23. december 2021

Nadia Nadim (Årets dansker 2017) om islamistiske Qatar: “Jeg er meget positiv om det, der sker her..”

Jeg har flere gange blogget om Nadia Nadim, som Berlingske i 2017 udnævnte til ‘Årets dansker’. På daværende tidspunkt boede afghaneren i USA, og omtalte sig selv som verdensborger. Senere flyttede hun til Paris, og nød dagligdagen på et hold uden franskmænd: “Jeg tror, jeg trives bedst, når det er mere multikulturelt.”

For woke-journalister har Nadia Nadim fået gudestatus. Hun er ikke en blond kristen som Wozniacki, men en muslim fra Afghanistan, der kom til Danmark som flygtning. Hun hader den danske udlændingedebat, og omfavner det multikulturelle. Samme journalister har gennem længere tid ført kampagne mod Qatar, der afholder VM i fodbold næste år – ikke på grund af emiratets sharialovgivning, men på grund af migranters arbejdsvilkår. Qatar er den vigtigst samarbejdspartner for Taliban-bevægelsen, som Nadim officielt er flygtet fra.

I sidste uge ødelagde hun så den gode stemning. I en video fra ‘Qatar Supreme Commission’ står hun frem som ambassadør/frivillig for Qatar, og har kun rosende ord til overs for Qatar. Konkret taler hun om afghanske flygtninge i Qatar, men hun lader sig tydeligvis bruge af regimet. Billederne taler for sig selv.

“… Nadim maler et andet billede af Qatar i en video fra Twitter-siden SC News, som leverer nyheder om mesterskabet i Qatar.

– Jeg er meget positiv om det, der sker her, og jeg er også taknemmelig. For mig handler det om at hjælpe mennesker i nød, og det gør det helt sikkert også i Qatar. Og det er noget, mennesker bør anerkende.” (TV2.dk, 18. december 2021)

(Fotos: SC News, 17. December 2021)

Oploadet Kl. 10:59 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/124001/trackback

30 Comments »

  1. Det er da godt, hvis Qatar har taget imod bare én flygtning, selvom det bare er Nadim.
    Egentlig skulle man jo tro, at de rige golfstater var en logisk destination for alle de stakkels muslimske “flygtninge”, men det er af en eller anden grund ikke så populært?

    Kommentar by Hertz — 23. december 2021 @ 11:13

  2. Mere bizart bliver det ikke, god jul til alle.

    Kommentar by Søren — 23. december 2021 @ 11:23

  3. Hvorfor bliver afghaneren så ikke nede i Qatar, vi gider ikke hende og hendes slags i Danmark.

    Kommentar by dingdong — 23. december 2021 @ 11:32

  4. Lad os håbe, hun bliver dér, OG frasiger sig sin apanage fra DK!!

    Kommentar by Cebber Jensen — 23. december 2021 @ 12:24

  5. Er hun Dansker? Sådan rigtigt?

    Kommentar by Bastardo — 23. december 2021 @ 13:10

  6. Stol aldrig på en muslim, du vil altid være vantro i deres øjne, dette viser Nadia Nadim også. Hun ser ned på os, og det var Berlingske der udnævnte hende, det viser hvor lidt den avis ser virkeligheden.

    Kommentar by IES — 23. december 2021 @ 13:23

  7. Man skal godt nok passe på hvem men stemmer på som årets dansker!
    Derud over var jeg lykkelig uvidende om hvem hun er og hvad hun har bedrevet, indtil denne artikel!

    Kommentar by Den Nervøse — 23. december 2021 @ 13:33

  8. Læger uden grænser …….

    Kommentar by Saxo — 23. december 2021 @ 13:38

  9. Hvorfor søger Nadia Nadim ikke asyl i Qatar? De er stinkende rige.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 23. december 2021 @ 13:54

  10. Støt SIAD: http://www.siaddk.wordpress.com…God jul.

    Kommentar by Michael Unna — 23. december 2021 @ 13:57

  11. Tak for linket til Caroline Wozniacki, født i ODENSE, og har været en bedre ambassadør for Danmark end forlorne Nadia Nadim, som har fået gudestatus foræret af danskerhadende statsansatte “journalister”.

    Pernille Harder havde været et bedre valg. Hun er bedre fodboldspiller end Årets Dansker. Mange fine videoer af Pernille Harders præstationer på YT, der beviser det.

    “For mig handler det om at hjælpe mennesker i nød, og det gør det helt sikkert også i Qatar.”

    Viser den falske Nadia, der altid kun tænker islamistisk, uden kendskab til realiteterne

    LÆS KORANEN og se den afskyelige kvindebehandling i hendes højt berømmede lande.

    https://www.berlingske.dk/internationalt/vi-er-hverken-forkaelede-eller-undertrykte 27. december 2014

    Qatars kvindediskriminerende love, som vestlige organisationer kalder en »skamplet«, er ikke den største hovedpine, hvis man spørger kvinderne selv.

    Qatar trækkes i forvejen med et omdømme som en af Mellemøstens største terrorsponsorer. I det seneste år har avisreportager og afsløringer tillige fremvist et lidet flatterende billede af Qatar som landet, der lader gæstearbejdere leve – eller dø – som slaver.”

    Kommentar by tavsen — 23. december 2021 @ 14:23

  12. Den lille afghanske dame har stemt med fødderne. Man bemærker, at ikke en gang kvindelige damer af det modsatte køn gider overvære ‘hønsebold’, selv om den slags aktivitet ikke afvikles uden en vis klodset elegance – det er næsten som at se hunde gå på bagbenene.

