17. februar 2022

Insider om MeToo-krigeren Cramon: Kvindelige krænkere ‘er langt mere udspekulerede og ondsindede’

‘Hun er blevet mere mandig. Lidt dårligere til at lytte. Lidt mindre optaget af andres følelser. Og lidt mere et røvhul’, skriver Politiken, i forbindelse med et portræt af den kvindelige iværksætter Catharina Christiansen. Hun er blevet lidt mandig, og hermed lidt et dumt svin. Redaktionelt misandri, så at sige.

Jeg har flere gange skrevet om Anne Katrine Cramon, der ofte kan høres i Ditte Okmans ‘Det vi taler om’, hvor hun revser enhver mand der forholder sig rationelt til MeToo-hysteriet. Herunder lidt fra en opdatering af Katrine Daugaard, der er folketingskandat for Liberal Alliance, Cramons tidligere arbejdsgiver – Kan man sætte køn på krænkere? Og ja, hun taler om Cramon.

“… hvorfor undlader pressen, meningsdannere og metoo-forkæmpere at forholde sig til, at kvinder i meget høj grad også kan være, og er, krænkere – både over for kvinder og mænd?

… hvor mænd måske primært er seksuelt krænkende, og nogle gange i kombination med en magtposition, så er det min erfaring, at kvindelige krænkere i stedet er langt mere udspekulerede og ondsindede.

Kvinder udskammer og bruger deres magt til at true, og de gør alt for at styre og manipulere mennesker, der de indgår i en gruppesammenhæng. God gammeldaws mobning oplever jeg faktisk udelukkende fra kvinder. Det er f.eks. små fornedrende kommentarer som ‘nu er du jo ikke den hurtigste knallert på havnen,’ eller ‘puha, det skal godt nok skæres ud i pap. Der bliver da lidt at se til, når du skal forstå et helt partiprogram. Ser i øvrigt frem til flere af dine udlægninger om liberal politik. Det er yderst underholdende.’ Eller hvad med den her: ‘Hold da op, LA skraber bunden for kandidater!’

Det kan også være mere manipulerende og ondsindede beskeder som for eksempel den her: ‘Var forresten sammen med LA-folk i går. Vi vendte også dig. Lad mig sige det sådan. Det er sgu ikke begejstring man møder, når talen falder på dig. Tror sgu, de fleste synes, du hører mere til i luksusfælden end i LA.

Trusler kommer der også fra de magtfulde kvinder. Et eksempel på en jeg har modtaget lyder sådan her: ‘Jeg håber, du ved, hvad du laver. Jeg har intet problem med at sætte et tog i gang med de ting jeg ved om dig.’ Samme magtfulde kvinde truede senere samme dag med, at hun ville ’sprænge bomben.’ Hun hentydede til en oplysning om, at et af mine familiemedlemmer har været udsat for en alvorlig seksualforbrydelse. Selv ser jeg nu ikke nogen ‘bombe,’ da jeg hverken er krænkeren eller offeret i den pågældende sag.

​Er der intet andet end rendyrket ondskab i sådan en trussel? Jo, for der ligger også en helt anden pointe – og den skal vi have frem nu: Kvinder kan sagtens være krænkere!

(AK Cramon om Katrine Daugaards beskyldninger, Facebook, 16. februar 2022)

Oploadet Kl. 01:39 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/125054/trackback

27 Comments »

  1. Initiativet til c 85 % af alle skilsmisser foretages af kvinden. Vive Biologisk er mænd programmeret loyal. I modsætning til kvinder , der i urhjernen er programmeret som et hundyr. I forhold til andre lande er aflivningsraten af kvinder i Danmark pr 1 mill indb. blandt verdens laveste. Så der kan kun ske” fremskridt”

    Kommentar by dansker — 17. februar 2022 @ 02:01

  2. Minder mig om Ida Auken og hendes sexistiske mobning af Paludan og hele Stram Kurs-segmentet af mænd, med knibeøvelser bag ham inden debat og sloganet Stram Kusse.

