17. marts 2022

’30-årig århusianer udvist’, skrev Stiften.dk om irakiske Issa Sada Butrus: Dømt for grov vold, røveri…

’30-årig århusianer udvist’, skriver Stiften.dk, og læser man kun overskriften, så kunne man tro at Danmark nu er begyndt at udvise danskere. Den udviste er en 30-årige iraker ved navn Issa Sada Butrus, der ved Vestre Landsret netop er idømt et år og ni måneders fængsel samt ubetinget udvisning for en lang række forhold i den tungere ende. Det drejer sig om røveri, bedrageri, trusler og grov vold med alt fra kølle til samuraisværd.

Fra samme artikel i papirudgaven – Vold med samuraisværd og sprittusch endte med udvisning og indrejseforbud (Aarhus Stiftstidende, 16. marts 2022, Sek. 1, s. 5).

“En 30-årig irakiskfødt århusianer er ved Vestre Landsret blevet idømt et år og ni måneders fængsel samt ubetinget udvisning og indrejseforbud. …

Issa Sada Butrus bankede blandt andet tre unge cyklister i Åbyhøj i august 2020. fordi de havde beklaget sig over, at han ikke overholdte sin vigepligt. Der er også flere episoder, hvor Issa Sada Butrus sammen med en medgerningsmand var brudt ind på bosteder og røvet og udøvet vold mod forskellige personer.

Blandt andet brød han i august 2020 ind på et bosted i Tilst og stjal 1.300 kr. Her blev offeret slået fire gange med en kølle. Et andet grofteksempel var, da han stak end mand to gange i låret med en spids genstand. Senere samme dag stak han en sprittusch op i endetarmen på et offer.

Oploadet Kl. 13:06 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/125633/trackback

21 Comments »

  1. Maaske vores retssystem ikke er rigtigt “tunet” til vore “gaesters” mentalitet.

    Kommentar by dunk — 17. marts 2022 @ 13:13

  2. ”Den islamiske verden er blevet en mangfoldig del af vores hverdag med spændende butikker og smilende folk.
    Uden denne påvirkning ville Danmark være farveløs.
    Jytte Hilden (S)

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 17. marts 2022 @ 13:25

  3. Svensk-ukrainsk-Aarhusianer?
    I hvert fald islamist.

    Kommentar by Hul igennem? — 17. marts 2022 @ 13:29

  4. Kun 1 år og 9 mdr for alle de voldlige forbrydelser..

    Jeg kan garantere for, at i feks. Usa, ville han få livstid, og deres fængsler er ikke 5 stjernede hoteller som dem vi har i Danmark..

    Danmark er et supergodt sted at opholde sig for kriminelle, og skal vi vædde om, at han i alle årene her, blev tvangs-forsørget af os Danskere, som er tvunget til det, via. vores elendige landssviger politikere..

    Han forlader aldrig Danmark, der er flere love der holder ham her, en der er love som gør at han bliver smidt ud, hvis han modsætter sig det…..

    Kommentar by Christian Sørensen — 17. marts 2022 @ 13:37

  5. Hvis Hr. Møller viser et billede af en sprittusch, må han nok forvente, at få endnu en retssag på nakken…

    Kommentar by Revisoren — 17. marts 2022 @ 13:47

  6. Han er ikke dansker eller aarhusianer, det er han ikke værdig til.
    Han bør være på vand og brød og så ud med et raballer!

    Kommentar by Den Nervøse — 17. marts 2022 @ 13:56

  7. Livslang forsørgelse på Danskernes regning, på et “udrejse”center, hvor han kan komme og gå som han vil.

    Kommentar by Bastardo — 17. marts 2022 @ 14:19

  8. – Det er det, som “ubetinget udvisning” betyder.

    Kommentar by Bastardo — 17. marts 2022 @ 14:20

  9. Det at de skriver ubetinget udvisning? Hvorfor har vi så Kærholmgård? De siger da bare jeg vil ikke udvises, så får jeg dødsstraf, og så er de her til evighed, betalt af dig og mig.

    Kommentar by IES — 17. marts 2022 @ 15:35

  10. Jeg ved ikke hvorfor jeg ser en glimrende fremtid for en fiskepille produktion….?

    Kommentar by Jp — 17. marts 2022 @ 16:21

  11. Jeg har nu også tit tænkt “Op i røven med de sprittusser”

    Kommentar by Cebber Jensen — 17. marts 2022 @ 16:24

  12. Hvornår kommer han ud af Danmark? Tager Irak imod udviste, dømte kriminelle?

    Kommentar by Kitracskva — 17. marts 2022 @ 17:02

  13. Det var sgu da synd, at landsforræderne på Christiansborg ikke nåede at give ham statsborgerskab

    Kommentar by BB — 17. marts 2022 @ 17:03

  14. # BB

    Han bliver her vel bare på “tålt ophold” på skatteydernes regning, ligesom alle de andre “udvisningsdømte negre og muhammedanere…

    Kommentar by Revisoren — 17. marts 2022 @ 17:06

  15. Ingen muslim bliver nogensinde dansker; islam er i vejen.

    Kommentar by Gustav Jensen — 17. marts 2022 @ 17:21

  16. Lyder berigende!

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    – Og bliver sprittusch-i-endetarmen Issa Sada Butrus mon nogensinde reelt udvist?

    Kommentar by Polka — 17. marts 2022 @ 18:04

  17. Den angiveligt 30 årige abe fra Irak må intelligensmæssigt være på sinke- eller venligbo-stadiet.

    Hans interesser svarer til niveauet i mit barnebarns børnehave. Hvor de også interesserer sig for numselege i puderummet, slås med kæppe og ville være begejstrede for at øve sig med samuraisværd – hvis ikke platfødderne (de kvindelige pædagoger) greb ind hele tiden for at forhindre det.

    Irakeren er tilsyneladende ikke kommet ud af den “orale” eller “anale” fase endnu (sikkert på grund af århundreders degenereret indavl). Så det er udmærket, at han kan fortsætte sine numselege i en sandnigger statsdannelse, hvor hans åndelige niveau ikke er påfaldende lavt i forhold til omgivelserne.

    Kommentar by Vi så det ikke komme.... — 17. marts 2022 @ 18:32

  18. Mon ikke den lille fimsede Simon Emil Ammitzbøll med fistelstemmen godt kunne tænke sig, at få en sprittusch op i numsehullet?

    Kommentar by Revisoren — 17. marts 2022 @ 18:52

  19. Vores kulturberiger her , har simpelthen lavet en slags omvendt “Charlie Hebdo” , med den sprittushe-ting. Han har forstået at det er en pen eller pencil , og at den repræsenterer noget “der må have et udtryk” . At det må tillades et ud-tryk , så at sige. Vores kulturberiger har et latent og egentligt potentiale ,- en egentlig længsel mod sand sand ytringsfrihed .Han kunne, muligvis – være tættere på et egentligt gennembrud og forvandling til den vesterlænding der ligger i ham , – i sin vorden . Send ham til psykolog ,- pottetræning med Freud , og leg med penne vil give større udbytte en kun leg med farver , fx.
    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 17. marts 2022 @ 22:26

  20. Jamen god weekend. Støt SIAD: http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk. God fredag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 18. marts 2022 @ 09:43

  21. Det er blasfemi at udvise den muslimske Jesus (Issa), og Nydanmark bliver en berigelse fattigere. Hvor er MSM, det må være en sag for Menneskerettighedsdomstolen

    Kommentar by tavsen — 18. marts 2022 @ 12:05

RSS feed for comments on this post.