25. marts 2022

BT: Muhammad-ejet firma lod ansatte uden sikkerhedsgodkendelse arbejde for Udlændingestyrelsen…

Vild historie gravet frem af BT, der har fået aktindsigt. Et rengøringsfirma, der blandt andet udføre arbejde for Udlændinge- og Integrationsministeriet har ansatte, der ikke er sikkerhedsgodkendte. En mand har eksempelvis arbejdet på Christiansborg i en kvindes navn. Ejeren hedder Muhammad Qasem Ashraf, der som distriktsleder for ‘Maximum Rengøring’ tilbage i 2010 beklagede sig over danskernes ’sorte’ rengøringshjælp. Firmaet blev ‘opløst efter konkurs’ i 2017, ikke ulig fem andre virksomheder ejet af samme. Ikke bare rengøringsfirmaer, men også skønhedssalon, et vikarbureau og fremdeles.

Flere detaljer hos BT.dk – B.T. afslører: Stort sikkerhedsbrud i staten – ti personer anholdt.

“Selskabet Rengoering.com har vundet den ene store kontrakt efter den anden og gør rent hos alt fra domstole til ministerier. … I flere tilfælde har firmaet anvendt ulovlig arbejdskraft og stået bag sikkerhedsbrud i staten. Selskabets rengøringspersonale har haft adgang til statens kontorer uden på forhånd at være sikkerhedsgodkendt til det. …

Det fremgår af andre dokumenter om Rengoering.com, at der blandt andet har været et sikkerhedsbrud hos Udlændingestyrelsen. Rengoering.com er en af de største leverandører af rengøring til det offentlige. De gør blandt andet rent hos Udlændinge- og Integrationsministeriet, Justitsministeriet, Finansministeriet, Erhvervsministeriet og Østre Landsret.”

(Muhammad Qasem Ashraf på Linkedin, 2022)>

Oploadet Kl. 01:51 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/125799/trackback

29 Comments »

  1. Der kan man bare se. De Radikale havde ret. Det var i sandhed en iværksætterhorde, der kom krybende hen til os på motorvejene, desperate for at servicere og behage os danskere.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 25. marts 2022 @ 03:36

  2. Det er egentlig tankevækkende, at det offentlige sender rengøring i udbud, når de har egne jobcentre fyldt med passivt borgerlønslønnede socialstatsklienter.

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 25. marts 2022 @ 03:38

  3. Dybt ulovligt og kritisabelt udover enhver grænse!

    Typisk at benytte disse ikke-godkendte baggårdsfirmaer med deres ikke-godkendte personale!!!
    Bare det er kulørte/muslimske firmaer, så kan ALT bare lade sig gøre!

    Allerede for 25 år siden havde mit daværende firma, vel DK´s største vagt- og alarmvirksomhed, en stor opgave lige efter katastrofen ved 9/11….
    Firmaet var hyret til at stille et større antal vagter ved en sikkerhedsmesse med mange internationale deltagere!!!
    Da man ikke kunne skaffe det store antal vagter sådan på rede hånd, havde man underentrepreneret med et Ishøj-firma, hvor der blev uddelt vagtskjorter fra hovedfirmaet!
    Allerede første dag var der en autoriseret og godkendt vagt, som kontaktede politiet og bad dem lave en razzia på det andet firmas ansatte!
    Det viste sig, at stort set alle blev bortvist af politiet grundet mgl. godkendelser og sprog (hverken dansk/engelsk)!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 25. marts 2022 @ 07:02

  4. Dagen efter blev jeg indsat som gruppeleder og måtte konstatere, at disse folk var ubarberede på ugebasis, bar højrøde t-shirts under vores lysblå uniformsskjorter og var oppe at slås indbyrdes midt på gulvet blandt de mange messegæster!
    Hertil kom, at flere af dem direkte lagde sig til at sove bag forhæng i deres vagtperiode, så messens arrangører bad mig tage affære!
    FRYGTELIGT og det er bestemt ikke blevet bedre!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 25. marts 2022 @ 07:06

  5. Forhåbentlig er den Idiot der har hyret svindlerfirmaet også blevet anholdt for grov forsømmelse af vedkommendes pligt.

    Kommentar by Santor — 25. marts 2022 @ 07:30

  6. Tjek denne med Jordan Peterson, og sammenlign med Danmark.
    Jeg mener ligheden er slående, med regering og mediers magtarrogance.
    https://www.youtube.com/watch?v=CQq8yAagLfM

    Kommentar by k.m. — 25. marts 2022 @ 08:00

  7. Stor forargelse hver eneste gang, men det er vel lige som svigt på socialområdet, hvor Statsrevisorer retter en hård kritik mod ministeren.

    Man sender aben videre og vasker hænder. Ingen tager ansvar.

    https://www.document.no/2022/03/24/sveriges-kulturminister-kebab-er-svensk/

    Kommentar by k.m. — 25. marts 2022 @ 08:24

  8. De ‘ansvarlige’ har helt klart satset på de ansattes analfabetiske grunduddannelse fra det muslimske universitet i Bumfuckingstan – og vil bruge det som undskyldning.

