så står der bare én til at tage over hvor den anden stoppede før tid.

    Kommentar by Endnu en vantro — 5. december 2021 @ 02:29

  43. Og borgerne går gladeligt ad Helvede til for en ugebladshistorie. Så meget for borgerlighed.

    Kommentar by Ole Larsen — 5. december 2021 @ 05:56

  44. Og hvad så med Sanne Salomonsen. Er hun en slem vensterorienteret? Nej. Hun er ganske borgerlig. Men hun har heller ikke lavet så meget god musik. Kun et par gode numre, og så en masse skrigeri.

    Kommentar by Ole Larsen — 5. december 2021 @ 07:57

  45. Svenske rapfrisører til DM i Mogadishuklip..?

    Kommentar by Hul igennem? — 5. december 2021 @ 09:05

  46. Eller plasticperkerMogadishusigøjner fik en midterskilning?

    Kommentar by Hul igennem? — 5. december 2021 @ 09:06

  47. * Den Nervøse 16:11
    Jeg ironiserede over at dagen i går manglede sin skudepisode! Men det skulle der ikke ironiseres over, for skudepisoden kom. En ung mand blev skudt i hovedet, på grænsen mellen Nørrebro og fashionable Frederiksberg! Nu tør jeg næsten ikke ironiserer over Søndagen.

    Kommentar by Den Nervøse — 5. december 2021 @ 10:17

  48. Visitationszoner?!? Nej, der er behov for Repatrieringszoner, hvor enhver muhamedaner, som politiet visiterer køres direkte til lufthavn, får udleveret mundbind, frataget det rødebedefarvede og flyves direkte hjem til klanen i MENAP (Mellemøsten (inkl. Tyrkiet), Nordafrika, Afghanistan og Pakistan).

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 11:07

  49. Nå, men så er der nye kunder i butikken hos forsvarsadvokat Knud Foldschack – Line Barfods gamle kompagnon…

    Kommentar by Revisoren — 5. december 2021 @ 12:09

  50. he he Middagsradioavisen var topunderholdning, nej nej man kan ikke sige om skyderierne er banderelateret. På samme vis som terrorhandlinger ikke kan siges at være terror.

    Festligt at bevidne, hvordan myndighederne vrider og vender sig for at slippe udenom sandheden.

    IMPORTEN af vælgere var en rigtig dårlig ide. Berigelsen og det smukke smukke multisamfund lader vente på sig.

    En forsker udtalte i firserne, at integration kunne strække sig over 60 år. For ikke at snakke om Zenia Stampes tåbelige udtalelse for ca. 8-10 år siden

    “Om 20 år er de lige som os andre”

    Kommentar by tavsen — 5. december 2021 @ 12:18

  51. En 39-årig gæst på en vandpibecafé på Frederiksberg er fortsat i kritisk tilstand, efter han lørdag aften blev skudt i hovedet

    Det oplyser politiinspektør Rasmus Bernt Skovsgaard fra Københavns Politi.

    En mand kom ind på vandpibecafeen på Åboulevard klokken cirka 2130 og skød og ramte den 39-årige. Offeret er dansk af anden etnisk herkomst, oplyser politiinspektøren.

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 14:31

  52. Selvfølgelig ved politiet og deres efterretningstjenester meget mere end de udtaler sig om. De ved godt hvilke grupperinger der er tale om og hvem der er blevet skudt og deres kriminelle tilhørsforhold.

    Kommentar by Endnu en vantro — 5. december 2021 @ 14:51

  53. Man bliver altså ikke dansk af at modtage det rødebedefarvede.

    Man er dansk, når man kan spore sine hvide, danske forfædre 200 år tilbage i tiden.

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 14:54

  54. Sikandar Siddique nævner på intet tidspunkt islam i denne lange smøre:

    Det er fuldstændigt horribelt og uacceptabelt, hvad der foregår i København med de seneste døgns skudepisoder. Det skal stoppes omgående. Jeg vil gerne opfordre de unge mænd, der er en del af miljøet omkring de her episoder til at lægge våbnene og stoppe volden – Det bringer intet godt med sig for nogen af jer. Det er aldrig acceptabelt at sætte andre i risiko på den måde, og I har selv et ansvar for konsekvenserne. Hver gang I tager et liv, er der en mor og en familie, der mister.

