29. april 2022

Åben tråd, 29. april 2022

Jeg er taget på kæresteweekend i Bremen, men vender stærkt tilbage i næste uge. Åben tråd…

(Rødtoppet fuglekonge, Forstbotanisk Have, 26. april 2022: Mere på Instagram)

Oploadet Kl. 12:00 af Kim Møller — Direkte link90 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/126308/trackback

90 Comments »

  1. God tur. NYD DET

    Kommentar by tavsen — 29. april 2022 @ 12:27

  2. Bremen er en hyggelig, overset perle.

    Kommentar by ino — 29. april 2022 @ 12:41

  3. God tur til Bremen. Måske får du lejlighed til at se og gå igennem Böttcherstrasse. Den enestående art nouveau(?) gade, som Hitler ikke kunne lide? Det læste jeg forleden i Hans Hauges “De kendte og de glemte: tænkere i tyvernes og tredivernes Tyskland: Johan Plenge, Carl August Emge, Eta Harich-Schneider, Paul Tillich og Hannah Arendt”.
    Jeg har selv i forrige århundrede været i Bremen, men da kendte jeg ikke Böttcherstrasse, så den så jeg desværre ikke. Resten af Bremen har jeg glemt:-(

    Kommentar by Anonym — 29. april 2022 @ 12:51

  4. God tur til Bremen. Måske får du lejlighed til at se og gå igennem Böttcherstrasse. Den enestående art nouveau(?) gade, som Hitler ikke kunne lide? Det læste jeg forleden i Hans Hauges “De kendte og de glemte: tænkere i tyvernes og tredivernes Tyskland: Johan Plenge, Carl August Emge, Eta Harich-Schneider, Paul Tillich og Hannah Arendt”.
    Jeg har selv i forrige århundrede været i Bremen, men da kendte jeg ikke Böttcherstrasse, så den så jeg desværre ikke. Resten af Bremen har jeg glemt:-(

    Kommentar by Amad — 29. april 2022 @ 12:53

  5. God tur

    Kommentar by dunk — 29. april 2022 @ 13:06

  6. Moske er der en grund til prisen?!
    https://ekstrabladet.dk/nationen/eid-pris-i-legeland-forarger/9233026

    Kommentar by Islamarebad — 29. april 2022 @ 13:09

  7. Ja så er sæsonen startet igen.
    https://www.bt.dk/samfund/otte-personer-er-blevet-angrebet-med-sten-i-april-ingrid-er-en-af-dem

    Kommentar by P — 29. april 2022 @ 13:14

  8. Dein liebling lebt ins Bremen.? Schonen wochenende dan Kim. Ich hopfe das ihr euch geniesen. Juss und kys :-) . Von Danemark Mick .-)

    Kommentar by Michael Unna — 29. april 2022 @ 14:31

  9. Test. Mine kommentarer i OT forsvinder bare 😕

    Kommentar by Hr. Naturli' — 29. april 2022 @ 14:36

  10. Dine symbolske alibiudfald mod perkene narrer ingen, Umulius sukkerknald.

    Kommentar by Træt — 29. april 2022 @ 15:23

  11. Når snakken går om sociale medier som Facebook og moderation=censur, da forsvarer venstrefløjen sig med at det er privat firma som må gøre hvad de vil.

    Det er løgn, for det er jo det røde EU-magtapparat der pålægger sociale medier bortskaffelse af det de kalder misinformation, altså stof som venstrefløjen ikke bryder sig om.

    Har I bemærket Mette Frederiksens opførsel i Folketingssalen ?

    Som om hun har fået kort lunte der får hende til at fare op, råbe højt, og slå ud med armene.
    Det er ikke normal kutume i salen.
    Hun viste det da Søren Søndergaard sagde nogen om Rusland og trusler mod Danmark, senest gik det ud over Sikandar Siddique

    Er det kontrolmennesket der falder fra hinanden ?

    https://www.bt.dk/politik/se-statsministeren-rase-i-folketinget-nogen-skal-jo-betale-for-kraeftbehandling-i

    Kommentar by k.m. — 29. april 2022 @ 15:48

  12. Jes Holtsø, alias Børge fra Olsen Banden
    https://www.youtube.com/watch?v=OeAU7BXL79w
    Sydpå……..HOLTSØ & WITTROCK

    Kommentar by k.m. — 29. april 2022 @ 15:55

  13. Sukkertop = Notarius Umulius

    Kommentar by Revisoren — 29. april 2022 @ 16:53

  14. Den konkursramte tidligere tennisspiller Boris “Boom Boom” Becker er i dag idømt 2,5 års fængsel for skattesvig.
    Hvornår skal Gucci- og Botox Helle ind og ruske tremmer for sin skattesvindel?

