10. december 2021

Dominansvold, denne gang i Horsens: Dansk teenagedreng ydmyges af araber – “Kom nu kys min fod!”

Partiet Danske Patrioter har lagt en lille video på Youtube, der viser hvordan en høj dansk teenagedreng ydmyges af en noget mindre araber. Et klassisk eksempel på dominansvold, der gik viralt på sociale medier i sidste måned, angiveligt optaget i Horsens. Sagen har ikke været omtalt i medierne.

Araber: … Fuck dig din lille luder. Næste gang du fucker med mig, dit liv er færdigt. Hvis du fucker med mine venner eller nogen fra Horsens… Jeg skal kneppe livet af dig. Kom nu kys min fod! For min mor, jeg…

Dansker: … Jeg gider ikke have problemer lige nu, helt ærligt.

Araber: Kys min fod. For min mor… Jeg sparker dig ikke i hovedet. Sådan der. Længere er den ikke.

Dansker: – Undskyld! Ærligt.

(Dansk dreng udsættes for dominansvold af araber, angiveligt Horsens, 2021)

Fra arkivet

“‘God hund, god hund,’ lyder det fra drengen bag kameraet.” (Til ‘Lasse’, Silkeborg, 2020)

“Ned på knæ, mand. Kys mine fucking sko.” (Mehmet Ali Yücelbaş til lyshåret dreng, Sønderborg, 2020)

“‘Hvem er du slave for?, spørger gerningsmanden. ‘For dig,’ siger drengen.” (Til lys dreng, Struer, 2021)

(Dominansvold: I: Silkeborg, 2020; II: Sønderborg, 2020; III: Struer, 2021)

Oploadet Kl. 01:31 af Kim Møller — Direkte link56 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123725/trackback

56 Comments »

  1. Danskeren er langt større end den lille kamel jockey. Det må være fordi jockeyen har et netværk , som reelt set kan følge op på han forsvarer sig mod ham, der reelt set gør han er forsvarsløs.

    Kommentar by CCC — 10. december 2021 @ 01:48

  2. Var det her på bloggen, jeg læste om politiet, vist syd for Kbh., der rådede en dansker i alment byggeri til at flytte, fordi politiet ikke kunne overvåge området permanent for kriminelle og voldelige AEHere? De samler sig jo altid i flok før eller siden og angriber deres udsete ofre.

    Kommentar by barfbag — 10. december 2021 @ 01:55

  3. Det minder umiskendeligt om en optagelserprøve til en skuespiller uddanlese

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 10. december 2021 @ 02:07

  4. Barbara Bertelsen og Mogens Jensen?

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 10. december 2021 @ 03:53

  5. Hvad er det med de der små bøssetasker de render rundt med?

    Han siger han ikke er bøsse, men det er han.

    Kommentar by Santor — 10. december 2021 @ 06:33

  6. Massive idvisninger NU

    Kommentar by NM — 10. december 2021 @ 07:07

  7. OSCE har udgivet en rapport om forfølgelse/hatecrimes mod kristne i Europa:

    https://mailchi.mp/7c5ec5684541/vu9i9s8hth-19202944?fbclid=IwAR2G-qGfYvpBH3C-qTeEzXV5uG3ki7DaILeEe5Q_7-1sjTrY85q4d43E01g

    Kommentar by Limewoody — 10. december 2021 @ 07:23

  8. Politikerne hævder straks folk forarges over de frremmedes adfærd,at det kan vi ikke have i Danmark og at de kaprer en fredelig religion. Ja men så ved vi at de gør noget ved problemet. Not.
    Vi må og skal have masseudvisninger af fremmede fra muhammedanske lande. Uanset hvad David Trads og Jens Krause Kjær så ellers disker op med løgnehistorier om de værdier de fremmede yder.
    Vi kan jo daglig se hvad de gør. Og vi ved godt hvem der importerede dem Mette,Lars,Poul og alle i andre landsforrædere.

    Kommentar by Nielsen — 10. december 2021 @ 07:31

  9. Muhamedanere. Psykopater.

    Kommentar by Bastardo — 10. december 2021 @ 08:34

  10. Der sker ingen ændringer før en minister eller generaldirektør bliver udsat for denne totale underkastelse under had- og dødsreligionen.
    Magthaverne er fløjtende ligeglade med folket, så længe plebejerne makker ret. Om folket er dansk eller muhamedansk er for eliten det samme fedt. Eliten lever højt på, at folket er for dumt og passivt til at udskifte eliten – inden eliten udskifter folket.

