16. december 2021

Socialdemokrater efter demo mod Mette F: Borgerliges retorik medførte ‘vold mod statsministerens bil’

Når man i årevis har fulgt venstrefløjens militante retorik over for højrefløjen, så kan jeg næsten ikke sætte ord på omfanget af hykleri fra socialdemokratiske MF’ere. De mener – i ramme alvor, at borgerlige politikere har et medansvar for ophidsede demonstranters ageren foran Retten på Frederiksberg. Vi taler ikke om noget nyt i dansk politik, blot grumme ord, grimme budskaber, og en smadret baglygte på en minister-BMW.

Det er ikke svært at finde eksempler på lignende hærværk rettet mod højrefløjens politikere, og det er faktisk blot fem uger siden at Nye Borgerliges nuværende byrådsmedlem i Århus Henrik Arens fik smadret sin bil. “Hvis man klæder sin bil sådan der ud, så ber man om det”, lød det fra en jysk Enhedslisten-kandidat. Vold er den yderste venstrefløjs raison d’être, og mon ikke der er flere Enhedslisten-vælgere i Men In Black-segmentet end borgerlige.

Ida Auken i et interview med Ekstra Bladet – S-profil raser over demonstration.

“- Ida Auken, hvad er det konkret, der skal stoppe?

Man har selvfølgelig ret til at demonstrere i det her land, men det, der skal stoppe, det er den konstante optrapning af retorikken, og det, der udviklede sig til vold mod politiet og statsministerens bil. Det tror jeg, kan have kæmpe konsekvenser for vores demokrati.

– Skal man stoppe demonstrationer med skilte, hvor folk kræver politikere fængslet?

– Det er ikke det, jeg taler om. Jeg taler om en glidning, der er i gang lige nu. …

– Alle har ret til at give udtryk for deres utilfredshed. Men der er noget meget større på spil lige nu. De borgerliges retorik er med til at hidse tingene op, så det er også dem, der skal være med til at stoppe det her. Det er ikke kun folk på gaden, der skal stoppe.”

(‘Men In Black’ demonstrerer ved Mette Frederiksens BMW, Frederiksberg, 9. december 2021)

Socialdemokratisk klynkeri

“Hvad i alverden er det, der foregår foran retten på Frederiksberg? Billederne af Statsministerens ankomst til granskningskommissionen ryster mig ærligt talt. … Det er jo amerikanske tilstande – og er helt uforeneligt med demokratiet. Jeg er simpelthen rasende. Hadefulde konspirationsteoretikere og deres løgne er en hån mod vores folkestyre. Og det må simpelthen stoppe.” (Ida Auken, 9. december 2021)

“Hvad er det lige, der sker?! ‘Ind med Mette’ (i fængsel, forstås) og ‘Statsministeren lyver’-skilte. Demonstranter, der laver hærværk på statsministerens ministerbil. Og politibetjente, der må skifte uldhuen ud med sikkerhedshjelmen … hvornår er vi i herhjemme i vores dejlige Danmark kommet dertil, hvor man på ren Trump-vis demonstrerer med voldelig adfærd og ‘lock her up’-retorik? Det gør mig oprigtigt trist…” (Astrid Krag, 9. december 2021)

“… angreb på statsministerens bil, trusler mod journalister og aggressive kampråb. Hvor lavt er vi sunket? Kan I huske, hvordan jeg tidligere har advaret mod at Trump-tilstande var på vej ind i dansk politik? Dagen i dag er et foreløbigt lavpunkt, hvad dette angår. … Statsministeren blev mødt af aggressive kampråb da hun kom for at forklare, hvordan og hvorfor regeringen besluttede af mink skulle aflives, da sundhedsmyndighederne mente de udgjorde en sundhedstrussel. I mens hun talte indenfor blev hendes ministerbil angrebet af en flok demonstranter, journalisterne blev truet og politiet måtte trække knipler. De scener er uhørte og har intet med vores danske demokrati at gøre.” (Peter Hummelgaard, 9. december 2021)