    Kommentar by KineserSnot — 17. februar 2022 @ 06:45

  3. Generelt set så har Politiken, lagt spalter til meget mobning af folk til højre for midten de sidste 20 år.

    Kommentar by KineserSnot — 17. februar 2022 @ 07:30

  4. Kvinde er kvinde værst!

    Kommentar by Bastardo — 17. februar 2022 @ 08:57

  5. 3, 07:30:

    —-> de sidste 100 år.

    Kommentar by Bastardo — 17. februar 2022 @ 08:58

  6. Citat: “Kvinder udskammer og bruger deres magt til at true, og de gør alt for at styre og manipulere mennesker, der de indgår i en gruppesammenhæng”.

    Er Old Joe Biden skabskvinde – hen passer på beskrivelsen?

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. februar 2022 @ 09:13

  7. Kommentar by Bastardo — 17. februar 2022 @ 08:58

    Jeg er ikke så gammel, men du har sikkert ret.

    Kommentar by KineserSnot — 17. februar 2022 @ 09:14

  8. Kommentar by Gustav Jensen — 17. februar 2022 @ 09:13

    Joe Biden er totalt irrelevant i denne samtale. Forhold dig nu til indlægget.

    Kommentar by KineserSnot — 17. februar 2022 @ 09:15

  9. Kommentar by KineserSnot — 17. februar 2022 @ 09:15.

    Joe Biden er da ikke irrelevant, hvis han psyke er feminin. Han tér sig i hvert fald som en hysterisk bazarkælling, der sælger rådne fisk.

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. februar 2022 @ 09:18

  10. Det slog mig lige at de to gange jeg er blevet truet på mit levebrød og ære, i arbejdssammenhæng, begge gange er udført af kvinder.

    Kommentar by Frafalden Moderat — 17. februar 2022 @ 09:18

  11. MeToo mener også at kvinder oftest er intigrante i Deres magtspil :-).
    Vil dog politisk set ikke lægge min hånd på deres lår i den forbindelse:-) :-) :-). Sådan rent radikalt udtrykt :-):-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 17. februar 2022 @ 09:20

  12. Kommentar by Frafalden Moderat — 17. februar 2022 @ 09:18.

    Me too. Hell has no fury like a woman scorned.

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. februar 2022 @ 09:21

  13. Kommentar by Gustav Jensen — 17. februar 2022 @ 09:18

    Joe Biden har intet at gøre i dette danske sammenhæng.

    Kommentar by KineserSnot — 17. februar 2022 @ 09:24

  14. Søren Espersen går galt i byen igen, igen og forsvare Cramon og hendes modbydelige adfærd.

    https://twitter.com/espersendf/status/1493918260454215684

    Hvornår går han på pension? Han gør DF til grin.

    Kommentar by KineserSnot — 17. februar 2022 @ 09:49

  15. Der er selvfølgelig en grund til at mænd, der taler ligeud af posen, kalde dem kællinger ;)

    Kommentar by Santor — 17. februar 2022 @ 10:17

  16. Kommentar by KineserSnot — 17. februar 2022 @ 09:24.

    Ikke andet, end at Old Joe Biden er Danmarks reelle hersker. Se bare hvordan sosserne vimser omkring ham og forsøger at gætte og opfylde oldingens hedeste ønsker. Jeg skammer mig over at være kontrolleret og styret ligesom 5 millioner andre danskere af et senilt gammelt udenlandsk fjols.

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. februar 2022 @ 11:47

  17. Jeg har det svært med typer som Ane Kirstine Cramon. Hun har også fortalt på Instagram hvordan Anna Thygesen kom hen til hende på hendes første arbejdsdag og hviskede “fisse” i øret på hende…Når det sker kvinde til kvinde er det åbenbart sejt, når det er mand til kvinde er det en krænkelse!

