4. februar 2022

Uwe Max sigtet efter § 264 d. for Muhammed-meme, tog søns spillekonsol, ransagede datters lejlighed

Jeg har netop talt med Uwe Max Jensen, der onsdag fik sit hjem ransaget af politiet. Fire betjente mødte op med en ransagelseskendelse på boligen nordenfjords, og tog hans computer, telefon, samlevers computer og telefon, afdøde tantes computer og sønnens spillekonsol. Da betjentene ikke var tilfredse med fundene, ransagede de efterfølgende hans 26-årige datters lejlighed kort derfra. En låsesmed hjalp dem ind. Han er sigtet efter straffelovens § 264 d., der i den milde ende kan give ‘bøde eller fængsel indtil 6 måneder’. Samme paragraf som nærværende blogger, Snaphanen, Jaleh Tavakoli mfl. er tiltalt efter.

Konkret drejer det sig om deling af et meme på Facebook med journalist Asger Juhl og en Muhammedtegning. Asger Juhl er redaktør for Den Uafhængige, der sidste år tog en video af en live-udsendelse offline, fordi den inkluderede en tegning af muslimernes profet. Såvidt jeg husker det, så var det en ironisk henvisning til sagen.

“Vi tog ikke videoen ned, fordi vi mener, at det ikke er relevant at vise Muhammed. Vi tog videoen ned, fordi vi ikke tør.” (Chefredaktør Asger Juhl, Den Uafhængige, 15. oktober 2021)

Uwe Max Jensen, der blot har fået et visitkort fra Nordjylland Politis afdeling for ‘Personfarlig kriminalitet’, nægter sig skyldig. Han har i forvejen flere verserende sager. Fornyligt blev han frikendt for blufærdighedskrænkelse.

(Foto: Facebook, let sløret af undertegnede)

Oploadet Kl. 13:08 af Kim Møller — Direkte link94 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/124810/trackback

94 Comments »

  1. Det lyder fuldstændigt vanvittigt. Hvorfor presser staten også hans børn?

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 13:09

  2. KineserSnot — 4. februar 2022 @ 13:09:

    Det overrasker mig ikke. De er villige til at gennemtvinge deres anti-nationale agenda “by any means necessary”.

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. februar 2022 @ 13:17

  3. Tankepoliti i en politistat. Der er travlt hos https://da.wikipedia.org/wiki/Anklagemyndigheden

    Kommentar by barfbag — 4. februar 2022 @ 13:19

  4. Min ideologi gør mig til modstander af FN, EU (Vest-USSR), Europarådet, inkl. deres domstole og retslige institutioner, som jeg vil betegne som galeanstalter, ikke retslige organisationer, mht mine rettigheder. “I am a hostile witness”, som det hedder i amerikanske retssagsfilm. Der er dommere, som har arbejdet for terroristen https://da.wikipedia.org/wiki/George_Soros overalt i disse domstole og organisationer. Dette her er som diktaturstaten USSR. Kun éen eneste ideologi accepteres altså af magthaverne. Men det er jo grundlovsstridigt. Folkestyret er altså ophørt.

    Kommentar by barfbag — 4. februar 2022 @ 13:30

  5. Først kom de for at tage antivaxxerne, men jeg protesterede ikke, jeg var jo ikke antivaxxer.

    Da de kom for at arrestere provokunstnerne, protesterede jeg ikke, jeg var jo ikke provokunstner.

    Da de spærrede Stram Kurs medlemmer inde, protesterede jeg ikke, jeg var jo ikke medlem af Stram Kurs.

    Da de spærrede Generation Identitær inde, protesterede jeg ikke, jeg var jo ikke Generation Identitær.

    Da de kom efter mig, var der ikke flere tilbage til at protestere.

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 13:38

  6. Mange spørgsmål presser sig på:

    Aktionerer politiet for højere lønninger? Vil de demonstrere, at de ikke har råd til en spillekonsol eller en computer til deres egne børn? Fik snaphanen nogensinde erstatning, eller hvad skete der egentlig med hans computerudstyr?

    Kommentar by traveler — 4. februar 2022 @ 13:42

  7. @ 13:42 Snaphanen: — En PC har politiet uretmæssigt konfiskeret. En anden har jeg fået tilbage. Ødelagt

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 13:47

  8. Cleon — 4. februar 2022 @ 13:38:

    Da de kom efter de fremmede, feministerne, BLM, Anti-Fa, LGBTQ … blev alting meget bedre! :-)

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. februar 2022 @ 14:03

  9. Visitkortet skulle udvides til (Afd. for) Personfarlig Kriminalitet & Hærværk mod Sigtedes Private Ejendomme.

    Kommentar by traveler — 4. februar 2022 @ 14:05

  10. Rettelse: Personfarlig Kriminalitet & Hærværk mod Sigtedes Private Ejendom! – eller bliver det lidt for underligt.

    Kommentar by traveler — 4. februar 2022 @ 14:07

  11. Lev med det – siger Stasiministeren.

    Kommentar by Bastardo — 4. februar 2022 @ 15:15

  12. Jamen hov! Hvornår er det blevet forbudt at vise muhammedtegninger?
    I min naivitet troede jeg at vores Grundlovsikrede ret til ytringsfrihed også omfatter, at man kan offentliggøre tegninger, hvis man har lyst til det.

