3. marts 2022

Henrik Dahl (LA): Vi gider ikke høre mere ‘racismesnak’, “Og ja: Vi er trætte af, at I aldrig rejser hjem”

Carsten Fogh Nielsen, Brian Esbensen, Steffen Groth, Peer Aagaard og resten af den radikaliserede del af Twitterland er i chok over Henrik Dahl, der bramfrit har sat det udlændingepolitiske skab på plads. Simon Emil Ammitzbøll-Bille benytter lejligheden til at lufte sin antipati, men han er glemt i morgen, og ude af politik om lidt.

Her lidt fra Dahls skarpe kommentar, der meget vel kunne være inspireret af Støjbergs seneste EB-klumme.

“Nu, hvor Tyskland har sadlet om efter 77 års kontinuitet i udenrigs- og sikkerhedspolitikken, bør vi også kunne tale åbent om dette. Ja: Der er forskel på Europa og Mellemøsten.

Ja: Vi er trætte af at se unge, kampduelige mænd smide deres identitetspapirer væk og hævde, at de er forfulgte og vil have asyl. Hvorfor slås I ikke for jeres ære og jeres land? Som de brave ukrainere. Det gør I ikke, fordi planen hele tiden har været en anden: At komme til Europa og snylte på den arbejdsomme befolkning der.

Og ja: Vi er trætte af, at I aldrig rejser hjem. Men bare bliver her og brokker jer og gør jer til ofre og forlanger, at vi skal lave vores egne samfund om, så de kommer til at ligne de barbariske lortesamfund, I har forladt. Så tag lige at klappe i med det der racismesnak. Vi gider ærlig talt ikke høre på det mere.

Der er masser af rigdom i Mellemøsten. De rige gider bare ikke dele den med nogen af jer. Det må I tage en snak med dem om. Ikke med os. Det er på tide, folk i Mellemøsten tager et ansvar for sig selv. I stedet for altid at gøre sig til ofre og kræve ind her i Europa.”

(Simon Emil-Amnitzbøll revser tidligere LA-kollega, Twitter, 1. marts 2022)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/125340/trackback

55 Comments »

  1. Henrik Dahl hører ikke hjemme i LA, han bør skyndsomst skifte til NB.

    Han er jo både blond og langhåret, og selvom han ikke har siliconebryster vil han komplimentere holdet ret godt

    Kommentar by redneck — 3. marts 2022 @ 21:54

  2. Tænk at der skal en krig til for at få folk til at åbne op!

    Henrik Dahl har ret – But, too little too late. Når ‘hverdagen’ igen trænger sig på spiller han igen det spil der passer HAM selv bedst, ligesom alle de andre levebrødspolitikere.

    Kommentar by Santor — 3. marts 2022 @ 22:06

  3. “Nu, hvor Tyskland har sadlet om efter 77 års kontinuitet i udenrigs- og sikkerhedspolitikken, bør vi også kunne tale åbent om dette….”
    Ok- så gør vi det.
    Ikke helt præcist – i 90’erne efter Sovjets opløsning ville tyskerne gerne i fredeligt lag med russerne, mest pga. dårlig samvittighed. Det blev vistnok kaldt Ostpolitik rundt om.
    Resultatet blev Nordstream 2, som var en cadeau til en begyndende optøning af især NATO’s bastante russofobi. Engang var officerer fra begge lejre på ophold hos hinandens hovekvarterer.
    Uheldigvis afhang 1)amerikansk våbenindustris indtjening, 2)NATO bureaukratiets overlevelse, 3)amerikansk position som militær overhund i verden samt 4)genoplivet primitiv kommunistforskrækkelse af, at det russofobiske Godzilla monster blev genopvækket.
    Disse 4 faktorer har afstedkommet dagens bizarre amerikanske propagandakrig og totalt overflødige hetz og hadkampagne mod et tidligere ideologisk fjendeland.
    Blot en skam, at USA åbenbart kun kan føle sig ovenpå, når alle andre indbildt tænkbare fjender skal trampes ned af yankiernes uendelige griskhed.
    De burde hellere gå i gang med den kontrollerede nukleare våbenafvikling – og hvis det indebærer lukning af våbenfabrikker og fyring af horderne af papirtigre i Pentagon, så vil verden derefter blive et meget mindre farligt sted for alle.
    Stop venligst alle disse idiotiske og formålsløse hadkrige mellem vest og øst; folk kan sgu’ godt gennemskue MSM tumpernes papegøjesnak.