    Kommentar by Gustav Jensen — 25. marts 2022 @ 08:50

  9. Det skyldes selvfølgelig den Politiske naivitistiske idioti fra fortiden.

    Kommentar by Michael Unna — 25. marts 2022 @ 08:51

  10. Staten (- du ved, vores allesammens tjenere) lukker rask væk 5.kolonne ind i det aller hemmeligste. Men Claus Hjort Frederiksen skal spærres inde. Her går det godt!

    Muhammedanere har intet at gøre i offentlig tjeneste.

    Kommentar by Bastardo — 25. marts 2022 @ 08:59

  11. Man kan ikke blive flaskedreng i Netto uden at aflevere en ren straffeattest.
    Mens man uden at blinke ansætter hardcore kriminelle muhammedanere i diverse ministerier.

    Bananrepublik?

    Kommentar by Revisoren — 25. marts 2022 @ 09:20

  12. FRYGTELIGT og det er bestemt ikke blevet bedre!!!

    Kommentar by Ole Mejlstrøm — 25. marts 2022 @ 07:06

    Og det smukke multietniske nirvana lader vente på sig. I det homogene Danmark havde vi ikke så mange

    “Med 476 vagtselskaber er Danmark det land i EU, der i forhold til befolkningen har flest selskaber”

    Kommentar by tavsen — 25. marts 2022 @ 10:02

  13. Prøv at google jhin lee anklager

    Det er skræmmende, så store mængder narkotika danskerne har behov for.

    Foruden Lykkepiller, og der er mangel på psykologer. GOOD LUCK NYDANMARK

    Kommentar by tavsen — 25. marts 2022 @ 10:06

  14. Det allermest kriminelle er vores institutioners samfundsundergravende fornægtelse.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 25. marts 2022 @ 10:11

  15. #3 & 4 Ole Mejlstrøm. Tak fpr info. Det er godt at vide, hvordan det går til på det konkrete plan. Hvad er forskellen på integration og infiltration?
    Er der nogen der husker “Baclatan” det parisiske koncertsted der var fuldstændigt badet i blod?
    Jeg har hørt , at blodet flød næsten ankel-højt hvor der var flest ofre. Musikere fra Canada fortalte senere , at dele af spillestedets ansatte virkede koordineret med den indtrængende gruppe osv.
    Pointen var : integration/infiltration…? Same same.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 25. marts 2022 @ 10:46

  16. Endnu et forbillede for berigelsen = rollemodel er afsløret.
    Mere uhyggeligt er at inden, som vanligt, laver baggrundscheck på fyren og hans ansatte.
    Der bør falde nogle hoveder i bl. a. Økonomistyrelsen.
    Danskerne (de ægte), bliver kontrolleret i hoved og R…
    Der falder brænde ifald en ægte dansker begår blot en lille fejl, se blot hvad der skete ifm. den økonomiske støtte ifm. Conora.

    Kommentar by NED MED ALTING — 25. marts 2022 @ 13:45

  17. At ingen – undskyld. Det gik lidt for stærkt.

    Kommentar by NED MED ALTING — 25. marts 2022 @ 13:46

  18. Det enorme omfang af svindel fremgår slet ikke af statistikken.

    Det er interessant at se, hvordan de gamle indvandrergrupper bevæger sig fra personfarlig kriminalitet over i forskellige former for berigelses- økonomisk-kriminalitet, jf. pakistanere og Operation Greed, hvor kun et meget lille antal blev anklaget og dømt pga. ressourcemangel hos anklagemyndigheden:

    >Så skulle vi sidde med omkring 1000 tiltalte, og det kan vi på ingen måde håndtere

    1000 kriminelle, der ALDRIG blev sigtet og dømt!

    https://ekstrabladet.dk/dagsorden/slap-for-tiltale-i-stor-sag-saa-hvidvaskede-han-350-millioner-kroner/8208911?ilc=c

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 25. marts 2022 @ 15:09

  19. You vote for monkeys in ‘folketinget’, you get peanut brains.
    You pay peanut brains, you get monkey see, monkey do.

    Kommentar by Gustav Jensen — 25. marts 2022 @ 16:00

  20. Indefra i alle fag bliver Danmark ødelagt af anden herkomst. Se bare apotekerne de bliver overtager af muslimer.

    Kommentar by IES — 25. marts 2022 @ 20:14

  21. #19 by IES. ….fag ødelægges af kulturberigerne…. Jeg har talt med farmakonomer og farmaceuter der har fortalt om , at deres fag ødelægges og undermineres af en stor tilstrømning af det segment til faget. På hvilke måder det konkret sker ved jeg ikke. Men jeg tror en del af løsningen er , at starte egne medicinske og sundheds foretagende op , – igen. Lidt som , at søge mod bo-steder / geografiske områder som man gør til egne områder. Øge segregreringen – flytte og forlade integreringen. For at støtte os selv. Hjælpe os selv til at blive stærkere. Også igennem ny etablering af fx apoteker virksomhed.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 26. marts 2022 @ 04:05

  22. Der er tilsyneladende ingen grænse for vores myndigheders naivitet! !

    Kommentar by Den Nervøse — 26. marts 2022 @ 06:20

  23. afvist i off-topic
    https://citizenfreepress.com/breaking/washington-state-indoctrinates-6-year-olds/

    den danske venstrefløj er på samme gale vej.

