19. januar 2022

Eric Zemmour roser S-regering: Siddique – “Vis mig dine venner, og jeg skal fortælle dig, hvem du er!”

For et par dage siden lovede Eric Zemmour, at han vil udskrive en folkeafstemning om indvandring, da det i et demokratiet er folket der styrer. Mandag roste han Socialdemokraterne i Danmark for den danske udlændingepolitik, og selvom Zemmour nok er faldet for den journalistiske propaganda mod Danmark, så var det noget Sikandar Siddique kunne bruge politisk: “Vis mig dine venner, og jeg skal fortælle dig, hvem du er!”. Et usædvanlig dårlig argument fra en mand, der tydeligvis fisker stemmer blandt herboende islamister.

(Sikandar Siddique på Twitter, 18. januar 2022)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/124499/trackback

10 Comments »

  1. Den danske såkaldt “stramme” udlændingepolitik er desværre langt hen af vejen tom retorik, som skal berolige vælgerne.

    I forhold til Eric Zemmour, så siger han mange gode og rigtige ting, men han har tilsyneladende ikke så mange konkrete løsninger, se mere her:

    “We are decadent – The rise of Zemmour”
    https://youtu.be/bgFHBqdNQYg

    Kommentar by Peter Nielsen — 19. januar 2022 @ 02:07

  2. I et demokrati eller i demokratiet. Ej i et demokratiet!
    Ellers: demokrati = flertalsdiktatur
    > 02:07
    hen AD vejen

    Kommentar by Nielsen — 19. januar 2022 @ 03:58

  3. Hvis Danmark var et demokrati, så var Sikandar ikke i landet.

    Ikke engang har der været en afstemning om befolkningsudskiftningen.

    Kommentar by KineserSnot — 19. januar 2022 @ 06:40

  4. “Vis mig dine venner, og jeg skal fortælle dig, hvem du er!”

    Knud Foldschack og hans advokatfirma har tjent stort millionbeløb på at arbejde for fonde, som selvsamme Foldschack sidder i bestyrelsen for. Man tilgodeser sig selv med midler, der er tænkt til noget andet, lyder kritikken fra professor.”

    Kommentar by tavsen — 19. januar 2022 @ 08:02

  5. SS er en SS’er. Som alle muhamedanister.

    Kommentar by Bastardo — 19. januar 2022 @ 09:02

  6. Vi får nok ikke folkeafstemningen om udsmidning af islam, før Frankrig gennemfører deres afstemning. Zemmour vil dog tilsyneladende kun have afstemning om ‘indvandring’ af muslimer, hvad det så end er.
    Desværre er arbejdet med Danmarks befrielse ikke afsluttet, førend den sidste muslimske migrant i Danmark har fået envejsbillet hjem og er på vej hjem til sit islamiske paradis.
    Gør Danmark islamfrit, før islamisterne gør Danmark danskerfrit. Islamisk korano-virus er mere dødbringende end korona-virus.

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. januar 2022 @ 09:05

  7. Sikander godt skaaret for tungebaandet,et utaknemligt skarn, i hvilket andet samfund vil han vaere istand til at ytre sig som han goer og blive betalt for det af skatteborgerne i landet? en negativ person totalt uden aere

    Kommentar by dunk — 19. januar 2022 @ 12:38

  8. Sikandar Siddique – Islamisk stats stemme på tinge!

    Kommentar by Den Nervøse — 19. januar 2022 @ 17:29

  9. Mon ikke terror-dømte Aafia Siddiqui er en del af Sikanders indavlede pakistaner-klan…

    https://www.gbnews.uk/news/texas-suspect-dead-and-hostages-released-from-stand-off-at-synagogue/206176

    Kommentar by Hooded Avenger — 19. januar 2022 @ 18:29

  10. Husk på at Zemmour er jøde – ret forfriskende at se jøder også er trætte af muslimerne.

    Kommentar by Knee grow floydd — 19. januar 2022 @ 22:09

RSS feed for comments on this post.