27. februar 2010

DR slører Muhammed

Nogle få år med et højtråbende muslimsk mindretal, har sat journalistikken 100 år tilbage. DR Update, lørdag formiddag.

  • 26/2-10 BT – DF lægger Muhammed-tegning på hjemmesiden.
  • Oploadet Kl. 23:53 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer
    Arkiveret under:

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/12507/trackback

    22 Comments »

    1. D er til grin.

      Man bør sende en klage ind til dem. Er det ekskommunisten Mollerup der står for behandlingen?

      Kommentar by Fritænker — 28. februar 2010 @ 00:06

    2. Det er da dybt krænkende for Kurt Westergaard, at de på vores elskede public service(?)kanal forvrænger hans kunstværk, til ukendelighed.

      Kommentar by Ab initio — 28. februar 2010 @ 00:09

    3. Føj for modbydelig censur, hvad bliver det næste kommunist og de “pæne” politiske korrektes støjsender (D)DR sløre, kvindernes hovedhår???
      Og DET tillader de sig for mine penge!
      Hvornår har (D)DR sidst sendt licens lars ud i et muslimsk ghetto område? sikkert aldrig, fordi det for farligt, så det kun mine penge de bruger til at tryne mig! så enkelt er det.

      Når nu de lalleglade politiske korrektes våde drøm om moskeer med minerater snart (desværre) bliver indført i DK, så lad da denne public service overgå til minerat skrigeriet, og jeg bliver fri for at betale til (D)DR. Forskellen er alligevel den samme! bortset fra jeg slipper for at betale til støjsenderen (D)DR.

      Bekæmp i slam, fyr alle (D)DR medarbejderne!

      Kommentar by li — 28. februar 2010 @ 00:45

    4. @ li

      “Og DET tillader de sig for mine penge!”

      De tillader sig skam mere end det. Se lige dette tilfældigt udvalgte klip fra DR Ramasjangs nye serie “Specialklassen”:

      http://www.youtube.com/watch?v=BiSIMDSRs50&feature=player_embedded

      Kommentar by Egtvedpigen — 28. februar 2010 @ 00:55

    5. – Pdas er det da fint endelig at se muhammed “tværet ud”…

      – Husk anti-licens-tvangs-demo’en på lørdag!

      Kommentar by Sleepvalley — 28. februar 2010 @ 02:02

    6. Jeg både væmmes og græmmes……Hvad er det dog 68-er generationen via de altid falske levebrødspolitikere har gjort ?

      Tænker folk dog slet ikke på det Danmark (ja europa for den sags skyld)fremtidige generationer skal bebo ?

      Er danskerne virkeligt så bedøvende ligeglade, og måske vigtigere husker folk virkelig så elendigt at de ikke engang kan huske hvordan DK var for bare 25 år siden, før islam via EUrabia med Danske levebrødspolitikeres sanktion satte sine spor i form af en eksplosion af kriminalitet samt alle de andre horible udgifter især muslimer belaster Danmark med, for da slet ikke at tale om de litervis af danskeres blod islam med danske levebrødspolitikeres hjælp har kostet.

      Ak ja det går støt og roligt imod enden, dette knæfald af DDR,Politiken (og alle værnemagerpolitikerene) er bare endnu et søm i Danmarks/Europas kiste.

      Hvordan kan Danskerne dog holde ud at se på det ?

      Hvornår siger vi fra ?

      Hvornår begynder også vi at slås for vore værdier,kultur og fædreland ?

      Jeg kan simpelthen ikke tro at jeg er den eneste der bliver syg helt ind til marven over historier som denne, ja og over islam generelt.

      Sådan frit efter hukommelsen sagde den gamle A.P Møller til studenterne i 1942.

      – Den dag ungdommen ikke mere har noget de er beredt at udgøde deres blod for, den dag må et sådan folk forgå.-

      Det citat passer sgu også meget godt nu skulle jeg mene !

      Kommentar by Whodares — 28. februar 2010 @ 04:18

    7. Højtråbende muslimsk mindretal står der skrevet.
      Minoriteter taler der også om og minoritetsforskning er blevet big
      business.
      Helt ærligt, det vi har her i landet er vel danskere,flygtninge og indvandrere.
      lagde mærke til at for 10-15 år siden begyndte muslimerne, at tale meget om at være en minoritet. Forfulgt forstås, her i landet.
      Aldrig nogen sinde er en forfulgt minoritet blevet hjulpet så meget.
      Desværre.

