21. februar 2022

Siddique lancerer ‘modstandsbevægelse’ inspireret af racistiske ‘Black Panther Party for Self Defense’

Da medierne systematisk undlod at omtale Stram Kurs, forsvandt partiet stille og roligt ud af dansk politik. I disse uger forsøger Sikandar Siddique manisk at holde liv i Frie Grønne, og medierne står i kø for at interviewe manden om hans politiske projekt. Nu lancerer han så en ‘modstandsbevægelse’ inspireret af den racistiske Black Panther-bevægelse, og man skal se langt efter den kritik, der blandt andet har ramt Generation Identitær. Konkret husker jeg lektor Moritz Schramm, der mente befolkningsudskiftnings-narrativet havde ‘en handlingsgenererende dagsorden’. Forbind selv punkterne.

Fra Berlingske.dk – Med inspiration fra en militant organisation vil Sikandar Siddique starte en modstandsbevægelse (kræver login).

“Helt centralt står udbredelsen af partiets Frie Grønne Pantere, der udgøres af frivillige landet over. Frie Grønne Pantere, der er skabt med inspiration fra fortidens amerikanske borgerrettighedsbevægelse De Sorte Pantere – indleder i slutningen af februar en danmarksturné for at ‘mobilisere og rekruttere borgere, ’så vi kan klæde dem på til at være politiske’.

Vi er blevet inspireret af, at De Sorte Pantere skabte myndige borgere. Vi vil det samme. Vi er en demokratisk revolution, der skal medvirke til at klæde folk på ved at give dem en politisk stemme,’ siger Sikandar Siddique om panterne, der ifølge ham skal være en ‘nærdemokratisk aktionsgruppe’.

De Sorte Pantere, Black Panther Party for Self-Defense, som udelukkende bestod af farvede borgere, var en aktivistgruppe, der blev stiftet i 1966 i forsøget på at opnå lighed mellem hvide og afroamerikanere. Gruppen patruljerede blandt andet i udsatte boligområder for at beskytte farvede borgere mod politivold. Senere udviklede gruppen sig til en marxistisk gruppe, der blandt andet opfordrede til, at afroamerikanere var bevæbnede…”

(Frie Grønnes Sikandar Siddique og inspirationskilden Black Panther Party for Self Defense)

(Facebook: 77-årig Siddique-støtte: “Black Panter party var voldsomme og smukke.”)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/125154/trackback

37 Comments »

  1. Er det ikke nemmere bare at fusionere Frie Grønne med moderpartiet Hizb ut-Tahrir?

    Kommentar by Revisoren — 21. februar 2022 @ 13:28

  2. Ja…hvor fanden er nu min kalashnikov?
    Så sku´ de fandme se demokratisk modstandsbevægelse…!

    Galehuset Danmark!

    Kommentar by Black Watch — 21. februar 2022 @ 13:43

  3. Glimrende. Lad os håbe han får succes, så det også bliver legitimt at have et parti for folkedanskere.

    Kommentar by Felix Krull — 21. februar 2022 @ 13:48

  4. Altså endnu et tæskehold, hvor målet er den hvide, kristne, heteroseksuelle mand. Det ender galt for Sikander, som det endte for racisten, morderen, kvindehaderen og terrorsympatisøren Malcolm X, der jo er lavkastepakistanerens store, udtrykte forbillede. Malcolm X endte som bekendt med at blive slået ihjel af sine egne.

    Den formildende omstændighed omkring SS er, at han formentlig slet ikke selv forstår hvad han selv siger, og hvilke kræfter han sætter i søen. Det kommer til at ramme ham i nakken. Det bliver hans egne der fører kniven, ikke de danskere som er genstand for hans racistiske fordomme og ukontrollerede, galopperende had.

    I sidste ende bliver det dem han hader og foragter, som må beskytte ham selv imod de onde kræfter han søger at oppiske i vort land.

    Kommentar by DavidK — 21. februar 2022 @ 13:55

  5. Sikandar Siddique bekræfter endnu engang at han åndeligt er en grønsag, så han henvender sig til en gruppe der desværre er uhyggelig stor.

    Kommentar by bjarne Binee — 21. februar 2022 @ 14:02

  6. Ved ikke hvad der er værst, dens ubegribelige dumhed eller dens altoverskyggende racisme.

    Kommentar by Mads kering — 21. februar 2022 @ 14:29

  7. Er ikke mere brug for en effektiv borgerrettighedsbevægelse i hans hjemland, Pakistan? Eller synes Skidkandar Skidquku at alt er fryd og gammen der? Nej du, Skidkandar, ta’ nu hele din pukkelryggede familie med, og gerne den radigale folketingsgruppe også. Dine trosfæller kommer sikkert at hilse jer alle sammen velkommen.