    Kommentar by Gustav Jensen — 23. december 2021 @ 15:32

  13. Money Money Money!!!!!
    Jeg siger da også hvad som helst, hvis får et par Millioner Us-Dollars for det!

    Blandt indvandre er der ingen grænser for dumhed.

    REgime i Qatar har gennem tiderne støttet Taliban´s terror mod civil-befolkningen i Afghanistan.
    På grund af denne terror valgte Trundens familie, at flygte til DK da
    hun var spæd.

    Nu står Trunden således og roser selv samme Regime, der tvang hende “flygte” ud af sit fædreland. Fantastisk!

    Eller måske var Taliban bare et påskud, for at få ophold i et land hvor alting er “gratis”?

    Bliv bare væk fra DK, tøsserne på landsholdet klare sig fint uden dig og vi behøver ikke flere indvandre læger.

    At, Danmark i øvrigt deltager i den fodboldturnering i Qatar er en skandale. Hvordan Hjulmannen og DBU kan få det at passe i deres kodeks om lige-værdige mennesker, er jo tragisk-komisk.

    Men, men, men: Money, money, money…….

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 23. december 2021 @ 16:56

  14. @Bastardo – #5

    “Er hun Dansker? Sådan rigtigt?”

    Nadia Nadim og hendes familie kom til Italien ved hjælp af forfalskede identitetspapirer. Derfra ville de gerne til England, hvor slægtninge boede i forvejen. En chauffør – som har været inkompetent eller ligeglad – kørte dem fra Italien. Han kørte dog ikke mod Den Engelske Kanal. Han kørte dem langt op i Jylland og satte dem af.

    Derfor er hun den dag i dag dansk. Hun kunne lige så godt være italiensk eller tysk eller belgisk eller fransk. Danmark er et land som har stoppet et pas i hendes baglomme. Hverken mere eller mindre.

    Kommentar by BE — 23. december 2021 @ 18:12

  15. Endnu en feltmadras, som er til fals for ussel mammon.

    Kommentar by Holger_Danske — 23. december 2021 @ 19:19

  16. Er det kun mig eller har hun ikke påfaldende maskuline ansigtstræk?

    Kommentar by redneck — 23. december 2021 @ 19:47

  17. Nadia Nadim er et klassisk eksempel på, hvordan en rodløs verdensborger ligesom er hævet over en lokal rodfæstet nationalsindet provinsiel gemen pøbel. Man skal bare bevæge måsen nogle tusinde kilometer. Så sker der ligesom en opgradering. Og vi skal slet ikke snakke om tingenes tilstand dér hvor vedkommende kommer fra – eller hvad der faktuelt er med i den kulturelle bagage – ud over noget med farverigt tøj og krydret mad.

    Kommentar by BE — 23. december 2021 @ 19:59

  18. Karolina Wozniacka er en nydelig polsk kvinde født i Odense af polske forældre og opdraget i et hjem hvor polsk sprog og kultur var dominerende,hvis der da overhovedet var andet.
    Hun er blevet hjemmeundervist og har haft minimal kontakt med danskere.

    Kommentar by Træt — 23. december 2021 @ 23:13

  19. @Kommentar by redneck — 23. december 2021 @ 19:47
    Styr dine sexuelle lyster

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 23. december 2021 @ 23:35

  20. Uden at overhovedet at interessere mig for fodbold så er min helt klare holdning at det er en eklatant fejl hende og David Beckham har kastet sig hovedløst ud i.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 23. december 2021 @ 23:38

  21. Jeg ville aldrig kunne blive kineser og på samme måde kan Nadia Nadim selvfølgelig aldrig blive dansker.

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. december 2021 @ 01:11

  22. Den er godt nok hårdt ramt sf Stockholm syndromet.

    Meget hårdt.

    Kommentar by Mads kering — 24. december 2021 @ 12:26

  23. En Yallah.

    Kommentar by Hul igennem? — 24. december 2021 @ 20:29

  24. # redneck

    Dansedreng?

    Kommentar by Revisoren — 24. december 2021 @ 21:43

  25. Kommentar by Per Henrik Rasmussen

    Selv landsforrædere ønskes en god jul herfra.

    Kommentar by KineserSnot — 24. december 2021 @ 23:52

  26. Jeg ønsker PHR al mulig kulturberigelse.
    Med lidt held får han sparket sin sidste hjernecelle i stykker.

    Kommentar by Træt — 25. december 2021 @ 09:22

  27. Men han er vel allerede konvertit og render rundt og ligner steningsimamen Pedersen

    Kommentar by Træt — 25. december 2021 @ 09:24

  28. Bare slap af, alle jer der elsker Nadia Nadim, der er allerede stærke kræfter igang med at vaske snavset af hende, og snart er alt glemt, og hun er igen MSM´ernes darling…

    Er hun i det hele taget ægte kvinde, hun ligner mere en slags dårligt udført mellemting mellem en mand og kvinde ?

    Kommentar by Christian Sørensen — 25. december 2021 @ 16:02

  29. Hun ældes jo 1,5 gange hurtigere end danske kvinder, 12 år i forhold til 18 år, og 42 år og tidligt klimakterium er ikke helt usædvanligt.
    Mon ikke Klinikken for Indvandrermedicin ved noget, de ikke tør offentliggøre?

    Kommentar by Træt — 25. december 2021 @ 18:45

  30. TIL NUMMER 28.
    HOV HOV.
    IFØLGE ENHEDSLISTEN OG LIGNENDE FINDES DER FLERE KØN END MAND OG KVINDE. SÅLEDES MENER FLERE FRA EL AT MÆND KAN FØDE BØRN. SÅ KOM IKKE HER.

    Kommentar by NED MED ALTING. — 26. december 2021 @ 12:58

RSS feed for comments on this post.