    Kommentar by Den Nervøse — 4. februar 2022 @ 15:41

  13. Er vi ved at ligne England? Med et korrupt politi?

    Kommentar by IES — 4. februar 2022 @ 15:48

  14. Fra fortalen til jyske lov, 1241:
    …Loven skal være ærlig og retfærdig, tålelig, efter landets sædvane, passende og nyttig og “tydelig”, så at alle kan vide og forstå, hvad loven siger. Loven skal ikke gøres eller skrives til nogen mands særlige fordel, men efter alle deres tarv, som bor i landet….

    straffelovens § 264 d:
    Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget videregiver meddelelser eller billeder vedrørende en andens private forhold eller i øvrigt billeder af den pågældende under omstændigheder, der åbenbart kan forlanges unddraget en bredere offentlighed.
    Hvem afgør hvad “der åbenbart” og “en bredere” ?
    Hvad der er ‘åbenbart’ og ‘bredere’ for Eliten er ikke altid åbenbart for nationalkonservative. Altså en dansk Normal GummiParagraf (NGP), skræddersyet til den eliteglade retssal.
    Mange danske lovparagraffer er ‘åbenbart’ tilstrækkeligt ‘brede’ til at lade Eliten beholde magten.

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. februar 2022 @ 15:59

  15. Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 13:38

    Hvorfor blander du “anti-vaxxerne” ind i en nationalkamp der har foregået i 40 år?

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 16:03

  16. Gestapo?

    Kommentar by Revisoren — 4. februar 2022 @ 16:12

  17. Laura Dyhrcrone, der ligner prototypen på en hjernedød, betonlesbisk antifascist og samfundsomstyrter, sidder på TV NEWS & Co. i standard issue Proud Boys uniform: Sort Fred Perry poloshirt med gule striber og logo præcis magen til Kim Møllers ditto http://www.uriasposten.net/archives/114187

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 16:14

  18. Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 16:03

    Jeg skulle bruge fire eksempler på forfulgte danskere og valgte antivxxere istedet for Glistrup, men vil gerne bringe en berigtigelse her:

    Da de spærrede Mogens Glistrup inde, protesterede jeg ikke, jeg var jo ikke Mogens Glistrup.

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 16:17

  19. Det er tilsyneladende begyndelsen på en omfattende politisk udrensning, at la Stalins processer i sidste halvdel af 1930’erne, vi oplever en gentagelse af.
    Arthur Koestler fortælling “Mørke midt på dagen” er beretningen om en russisk helt, Rubashov, som fængsles på grund af falske anklager om kontrarevolutionær virksomhed mod partiet, og partiets store leder.
    Lidt forenklet begynder romanen med at hovedpersonen bliver banket op en meget tidlig morgen:

    “The three of them stood by Rubashov’s bed, the young man with his pistol in his hand, the old man holding himself stiffly as though standing to attention.
    Rubashov was still drying the sweat from the back of his head; he looked at them shortsightedly with his sleepy eyes.
    Citizen Rubashov, “we arrest you in the name of the law”.”

    Og fortællingen slutter forventeligt med at den uskyldige Rubashov, efter alskens forhør, bliver ført ned i en kælder og:

    “A shapeless figure bent over him, he smelt the fresh leather of the revolver belt; a second, smashing blow hit him on the ear. Then all became quiet.”

    En sådan skæbne rammer også dig, og os, så det er på tide at tage spejderbevægelsens gamle slogan til sig: “Vær beredt.”
    https://archive.org/details/in.ernet.dli.2015.350530/page/n1/mode/2up

    Kommentar by Henning Jensen — 4. februar 2022 @ 16:17

  20. så det er på tide at tage spejderbevægelsens gamle slogan til sig: “Vær beredt.”

    Kommentar by Henning Jensen — 4. februar 2022 @ 16:17

    Hvordan beredt?

    Vi må som danskere ikke eje skydevåben. Ikke en gang en peberspray er lovlig at eje i DK.

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 16:24

  21. Islamister, imamer og andet muhammedansk kneppeaffald sidder rundt om i moskéerne, og klasker sig på lårene af grin.
    De kan næppe tro deres eget held…

    Kommentar by Revisoren — 4. februar 2022 @ 16:36

  22. Kunne det tænkes, at alle frie netmedier danner et fælles organisation, som kunne hjælpe nødstedte som Uwe? For der kommer flere af den slags magtovergreb

    Kommentar by tavsen — 4. februar 2022 @ 16:42

  23. Islamslikkeriet uden ende.

    Kommentar by Hul igennem? — 4. februar 2022 @ 16:51

  24. Hvorfor sløre politiassistent Henrik Bays mobilnummer og email adresse?

    Er det ulovligt at vise en offentlig myndigheds kontaktinfo på mail og telefon?

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 16:58

  25. Dette er svenske tilstande og det er ækelt. Der er al mulig grund til at være bange. Der er lyttere med alle steder. Vær ikke naiv.