“Evindelige buh-råb, og folk, der blev ved og ved med at råbe landsforræder efter Mette Frederiksen, da hun gik ind i retten for at afgive sin vidneforklaring. Sågar en, der gav fingeren til landets statsminister i forbifarten. I øjeblikket omringes statsministerens ministerbil også, og stemningen beskrives som aggressiv i medierne…” (Anders Kronborg, 9. december 2021)

“Mit håb er, at scenerne udenfor retten i Frederiksberg vil føre til refleksion hos de, der går forrest og råber om løgne, og bevidste lovbrud. Og nej, jeg siger ikke, at det er jeres skyld, at nogle mennesker er så voldsparate, som vi desværre har set. Men I har forrået den politiske debat ved at fremsætte smædekampagner, konspirationsteorier og usandheder. Og jeg synes i al stilfærdighed, at Danmark og danskerne er tjent med en mere ordentlig politisk debat.” (Anne Paulin, 10. december 2021)

(Hærværk mod NB-politikers kampagnebil under kommunalvalgkampen, 2021)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123873/trackback

52 Comments »

  1. MIB er Antifa i forklædning, sendt i gaderne (af bl.a. Ida Auken) for at få vaccineskeptikere til at se skræmmende ud for frikadelledanskere.

    Kommentar by Felix Krull — 16. december 2021 @ 03:49

  2. Den omstændighed at der, snart sagt, i enhver demonstration, står nogle få håndfulde ophidsede personager (gælder begge politiske fløje) – kommer sgu da ikke i nærheden af noget der blot minder om et demokratisk problem – Gosh!

    Et mere påtrængende demokratiske problem, er, at et tilsyneladende psykisk ustabilt, grådlabilt tudefjæs som Ida Auken (som en filipens i røven) – sidder i mit lands lovgivende forsamling – Det problem, til gengæld, burde nogen alvorligt overveje at gøre noget ved, ved næstkommende folketingsval!

    Kommentar by T. Flodur — 16. december 2021 @ 04:25

  3. De bryder sig sku ikke om at folk er sure, er det så mærkeligt at folk hidser sig op over at vestens “ledere” sælger deres folk ud, gang på gang igen? Soldater skal unødvendigt sendes til farlig krig i mellemøsten, massevis af mørke migranter af overvældende mænd skal derefter bosættes i Europa uden folkets samtykke, der skal bygges moskeer så de ikke integreres, men blot breder deres levevis og kultur blandt europæernes rammer. Derefter skal der gøres alt, for at presse og påtvinge europæerne til at tage en eksperimentel “vaccine”, som der er MANGE uddannet læger der advarer imod, men som man aldrig hører om i mainstream medierne… Det hele lugter meget langt væk som et set up? Forfærdelige tider at leve i…

    Kommentar by Hans — 16. december 2021 @ 05:36

  4. Sjovnalister misbruger det danske sprog. Og mange af dem kan desværre heller ikke skrive et ordentligt dansk. Vold er en handling der begås mod et levende væsen. Hvis en bil ødelægges eller beskadiges,kaldes det hærværk. Fat det dog i sprogspassere.

    Kommentar by Nielsen — 16. december 2021 @ 06:14

  5. hvon faen har mette forræderiksen råd til en bimmer? har hun taget pengene fra fars tegnebog? eller har hun haft fritidsarbewjde på biblioteket? eller fik hun en bankbog med en masse penge på da hun kom ud af ægget? hun har tendenser til selv at få øgleyngel og tiden vil vise at der opstår Aukenske uhyrer i hendes kølvand.
    Skam skal hun bære HA HA

    Kommentar by Nielsen — 16. december 2021 @ 06:53

  6. Venstrefløjens lang march gennem institutionerne fik sit udslag i dommen mod Støjberg. Henrik M. Jensen rammer det på kornet på Snaphanen.

    Men med deres ideologiske Støjberg-dom har den røde magt har skabt sig et forklaringsproblem i en kommende håndtering af Mette Mink, der prøver at slippe afsted med, at hun ofrede mink-branchen for folkesundheden og Danmarks anseelse og med et 19 milliarders hold-kæft-bolche, men alle vidste godt, at grundlovsbruddet og lige netop det valg af løsning på minkproblemet gik ud på at please venstrefløjen.