    Kommentar by Thor — 21. februar 2022 @ 15:20

  8. Sikandar Siddique Islamisk Stats stemme på tinge.

    Kommentar by Den Nervøse — 21. februar 2022 @ 15:30

  9. Godt Jytte Høj Hammer snart stiller træskoende. Hendes generation er den værste i Danmarkshistorien.

    Kommentar by KineserSnot — 21. februar 2022 @ 16:09

  10. Ved den helt friske Voxmeter-måling i dag får partiet Frie Grønne 0,0 procent af stemmerne. Så mon ikke Sikandar Siddiques parti helt forsvinder ved næste valg.
    https://voxmeter.dk/meningsmalinger/

    Kommentar by Henning Jensen — 21. februar 2022 @ 16:25

  11. Kommentar by Henning Jensen — 21. februar 2022 @ 16:25

    De burde stadig sætte et eksempel til eftertiden. Han burde få et mistillidsvotum.

    Det ville de gøre med Paludan og han var demokratisk og kæmpede for danskerne.

    Kommentar by KineserSnot — 21. februar 2022 @ 17:25

  12. *Cleon 17:01
    Uha det håber jeg ikke, og mon ikke folk efterhånden har gennemskuet manden i det grønne tyltskørt?

    Kommentar by Den Nervøse — 21. februar 2022 @ 17:36

  13. Henning Jensen — 21. februar 2022 @ 16:25

    Det passer jo til for/bagmanden. Et stort nul, der kun har korrupte mediers interesse

    Kommentar by tavsen — 21. februar 2022 @ 17:41

  14. Cleon — @ 17:01
    Ja det er faktisk meget underligt, at der ikke kan trækkes flere stemmer hen over midten.
    Det er ikke engang nødvendigt at være politisk aktiv, for at fornemme at noget er helt galt. Blot det at se på elregningen, samt ane de begyndende forhøjede priser på benzin og dagligvarer, burde få flere til at overveje hvor krydset skal sættes.
    I de kommende år bliver det aktuelle emne slet ikke ”grøn omstilling”, men noget så primitivt som overlevelse.

    Kommentar by Henning Jensen — 21. februar 2022 @ 17:47

  15. @17:47 jeg skal beklage, hvis mine relevante kommentarer skiftevis kan læses og ikke læses, det må være en teknisk fejl.

    Kommentar by Cleon — 21. februar 2022 @ 17:55

  16. De lavtsiddende ører og rottelignende fjæs på islamisten, er et sikkert tegn på massiv indavl i generationer…

    Kommentar by Revisoren — 21. februar 2022 @ 18:44

  17. Siddique og Jytte H. Hammer er begge rablende vanvittige, totalt uden dømmekraft og sund fornuft.
    Endnu værre er de der afgiver stemmer til og på Siddique og hans virke.
    Jeg savner/mangler ikke ord, men aht. visse meget forstående medmennesker undlader jeg her at give udtryk for min holdning til her viste personer.

    Kommentar by NED MED ALTING — 21. februar 2022 @ 18:55

  18. Black Panter party var voldsomme og smukke.
    Tjae – kællingen er syg i roen.

    Kommentar by NED MED ALTING — 21. februar 2022 @ 19:03

  19. Han er en berigelse. Ham, Shitkande Shitdrænik.

    Han har et arbejde, med en høj løn (finansieret af skatteyderne), som han betaler skat af.

    Nye Borgerlige synes derfor, at han er en rigtig god rollemodelsindvandre. Han deltager også i vores demokrati, han taler dansk, han er “en del af foreningslivet”. Berigende! Berigende! Berigende!

    At han så hader danskerne, smadre Danmark og vores fællesskab, det er en pris man må betale for Dansk Industris og Dansk Erhvervs medlemmer vil have billig arbejdskraft.

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka — 21. februar 2022 @ 19:14

  20. Har lige modtaget et brev fra Aarhus Universitet i min e-Boks med overskriften “Hjælp forskningen med at forstå had på de sociale medier.”
    Der medfølger et link til en “storstilet undersøgelse”, hvor man spørger “almindelige danskere”.