    Kommentar by Anton..dine bukser er revnet — 4. februar 2022 @ 16:59

  26. Jeg forventer, at Dansk Folkeparti eller Nye Borgerlige indkalder justitsministeren til samråd – hvor han må forklare den politisk motiverede chikane mod kunstnere, nyhedsformidlere, bloggere mv.

    Hvis Dansk Folkeparti og Nye Borgerlige stikker hovedet i busken, så er det på tide at skabe et alternativ.

    Kommentar by Polka — 4. februar 2022 @ 17:06

  27. Hvorfor har man VM i e-sport, hvor det drejer sig om at myrde så mange modstandere som mulig? det har jeg personlig ikke noget imod, men det er da vold og blodbad i lange baner.

    Mette Frederiksen siger : “tilliden er måske det mest værdifulde Danmark råder over”
    Jeg synes staten svigter tilliden til borgerne. Vi mistænkeliggøres, udskammes, overvåges, ofre for kriminalitet svigtes, dybt kriminelle får lov at blive her selv efter flere udvisningsdomme – man kan blive ved.

    Sjovt nok er det ikke “boomer” generationen der ødelægger verden, men helt unge stræbere af begge køn, young global leaders, de der smadrer vores fælles historie og fortidsminder, de der krænkes over den mindste detalje, selv om de prædiker mangfoldighed og tolerance, de der erstatter biologisk han og hunkøn til fordel for 125 nye “køn” sociale konstruktioner. De der vil brødføde verdens befolkning med melorme og bønnespirer fordi de mener animalsk dyrehold ødelægger miljøet, de der mener alle mennesker og kulturer kan eksistere i fredelig sameksistens.

    Vi ser hvordan der er svindlet gennem hele corona-perioden, patienter med hjerte/kredsløbsproblemer steg kraftig efter man startede vaccination i 2021, det blev forbudt at tale om, og anvende velkendt og godkendt medicin, kun de eksperimentelle mRNA stoffer måtte anvendes.

    For en del år siden måtte Morten Bødskov måtte gå af efter en nødløgn til Folketingets Retsudvalg (noget med Pia Kjærsgaard og Christiania)
    I dag indsættes han som forsvarsminister.

    Nogen tilgives, andre ryger ud i glemslens mørke

    Kommentar by k.m. — 4. februar 2022 @ 17:17

  28. @ 24 Cleon

    Du kan finde hans email adresse hvis du går ind på nettet og skeiver “politiassistent Henrik Bay-Aalborg,” så kommer et brev frem til en borger “Maria”.

    Kommentar by der Adler — 4. februar 2022 @ 17:18

  29. Kommentar by Henning Jensen — 4. februar 2022 @ 16:17

    Få fat i filmen “Chekist” her kan du se lidt o Trotskij og Lenins-processer.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 17:29

  30. https://noqreport.com/2022/02/03/fda-document-on-moderna-vaccine-approval-removed-from-agencys-website/

    derudover, Ursula von der Leyen anklages for ikke ville offenttliggøre sms-korrespondence med medicinalvirksomheder.

    Er der en EU-sms-slette-skandale på vej ?

    Kommentar by k.m. — 4. februar 2022 @ 17:31

  31. Kommentar by Polka — 4. februar 2022 @ 17:06

    Hvorfor forventer du noget af partier, der altid sparker til højre for dem selv? Ægte nationalister som Uwe Max Jensen, får ikke meget hjælp herfra.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 17:31

  32. Kommentar by k.m. — 4. februar 2022 @ 17:17

    Det er boomerne der har siddet på magten siden 80erne og har formøblet alt vi har kært, i den mellemliggende periode.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 17:32

  33. Boomerne i Konservative der i 70erne gik ind for import af gæstearbejdere og svinede dem til der tænke på danskernes ve og vel.

    Boomerne i Konservative der i 80erne “troede” det der kun ville komme få tusinde med Udlændingeloven af 1983.

    Boomerne hos Radikale Venstre og hos Socialdemokraterne, der gik ind for import af flere hundrede tusinde fremmed i 90erne.

    Boomerne i Venstre, Konservative der gik ind for import af flere hundrede tusinde fremmede i 00erne. Boomerne i DF der lod stå til, fordi de fik lov at komme med ligegyldige “stramninger”.

    Boomerne i Venstre, LA, Konservative, DF der lod masse-indvandring bølgen løbe ind over Danmark. Boomerne hos selv samme der ikke gjorde noget for at imødegå Marrakesh.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 17:37

  34. Boomer der har ladet medier, kulturliv og skoleliv stå til, så de unge nu er så sygeligt indoktrineret, at man ikke forstår at de Danskere.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 17:40

  35. Stop nu med ævl og kævl mellem generationer, mellem boomere og Gen X og Gen Y og Generation Selfie.

    Vi nationalt sindede, fra ung til olding, er en minoritet. Tænk på vores røde modstandere allevegne: I vores familier, skoler, medier, i politik, på sociale medier alle vegne.

    Hvis ikke vi står sammen mod indvandring og rødgardister, så er vi, så er Danmark fortabt.

    Vi skal have remigration, deportation, udvisning, landsforvisning af alle sorte og brune, alle der IKKE er danske, alle kulturfremmede.