    Kommentar by Revisoren — 29. april 2022 @ 17:09

  15. Den svenske kanal TV4 viser i aften klokken 21.30 programmet “QX Gay-galla 2022”.
    Har imamerne ovre i den humanistiske stormagt godkendt dette?

    Kommentar by Revisoren — 29. april 2022 @ 17:57

  16. Sie haben auch ein “Hoff BrauHaus” ins Bremen. Das MUSS Du untersuchen. Aber trink und essen nicht da, wenn Bayern Munchen spielt gegen Werder Bremen. :-) :-) :-). Tolles BayernBier und rustich Bayern essen, serviert mit ein bussen madchens charme. Prost:-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 29. april 2022 @ 18:08

  17. 13) Tak Børge for the blues :-)

    Kommentar by Michael Unna — 29. april 2022 @ 18:08

  18. Gad vide om de får udrejsecentret til Rwanda gennemført????

    Kommentar by Michael Unna — 29. april 2022 @ 18:10

  19. Michael unna
    Det var så lidt, og hvis du er til den slags, har Holtsø og Wittrock udgivet en plade for nylig, og deres næste skulle være en dansksproget

    Kommentar by k. m. — 29. april 2022 @ 18:15

  20. Bullshit Umulius Sukkerknald. Dit hovedformål med at være her er at sabotere Uriasposten.
    “Verner Jensen” er bare din mindre maniske karakter.

    Kommentar by Træt — 29. april 2022 @ 19:24

  21. Adam af Bremen, 1040 – 1080 var magister scolarum ved katedralskolen i Bremen.
    Hans krønike om livet i Norden er en vigtig kilde til danmarkshistorien fra o. 850 til ca. 1074 med vigtige oplysninger om livet i Norden. Han beskrev som den første Grønland og Vinland, men skriver intet om islam – Norden var dengang muslimfrit.
    En næsten samtidig normannisk krønikeskriver, Geoffrey Malaterra, skrev i 1098 om normannernes (efterkommere af vikinger) sejr over muslimerne på Sicilien. Han beskriver muslimerne som besatte af onde dæmoner.
    Europa har således en mindst 1000-årig tradition for kamp på liv og død imod en dæmonisk islamisk religion – til evig ihukommelse.

    Kommentar by Gustav Jensen — 29. april 2022 @ 19:58

  22. Hader muslimer og Rosa Lund !!

    Kommentar by Bjarne Jensen — 29. april 2022 @ 20:51

  23. https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE13971093/pet-advarer-om-mulig-terrorrede-paa-omstridt-udrejsecenter/

    29/04/2022 KL. 12:40
    PET advarer om mulig terror-rede på omstridt udrejsecenter
    Ifølge Center for Terroranalyse udgør koncentrationen af løsladte terrordømte på Udrejsecenter Kærshovedgård en mulig terrortrussel.

    Kommentar by Charles Nielsen — 29. april 2022 @ 22:03

  24. En “person of color” vil gerne “hele traumer vedrørende forfædre” ved hjælp af “mikro-reperationer”. Det foregår på den måde, at hun som fremmed på gaden i Paris går målrettet mod hvide mennesker. Og får en tilfresstillelse hvis hvide mennesker flytter sig for hende eller undskylder ved at sige “pardon”.

    Hvad skal man tænke om den slags? Hvad tænker de mennesker hun støder ind i?

    Healing ancestral trauma one sidewalk at a time
    https://www.tiktok.com/@thatbrownguurl/video/7091338888186219818

    Kommentar by BE — 30. april 2022 @ 01:37

  25. Lidt men godt:Logan’s Warning, hvor man ikke falder af vognen og bliver blød i knæene og gør knæfald for kloakslammen islam: https://loganswarning.com

    Kommentar by barfbag — 30. april 2022 @ 01:37

  26. Så er den “tidligere” Kommunist Ylva Johansson ude med riven overfor Danmark. Vi skulle efter sigende være onde, blodtørstige og i familie med vampyrer.
    Herfra skal lyde et dybtfølt tak for timingen, selvom 14 dage fra nu ville være bedre! En rød svensker som leder af EU’s immigrationspolitik, der kritiserer Danmark, lige inden en folkeafstemning om forsvarsforbeholdet! Meget bedre bliver det ikke.
    Enhver dansker med øjne i hovedet, med en IQ over 60, og som er ved sin fornufts fulde brug, kan se at hvis EU skal have samme indvandringspolitik som Sverige, så gælder det om at komme ud straks! Hellere i går end i dag.
    Sverige er dømt til at bryde sammen, landet har passeret the point of no return, demografien arbejder på fuld tryk og svenskerne hjælper selv til ved fortsat import af folk fra MENAPT landene. Sammenbruddet kan blive en lang og pinagtig proces, det kan også komme pludseligt, historien har det med at foregå i spring. Hvem havde forudsagt murens fald, 9-11, nederlaget i Afghanistan, corona eller krigen i Ukraine? Ja hvem forudsiger Sveriges sammenbrud?