    Kommentar by traveler — 16. december 2021 @ 07:20

  7. Jeg tvivler på at der var særlig mange højreorienterede med i den demonstration.

    De fleste lignede flipperne fra 69, altså et STÆRKT venstreorienteret opløb. Venstrefløjens løgnagtige politikere har det med at skyde skylden på ALLE andre end dem selv.

    Fuck de løgnagtige svin.

    Kommentar by Santor — 16. december 2021 @ 07:30

  8. …har den røde magt har… Der kom vist lige en sætternisse på banen,hva’?

    Kommentar by Nielsen — 16. december 2021 @ 07:31

  9. https://fyens.dk/artikel/327-kriminelle-episoder-p%C3%A5-tre-m%C3%A5neder-politiet-har-haft-travlt-i-uroplagede-kolonihaver

    OT…men måske alligevel relevant, hvorfor mange har fået nok af Galehuset Danmark og dets følger…hvorfor man demonstrerer i afmagt.

    Såååeee…hvad er det igen igen man ikke forstår, når man indfører et dysfunktionelt multikulturelt samfund…med ovenstående konsekvenser!!

    Kommentar by Black Watch — 16. december 2021 @ 07:41

  10. Jeg tænker ofte på Rikke Hvilshøj og hendes families skæbne. Hun trak sig helt fra politik efter brandattentatet på familiebilen i carporten tæt ved hendes hus.
    Gerningsmanden eller -mændene fandt man aldrig, men man skal nok se til venstre, ikke til højre.

    Kommentar by ino — 16. december 2021 @ 08:01

  11. ‘vold mod statsministerens bil’
    Den stakkels bil har måske fået PTSD. Den må hellere til psykolog inden den knækker sin kardanaksel og begynder at drikke Diesel af bare sorg.
    Al min sympati til det firhjulede sarte væsen.

    Kommentar by Gustav Jensen — 16. december 2021 @ 08:24

  12. Man vil have alle til stede i salen, når der stemmes om Inger Støjbergs skæbne.
    Mette Frederiksen er pludselig sygemeldt få dage efter sin booster-vaccine og Heuniche er i selvisolation.
    Hvordan stiller Folketinget sig til at de måske stemmer in absentia ?

    Kommentar by k.m. — 16. december 2021 @ 09:00

  13. Hvad være er at en statsudnævnt blodrød dommerstand samt en udnævnt blodrød del af folketinget (heraf flere erklærede terrorsympatisører) har dømt i en rigsretsag.
    Demokratiet i Danmark har trange kår !!!

    Og ellers :
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Fædrelandet (hvis der ellers snart er noget tilbage af det).

    Kommentar by Neuhammer — 16. december 2021 @ 09:29

  14. Jeg så i går Ekstrabladets spørgsmål stillet på en gang på Christiansborg til statsminister Mette Frederiksen: hvad er forskellen på det Inger Støjberg er dømt for og at du brød grundloven ved din grundlovsstridige meddelelse på tv om at alle mink skulle slås ihjel omgående. Svar:”De to sager har ikke noget med hinanden at gøre! Derudover har jeg ingen kommentarer, så længe minkkommissionen arbejder!”. Ekstrabladets journalist var ikke mikrofonholder, så han gentog spørgsmålet og fik igen svaret “Ingen kommentarer!” fra Mette Frederiksen med vrede og forargelse lynende ud af øjnene. Det var vistnok Joachim B Olsen fra Ekstrabladet, der lavede det ultrakorte interview med Mette Frederiksen, der perfekt afslørede hendes hykleri. (med Henrik Quortrup som chefredaktør og journalister som Joachim B. Olsen er der åbenbart igen kommet bid i Ekstrabladet!?:-)

    Kommentar by amad — 16. december 2021 @ 09:35

  15. Ida Auken kan jo se de to sidste afsnit i Uriasposten. Jeg er godt og grundigt træt af at høre på Ida Auken o.a tomhjernede fraser om- højrefløjsretorik- Især når det hovedsageligt er Venstrefløjen der legitimere og udøver volden og hærværket.

