11. januar 2022

‘Ukendte folk’ har sendt drabsvideo (DR): Søster: ‘5 indvandre har sendt drabs videoen af min søster’

DR har lavet en såkaldt webfeature om Helle Vesterager Jespersen, mor til 24-årige Louisa, der sammen med en norsk veninde brutalt blev myrdet af islamister i Marokko, vinteren 2018. Hun kæmper en indædt kamp mod Facebook, for at få dem til at slette terror-videoen, der viser datterens sidste minutter. DR bliver ikke konkret, og fortæller blot at ‘ukendte folk’ stadig ender drabsvideoen til familien. Fra DR.dk, der tilsyneladende ikke mener danskerne har brug for detaljerne.

“Som Helle Vesterager Jespersen husker det, begyndte det et par dage efter hendes datters død.

Det var på den 24-årige Louisa Vesterager Jespersens egen Facebook-profil, og det var midt imellem afskedshilsner, fotos af Louisa og kondolencer fra vidt fremmede mennesker, at en ukendt person pludselig uploadede den.

Videoen af Louisa Vesterager Jespersen, der bliver halshugget.

Omtrent samtidig modtog Helle Vesterager Jespersen selv drabsvideoen på sin egen Facebook-profil. Ligesom Louisas søster gjorde. Kort efter var der endnu en ukendt person, der sendte videoen til Helle Vesterager Jespersen over Messenger. Og en anden, der sendte den til Louisas søster. Og så til Helle Vesterager Jespersen igen. Og igen. Og igen. Og delingen er aldrig stoppet.”

Louisas lillesøster på Facebook, 2020)

“… 5 indvandre har sendt drabs videoen af min søster og skrevet de håbede jeg ville begå selvmord og det var derfor de sendte videoen. Det er så sindssygt så folk må da kunne forstå jeg hader mange indvandre efter alt dette her .” (Silke Elisabeth Vesterager Jespersen, 2020)

Oploadet Kl. 02:38 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/124365/trackback

41 Comments »

  1. Marokkanere er de nye filmfolk. Det nye ASA

    Kommentar by Nielsen — 11. januar 2022 @ 05:16

  2. Marokkanere er de nye filmfolk. Det nye ASA

    Kommentar by Nielsen . — 11. januar 2022 @ 05:26

  3. Endelig kommer der focus på den sag. Er vores politi og efteretningsvæsen helt i Islam/jihadisteriets tjeneste?
    Den her sag er “spektakulær” og særligt ondskabsfuld . Men det at kulturberigerne udser sig en enkelt person ,- den der allerede er svag eller alene ,- er en almindeligt forekommende strategi. Den forgår allevegne men ikke mamge er opmærksomme på fænomenet. I et samfund som vores , hvor så mamge er singler ,- og al opmærksomhed socialpolitisk går til børnefamilier , så har jihadisternes kamp mod danskerne gode kår. Nedbrydningen på det personlige plan foregår allerede. Det burde være et langt bedre og mere kendt forhold end det er.Det er dyrt i ødelagte liv og skæbner. Enorme udgifter til et “sundheds og socialvæsen” der heller ikke fungerer med yderligere nedbrud til følge. En del af løsningen er adskilte boligområder.Men godt at der endelig kommer focus på kulturberigelsens vedholdende sadistiske forfølgelse af de efterladte til louisa .

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 11. januar 2022 @ 05:42

  4. Marokkanere er det nye filmselskab. ASA og Nordisk Film kan gå hjem og lægge sig.

    Kommentar by Nielsen — 11. januar 2022 @ 06:45

  5. Havde det været en dansker der havde delt videoen, var de blevet hentet med det samme og deres computere konfiskeret

    Kommentar by Kratossen — 11. januar 2022 @ 07:37

  6. Hvorfor lukker hun dog ikke sin facebook side.
    Mange har levet glimmerende uden denne tidsrøver

    Kommentar by Helle — 11. januar 2022 @ 07:40

  7. Kære Silke, Vi forstår.

    Kommentar by Santor — 11. januar 2022 @ 08:13

  8. Ja blæse være med at Fjæset ikke vil slette en islamisk drabsvideo på ønske fra pårørrende…bare man ikke nævner navnet Tommy Robinson. Det kan vi ikke have på fjæset. Hvordan synes du det går Helle (Thorning Schmidt)? God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 11. januar 2022 @ 09:14

  9. Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk

    Kommentar by Michael Unna — 11. januar 2022 @ 09:15

  10. EU går efter mere censur på sociale medier. Til fordel for hvem ???

    Man må heller ikke være uenig med de “99% af alle forskere” der siger vi lider under menneskabt global opvarmning.