    For år tilbage foreslog jeg, at man burde sammensætte et mæglernetværk af fædre og ressourcestærke personer fra lokalområderne omkring de her miljøer, som kunne gå ind og møde de unge mennesker, hvor de er. Det mener jeg fortsat, vi bør kigge på som en mulig måde at stoppe volden – det har tidligere vist sig at kunne løse konflikterne. Ikke som en erstatning for politiets indsats, men som et supplement til den.

    Og når vi har stoppet volden her og nu, skal vi sørge for en bedre forebyggelsesindsats mod, at vores unge ender i bandekriminalitet. Vi er nødt til at tage et dybere kig på de samfundsstrukturer, der skaber den slags kriminalitet. Det kommer vi ikke uden om, hvis vi skal løse problemet.

    Gadekriminaliteten opstår for langt de fleste som en udvej væk fra håbløshed og oplevelsen af ikke at have de samme muligheder, som andre. Så skaber man sine egne muligheder – uanset risikoen. Derfor er det helt afgørende, at vi giver de unge en medborgerskabsfølelse, gør dem myndige og giver dem ejerskab over det samfund, de lever i.

    Hvis vi virkelig vil gade- og bandekriminaliteten til livs, skal vi bekæmpe den økonomiske ulighed og de ulige muligheder, den skaber. I stedet for at udskamme de unge med risiko for at ende i bandemiljøet og træde dem længere ned i sølet, skal vi sørge for at løfte dem op.

    Jeg er selv vokset op i det her miljø og jeg har arbejdet med det både i foreningen Gadefortællinger og Københavns Kommunes socialforvaltning, så jeg ved, hvor afgørende det er, at vi f.eks. sørger for lærepladser til de unge, og at vi skaber rammerne, der sikrer de unge tidligt kan blive en del af sunde fællesskaber. For det vil de fleste gerne.

    Og så skal vi tage et alvorligt opgør med vores usunde maskulitetsnormer, der er drivende for den voldelige adfærd, der risikerer at ende i frygtelige skudepisoder.

    Lad os sørge for, at der ikke flere mødre, der skal græde over deres mistede sønner. Lad os stoppe volden.

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 15:21

  55. Sikandar Siddique nævner på intet tidspunkt islam i denne lange smøre:”

    En muslim må ikke miskreditere sin religion

    honest Showing 99 results
    https://quranx.com/1.1

    Kommentar by tavsen — 5. december 2021 @ 16:57

  56. > Endnu en vantro 2:29
    Det var da en fremragende idé. Kan du ikke lige lave sådan en? Det kræver nok bare for dit ønskebillede at komme til syne,at du på mystisk vis får overbevist sjovnalister og politikere om at det ikke er en forbrydelse at være nationalist og at en usandhed bliver mere ris yil egen røv,hvis man trykker den.
    De svenske tilstande er kommet hurtigere til Danmark,end end Kristian Heegård eller Uffe Elbæk havde turdet håbe på.

    Kommentar by Nielsen — 5. december 2021 @ 17:13

  57. Hvis de der muslimer går så meget op i rigtigt og forkert, ret og vrang, ære og vanære, halal og haram, hvorfor får Sikandar eller en eller anden muslim, så ikke en imam til at udstede en fatwa eller skrive hadith, der gør al bandekriminalitet i almindelighed og manddrab i gaderne i særdeleshed til haram, som er forbudt for alle muslimer.

    Moske et naivt ønske?!?

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 17:44

  58. Svensker varetægtsfængslet for manddrab i København med Glock 9mm semiautomatisk håndvåben.

    Mon ikke der er lige så meget svensker i ham, som der er hund i hundekiks?!?

    En 21-årig svensk mand blev sidste år dømt og senere frikendt for at forberede et drab i Sverige.

    Nu sidder den samme mand varetægtsfængslet i Danmark og er sigtet for at have skudt en mand i ryggen på Nørrebro i København.

    Ifølge TV 2s oplysninger har den unge svensker relationer til bandemiljøet i sit hjemland og forbindelse til flere personer, der i Sverige beskrives som lejemordere.

    I Danmark mener Københavns Politi, at han stod bag de skud, der torsdag eftermiddag dræbte en mand i midten af 20’erne på Nørrebrogade i København.

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 18:23

  59. Sveriges retsvæsen er simpelthen mere hjernedødt end det danske og slet, slet ikke gearet til lejemordere og organiseret, muhamedansk bandekriminalitet.

    HVOR LÆNGE FINDER VI OS I DET HER SVINERI I VORES EGNE GADER OG BYER?!?!?