      Kommentar by pk — 28. februar 2010 @ 08:40

    8. Absurd!

      Kommentar by WilliamJansen — 28. februar 2010 @ 09:08

    9. Men det er galt med censur overalt i Europa. Jeg faldt over denne som jeg først troede var en joke:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Bundespr%C3%BCfstelle_f%C3%BCr_jugendgef%C3%A4hrdende_Medien

      Men den er rigtig nok – og så står der sjovt nok “Germany is the only western democracy with an organization like the BPjM.”

      Men I Danmark og andre lande klares censur decentralt. Det gør det bl.a. fordi fast pensum blandt danske journalister siden konciperingen har været Herbert Marcuse’s essay om “Repressiv Tolerance”. Næsten alle danske journalister kender dette ret berømte essay og mange (vel de fleste) arbejder efter det.

      Det forklarer jo meget.

      Kommentar by Sigwar — 28. februar 2010 @ 09:13

    10. Selvfølgelig censurerer DR – hvad havde I forventet ? journalistik ? ærlighed ? integritet? mandsmod? tolerance ? upartiskhed?

      Ingen af disse klæbe særlig godt til DR og det véd vi der besøger denne blog jo allesammen.

      Det er dog stadig rystende når det sker og at det sker SÅ åbenlys!

      Kommentar by Vantroende — 28. februar 2010 @ 09:15

    11. Dansk Folkeparti har fjernet Muhammed-tegningen fra historien. Ingen yderligere forklaring. Tjek selv efter:

      http://www.danskfolkeparti.dk/DF_Politiken_er_pinlig.asp

      Kommentar by WilliamJansen — 28. februar 2010 @ 09:21

    12. […] Uriasposten […]

      Pingback by Dansk Folkeparti kan selv være pinlig « Bohemian Rhapsody — 28. februar 2010 @ 09:37

    13. […] Politikens chefredaktør har travlt med at krybe for islam, DR kryber for islams billedforbud, Københavns Kommune vil opføre stormoskeéer, er der  forfølgelse af anderledestroende efter […]

      Pingback by Grækenland, Europas brandudsalg? « Snaphanen — 28. februar 2010 @ 11:50

    14. Boykot den islam-elskende lortekanal.

      Kommentar by Morten P — 28. februar 2010 @ 12:27

    15. Tvangslicens financieret fejhed!

      Mon DRs medarbejdere går hjem og skammer sig eller føler de sig istedet som en multikulturel avantgarde?

      Sikkert det sidste!

      Uvidenhed og selvretfærdighed er en dræbende cocktail.

      Kommentar by Dillerdreng — 28. februar 2010 @ 12:35

    16. Ja så vandt islamisterne, trist

      Kommentar by Andreas — 28. februar 2010 @ 13:44

    17. #6, Whodares: “… Sådan frit efter hukommelsen sagde den gamle A.P Møller til studenterne i 1942.

      – Den dag ungdommen ikke mere har noget de er beredt at udgøde deres blod for, den dag må et sådan folk forgå.”

      Så er det sgu godt at de har X-Factor og Paradise Hotel. Ellers var der virkelig grund til at bekymre sig.

      Kommentar by Anonym — 28. februar 2010 @ 14:20

    18. 17.Anonym

      Det må siges : det er en fantastisk ungdom, der får sendetid i X-Factor og Paradise Hotel !

      Sådan en ungdom kan de ældre sætte lid til, for hvor er de begavede og dygtige, de er toppen af dansk ungdom!

      Tror jeg da, for jeg anvender altså ikke tid på disse udsendelser, da jeg så skal opholde mig hos min nabo.

      Men så vidt jeg kan forstå må det være sådan, for hvorfor udsender DR ellers sådanne programmer, og det gennem flere år, hvis de ikke er kvalitative i top ?

      Nå ja, vel fordi danerne helst skal forblive i deres snorksovende tilstande, hvor de kan manipuleres rundt med af magthaverne og meningsdannerne.

      Kors for et niveau !

      Jeg håber ved gud, der er mange, mange flere af danske unge, der har andre interesser og en anden hensigt med deres liv end disse DR anvender i deres bedøvelsesmiddel-programmer.