    Da jeg hverken bruger Facebook, Instagram eller Twitter, blev henvendelsen dog omgående arkiveret lodret…

    Kommentar by Revisoren — 21. februar 2022 @ 19:22

  21. Jytte – en gammel klam og udbanket feltmadras på 78…

    Kommentar by Revisoren — 21. februar 2022 @ 20:06

  22. mon jeg er blevet blokeret?

    Kommentar by tavsen — 21. februar 2022 @ 21:44

  23. ALLE PARTIER stemte for Danmarks gravskrift Udlændingeloven 1983. UNDTAGEN FRP, der mente, den lov ville skabe en enorm tilstrømning. De gamle horisontblinde partier protesterede. Men Schlüter udtalte dog for en del år siden, at han ikke havde forventet den kolossale tilstrømning.

    Mon de gamle partier indrømmer fejltagelsen ?? Der mangler kvalificeret arbejdskraft over hele linjen. Muslimer rejser ikke tusinde af km. til et vantro land for at arbejde. De forventer da at danskerne servicerer dem. Og det gør danskerne gladeligt. År efter år.

    Kommentar by tavsen — 21. februar 2022 @ 21:45

  24. Og der mangler kvalificeret arbejdskraft overalt

    “Manglen gør, at danskerne må se lidt længere efter en tandlægetid. En tendens, der vil fortsætte mod 2030, hvis ikke der bliver handlet, mener Tandlægeforeningen.”

    Hvornår bliver det tydeligt for meningsdannerne og beslutningstagerne, at de har satset på de forkerte mennesker?

    Kommentar by tavsen — 21. februar 2022 @ 21:51

  25. Mangel på tandlæger ??? Syrerne fik lavet tænder for 430 mill i 2018- 19- 20.Betalt af den danske stat. Muligvis blev beløbet hentet fra u-bistanden.

    Kommentar by dansker — 21. februar 2022 @ 23:37

  26. Siddique er trojansk hest for 225 mill pakistanere. 10 mill ekstra vil være en ” berigelse ” for Dk.

    Kommentar by dansker — 21. februar 2022 @ 23:41

  27. Black Panthers var sorte amerikanere, hvis forfædre var blevet ført til Amerika i lænker på slaveskibe. Hvorfor er Sikandar Siddique i Danmark?

    Kommentar by Peter Faber — 21. februar 2022 @ 23:55

  28. Danskerne får den krig, de har stemt for. Formentlig inden år 2200

    Kommentar by BB — 22. februar 2022 @ 00:16

  29. Den Pakirøv keder mig.
    Hvad kender han til den danske modstandsbevægelse. ? INTET.

    Vi danskere ved vi er besat NU af de importerede horder. Dog ikke ligeså som WW2. Denne gang her er det mere snigende, derfor sover der konfligtskyende befolkningen, og kvinderne lader sig besnære:

    H E T Æ R E.
    Til de Danske kvinder, der har glemt deres nationale stolthed.
    Unge eller gamle, Høj eller lav, om så de sidder i Folketinget.

    ” Der gik over Landet et isnende pust,
    og Folket – det ægte blev vækket,
    blev vækket ved Stridshingstens larmende prust,
    vort slumrende Stolthed blev ægget.
    Vi ramtes af slaget, der uventet faldt
    fra Landet, der havde om Venskab fortalt.

    Vel fandtes der Orme, der gnavede skjult
    i vort Fædrelands ældgamle Stamme,
    men det, de forkyndte, lød fremmed og hult
    – med Stolthed det blev gjort til Skamme.
    Den fugl, der besuler sin rede, er slet,
    som den, der har sat på vort Danmark en plet.

    Du Kvinde, der giver en fremmed din Gunst,
    forråder dit Land uden Blusel,
    du viser for alle så skamløst din Brunst,
    – du er for vor Ære en Trusel.
    Du smiler til den, der har kostet os blod,
    som trådte vor Frihed og Ret under Fod.

    At hade dig Tøjte, for meget er dog,
    dertil er end ikke du værdig,
    der kommer en Dag, hvor der atter er Lov,
    og da er som dansk født du færdig.
    Forsøg blot at skjule, du føler dig ramt,
    ved Smilet, der virker så uægte stramt.

    Så lad da hvert Blik, som du skånselsløst får,
    fra nu, være straffen Hetære,
    de danner tilsammen et ætsende Sår,
    der æder din Smuldrende Ære.
    Hvert Blik fra os Danske skal rive dig løs
    fra os, der så dybt kun foragter dig – Tøs.”

