17. marts 2022

Legeland tilbyder ukrainske familier gratis adgang: Herboende muslimer harcelerer, ‘føj siger jeg bare’

BT fortæller, at hundredvis af ‘Facebook-brugere’ er forarget over, at Leos Legeland har besluttet at give ukrainske flygtninge gratis adgang hver onsdag. Opdateringen har i skrivende stund 871 kommentarer, og de kritiske kommentarer er stort set fra herboende muslimer. Hurtigt saksede eksempler nederst.

(Leos Legeland på Facebook, 15. marts 2022)

“Det ville være et helt fint initiativ, hvis det galdt alle flygtningebørn og ikke kun ukrainske! Der er andre verserende konflikter/krige i verden, som børn flygter fra. Denne mentalitet er efter min mening ikke konstruktiv og jeg opfatter disse opslag, som værende hykleriske. Det bliver en 👎🏼 fra mig…” (Kenan Özoğul); “Jeg efterlyser ‘fri dag’s pas’ til alle de flygtninge børn vi har i Danmark, hvad med de børn der er flygtet fra Afghanistan eller Syrien mens det regnede med bomber, ærgerligt og simpelthen kritisabelt at dette tilbud ikke os gælder dem! Men tak fordi i har meldt ud så klart som i har gjort. I er hermed boykottet. …” (Sadia Begum); “Hvad sker Dk hvor er vi på vej henne ??? Er krigen ikke det samme om man er fra Ukraine eller Syrien, Afghanistan osv. og selvfølgelig skal vi hjælpe dem, men der er så mange andre flygtninge børn, som har ikke råd til at kom ind i Leos…” (Nazha Hajaj); “Hvordan kan i som et legeland for BØRN forskelsbehandle børnene?? Måske skulle det hedde ‘Gratis entré for familier, der er flygtet fra KRIG’ og ikke kun Ukraine. Især når der er så mange flygtninge børn fra Syrien, Eritrea og endda danske børn hvis forældre ikke har råd, som slet ikke får samme behandling/mulighed.” (Najma A Isse); “KRIG ER KRIG – og BØRN ER BØRN. Blodet har samme farve uanset hudfarve- tab og traume føles end uanset race. FØJ at I ikke har lavet denne regel for alle børn som er flygtet fra krig – og alle danske børn hvis forældre ikke har råd. Jeg kommer i hvert fald ikke hos jer længere.” (Zobariah Nawaz); “Shit hvor er det til grin det her – jer skal jeg ikke støtte igen før: gratis entre gælder ALLE FLYGTNINGE BØRN!” (Shazia Sarwar); “I er boykottet ! Synes bestemt at de syriske børn er ligeså meget værd som et ukrainsk barn. At i laver denne forskels behandling på børn er virkelig groft!” (Sajad Hussain); “Jeg boykotter Leos legeland! Efter alt den forskels behandling i laver. Der er flere tusind flytninger der også kunne have gavn af det!” (Selma Avci); “Vi plejer at være i Leo’s 2/3 gange om måneden. Det så slut nu, føj siger jeg bare dobbeltmoralske føj hoveder.” (Ibrahim Yıldırım); “… der skal jeg ikke mere 🤮 De der særregler er til at brække sig over. Hvorfor gælder det ikke alle flygtninge?” (Alaa Al-assadi); “Hold kæft hvor er i klamme at lave forskels behandling , jeg håber fandmd i går konkurs med konkurs på !!!!!!” (Said El Mekki); “… indtil deres politik gælder alle flytninge ligeligt, så træder vi ikke ind hos dem.” (Salma El); “Boykottet fra min side af ✋, bare ikke i orden at lave alt den forskelsbehandling.” (Melek Okutan) og mange mange flere…

Oploadet Kl. 02:51 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/125611/trackback

44 Comments »

  1. Var sidste sommer en tur på Møns Klint – og det vrimlede ganske enkelt med negre og muhammedanere overalt – men der er jo også gratis adgang…

