24. marts 2022

Ballerup, fredag eftermiddag: 70-årig kvinde ’slået ned og banket’ af 8-10 AEH’ere på omkring 12 år

En historie der ikke nåede medierne. Set hos 24NYT.

“*SØGER VIDNER*
Min svigermor på 70 blev i går (fredag d. 18. marts, red.) slået ned og banket af en gruppe på 8-10 ikke etniske danskere på omkring 12 år på Hold-an vej i nærheden af Meny. Vi mener det er sket omkring kl 14. Alle som har set noget må meget gerne tage kontakt til mig og/eller til politiet.”

(Foto: Facebook, 24NYT)

Oploadet Kl. 00:36 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/125769/trackback

18 Comments »

  1. Jamen husk på vi taler om “unge” mennesker som det danske samfund i den grad og helt bevidst, har udelukket for alt. De får ingen skolegang, alle steder afvises disse hædersmænd, i hjemmet gør forældrene alt for at de lærer dansk, at de bliver blandet med danske kammerater, der afholdes også og naturligvis fødselsdage i hjemmet osv. osv.
    Det er os fæle racister der er årsagen til denne adfærd.
    Kommunen bør straks sætte noget i værk, f. eks. at forære disse fortvivlede unge en fin cykel, en PC, en I- Pad osv. ligeså modersmål undervisning i skolen, måske sådanne tiltag vil betyde fremgang på alle fronter – eller noget. De med de rigtige meninger og den korrekte viden oplyser ofte at modersmål undervisning er vejen frem, pyt med det danske sprog.
    Forældrene bør straks og personligt overrækkes en undskyldning fra borgmesteren, Statsministeren bør personligt sige undskyld – nå ikke?

    Kommentar by NED MED ALTING — 24. marts 2022 @ 01:11

  2. Og naturligvis på Hold – An vejen. Kom ikke og sig de unge ingen humor har.

    Kommentar by NED MED ALTING — 24. marts 2022 @ 01:12

  3. Normal asylkedsomhed.

    Tølløse den 12. august 2021:
    Den 80-årige mand havde været på indkøb og gik med sin rollator ad Industrivej, da fire unge mennesker, der beskrives af Midt- og Vestsjællands Politi, som ’af anden etnisk oprindelse end skandinavisk’ sparkede til og fjernede rollatoren fra den 80-årige mand.

    Jægerspris den 22. november 2021:
    En mand i kørestol blev ifølge Nordsjællands Politi mandag aften udsat for et groft overfald. Ifølge mandens anmeldelse befandt han sig klokken 19 på en sti ved Møllehegnet i Jægerspris, da mellem fem og syv personer pludselig kom løbende mod ham. De væltede ham ifølge mandens forklaring om på siden i kørestolen, hvorpå spark og slag regnede ned over ham. Han blev ifølge anmeldelsen både sparket og slået i ansigtet og på kroppen. Personerne beskrives alle som unge og af anden etnisk herkomst end dansk.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 24. marts 2022 @ 01:12

  4. Begge sager er naturligvis uopklarede. Politiet har ikke tid til den slags småsager, når man samtidig har knivstikkerier, skyderier og bandemedlemmer på fri fod med AK-47 rifler.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 24. marts 2022 @ 01:14

  5. Den 70 årige kvinde har naturligvis provokeret de unge mennesker, samme er sikkert sket ifm. de øvrige, her viste, eksempler.

    Kommentar by NED MED ALTING — 24. marts 2022 @ 01:14

  6. Jeg har kigget på den her pjece fra justitsministeriet:

    Børn skal også betale – om børns erstatningsansvar
    https://www.justitsministeriet.dk/sites/default/files/media/Arbejdsomraader/civilret/Pjece%20boern.pdf

    Er der eksempler på, at ofre for den her type gadevold har fået tilkendt erstatning – og hvor man efterfølgende har hentet pengene fra forældrene? Hvordan er retspraksis?

    Kommentar by BE — 24. marts 2022 @ 06:16

  7. Jamen de unger er da blevet flot islamisk opdraget. (Ved godt det rager MSM en papand…tak for nyheden).

    Kommentar by Michael Unna — 24. marts 2022 @ 06:26

  8. “Når de har været her et par år, bliver de ligesom os”.

