18. december 2021

Åben tråd, 18. december 2021

Det er umuligt at blogge med mundbind i et tog, så det bliver blot en åben tråd. Årets sidste julefrokost, men har ferie fra tirsdag i næste uge. God weekend.

Oploadet Kl. 10:38 af Kim Møller — Direkte link86 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123917/trackback

86 Comments »

  1. Glædelig jul og godt nytår, Kim, til dig og dine Christmas 🎅 🎄

    Kommentar by Trivialitet — 18. december 2021 @ 11:05

  2. Det er rørende at se Mettemors omsorg for os danskere, når det gælder de truende coronavirus, de truende CO2 molekyler og de truende russere, men mærkeligt at se den manglende omsorg, når det gælder de truende muslimer.

    Kommentar by Ole Madsen — 18. december 2021 @ 11:11

  3. Jeg var i Tjekkiet for første gang i embeds medfør tidligere på ugen. Fantastisk at opleve et land renset for tørklæder, muslimskæg, truende grupper på gaden og leflen for kulturberigelse og det hele taget.

    En ½l god øl kostede omkring 10kr på restaurant. Landet virkede rigt, og arbejdsløsheden var ekstrem lav, 1-2%. Men alligevel importerer man ikke fremmede fra muslimske lande, de kan ikke få visa. Sjovt at den slags godt kan forekomme i eet Uland og ikke i et andet?

    Ulempen er deres C-politik, det var med N95maske på overalt ifgl reglerne. Dog ser man stort på det i de mindre byer, een af virksomhederne jeg besøgte brugte det overhovedet ikke. Direktøren fandt dog en lommeklud frem da han så hans gæster have maske på.

    Kommentar by redneck — 18. december 2021 @ 11:33

  4. #2 Ole Madsen

    Husk at Fru Frederiksen – ligesom alle andre politikere – er ren i tanke, ord og handling og tilmed en lynende begavelse. Så stol blot trygt på, at hun altid vil gøre det bedste for os alle.

    Og muslimerne er jo en berigelse uden hvem, vi jo slet ikke kan klare os.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 18. december 2021 @ 11:35

  5. God weekend og velfortjent ferie, hr. Møller.

    Verden er så stor, så stor,
    Danmark er lidt mindre;
    der er smukt ved Vejle Fjord,
    lad juleglæden tindre!

    Kommentar by Crass Børsting — 18. december 2021 @ 12:19

  6. Østjyllands Politi fik torsdag klokken 18.58 en anmeldelse om, at en 12-årig dreng var blevet slået flere gange og truet med kniv af tre andre drenge.

    Ifølge anmeldelsen havde drengene umotiveret slået ham i ansigtet, sparket ham og holdt en kniv op foran ham, inden de gik fra stedet.

    Det var sket foran Viby Centret i Viby.

    Østjyllands Politi efterforsker nu sagen nærmere for at finde frem til gerningsmændene, der formodes at være mellem 13-15 år.

    https://www.bt.dk/krimi/12-aarig-dreng-overfaldet-med-slag-og-truet-med-kniv

    Apropos…

    Husk at passe på hinanden, når I handler i Viby Centret ‼️
    Følg derfor Sundhedsstyrelsens anbefalinger, når I færdes i centret:
    – Hold god afstand
    – Bær altid mundbind eller visir
    – Handl alene
    – Sprit dine hænder jævnligt
    Viby Centret ønsker jer en sikker julehandel 😷🎄

    ht tps://www.facebook.com/VibyCentret/

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 18. december 2021 @ 12:23

  7. Kommentar by redneck — 18. december 2021 @ 11:33

    Du glemte at nævne, at Tjekkiet har en flad indkomstskat på 15 procent og, en topskat på 21 procent, hvis man tjener over 3 millioner kroner om året. Så snart man har en aktieportefølje på 3-4 millioner kroner i Tjekkiet, kan man leve af udbytte og afkast. I Danmark kræves 8 millioner kroner. Levestandarden vil være den samme.

    Kommentar by Ufrivillig skatteyder — 18. december 2021 @ 12:29

  8. Fra CNN i dag:
    Time Out’s Top 10 Coolest Neighborhoods – “1. Nørrebro, Copenhagen, Denmark.”
    “Nørrebro is full of diversity, adventure and craft. There is a deep sense of community amongst residents and businesses which speaks to the constant evolution of the neighborhood as a whole.”
    Oversat til dansk:
    diversity = overbefolkning af nassende migranter.
    adventure = når kan dukker sig for kuglerne fra de muslimske bander.
    craft = snuhed til socialt bedrageri og hvidvask af narkopenge.
    sense of community = islamisk kontrollerede gader.

    Kommentar by Gustav Jensen — 18. december 2021 @ 12:38

  9. Paul McCartney, Let me roll it (to you) må være passende til en togtur gennem Vejle
    https://www.youtube.com/watch?v=mcAmPfwal8E

    Kommentar by k.m. — 18. december 2021 @ 13:05

  10. CNN er på vej ned. Lyttere og seere har gennemskuet deres falskhed.

    Kommentar by k.m. — 18. december 2021 @ 13:07

  11. Henrik Dahl skriver at dommen over Støjberg ikke er et opgør med den “stramme” udlændingepolitik. Den er ikke andet end et opgør med, at man ikke kan fører politik uden at lovgrundlaget er i orden! Hvis dommen er et opgør med noget, er den et opgør med ideen om, at udlændingepolitiken overhovedet er stram! Den er kun stram i retorikken ikke i handling! Den er ikke strammere end EU og EMRK tillader, og så er det tillader jeg mig at tilføje, i øvrigt fuldstændigt ligegyldigt hvad danskerne mener!

    Det er i øvrigt interessant hvad Mette Frederiksen mener om ikke at have lovgrundlaget i orden!

    Kommentar by Den Nervøse — 18. december 2021 @ 13:58

  12. Rollemodel?
    https://www.bt.dk/fodbold/nadia-nadim-endt-i-stormvejr-det-ser-helt-vanvittigt-ud

    Kommentar by k. m. — 18. december 2021 @ 15:19

  13. Kim,
    God Jul og Godt Nytår til dig og dine.
    Godt, at vi har dig i medieverdenen. Politiken sagde jeg op for nogle år siden. Min sidste avis, Weekendavisen, er næsten heller ikke til at holde ud længere, nu Krasnik er chef.
    Tak for meget godt stof i 2021.
    Hilsen Bastardo

    Kommentar by Bastardo — 18. december 2021 @ 15:29

  14. Rollemodel?

    Kun for de politisk korrekte islamignoranter.