    En 21-årig svensk mand blev sidste år dømt og senere frikendt for at forberede et drab i Sverige.

    Nu sidder den samme mand varetægtsfængslet i Danmark og er sigtet for at have skudt en mand i ryggen på Nørrebro i København.

    Ifølge TV 2s oplysninger har den unge svensker relationer til bandemiljøet i sit hjemland og forbindelse til flere personer, der i Sverige beskrives som lejemordere.

    I Danmark mener Københavns Politi, at han stod bag de skud, der torsdag eftermiddag dræbte en mand i midten af 20’erne på Nørrebrogade i København.

    Sigtet for drab og våbenbesiddelse
    Ifølge politiets sigtelse affyrede svenskeren fem skud mod den nu afdøde og en anden person, der flygtede fra stedet.

    Godt 20 minutter senere blev han standset af politiet i en flugtbil, der blev ført af en 18-årig dansk mand. Fredag blev begge fremstillet i et lukket grundlovsforhør ved Københavns Byret.

    De er begge sigtet for drab og besiddelse af en pistol af mærket Glock, der ifølge politiets sigtelse er brugt under skyderiet.

    Den dræbte er kendt af politiet i bandesammenhæng, og det samme er den drabsmistænkte svensker på den anden side af Øresund.

    Han blev i marts sidste år sammen med to andre mænd dømt for ulovlig våbenbesiddelse og for at planlægge et drab. Alle tre havde ifølge retten i Lund tilknytning til den samme kriminelle gruppering.

    Byretten fandt det bevist, at de tre havde til hensigt at dræbe et medlem af en rivaliserende bande, efter at en politipatrulje havde opdaget dem på en parkeringsplads, hvor de befandt sig i en lejebil med en skarpladt, afsikret pistol.

    Ankede tidligere dom
    De tiltalte ankede dog dommen og blev ved en højere retsinstans frikendt for planlægning af drab.

    På grund af den skarpladte pistol blev de i stedet dømt for grov overtrædelse af våbenlovgivningen, og den nu 21-årige svensker fik to års fængsel.

    Han var dog relativt hurtigt på fri fod igen, da han inden den endelige dom havde siddet varetægtsfængslet i længere tid.

    I oktober 2021 blev han igen dømt for grov kriminalitet. Denne gang for et røveri begået i 2019, før han blev anholdt i sagen om drabsforsøg. Han nægtede sig skyldig, viser retsdokumenter, som TV 2 er i besiddelse af.

    Selvom han to måneder inden drabet på Nørrebro blev fundet skyldig i røveri, slap han for en fængselsstraf. I stedet blev han idømt såkaldt ’skyddstillsyn’, som er en slags betinget straf, hvor den dømte ikke skal i fængsel, men skal være under tilsyn i en periode.

    Ifølge retten var forbrydelsens alvor som udgangspunkt nok til at give en straf på mere end to års fængsel, men retten begrundede den betydeligt mildere straf med, at manden blot var 19 år på gerningstidspunktet.

    Desuden mente retten, at forbrydelsen lå forholdsvist langt tilbage i tid, og tilsynsmyndigheden havde vurderet, at der den senere tid var sket store forandringer til det bedre i hans liv.

    Nu er den 21-årige svensker varetægtsfængslet for drab i Danmark. Det skal han være foreløbig frem til 22. december.

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 18:55

  60. Nu har jeg selv ejet to forskellige Glock 9mm skydevåben, men de er begge skiftet ud med en SIG Sauer SP2022 Nitron Carry og en SIG Sauer P320 XFIVE LEGION, men det er godt nok besværligt at eje sådan noget lort i Danmark.

    Men inden for min matrikel gælder Trivialitets Stand Your Ground loven: Trespassers Will Be Shot; Survivors Will Be Shot Again.

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 19:16

  61. Det tager normalt 24 måneders aktivt medlemsskab af en skydeklub, hvis du er på god fod med kasseren kan du få din våbentilladelse efter 12-18 måneder med lidt flid, fedt og snyd.

    Kommentar by Trivialitet — 5. december 2021 @ 19:28

  62. 47 min
    Arbejder med hypotese om, at skuddrab er banderelateret”

    Hvad ellers?? Hvis det ikke er banderelateret, så er det meget værre. Muslimsk anarki for fuld udblæsning

    Back to the good old days 1400 years ago. Skyd genvej til hospitalsbehandling anno 2021

    Kommentar by tavsen — 7. december 2021 @ 14:06

RSS feed for comments on this post.