    Kommentar by Gustav Jensen — 10. december 2021 @ 08:38

  11. Håber eet af ofrene en dag griber hårdt fat om foden på perkeren og rykker til…når først han slår hovedet hårdt i asfalten holder han nok kæft

    Kommentar by redneck — 10. december 2021 @ 08:47

  12. Jeg formoder, at disse degenererede dyr allerede er hjemsendt????

    Kommentar by Cicero — 10. december 2021 @ 09:00

  13. Venstreekstremisten PHR sår tvivl om ægtheden af episoden.

    Bare fordi din helt Jussie Smollet blev dømt for hate hoax skal du ikke betvivle de ægte hadforbrydelser dine perkervenner begår mod danskerne.

    Kommentar by Træt — 10. december 2021 @ 09:05

  14. Nu venter vi bare på Justitministeren beder Politiet om at opklare Hate-crimes???? Islams perversiteter og ondskab for fuld lue.
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk God jul og god fredag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 10. december 2021 @ 09:06

  15. Det ville da i øvrigt være rart at vide om politiet er med indover.

    Kommentar by Santor — 10. december 2021 @ 09:09

  16. Konceptet stammer fra pave Frans, der kyssede fødderne på nogle muslimer. Siden er det blevet en populær del af det muslimske ydmygelsesrepertoire mod de vantro. Altså i takt med at muslimer importerer sig med venstrefløjens velsignelse, er vi blevet beriget med det mangfoldige dominansvoldfænomen.

    Kommentar by traveler — 10. december 2021 @ 09:45

  17. Uriasposten er blevet meget svær at komme igennem til både off-topic og indlæg.

    MSM er venstreorienteret og derfor naturlig, og uundværlig medspiller i cirkus-corona, og al det andet bullshit politikere prakker os på.
    Verden ædes op af planlagt hjernevask. Ensretning mod det perfekte diktatur.

    Flere lande har lovliggjort aktiv dødshjælp, mens patienter forbydes velkendt, let tilgængelig medicin, bortset fra diktaturets vaccine.

    December 6, 2021
    Sarco suicide capsule passes legal review in Switzerland

    New Zealand forbyder unge at ryge. Staten umyndiggør befolkningen, og overtager borgerens liv. Slut med selvbestemmelse.

    Tilhængere af vaccinediktaturet håner selvfølgelig den der vælger ikke at tage stikket, men det er jo livets vilkår at ethvert valg har konsekvens.

    Befolkningen er delt i 3 grupper.
    1 De der ikke kan overskue hvad der foregår, og derfor følger med som nyttige idioter.

    2 De aktive i diktaturets fremme

    3 De der tænker selv, og ikke lader sig hverken lokke eller true, altså modstandsbevægelsen.

    Ang indlæggelser og statistik.
    Da fodres befolkningen også med tal der underbygger diktaturets fortælling om vaccine og ønske om at styre befolkningen.

    Faktatjek er noget fanden har skabt.

    fra zerohedge(dot)com
    Television presenters and news headlines across the United Kingdom have commonly referred to hospitals being filled with unvaccinated covid19 patients.

    ICUs are not “full” of unvaccinated covid patients, they’re not even full of covid cases. In fact, they’re not even full at all.

    As of last week, NHS England’s own bed statistics reported that England has 4330 available critical care beds, of which 894 (21%) are being used by Covid patients, 2608 (60%) non-Covid patients and 828 (19%) were empty.

    So, England’s critical care beds are not even 90% full, let alone 90% full of unvaccinated covid patients.

    But let’s be charitable and assume these people misspoke or communicated their point badly. Let’s assume they meant 90% of covid hospitalisations are unvaccinated.

    That, at least, is true right? Wrong.

    The actual number is 35.4%

    Kommentar by k.m. — 10. december 2021 @ 10:01

  18. #13

    Det må vi håbe, men man skal huske på at dele af politiet i mere end to årtier har samarbejdet med perkerne om at stalke, lemlæste og myrde personer fra tre seksuelle minoriteter; homoseksuelle, pædofile og transseksuelle.

    De fleste som ved at det her forgår, har frydet sig over at det er forgået. Dermed har de deltaget i at bifalde udhulingen af både retsstaten og politiets integritet.

    Den korruption der er fulgt i kølvandet på disse forbrydelser har blandt andet kostet Lars Vilks livet. Kommer sandsynligvis til at koste Rasmus Paludan livet også. Måske Inger Støjberg?