    ‘Tænk sig at flygte fra Taliban, vokse op og blive et forbillede ved at uddanne sig som læge, samtidigt med man er en af verdens bedste spillere for så at pisse det væk med én dum beslutning. Be better.’

    »Nadia Nadim smadrer jo sin troværdighed fuldstændig med det her. Når hun – af alle – gør det med den baggrund og historie, hun så flittigt har fortalt.«

    »Nadia har intet behov for at tale om det. Hun har altid haft stærke bånd til regionen, da hun har spillet i Paris Saint-Germain (som er ejet af styret i Qatar, red.),« skriver han i en sms til B.T.

    Kommentar by tavsen — 18. december 2021 @ 15:29

  15. Gustav Jensen — 18. december 2021 @ 12:38:

    Ord som “diversity”, “inclusion” og “tolerance” betyder næsten altid bare Færre Hvide Mennesker. Hvis der KUN var arabere i et område, ville der således være 100% “diversity”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 18. december 2021 @ 16:47

  16. https://ekstrabladet.dk/krimi/mors-trussel-til-datter-bliv-brud-eller-lig/9050282

    De er lykkelige hos enhedskammeraterne, så kan også fru Rosa blive gift

    Kommentar by Anonym — 18. december 2021 @ 16:47

  17. Tid til julebreve. Perfide politisk ukorrekte jokes. Tør du ??

    https://www.youtube.com/watch?v=oY-7zeKy4Qg

    Kommentar by tavsen — 18. december 2021 @ 16:50

  18. https://www.youtube.com/watch?v=b08Hi3kBpSs
    ‘He Wants To Deny The Reality Of What He Said, What He Did!’: Ron Johnson Rips Fauci On Senate Floor

    Kommentar by k.m. — 18. december 2021 @ 17:14

  19. Der er noget galt med Danmarks statistiks troværdighed vedrørende registrering af udlændinge og deres efterkommere.– Ifølge en opgørelse fra folkekirken var der 1/1-21 73,8% af danske statsborgere medlem af folkekirken. 1/1-84 var det 91,6 (år 1 efter udlændingeloven af 1983)Udmeldelser og indmeldelser i perioden er nærmest i balance. Altså må c 25 % af danske statsborgere være af udenlandsk oprindelse. Antal statsborgere 1/1-21 c 5,2 mill mens antal indbyggere er 5,840. Dvs c 640 000 flere udlændinge. Faktum : ” De svenske tilstande er i Danmark”Mediecensuren er ligeså massiv. Kaldes også trykkefrihed.

    Kommentar by dansker — 18. december 2021 @ 17:16

  20. https://jyllands-posten.dk/nyviden/ECE13570434/forskere-vikingerne-var-ikke-de-foerste-mennesker-paa-faeroeerne/

    Folk fra Shetland, det tror jeg ikke på – det er da selvfølgelig rabarberne, der har kultiveret Europa, bare spørg fru Rosa

    Kommentar by Anonym — 18. december 2021 @ 17:38

  21. @ Ufrivillig skatteyder — 18. december 2021 @ 12:29
    Jeg har ikke undersøgt skatteforholdende, men det undrer mig egentlig ikke, for der var ingen slendrian eller dovenskab at spore nogetsteds. De leverandører jeg besøgte var absolut high-class og lod ikke danske virksomheder noget tilbage at ønske mht automation og effektivitet.

    Den ene virksomhed, som også havde asiatiske afdelinger påstod vedholdende at han kunne producere en given metalvare til samme “landed price” som en leverandør fra Kina, forudsat samme teknologi.

    Tankevækkende, at vi ikke bliver udkonkurreret af kinserne men af vores nære naboer, 900km fra den danske grænse.

    Kommentar by redneck — 18. december 2021 @ 18:42

  22. PALUDAN:

    Har Paludan smidt hele hans projekt i skraldespanden med chat, med et meget tvivlsomt giftermål og ikke mindst ved at vende ryggen til så at sige alle hans støtter.???
    Paludan peakede i tiden efter optøjerne på Nørrebro. En genistreg uden lige. Underskrifterne væltede ind, og med en opstillingsberettigelse, blev det etablerede system tvunget til at invitere ham ind i det fine selskab af partidebatter mv. Her klarede Paludan det rent faktisk yderst hæderligt, trods hvert et ord han sagde, blev faktatjekket en mio gange. Paludan blev lige akkurat ikke valgt ind, desværre, men derfra gik det ned af bakke.
    Partikronerne blev brugt på tvangsauktioner, trossamfund mv.
    Hans kontinuerlige demonstrationer blev mere og mere fesne og var én lang gentagelse, hvor han ofte stod et ligegyldigt sted og skældte en ligegyldig mellemleder ud fra politiet uden nogen effekt. Desuden er han efterhånden smidt ud af alle platforme.
    Siden er han blevet taget i meget lumre chats med unge drenge, og gifter sig kort efter med en meget speciel kvinde, som har forgudet morderen Peter Madsen, ligesom hun er væsentligt yngre end Paludan. Alle der har et nærmere kendskab til manden, ved udmærket, hvad Paludan normalt foretrækker.
    Nu ser vi kun Paludan sporadisk. Han dukker op i en story i ny og næ, hvor han inviterer på nøgenbadning.
    Hvor er Paludan.? Hvorfor bruger han ikke sit pressekort, og dukker op til alle mulige lejligheder.? Hvor er alle hans støttere og medlemmer tæt på.? Umiddelbart ses kun Uwe Max holde fast i Stram Kurs.
    Stram Kurs syntes at være Paludan og kun Paludan. Underskrifter er der ikke kommet mange af siden. Det lykkedes med et par tusinde, og så endte han med at blive uvenner med John, som forlod partiet inkl. underskrifterne, som blev indsamlet i hans navn.
    Paludan syntes blottet for selvkritik. Det er altid andres skyld. Kunne være rart at høre ham oprigtigt reflektere over tiden efter valget og hvad hans agenda reelt er.?
    Er det opmærksomheden der driver ham eller den reelle politik. Jeg kan være i tvivl, når man ser ham starte et hav af konflikter op alle vegne uden nogen effekt. Det gælder politiet generelt, diverse politikommisærer, diverse medlemmer af partiet osv.
    Hvem er tilbage med mindst to års anciennitet i partiet ud over Paludan selv og Uwe Max?