    Kommentar by Den Nervøse — 30. april 2022 @ 05:19

  27. https://jessicar.substack.com/p/a-few-new-papers-are-brewing?r=29bmr&utm_medium=ios&s=r
    One of them will involve an investigation into young individuals who died suddenly.

    Vi glemmer ikke den falske journalist, der påstod vaccine er godkendt.

    De fleste danske politikere og sværmen af pro-vaccine”eksperter” blev fuldstændig tavs efter årsskiftet 21/22.
    Er de bange for at blive konfronteret med sandheden om lortet.

    Medier fortæller gerne om folk der omkommer i trafikulykke, eller af uhelbredelig kræft, ikke hvis det er blodprop pga vaccine

    Kommentar by k.m. — 30. april 2022 @ 07:01

  28. Den tidligere “konservative” politiker Gitte Seeberg har et indlæg på JP.dk under overskriften “Glædelig eid til vores muslimske medborgere”.
    Jeg har ikke læst indlægget, da jeg ikke ønsker, at min morgenmad kommer op igen.
    Til gengæld skammer jeg mig grusomt over, at jeg tilbage i 2004 stemte på den klamme feltmadras til EP-valget.
    Undskyld!

    Kommentar by Revisoren — 30. april 2022 @ 07:22

  29. Bremen haben auch “Becks Bier”. Aber das ist nur ein ordinæres -main stream- bier. Ich machs es trotzdem. Es ist OK. Und wie in alt tagen, ins Carlsberg Copenhagen, kan man ein rundgang durch die brauerei kriegen. Frohen samstag.:-)

    Kommentar by Michael Unna — 30. april 2022 @ 07:24

  30. Den Nervøse — 30. april 2022 @ 05:19.
    Batikhexan Ylva er i fuld gang med at implementere “Global Compact for Migration”. Denne lokumsaftale fra det islamiske FN, skal sikre fri adgang til alle verdens parasitter, der gider at sjoske op til de fede fodringspladser i Europa.
    Europa skal simpelthen åbne for alle sluser ligesom USA, således at en tsunami af hundredvis af millioner grovsultne dummernikker kan fise herop med store tomme lommer og store grabber. De rige oligarker i Vesten skal nok vide at beskytte sig selv, medens de muntert iagttager pjalteproletarernes overlevelseskamp i Vestens slumkvarterer. Det er sgu’ bedre end enhver TV-kanals reality-film med splatter.
    Vestens hvide skatteslaver skal udslettes og erstattes med milliardvis af brune gøgeunger.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. april 2022 @ 07:30

  31. Endnu et af Bill Gates’s, “doktor” Anthony Fauci og “doktor” Tedros Adhanom Ghebreyesus’s utallige ofre. Kom venligst ikke med dumme kommentarer om at hun har fortjent det med sådan en t-shirt på. Ingen forældre fortjener en sådan behandling! https://blogs.mercola.com/sites/vitalvotes/archive/2022/04/28/heartbroken-mother-seeks-answers-after-daughter_1920_s-death.aspx

    Kommentar by Nielsen — 30. april 2022 @ 07:45

  32. @ Gustav Jensen kl 07.30 “Vestens hvide skatte slaver skal udslettes og erstattes med milliarsvis af brune gøgeunger.”
    Det er en meget præcis og god formulering.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 30. april 2022 @ 07:53

  33. @Den Nervøse kl.5.19
    Ang. YLVA ….
    De milde kvinder der har så stor en magt….Også alt det andet du skrev.
    OG , – de drages aldrig til ansvar for den -( magten).
    Aldrig.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 30. april 2022 @ 07:59

  34. Det er særdeles velkendt, at dovne og arbejdssky muslimaer og kriminelle muhammedanere får lov at gå rundt i årevis på kontanthjælp og førtidspension, uden at nogen stiller spørgsmålstegn ved det.
    I dag fortæller EB historien om 31-årige pæredanske Nick, der netop er død af leukæmi.
    I årevis har jobcentret jagtet ham under hans sygdomsforløb, og kort tid før hans død, blev han indkaldt til “samtale” på jobcentret, da man ville høre, hvornår han kunne starte i erhvervspraktik.
    Man mente ikke, at han var syg nok til en førtidspension.
    Nu er Nick død.