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 17:40

  36. At der er Nationalsindet i enhver generation, ændre ikke på at visse generationer blandt det man kalder Boomerne og Millenials har fuldstændig ødelagt vesten med deres absurde selvforståelse og universal humanisme.

    Og hvordan kan vi enes, når Boomerne stadig knytter sig til åndsforladte civic-nationalist partier som Nye Borgerlige der går ind for befolknings-udskiftningen?

    De siger nej til MENAPT, men laver gerne aftaler om at importere 89.00 (husk af familiesammenførelser kommer med oveni) fremmede fra Indien, Indonesien osv.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 17:48

  37. Tjek partiernes ungdomsorganisationer og se hvor vanvittige holdninger de har.

    Med dem bliver alt kun værre

    God fornøjelse

    Kommentar by k.m. — 4. februar 2022 @ 17:49

  38. Kommentar by k.m. — 4. februar 2022 @ 17:49

    Hvem har sørget for vi nået til dette punkt?

    Hvem her støttet åndsforladt liberalisme, som ikke tog udgangspunkt i danskernes ve og vel, fordi økonomi åbenbart er det vigtigste? Hvem går stadig rundt og fortæller vi har brug for arbejdskraft udefra, så vi kan opretholde velfærdstaten.

    Tror du de unge sidder og styre erhvervslivet, er det de unge der har indrettet uddannelserne, er det de unge der ejer medierne?

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 17:51

  39. Jeg er dybt rystet over hvad Mit land er blevet til. Den nuværende retstilstand er ikke tilnærmelsesvis hvad Jeg er opdraget og uddannet til at forstå og respektere.

    I mine øjne lever Vi nu i en politistat med tankepoliti og forskellige regler for borgerne afhængig af deres politiske standpunkt. Det er IKKE holdbart.

    Der burde rejse sig et ramaskrig af forargelse og væmmelse over de af Vores politikere der af uvidenhed eller ondskab lader det ske.

    Fy for satan.

    Kommentar by Santor — 4. februar 2022 @ 17:53

  40. MENAP er den universelt anerkendte forkortelse for Mellemøsten inklusive Tyrkiet, Nordafrika, Afghanistan og Pakistan.

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 17:56

  41. Jeg vil stadig hævde Uriasposten og Snaphanen er at betragte som juridisk tilhørende USA og derfor kan afvise sigtelser for overtrædelse af den danske paragraf.
    In 2002, the Supreme Court again ruled in American Civil Liberties Union v. Ashcroft that any limitations on the Internet are unconstitutional.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Freedom_of_speech_in_the_United_States#Internet_speech,_online_forums

    Kommentar by Peter Buch — 4. februar 2022 @ 17:58

  42. Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 17:56

    Kan tåber som dig ikke holde deres kæft. MENAPT er betegnelsen, som også Udenrigsministerien bruger.,

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 18:00

  43. Kommentar by Peter Buch — 4. februar 2022 @ 17:58

    I hvilken nationalstat er Uriaspostens og Snaphanens servere fysisk placeret?

    Har geolokation på servere indflydelse på jurisdiktion?

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 18:02

  44. Udenrigsministeriet tager også fejl på dette punkt.

    Tyrkiet er med i bunken af lortelande i MENAP.

    Kommentar by Træt — 4. februar 2022 @ 18:12

  45. KineserSnot ønsker ny ledelse.
    Nye unge uspolerede politikere.

    Den tvivler jeg på når man gennemgår ungdomsprogrammerne.

    Det bliver bussines as usual, eller endnu værre

    Kommentar by k. m. — 4. februar 2022 @ 18:14

  46. [Søg på domæne webwiki.com] https://www.webwiki.com › uriasposten.net
    The web server used by Uriasposten.net is run by Peak 10 and is located in Jacksonville, USA. On this web server 14 other websites are hosted. The language of those websites is mostly english. Only a few websites on this web server are x-rated.
    In what country are Snaphanen.dk servers located in?
    Snaphanen.dk has servers located in the United States.
    What webserver software does Snaphanen.dk use?
    Snaphanen.dk is powered by “nginx” webserver.
    https://ipaddress.com/website/snaphanen.dk

    Kommentar by Peter Buch — 4. februar 2022 @ 18:19

  47. Their solution was to allow a party sued in a foreign state to petition the federal court located in the foreign state to take jurisdiction of the case. The concept was that the federal court system located in that state would be less inclined to be prejudiced against the out of state party, having been appointed by the federal government, paid by the federal government, and operated by federal statutes.

    This concept is called “diversity jurisdiction” and allows any party sued in the courts of a foreign state to immediately petition to “remove” the case from the foreign state court to the federal court located in that state.

    There are restrictions. For diversity jurisdiction to apply, all the defendants sued must be out of state.
    https://www.stimmel-law.com/en/articles/diversity-jurisdiction-federal-court-what-it-and-how-it-works

    Kommentar by Peter Buch — 4. februar 2022 @ 18:27

  48. […] Uwe Max Jensen, der blot har fået et visitkort fra Nordjylland Politis afdeling for ‘Personfarlig kriminalitet’, nægter sig skyldig. Han har i forvejen flere verserende sager. Fornyligt blev han frikendt for blufærdighedskrænkelse. Uriasposten […]

    Pingback by The Rape of Britain « Snaphanen.dk – Hastosee.com — 4. februar 2022 @ 18:33

  49. Kommentar by k. m. — 4. februar 2022 @ 18:14

    Jeg ønsker alle åndsforladte civic-nationalister på højrefløjen træder tilbage og lader fornuftige unge som dem i Generation Identitær tage over.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 19:22

  50. Well… med den paragraf må der jo foreligge en anmeldelse og være en anmelder, som ydermere skal have en kvalificeret grund til at anmelde.