    Men dagligdagsofrer som teenageren fra Struer er der også kommet mange af. Til dels fordi perkerne beskytter hinanden i flok, og til dels fordi deres voldskriminelle samarbejde med politiet, gør det sværerer for ordensmagten at gå efter visse familier og klaner.

    Det er med en rimelig sandsynlighed derfor at vi så en dansk kvindelig politibetjent omfavne en perkerkvinde til en demonstration mod niqab, burka-forbud.

    Indtil borgerkrigen bryder ud i lys lue, der vil vi kun se flere af de her videoer, for perkerne ved at politiet ikke kan eller vil gøre dem noget. Men når den bryder ud og det eksisterende system begynder at gå i opløsning, så bliver det noget lort at være betjent, muslim eller radikal. Det bliver helvede på jord, og godt det samme. For alle tre grupper står bag et utal af ekstreme voldsforbrydelser.

    Men det gør stadigvæk ondt at se en video som denne. Det skær i hjertet. Perkerne skal ud eller på kirkegården.

    Kommentar by Michael Nielsen — 10. december 2021 @ 10:13

  19. @ Michael Nielsen — 10. december 2021 @ 10:13
    Hvordan ser du borgerkrigen bryde ud og hvordan forestiller du dig at politiet vil frygte oprørerne?

    Tænker du partisan angreb med schweizer foldekniv og en håndsæbe i et vådt badehåndklæde vil skræmme dem?

    Kommentar by redneck — 10. december 2021 @ 10:43

  20. @ 18 Michael Nielsen

    Det der undrer mig er, at man som en høj dansk dreng overfor en lille lort, ikke giver ham et knæ i skridtet. Måske et resultat af, at børn i dag er omgivet af venstreorienterede kvinder, vuggestue, børnehave, skole, gymnasium o.s.v. .

    Kommentar by der Adler — 10. december 2021 @ 10:52

  21. Det er en del af ydmygelsen at sende den lille l… over, mens de store brød henne fra bodybuildercentret står rundt omkring og klapper deres knive …

    Kommentar by AN — 10. december 2021 @ 10:57

  22. Interessant at følge livet i Statsministeriet, deres sprog og interne krige.
    Joe Biden og Kamala Harris kan åbenbart ikke tåle at se hinanden, undgår øjenkontakt til mindehøjtidelighed for Bob Dole. Biden får det arrangeret sådan at Jill kommer til at sidde mellem ham og Harris.

    Gad vide hvem der har bukserne på i Det Hvide Hus ? Harris går for at være Soul Distroying Bully.

    Dominansadfærd findes åbenbart også inden for murene på Christiansborg. Ingen nævnt, ingen glemt.

    Kommentar by k.m. — 10. december 2021 @ 10:58

  23. Indtil borgerkrigen bryder ud i lys lue, der vil vi kun se flere af de her videoer, for perkerne ved at politiet ikke kan eller vil gøre dem noget.

    Hvornår er det, at borgerkrigen bryder ud i lys lue?

    Bare et cirka årstal?

    Kommentar by Trivialitet — 10. december 2021 @ 11:01

  24. Det er ganske ufatteligt at danskerne finder sig i det. Det værste er at det bestyrker bavianerne i at de står over danskerne og at vi er vantro undermennesker!
    Man kunne godt ønske at en eller anden satte sig godt og grundigt til modværge, men risikoen er at banditten finder en kniv frem. Men herregud deres voldsparathed er den eneste måde de kan hævde sig på. Deres IQ er lav, de kan ikke lærer ret meget og den eneste grund til at nogen af dem kommer videre end en studentereksamen er, at der af misforstået godhed, snydes med resultaterne! De skulle jo nødigt føle sig så dumme som de er! De tror vi respekterer dem, men respekt er noget man skal gøre sig fortjent til. Vi frygter dem på samme måde som man frygter en bidsk løs hund! Men respekt – nej!

    Kommentar by Den Nervøse — 10. december 2021 @ 11:15

  25. Han truede Rasmus Paludan: Nu er han (også) død

    1. december 2021 kunne Frihedens Stemme afsløre, at Jusef Barakat, der havde palæstinensisk og libanesisk baggrund, var død i en soloulykke på Hillerødmotorvejen ved Gladsaxe 3. oktober 2021. Jusef Barakat var en af flere personer med ikke-vestlig baggrund, der generede Rasmus Paludan, da han demonstrerede i Herlev i februar 2021. En episode, der er dokumenteret på video.

