13. december 2021

Sorø: Muslimsk par tiltalt for grov vold mod fire døtre, “… fik forbud mod at tale med danske drenge”

Den 51-årige familiefar truede ifølge Ekstra Bladet pigerne med, at de vil blive ‘levende begravet’ hvis de blev forelsket i en dansk dreng, og moderen var helt på linje. Ja, det var tilsyneladende en familiebegivenhed at modvirke døtrenes integration i det danske samfund. Læs det hele på EB.dk – Fire døtre mishandlet: De måtte ikke blive for ‘danske’.

“Et muslimsk ægtepar fra Sorø frygtede, at deres fire døtre skulle blive for danske eller få danske kærester, så pigerne blev – ifølge politiets tiltale – opdraget med grov vold, trusler og psykisk terror.

Pigerne blev sparket og slået med redskaber som grydeskeer, sko, bælter og ledninger på den bare hud, brændt med en lighter, og de blev tvunget til at sove med stærke chilier i munden.

Forældrene ødelagde døtrenes tøj, hvis det var for ‘dansk’ eller udfordrende, og pigerne fik forbud mod at tale med danske drenge.

(Hizb ut-tahrir: Undersøgelse viser at muslimer ‘nægter at lade sig assimilere’, 2021; Foto: HUT)

Oploadet Kl. 11:51 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123803/trackback

15 Comments »

  1. Vi kender alle Islam, hvor er forargelsen over at DR støtter pædofili?

    https://www.dr.dk/nyheder/webfeature/jeppe-dragqueen

    Kommentar by KineserSnot — 13. december 2021 @ 12:21

  2. Danskerne gider ikke dem og de gider ikke os…hmmmm..hvis bare vi havde hver vores lande??

    Kommentar by Frafalden Moderat — 13. december 2021 @ 13:05

  3. 60 dage ubetinget fængsel til Inger Støjberg.
    Hvad med Mette Frederiksen ? 5år ? 10år? ubetinget

    Efter min mening en politisk dom, som Jacob Ellemann er delvis skyldig i, ved at stemme for en rigsret.

    Venstre ved du hvor du har.

    Kommentar by k.m. — 13. december 2021 @ 13:30

  4. Så pædofile muslimer går frit løs, mens den barnløse gnom Rørdam sender dejlige Inger bag tremmer. Rend og hop, Danmark!

    Kommentar by Michael — 13. december 2021 @ 13:46

  5. Muslimerne (men reelt set også mange ikke-muslimske mindretal fra mellemøsten) har klanbaseret familieværdier og retsfølelser. Faktisk har man en gruppe i Europa som historisk set har samme familieværdier og retsfølelser som muslimerne,- det er sigøjnerne,-en lav kaste med oprindelse i Indien, som har været i Europa i godt 800.år. Hvordan går det med integrationen af dem?

    Kommentar by CCC — 13. december 2021 @ 13:49

  6. Forældrene og brødrene skal udvises for bestandigt. Pigerne?
    Deres liv er ødelagt.
    Skolen og kommunen har kigget på i 5 år.

    Kommentar by Bastardo — 13. december 2021 @ 14:19

  7. Islam i en nøddeskal. Hader frihed

    Kommentar by Michael Unna — 13. december 2021 @ 14:32

  8. Regeringen meldte ud at alle hjort i private indhegninger skal øremærkes. Det ved dem med dyrehold, er umulig.
    I stedet for at lade dyr lide, begyndte nogle farmere at skyde deres dyr.
    Så gives der pludselig dispensation, men hvor længe og under hvilke betingelser ?

    landbrugsavisen : “Danske hjorteavlere, der lige om lidt står til at blive underlagt krav om at øremærke deres dyr, har mulighed for at få dispensation til reglerne, lyder det fra fødevareminister Rasmus Prehn (S), der beklager, at det ikke er blevet kommunikeret tydeligt nok ud.

