19. december 2021

Hørt: Knud Meldgaard hyldes af journalister, festede med øl og snaps på radio LOUD efter interview…

Skimmer man de mere end 400 kommentarer til Journalistens omtale af Knud Meldgaards pro-islamiske aktivisme, så dukker der mange vanvittige kommenterer op. Mediebranchen foragter højrefløjen, og når journalister undtagelsesvis kritiserer Meldgaards aktivisme, så er problemet journalisternes offentlige omdømme. Ingen forsvarer ytringsfriheden, tværtimod mener enkelte at problemet er ytringsfriheden.

I fredagens udgave af ‘Det vi taler om’ fortalte værten en lille anekdote, som illustrerer hvor skidt det står til. Meldgaard er en helt i journalistiske kredse, og det er sådan set ligegyldigt om journalisterne er ansat på venstreorienterede statsmedier eller i de borgerlige medier. Radio LOUD får 65 mio. skattekroner om året.

Anne Kristine Cramon, vært: Jeg kan så som baggrundsinfo sige, at der var nogle der havde Knud Meldgaard inde på LOUD i går ved 4-5 tiden til et indslag, og da jeg gik derfra sådan lidt over 10 i aftes, der sad Knud Meldgaard stadig og drak bajere sammen med dem han havde været i radioen hos. Og jeg tror de hyggede sig, og også havde drukket snaps.

(Eksempler på Meldgaard-hyldest, 2021; Fotos: Facebook)

“Knud Meldgaard er naturligvis lige så fri til at have en mening som alle andre. Endvidere synes jeg hans alternative vinkel er et positivt indspark fra en ellers helt igennem standardiseret presse.” (Mark Olesen Jensen, 105 likes)

“Trist? Giv den mand en medalje!” (Steen Knøster Rasmussen, 157 likes); “I mine øjne er Knud en kæmpe helt…” (Tejs Madsen, 37 likes); “I min bog er han en superfin fyr…” (Pia Staal Parvang, 30 likes)…

Oploadet Kl. 18:00 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/123923/trackback

13 Comments »

  1. Knud Meldgaard er meldt til politiet for vold af Uwe Max Jensen og forhåbentligt flere andre, men jeg tvivler på at den gamle tosse straffes for sit voldelige overfald på legitime og af politiet beskyttede demonstranter.

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 18:05

  2. En anden ting de fortalte i Det vi taler om, er at de aldrig havde kunnet finde ud af, hvor hans skriblerier kan læses.
    De havde ikke kunnet finde noget som helst.
    Og jeg er for doven til at gide lede:)
    Men man bør vel fra dem, der afholder pressemøder mm, være lidt tilbageholdende med at give ham taletid, de det åbenbart er ren personlig promovering.

    Kommentar by Hema — 19. december 2021 @ 18:08

  3. På den anden side så ved vi hvor vi har journalisterne og vi ved at journalistikken er dybt venstreorienteret! Det er blevet så galt og indforstået, at de ikke engang gider gøre sig den ulejlighed at skjule, at de er venstreradikale!
    Knud Meldgaard er naturligvis ligeså fri til at have en mening, som alle andre! Ja, men er alle andre nu også fri til at have en anden mening end det journalistiske parnas? Havde demonstranterne demonstreret for et eller andet venstreorienteret, som det plejer at være tilfældet, og en eller anden var gået hen for at sparke til deres happening, så er jeg meget sikker på at de venstreorienterede journalister straks havde faret i blækhuset for at forsvare ytringsfriheden og demonstrationsretten! Men nu hvor demonstrationen havde det modsatte formål, nemlig at demonstrerer mod, det journalisterne normalt kæmper for, så er ytringsfriheden og demonstrationsretten et problem!
    Ytringsfrihed og demonstrationsfrihed, ja ja – Men kun hvis du er enig med det journalistiske overdrev!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. december 2021 @ 18:17