    99% er selvfølgelig et fiktiv tal, sat op af dem der vil styre udviklingen hen mod Great Reset. Glemt er de forskere der latterliggøres og mobbes ud af kontoret.

    Kommentar by k.m. — 11. januar 2022 @ 09:40

  11. De ansvarlige politikere er bevidst uvidende.
    HerreAllah, der er jo omkostninger ved islamimport; bare folket ikke gør oprør så blæser vi folket en hatfuld.
    Når nu Eliten insisterer på at beglo mellemøstere passere forbi i nattøj ved café-latten på Nørrebro og spytte på danskerne….

    Kommentar by Gustav Jensen — 11. januar 2022 @ 09:50

  12. Her har DR sat sig selv i et prekært dilemma. Disse video’er med halshugninger, steninger, bøssekastninger og afbrændinger af levende mennesker bliver jo lagt ud på nettet med to formål: dels til fornøjelse og underholdning for alverdens muslimer, dels til afskrækkelse og advarsel for alle os andre.

    I det første tilfælde burde DR altså selv lægge denne video op i prime time en gang om ugen for at glæde og fornøje kanalens kæledægger. I det andet tilfælde – som altså er det aktuelle – må man erkende, at kanalens kernepublikum af Politiken-abonniner ikke er rede til at værdsætte den omtalte kulturberigelse. Endnu da…

    Video’en forsvinder ikke, ligegyldigt hvad DR og Fjæsbog gør eller ikke gør, og tilsvarende video’er uploades regelmæssigt af fromme kulturberigere. Så næste gang DR beretter om folk med ridser på halsen eller sammenstyrtede højhuse p.g.a.flyveulykker vil muslimer såvel som vantro fluks støve nettet igennem for at finde dem. Bravo, DR!

    Kommentar by Voldposten — 11. januar 2022 @ 09:56

  13. Muhamedanere! Lad Danmark blive fri.

    Kommentar by Bastardo — 11. januar 2022 @ 10:15

  14. Msm har mange tricks i rygsækken når man skal vildlede befolkningen.
    Her forekommer dr empatiske men slører gerningsmændenes etnicitet.
    Det grænser til psykopatisk opførsel.

    Kommentar by Hagmann — 11. januar 2022 @ 10:31

  15. Enhedslisten, radikale Venstre, venstre, sf, Socialdemokratiet og konservative er islams trofaste røv suttere.

    Kommentar by Jan hansen — 11. januar 2022 @ 10:38

  16. […] Se også Uriasposten: ‘Ukendte folk’ har sendt drabsvideo (DR): Søster: ‘5 indvandre har sendt drabs videoen af min… […]

    Pingback by Det ondes problem i Atlasbjergene « Snaphanen.dk – Hastosee.com — 11. januar 2022 @ 11:18

  17. Jeg noterer mig stilfaerdigt, at en tidligere kvindelig dansk statsminister er medlem af fjaesbogs censur-panel…

    Kommentar by krassisten — 11. januar 2022 @ 11:52

  18. ‘ukendte folk’

    Mon ikke de fleste kan gennemskue DR’s omskrivninger. Ingen med dansk retsind kunne finde på at være så ond

    Ligeledes i Frankrig skal etniciteten skjules.

    for 22 timer siden — French police launch investigation after ‘gratuitous’ footage of thugs dragging elderly victims from car goes viral on social media

    https://www.friatider.se/nya-invandrarleken-slapa-pensionarer-med-bilen

    En video från Frankrike visar hur invandrare – under högljudda skratt – roar sig med att greppa tag i pensionärer genom bilrutan och sedan köra iväg. Leken går ut på att de vettskrämda åldringarna sedan ska springa tills de ramlar och slår sig.

    Kommentar by tavsen — 11. januar 2022 @ 12:19

  19. Dhimmi Radioen har været dilemmet siden tidernes morgen. Det var den gang den blev kaldt statsradiofonien og kun indoktrinerede ved hjælp af lyd. Og lad os mindes Jan Høeg nu vi er i det sørgmodige kryds hvilende på nostalgisofaen designet af

    Kommentar by Nielsen — 11. januar 2022 @ 12:29

  20. Sjovt Facebook har så travlt med at udøve censur og komme folk i Facebookfængsel, hvis de f.eks. skriver Tommy Robinson, hvorimod de intet gør ved dette perverse forehavende med, at umennesker sender dødsvideoer til pårørende. Facebook er et sygt foretagende.