      Kommentar by Vivi Andersen — 28. februar 2010 @ 16:17

    19. DF er den danske nations redning. Der er jo ingen andre der gider. Regeringspartierne nyder fyrsteligt godt af at DF laver det beskidte arbejde og tager hele slagsiden af udemokratisk voldelig tilsvining og attentater fra venstrefløjen og islamisterne.

      Det er bandekrig mod staten. Og Banden hedder Helle Tomhed, Willy rygslikker, AFA-voldsliderlige tabere, Pernille se min fede navle i spejl, Mogens krykkeloft, Thøger hvalspæk, Mette fredslikkersen, Line Barstol, Ole kujon, Per lyserødsen, KBHs bulldozer-Klaus dumklam, Mikkel væmling og deres allesammens lille buddha-guru Frank slim-ålen… og selvfølgelig hele den muslimske sektor.

      Men på toppen står dog Danmarks Røvhul, som giver den som meningsskaber og trendsetter og fører sig frem som rette herrefolk at være.

      Hvor mange milliarder har deres landsforrædderi indtil nu kostet? Hvor mange liv har de i på samvittigheden? Hvor mange blodpenge har de fået?

      Tænk hvis DR havde skildret virkeligheden i stedet for deres røde propaganda og massive fortielse?

      DR står for dumhed. Venstrefløjen står for dumhed. Uansvarlighed. Alt der er lavt og kriminelt er lige noget for venstrefløjen. Næsten alle narkomaner starter deres misbrug hos venstrefløjen. Venstrefløjen er laizes faire og skid på det hele. Forsømmelse, omsorgssvigt, ligegyldighed, selvopgivelse.

      Venstrefløjen elsker barnlig uansvarlighed, hvor andre skal tørre dem i enden, mens de kagler op om en fiktiv retfærdighed. De elsker demokratiet, fordi det betyder at de kan rage enorme summer til sig. For DR er psykopater bare helte, der altså lige er blevet samspilsramte. DR holder altid mere med forbrydersvinet end med ofrene.

      DR er pædagogernes TV. Det er her de kan få lært de klicheer, der skal undskylde dem, at de ikke løfter noget ansvar for noget som helst, selvom de hæver masser af løn. DR er populisternes TV, hvor parolerne bliver udsagt, som fra en minaret, så fåreflokken kan ledes mageligt og tanketom rundt i manegen.

      DR er indbegrebet af po-rekthed. Selvfølgelig må DR gå foran i selvcensuren, det manglede da bare. Enhver chance for at slikke de kommende muslimske vælgere op af ryggen, må ikke gå til spilde. I DR er sagligheden altid ilde hørt og skal undertrykkes og glemmes.

      Når vi nu alligevel er på vej mod middelalder-samfundet, er det vel på sin plads at de 3000 ansatte på DR, stilles op på rådhuspladsen til offentlig kagstrygning for landsforræderi. I demokratiets ånd kan de alle få samme behandling. Disse mennesker skal huskes og straffes.

      Luk lortet. DR står ikke til at redde. Med DR vil Danmark aldrig genskabes som et frit land.

      Kommentar by Nanoligator — 28. februar 2010 @ 17:43

    20. At Westergaards muhammedtegning fjernes fra DR’s hjemmeside viser hvor vigtig religionskritik er – og at det nærmer sig at vi ikke mere har religionsfrihed i Danmark. Religionsfrihed indebærer retten til at kritisere religion og til at tage afstand fra religion – også i tegning, skrift og tale. Islam lader til at have meget svært ved at tåle modsigelse og kritik og lader ikke til at tåle uenighed eller vestlige frihedsværdier. Det går ikke i et vestligt demokrati.

      Religionskritik er magtkritik.

      Kommentar by Liva — 28. februar 2010 @ 18:27

    21. […] beretter Uriasposten så, at DR igen har sløret en […]

      Pingback by Morten Sørensens blog » DR slører Muhammed igen — 28. februar 2010 @ 23:45

    22. […] blogger Uriasposten posted a screen-capture of how Danish broadcaster DR reported about the DPP […]

      Pingback by Denmark: Politiken apologizes, everybody censors | allah.eu — 1. marts 2010 @ 16:18

    RSS feed for comments on this post.