    Det bliver da “sjovt” at se, om den kvalificerede grund er, at nogle 3´parter bliver ophidsede og truende.

    Kommentar by Asger Baunsgaard — 4. februar 2022 @ 19:47

  51. Straffelovens § 264 d:
    Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, som uberettiget videregiver … billeder vedrørende en andens private forhold eller i øvrigt billeder af den pågældende under omstændigheder, der åbenbart kan forlanges unddraget en bredere offentlighed.

    Mon det er fordi Uwe har lavet billeder, hvor Steffen Larsen og Asger Juhl optræder sammen med muhammedtegningerne? – ville ikke være et problem, his Danmark ikke var fyld med krænkelses-parate islamister…

    “Free Speech Blog
    Friday, 15 October 2021
    Knæfald for islam: Den Uafhængige sletter videoklip med Muhammedtegninger
    Det er ikke længere muligt at se det øjeblik, hvor Den Uafhængiges eftermiddagsvært Steffen Larsen viser Jyllands-Postens Muhammedtegninger. Journalisterne har redigeret og slettet alt, hvad, der kan støde truende og hadske muslimer.

    Seerne skal ikke snydes, så her er en rekonstruktion af den censurerede Muhammed-hændelse hos Den Uafhængige.”

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 4. februar 2022 @ 19:49

  52. Fyns Politi er lige blevet overhalet indenom af Nordjyllands Politi, i disciplinen islamslikning og censurstasidjøf, ser man.
    Det er ellers ikke nemt.
    Nå men klubben Uwe Max kommer i, har jo prominente medlemmer, fx Lars Findsen, Claus Hjorth og mange andre ordentlige mennesker-
    Mærkeligt nok ser man aldrig optøjs fede negerklodser og kriminelle mæhskægsbrægere eller grådige pampersvin som Pelle Dragsted i den klub?

    Kommentar by Hul igennem? — 4. februar 2022 @ 20:00

  53. -> nr. 51, Jøgen Nielsen:

    Mon det er fordi Uwe har lavet billeder, hvor Steffen Larsen og Asger Juhl optræder sammen med muhammedtegningerne?

    Hvs det var tilfældet, kunne man jo blot (ved lov) tvinge misdæderne til at slette billederne fra serverne. – Nej, Tankepolitiets mani med at stjæle computere og telefoner er selvfølgelig at man derved kan ‘høste’ e-mail-adresser o.s.v. på personer med forkerte meninger. Til senere brug.

    Hvilket igen, igen understreger nødvendigheden af at kryptere sin harddisk.

    Kommentar by Voldposten — 4. februar 2022 @ 20:43

  54. Kineser 19:22
    Kun dem på højrefløjen?
    Dækker du over den yderste venstrefløj?

    Kommentar by k. m. — 4. februar 2022 @ 21:28

  55. Kommentar by k. m. — 4. februar 2022 @ 21:28

    Ingen overse problemet med venstrefløjen, men overser der til gengæld gerne på højrefløjen og sætter derfor stadig sin lid til at en blå regeringen ledet af Konservative eller Venstre vil rydde op, fordi NB og DF kan støtte dem med et par mandater.

    Konservative og Venstre har medvirket til Danmarks ødelæggelse på samme facon som venstrefløjen.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 21:45

  56. Hvis VK er ude, hvem kan jeg som nationalsindet dansker så stemme på til folketingsvalget for mindre neger i Danmark?

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 22:36

  57. “Hvilket igen, igen understreger nødvendigheden af at kryptere sin harddisk.”

    Ikke så enkelt. Bruger man Windows Bitlocker, giver Microsoft dem en bagdør og bruger man noget, de ikke kan åbne, kan man holdes i fængsel, jeg ved ikke hvor længe, til man giver dem adgangskoden.

    Kommentar by Søren Ferling — 4. februar 2022 @ 22:43

  58. Jeg har Apple kryptering af SSD i min MacBook Pro og igen ny kryptering af min backup i iCloud.

    Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 22:45

  59. Kommentar by Cleon — 4. februar 2022 @ 22:36

    Stem på NB eller DF, men kuns hvis de ikke går på kompromis med deres krav.

    Kommentar by KineserSnot — 4. februar 2022 @ 22:49

  60. Løsningen må være at installere boobie traps i sine computere.

    Dhimmitibetjente uden hænder er ikke meget værd.

    Kommentar by Træt — 4. februar 2022 @ 22:51

  61. Uden overhovedet at være jurist, så er §264d ikke en § der kan bruges til at censurere ytringer i al almindelighed, kun de ting der kan påstå at høre under privatlivet forhold. Hvis Uwe har fabrikeret en karikatur uden at anvende eksplicitte private billeder, er politiet ude på et alvorligt skråplan.
    Kan vi ikke få en beskrivelse i ord af hvad Uwes misdåd er?