    Nu er en 21-årig mand, der i april 2019 truede Rasmus Paludan, også død. Journalist og kriminalreporter Astrid Søndberg på TV 2 skriver:

    “En 21-årig mand, der natten til tirsdag blev skudt og dræbt i Herlev, var ifølge TV 2s oplysninger tiltalt for at efterlade en håndgranat på Blågårds Plads inden en Rasmus Paludan-demonstration i april 2019.

    Inden demonstrationen malede han ifølge den oprindelige sigtelse “Død over Paludan” med sort spraymaling henover pladsen.

    Den 21-årige blev dræbt 7. december i det fjerde skyderi på under en uge i Københavnsområdet. Ifølge TV 2s oplysninger tyder meget på, at flere eller alle skyderierne kan være forbundet med et verserende opgør i det organiserede kriminelle miljø omkring hovedstaden, men hverken Københavns Politi eller Københavns Vestegns Politi ønsker at tegne et samlet billede af skyderierne.”

    https://www.tv2lorry.dk/tv2dk/tiltalt-for-haandgranat-ved-paludan-demo-draebt-i-serie-af-skudopgoer

    Kommentar by Trivialitet — 10. december 2021 @ 11:25

  26. @der Adler: Hvis offeret gav perkerdrengen et knæ i skridtet, ville denne tilkalde hele ummaen når han kom til sig selv.

    Kommentar by Træt — 10. december 2021 @ 12:28

  27. Derfor vil jeg råde mine børn til at holde sig langt væk fra muhammedanersekmentet. Igen, er med på at de ikke alle udgør en fare for mine børn, men dem der gør, har desværre ikke et cainsmærke i panden.

    Kommentar by Frafalden Moderat — 10. december 2021 @ 12:33

  28. politiken kræver login
    https://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art8516025/Vaccinemodstanderne-er-frihedens-gratister

    Vi kender Islam´s metoder, men efter corona dukkede op, viser venstrefløjen for alvor sit sande ansigt, der minder så uhyggelig meget om Islam.

    Jeg vender den om og siger den totalitære stat leger med ilden.
    Den forventer vi underkaster os og kysser dens fødder.
    “Firmaets mand” Carsten Jensen er først glad når alle marcherer i takt.

    Kommentar by k.m. — 10. december 2021 @ 13:01

  29. Det er ubetinget godt, når muslimer dør i Danmark. Især de unge muslimer, der dræber andre muslimer på Nørrebronx.

    Tænk, alle de dejlige millioner i skattekroner, vi sparer på hver død muslim ❤️

    Kommentar by Trivialitet — 10. december 2021 @ 13:54

  30. Når disse muslimer myrdes af andre muslimer kunne man forestille sig det var motiveret af den overordnede strategi for erobringen af Danmark om ikke at slå til før man er stærke nok

    Kommentar by Ego — 10. december 2021 @ 14:25

  31. Vi – flertallet af danskere – ligger som vi har redt.

    Vi – flertallet af danskere – har VALGT de politikere, som har tilladt denne udvikling.

    Vi – flertallet af danskere – er BLEVET VED med at stemme på politikere, som har tilladt denne udvikling at fortsætte.

    Vi – flertallet af danskere – stemmer STADIG på politikere, som tillader denne udvikling at fortsætte.

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. december 2021 @ 14:41

  32. Vi – flertallet af danskere – er i årtier blevet HJERNEVASKET af medier, akademikere, journalister, meningsdannere, lærere, politikere etc.

    Kommentar by Peter Nielsen — 10. december 2021 @ 14:43

  33. Efter at have set videoen KUNNE det også være en fake-video lagt i omløb af unge med humor.

    Der er faktisk en del af den slags videoer hvor man gør tykt pis med både perkere og hvide. Mine drenge på 13 og 15 er f.eks helt vilde med en video hvor en ung fyr ligger på gulvet imens man hører en masse mennesker sige “aaa fri min løve”..”akhmet har ikk gjårt noe”… “spyt mig i nakken og kal mig laaarsss” på tyk perkeraccent.

    En art galgenhumoristisk practical joke blandt unge

    Kommentar by redneck — 10. december 2021 @ 15:07

  34. Da TV2 startede i midten af firserne bragte deres nyheder mange indslag fra Odense, hvor unge danskere konstant blev overfaldet. En dansker stod stille og lod sig bruge som boksebold.