    Regeringen er en katastrofe, ledelsesmæssig og i forhold til borgeres retssikkerhed.

    Kom regeringen i tanker om noget med lovgivning på området? gentagelse af minkskandalen, siden den ændrer kurs midt i det hele?

    Kommentar by k.m. — 13. december 2021 @ 15:48

  9. Med tak for sidst:
    Giv alle danskere forbud mod at tale med muslimer; ellers kan danskerne let blive for ‘islamiske’ og så det kan ikke blive værre.
    Hvis integrationen skal lykkes, skal muslimske piger af pligt bolles af danske drenge uden at straffe de danske drenge – det er deres sure pligt for integrationens skyld.

    Kommentar by Gustav Jensen — 13. december 2021 @ 16:10

  10. Hvor der findes fritgående muslimer, er en vis mængde “æresvold” mod pigerne nødvendigt, for at beskytte pigerne mod deres egne drifter.

    Danskerne lader i stedet deres piger være gratisludere for perkerknægtene.

    Kommentar by Træt — 13. december 2021 @ 16:28

  11. @16:26 Ikke min datter. Men tag en tur på Hovedbanen, Nørreport Station, ja selv, Roskilde Station, så vrimler små danske teenagepiger ned til 13-års alderen hånd i hånd med kulsort negre og klamme muhamedanere.

    Jeg ønsker virkelig at blande mig, men jeg holder kæft og håber, at pigernes hvide, danske forældre vågner og får svineriet stoppet.

    Kommentar by Trivialitet — 13. december 2021 @ 17:41

  12. Det er positivt, hvis de fremmede ikke ønsker at reproducere med danskerne, da denne type mixing fører til færre etniske danskere.

    Kommentar by Peter Nielsen — 13. december 2021 @ 21:44

  13. Mette Fup Frederiksen har nu haft mere en to år som “Børnenes statsminister”, men har ikke gjort e´t eneste tiltag til, at forbyde Koranens mange påbud, om hvad muslimer skal udsætte vantro for.

    Et muslimsk barn er i den grad vantro, hvis barnet ikke følger forældrenes muslimske regler og forskrifter.

    HVORNÅR går Mette Fup Frederiksen i gang, med at sætte en stopper, for den (koranpåbudte)vold der udøves mod egne børn af muslimske forældre???

    Da Mette Fup Frederiksen i en nytårstale bebudede, at langt flere udsatte børn skulle fjernes fra hjemmet, var min først tanke:
    så mange børn kan hun slet ikke finde plads til/betale for.

    Ja, og her ser vi så, at muslimsk vold mod egne børn fortsat kan foregå i årevis I DANMARK, inden nogen skrider ind!
    – og det er kun et enkelt stående eksempel, af hvad KOanen/iSlammet påbyder af vold mod egne børn!!
    – dertil skal lægges social-kontrol, genopdragelsesrejser og forældre-aftalte ægteskaber for mindreårige piger!!!

    HALLO Mette Fup Frederiksen: HVOR er DIN indsats for disse børns hverdag???

    ……….

    Jeg kan fortsat ikke se, at hverken lovgivning eller myndigheder kan takle den muslimske opdragelse af børn, så jeg vil foreslå at der ryddes op fra bunden, med KUN e´n lov: islam FORBYDES i Danmark!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. december 2021 @ 23:41

  14. Kommentar by Peter Nielsen — 13. december 2021 @ 21:44

    Korrekt jo mindre de blander sig, jo nemmere bliver det af komme af med dem.

    Kommentar by KineserSnot — 14. december 2021 @ 01:02

  15. KineserSnot — 14. december 2021 @ 01:02:

    Præcis. Derfor frustrerer det mig også, når man konstant hører såkaldt “borgerlige” agitere for mere “integration” eller “assimilation”. De skal ikke “integreres” eller “assimileres”, de skal slet ikke være her.

    Kommentar by Peter Nielsen — 14. december 2021 @ 14:11

RSS feed for comments on this post.