    Kan desværre/heldigvis ikke finde hende på instagram mere, så I må tro mig på mit ord

    Kommentar by redneck — 17. februar 2022 @ 11:55

  18. Afdankede, udbankede, fallerede og afpillede nasseludere og studieværter viser bare deres desperation over intet reelt at kunne…

    Kommentar by Hul igennem? — 17. februar 2022 @ 12:01

  19. …Måske er det et overgangsalderfænomen? Tørkussesyndromet- indtræder ved ca. 42-46 års alderen når afblomstringen ikke kan skjules mere.

    Kommentar by Hul igennem? — 17. februar 2022 @ 12:03

  20. AKC er vist det man kalder medieliderlig. Intet er for småt eller privat til at kunne bruges i promoveringen af hende selv og hendes selv igen

    https://www.berlingske.dk/kommentatorer/anne-kirstine-cramon-det-loeber-mig-koldt-ned-ad-ryggen-hver-gang-vi

    Kommentar by redneck — 17. februar 2022 @ 15:08

  21. Stakkels lille sølle snowflake…

    Kommentar by Revisoren — 17. februar 2022 @ 21:48

  22. KineserSnot — 17. februar 2022 @ 09:49:

    Pinligt tweet fra Søren Espersen, som tilslutter sig koret af mandehadende feminister, han er helt til grin, cuck.

    Kommentar by Peter Nielsen — 17. februar 2022 @ 22:09

  23. Søren Pinds desperate forsøg på at redde sit eftermæle er legendariske. Intelligent, som han er, har han indset, at han vil blive husket af Danmarkshistorien som een af de mest usle skikkelser i dansk politik. Derfor fremkommer han sommetider med absurde kommentarer. Bedst kendt af alle er dengang han løgnagtigt påstod, at staten på hans foranledning havde indkøbt tusinder tons pigtrådshegn, som skulle have været anvendt som grænseværn, hvis det skulle blive nødvendigt. Ingen andre politikere end han selv kendte noget til det. Svindel og humbug. Det var LØGN.

    (Imens vadede “flygtninge” i tusindtal rundt på de danske motorveje, hvilket skete på Søren Pinds vagt. Han tiljublede dem ligefrem.)

    Han er ussel og en skamplet for Danmark. Det gik faktisk op for ham, at det forholder sig således.

    Kommentar by Arne Torp — 17. februar 2022 @ 22:12

  24. Fra min bedre halvdel, der arbejder et sted domineret af kvinder, ved jeg direkte fra frontlinjen, hvor ubehagelige kvinder kan være mod hinanden. I den sammenhæng er woke-ideologien, hvor den vestlige mand som gruppe nedgøres og udskammes og kvinder og minoriteter omvendt gøres til moralsk overlegne, meget underholdende i al sin hykleriske falskhed.

    Det er vitterlig de mest intrigante, magtsyge og følelsesstyrede typer, der gennem de sociale mediers muligheder for at sætte dagsorden giver woke-ideologien det momentum, den har i dag.

    Kommentar by traveler — 18. februar 2022 @ 07:34

  25. Emnet er lige nu til debat i Presselogen på TV2 Fake News.
    Den lille frøken Cramon sidder igen og vræler over, at nogen tillader sig at have en anden mening end det lille snowflake…

    Kommentar by Revisoren — 20. februar 2022 @ 10:25

  26. En yngre kvindelig “forsker” konkluderer lige nu uimodsagt i Presselogen, at de mest udsatte debattører i Danmark er muslimer, flygtninge og kvinder.
    Den såkaldte chefredaktør Tom Jensen fra Berlingske lægger fladt ned og undskylder…

    Kommentar by Revisoren — 20. februar 2022 @ 10:41

  27. Emnet er til debat i Presselogen på TV2 Fake News.
    Den lille frøken Cramon sidder igen og vræler over, at nogen tillader sig at have en anden mening end det lille snowflake…

    Kommentar by Revisoren — 20. februar 2022 @ 10:25

    Presselogen er tåkrummende politisk korrekt og woke, også med den små frøken Cramon, der sidder og vrøvler i sin sorte satinkjole.

    Kommentar by Cleon — 21. februar 2022 @ 18:09

RSS feed for comments on this post.