    Når alt dette er sagt, så kunne/kan Paludan med hans skarpe hjerne komme langt politisk, men det kræver at han kigger ind ad og tillader andre komme til orde, og være med til at bestemme. Ja, og så måske kigge lidt på egen private adfærd og måske bare kaste sig ud i det, og være den han reelt set er. Hvad er han bange for.?

    Kommentar by Kiv — 18. december 2021 @ 18:52

  23. Pladskrav: For een siddende person 2m↑2
    For en stående 4m↑2

    Dette gælde i Kirkerne.
    Og det gør det nok ikke i Moskèerne. !

    Snylterne får jo lov til alt.

    Kommentar by Charles Nielsen — 18. december 2021 @ 20:26

  24. Kommentar by dansker — 18. december 2021 @ 17:16

    Jeg mangler nogle flere data – og måske du overser andre muligheder for forskydningen. Jeg tror Danmarks Statistik opgør befolkningssammensætningen som politikkerne og embedsfolk beder dem om. Hvis antal fremmede i Danmark opgøres efter den hollandske beregningsmodel så ligger deres andel på (mindst) 21,5%.

    Jeg meldte mig ud af folkekirken for et par år siden da jeg blev træt af at høre på de lokale præster her i København blasfemisk prædike for flere immigranter.

    Så imens danske præster har travlt med deres islamisering af Danmark, MeToo og George Floyd – så nedbrændes 20.000 kristne kirker og skoler i Nigeria – og 60.000 kristne myrdes og lemlæstes:
    https://da.gatestoneinstitute.org/17885/folkedrab-kristne-nigeria

    Kommentar by Thomas M. — 18. december 2021 @ 20:44

  25. Charles Nielsen — 18. december 2021 @ 20:26:

    Jeg har læst alle de lister igennem, som jeg har kunnet opstøve på nettet, men jeg har stadig ikke fundet ud af, om moskeerne er med under restriktionerne.
    Jeg har også forsøgt at få moskeerne ind-ordent under andre kategorier, men jeg er meget i tvivl, om hvilken kategori det da netop skulle være.

    Lige så med vandpibecafeer (har vist flere alternative navne)?
    Og hvad med frisører-/barbersaloner der reelt agerer som m´Slimsk varmestue?
    Eller “den rare grønthandler”s baglokale?

    OG:
    Hvilken myndig har ansvar for disse områder?
    Kan vi over hovedet forvente at der bliver taget ansvar??

    Er der i øvrigt nogen her på UP, der ved, om/hvor man kan finde etnisk-opgjort statistik over corona-indlagte på landets sygehuse?

    Kommentar by M.S. Carstens — 18. december 2021 @ 21:14

  26. Smittet rykket har altid været højest i Københavns området, og er det stadig, og når de fleste indvandrere befinder sig der, så må de også være overrepræsenteret på sygehusene.
    Mystisk man kun nævner kirker, men moskeerne hører også under Kulturministeriet, så det er Ane Halsboe Jørgensens ansvar

    Kommentar by k. m. — 18. december 2021 @ 21:24

  27. Som altid, er der et tocifret antal timer mellem jeg skriver opslag til de postes i tråden…

    Kommentar by Kiv — 18. december 2021 @ 21:44

  28. Pessimisme og mismod breder sig. For det ser ikke ud til at Vor Herre har tænkt sig at bevare Danmark, selvom det er Dronningens fromme ønske. Kan det tænkes at VH vurderer at danskerne ikke har gjort sig fortjent til at blive reddet?

    Europa vil ophøre med at eksistere, hele befolkningsgrupper vil blive udslettet, kontinentet vil blive lagt øde, skriver Klaus Ewald. Kan se at Thomas M 20.44 heller ikke ser alt optimistisk på situationen, men
    nærmere realistisk.

    Kun Frankrig er et lille julelys i mørket. Måske de får en ny præsident der har medfølelse med de hårdt prøvede franskmænd. Men resten af Europa lader til at være i frit fald.

    Kommentar by GUD BEVARE DANMARK — 18. december 2021 @ 22:10

  29. Jeg tror, EU drukner i føle-politik og lad nu muhamedanere værre.

    Jeg er voksen nok til at se efter et nyt, kridhvidt hjemland for mig og mine, inden det endelig opgør ved krumsabel

    KNÆK ☪️ANCER

    Kommentar by Trivialitet — 18. december 2021 @ 22:47

  30. Kommentar by Trivialitet — 18. december 2021 @ 22:47

    Jeg forudser, at fem minutter efter at det er etableret, driver den første gummibåd op på stranden og ud vælter mængder af ikke-kridhvide, der alle råber Azul, azul, giv mig flere penge

    Kommentar by Anonym — 18. december 2021 @ 23:29

  31. k. m. — 18. december 2021 @ 21:24:

    Ja, det er også mit indtryk.
    Men igen uden at jeg kan få/finde de de relevante data.

    Ang. Ane Halsboe Jørgensens ansvar, så har net-mediet Danmarks Fremtid, lige sendt hende og alle FTs medie-ordførene et åbent brev:

    https://danmarksfremtid.dk/nyhed/abent-brev-netavisen-pio-mediestotte/

    hvori der kræves svar på tre helt klare spørgsmål.

    TAK til Danmarks Fremtid!

    Kommentar by M.S. Carstens — 18. december 2021 @ 23:51

  32. Moske,Måske ikke
    Opsøg nu for helvede reel fakta on det i konspirerer om inden der går amatør “proffesseor” i den
    Suk

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. december 2021 @ 00:35

  33. Gå ud og leg på motorvejen, PHR

    Kommentar by Træt — 19. december 2021 @ 00:44

  34. afvist i off-topic

    Fauci og en Francis Collins har åbenbart sat sig for at lukke munden på covid og vaccineskeptikere.
    Calling for a “quick and devastating published take-down” of work of “fringe epidiomilogists” at Stanford, Oxford and Harward.

    De mener total nedlukning af dette :
    https://gbdeclaration.org/the-great-barrington-declaration-danish/

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 08:31

  35. https://rwmalonemd.substack.com/p/between-the-forceps-and-the-stone
    Before you vaccinate your child, which is irreversible and potentially permanently damaging, find out why 16,000 physicians and medical scientists around the world signed a declaration publicly declaring that healthy children should NOT be vaccinated for COVID-19. On behalf of these MDs and PhDs, I have published a clear statement outlining the scientific facts behind this decision.