    Kommentar by Michael Unna — 16. december 2021 @ 09:42

  16. Helledusseda.

    “Så har jeg kun een ting at sige: “Lev med det””.

    Kommentar by Bastardo — 16. december 2021 @ 10:14

  17. Den kampagne kan man da kalde et selvmål af de socialdemokratiske spindoktorer.

    Kommentar by Bastardo — 16. december 2021 @ 10:19

  18. Hun skal køre i elbil, skal hun!

    Kommentar by Bastardo — 16. december 2021 @ 10:22

  19. MIB elsker Negere, Islam, bøsser lesbiske og transseksuelle.

    De næppe højreorienteret.

    Kommentar by KineserSnot — 16. december 2021 @ 10:37

  20. @ KineserSnot — 16. december 2021 @ 10:37
    Hvor kender du til det fra?

    Jeg medgiver MIB har mange mørke personer med, men direkte at elske Islam?

    Personligt mener jeg MIB er noget af det bedste der er sket under corona-diktaturet, at folket trods alt er begyndt at vise moddstand udover skriverier på internettet. Jeg så gerne at MIB udviklede sig i retning af de gule veste i Frankrig, men det er der nok desværre intet der tyder på.

    Kommentar by redneck — 16. december 2021 @ 11:03

  21. Men ifølge Poya Pakzad, Enhedslisten “at det at kaste en sten ind gennem en rude, falder langt under bagatelgrænsen.”

    Men det gælder vist kun hvis man kaster fra venstre mod højre.

    http://www.uriasposten.net/archives/104989

    Kommentar by wilty — 16. december 2021 @ 11:11

  22. Bandedemokrati og socialdemokratismekriminalitet rimer næten. Ja der er også noget konservativ i posen.

    Kommentar by Nielsen — 16. december 2021 @ 11:53

  23. @redneck — 16. december @ 11:03
    Det er jo ikke positivt hvis deres højrøstede og aggressive kommunist-manerer skræmmer almindelige danskere fra at deltage i protesterne.

    Kommentar by Felix Krull — 16. december 2021 @ 12:28

  24. Da julemanden med pressekort om halsen, sparkede til Tokes brændende koran, stod heppekoret af røde klar til at hylde julemandens hærværk.

    Kommentar by NM — 16. december 2021 @ 12:36

  25. @11:03 Men In Black, Denmark
    Rasmus Paludan en mand der
    fremmer splittelse og had som dig.
    Skal IKKE deltage til vores
    demonstrationer.
    Du er ikke velkommen.
    E heller dine racistiske venner og
    fans her.
    DANMARK ER FOR ALLE DER VIL DANMARK!🇩🇰
    – – –
    Her en endnu en officiel udtalelse fra Men In Black:
    —Vanen tro, går vi march klokken 19:00 – dog som et begravelsesoptog.

    —Vi kommer blandt andet forbi Palæstinas Plads på ruten, hvor vi også
    vil vise vores solidaritet med det palæstinensiske folk, og den tragiske
    behandling det går igennem.

    Kommentar by Trivialitet — 16. december 2021 @ 13:06

  26. Kommentar by redneck — 16. december 2021 @ 11:03

    De står og hylder Islam og Eid ved deres taler.

    Kommentar by KineserSnot — 16. december 2021 @ 13:15

  27. Lad os lige få proportionerne på plads

    Hvis man sparker til en allubakke så bliver det herinde udlagt som et voldeligt overfald og som flg. deraf så må det at smadre en baglygte på en ministerbil vel nærmest være en terrorhandling

    Og så til Nielsen 06.53
    SUK !!!

    En ministerbil er ikke en ministers private ejendom.

    “Ministerbiler er tjenestebiler med chauffør. En minister må ikke selv føre bilen. Ministerbiler må anvendes til tjenestekørsel. Begrebet tjenestekørsel må dog forstås i videste forstand og omfatter enhver form for kørsel, der ikke har ren privat karakter”

    Så vidt jeg ved så er hendes og ægtefællens privatbil en Toyota Rav Hybrid

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 16. december 2021 @ 13:29

  28. #14 hvis du så bare vidste at HQ, MF er på samme hold, når det kommer til organiseret stalking. Sandsynligvis JBO også.