    Kommentar by Charles Nielsen — 22. februar 2022 @ 00:23

  30. Vigtigt at vide og fundere over…synes jeg – Fra mit OFF Topic indlæg:

    https://avisendanmark.dk/artikel/f%C3%B8devareminister-st%C3%A6vner-ud-med-opsang-fiskerne-skal-passe-p%C3%A5-de-ikke-k%C3%A6mper-sig-selv-helt-af-banen-som-typograferne-gjorde-i-sin-tid

    Mon man er klar over hvad man i regeringen og alle de venstreorienterede og radikal landsforrædere har gang i?
    Altså de borgerlige del af Danmark…dem der arbejder i det private erhverv!

    Først minkerhvervet og så fiskerierhvervet og angrebet på landbruget har været i gang længe.

    Al animalsk produktion og erhverv skal elimineres pr. lov og hvis man ikke makker ret, så sørger man for, at gøre det umuligt at leve med den type erhverv i Danmark.

    Næ do…vi skal marchere i takt under den kommunistiske fane igen…lige ind i genopdragelseslejrene og terror- og politistaten…her kan vi så servicere det nye herrefolk og selv betale for det reb vi skal hænges i…i byggekranerne!

    Det er derfor jeg mener, at det meste af befolkningen er både bevidste og ufrivillige landsforrædere!!
    De har nu stemt dette her vanvid ind i FT…i valg efter valg!

    Befolkningen bliver dummere og dummere…20% kan allerede ikke regne og skrive og læse andet end til et 2-tal i 9 kl. og mange består kun fordi de skal og ikke må dumpe og slet ikke herrefolksyngelen!

    Vanviddet er godt i gang, men er ikke lige her og nu katastrofalt…men bare vent om 30-50-100 år…så er det her scenarie en realitet…så er Danmark ophørt som nation…medmindre????

    Held og lykke Nydanmark!

    Kommentar by Black Watch — 22. februar 2022 @ 00:48

  31. Polka — 21. februar 2022 @ 19:14:

    Godt skrevet. Du har desværre fuldstændig ret. Vi mangler et parti, som varetager det danske folks interesser.

    Kommentar by Peter Nielsen — 22. februar 2022 @ 01:02

  32. Jeg håber, at Sikkedak får et noget bedre valg end de o,1%, som han står til. Så jeg ønsker ham
    en fremgang til 1,9%. Det samme ønsker jeg Veganerne, Altenativet og for sags skyld også Kristendemokraterne om Moderaterne.

    Kommentar by Mogens Christiansen — 22. februar 2022 @ 01:09

  33. Som en lille historisk finurlighed skal nævnes, at Malcolm X faktisk var fortaler for remigration. Han mente, at afro-amerikanerne i vid udstrækning burde udvandre til deres eget kontinent. Dette bragte ham på linje med de amerikanske nazisters leder, Lincoln Rockwell, som han havde om ikke venskabeligt så ihvertfald et respektfyldt forhold til.

    Kommentar by Arne Torp — 22. februar 2022 @ 04:42

  34. Siddique opfatter allerede sig selv som en stor revolutionshelt.
    Hvad skal det dog ikke blive til, hvis der var 2% der rent faktisk stemte på idiotiet?

    Og hvorfor skal indvandrere/flygtningen/turister dog vente 7 år på statsborgerskab og stemmeret?
    Det må da kunne gøres hurtigere end 7 år

    Hvorfor ikke 7 måneder?
    Eller hvis vi strammer os lidt an 7 uger?
    (Ironi kan forekomme)

    Kommentar by Hema — 22. februar 2022 @ 07:25

  35. De sorte pantere var s’gu da ikke en “modstandsbevægelse”. Det var en bande terrorister og kriminelle.

    Kommentar by Peter Lund — 22. februar 2022 @ 08:58

  36. Arne Torp — 22. februar 2022 @ 04:42:

    Ja, Malcolm X var separatist.

    I mainstream-medierne er det modigt, stærkt og inspirerende at være Sort separatist.

    Men det er “xenofobisk”, “hadefuldt” og “racistisk” at være Hvid separatist.

    For mig at se er separatisme den bedste løsning for alle parter.

    Kommentar by Peter Nielsen — 22. februar 2022 @ 13:15

  37. Kommentar by Mogens Christiansen — 22. februar 2022 @ 01:09

    Jeg ønsker at de tre radikale partier RV,K og V hver får 1,9%

    Kommentar by Træt — 22. februar 2022 @ 17:55

RSS feed for comments on this post.