    Kommentar by Deus — 11. januar 2022 @ 13:14

  21. De som har delt videoen, er ikke helt så ukendte, som MSM vil gøre dem til, men det er aldeles ubekvemt for MSM at det er indvandere og i særdeleshed at det er muslimer! For det passer ikke ind i den fortælling MSM føler sig kaldet til at fortælle!
    Danskerne må simpelthen ikke kende sandheden, for det kunne få dem til at stemme derefter! Og det kan vi jo ikke have.
    Husk lige på at siden Mette Frederiksen kom til magten og fortsatte “den stramme udlændingepolitik” så er der kommer mellem 13.000 og 14.000 3. Verdensindvandere til landet, på den ene eller den anden måde! Det er ikke stramt!
    MSM manipulerer ved kun at nævne asylansøgerne, men det vælter ind over grænserne med uintegrerbare familiesammenførte!
    Prøv at læse dagens tidligere post om muslimen, der håner danskerne over at han nu er nået op på over 1 mio. kroner i kontanthjælp og at han nu får et nyttejob til 27000 kr. om måneden. Jamen vi er til grin totalt til grin!

    Kommentar by Den Nervøse — 11. januar 2022 @ 14:10

  22. Det er strafbart at Linke til videoen i 3. led hvis formålet er at korrigere løgnepressen.

    Er det derimod muslimer der hoverer, så er det bare helt fjong

    Kommentar by Træt — 11. januar 2022 @ 14:45

  23. DR lyver for skatteydernes penge (4 mia kr. om året).
    DR har allieret sig med morderne (og deres fans) og anklager uskyldige danskere, der viderebringer sandheden om mordene for at være onde mennesker.
    Fratag statsstøtte til DR og alle aviser og andre medier og nedlæg statens TV2. Afskaf al statsbetalt hjernevask og slip danskerne og medierne fri! :-)

    Kommentar by amad — 11. januar 2022 @ 15:01

  24. Så mine forudanelse om at det var muslinge…

    Holdt stik igen igen!

    Er overhovedet ikke forundret, tværtimod.

    Kommentar by Anonym — 11. januar 2022 @ 15:39

  25. Så min forudanelse om at det var muslinge…

    Holdt stik igen igen!

    Jeg er overhovedet ikke forundret.

    Kommentar by Mads kering — 11. januar 2022 @ 15:41

  26. afvist i off-topic

    Var der nogen der sagde løftebrud ?

    Trudeau Says The Feds Won’t Make COVID-19 Vaccines Mandatory For Anyone In Canada
    Helena Hanson 2021-07-14

    Prime Minister announces mandatory vaccination for the federal workforce and federally regulated transportation sectors October 6, 2021
    Ottawa, Ontario

    Kommentar by k.m. — 11. januar 2022 @ 16:15

  27. gå til Rumble, Tommy Robinson film -Granddaughters Of Our Fighting Heroes In The UK Being Targeted

    Kommentar by k.m. — 11. januar 2022 @ 16:28

  28. K.m kl 16.28. Jeg har været på rumble men ikke finde noget om tommy robinson og hans film. Har du et link? Jeg læste andet sted at hans bil var blevet bombet i forb. M filmvisningen ??? ….Ved du noget?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 11. januar 2022 @ 19:54

  29. Troede jeg efterhånden var i stand til at gennemskue indvandrervildledningen fra DR og lignende mediehjernevaskerier, men her gik jeg lige i fælden ved at se indslaget.

    Ud fra det den halshuggedes mor sagde regnede jeg med det var ekstreme ytringsfrihedskæmpere som insisterede på at bringe den usminkede virkelighed om henrettelsespraksis blandt muhamedanere.

    Vil selv mene at det er en del af ytringsfriheden at bringe sådanne videoer, men det er noget malplaceret specifikt at sende videoen som chikane til familien.

    Kommentar by perhag — 11. januar 2022 @ 20:05

  30. Son jeg har skrevet om inde på Aamund.dk, så skal man være klar over at de her ekstremt sadistiske overgreb, på de efterladte, har relation til penge.

    For, hvis og såfremt slimerne kan få søsteren eller moren til at begå selvmord, så betyder det at en sum penge går ind på kontoen.

    Jeg ved godt at politiet og efterretningstjenesterne aldrig har formået at sætte sig ind i tankegangen, men muslimer er i meget høj grad drevet af ære og penge. For penge er lig status og status er lig med ære.

    Skriver ikke dette for at hælde salt i såret, men for at forklarer, hvad der driver slimerne.