    Kommentar by Revisoren — 17. marts 2022 @ 03:16

  2. De bryder sig helt klart ikke om at blive mindet om, at det er naturligt at føle solidaritet med mennesker, der ligner en selv. Jo større kulturel og etnisk afstand, jo mindre solidaritet (tænk blot på den svenske solidaritet med flygtede nordmænd og danskere under 2. VK), og at deres egen (el. forfædres) “flygten” til fjerne kulturfremmede områder gør dem til uønskede parasitter, mens ukrainerne for alm. danskere er en slags “øst-polakker”, og polakkerne kender de fleste som arbejdsomme og gemytlige folk. Naturligvis er effekten forstærket af, at muslimer er så aggressive og generelt ubehagelige at omgås.

    Kommentar by Odo — 17. marts 2022 @ 06:18

  3. En asylsag er en slags retssag, hvor det danske samfund kan blive dømt til at betale til en udlænding og eventuel familie.
    Hvis Olsen har slæbt mig i retten og fået mig dømt til at betale ham 10.000 kr., runder jeg da ikke op til 11.000 kr.

    Kommentar by Henning — 17. marts 2022 @ 06:36

  4. Det er selvfølgeligt noget andet for Leos, når det nu er _rigtige_ flygtninge (kvinder med børn), i stedet for yngre mænd i den kampduelige alder, der er rejst på tværs af et sikkert kontinent, for at leve på nas i DK.

    Og mon ikke denne særlov begunstiger en gruppe, hvoraf 75% _ikke_ senere viser sig at være kriminelle, til forskel fra “Libaneserloven” af ’92?

    Kommentar by Hertz — 17. marts 2022 @ 06:51

  5. Muhamedanere!
    Leo skal nok have 24×7 politibeskyttelse resten af livet, på Danskernes regning.

    Kommentar by Bastardo — 17. marts 2022 @ 07:24

  6. Leos er en privat virksomhed.
    Det er kun det offentlige, der SKAL forsørge orkerne med Danskernes penge.

    Kommentar by Bastardo — 17. marts 2022 @ 07:29

  7. “Det ville være et helt fint initiativ, hvis det galdt alle flygtningebørn og ikke kun ukrainske!

    Dvs. det ville være fint hvis det gjaldt alle andre end danskere.

    Kommentar by Felix Krull — 17. marts 2022 @ 07:45

  8. Som velfærdsimmigrant er det selvfølgelig en bitter pille at sluge.

    Kommentar by J — 17. marts 2022 @ 07:46

  9. :-) :-) :-). (Muhammedansk medfølelse)
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. marts 2022 @ 07:50

  10. Haha, hyklerisk, eftersom muslimer er nogen af de mest gruppe-sympatiserende i hele verdenen.

    Kommentar by Realisten — 17. marts 2022 @ 08:42

  11. De pågældendes alternative retskrivning, udtrykker integrationsundervisningens stærkeste sider.

    Kommentar by Anonym — 17. marts 2022 @ 08:43

  12. De pågældendes retskrivning, udtrykker klart integrationsundervisningens stærkeste side.

    Kommentar by Anonym — 17. marts 2022 @ 08:46

  13. Alle prismer som belyser muhammedanernes sande væsen gavner . De udstiller sig selv gang på gang, som værende i modsætning til anstændige mennesker.

    Kommentar by Frafalden Moderat — 17. marts 2022 @ 08:54

  14. Den forsvundne terrorist Basil Hassan er i dag via Statstidende blevet stævnet for manglende betaling af børnebidrag for to børn født i henholdsvis 2013 og 2014.

    Det er jo ren statsracisme mod den stakkels muhammedaner…

    Kommentar by Revisoren — 17. marts 2022 @ 09:43

  15. Muslimen skriger i smerte mens han slår.

    Kommentar by Puljeaben — 17. marts 2022 @ 09:50

  16. Mon ikke muslimernes forargelse vil vise sig at være en gevaldig reklame for Leo’s Legeland, idet danske forældre nu kan tage børnene på tur i et muslimfrit område?

