24. februar 2022

Jobopslag, Farum: “Han har brug for en pædagog der kan tale tyrkisk, da forældre ikke kan dansk.”

Uanset hvor meget ‘højrefløjen’ forsøger at stramme reglerne, så ender velfærdsstaten altid med at være et tagselv-bord for kulturfremmede. Herunder lidt fra et jobopslag. Furesø Kommune søger via privat virksomhed en pædagog til at servicere en seks årig dreng. Pædagogen skal kunne tale tyrkisk, da forældrene ikke kan dansk. Ingen kvaler, danskerne betaler. Fra Jobindex.dk – Faglært pædagog med infantil autisme søges til dreng på 6 år.

I Farum bor en tyrkisk familie på 4, drengen på 6 år er funktionsnedsat både fysisk og psykisk samt diagnosticeret med infantil autisme, han fremstår yngre end sin alder både sprogligt og kognitivt. Han har brug for en pædagog der kan tale tyrkisk, da forældre ikke kan dansk.

Drengens behov for voksenstøtte, guidning i samtlige situationer både indlæringsmæssigt, ift. socialt samspil og leg. Han har ikke noget sprog, siger lyde af gentagende karakter. Han har brug for personlig pleje. Drengen er glad for sansestimuli og legepladser.”

Oploadet Kl. 00:32 af Kim Møller — Direkte link24 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/125209/trackback

24 Comments »

  1. I guder
    Hvor længe har forældrene boet i Danmark?
    Det har kostet skatteyderne oceaner af kroner at holde liv i sådanne nasserøve.
    Nå, danskerne vælger år efter år politikere der ødsler penge væk til tosser som familien.
    Han er sikkert avlet af fætter kusine.

    Kommentar by NED MED ALTING — 24. februar 2022 @ 00:42

  2. I øvrigt: Skal pædagogen lide af Infantil Autisme?
    Sådan opfatter jeg job opslaget.
    Bare vent, denne berigende familie og efterkommere deraf, hænger danske skatteydere på i al fremtid.
    Hvem sagde: Det Danmark du kender?

    Kommentar by NED MED ALTING — 24. februar 2022 @ 00:45

  3. Fætter kusine produkt. Retur kalkunlandet

    Kommentar by Hej — 24. februar 2022 @ 01:23

  4. Må være i familie med Erdogan…

    Kommentar by Axl — 24. februar 2022 @ 02:40

  5. NB og DF bliver nødt til at stille nogle spørgsmål til Mattias Tesfaye.

    På hvilket grundlag opholder den her tyrkiske familie sig i Danmark? Hvordan kan det lade sig gøre? Hvad er forhistorien? Hvad er juraen? Hvilke beslutninger er blevet truffet – og af hvem?

    Kommentar by BE — 24. februar 2022 @ 04:05

  6. Hvornår tager de hjem? Hjælpen/støtten osv skal gøres afhængig af hvpr hurtigt/snarest man kan forvente de er ude af klappen.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 24. februar 2022 @ 04:27

  7. Hvis opgaven udføres i Tyrkiet bliver det billigere

    Kommentar by Træt — 24. februar 2022 @ 06:41

  8. Ansæt en Kalkun, den taler sproget

    Kommentar by ph — 24. februar 2022 @ 07:29

  9. Salig Mogens Glistrup talte tilbage i slutningen af 1970´erne om “tyrkerdrænet i den danske statskasse”.

    Er der mon nogle “ansvarlige” politikere og ditto vælgerne fra dengang, som læser med her idag og som dengang tog afstand fra Glistrups opfattelse, og kan disse be-eller afkræfte om Mogens Glistrup havde/har ret i sit synspunkt idag eller ej.

    Kommentar by Karsten Lund — 24. februar 2022 @ 07:49

  10. Klassikeren “agronom til svinefoder” holder stadig rekorden, men “pædagog med infantil autisme” er næsten på samme niveau.

    Kommentar by Michael — 24. februar 2022 @ 08:21

  11. Indvandrene har deres helt egen “budgetter og sociale økonomi” med førtidspensioner og hjemmehjælp og anbragte børn med meget mere – og du betaler !!

    Det her samfund er kun et velfærdssamfund for indvandrene ! Og vi andre skal arbejde til vi er 75 år og betale deres fest !!!!!!!! OMG

    De bliver aldrig integreret.

