19. januar 2022

Gymnasielærer droppet af læge, da han ikke ville underskrive vælgererklæring for ‘Danmark for Alle’

Før montenegrinske Peter Socevic stiftede ‘Danmark for Alle’, forsøgte han at gøre karriere i De Radikale og Alternativet. Han har lidt problemer med at indsamle vælgererklæringer, men Balkan er tilsyneladende et ideal på alle niveauer. En bizar historie fra EB.dk – Læge kyler patient ud: Ville ikke støtte sønnens parti.

“Emir Jevric, der er gymnasielærer, må på jagt efter en ny praktiserende læge, efter hans nuværende har bedt ham forlade sin klinik.

Det sker, fordi Emir Jevric ikke ville underskrive en vælgererklæring til det parti, som lægen, Milan Socevic, selv har været opstillet til regionsvalget for, og som hans søn har stiftet.

Partiet hedder Danmark for Alle og har lige nu indsamlet små 2000 vælgererklæringer siden september 2020.”

(‘Danmark For Alle’, eks-radikale Peter Socevics nystiftede parti; Mere: Uriasposten)

Oploadet Kl. 00:22 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/124495/trackback

17 Comments »

  1. Danmark for dem der vil Danmark, dem som får gåsehud når der synges, Der er et yndigt land, og elsker synet af Dannebro…

    Kommentar by Christian Sørensen — 19. januar 2022 @ 00:45

  2. Kunne vi ikke stifte partiet Sydpolen for Alle -Muhammedanere ?
    Eller Muhammedaneres Ret til at leve midt i Stillehavet ?
    Læger uden grænser (og hjerner) burde promovere sådan et initiativ.

    Kommentar by Nielsen — 19. januar 2022 @ 04:34

  3. Det viser netop hvorfor de “varme lande” bliver korrupte regimer, hvor fanden hytter sine egne.

    De misbruger en semi offentlig stilling som praktiserende læge til egen vinding og det er ulovligt magtmisbrug.

    Og viser de ikke kan integreres…

    Kommentar by H.nielsen — 19. januar 2022 @ 06:56

  4. Har der ikke snart været fred i ex-Juguslavien i 30 år?

    Send hele banden af dem hjem.

    Heller ikke gymnasielæreren skal være her.

    Kommentar by Træt — 19. januar 2022 @ 07:12

  5. Det offentlige fyrer folk som nægter at vise jødepas, mens arbejdsmarkedet skriger efter flere hænder.

    Vi kunne have stoppet galskaben ved i fællesskab at sige NEJ til Mette Frederiksen, men det kan danskere heller ikke enes om.

    En læge skal ikke gøre sin praksis til et partikontor.

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2022 @ 07:46

  6. Medarbejdere flygter fra Trine Bramsen i forsvarsministeriet, som de gør fra Kamala Harris i USA.
    Trine Bramsen er måske dronningen af selfie på FB, men det er jo ikke det samme som at være en dygtig leder.

    Vi er ikke heldig med vores DSU regering.

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2022 @ 07:52

  7. Som General Tito sagde, da han blev spurgt om hans største bedrift, imens han var i live og præcident for Jugoslavien (Som bestod af Bosnien, Serbien, Kroatien, slovenien etc etc). “At holde sammen på den krudttønde”. (Man undrede sig dengang over hvad han mente…vi er tilbage i 60 erne og 70 erne).

    Kommentar by Michael Unna — 19. januar 2022 @ 07:58

  8. H.nielsen — 19. januar 2022 @ 06:56
    Spot on, den hændelse viser lige nøjagtig, hvordan offentlige ansatte indvandrere gebærder sig.

    Træt — 19. januar 2022 @ 07:12

    Ja, fred der, men ufreden har flyttet sig

    ekstrabladet.dk/krimi/hjemmeroeveri-ofre-kendte-gerningsmaend/9085703
    Politiets efterforskning viste efterfølgende, at der er en relation mellem de tre mænd og ofrene, og politiet kunne kort efter anholde og sigte en 55-årig mand fra Stubbekøbing samt to mænd fra Serbien på 21 og 27 år.”

    Simpelthen imponerende, hvordan berigelsen har skabt behov for stimulanser. Opløsningen af det homogene Danmark skabte behov for et Tryghedsbarometer. Og etniske danskere fik behov for lykkepiller.

    Og det her, udover den ekstreme import af stærkere stoffer

    226 kilo hash
    Mændene, der er henholdsvis 38, 45, 46 og 49 år, vil blive fremstillet i grundlovsforhør i Retten I Horsens onsdag
    ————————–
    405 kilo hash blev indsmuglet fra Tyskland og skulle omlastes på Lolland.