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 09:02

  36. Kommentar af k.m. 8.31

    “Fauci og en Francis Collins har åbenbart sat sig for at lukke munden på covid og vaccineskeptikere.”

    Det har da intet med “covid og vaccineskeptikere” at gøre. Det har du helt mosforstået. Det er da strategien, de er uenige om. Det er noget helt andet.

    De har da nogle pointer med nogle forslag, men det har så bare nogle konsekvenser på nogle andre parametre.

    Kommentar by Keyser Söze — 19. december 2021 @ 09:07

  37. Kommentar af k.m. 9.02

    Forstår godt det principielle med at vaccinere raske børn. Er du så også imod de vaccinationer, som dine børn med stor sandsynlighed har fået, da de var små?

    De var jo også raske på tidspunktet for vaccinationen og så skulle de vel, for at følge din logik – ikke have modtaget vaccinationerne overhovedet?

    Kommentar by Keyser Söze — 19. december 2021 @ 09:15

  38. Vaccine lobbyen og klima lobbyen består af de samme løgnere og manipulatorer.
    https://heartlanddailynews.com/2021/12/climate-change-weekly-420-on-tornados-and-extreme-weather-biden-is-wrong-again/

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 09:27

  39. Frankrig lider under samme problem som Danmark
    Vaccinepas, brug af mundbind, højt antal vaccinerede, restriktioner og nedlukninger, førte til højeste smittetal siden starten af “plandemi”

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 09:54

  40. https://rumble.com/vobcg5-relative-vs-absolute-risk-reduction.html
    According to Pfizer trial, the risk of covid-19 is less than 1% whether unvaccinated or vaccinated

    So why do they keep saying it has 95% effiancy ?

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 10:04

  41. #32, Keyser Söze — 19. december 2021 @ 09:15

    Det er vist dig selv der har kuk i “logikken”, og derfor har brug for en stråmand. Vacciner ift. mæslinger (MFR), kopper, HPV etc. er netop vacciner, dvs. de medfører livslang immunitet og stopper smittekæder. Det er derfor t.ex HPV-vaccinen allerede kan måles at have effekt, også selvom det kun er unge fortrinsvis piger der bliver vaccineret. At sammenligne COVID-19-vaccinerne med “rigtige” vacciner kræver simpelthen en ny definition af begrebet, for de forhindrer hverken smitte eller smittespredning. Nej, ikke en “teori”, det kan vi klart konstatere via tallene. Disse “vacciner” er slet og ret blevet “oversolgt”, og dette resulterer naturligvis i en sund skepsis. Hvis man blot sagde det som det var: Medicin som hos udsatte grupper kan lindre alvorlig sygdom, evt. død, så ville der formentlig være færre skeptikere.

    At give sine børn MFR er en god ting, at give sine børn C19-vaccine imod en sygdom som de på ingen måde er truet af, og som alligevel ikke vil hjælpe 98-årige tante Olga, det er et lad os sige prioriteringsspørgsmål.

    Kommentar by DavidK — 19. december 2021 @ 10:14

  42. Det er umuligt at blogge med mundbind i et tog

    Det var gårsdagens problemer, i dag er det endnu værre. Fra og med i dag – Hav vaccinepasset i orden ellers vanker der en kontrolafgift på 750 kroner. :(

    Kommentar by T. H. — 19. december 2021 @ 10:15

  43. Vi er i familien alle covid-19 vaccineret; jeg allerede med tredje booster.

    Pyha, det gør livet lettere for os alle.

    Ingen bivirkninger og ingen covid-19 smittede i vores familie.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 10:21

  44. Vi kender indlæggelsestal i Danmark, men jeg tvivler på vi sandheden om hvorfor borgere indlægges, på intensiv og med brug for respirator.
    Jeg benægter ikke der altid er sket pludselige og uforklarlige dødsfald hos helt raske mennesker, men det er helt galt nu.
    https://townhall.com/columnists/wayneallynroot/2021/12/12/if-the-vaccine-is-so-great-why-are-so-many-people-dropping-dead-heart-attacks-skyrocket-young-children-suffer-heart-problems-soccer-players-drop-on-fields-icus-overwhelmed-from-coast-to-coast-n2600456

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 10:29

  45. Det er en forbrydelse mod menneskeheden, at frigiv såkaldt vaccine til børn og unge, ja også til voksne for den sags skyld.
    De frigives uden test – men dem der blindt følger vaccinediktaturet er selvfølgelig ligeglad, de hopper tilsyneladende på hvad som helst.
    https://technofog.substack.com/p/the-fda-approves-boosters-for-minors
    This is the FDA making a cost/benefit calculation without knowing the costs or benefits. It doesn’t know the real risks because it didn’t study the potential for adverse reactions in kids aged 16 – 17 years. It doesn’t know the real benefits because it chose a shitty study that was limited to one month efficacy data.

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 10:42

  46. Nu får I en tænkepause, til at fordøje alt det lort, MSM fortier

    tak for ordet, og god jul til alle, med og uden vaccine

    https://www.thegatewaypundit.com/2021/12/reprehensible-reckless-noted-cardiologist-blasts-fda-downplaying-vaccine-induced-myocarditis-approving-experimental-jab-children-says-extraordinary-number-young-pe/

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 10:49

  47. Om vaccinepas gør livet lettere? – jovist. Man kan da gå på restaurant, men man skal dog bære mundbind, i hvert fald når man står op. Underligt egentlig for når man er vaccineret, så kan man vel ikke blive syg eller hvad?

    Denne meget omdiskuterede forkølelsesvirus synes endog at være meget lumsk og må siges at trives i mørket, for allerede efter klokken 23:00 må man ikke befinde sig på sådanne steder, men kan dog nå at nyde den sidste øl eller glas, som skal købes inden klokken 22:00.

    Kommentar by T. H. — 19. december 2021 @ 11:05

  48. @ Trivialitet — 19. december 2021 @ 10:21
    Det er jo fint for dig og din familie, hvis det giver jer ro i sindet. Men hvorfor fanden i helvede skal du blande dig i mig og min families beslutninger?

    Vaccine er beskyttelse af individet, ikke af flokken. Hvis du mener at andre skal vaccineres for at beskytte dig, siger du indirekte at din egen vaccine ikke virker – altså er du “antivax’er” eller i hvert fald vaccinetvivler.