    Kommentar by Michael — 4. februar 2022 @ 23:08

  62. Uwe har lavet et fake-foto, hvor Steffen Larsen ser ud, som han holder muhammedtegningerne frem for sig – en hjernedød islamist kunne tro, at Steffen promoverer tegningerne.

    Som jeg citerede Uwe for i #51:

    “Det er ikke længere muligt at se det øjeblik, hvor Den Uafhængiges eftermiddagsvært Steffen Larsen viser Jyllands-Postens Muhammedtegninger. Journalisterne har redigeret og slettet alt, hvad, der kan støde truende og hadske muslimer.

    Seerne skal ikke snydes, så her er en rekonstruktion af den censurerede Muhammed-hændelse hos Den Uafhængige.”

    Løsning?
    1. Fjern tegningerne, eller
    2. Fjern islamisterne.
    Jeg stemmer for 2.

    PS.: Jeg lægger ikke et link – gætter på Kim ikke ønsker det (ellers havde han nok selv lagt det.)

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 4. februar 2022 @ 23:56

  63. Hvad er et Muhammed meme i denne konkrete sag?

    Kommentar by Kirsten Hildebrandt — 5. februar 2022 @ 00:21

  64. Kommentar by Santor — 4. februar 2022 @ 17:53

    Ja. Fascismen er nu også officiel politik som alle i FT bakker op om…også DF og NB…ellers ville de gøre noget derinde eller i medierne, hvis de kunne få lov.

    Verden er nu også her i Vesten, herunder DK, rablende sindssygt.
    Tiderne er som at se 1930´erne i bl.a. Europa, herunder Sovjet, Tyskland, Italien og Spanien, hvor anderledes tænkende forfølges på alle planer og i alle sammenhænge!

    Der er ingen der tør træde ved siden af og gøre noget ved det.
    Stort set hele befolkningen og især også de unge, går ind for det her. kun de fascistiske venstreorienterede må gøre og sige hvad fanden de vil…det er tilladt og bifaldes mere eller mindre…der er ingen der tør være kritisk og være modsat…så er man færdig i Danmark.

    Og det bliver meget værre…meget! Og det system vil vinde i de næste årti/årtier…forhåbentlig indtil det hele braser sammen!

    Så alt det vi i disse tider ser og hører i medierne og politisk, er kun et mellemspil…for om få år er islam og venstrefløjen totalt dominerende…og så kan det hele være lige meget.

    For så har vi en fascistisk politistat, bestående af fordummede hjernevaskede mennesker på alle planer og i alle sammenhænge. Med et absurd pseudodemokrati hvorom døgenigtene danser deres dødedans.

    Men tiden går og går og på et tidspunkt revner også dette system…alt har sin tid!
    Hvad der kommer bagefter ved vi dog ikke hvad bliver…man kan håbe på noget bedre…for snart kan det vist ikke blive værre…og dog…det bliver meget værre!

    Kommentar by Black Watch — 5. februar 2022 @ 00:26

  65. Ufiltreret politisk forfølgelse.

    Kommentar by Flaskeposten — 5. februar 2022 @ 05:29

  66. IES 13. …korrupt politi? Er vi ved at ligne England?
    Den tanke strejfer mig jævnligt. Det er det jeg frygter mest. Hvor galt står det til med politiet? Staten og statens institutioner har i en årrække været en “integrationsmaskine”. Hvor inficeret er politiet? (Og militæret?). Den farmaceutiske industri er helt oversvømmet.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 5. februar 2022 @ 06:34

  67. Der er masser af islam elskere ansat i politiet, især blandt lederne, der er der masser der stemmer på De Radikale og Enhedslisten.

    Flere blandt mine venner og familie er ansat i politiet, og hvad de sommetider fortæller, er så utroligt, at man næsten ikke kan være i sig selv, når man hører det..

    Kommentar by Christian Sørensen — 5. februar 2022 @ 06:45

  68. Kommentar by Kirsten Hildebrandt — 5. februar 2022 @ 00:21
    “Hvad er et Muhammed meme i denne konkrete sag?”

    Et bud er, det jeg nævner i #62 og #51.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 5. februar 2022 @ 07:09

  69. Retten til ytringsfrihed, frihedskamp i Canada, det luskede vaccineprogram –
    jeg mener dansk presse svigter totalt, måske fordi de er en del af problemet. Uddannede journalister burde kunne finde de samme oplysninger som mig, så hvorfor må vi ikke have åben debat? uanset hvor skæve holdninger folk har.

    Nancy Pelosi advarer sportsfolk til OL om at sige noget som helst negativ om Kina for ikke komme i klemme mens de er i landet.
    Det er da en indrømmelse der vil noget, selv fra hende der er ekspert i at tryne anderledes tænkende.

    tjek gerne denne på youtube, hvor Huckabee viser Trudeau´s kommentar til truckerne.
    DESPERATE Hypocrite Trudeau Throws the Sink at Trucker Protestors | FOTM | Huckabee

    Det virker noget overkill, at politiet konfiskerer al elektronik fra Uwe Max´ familie, man er da afhængig af en telefon eller pc som adgang til e-boks, banken og det offentlige, eller hvis man har downloadet sit kørekort til telefon

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 08:01

  70. DR fortæller lige nu om Biden, der praler af hvor mange job han har skabt.

    Der er ikke nye jobs, det er bare folk der vender tilbage til arbejde efter han beordrede dem hjem pga af coronanedlukning.