    Kommentar by Gustav Jensen — 3. marts 2022 @ 22:37

  4. Hvad laver han i LA? Er han ved at gøre klar til at skifte parti?

    Kommentar by KineserSnot — 3. marts 2022 @ 23:12

  5. Op i Rxxxx med klamme, på alle måder, klamme Simon Emil.
    Flot skrevet af Henrik Dahl.

    Kommentar by NED MED ALTING — 3. marts 2022 @ 23:12

  6. De afrikanske og muslimske “studenter” på grænsen mellem Ukraine og Polen viser sig nu som forventet at være Lukashenkos migranthær, som han har sendt væk fra den bevogtede grænse mellem Hviderusland og Polen, ned til Ukraine, rundt om hjørnet og op til Polen, hvor der nu ikke er noget grænsehegn.

    “Many Middle Eastern and African migrants are attempting to pass themselves off as international students in Ukraine”

    https://rmx.news/article/syrian-iraqi-and-afghan-migrants-mingle-with-ukrainian-refugee-flows-trying-to-enter-the-eu/

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 3. marts 2022 @ 23:22

  7. Stor tak til hædersmanden Henrik Dahl – den sad sgu lige i skabet!

    Og med hensyn til lille Simon Emil – er hen hankøn, hunkøn, hetero, homo eller trans i denne her uge?

    Kommentar by Revisoren — 3. marts 2022 @ 23:53

  8. Tak for det Henrik Dahl!
    Herligt, vi trænger i den grad til at sætte virkeligheden i tale, uanset hvad venstrefløjen og MSM hyler op om.

    Men hvad end HD gør i det uvirksomme LA, er det spild af tid, NB ville resulterer i en langt bede platform.

    Stem NB! SIAD! Støt GI! Støt UP!
    P.

    Kommentar by Piotr — 4. marts 2022 @ 01:33

  9. Henrik Dahl har jo ret.

    Kommentar by dunk — 4. marts 2022 @ 02:02

  10. @Poitr 01:33
    Du er godt naiv hvis du tror der er en skid forskel på LA og NB. De er begge to samme typer parti som DF: deres job er at holde nationalistiske stemmer på reservatet så de ikke gør skade ved f.eks. at stemme på rigtige nationalister som Dansk Samling.

    Den dag NB (eller LA) får ligeså mange stemmer som DF havde i 2015, vil de gøre det samme som DF: erklære sig stuerene. Og så kan du starte forfra med et nyt parti

    Kommentar by Felix Krull — 4. marts 2022 @ 02:04

  11. Der er stærke demografiske forandringer bag migrationspresset fra Afrika og den muslimske verden som man ikke finder i Ukraine eller østeuropa. Ukranies befolkning er faldet med 1/3 siden 1990 mens et land som Afghanistan er steget de sidste 20.år fra 18.mio til 38.mio idag. Man burde som land have ret til, at afvise folk som kommer fra samfund med en meget høj demografisk udvikling.

    Kommentar by CCC — 4. marts 2022 @ 02:19

  12. Klar og tydelig tale fra Henrik Dahl. Endelig noget der er fri af lugten af politisk korrekthed. Må det bare blive ved og ved og v…..

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. marts 2022 @ 05:05

  13. Forstået Simon Emil! men hvor mange danskere skal lyde omtrent ligesom Henrik Dahl før du også forlader Danmark?

    Kommentar by sebastian — 4. marts 2022 @ 06:06

  14. Befriende læsning. Hvor lang tid mon det tager, før socialkammeraterne også siger sådan her… i hvert fald indtil de er valgt..

    Kommentar by Cebber Jensen — 4. marts 2022 @ 07:09

  15. @ Simon Emil Ammitzbøll-Bille

    https://fremskridtdk.wordpress.com/2008/08/02/skibet-der-gik-ned/

    Forstår du DET nu?