    Kommentar by Michael Nielsen — 16. december 2021 @ 13:30

  29. Hahahaha hvor godt… endelig får Venstre-ekstremisterne karma at føle, hvor herligt :):):) .. Det skal fejres jubiiiiiiiiiii…

    Kommentar by Mads kering — 16. december 2021 @ 13:43

  30. Ida Auken “…– Alle har ret til at give udtryk for deres utilfredshed. Men der er noget meget større på spil lige nu. De borgerliges retorik er med til at hidse tingene op, så det er også dem, der skal være med til at stoppe det her. Det er ikke kun folk på gaden, der skal stoppe.”

    Nej Ida, de skal ikke stoppe men fortsætte. De har nemlig al ret til at give udtryk for deres utilfredshed. Hærværk er naturligvis ikke i orden, men når det er sagt, så er sagen med et helt detroniseret erhverv helt uhørt i Danmarkshistorien. Ret mig såfremt jeg tager fejl, men 6-10.000 mennesker gjort arbejdsløse med et penselstrøg, alt imens at skatteborgerne ‘får lov’ til at udbetale kompensationer for 19 milliarder! – igen med et penselstrøg. Mig er nemlig Mette Frederiksen og Mig er statsminister, så Mig vide bedst. Lev med det.

    Plus, at når et borgerforslag om at stille Fru Højt På Strå, for en rigsret, meget hurtigt fik mere end 62.000 underskrifter, så er det altså fordi at der er noget om det.

    Det bedste en socialdemokratisk politiker kan gøre fremadrettet, er ganske diskret at lægge afstand til Mette Frederiksens ulovlige beslutning. For selvom et flertal i Folketinget nedstemte borgerforslaget, så viser alle demonstrationerne, inklusiv den sidste med hærværk mod bilen, at sagen ikke går ud i glemslen.

    Jeg ser frem til at se et interview med dig og James Corbett, angående din Forbes artikel.

    Kommentar by Michael Nielsen — 16. december 2021 @ 13:50

  31. Pudsigt nok hører man intet fra samme personkreds når ofrene for vandalismen rammer NB DF og lign. Dobbeltmoral så det batter. At det er Ida Auken der er ude med dobbeltmoralen kan næppe undre. Uanset hvem der er ofre (fra hvilke partier) hører vandalisme ingen steder hjemme. Ej heller hører man om berigernes vandalisme.

    Kommentar by NED MED ALTING — 16. december 2021 @ 13:51

  32. Hvis man sparker til en allubakke så bliver det herinde udlagt som et voldeligt overfald

    Har du problemer med at læse indenad? Folk synes bare det er sjovt at en jødisk journalist går fuld araber over et meningsløst stunt – et stunt som i øvrigt også er designet til at få vaccineskeptikere til at se latterlige ud.

    Det er næsten som om begge parter samarbejder om at skræmme folk væk fra demonstrationerne, fodre massemedierne med billeder af brændende Mette-dukker, ditto koraner, sortklædte folk med sorte masker der råber i kor, plakater med knytnæver og voldsretorik og en slimet partishopper med udstående øjne, frømund og karisma som en strandvasker.

    Kommentar by Felix Krull — 16. december 2021 @ 14:32

  33. Er det nu igen en muslimsk mand, der knivdræber sin muslimske hustru og morbror
    deres to børn, fordi hun var blevet for dansk?

    VIBY: En 28-årig kvinde er torsdag formiddag afgået ved døden, efter hun blev overfaldet og stukket med kniv i sin lejlighed på Byvangs Allé i Viby. En 38-årig mand er anholdt i sagen.

    Torsdag kl. 10.30 fik Østjyllands Politi en anmeldelse om, at en 28-årig kvinde var blevet overfaldet og stukket med kniv i en lejlighed på Byvangs Allé i Viby. Kvindens to børn, en 4-årig pige og en 6-årig dreng, var også på stedet, og pigen havde fået nogle snitsår på den ene hånd.