    Det er dårlig journalistik. Selv de forhadte mundbind produceres i Kina.

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 08:08

  71. Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 08:08

    Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden din gengivelse amerikanske nyheder og hijacking af kommntarsporet med dit Corvid19 nonsens.

    Kommentar by KineserSnot — 5. februar 2022 @ 08:18

  72. Tulsi Gabbard på Hannity show
    the power elite playbook : discredit an censor anyone who challenge their propaganda
    https://www.youtube.com/watch?v=DZtCIQSEgR4

    Tænk fremad. Hvis vi forestiller os et Great Reset fuldført, så går jeg ud fra sociale medier forsvinder, eller i det mindste gøres utilgængelig for de der ikke har partibogen i orden.

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 08:42

  73. KineserSnot hader sandheden

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 08:44

  74. Arabisk, muslimsk indvandring til Danmark (og Sverige) er gaven, der bliver ved med at give:

    Det var en 36-årig svensk mand med relation til bandemiljøet, der blev dræbt af skud på Vesterbro fredag aften.

    Vicepolitiinspektøren giver et kort signalement af de to mænd, som politiet formoder stod bag skyderiet.

    – Den ene er en mand, muligvis arabisk af udseende. Cirka 18-20 år, 170-175 centimeter høj og iført sort tøj.

    – Den anden er også en mand, muligvis af arabisk udseende. Han er lidt højere, 175-180 centimeter. Han er spinkel af bygning og også iført sort tøj.

    Lørdag morgen er der atter fred og ro på Vesterbro, men politiet er til stede i området med nærpoliti og betjente til hest.

    Så er stokroseidyllen tilbage på det hippe Vesterbro, og ens fancy, overpriset Berlin Döner kan indtages af den kreative klasse med fuldskæg, Christianiacykel og andelsbolig, som om intet af det dersens blodige, beskidte, arabiske, dominansdrab med skydevåben på åben gade var hændt i kvarteret blot 12 timer tidligere.

    Kommentar by Cleon — 5. februar 2022 @ 08:46

  75. rebelnews
    Concerned everyday Australians have been streaming into the nation’s capital all week, frustrated that the government has failed to hear their desperate cries for relief from the restrictions placed on them, with many losing their jobs and income to the government’s handling of the Covid-19 pandemic.

    Covid-19 nonsens !!!!! for helvede mand KineserSnot

    det er vores allesammens frihed der står på spil.

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 08:48

  76. afvist i off-topci

    Israel udset som “forsøgslaboratorium” for covid-vaccine

    det gik ikke godt, og medierne ved det.
    https://www.theblaze.com/op-ed/horowitz-the-country-the-covid-cultists-dont-want-to-discuss
    According to professor Yaakov Jerris, director of Ichilov Hospital’s coronavirus ward in Tel Aviv, “most of our severe cases are vaccinated.” “They had at least three injections,” Jerris told Channel 13 News in describing the typical COVID patient. “Between seventy and eighty percent of the serious cases are vaccinated. So, the vaccine has no significance regarding severe illness, which is why just twenty to twenty-five percent of our patients are unvaccinated.”

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 08:58

  77. thecovidworld(dot)com
    Former Pro Matt Le Tissier Calls For An Investigation Into The Sudden Rise Of Football Players Suffering Heart Problems

    Er det nonsens af kræve fakta på bordet ? at søge sandheden om de mange usædvanlige dødsfald

    Kriminelle myrder hinanden med skydevåben i København.

    Hvad hvis covid-“vaccine” er et biovåben ? skabt til at dræbe X-antal borgere

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 09:14

  78. Nu spørger mange, hvad der sker for Uwe Max, hvorfor myndigheder farer frem med ransagning af hans og familiemedlemmers hjem.

    Hvorfor må vi så ikke spørge hvad myndighederne har gang i mht. covid og eksperimentel medicin

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 09:22

  79. Hvad hvis covid-“vaccine” er et biovåben ? skabt til at dræbe X-antal borgere

    Hvad hvis min bare røv var et biovåben? Så har sølvpapirshattene noget at trutte i.

    Kommentar by Cleon — 5. februar 2022 @ 09:33

  80. Hvordan i hele hule helvede kan det på nogen måde være lovligt for politiet at ransage datterens lejlighed, hvis sagen kun drejer sig om Uwe Max?

    Kommentar by Elgeprut — 5. februar 2022 @ 09:35

  81. nordjyske : – En dreng var i svømmehallen med sin mor, og pludselig er han af ukendte årsager ukontaktbar i forbindelse med sit ophold i vandet, og man yder førstehjælp til ham på stedet, oplyser vagtchef hos Nordjyllands Politi, Karsten Højrup Kristensen.

    “We previously didn’t think this was possible,” the doctor explained. “When we looked at myocarditis before Covid-19 vaccination, you almost never saw it before puberty. It basically just didn’t happen.”