    Så hører vi igen og igen at det er de uvaccinerede der lægger sygehusene ned og smitter andre. Fakta er imidlertid, at over 80% af de smittede er vaccinerede, og der pt er omkring 150 indlagte som ikke er vaccinerede og testede positive for C19

    Hvor mange er indlagte med sygdomme relaterede til overvægt?
    Hvor mange med rygerrelaterede sygdomme? Officielle tal angiver 13000 dødsfald årligt relateret til rygning.
    Hvor mange psykiske patienter kunne raskmeldeshvis de gad blive fysisk aktive?

    Hvorfor KUN jagte folk der af private årsager har sagt nej tak til eksperimentel genterapi?

    Kommentar by redneck — 19. december 2021 @ 11:16

  49. @Trivialitet — 19. december 2021 @ 10:21
    Undskyld hvis jeg skrev direkte til dig om hetz mod folk der ikke er vaccinerede, jeg kender dig ikke og du kan jo være en sjælden person der respekterer andres valg.
    peace

    Kommentar by redneck — 19. december 2021 @ 11:18

  50. For ikke længe siden rasede hvide venstrefløjsere over slavehandel og undertykkelse af sorte. Flere hundrede år gamle mindesmærker blev skændet eller fjernet.
    Waiting room for white only, by order, police dept.

    I dag indfører samme venstrefløjsere apartheid – adgang kun for vaccinerede, efter ordre fra regeringen.

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 11:47

  51. Er du forvirret ? få svaret i næste udgave af Skum
    https://www.bt.dk/samfund/eksperter-undrer-sig-hvorfor-maa-man-ikke-gaa-tur-i-tivoli-naar-fitness-forbliver

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 11:56

  52. @11:05 jeg bruger ikke mundbind nogle som helst steder herhjemme (bortset fra i flysædet, hvor der ikke er nogen vej udenom).

    Jeg spritter ofte hænder, men altså ikke noget mundbind, som jeg anser mig fritaget for, men for at undgå diskussion har jeg købt og bærer sådan et skilt her https://badgeland.dk/fritaget-fra-at-baere-mundbind.html, som jeg peger på på min jakke, når jeg træder ind i en butik, café, restaurant, offentlig myndighed, kollektiv transport, ja selv i Københavns Lufthavn respekterer alle ansatte skiltet, nå de henvender sig til mig med er, hey, du skal have ansigtsmaske, så peger på mit skilt, og de siger alt okay.

    Ansatte i check in spørger dog, om jeg har maske med, da jeg vil blive nægtet boarding på fly uden ansigtsmaske på.

    @11:18 jeg er ligeglad med andres valg. Ingen skal tvinges til vaccinering, selvom om LevMette vil tvinge folk til der med alle hendes latterlige restriktioner. Men min vaccine har gjort, at jeg har kunnet rejse til både Miami og Los Angeles i år, og det er jeg rigtigt glad for.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 12:53

  53. At bruge argumentet om at Covid 19 vacciner ikke skulle være rigtige vacciner fordi de ikke gir´ 100% og livslang beskyttelse er det rene sludder og vrøvl.

    Der er adskillige vacciner der ikke lever op til det krav og skal gentages med forskellig interval.

    F.eks så gir´vaccine mod stivkrampe og difteritis ikke 100% eller livslang beskyttelse.

    Når gruppen af uvaccinerede er ca. 20% men udgør godt og vel halvdelen af de indlagte med Covid 19 i forhold til den vaccinerede gruppe så burde det ikke være sværere end at lægge 2 og 2 sammen for at kunne konkludere at vaccinen yder en meget stor beskyttelse mod et alvorligt forløb.

    Det er altovervejende de uvaccinerede der oven i købet er betydeligt yngre der havner på intensiv afdelingerne og skal i bedste fald ha´ hjælp med ilt, og i værste fald havner i respirator for at overleve.

    Det er kun i 80+ gruppen der er flere vaccinerede indlagte end uvaccinerede men i 20 – 79 års gruppen er der massiv overvægt af uvaccinerede.

    (80+ gruppen er jo så også 99,9 % vaccinerede)

    https://experience.arcgis.com/experience/aa41b29149f24e20a4007a0c4e13db1d/page/page_5/

    rednec 11.16

    Hvis eller dine ? om livsstils relaterede sygdomme overhovedet har relevans i forhold til emnet så er det vel kun interessant hvis man sammenligner vaccinerede og uvaccinerede.
    En sådan undersøgelse kommer så nok ikke på tale men jeg har en stærk formodning om at der nok ikke vil være den store forskel hvis nogen overhovedet.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 19. december 2021 @ 12:57

  54. Kan være vi alle skal få en stivkrampevaccine ! der er jo mange “forurenede” muslimske knive i omløb, de smitter ad helvede til.

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 13:16

  55. Observation 1:
    Statistikker viser voldsom overvægt af uvaccinerede, der er indlagt.

    Politisk reaktion:
    Udskamning, vaccine-apartheid, ekstremt forsigtighedsprincip, restriktioner og konsekvenser for alle

    Observation 2:
    Statistikker viser voldsom overvægt af kriminalitet begået af MENAPT-personer.

    Politisk reaktion:
    Import af flere MENAPT’er gennem asyl, familiesammenføring, fødsler og statsborgerskab, meget få hjemsendelser trods kriminalitet og manglende integrationsevne

    Kommentar by egon olsen — 19. december 2021 @ 13:43

  56. I oktober fik norske Shakha Ameen beslaglagt sin nyindkøbte Lamborghini.

    Nordjyllands Politi mener, at den 31-årige mand kørte 236 kilometer i timen på Hirtshalsmotorvejen, men det nægter nordmanden.

    Norske?!?!

    Shakha Ameen lyder og ligner en muhamedaner https://www.tv2nord.dk/nordjylland/lamborghini-ejer-vil-hellere-i-faengsel-end-miste-sin-bil-nu-risikerer-han-begge-dele

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 14:07

  57. Den store løgn om vaccine og covid-test
    https://gatesofvienna.net/2021/12/fudging-the-numbers/

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 14:29

  58. Forskellige personer prøver i denne tråd at forsvare tabene af frihed og borgerrettigheder, pga. restriktioner, corona-pas og vaccinepres. Inden de kommer alt for godt i gang, bør de se nærmere på det væld af oplysninger om de såkaldte vacciner, som kan findes på nettet. F.eks. er der virologer og læger som advarer så stærkt de kan, mod at udsætte børn for de kemiske produkter som politikere og Moderna, Pfizer og andre firmaer vil have skal bringes ind i små børn.