    De indslag blev selvfølgelig voldsomt kritiseret, især i DR. Gaardboe forsvarede sig med at spørge, om de skulle filme på den anden side af gaden? Hvor der ikke skete noget.

    De afslørende indslag ophørte selvfølgelig

    Kommentar by tavsen — 10. december 2021 @ 15:32

  35. Jeg kan slet ikke holde ud at se de mange videoer med dominansvold, hvor danske drenge ydmyges af arabere. Stop dem straks effektivt, please!

    Vi må som kristne gøre vores yderste for at styre vores hævnfølelse og IKKE gøre som koranen befaler muslimer, at de skal behandle os:

    “TAG IKKE NOGEN AF DE VANTRO SOM VENNER FØREND AT DE OVERGIVER SIG TIL ALLAHS SAG. MEN HVIS DE VENDER SIG BORT SÅ GRIB DEM OG DRÆB DEM HVOR I END FINDER DEM” SURA 4:90

    (Den kan Jakob Skovgaard-Petersen nok også bortforklare?:-)

    Kommentar by amad — 10. december 2021 @ 15:57

  36. Deres forældre har vel stemt for det
    Forældrenes reaktion vil så være at spørge den ydmygede dreng om han nu ikke selv provokerede til det
    På den måde kan de fritage sig selv for skyldkomplekser

    Det er derfor mange af de især røde vælgere reagerer så kraftigt mod at blive mindet om deres skyld i de ting der sker
    Et eller andet sted inde i dem nager det…den dårlige samvittighed.

    Kommentar by geden — 10. december 2021 @ 16:19

  37. – redneck

    Jeg synes faktisk videoen er yderst troværdig. Du ser eksempelvis en anden der fotograferer dominansvolden med sin telefon. Danskeren er omringet, og forsøger at undgå tæsk.

    Kommentar by Kim Møller — 10. december 2021 @ 16:29

  38. Og hvis danskeren skulle have en kniv, så han kunne forsvare sig selv, så ville der være en væmligso som vidne, der ville gå direkte til dhimmitiet.

    Det muslimske samfund er derimod døve, blinde og stumme, når deres egne laver noget.

    Kommentar by Træt — 10. december 2021 @ 16:49

  39. Muslimer rejser da ikke tusinde kilometre væk for at arbejde. De fortsætter med det, de gør bedst

    https://24nyt.dk/livsfarligt-angreb-med-kniv-deyaa-alhamdo-alhasan-efterlyses-offeret-er-18-aar/
    En 20-årig mand efterlyses som mistænkt for et livsfarligt angreb med kniv over for en 18-årig mand ved Holbæk station lørdag den 13. november 2021 om eftermiddagen. Et vidne efterlyses i samme anledning.”

    Kommentar by tavsen — 10. december 2021 @ 17:03

  40. Ingen sigtelser????? :-D

    https://24nyt.dk/politietsyng-tyven-vaek/
    De seneste to døgn har Fyns Politi modtaget 21 anmeldelser om indbrud – 17 i villaer, to i landejendomme, og to i lejlighed. Indbruddene er sket i dag- eller aftentimerne via et opbrudt vindue.”

    Kommentar by tavsen — 10. december 2021 @ 17:05

  41. @amad 15:57, hvad siger Jakob til disse bogstavtro citater?:

    “Slå den ikke-troende ihjel, hvor du finder ham.” Koran 2:191

    “Før krig mod de vantro, der bor i dit nabolag.” Koran 9:123

    “Når lejlighed viser sig, så dræb de vantro, når du pågriber dem.” Koran 9:5

    “Ingen anden religion end lslam kan accepteres.” Koran 3:85

    “Jøderne og de kristne er perverse; bekæmp dem.” Koran 9:30

    “De vantro er urene, lad dem ikke komme ind i en moske.” Koran 9:28

    “Straf de ikke-troende med ildens flammer, stænger af jern, kogende vand; smelt deres hud og maver.” Koran 22:19

    “Søg ikke efter fred med de vantro; halshug dem, når du fanger dem.” Koran 47:4

    “De ikke-troende er dumme; opfordr muslimer til at bekæmpe dem.” Koran 8:65

    “Muslimer må ikke have vantro fremfor muslimer som venner.” Koran 3:28

    “Terroriser og halshug de, som tror på andre skrifter end Koranen.” Koran 8:12

    “Muslimer skal benytte alle våben for at terrorisere de vantro.” Koran 8:60

    Kommentar by Trivialitet — 10. december 2021 @ 18:03

  42. Det vælter jo med mordtrusler i denne tråd… Håber at PET får opsporet nogle af alle jer psykisk syge ekstremister, inden det ender helt galt!!!