    Kommentar by Bastardo — 24. marts 2022 @ 07:27

  9. Og nu er lokalavisen udkommet – og ikke et ord om dette. Ja Ballerup er så sandelig en socialdemokratisk kommune, der hver uge fortæller om de receptioner borgmesteren gå til

    Kommentar by ph — 24. marts 2022 @ 07:53

  10. Hvem har hende eog hendes familie stemt på hele livet????

    Kommentar by KineserSnot — 24. marts 2022 @ 08:00

  11. Svigermor har nok sagt noget uhøfligt til dem, så de har bare forsvaret sig imod de voldelige ord …

    Kommentar by Peter Nielsen — 24. marts 2022 @ 11:16

  12. Det eneste Jeg får ud af den slags ‘hændelser’ er at muslimer er gennemført ondskabsfulde allerede fra barnsben.

    De er ganske enkelt uegnede til at indgå i en kultur hvor almindelig respekt for andre er udgangspunktet. Alligevel arbejder Vestens venstresnoede psykopater stadig for fuld kraft på at importerer endnu flere på trods af konsekvenserne. Hader venstrefløjen virkelig sine egne borgere så meget at de med vilje påfører Os al den ondskab og fordærv?

    Kommentar by Santor — 24. marts 2022 @ 11:19

  13. Ballerup er ligesom de fleste andre kommuner på den københavnske vestegn totalt islamiseret, og er at betragte som et tabt landområde…

    Kommentar by Revisoren — 24. marts 2022 @ 12:52

  14. Hader venstrefløjen virkelig sine egne borgere så meget at de med vilje påfører Os al den ondskab og fordærv?

    Kommentar by Santor — 24. marts 2022 @ 11:19

    Ja og atter JA.
    Når næsten 90% stemmer for mere af den slags, er det klart, at FT følger den politik, som de har fået mandat til

    Kommentar by tavsen — 24. marts 2022 @ 15:12

  15. Intet der ikke er dem påbudt via. Deres hellige bog Koranen –

    Sura 2.216 Jeres forskrift er at føre krig selv om det skulle være jer imod.

    Sura 9.73 Profet! Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!

    Sura 8.59-60 De, der er vantro, skal ikke regne med at undslippe; de kan ikke unddrage sig.

    Udrust imod dem så stor en styrke og så mange kampheste, som I formår, for dermed at sætte en skræk i Allah´s og jeres fjende og i andre…

    Sura 4.89 De (vantro) ville ønske, at I var vantro, lige som de selv er vantro, således at I var lige. Tag ikke nogen af dem til venner, før de udvandrer for Allahs sag! Hvis de vender sig bort, skal I gribe dem og dræbe dem, hvor I end finder dem.

    Sura 9.5 Når de fredhellige måneder er omme skal I dræbe dem, der sætter andre ved Allahs side, hvor som helst I finder dem! I skal gribe dem, belejre dem, ligge på lur efter dem i hvert baghold! Men hvis de omvender sig (bliver muslimer), holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå.

    Sura 47.36 Bed ikke om fred når I har overtaget, Allah er med jer.

    Sura 9.29 Bekæmp dem, som ikke tror på Allah og den yderste dag, og som ikke forbyder, hvad Allah og hans udsending forbyder; og blandt dem, der har fået skriften , skal I bekæmpe dem, der ikke bekender sig til den sande religion (islam), indtil de et kuet og betalt skat (til muslimerne). De kristne siger ”Messias er Guds søn!” Det er de ord de tager i deres mund. De efterligner, hvad de, der var vantro, sagde tidligere. Måtte Allah bekæmpe dem” Hvor kan de være så forløjede?

    Sura 8.17 Det var ikke jer, der slog dem ihjel, men Allah som slog dem ihjel,

    når du kastede (spydene mod dem) var det ikke dig der kastede, men Allah, der kastede.

    Sura 9.13 Kæmp mod dem! Så vil Allah straffe dem ved jeres hånd og gøre dem til skamme, hjælpe jer mod dem og læge hjertet hos de troende folk hånd.

    Sura 9.3 Forkynd dem, der er vantro en pinefuld straf.

    Sura 8.65 –66 Profet! Anspor de troende til at føre krig. Hvis der er 20 udholdende mænd af jer, vil de besejre 200, og hvis der 100 af jer, vil de besejre 1000 af dem, der er vantro, for de er folk, der intet forstår. Der tilkommer ikke en profet nogen fanger, før han har kæmpet og sejret i landet.