    Kommentar by GUD BEVARE DANMARK — 19. december 2021 @ 14:33

  59. Inden de kommer alt for godt i gang, bør de se nærmere på det væld af oplysninger om de såkaldte vacciner, som kan findes på nettet. F.eks. er der virologer og læger som advarer så stærkt de kan, mod at udsætte børn for de kemiske produkter som politikere og Moderna, Pfizer og andre firmaer vil have skal bringes ind i små børn.

    Kommentar by GUD BEVARE DANMARK — 19. december 2021 @ 14:33

    Men inden du kommer for godt igang, så er der numerisk mange flere virologer, epidemiologer, overlæger, ph.d’er og forskere, der IKKE advarer mod vaccinen, men ligefrem ANBEFALER vaccinen til børn og voksne.

    Min holdning er klar: Folk bestemmer selv, om de vil vaccineres eller ej, men det skal være på et oplyst grundlag, hvor flertallet af alle læger anbefaler stikkene, mens en lille minoritet af lægerne fraråder vaccinen.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 15:08

  60. Man tvangslukker zoo, hvor folk færdes udendørs, og holder fitnesscenter åben

    Det siger alt om regeringens håbløse krisehåndtering.
    Ufattelig at næsten et samlet Folketing stemmer FOR, hver gang.

    Borgere rundt om i verden oplyses IKKE på saglig grundlag fordi vaccinediktaturet truer anderledes tænkende til tavshed. Der er MSM også aktiv. Danske vaccine skeptikere får kun få sekunders taletid i medierne, og det de siger forvrænges og manipuleres af rød blok.

    Der er tusindvis af læger og forskere som siger nej til det her, men igen – de bliver ikke hørt.

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 15:48

  61. Glødende vaccinetilhængere herinde kan ikke forklare, hvorfor lande med meget lav vaccinetilslutning samtidig har færrest antal smittede.
    Det gælder også visse delstater i USA, så det er ikke kun et Afrika fænomen.

    Flere steder har man ignoreret vaccinediktaturets anbefalinger, og behandler borgere med velkendt medicin, både som forebyggelse og behandling af smittede. De klarer sig godt, men det må danskere ikke få at vide, ellers falder regeringen og dens eksperter jo til jorden

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 15:57

  62. Der er millioner af læger og forskere, som siger ja til det her, men igen – de bliver heldigvis hørt.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 16:03

  63. @k.m.

    jeg syntes det er en fantastisk idé at holde fitness centrene åbne. vi undgår ikke at blive smittet med omicron under alle omstændigheder, så at være i fin form er et rigtigt godt udgangspunkt. få nok søvn, tag en daglig vitaminpille + lidt ekstra d, spis sundt og få noget motion. alt det andet fis med at sidde derhjemme og blive tyk og deprimeret for at undgå noget du ikke kan undgå, er helt håbløst.

    Kommentar by KafirHarbi — 19. december 2021 @ 16:12

  64. Der er heldigvis stadig læger og sygeplejersker man kan have tillid til. Men nogle dele af sundhedsvæsnet og “systemet” kan man bestemt IKKE have den store tillid til. Og Trivialitet virker en smule naiv når han påstår at det antal læger der støtter politikernes håndtering af covid-19 epidemien, er mange gange større end antallet af læger der advarer. For hvor ved Trivialitet det fra? Det er jo bare de officielle tal og påstande den trivielle går ud fra. At være et ekko af officielle påstande er ingen kunst, men kan betyde at man hævder noget som er aldeles forkert.

    Det med antallet minder om klima-kampen, hvor det påstås at tusinder af eksperter er enige. Men det er de måske slet ikke. For tallet er bare en “opfindelse” fra klima-aktivisternes side, siger Lomborg og andre klima-skeptikere.

    Kommentar by Alea jacta est — 19. december 2021 @ 16:55

  65. Flertallet behøver ikke have ret. Fakta er desværre at de har slået sig sammen i en ufattelig farlig alliance, der trækker hele verden ned i et socialist/nazist helvede.

    Man kan ikke både være imod Islam og FOR den politik der føres lige nu mod hele verdens befolkning. Ingen går jo ram forbi, så jeg sgu godt hvem der ven og fjende herinde.

    Som med klima og indvandring. Her fører globalist eliten præcis samme menneskefjendske politik. Mere trusler og tvang, mere overvågning, afskaffelse af menneskerettigheder

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 17:00

  66. Vacciner er gode, muslimer er onde.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 17:11

  67. Umulius er en af de mange forvirrede stakler der har hovedet oppe i røven på MSM.
    De politisk farvede medier spiller med på bedraget, der går ud på at hjernevaske befolkningen til at tro på elitens “sandhed”.

    Folk med galgenhumor fortæller at folk flygter fra Australien til Nord Korea for at få friheden tilbage.

    Det er selvfølgelig at sætte tingene på spidsen, men det er virkelig ekstremt i Australien.

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 17:45

  68. Jeg har været i Australien, dog før pandemien, men Sydney var en storslået oplevelse.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 17:51

  69. Lars Aslan Rasmussen afslører den muslimske abe fra Lahore, Sikandar Siddique:

    NÅR DE “GODE” ER DE ONDE

    Sikander Siddique fra Frie Grønne har været min kollega i to omgange.
    Først da han var socialdemokrat, og vi begge sad i Københavns borgerrepræsentation.
    Her valgte medlemmerne ikke at stille ham op igen, pga hans meget reaktionære holdninger, samt at han lavede hærværk på andres plakater mm
    Derfor skiftede han til Alternativet, som bedre kunne rumme ham, og da det ikke gik længere lavede han sit eget parti “Frie Grønne”
    Jeg kender mest Sikander som den kollega der oftest peger på hvor grov tonen er overfor ham.
    Og tit fremhæver eksempler på hvor grimme ting han bliver kaldt.
    Og han siger at hans parti altid taler pænt, og altid går efter sagen, og ikke manden.
    Tjaaa måske… i hvert fald lige indtil emnet omhandler jøder…
    Forleden blev jeg spurgt ind om ideer ti, hvad man kunne kalde en ny plads på Nørrebro.
    Jeg talte med journalisten om, at jeg vidste at mange jøder ikke følte sig velkommen i visse dele af kvarteret, eller skjulte jødiske symboler som fx smykker med Davidstjernen når de var i bydelen.
    Det gør mig så ondt, at nogle skal føle der sådan , og sagde derfor, at man kunne da altid navngive en plads i området “Den jødiske plads” for at vise der var plads til alle

    Så sendte Sikander sin særlige rådgiver Kevin efter mig på de sociale medier.
    Her skrev han at jeg var en Israelelsker, den største idiot, efterfulgt af et billede af en hundelort.