    Velfærdssamfund?

    Kommentar by Revisoren — 30. april 2022 @ 08:45

  35. For nylig brokkede han sig over at truckerne parkerede foran parlamentet.
    Nu lukker Trydo selv byen med betonbarrikader.
    https://youtu.be/LmtZdmTS960
    Diktaturet trives derovre

    Kommentar by k. m. — 30. april 2022 @ 08:50

  36. Pis nu af, Umulius Sukkerknald. Eller bedre. Få et af dine sædvanlige anfald, når du har taget for meget eller for lidt medicin, så Kim Møller er nødt til at smide dig ud igen igen.

    Kommentar by Træt — 30. april 2022 @ 09:57

  37. HAHAHAHAHA, det er jo prøvet dusinvis af gange, og hvad er resultatet?

    Jeg vender altid tilbage, og klamme røde svin som Revisoren og feltmadrassen Træt, der elsker muhamedanere, kan IKKE gøre en skid ved det.

    Mit talent kan ikke holdes nede, og desuden har jeg ytringsfrihed jf. GRL § 77.

    Kommentar by sukkertop — 30. april 2022 @ 10:02

  38. God tur sydpå, Kim.

    Bliver der en Mosbjerg Folkefest i år, mon ?

    Kommentar by Islambert — 30. april 2022 @ 10:05

  39. Sukkertop = Notarius Umulius = Verner Jensen

    Kommentar by Revisoren — 30. april 2022 @ 10:17

  40. Sukkertop er en stakkels soyboy og venstreradikal Antifa-bumz…

    Kommentar by Revisoren — 30. april 2022 @ 10:19

  41. @ Islambert.kl.10.05 Det ville jeg også være glad for at vide. Bliver der en Mosbjerg Folkefest i år?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 30. april 2022 @ 10:45

  42. I 2021 forudagde sølvpapirshatten energi-og fødevarekrise, jeg kaldte det klimalockdown.

    Hvad har vi nu ?

    Det er dødsensfarlige personer som Schwab, Gates, Ylva, Auken, m.m.
    der trækker i trådene fra WEF. Angreb på Ukraine var måske en del af planen, fordi man “tilfældigvis” går efter et ikke-NATO land, hvor det er næsten umulig at blande sig uden at sprede krigen.

    Finansmarkeder, energiforsyning og fødevareproduktion går i udu.

    Den falske journalists lunte bliver kortere og kortere, lige som en vis kvinde i Folketinget, der heller ikke kan styre sig.

    Kommentar by k.m. — 30. april 2022 @ 11:10

  43. Sludder Umulius Sukkertop. Vi ved at du elsker muslimer, og at det er derfor du saboterer Uriasposten.

    Kommentar by Træt — 30. april 2022 @ 11:24

  44. https://evolution-institute.org/profile/barbara-marx-hubbard/

    hun siger : One-fourth of humanity must be eliminated from the social body. We are in charge of God´s selection process for planet earth. He selects, we destroy. We are the riders of the pale horse, death.

    Passer fint med Gates teori om depopulation.

    Kommentar by k.m. — 30. april 2022 @ 11:24

  45. redvoicemedia(dot)com

    In the video, which is featured below, Dr. Yeadon was discussing the
    pandemic and the lockdown when he admitted that people were purposely being led to their death. “If they were positive for this so-called COVID, positive PCR, they were then put on a treatment regimen, we kill them. We call it the so-called Liverpool Care Pathway.

    Det her er hård kost, men det folk ikke ved har de ikke ondt af

    Kommentar by k.m. — 30. april 2022 @ 11:42

  46. Rigtigt set Den Nervøse 05:19. Enig når du skriver “Så er den “tidligere” Kommunist Ylva Johansson ude med riven overfor Danmark”

    Utroligt at vi stadig skal høre på gammel kommunisterne. Deres ‘religion’ døde med Jerntæppets og Murens fald i forrige århundrede.