    Kommentar by Trivialitet — 16. december 2021 @ 14:43

  34. DA JP- ikke længere tager imod eller trykker læserbreve fra Email- såvidt jeg har forstået, så bringer jeg den her.

    overskrift- Anklag ambulancen i at køre overfor rødt.-

    JP,s leder tirsdag 14 december er en kynisk (for ikke at sige afstumpet) enøjet vudering, som har ret i en påstande, og tager kynisk fejl i en anden. Ja- Dommen over Støjberg var aldeles klar. Kun en dommer syntes at vudere anderledes på baggrund af sagens karakter. Mærkeligt kommer Lederen ikke ind på den Europæiske menneskerettighedserklæring paragraf 8- artikel to, som nævner alle de undtagelser der kan gælde. Sædvane, offentlig orden etc. Men det gør dommerne (måske med undtagelse af en) heller ikke. Dansk lov om mindreåriges umyndige giftemål gælder åbenbart i forhold til Familielivet, kan man forstå.
    Nej- Domafsigelsen har alt med -barnebrude- at gøre. Samtlige af de implicerede var under den myndige alder i adskillelsen. 2 var under 15 år (behøver jeg at uddybe konsekvensen nærmere af hvad man kalder det?). Hvad bilder denne leder sig egentlig ind i sin afstumpede forlorne bortforklaring af sagens karakter?
    Det kan godt være at Støjberg juridisk ikke er værdig til at side i Folketinget, men så sandelig etisk og moralsk. Må hun blive valgt ind igen. Alt andet ville være en skandale.

    -til alle jer herinde-. God jul og godt nytår. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 16. december 2021 @ 15:05

  35. rettelse: Dansk lov om mindreåriges umyndige giftermål gælder åbenbart ikke…..

    Kommentar by Michael Unna — 16. december 2021 @ 15:07

  36. #32

    Bliver folk skræmt væk fra demonstrationerne?

    Ved den første MIB demonstration i Indre By København, hvor de var ganske få, og smed kanonslag overalt, der gik jeg med bagved, sammen med et lille følge af interesserede. På det tidspunkt havde jeg aldrig hørt om MIB før og var heller ikke helt sikker på hvad baggrunden for demonstrationen var. Undervejs fandt jeg ud af at de demonstrerede mod restriktionerne.

    Jeg forlod dem dog igen da de krydsede Rådhuspladsen. Mest af alt fordi det ikke kom til talere på pladsen, – de fortsatte blot med at gå og råbe slagord og kaste med kanonslag. Et enkelt af dem var ved at ramme en cykeltaxi.

    Politiet havde så vidt jeg kunne tælle, 9 patruljevogne og rugbrød kørende bagved, foran og på siderne af demonstranterne.

    Pointen er at folk på ingen måde blev skræmt væk, tværtimod, folk åbnede vinduer og døre for at spørge til hvad de demonstrerede om.

    Næste gang jeg fulgte en af deres demoer, i omkring 20 minutter, var i Århus midtby. Nu var de blevet store. Den første gang var de små 20-30 stykker, men nu var de vokset til mere end 500, og langt flere politibiler.

    Men de mangler en mediestrategi der virker. En strategi der er fokuseret på familien Danmark. Jeg ved godt at de har prøvet med musik, gæstetalere og så videre, og det har jo også haft en vis effekt, men faktum er at de aldrig fik familien Danmark mobiliseret. Mette Frederiksen har utvivlsomt åndet lettet op på den konto.

    Så indtil viderer, må vi befinde os med de her demoer, hvor der bliver begået hærværk. Og ja, den form for adfærd skræmmer nok en del væk. Desværre, for sagen et utrolig vigtig for demokratiet og retsstaten.

    Jeg håber ikke at jeg lyder bedrevidende, for jeg har ikke selv et svar på en strategi der virker. Undskyld såfremt jeg gør.

    Kommentar by Michael Nielsen — 16. december 2021 @ 15:13

  37. ROSKILDE: Den ene af de unge steg af knallerten og krævede at få udleveret den 37-åriges penge og telefon. Det afviste han, hvorefter den unge mand slog ham i hovedet. Den 37-årige forsvarede sig ved at slå tilbage, så den unge mand fik næseblod, og det fik ham til at stikke af fra stedet på knallerten sammen med kammeraten.