    Sura 9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer! Lad dem finde jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    Sura 9.38-39 I,som tror (på Allah)! Hvad er der i vejen med jer? Når man siger til jer: ”Ryk ud for Allahs sag!” er I som tynget mod jorden… Hvis I ikke rykker ud, vil han tildele jer en pinefuld straf…

    Sura 9.41 Ryk ud med let oppakning eller med tung og før krig med jeres ejendom og liv for Allahs sag. Det er bedste for jer hvis I har viden.

    9.62 Ved I ikke, at den, der sætter sig op mod Allah og hans udsending, har Helvedes ild i vente. Der skal han blive til evig tid. Det er en vældig vanære.

    Sura 8.12-14 (Byttetagningen): Jeg vil sætte en skræk i livet på dem, der er vantro. Hug dem over nakken (med sværdet)! Hug dem over hver en finger! For de satte sig op mod Allah og hans udsending! Allah er streng til at straffe. Sådan er det, så smag det! De vantro har ildens straf i vente.

    Sura 5,33 Gengældelsen for dem, der bekæmper Allah og hans udsending og stræber efter at skabe fordærv i landet, er at de bliver dræbt eller kors-fæstet eller får deres hænder hugget af i modsat side eller bliver fordrevet fra landet. Sådan er det!

    Jihad som udvandring og overtagelse af de vantros land

    Sura 9.74 De, der tror (på Allah) og udvandrede og kæmpede for Allahs sag, og de, der gav jer husly og hjælp, det er de sande troende.

    Sura 9.20 De, som tror (på Allah) og udvandrede og kæmper med deres ejendom og deres liv for Allahs sag, de befinder sig på et højere rangtrin hos Allah. Det er dem, der vil sejre.

    Sura 33.26-27 Han (Allah) fik dem af skriftens folk (jøderne og de kristne) … til at komme ned fra deres befæstede stillinger og satte dem en skræk i livet, idet I dræbte en del og tog en del til fange. Han gav jer deres jord, deres boliger og deres ejendom i arv, og desuden jord, som I endnu ikke havde betrådt. Allah er i stand til alt..

    Sura 48.20-21 Allah lovede jer meget bytte, som i skulle tage, og dette lod han hurtigt ske for jer…

    Og noget andet bytte, som I endnu ikke har bemægtiget jer, har Allah allerede indkredset. Allah er i stand til alt.

    Hvis de, der er vantro, havde taget kampen op mod jer, ville de snart have vendt ryggen til. Siden finder de ingen ven og ingen til at hjælpe sig.

    Allah giver muslimerne meget bytte og fuldstændig magt over alle vantro

    Sura 59.6 Hvad Allah gav sin udsending som bytte fra dem (fra de vantro) skulle I hverken transportere på heste eller kameler for at få fat i. Allah giver sine udsendinge magt over hvem, han vil. Allah er i stand til alt.

    Profetens udvandring, som er basis for islams tidsregning, er vigtig for alle muslimer. Engang var det Mekka, som skulle erobres, nu er det nyt land i Vesten, som skal koloniseres og som Allah vil skænke alle dem som bytte, der følger ham jfr.

    Kommentar by Mads kering — 24. marts 2022 @ 17:36

  16. Der var vel en grund til, at Mette Mink flyttede fra det islamiske shithole Ballerup til det kridhvide Hareskovby i Nordsjælland…

    Kommentar by Revisoren — 24. marts 2022 @ 18:58

  17. Det lyder som en berigende oplevelse for svigermor!

    Bumfuckistans overskudsungdom, der har taget ophold i Danmark, har krav på ‘respekt’ og når svigermor hverken udviser respekt for Ali og co. eller har cigaretter-til-udlån, så må hun bruges som boksebold… Det er logik for enhver beriger med en IQ på under 80.

    Husk de har lært det i Danmark og det handler ikke om islam og lortelands-kultur.

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka — 24. marts 2022 @ 20:03

  18. Havde det været nogle Danske drenge, der havde gjort det samme ved en gammel araberkælling, så havde der lydt et ramaskrig i hele MSM, og DR og TV2 havde udskreget historien i dagevis, og aviserne ville havde det slået op på forsiden, og skrive om den næste uge, mens Zinke Stampe og de andre Dhimmier på tinge, havde krævet fængsel i mange år, til drengene.

    Men nu er det jo omvendt, så MSM journalisterne holder hænderne op foran deres øjne, ører og mund, mens Zinke Stampe mumler noget om, at de jo har lært det her i Danmark..

    Jeg hader den forbandede løgnepresse….

    Kommentar by Christian Sørensen — 25. marts 2022 @ 01:51

RSS feed for comments on this post.