    Kommentar by Karsten Lund — 4. marts 2022 @ 08:23

  16. Det var da velgoerende at hoere saadan en udmelding fra den kant. Indehaverne af de rigtige meninger staar nok klar med deres mediale guillotiner…

    Kommentar by Krassisten — 4. marts 2022 @ 08:44

  17. Stor tak til Henrik Dahl der tør sige tingene ligeud.
    Desværre er der i Danmark for få der tænker og taler som Henrik Dahl og for mange kulturradikale, politisk korrekte venligboere som Simon Emil Ammitzbøll-Bille der omfavner de stakkels muslimske “ofre”.
    Desværre skal vi nu åbenbart også til at plages af venner af Rusland, der som Gustav Jensen 22:37 mener Ruslands overfald på Ukraine skam skyldes vesten i almindelighed og USA i særdeleshed.

    Kommentar by bjarne Binee — 4. marts 2022 @ 08:51

  18. Sandheden er ilde hørt! Godt Henrik Dahl tør sige den. Asylsøgere fra Langbortistan er en vittighed. De har aldrig været personligt forfulgt og er passeret gennem mange lande, hvor de var i sikkerhed for dem de påstår forfulgte dem i deres hjemland, hvor de slet ikke var forfulgt.

    Det er en løgn, de bruger, for “at komme til Europa og snylte på den arbejdsomme befolkning der”. Det ved alle. Mange tør ikke sige det højt. De mange der efterhånden lever af indvandrere hader dem, der siger sandheden. Også venstrefløjspartierne herunder de Radikale, der har importeret indvandrerne for at få deres stemmer og bevare magten.

    Kommentar by Amad — 4. marts 2022 @ 09:04

  19. Jamen Henrik Dahl dog???!!!!!!.Velkommen i klubben!. :-).(Selvfølgelig Islam til forskel. De hader vores frihed, som de mener er en legaliseret lovløshed i forhold til de love som de mener er til for Guds skyld, og de hader os som værende Vantro- og de hader livet).
    God fredag og weekend. :-). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 4. marts 2022 @ 09:24

  20. Støt SIAD: http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk

    Kommentar by Michael Unna — 4. marts 2022 @ 09:24

  21. Denne email sendte jeg i forgårs til én af mine venner: “Det sidste jeg så var, at asylsøgere – mest yngre mænd fra Arabien og Afrika – skubber ukrainere væk fra køen til togene ud af Ukraine, for at sikre sig en plads, så de kan rejse ind i EU (f.eks i Polen) for at få asyl og evig forsørgelse. Man ser og hører de ukrainske flygtninge – mest kvinder med børn – råbe op i protest over at blive skubbet til side af de yngre mænd fra Arabien og Afrika. Demografi er skæbne. Vores!:-(“

    Kommentar by Amad — 4. marts 2022 @ 09:39

  22. Der er forskel på islamister og rigtige flygtninge.

    Kommentar by Hul igennem? — 4. marts 2022 @ 09:44

  23. Amad — 4. marts 2022 @ 09:04

    Læste et citat af George Orwell

    The further a society drifts from the truth the more it will hate those who speak it

    Med tanke for MSM’s nedgørelse af DF i over 25 år.

    https://www.goodreads.com/work/quotes/193450-facing-unpleasant-facts-narrative-essays

    …. telling the truth will be a revolutionary act.” ― George Orwell, Facing Unpleasant Facts

    Kommentar by tavsen — 4. marts 2022 @ 10:48

  24. Henrik Dahl er en af de få folketingspolitikere der reelt har hjerne og dertil personlig integritet oveni

    Modstanderne vil nok kun begrænse sig til de sædvanlige udskamningsforsøg ,de skal nok sørge for at undgå en reel diskussion med Dahl,det af den simple årsag at de ville tabe den

    Kommentar by geden — 4. marts 2022 @ 10:58

  25. Da Helle Thorning-Schmidt blev statsminister betegnede Henrik Dahl hende som “spejlblank”, og blev også helt rutinemæssigt udskammet – men det viste sig jo efterfølgende, at han også dengang havde 100 % ret i sin påstand…