    Så meget for den gode tone…
    Ikke et ord om hvor jeg tager fejl
    Ikke et ord om sagen
    Ikke et eneste modargument

    Jeg gjorde i fredags Sikander opmærksom på hvad hans folk skriver.
    Og fortalte ham at jeg synes det var meget mærkeligt, eftersom jeg altid har givet ham ret i, at han også selv af og til er blevet udsat for rene personangreb fra det yderste højre.
    Kan også huske, at jeg dagen efter at nogle idioter havde råbt af hans far, fortalte ham at det gjorde mig meget ondt, og at han skulle hilse ham mange gange

    Men det jeg sagde var Sikander helt ligeglad med, og grinte bare.
    Han er jo et godt menneske, i forhold til folk der mener noget andet
    Jeg er ikke ked af det, for partiet er heldigvis ligegyldigt.
    Men jeg har så svært ved at klare hykleriet fra den ekstreme venstrefløj, der altid opfører sig nøjagtigt ligeså ubehageligt som dem de påstår at ville bekæmpe

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 18:02

  70. Til dem der gerne vil vide mere, er der en rigtig god og informativ kronik i Nordjydske Stiftstidende, skrevet af Claus Hancke, Kim Warming og M. Schultz. Ellers er der Pfizers egen længe skjulte bivirknings-rapport om tusinder af alvorlige bivirkninger. Og Klaus Ewalds: Gode råd og faktuelle oplysninger i vaccine-debatten. Endelig er der Tucker Carlson der interviewer dr. Robert Malone og dr. Glenn Beck. Sidst men ikke mindst er der virologen Michael Yeadon, en tidligere Pfizer top-figur. Pr. 8. dec. en artikel om 86 dødfødte børn i en by i Canada. Alle mødrene var dobbelt-vaccinerede.

    Kommentar by Alea jacta est — 19. december 2021 @ 18:09

  71. FAKTA TJEK: Doctor Makes False Claim About Stillbirths in Canadian Hospitals

    But Dr. Daniel Nagase, a Canadian family physician, has falsely claimed that the vaccines are the cause of an “increase in stillbirths” across Canada, with one birthing center in Vancouver having “13 stillbirths in a 24-hour period.”

    Conservative outlets are spreading Nagase’s unfounded claim. The Gateway Pundit, a website that has repeatedly spread misinformation, carried a headline on Dec. 11 that said: “Doctor Warns Stillbirths Are Rampant Among Fully Vaccinated Mothers, Launches Investigation.”

    Trending Politics, another conservative website, borrowed content from the Gateway Pundit story and ran a similar headline: “SHOCK REPORT: Rampant Stillbirths Among Fully Vaccinated Mothers Concerning.”

    But Canadian health officials have refuted Nagase’s claim.

    ‘No Truth’ to Claim About Stillbirth Data
    In a video shared in the Gateway Pundit article, Nagase named Dr. Mel Bruchet — a former family doctor from Vancouver who has also advocated for the use of ivermectin on COVID-19 patients — as the individual who shared the information about the Vancouver stillbirths with him.

    “That is what I heard, but the thing is I also heard a similar story out in Waterloo, Ontario. So, in Waterloo, Ontario, I have a more reliable statistic that there was 86 stillbirths between January and July,” Nagase said. “Normally, it’s only five or six stillbirths every year. So, about one stillbirth every two months is the usual rate. So, to suddenly get to 86 stillbirths in six months, that’s highly unusual. But, the most important confirmation that we have from the Waterloo, Ontario report was that all of the 86 stillbirths were fully vaccinated.”

    Nagase nodded his head “yes” when asked in the video if he meant all the stillbirths involved fully vaccinated mothers.

    But Celso Pereira, a spokesperson for the regional health authority Vancouver Coastal Health, told us in an email that VCH was “aware of disinformation spreading on social media regarding stillbirths at Lions Gate Hospital (LGH) as a result of mothers having been vaccinated against COVID-19.”

    “There is no truth to this claim and the individuals spreading this false information have no affiliation to either Lions Gate Hospital or Vancouver Coastal Health,” Pereira said.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 18:31

  72. -> Kiv

    Når du bruger et nyt alias skal første kommentar godkendes. Helt normalt.

    Kommentar by Kim Møller — 19. december 2021 @ 18:36

  73. I Region Sjælland opereres fire af fem kvinder med brystkræft for sent.

    Det tror da fanden, når sundhedspersonale sættes til at vaccinere.

    Regeringen er ufattelig ensporet focuseret på corona og
    Vaccine, vaccine vaccine.

    Hurtig diagnostisering og behandling af kræft er altafgørende, så vi ved reelt ikke hvor mange kræftpatienter der dør pga af regeringens elendige styring af sundhedsvæsnet.

    Lidt over 3000 covid-dødsfald på to år i forhold til hvad der ellers falder fra – det er vanvittigt at lukke samfundet næsten helt ned igen pga så lidt.

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 18:41

  74. Enig, samfundet skal være fuldt åbent, men med fokus på vaccine, test og coronapas, så ingen dør af COVID-19 i Danmark.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 18:44

  75. Det er farligt at leve, man dør af det

    I dag er regeringer over hele verden fuldstændig hysteriske over corona

    Umulius er “firmaets mand” der forsvarer eliten med næb og klør.

    Ingen er herre over sygdom og død, og det er sgu da naivt at forvente 0 covid-dødsfald.

    Kommentar by k.m. — 19. december 2021 @ 19:08

  76. Umulius’ modus operandi: Stik os 1 kødben der giver os ret i at muslimer i Danmark er noget lort, kast derefter 9 sten fra løgnepressen efter os.