    Kommentar by Voldposten — 17. marts 2022 @ 09:57

  17. Håber at alle krænkelseskrigerne overfalder RU, så er problemet løst.

    Kommentar by Carsten Thrane — 17. marts 2022 @ 10:03

  18. Jeg forbander den dag Vores regering tillod ‘flygtninge’ fra islamiske lande at betræde Dansk jord.

    Jeg kender ikke en eneste der har haft en positiv oplevelse med den middelalderkultur. Vi skylder dem intet, alligevel tog Vi dem ind og sørgede for dem i all ender og kanter. I dag kan Vi uden den mindste tvivl konkludere at det var et meget dårligt træk for Dansk venlighed.

    Selv ikke en ussel fribillet til en forlystelsespark kan de under andre i en håbløs situation. Det er til at brække sig over 🤮🤮🤮

    Kommentar by Santor — 17. marts 2022 @ 10:16

  19. Forskellen er at ukrainerne kan integreres, sikkert også assimileres, og det kan muslimske indvandere som hovedregel ikke! Ukrainerne vil gerne arbejde, det vil muslimerne som hovedregel ikke! Ukrainerne er taknemmelige og glade for den hjælp de får, mens muslimerne aggressivt forlanger at vi disker op og at vi indretter os efter dem! De fleste ældre vil ikke have noget imod at få hjælp af ukrainere, fordi de ligner os, tænker som os og man har ikke hele tiden en underliggende aggresivitet og mistillid.

    Kommentar by Den Nervøse — 17. marts 2022 @ 10:53

  20. Hvordan kan i som et legeland for BØRN forskelsbehandle børnene??”

    De stakkels muslimer er kede af, at de flygtede alene, efterladende kvinder og børn. Men de må være glade for, at deres hjemlande IKKE lavede forbud mod at våbenføre mænd forlod landet.

    Kommentar by tavsen — 17. marts 2022 @ 11:09

  21. Der er mange musliner som nu vil boycotte legelandet.

    Det kunn hænde at legelandet nu vil få mange flere og andre kunder.

    Kommentar by Morten Dreyer — 17. marts 2022 @ 12:19

  22. De skide muhamedanere ligger som de har redt. Da lortet begyndte at indfinde sig i 60erne, tog vi pænt imod dem. Men i takt med at vi opdagede, hvor dårligt de opførte sig og, hvor megen kriminalitet,m svindel og humbug de førte med sig, dæmpedes velviljen betragteligt og blev erstattet af direkte had og væmmelse.

    Kommentar by Knud Madsen — 17. marts 2022 @ 12:31

  23. I alle den slags foretagender burde der være mindst 1 dag hver uge, hvor KUN etniske danskere måtte komme (gratis) ind.

    Kommentar by Peter Nielsen — 17. marts 2022 @ 12:37

  24. Kan de utålige krævende klamme løgnagtige svindelere og kriminelle sandniggere ikke komme gratis i Legeland, ligesom de ægte flygtninge… åhh hvor giver det mig tårer i øjnene, men det er af grin..

    Fryd, fryd og atter fryd, at det pisser alle de fupflygtninge af..

    Oplysning til alle jer asylsvindelere fra Mellemøsten.. Der er forskel på flytninge som jer ( nej, det er stavet korrekt ), som ikke laver andet end at kræve ind, og flygtninge..

    Jeg hader jer muslimer så meget af jeg kan smage hadet, og den had til alle jer af Allahs raske drenge og piger, breder sig som ringe, over hele Europa, ja overalt hvor i befinder jer, uden for jeres elendige shithole lande..

    Kommentar by Christian Sørensen — 17. marts 2022 @ 13:47

  25. Alt hvad der har med muslimer at gøre, er en total opløsning af ethvert samfund. Bakken i Klampenborg er muslimernes sted, Zoo på Frederiksberg er også invaderet, jeg kommer der aldrig mere.