    Kommentar by Revisoren — 4. marts 2022 @ 11:08

  26. Stærkt og såre rigtigt skrevet!
    Krænkelsesparate arabere hænger os ud af halsen!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. marts 2022 @ 11:22

  27. Det er egentlig utroligt at det parti overlevede Simon Emil, Anders Samuelsen og Ole Birk Olesen. Olesen blev godt nok genvalgt men han har været meget stille med sine absurde indvandringsholdninger. Måske burde han lære af Lasse Birk Olesen og skifte til nogle mere fornuftige meninger?

    Kommentar by Peter Lund — 4. marts 2022 @ 11:46

  28. Der er dovne islamister, og så er der rigtige flygtninge- dem har vi ikke mange af i Danmark.

    Kommentar by Hul igennem? — 4. marts 2022 @ 12:06

  29. #24 by geden kl.10.58
    …H.D….hjerne og PERSONLIG INTEGRITET.
    bare der var nogle flere.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. marts 2022 @ 12:41

  30. Henrik Dahl har ifgl overskriften sagt det som enhver dansker bør sige til enhver muhammedaner. Og også til fremmede,som beklager sig over ditten og datten.

    Kommentar by Nielsen — 4. marts 2022 @ 12:57

  31. Afdøde statsminister Anker Jørgensen skrev og sagde det samme i 1970. Og fik indført indvandringsstop i 1973.– Det eneste effektive i 2022 er de ” lange knives nat”

    Kommentar by dansker — 4. marts 2022 @ 13:10

  32. Hvorfor står der nu: De oplysninger du er ved at sende er ikke sikre.– Når man sender en kommentar ????. Er overvågningen af ” Uriasposten” blevet strammet ????

    Kommentar by dansker — 4. marts 2022 @ 13:12

  33. Øen Anholt vil være et perfekt sted for et islamisk koloni. Øen er næsten én stor sandørken. Send nogle geder og kameler over på øen og alle muslimer vil føle sig hjemme der.
    Byg derfor Anholt om til et stort udrejsecenter på 23 kvadratkilometer; for alle muslimer i Danmark.
    Med en befolkningstæthed på 10000 pr. kvadratkilometer vil der være rigeligt med plads til alle muslimer fra Danmark. På øen kan de leve af velfærdsbidrag fra de islamiske lande, indtil de rejser hjem til deres MENAP lande.
    De vil ikke blive savnet af danskerne i mere end nogle få minutter.

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. marts 2022 @ 13:38

  34. Felix Krull — 4. marts 2022 @ 02:04:

    Jep! Godt at se folk, som har forstået, at NYE “Importer Fremmed Arbejdskraft” BORGERLIGE ikke vil redde nationen, men er en del af den godkendte “opposition”, som skal afholde folk fra at støtte nationalister.

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. marts 2022 @ 13:39

  35. WOW Sebastian 06:06 Du siger lige nøjagtigt hvad jeg synes. De landsskadelige individer som nærmest har overtaget hele justitsen,bør straffes efter fortjeneste.

    Kommentar by Nielsen — 4. marts 2022 @ 15:21

  36. Livø midt i Limfjorden er bedre- og den er ubeboet og statsejet.
    Endvidere er der stadig +600 barakpladser fra Åndssvageforsorgens tid på øen som ligger meget langtfra land.

    Kommentar by Hul igennem? — 4. marts 2022 @ 15:57

  37. Ja Simon, vi forstår så udmærket hvorfor du alle dage blot har været en dum lille arrogant og bedrevidende blærerøv med slips og butterfly, den perfekte radikale robot med flash på uden indhold.

    Kommentar by LarsB — 4. marts 2022 @ 16:31

  38. Hul igennem? — 4. marts 2022 @ 15:57.
    Åndssvageforsorgens barakker er helt perfekte til det prospektive klientel. Øen mangler dog sandet, gederne og kamelerne for at klientellet kan føle sig godt på vej til de hjemlige sandklitter.