    (…)

    De to unge kørte sammen på en scooter af mærket PGO hot 50 og beskrives som:

    A: Mand, 14-15 år, anden etnisk herkomst end dansk, spinkel af bygning. Skægstubbe. Iført: Sort scott-jakke, sort kasket og hvide kondisko.

    B: Mand, 14-15 år, anden etnisk herkomst end dansk, almindelig af bygning. Iført: Sort scott-jakke og sort kasket.

    Kommentar by Trivialitet — 16. december 2021 @ 15:18

  38. Jeg håber ikke at jeg lyder bedrevidende.

    Det skal du ikke bekymre dig om.

    Kommentar by Felix Krull — 16. december 2021 @ 15:22

  39. Kommentar by Michael Nielsen — 16. december 2021 @ 15:13

    Ups, beklager, jeg misforstod dit skriv. Godt indlæg.

    Kommentar by Felix Krull — 16. december 2021 @ 15:28

  40. Ja. Og fuck de løgnagtige svin.

    Kommentar by Nielsen — 16. december 2021 @ 16:46

  41. Trivialitet — 16. december 2021 @ 13:06:

    Jep, der er INTET som tyder på, at M.I.B. er “højreorienterede” på nogen meningsfuld måde.

    Kommentar by Peter Nielsen — 16. december 2021 @ 17:52

  42. En minister i Socialdemokratiet, en tidligere kommunist og aktivist, Pernille Rosenkranz Theil, slap sine venner – medens hun var folketingsmedlem af Enhedslisten – ind i Folketinget, så de kunne hælde rød maling hen over den daværende statsminister. Samtidig slap denne nuværende minister i Socialdemokratiet levende høns løs inde i Folketinget. Alt sammen m.h.b. at skade demokratiet og de spilleregler alle vi andre lever efter.
    Socialdemokratiet har selv givet anledning til denne udemokratiske udvikling.

    Kommentar by Erik Skifter — 16. december 2021 @ 17:54

  43. Som om at sparke til en ministerbil for psykogangsterne overhovedet kommer i nærheden af, hvad der skal ske med disse venstreorienterede. I mine øjne, så skal samtlige venstreorienterede dø brutalt i en kommende generobringskrig imod dem

    Kommentar by Ego — 16. december 2021 @ 18:15

  44. Man har næppe tal på de gange venstrefløjsere gav Fogh fingeren, det gjorde sågar Keld Albrechtsen fra EL nede i selve folketingssalen. Det røde hykleri er uendeligt, selv nu om dage hvor de politisk står for den globalt fascistiske linje, hykler de videre. Løgnere, hele bundtet.

    Kommentar by LarsB — 16. december 2021 @ 19:02

  45. Stjernepsykopaten fra Ohio, rep. Jim Jordan, sendte sms’er om kupplaner mod Joe Briben til Meadows i 1600 Pennsylvania Avenue, og Jim Jordan står nu til ubetinget fængselsstraf for højforræderi mod Amerikas Forende Stater og Forfatningen.

    Kommentar by Trivialitet — 16. december 2021 @ 19:46

  46. Åh hold da lige op! Det Mette Frederiksen har været udsat for er for intet at regne i forhold til hvad borgerlige ministre og politikere gennem tiderne har været udsat for.
    Vi har haft en integrationsminister, der var udsat for brandattentat, konservative Ib Stetter blev slået ned, pia Kjærsgaard blev overfaldet i København, der blev begået hærværk mod En af Nye Borgerliges biler og flere borgerlige politikere må leve med PET beskyttelse.
    Naturligvis skal man ikke slå baglygter i stykker på Mette Frederiksens bil, men hvem ved måske var det minkavlere der stod bag, og dem bør man nok give lidt vide rammer. Mette Frederiksen bør måske ikke være helt så selvholdtidelig, selvom det kommer bag på hende, så er hun ikke Dronning, ikke engang Præsident, men bare statsminister, og minister betyder tjener – Det bør hun huske!