    Kommentar by Træt — 19. december 2021 @ 19:14

  77. Beskæmmende og tragisk, at flere og flere sølvpapirshatte finder refugium på Uriasposten, men i det mindste er de fleste herinde modstandere af islam og muslimer, men tilhængere af Israel og jødedommen.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 19:21

  78. Ens viden om det danske sundhedsvæsen behøver ikke kun være teoretisk eller fra artikler. Som pårørende til en patient som meget længe blev behandlet/mishandlet i psykiatrien i Sønderjylland, fik jeg et indblik i hvilken fantastisk forskel der kan være på hospitaler. Til sidst, efter talrige svigt og overgreb, brudte aftaler og lægelige bommerter som var hel vilde og vanvittige, var tilliden lig nul og patienten var døden nær. Sidste og bedste chance var at få den syge flyttet væk fra det hospital. Det lykkedes med stort besvær. Der gik kun kort tid det nye sted, så var der store fremskridt. Patienten fik det bedre dag for dag, og har det nu så godt at det næsten nærmer sig helbredelse. (“Styrelsen for Patientsikkerhed” har vi oplevet som et sted hvor klager kun samler støv)

    Men hvilken forskel. Det ene sted iskold og grotesk ligegyldighed
    overfor patientens velfærd og pårørendes påvisning af fejlbehandling.
    Det nye sted var man imødekommende og lydhør overfor både den syge og de pårørende, og man sagde ja til de pårørendes forslag om hvilken behandling der skulle til. Hvor man det første sted havde en kultur eller korpsånd med at blæse på selv klare påvisninger af fejl-medicinering og andet, og hvor man udsatte patienten for den ene
    livsfarlige situation efter den anden, (nogle patienter omkom) var der på det nye hospital styr på tingene, og patientens liv blev reddet.

    I Jyllandsposten er der på nettet en ny artikel af Jalving om sundhedsvæsnets generelt miserable status.

    Kommentar by Alea jacta est — 19. december 2021 @ 19:22

  79. Hvis nu der ingen muslimer i Danmark var at føde på, så var der milliarder af skattekroner at drive sygehusvæsen for.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 19:27

  80. Så meget for islams vilje til integration og assimilation:
    Jamahir F. Abdallah, formand for den danske “Islamic Student Organisation”. … Vi finder os ikke i mere at blive hundset med af ikke-troende…. Vi rejser derhen, hvor det passer os, det skal ingen blande sig i. Muslimer er frie mennesker, danskere er slaver af druk og narko og mistro til tilværelsen. At muslimer får flere børn end danskerne, at det sociale system bliver udnyttet, osv. kan I kun takke jer selv for. Den mere kloge narrer den mindre kloge”. (Læserbrev 06.04.97, Ekstra Bladet).

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. december 2021 @ 19:47

  81. Hvornår sprænger vi broen i luftet?

    Fire mænd varetægtsfængsles efter skuddrab på dansker i Malmø

    Efter skuddrab i Sverige er fire mænd blevet varetægtsfængslet – foreløbig i en uge

    Fire mænd er blevet varetægtsfængslet i forbindelse med et skuddrab i Malmø på en 25-årig person, der ifølge flere medier var dansk statsborger.

    Det oplyser den svenske anklagemyndigheds pressetjeneste søndag til nyhedsbureauet TT.

    De fire er mistænkt for drab. Fængslingen er sket på baggrund af en lavere grad af mistanke, som betyder, at der om en uge igen skal tages stilling til varetægtsfængslingen.

    Det var i boligområdet Bunkeflostrand i Malmø, at den danske statsborger onsdag aften blev skudt.

    Dagen efter kom det frem, at fire var blevet anholdt i Sverige. Mændene er mellem 22 og 35 år gamle, og ifølge mediet Sydsvenskan er to af dem danskere.

    Ekstra Bladet har tidligere beskrevet, at der er en forbindelse mellem offeret i Malmø og et drab, der fandt sted hos en frisør i Rødovre 3. december.

    Svensk politi har dog ikke bekræftet, at der er en sammenhæng til skyderier i Danmark.

    I begyndelsen af december var der flere skudepisoder i Københavnsområdet, og da oplyste dansk politi, at svenske kriminelle spiller en rolle i konflikten. Flere medier har berettet, at opgøret har den københavnske bande NNV på den ene side og en kriminel gruppering uden navn på den anden.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 21:11

  82. #46, kommentar by k.m.

    ”Nu får I en tænkepause, til at fordøje alt det lort, MSM fortier”

    Synes mere du skulle give alt det lort du oploader – en permanent pause😊

    Kommentar by Keyser Söze — 20. december 2021 @ 09:27

  83. #32 by DavidK

    Hvis man bare sagde, at man havde slået hovedet som barn og derfor er blevet vaccineskeptiker, så ville meget være bedre.

    Du snakker om rigtige og forkerte vacciner. Allerede her viser du, at du ikke har forstået, hvad definitionen på en vaccine er. Vacciner kan være forebyggende eller behandlende. Nogle af dem du nævner er forebyggende, mens fx covid19 og influenza mere vil være behandlende. Men de er stadig vacciner.

    ”Medicin som hos udsatte grupper kan lindre alvorlig sygdom, evt. død, så ville der formentlig være færre skeptikere.”

    Hvis det er ovennævnte term, der skal til for at overbevise dem, så viser det vel meget tydeligt, at de HAR slået hovedet som barn.

    Kommentar by Keyser Söze — 20. december 2021 @ 09:42

  84. @Keyser Söze

    For nogle af os er det ikke på grund af at have slået hovedet. Vi ved, at der kan være bivirkninger ved vacciner. Søg f.eks. på Sverige og svineinfluenza 2009 og du vil finde: “Hundredvis af børn i de øvrige nordiske lande har fået narkolepsi.”

    Søg dernæst på HPV vacciner! og udforsk siden: hpv-bivirkningsramte.dk

    Kommentar by T. H. — 20. december 2021 @ 10:53

  85. Keyser Söze lyder som en dumnaiv der uden videre tror på alt hvad autoriteterne og sundhedsstyrelsen lukker ud af officielle sandheder. Han har overhovedet ikke opdaget eller forstået at mange virologer af gode grunde advarer på det kraftigste mod kemikalie-doserne. Det er ikke så enkelt som Söze påstår. Keyseren mangler klæder.

    Kommentar by Frustreret vælger — 20. december 2021 @ 18:55

  86. 21.12.21
    Se Pernille Vermunds kritik af Lars Løkke Rasmussen og Kristian Thulesen Dahl, angående deres beslutning om at lukke alle indvandrerne ind i 2015 og 2016.

    En velberettiget kritik. Husk på at her på Urias der læser vi jo løbene om konsekvenserne af den beslutning; voldsoffer på voldsoffer.

    Flot tale Pernille Vermund. Jeg håber at Nye Borgerlige vil lægge den ud på deres YouTube kanal. Den er slående, præcis og så er det rigtigt at der bør placeres et politisk ansvar.

    Kommentar by Michael Nielsen — 21. december 2021 @ 18:12

RSS feed for comments on this post.