    Når det er sagt, så håber jeg af hele mit hjerte at politiet finder ud af hvem de her svin er, og får dem fængslet i meget lang tid.

    Kommentar by Michael Nielsen — 11. januar 2022 @ 20:36

  31. Sådan kender vi dem, ondskabsfulde kyniske sadister og mordere der hader Vesten og alt hvad vi står for. Den stakkels familie har min dybeste sympati og medfølelse.

    Kommentar by NulTolerance — 11. januar 2022 @ 20:51

  32. Tommy 19:54
    Kopier hele teksten efter Granddaughters og sæt ind i søgefelt, så er den der

    Det er Steve Bannon der interviewer Robinson

    Kommentar by k. m. — 11. januar 2022 @ 21:36

  33. prøver igen med andet link
    https://canadafreepress.com/article/granddaughters-of-our-fighting-heroes-in-the-uk-being-targeted

    Kommentar by k.m. — 12. januar 2022 @ 07:58

  34. Støt Tommy Robinson alt det i kan. Han er Churchills ære værdig.

    Støt SIAD. http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk

    God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. januar 2022 @ 08:15

  35. #k.m. kl.7.58. Tak for link.
    Jeg har set det igennem , nu.
    På Bannons warroom , rumble – fortæller Bannon meget opmuntrende, at Bannons warroom, de kommende uger “vil se ind i”, hvorfor den politiske elite ikke vil erkende de forhold/groominggangsne og deres MEGET omfattende aktiviteter.(jeg gætter på netværk tæt sammenfiltret med finansverdnen i London, og selvfølgelig den gennerelle complicttedness/ meddelagtighed ved at have ladet det gå for sig i så mange år, uden aktiv indgriben.) Men jeg tænker det vil være en stor hjælp og forandring , hvis nogen udenfor England ,- også begynder at grave i det her. Vi har i realiteten , at gøre med et holocaust. Det er ongoing 24/7 og stopper ikke før nogen stopper DET. tak for linket.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 12. januar 2022 @ 11:53

  36. Michael Unna — 12. januar 2022 @ 08:15:

    “Tommy Robinson” ønsker et multi-etnisk England og har mange gange tilsvinet engelske nationalister – hvorfor skulle vi dog støtte det?

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. januar 2022 @ 17:18

  37. Tommy , Robin & søn. — 12. januar 2022 @ 11:53:

    Bannon ønsker en multi-etnisk populisme, han er ikke på hvide amerikaneres side.

    Kommentar by Peter Nielsen — 12. januar 2022 @ 17:19

  38. Så skal Peter Nielsen lige have luftet sin indre fascist igen!
    Som sædvane subjektiv i alle henseender, snævertsynet at det grænser til total blindhed, informeret på et lillebitte grundlag = ja, uinformeret!
    Nogle links du vil dele?
    Så mangler vi bare snotklatten til at bakke ham op! Jubiiii!

    Støt Danske Patrioter! Stem NB! SIAD!
    P.

    Kommentar by Piotr — 12. januar 2022 @ 17:45

  39. Kære Helle Vesterager Jespersen og Silka luisa Vesterager Jespersen.
    Jeg kan udmærket forestille mig hvad i har være igennem, men een ting skal slås fast.
    For at kunne lette jeres egen samvittigheden en del, har i formodentlig advaret Louisa og Maren om hvad Islam er for noget. Jeg kan fortælle hvad det er. Søg under: De glemte Slaver eks.
    https://www.kristeligt-dagblad.dk/kronik/de-glemte-islandske-slaver-i-algier
    der er masser.

    Videoen er er kraftig vink med en vognstang til de unge danske piger der søger eventyr, og hvad det kan ende med.
    Kan man ikke tåle videoen, kan man bare slukke.!
    Jeg vil opfordre alle jer forældre til ungdommen: Fortæl og advar alt hvad i kan om hvad Islam er, indeholder og at slaveri stadig findes.

    Kommentar by Charles Nielsen — 12. januar 2022 @ 23:59

  40. Tommy Robinson interviewet var meget informativt og viser tydeligt hvad vi er oppe imod. Der mangler politisk vilje til at smide den muslimede invasion ud.

    Kommentar by Knee grow floydd — 13. januar 2022 @ 02:22

  41. Og alt imens bliver babybrude overalt i verden (i Danmark med uhæmmet støtte fra staten)

    Lystigt kopuleret af deres islamistiske ejermænd…

    Kommentar by Mads kering — 16. januar 2022 @ 17:49

RSS feed for comments on this post.