    Kommentar by Den Nervøse — 16. december 2021 @ 19:49

  47. what???? Er biggest idiot damocrats ever nominated en del af svindlen med stemmerne til valget?

    Kommentar by Nielsen — 16. december 2021 @ 20:15

  48. Michael Nielsen — 13:50

    Jeg var egentlig færdig med denne tråd, men din slutbemærkning gjorde mig nysgerrig: “Jeg ser frem til at se et interview med dig og James Corbett, angående din Forbes artikel” – Jeg læste det Auken skrev i Forbes, men hvorfor er det, at du mener at Corbett skulle bruge tid på at give Auken røvfuld? – Er der noget jeg misforstår!

    Kommentar by T. Flodur — 16. december 2021 @ 22:40

  49. – 46 Trivialitet – Hvem er stjernepsykopat?? Det lader til at Adam Shiffs var den der lavede lidt “tilpasninger” til politisk manipulation for 6.Jan.-Undersøgelsen.
    https://www.msn.com/en-us/news/politics/jan-6-committee-admits-to-altering-text-message-between-mark-meadows-and-jim-jordan/ar-AARQzZt

    Kommentar by Limewoody — 17. december 2021 @ 10:21

  50. #48

    Jeg har haft en korrespondance med Ida Auken omkring hendes verdensberømte Forbes artikel. Hvis du ikke har læst den eller set hende på World Economic Forum, så har jeg lavet en kort video hvor artiklens titel indgår:

    Du vil intet eje og være lykkelig
    https://www.youtube.com/watch?v=ZvnZDZ8A-mk

    Ida har forklaret mig at artiklen er blevet misforstået af konspirationsteoretikere. Den beskriver ikke en agenda eller et politisk ønske.

    Jeg har derfor forslået Ida at hun kan kontakte konspirations-formidleren James Corbett, for at redde trådende ud. Han har omtalt Idas artikel og hende selv, i mindst én af hans 400+ podcasts.

    Ida har taget mit forslag til sig og har kontaktet James, noget jeg ikke havde set komme, som jeg også skrev til hende.

    Men fordi jeg endnu ikke set en nyhed på hans hjemmeside – om at Ida Auken fra Danmark, hende med den verdensberømte Forbes artikel, har kontaktet ham, så skriver jeg til hende her på Urias, at jeg ser frem til et interview med James.

    Kommentar by Michael Nielsen — 17. december 2021 @ 12:36

  51. Michael Nielsen — 17. december 2021 @ 12:36

    Tak for dit svar på min forespørgsel – Det var i forlængelse af dit indlæg, at jeg fandt frem til og læste fru Aukens artikel i Forbes. Jeg må indrømme at jeg ikke forstod, og stadig ikke forstår, formålet med artikel – Selvom Fru Auken benægter (“den beskriver ikke en agenda eller et politisk ønske”) – så, lur mig om ikke artiklens agenda, ret præcist, netop er udtryk for Aukenfamiliens våde drømme ;-) !

    Kommentar by T. Flodur — 17. december 2021 @ 14:02

  52. Hun har i hvert fald fået en mulighed for at forklare sig. Som du nok også har set, så er der blevet kommenteret på hendes artikel i hele verden. Så der er en stor gruppe mennesker der opfatter den som en agenda. Undertegnede inklusiv. Hvilket var hvorfor jeg spurgte hende i første omgang.

    Håber at jeg tager fejl og at hendes argumentation med at alle produkter før eller siden bliver til en service, holder vand. Den udvikling forklarer dog ikke manglen på private tanker.

    Som du nok ved, så kan man aflæse hjernebølger og oversætte de af dem der behandler ord, til tekst. Men det kræver som regel en teknologi der enten sættes ind i kroppen (implantat) eller en såkaldt sensor-node på huden; Body Area Network med EEG chip og eller sensor-noder.

    LED-lys og Soniske bølger har også vist potentiale. Faktisk kan man allerede i dag deaktiverer og reaktiverer hele centre af hjernen med LED-lys på den bestemt frekvens.

    Kommentar by Michael Nielsen — 17. december 2021 @ 14:40

RSS feed for comments on this post.