  4. Knud Meldgaard (75)
    Ansvh. chefredaktør og udgiver, TRANSEUROPA og Kulturmagasinet OMNIBUS, ansvh. chefredaktør for Levnedsmiddel & Fødevare Magasinet
    fhv. restauratør, hotelejer og reklamebureaudirektør, fhv. studievært studievært på Danmarks Erhvervsradio og Øresundsmagasinets TV
    Uddannet: folkeskole (1960)
    Fødested: Aarhus

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 18:19

  5. Medieeliten hylder journalisten Knud Meldgaard, der bruger vold mod højrefløjen og beskytter koranen og islam. Journalisterne har ikke baggrundstjekket deres helt. Meldgaard har været involveret i 13 firmaer – 10 af disse er gået konkurs eller er blevet tvangsopløst af myndighederne.

    https://readyandhyped.blogspot.com/2021/12/knud-meldgaard-er-konkurskonge.html?q=knud+meldgaard&m=1

    Kommentar by Trivialitet — 19. december 2021 @ 18:24

  6. Sådan en gammel selvretfærdig bum af en journalist som Knud Meldgaard kunne vel ikke nå hjem til aftensmaden, 1 porter med rå æg så kunne han ligeså godt spise på LOUD ;)

    Kommentar by Santor — 19. december 2021 @ 19:05

  7. Det sidste arbejdsmarked, hvor drukkulturen (åbenbart) stadig hersker, er selvfølgelig det kunstige arbejdsmarked, der finansieres af ufrivillige skatteofre.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 20. december 2021 @ 00:03

  8. Vold har jo altid været venstrefløjens (og islamisternes) foretrukne argumentationsform.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. december 2021 @ 00:05

  9. Den gamle afdankede og alkoholiserede “journalist” bor naturligvis i en stor herskabslejlighed midt i shariazonen på Nørrebronxx. Hvor ellers?

    Kommentar by Revisoren — 20. december 2021 @ 00:57

  10. Hvorhenne køber de danske skriverkarle deres skyklapper?
    Eller får de dem udleveret som eksamensbevis, efter at de har bestået deres eksamen i MSMs hovedfag, “hvordan man elsker venstrefascister og hader sit eget folk” – samt dumpet i stavning.
    Journalister ligger under politikernes og ejendomsmæglernes niveau i troværdighed og objektivitet. Det er folkets dom.

    Kommentar by Gustav Jensen — 20. december 2021 @ 08:37

  11. Hvis I, de skarpsindige, lægger mærke til det, så er skiltet om Knuds Meldgaards hals ikke det officielle, autoriserede pressekort udstedt af DJ, men derimod det alternative pressekort, der udstedes til alle og enhver, der ansøger om det.

    Det er det samme, uægte pressekort, som alle de ulidelige 112 amatørfotografer, der suser rundt og gør trafikken usikker med deres invasive snageri i andres folks død og ulykke, prøver at komme bag politiets afspærringer med. Heldigvis har politiet luret dem.

    Kommentar by Trivialitet — 20. december 2021 @ 11:13

  12. Siden jeg hørte et afsnit af radio propaganda kanalen 24/7, har jeg ikke frivilligt tændt for radioen.

    Kommer jeg F.eks i motionscentret, og den står på en af disse venstreradikale ekstremistiske lorte kanaler, Beder jeg dem venligts skifte kanal, eller at slukke for lortet.

    Har gjort det flere gange, med et optimistisk positivt resultat, da de har vidst yderste forståelse for mit synspunkt.

    Kommentar by Mads kering — 20. december 2021 @ 17:48

  13. Anne Kristine Cramon: —Jeg citerer Knud Meldgaard, når han siger, jeg har fået tilbudt alt fra fisse til mågestel efter mine tv optrædener i Spejlsalen.

    Kommentar by Trivialitet — 20. december 2021 @ 18:41

RSS feed for comments on this post.