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. marts 2022 @ 16:56

  39. De mennesker der bor og har deres hjem på Anholt synes nok ikke at ideen om at de skal fordrives, er særlig god.
    Ligeledes har grønlændere det nok heller ikke så fedt med en masse islamister- i øvrigt er transporten meget dyr.
    Så, Livø er svaret, og de udviste kan så også beskæftiges med kartoffelavl, indtil de bliver trætte af legen og skrider ud af Danmark af sig selv.

    Kommentar by Hul igennem? — 4. marts 2022 @ 17:14

  40. Hul igennem? — 4. marts 2022 @ 17:14.
    De ukrainske flygtninge bliver fuldstændigt ligestillet med etniske danskere, når de ankommer til Danmark – ikke noget med ansøgninger, kriterier og midlertidig asyl – nej de bliver endda langt bedre stillet og forkælet end etniske danskere.
    Af den grund bliver de muslimske invaderende horder stiktossede og fyldte med flammende had mod Danmark. Muslimerne får populære konkurrenter til de fede velfærdsben i de rige danske kommuner. Muslimerne har derfor en god grund til at forlade Danmark pronto, fordi danskerne ikke mere bøjer nakken for det muslimske herrefolk; men foretrækker hvide kristne civiliserede flygtninge. God tur hjem til muslimerne; we shall never meet again :-)

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. marts 2022 @ 20:08

  41. Off topic. De såkaldte fact checkers forhindrer debat: https://www.technocracy.news/fact-checkers-are-technocracys-digital-brownshirts/

    Kommentar by barfbag — 4. marts 2022 @ 20:17

  42. Så blev også den journalistiske dækning af Ukraine-krigen racistisk.

    Arabisk journalistforbund beder alle nyhedsorganisationer om at være bevidste om fordomme og sammenligninger med konflikter i The Big Shithole (Mellemøsten):
    https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-28-journalistforbund-klager-over-fordomsfuld-og-racistisk-daekning-af-ukraine

    Kommentar by Thomas M. — 4. marts 2022 @ 23:23

  43. @ 19 Felix K, 02:04
    Det er muligt jeg er naiv!
    Men, en majoritet i befolkningen har ikke forstået alvoren i den situation vort fædreland befinder sig i.
    Det er åbenbart inklusive dig! du kommer ikke med andre forslag, så må du være tilfreds med status quo!

    Prøv dog at kogge på demografien. Prøv at se på hvilke kolbøtter der sidder inde på borgen(-4). Er du glad for hvad du ser? Er du tilfreds med tingenes tilstand i DK pt?

    OG, stiller man sig tilfreds med fædrelandes tilstand som pt. er det helt sikkert at vi ikke kommer til at se, opleve, hverken NB eller LA erklærer sig stuerene om 6-7 år(som er din tidshorisont), enten er hoPPeBorgen jævnet med jorden og vi styres fra Bruxelles(WEF/NWO) eller vi er slaver i et kalifat!

    Jeg ved ikke hvilken krystalkugle du sidder og glor ind i.
    Men, for mig er NB det eneste parti, der pt. stikker ud fra de andre på hoPPeBorgen.

    Ingen andre vil bevare Danmark, ingen andre vil opsige Konventionerne, sende kriminelle indvandre-forbrydere hjem(+indvandrere på ulovligt ophold), skærer ned på skatter& afgifter, skærer ned på den offentlige sektor, samt EU.

    Det sagt ved jeg udmærket, at NB er skredet lidt i svinget fornylig, men det giver bare extra stor grund til, at møde op til deres møder, sige fra, påvirke, komme med forslag.

    Hvis du/vi ønsker at bevare fædrelandet er vi nødt til at agerer!
    OG, husk vi kan ikke få alt på engang.

    STEM NB! SIAD! Støt UP! Støt IG!
    P.