    Kommentar by Kit — 10. december 2021 @ 18:52

  43. Det indtørrede vinduesKit kaster med sten mod sit eget glashus.

    Kommentar by Træt — 10. december 2021 @ 19:08

  44. Hvad er det med de små dametasker, som de unge drenge løber rundt med? Selv danskeren har en – og hvorfor krammer de til sidst? Er de begge bøsser?

    Hvis politiet ikke vil beskytte danskerne, så er der vel en ‘fædregruppe’ eller blot en far med hår på brystet, der kan overtale den lille bøssede perker til at tungekysse sine sikkerhedssko.

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka - je suis Hr. Naturli' — 10. december 2021 @ 19:56

  45. 43; årh, bassemand, er du ked af det fordi din elskede fører-bunker, fra DNSB-tiden, er sat til salg??? Eller er det fordi din mor ikke har kunne betale din heroin,som hun plejer???
    Tænk sig at være en mand op i årene, bo hjemme hos sin mor, sldrig have haft et job og aldrig haft en kæreste. Kan faktisk godt følge hvor dit had til alt og alle kommer fra. Stakkels, sørgelige kældermenneske.

    Kommentar by Kit — 10. december 2021 @ 20:30

  46. 18; er du pædofil, siden du kalder det for en seksuel minoritet???
    Pædofile burde blive spærret ind på livstid.

    Kommentar by Kit — 10. december 2021 @ 21:27

  47. > Trivialitet 13:54
    Hvis du sparer skattekroner,synes jeg du skal levere dem tilbage til skatteyderne.
    Skat er tyveri. Og hvis du drager fordel af dette tyvegods,er du en simpel hæler.
    Jeg ved det kræver,at du ved hvad penge er. Men det kan du forhåbentlig gøre dig klogere på,ved at studere pengenes historie. Mike Maloney,Bill Still og Ron Paul kan hjælpe dig. Selv Mads Palsvig har forstået noget af det.

    Kommentar by Nielsen — 10. december 2021 @ 21:32

  48. Det er vidst dig selv du omtaler der, sKit

    Kommentar by Træt — 10. december 2021 @ 21:42

  49. 47; puha, der fik du mig da godt nok… what a comeback…….
    Men ærligt, så har jeg ondt af dig. Tænk sig aldrig at få et job, børn, eller en kæreste, det må være helt ekstremt ensomt.
    Tak care, nazi-boy.

    Kommentar by Kit — 10. december 2021 @ 22:58

  50. *take :))

    Kommentar by Kit — 10. december 2021 @ 23:24

  51. Hvad fanden foregår der lige med de unge svagpissere, ingen skal da finde sig idet der, slå dog tilbage…!

    Kommentar by LarsB — 11. december 2021 @ 00:39

  52. Videon sendes til både Mette Fup og Vermund, hvem af dem mon vil omtale sagen…

    Kommentar by LarsB — 11. december 2021 @ 00:48

  53. Kommentar by LarsB — 11. december 2021 @ 00:39
    Hvad fanden foregår der lige med de unge svagpissere, ingen skal da finde sig idet der, slå dog tilbage…!>/i>

    Der er mindst én tilskuer, ham der filmer.

    ALLE muslimer er parate til at hjælpe deres egne mod en dansker, også selvom de ligger i indbyrdes krig.

    Kun hvis danskeren kan nedkæmpe alle de umiddelbare angribere, og væmligsøer som sKit og PHR ikke har været vidner, da har han en chance.

    Kommentar by Træt — 11. december 2021 @ 13:32

  54. Drop det Kit-troll og søg straks læge:-)

    Kommentar by amad — 11. december 2021 @ 17:53

  55. sKit må være det sværeste Tourettes syndrom tilfælde i Danmark.

    Idioten kan ikke andet end at råbe nazist for hvert andet ord.

    Få nu fixet det filter, Kim Møller.

    Kommentar by Træt — 11. december 2021 @ 20:56

  56. svinert opholder sig der:
    https://www.dok.rm.dk/afdelinger/koglen—hvem-er-vi/

    Kommentar by Charles Nielsen — 31. januar 2022 @ 00:58

RSS feed for comments on this post.