19. januar 2022

Statsradio: Muslim udtrykker forståelse for terrordrab, ‘Undskyld Muhammed’-aktivist får værtsrolle…

Jeg har tidligere kritiseret 24syv, blandt andet for det muslimske debatprogram ‘Det Muslimer, Taler om’. I seneste afsnit talte de blandt andet om halshugningen af Samuel Paty, og minsandten om ikke den ene gæst udtrykte forståelse for mordet: “… jeg kunne faktisk godt forstå det.”

“Da jeg så det, så tænkte jeg: Hold da op! Altså det er en voldsom reaktion at have. Men jeg kunne faktisk godt forstå det. Jeg kunne godt forestille mig, at hvis jeg sad til en undervisning, at jeg ville blive så forarget og så frastødt og alle mulige følelser, jeg nu kan komme med, og det ville gøre, at jeg ville starte en diskussion. Jeg tror ikke, at jeg ville nå så langt. Og det håber jeg heller ikke, at der er nogen mennesker, der ender så langt, for det er meget voldsomt.” (Faduma Adan Ibrahim, pædagog)

24syv har dog ikke kun ansat muslimer, og på den konkurrerende Radio4 har de ligefrem ansat en religionskritisk hvid dansker. Tidligere DR-vært Anders Bøtter er netop blevet vært for programmet ‘Portrætalbum’. Det var ham der i 2008 rejste til Abu Dhabi, og foran en sal fyldt af Koran-tro sheikh’er modtog Al Mahabba-prisen for kampagnen ‘Undskyld Muhammed’. Hans takketale kan ses på på Youtube.

(Nuværende Radio4-vært Anders Bøtter til Al Mahabba Awards, 2008; Fotos: Youtube)

Oploadet Kl. 00:10 af Kim Møller — Direkte link10 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/124486/trackback

10 Comments »

  1. Jeg kan også forstå det…..De hader vores frihed og de hader vores åndelige frihed. Derudover har de en total (syg) selvforståelse for Deres Diktatorprofet ideal, helt udenom menneskelig etik, imodsætning til kristendommen. Så jeg forstår også hvorfor verden psykosocialt ser ud som den gør, hvad Islam og alle andre kulturer angår.
    God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2022 @ 08:04

  2. Støt SIAD.www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2022 @ 08:04

  3. Faduma Adan Ibrahim, pædagog

    Hvis jeg havde børn, der skulle passes af ham, ville jeg få travlt med at finde andre pasningsmuligheder. Jeg har set videoer af muslimske børn, der optrænes i at halshugge vantro

    En ny pædagoguddannelse, der skal inddrage indvandrere i dagligdagen i en børnehave. Mon han er resultatet af den?

    Kommentar by tavsen — 19. januar 2022 @ 08:27

  4. Forståelse for halshugning er OK

    Forståelse for Rasmus Paludan, så er du hjemfalden til hård straf. Halshugning?

    Søgte på den ekstremist, der er pædagog.
    Det førte mig til Uwe Max Jensens Twitterkonto, der kom med det her. Verden er kommet i ulave

    Advarsel: Denne profil kan have potentielt ømtåleligt indhold
    Du ser denne advarsel, fordi vedkommendes Tweets kan indeholde billeder eller ord af ømtålelig karakter. Vil du stadig se det?

    Kommentar by tavsen — 19. januar 2022 @ 08:47

  5. Forståelse, Tolerance, respekt og accept er 4 forskellige ting.

    Islam er en- usekulær diktatorreligion med en Førerprofetideal (som Hitler beundrede)-bekæmp den så godt i kan.

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2022 @ 08:54

  6. Søgning på den halshugningselskende dame gav også det her

    18 September 2015
    Imam tells Muslim migrants to ‘breed children’ with Europeans to ‘conquer their countries’ and vows: ‘We will trample them underfoot, Allah willing’

    -Sheikh Muhammad Ayed gave the speech at Al-Aqsa Mosque in Jerusalem

    -He said Americans, Italians, Germans and French forced to take refugees

    -Claims Europe was only welcoming refugees as a source of labour

    https://www.dailymail.co.uk/news/article-3240295/Imam-tells-Muslim-migrants-breed-children-Europeans-conquer-countries-vows-trample-underfoot-Allah-willing.html

    Ja, de rejser selvfølgelig ikke tusindvis kilometre til vantro lande for at arbejde

    Kommentar by tavsen — 19. januar 2022 @ 08:54

  7. Ibrahim er da meget pædagogisk, man forstår hvad han siger.
    Han må ALDRIG have noget at gøre med børn og unge. ALDRIG.

    Kommentar by Bastardo — 19. januar 2022 @ 09:09

  8. Islam invaderede Vesten ,blev smidt ud hvorfor? indvaderede igen moeder modtstand hvorfor ? Danmark se nu at vaagne op,vi har haft 30 aar nu maa det vaere slut med undskyldningerne

    Kommentar by dunk — 19. januar 2022 @ 12:58

  9. Setuppet er endnu en gang at muslimer er passive og reagerer. Muslimer er grundlæggende initiativløse viljeløse og fredsommelige. Og muslimer kan komme til at gøre noget forkert – i selvforsvar – udløst af provokationer. Og derfor skal debatten handle om at provokationer er det store problem.

    Kurt Westergaards tegning handler om muslimer som er aktive og agerer. Muslimer som er initiativrige viljestærke og voldsparate – ofte med inspiration og suggestion fra hellige skrifter og agitatorer.

    Det problem og fænomen vil muslimske debattører helst ikke snakke om.

    Kommentar by BE — 19. januar 2022 @ 14:57

  10. Islam; idioti og indbildning pur, en farlig racistisk cocktail som beviser at selv såkaldte selvudnævnte ‘moderate’ slet ikke er det.

    Kommentar by LarsB — 19. januar 2022 @ 23:34

RSS feed for comments on this post.