    Kommentar by IES — 17. marts 2022 @ 15:41

  26. Det kan gå hen at blive en rigtig god forretning for Leo, nu hvor de ‘utilfredse’ boykotter stedet. Så bliver der jo til at holde ud at være for os andre.

    Odd S.

    Kommentar by Odd S. — 17. marts 2022 @ 16:03

  27. Muslimerne kan bare rejse til eet at de 54 muslimske lande der findes og blive behandlet bedre og få flere penge samt velfærdsgoder.

    Kommentar by Jp — 17. marts 2022 @ 16:25

  28. # IES

    Jeg har også ladet mig fortælle, at BonBon-Land ved Næstved ligeledes skulle være en ren magnet for negre og muhammedanere hver sommer…

    Kommentar by Revisoren — 17. marts 2022 @ 16:54

  29. Hvis alle muslimer boycotter Leos Legeland, så skal min familie da beære det med er besøg.

    Kommentar by Kitracskva — 17. marts 2022 @ 17:05

  30. Nøj, hvor de stakkels muslimer er sure, når noget gratis går deres næse forbi. Simpelthen fryd at se

    https://dk.trustpilot.com/review/leoslegeland.dk

    Kommentar by tavsen — 17. marts 2022 @ 17:07

  31. Klodsede Islam er en klods om benet for Danmark.

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. marts 2022 @ 17:23

  32. Hvornår begynder hjemsendelserne, spørg jeg bare stilfærdigt…

    .. eller er det for ekstremt?

    Kommentar by Polka — 17. marts 2022 @ 18:00

  33. Det lyder dejligt for danskerne, at disse muslimskle besættere boykotter stedet. Det bliver uden tvivl et langt mere roligt og behagelig sted at besøge og derfor meget mere populært.

    Kommentar by KafirHarbi — 17. marts 2022 @ 18:15

  34. Kan se at mange her er ofre for mediepropagandaen og tror de ukainske kvinder og børn som nu er givet fri adgang til Danmark skulle være reelle flygtninge.

    De er slet ikke konventionsflygtninge, og jeg vil heller ikke kalde dem krigsflygtninge. Der er nemlig ikke nogen fare som civil ved at befinde sig i Lviv eller andre steder i Vestukraine, medmindre Azov-bataljonen også begynder at ramme civile der som de har gjort 2 gange i Mariupol, børnehospitalet og teatret.

    De civile reelt i fare befinder sig netop de steder hvor den ukrainske hær eller myndigheder faktisk holder dem som gidsler ved at forhindre at de rejser til Rusland. De indiske og kinesiske studerende i Ukraine er ligeledes blevet forhindret i at krydse grænsen til Rusland for at slippe væk fra krigen og rejse hjem.

    Hvis man ikke endnu har forstået at den vestlige mediedæmoniseringen af Rusland i hovedsagen er løgnepropaganda, så prøv fordomsfrit at læse en ucensureret debat med russiske deltagere. I praksis f.eks. ved at finde og goolag-oversætte frie debatfora på russisk med både vestukrainske og russiske deltagere.

    Kommentar by perhag — 17. marts 2022 @ 22:54

  35. perhag — 17. marts 2022 @ 22:54.
    Ukrainerne har indset, et Ukraine er blevet værktøj for den amerikanske våbenindustri. Det er derfor sikrest at gemme sig netop i Vesten.
    Dels er konflikten et argument i våbensælgernes salgspamfletter – dels er Ukraine en tvangsindlagt aftager af amerikanske våbenprodukter for enhver pris.
    Den for USA bedste gevinst ved konflikten er, at konflikten bestyrker Nato’s position som verdens politimand. Nato bliver derved en nødvendig magtfaktor som opretholder af Vestens magtposition.
    For yderligere at styrke Vestens magtposition, har USA’s magthavere indfanget MSM, de fleste aviser og TV-kanaler i Vesten, som propagandamaskiner. MSM skal oppiske og vedligeholde en russofobisk stemning i hele verden. Det går da også fint med at undertrykke ytringsfriheden i verden.
    Idéen er, at er du ikke for Nato’s fortsatte eksistens, er du fascist og tilhænger af den ‘onde’ Putin.
    Således smøres og vedligeholdes den amerikanske krigsmaskine – med tilfældige mindre lande som løftestang for verdens største og mest iskolde våbenindustri. Forstå at Nato er garant for dødens fred.