    Kommentar by Piotr — 4. marts 2022 @ 23:42

  44. 42) Med flygtningekrisen i 2015 kunne vi både få shiamuslimer og sunnimuslimer op som hader vores frihed, og vi kunne også få ISIS op. Tysk tv fortalte om en redningsbåd, hvor 15 mennesker var smidt overbord af de andre, netop fordi de var kristne. DER ER EN GEVALDIG KULTURFORSKEL IMELLEM KRISTNE OG MUHAMMEDANERE. GIDER IKKE HØRE PÅ tv,S PILRÅDNE MORAL I DEN FORBINDELSE. De er afstumpet blinde overfor Islam og dens repressentanter. Vil overhovedet ikke spilde min tid på hvad Arabisk tv mener tænker eller tror, når det er Muhammedanismen de repressentere. (Vi burde forlængst have boykottet dem ligesom rusland idag, om ikke andet så siden 11 september 2001.).

    Kommentar by Michael Unna — 5. marts 2022 @ 06:43

  45. Ingen andre vil bevare Danmark, ingen andre vil opsige Konventionerne, sende kriminelle indvandre-forbrydere hjem(+indvandrere på ulovligt ophold)

    Jo, det vil Dansk Folkeparti! Det vil sige, det ville de indtil KTD overtog butikken og fandt ud af, at det var sjovere at pisse vælgerne i ansigtet end at redde Danmark.

    STEM NB! SIAD! Støt UP! Støt IG!

    Mere af det samme er ikke en løsning. Globalisterne lader dig vælge mellem en håndfuld selvmordsmetoder og fortæller dig at du bliver NØDT til at vælge een af dem, for man kan jo ikke gøre ingenting.

    du kommer ikke med andre forslag

    Here you go:

    1) Etabler et parti – lad os kalde det Mikrodemokratisk Folkeparti (MF) – og bliv valgt til Folketinget.

    2) Etabler en webside, hvor medlemmer kan stemme om samtlige dagsordenspunkter og lovforslag der kommer til afstemning i Tinget.

    3) Resultatet af afstemningen på websiden, overføres proportionelt til dine sæder i Folketinget, dvs. hvis et lovforslag får 70%-30% ja/nej på websiden, stemmer 70% af dine folketingsmedlemmer ja, og 30% nej.

    Så langt, så godt. Nu har du direkte demokrati, men fordi ingen gider politik på det niveau, kan du som partimedlem udpege en repræsentant, der stemmer på dine venge på partiets hjemmeside. Nu er vi så tilbage til repræsentativt demokrati, men her kommer det centrale:

    4) Du kan til hver en tid vælge at omgøre din representants stemme, dvs. hvis han pludselig – stik imod hvad han lovede – vælger at stemme for åbne grænser, kan du gå ind på websiden og stemme manuelt.

    5) Ligeledes kan man til enhver tid fyre sin repræsentant og vælge en ny.

    Så nu har du traditionelt, repræsentativt demokrati, men med vetoret over din repræsentant, hvis han vælger at dolke dig i ryggen.

    Kommentar by Felix Krull — 5. marts 2022 @ 07:58

  46. Skal danmark tage imod udenlandske udenlandske flygtninge fra ukraine?

    Kommentar by P — 5. marts 2022 @ 10:52

  47. Felix Krull — 5. marts 2022 @ 07:58:

    Det lyder umiddelbart fint med direkte demokrati. Men så længe folk er hjernevaskede til at føle skyld og skam over en sund og naturlig nationalisme, så vil de blive ved med at STEMME for deres egen undergang, uanset hvor direkte demokratiet er.

    Kommentar by Peter Nielsen — 5. marts 2022 @ 12:34

  48. Det er ikke som sådan direkte demokrati, det er krullokrati: et repræsentativt demokrati hvor man kan udskifte sin repræsentant tres gange i minuttet, hvis det passede een, og ja, man har mulighed for at stemme selv hvis man absolut gerne vil.

    Og folk skammer sig ikke mere over nationalisme end at der i samtlige lande i Europa har været et solidt flertal imod masseindvandring siden man begyndte at lave meningsmålinger. Med krullokrati ville grænsen være lukket hermetisk for muhammedanere, og drengeomskæring ville medføre fængsel og fortabelse af forældremyndighed, på samme måde som hvis folkedanskere begynde at skære i deres spædbørn.