    McCullough cited CDC data showing an alarming connection between Covid shots and an increase in negative health impacts in tests done on kids aged 5-11.

    “Since children this age have a negligible symptomatic presentation for Covid-19, and it’s likely the majority are now Covid-recovered, to sustain this type of damage and injury is not acceptable,” Dr. McCullough told Jones.

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 09:37

  82. Hvornår stopper den falske journalist med at skifte alias?

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 09:43

  83. Hvad sker der i Danmark? Jeg tør vædde på, at politiet ikke sendte fire mand, da “unge” stak en person ned ved Frederikssund Station i går. Men det er selvfølgelig også klart vigtigere at få fjernet en tegning fra historiebøgerne.

    Kommentar by Michael — 5. februar 2022 @ 10:03

  84. Vi har ikke stået i større slag mellem ondt og godt siden 2.verdenskrig.
    Canadiske truckers bakkes op af landmænd og medborgere på begge sider af USA/Canadisk grænse.
    Kamp for ytringsfrihed, retten til: “min krop, mit valg”
    Vi ser galskab og tyrani stikke sit grimme fjæs frem overalt, som om alle young global leaders kappes om at blive overhoved i den ny verdensorden.

    Nogen ødelægger kostbart kunstværk fordi de er utilfreds med noget der skete for flere hundrede år siden, næsten uden konsekvens for hærværksmænd m/k.

    Der er lighed for loven, men nogen kan åbenbart tillade sig mere end andre. Hvad med dem der plastrer indre by i København til med grafitti, fx slogan som fuck kapitalismen

    Hvad gør myndighederne ved “revolutionære aktivister” på den yderste venstrefløj

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 10:38

  85. Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 09:22

    Fordi tråden ikke handler om Corvid19 din kæmpe sinke. Få nu noget pli.

    Kommentar by KineserSnot — 5. februar 2022 @ 10:39

  86. Hvor mange multikunstnere er der i Folketinget ?
    Trine Bramsen må være een af dem.

    Fra den ene dag forsvarsminister til transport og ligestillingsminister.

    Man har fornemmelsen af Danmark styres af lobbyister og et ikke-folkevalgt embedsværk.

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 11:00

  87. Disse politisvin har intet at gøre i Datterens lejlighed. Såfremt de havde ed dommerkendelse dertil også.

    Og så vil jeg lige sige: Op i røved med Kineservirusen.
    Hele danmark er blevet snøret, i hvertfald 70 % har fået et FIX.
    Her er en særdeles gog video, hvis den da ikke er nedtaget af censursvinene på tuben.

    https://youtu.be/YTuUm-Lf1sA
    CORONALØGNE: Er du klar til 4. stik (Fix)

    Må denne video ligge på YouTube? Eller er fakta, udtalelser fra “eksperterne” og politikerene selv og mine kommentarer (farlig) medical misinformation af det danske folk? KH Thomas Soltau

    Kommentar by Charles Nielsen — 5. februar 2022 @ 11:07

  88. Enten ignorerer man fakta om covid og såkaldt vaccine fordi man er involveret i agendaen, eller man er for dum til at forstå det der sker.

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 11:46

  89. # 11:46 er rettet mod KineserSnot og Umulius(Cleon)

    Kommentar by k.m. — 5. februar 2022 @ 12:07

  90. Naturligvis er en ytring personfarlig. Dhimmistrisserne kan jo ikke have,at alle går rundt og siger deres mening. Højesteret,som burde beskæftige sig med at kontrollere at Galeanstalten Folketingets medlemmer ikke udskriver grundlovstridige regler,sidder på deres hænder og jubler over deres skatteyderfinansierede høje lønninger. Men bare rolig folkens. Vi har heldigvis en justitsmedister,som kan forsvare deres søvngængeri.

    Kommentar by Nielsen — 5. februar 2022 @ 12:11

  91. #k.m. Det ER rigtigt covid-tingen er en katastrofe. Hvis det er rigtigt med de ca70% der HAR fået sprøjten , så ER det virkelig en svær tid vi kan risikere at have foran os. islam står stadig i landet. Og som jeg har forstået , var kulturberigerne langt mere Utilbøjelige til at ta sprøjten,- de autoritært underlagte danskere. Danskerne ligner meget mere det totalitære idag , end de fundamentalistiske kræfter der kom til os udefra. Vi er blevet som dem , totalitære – meget mere end de blev som os. Islam har allerede vundet meget.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 5. februar 2022 @ 16:20

  92. #13 – Ja, desværre. Bøllestaten er for længst her også.

    Kommentar by LarsB — 5. februar 2022 @ 18:38

  93. #67 by Christian Sørensen.
    Tak for respons. Kan du fortælle mere ko kret hvad det drejer sig om.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 6. februar 2022 @ 04:08

  94. Artiklen giver ikke mening. Der er noget bloggeren ikke fortæller; hvad er grundlaget for ransagningen?
    Har Uwe Max været ved at skide på gulvet endnu en gang? Måske blev der fundet spor af afføring på Ibbi Pippi, så man søgte efter video evidens fra episoden.

    Kommentar by Søren — 2. maj 2022 @ 15:14

RSS feed for comments on this post.