    Kommentar by Gustav Jensen — 18. marts 2022 @ 09:04

  36. Nej det er bestemt ikke det samme musling!

    I fra Syrien, Mellemøsten og Afrika efterlod kvinder og børn imens bomberne faldt, der kom stort ser kun unge og middelalderene kampklare mænd.

    Fra Ukraine kommer der stort set KUN kvinder og børn.

    Det er forskellen på reelle flygtninge og de invaderende horder af islamistiske racistiske hadefulde ekstremt voldsparate kampklare muslinge mænd.

    Føj for allahen. SKAM JER KRYB!

    Kommentar by Mads kering — 18. marts 2022 @ 12:49

  37. De stakkels forsømte muslimer kunne ALDRIG drømme om at være solidariske med andre end sig selv.

    https://www.document.no/2022/03/18/russisk-desinformasjon-har-pavirket-politikken-var-i-mange-tiar/
    Erling Folkvord (Rødt) deltok lørdag formiddag under en demonstrasjon mot Israels okkupasjon ved Stortinget i Oslo.”

    Stopp massakrene i Gaza, siger skiltet. De kære skulle nødig overses.

    Kommentar by tavsen — 18. marts 2022 @ 17:39

  38. Go Putin💪

    Kommentar by piphans — 18. marts 2022 @ 19:45

  39. Muslinger er affald. Vi gider dem ikke. Ukrainerne vil stå på vores side når Danmark skal gøres rent.

    Kommentar by Hesten — 18. marts 2022 @ 20:11

  40. Flygtet fra hvad?
    UK man traveled to Ukraine to see what really happening…
    Pas på, sandheden lurer på nettet, hvis man tør kigge efter den..

    https://www.bitchute.com/video/87ZL4ibdBzJZ/

    Kommentar by Iznogut — 18. marts 2022 @ 23:24

  41. Forskel? Forskellen er vel at muslimske flygtninge får penge og kan selv betale for deres entre. De ukrainske får intet af staten.
    Og husk at mange almindelige danske familier heller ikke har råd til at besøge diverse seværdigheder med deres indkomst.

    Kommentar by P — 19. marts 2022 @ 06:16

  42. “Legeland i shitstorm: Sletter kommentarer – Ekstra Bladet” https://ekstrabladet.dk/nationen/legeland-i-shitstorm-sletter-kommentarer/9178594

    Kommentar by Islamarebad — 19. marts 2022 @ 06:17

  43. Har lige set programmet “Bezzerwizzerne” på TV2 Fake News.
    Den såkaldte “borgerlige” politiske kommentator Søs Marie Serup kaldte Ukraine-særloven for “stærkt racistisk”.
    Det forvirrede kvindemenneske blev dog hurtigt sat på plads af den gamle spritbilist Hans Engell, der belærte hende om, at det ikke har noget som helst med racisme at gøre…

    Kommentar by Revisoren — 19. marts 2022 @ 10:20

  44. Kommentar by Iznogut — 18. marts 2022 @ 23:24

    Interessant at superskurken fra Supermand-tegneserien, Lez Luthor, er den af alle, som afslører ’sandheden’ i den mobiltelefonoptagelse ved at tage en togtur mellem Lviv og Kiev. Når nu togturen var så tryg og billig, hvorfor tog han ikke bare toget videre østpå til Kharkiv eller til Sumy for rigtig at afsløre ‘det store bedrag’?

    Kommentar by traveler — 19. marts 2022 @ 16:31

RSS feed for comments on this post.