    De syv dømte:
    32-årige Zvezdan Mitrovski: tre års fængsel og udvisning af Danmark.
    66-årige Slobodan Gjeorgievski: tre års fængsel og udvisning af Danmark.
    39-årige Nagid El Boumassaoudi: tre år og seks måneders fængsel samt advarsel om udvisning.
    38-årige Farid Manssouri-Dahmani: tre års fængsel.
    38-årige Moulay Rachid Amdersi: tre års fængsel.
    20-årige Rasmus Andreas Mathias Pedersen: tre års fængsel.
    43-årige Dan Tinus Nielsen: tre år og seks måneders fængsel.

    https://folketidende.dk/112/Syv-doemt-i-kaempe-hash-sag/artikel/608975

    Kommentar by tavsen — 19. januar 2022 @ 08:14

  9. At 8:
    “Udvisning fra Danmark”. Don’t make me laugh.

    Kommentar by Bastardo — 19. januar 2022 @ 09:06

  10. “Danmark for alle.”
    Manden får det til at lyde som et tag-selv bord.
    Mener manden, at alle i verden skal have fri plyndringsret i Danmark?
    Hvad med “Montenegro for alle”, eller den fede “Vatikanet for alle” og “Schweiz for alle”.

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. januar 2022 @ 09:14

  11. A people that elect corrupt politicians… are not victims… but accomplices
    George Orwell

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2022 @ 09:51

  12. Immigration er et privilegie, ikke en ret, og amerikanske borgeres sikkerhed må komme først, uden diskussion

    min oversættelse af Donald Trump statement

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2022 @ 10:00

  13. Kort nyt fra lægeverdenen, eller skal vi sige vaccinediktaturet ?

    afvist i off-topic
    https://dcweekly.org/2022/01/15/maine-doctor-loses-license-ordered-to-undergo-psych-evaluation-for-treating-covid-patients-with-ivermectin-spreading-covid-misinformation/

    Læge med 40 års erfaring mister autorisation og tvinges til psykiatrisk “udredning”

    Og nogen kalder os der ikke ønsker vaccinen for sølvpapirshat og det der er værre

    Kommentar by k.m. — 19. januar 2022 @ 10:18

  14. Danmark for alle hvem?? vi var 4.4 mil. foer i kom og begyndte at oedelaegge det bestaende, som hjalp jer paa alle leder og kanter,i goer ikke de lande, hvor i kom fra aere. Vor Herre Bevare Os maaske er han blevet skeptisk ,de gider aabebart ikke selv

    Kommentar by dunk — 19. januar 2022 @ 12:49

  15. “Partiet hedder Danmark for Alle og har lige nu indsamlet små 2000 vælgererklæringer siden september 2020.”
    Ja, det parti må være i sync med flertallet af vælgerne?

    Lige om lidt er der 8 mia mennesker i verden.
    Lad os fejre det med en vedtagelse i folketinget om, at de alle er danske statsborgere med dobbelt statsborgerskab?
    Danmarks areal er 42.933 km² divideret med 8 mia? Hvis vi stuver os lidt sammen, kan vi nok godt være her allesammen? (Er der ikke en kvik regnelærer der kan regne ud, hvor meget plads der bliver til hver?:-)

    Det giver garanteret enorm omtale i alverdens medier og mange begynder sikkert, at vandre hertil, når de hører det? Turismen og integrations industien vil blomstre. En win-win situation!

    OK, måske kan de ikke allesammen stå på Bornholm på én gang, men der er mange andre steder i DK, de også kan stå! Altid plads til én til.

    Og lad os så gøre Gnags dejlige sang til Danmarks nye nationalmelodi:

    “Lige meget hvem du er, lige meget hvor du er
    Så velkommen her
    Lige meget hvem du er, lige meget hvor du er
    Så velkommen her
    Jeg kravler op i en stang”(?) osv:-)

    Kommentar by Amad — 19. januar 2022 @ 16:57

  16. Jeg gentager mit skriv fra OT i går:

    Det løber mig ISNENDE koldt ned af ryggen når jeg læser:

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/laege-kyler-patient-ud-ville-ikke-stoette-soennens-parti/9087234

    for er Milan Socevic den eneste, der handler sådan?
    – hvordan misbruger andre udefrakommende deres status i sundhedsvæsenet??
    OG: hvem har ansvaret???

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. januar 2022 @ 21:46

  17. Mystisk. Jeg må lære at gemme, når det bare ryger ud i intetheden

    Kommentar by tavsen — 20. januar 2022 @ 09:09

RSS feed for comments on this post.