    Kommentar by Felix Krull — 5. marts 2022 @ 12:46

  49. Ja, der er ekstrem store foreskelle på en åbenlys islamistisk invasion, og på reelle flygtninge fra krig.

    Hvem efterlod kvinder og børn i elendighed og krig , og tog på Jihad i vesten.

    Ikke ukrainerne ihvertfald.

    Kommentar by Mads kering — 5. marts 2022 @ 13:38

  50. #30 by Nielsen kl.12.57. Helt helt enig . Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 6. marts 2022 @ 07:16

  51. Ferdinand og Isabella viste vejen i det der blev Spanien.

    Kommentar by Hul igennem? — 6. marts 2022 @ 07:27

  52. Politisk korrekte Venstrefløj eller kulturradikale er i Rasmus-Rasmine psykose. (Kultur kjære rasmuspsykotikere…ikke race eller hudfarve).

    Kommentar by Michael Unna — 6. marts 2022 @ 08:17

  53. Udmærket Henrik Dahl. Vi gider ikke mere muslimsk pølse-snak.

    Kommentar by Thomas M. — 6. marts 2022 @ 14:13

  54. Det er egentligt meget enkelt, de partier, som går ind forfor forøget i indvandring fra Stormellemøsten indkalkulerer, at de er parat til at accepterer en betragtelig øget personfarlig kriminalitet, specielt voldtægter endda gruppevoldtægter på unge kvinder og vold mod unge mænd af en betydelig grovere karakter end vi normalt ser i nattelivet ofte endda gruppeoverfald og dominansvold. De er villige til at accepterer en øget narkohandel og bande/klankrige om narkohandlen. De er villige til at accepterer at dele af Danmark udvikler sig til områder hvor myndighederne ikke kan opererer normalt, hvor ambulancer og brandslukningskøretøjer angribes og statens voldsmonopol udfordres!
    De er indkalkuleret for det er det der sker! De kan ikke tilbagevise det, for det kan læses i Danmarks Statistik! Tænk på det når din datter voldtages, eller din søn bankes eller bare en i din omgangskreds bliver udsat for noget lignende! Nå du nu skal hen og stemme, så vær opmærksom på at Enhedslisten, SF, Radikale Venstre, Socialdemokraterne, Venstre, Konservative, Alternativet, Kristen Demokraterne, Liberal Alliance og Frie Grønne er parat til at accepterer voldtægter og vold for at få flere fra Stormellemøsten til Danmark! De kender tallene og alligevel accepterer de det! De er parat til at ofre dine unge til fordel for indvandrene!

    Kommentar by Den Nervøse — 7. marts 2022 @ 11:01

  55. 1. redneck
    Henrik Dahl hører ikke hjemme i LA, han hører heller ikke til i NB.

    F O R D I: NB tager ikke højde for Muslimernes befolkningstilvækst.
    Han hører mere til FRI DANSKE.

    ————————-En Mærkesag
    Folk fra MENAP landene, samt fra Tyrkiet, forbydes adgang til offentlige stillinger. Når de nu engang er i Danmark.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Forbudet er på grund af terror og andet landsskadelig virksomhed, og sårbarheden i (Sygehuse og IT-systemer). samt andre offentlige steder. Man er nød til at handle, det er altid bedre at forebygge end at helbrede.
    Derfor er er stor risiko for, at ugerningerne kan ske disse steder. så som:

    Folketinget:
    Ansættelse i og ved Folketinget. De kan ikke vælges til Folketings medlemmer, Da Grundloven dermed skal underskrives. Islam er jo uforenelig med Grundloven.

    Domstolene:
    Ansættelse og anden beskæftigelse inden for Domstolene skal forbydes.

    Politi:
    Ansættelse og anden beskæftigelse inden for Politiet og Forsvaret (PET & FE) skal forbydes.

    Kommuner / Regioner:
    Ansættelse og alt anden beskæftigelse inden for Kommuner / Regioner skal forbydes.

    Dog kan de der er her fra Menap landene incl tyrkiet, bevilges et meningsfyldt arbejde her, med at slå græs, klippe hæk, feje fortov o/a og samle skidt i vejrabatter og parker.

    Kommentar by Charles Nielsen — 8. marts 2022 @ 00:22

RSS feed for comments on this post.