    Suzanne Zimmer, Frie Grønne, kalder sig gruppe-forperson.

    De skelner ikke længere mellem mand og kvinde, og betegnelsen formand er åbenbart så stødende at det må skrottes.

    Kommentar by k.m. — 26. marts 2022 @ 09:45

  24. Til Kommentar by Tommy, R & S 4.05

    Måske vi kan få nogle få danske apotekere tilbage, men vi har jo kun en apotekerforening og den er vi jo fælles om. Men en muslimsk apoteker vælger jo kun muslimske farmakonomer og så rejser de sidste etnisk danskere. Bare se Farum apotek, Vesterbrogades Apotek, det er mellemøsten der fungerer der. Regler det er noget man omgås med for godt befindende. I København er der mange muslimske apotekere og selv apotekeren i Jelling er en Muhamed. De bliver på sigt flere end os og så er det goodbye.

    Kommentar by IES — 26. marts 2022 @ 16:38

  25. Business as usual: De puler os og sender en regning.

    Kommentar by Crass Børsting — 26. marts 2022 @ 19:01

  26. Ingen kvaler dumskerne betaler.
    Dumskerne er ubetinget verdens dummeste folkefærd.

    Kommentar by piphans — 26. marts 2022 @ 21:34

  27. IES #23 kl.16.38. Det er præcis den situatipn du beskriver der, jeg forsøger at tage udgangspunkt i. Det er ikke muligt at leve sammen med islam . Muslimerne vil langsomt tage over , overholde regler så det passer dem selv, Mo og allan . Det er til stor skade for danskerne. Derfor skal der ikke integreres ,- der skal hjemsendes. I mellemtiden skal vi jo overleve som danskere , styrkes og IKKE svækkes. Det gør vi ved at søge sammen . Det er parraelle samfund adskilt fra det muslimske der giver danskerne den tryghed og den sikkerhed – styrke opbygges fra. Derfor skal jeg kunne bruge apoteker der er danske. Bo i boligområder der er danske og sende mine børn i danske skoler og til danske fritidsaktiviteter. Dette bør også gælde de dårligste danskere der lever og bor de i boligområder , der præcis – som den farmaceutiske industri – langsomt overtages af allan, mo og den svenske kulturberigelse. Der bliver stadigt flere svage , syge , økonomisk dårligt stillede danskere , at efterlade den gruppe til muslimerne i ghettoerne , er ikke vejen frem. Fordi hele socialstaten snarer skaber socialt fortabte, sygdomsfremkaldende og fastlåste liv . Bla gennem manglende uddannelse , utryg dagligdag og reelt fastlåsthed mht til at tage vare på sig selv økonomisk. Gruppen bliver langsomt størrer. Jeg lover dig , Socialdamerne på landets kommunekontore er IKKE svaret her. Tværtimod.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 27. marts 2022 @ 05:50

  28. Danskere er måske verdens dummeste folkefærd, men mange følger lige efter.

    Nu vil jeg se handling fra Mette Frederiksen, der siger ukrainske flygtninge må rejse hjem igen så snart det er mulig.

    Det må også gælde de mange hundrede tusind muslimer der kommer fra lande som ikke er i krig.

    https://www.berlingske.dk/politik/statsminister-fordrevne-ukrainere-skal-bygge-hjemland-op-en-dag

    Kommentar by k.m. — 27. marts 2022 @ 12:57

  29. Det firma har jeg prøvet at arbejde for. De snød både ansatte og kunder.

    Lovede mig en fast stilling, men det blev pludselig ikke til noget, og de ville ikke stå ved deres ord. Måtte have hjælp til at krasse manglende løn og vederlag fra dem, deres undskyldning var er det havde de aldrig hørt om før – Et stort landsdækkende firma? Selvfølgelig ved de, hvad de ansatte skal have af tillæg m. v.!

    Et sted var der en maskine, der havde været i stykker i over et halvt år, hvilket gik ud over rengøringen på stedet. Men den blev bare ikke lavet. Et andet sted lå der en flere uger gammel seddel fra kunden, der bad om at få toiletpapir på toiletterne, men der skete ikke noget fordi afdelingslederen og den tilsynsførende ikke kunne blive enige hvem der skulle tage sig af det.

    Transporttiden mellem stederne var helt urealistisk f. eks. sat 10 minutter af til noget der i virkeligheden tog 25 minutter.

    Medarbejdere blev sat ned i tid over flere gange, tilsidst kunne de slet ikke nå at udføre deres opgaver.

    Masser af østeuropæiske unge kvinder ansat, der ikke kunne tale hverken dansk eller engelsk.

    Det forbavser mig ikke at det er noget råddent i det firma.

    Kommentar by Valdemar — 8. juni 2022 @ 20:07

RSS feed for comments on this post.