    Husk undersøgelsen fra Kristelig dagblad der viste at 77 procent 2. generationsindvandere ønsker sharia i Danmark !!!!!!!! Og det var ANDENgenerationsindvandere

    Vi har indvandrere, der bor i Danmark hele deres liv uden at kunne dansk – og du betaler med verdens højeste skat og ødelægger samtidig dit eget land

    Kommentar by H. Nielsen — 24. februar 2022 @ 08:25

  12. Og så er der stadig nogen der påstår at indvandring fra menap-landene er en god forretning for Danskerne.

    Det kan ikke længere være uvidenhed så derfor må de betragtes som ondskabsfulde eller direkte fjendtlige indstillet overfor Danskerne.

    Kommentar by Santor — 24. februar 2022 @ 08:35

  13. Mon ikke det er en gartner de skal finde, knaegten lyder mest af alt til at vaere en groentsag.

    Kommentar by Krassisten — 24. februar 2022 @ 08:49

  14. Fætter/Kusine ægteskaber i flere generationer resulterer i multihandicappet afkom, som livet igennem skal mandsopdækkes døgnet rundt af 5-6 tyrkisktalende pædagoger.
    (Forslag til overskrift i Politiken).

    Kommentar by Bastardo — 24. februar 2022 @ 09:42

  15. Furesø kommune søger en pædagog (enhedslisten) til en negerfamilie der kun kan tale
    “neger”. Man må nok antage det er hele negerfamilien der er udfordret på det kognitive plan. Her vil kendskab til simple håndfagter være en fordel.

    Kommentar by Jp — 24. februar 2022 @ 11:04

  16. Jeg troede at Farum var gået konkurs efter drukkenbolten Peter Brixtoftes hærgen…

    Kommentar by Revisoren — 24. februar 2022 @ 11:04

  17. Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 24. februar 2022 @ 11:17

  18. Den skal være i et indhegnet islamistisk kalifat…

    Ikke rende frit rundt blandt vestlige fredselskende civiliserede borgere.

    Kommentar by Mads kering — 24. februar 2022 @ 17:43

  19. Hvis man bor i Danmark skal man tale dansk!

    Kommentar by Den Nervøse — 24. februar 2022 @ 22:13

  20. Det er ikke så underligt at den offentlige sektor ikke magter sine opgaver. Når venstrefløjen klager over den stadig dårligere offentlige service, taler de altid om nedskæringer, til trods for at den offentlige sektor vokser konstant.

    Det falder ikke venstrefløjen ind, at det offentlige lider under det stigende pres fra de mange indvandrere. Indvandringen belaster alle offentlige sektorer: Politi, retsvæsen, fængsler, skolevæsnet, socialvæsnet, sundhedsvæsnet, den almennyttige boligsektor.

    I København har ca. 25 % af de handikappede plejekrævende indvandrerbaggrund, mens indvandrerne “kun” udgørca. 13 %. Formodentlig skyldes overrepræsentationen de mange fætter/kusine ægteskaber. Et enkelt handikappet barn skal serviceres af en stor skare fuldtidsansatte hjælpere og pædagoger, og koster skatteyderne mange millioner kroner om året.

    Kommentar by JC — 24. februar 2022 @ 22:53

  21. Den tyrkiske familie kom muligvis til Danmark allerede i 60-erne, hvor arbejdsgiverne også påstod at de manglede arbejdskraft. Hvor meget har en sådan familie mon kostet Danmark når det hele summeres op over flere generationer.

    Kommentar by JC — 24. februar 2022 @ 23:01

  22. Citat: “Han har ikke noget sprog, siger lyde af gentagende karakter. Han har brug for personlig pleje.”
    Er det ikke den typiske situation for de invaderende muslimer i Danmark?
    Hvad med at sende regningen for al denne kristne godhed mod hedenske muslimer ned til Erdogal i det tyrkiske kalifat?

    Kommentar by Gustav Jensen — 26. februar 2022 @ 14:52

  23. Det må være let at finde en pædagog, der taler tyrkisk.
    I TYRKIET…….

    Kommentar by Jern Henrik — 28. februar 2022 @ 20:10

  24. ” Da forældrene ikke kan tale dansk…”!!!

    Vi lader den lige stå et øjeblik!

    Hvad så for hulen da med at sende disse lavintelligente gedehyrder og deres indavlede yngel retur til Erdogan, så kan de jo snakke alt det tyrkisk, de lyster!!!!!

    Kom i gang, I sløve politikere!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 3. marts 2022 @ 03:01

RSS feed for comments on this post.