    Tragikomisk at se hvordan de vrider og vender sig fordi de ikke kan tage afstand fra den røde hærs invasion af Ukraine. Krigen i Ukraine har splittet gammel kommunisterne og det er nærmest grinagtigt at se og gøre, hvordan de nu er kommet op at slås indbyrdes. Desværre er Enhedslisten ‘beskyttet af ‘vennerne’ i de statsejede DR&Tv2, så vi må ikke se optagelserne fra deres opgør om hvem den knyttede næve skal rettes imod USA eller Rusland. Som bekendt er det svært at lære gamle heste nye tricks, så flertallet af vælgerne og medlemmerne holder fast ved at støtte den Røde hær og Rusland og hade Nato og USA:-)

    “Mindre end et døgn efter Enhedslistens Internationale Udvalg tog initiativ til demonstrationen, gik Enhedslistens udenrigsordfører Eva Flyvholm ud på Twitter og tog afstand fra initiativet. Det skete som et svar på et spørgsmål fra Venstres folketingsmedlem Morten Dahlin, som spurgte om ikke Enhedslisten hellere skulle demonstrere mod Rusland end mod USA:

    ”Kære MaiVilladsen – Jeg kan forstå at dit parti er ved at arrangere en demonstration foran USAs ambassade. I en tid hvor Rusland har gjort klar til en voldsom aggressionskrig mod Ukraine er det forhåbenligt en fejl? Hvis I vil demonstrere må det da være mod russerne #dkpol”, skrev Dahlin på Twitter.

    Hertil svarede Flyvholm: ”Du har ret @MortenDahlin. Det vil være frygteligt og helt uacceptabelt hvis Rusland invaderer Ukraine. Lige nu skal vi først og fremmest fordømme og forhindre en russisk invasion. Den demonstration er ikke officielt støttet af Enhedslisten og jeg og Mai Villadsen bakker ikke op.” (Klip fra Solidaritet Venstrefæøjens Medie 16. februar 2022)

    Kommentar by Amad — 30. april 2022 @ 12:37

  47. I morgen har den klamme soyboy sukkertoppen ikke tid til at sabotere Uriasposten.
    Der skal hen i Fælledparken sammen med sine kammerater fra Enhedslisten og Antifa og “fejre” 1. Maj.

    Kommentar by Revisoren — 30. april 2022 @ 13:10

  48. Efter min mening er dette et af de vigtigste take-away fra krigen i Ukraine.

    https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-29-eksperter-har-naerstuderet-ruslands-missiler-og-deres-fund-boer-bekymre-baade

    Som det allerede blev konstateret i midten af 90´erne så er den russiske militær teknologi en god bid bagefter Vestens.

    Kommentar by Santor — 30. april 2022 @ 13:11

  49. Putin burde skrive kontrakt med Biden om USA’s fede forretningsidé om proxykrigens “perpetuum mobile”.

    1)Biden leverer rasende dyre tunge våben til Polen i massevis.
    2)Polen sender dem videre til Ukraine, hvor Putin opsnapper dem.
    3)Putin skrotter alle de til Ukraine indkommende våben som han vil.
    4)USA sender regningen for våbnene videre til de dumme Nato lydlande.
    5)De dumme Nato lydlande hoster op, samtidig med at de betaler dyrt for russisk olie og gas – de tør ikke andet.
    6) USA tjener fedt på våbensalg, Rusland tjener fedt på gaslevering.
    7) Fed fortjeneste til “Biden & Putin” firmaet. Regningen betales af Ukraine og dumme skatteslaver i Nato’s lydlande.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. april 2022 @ 14:14

  50. > A-mad 12:37
    Hvorfor fanden i lede lorte-helvede skulle vi ikke hade NATO? de bombede Serbien sønder og sammen da Clinton familien stod i spidsen for det USA du er så vild med. Lige som WHO er i lommen på Bill Gates, er NATO i lommen på USA. Hvad er det du ikke kan forstå når jeg siger, at Amerika har startet de allerfleste krige?
    Jeg siger det fordi jeg faktisk nærer en stor kærlighed til amerikanere.

    Kommentar by Nielsen — 30. april 2022 @ 15:32

  51. Bare bliv ved Sukkerknald, du er på helt rette vej.

    Kommentar by Træt — 30. april 2022 @ 15:45

  52. sukkertop — 30. april 2022 @ 14:42.
    Kan sukkertoppen udtale det engelske ord ‘kleptocracy’ fejlfrit?
    De som ikke kan, må være indisponerede eller ramt af Alzheimer – ligesom ham spøgelset langt ude i det hvide skur, der optræder i fri dressur som dirigent for “North Atlantic Zelensky Itch”.
    At replicere med logisk sammenhængende argumenter, i stedet for med invektiver er langt mere produktivt; prøv det som noget ny og spændende.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. april 2022 @ 16:08

  53. Desværre, drenge. Jeg stemte personligt på Rasmus Paludan, og tog dernæst et foto af min stemmeseddel, selvom det er ulovligt, forbyd islam i Danmark 🇩🇰

    Kommentar by sukkertop — 30. april 2022 @ 16:25

  54. Nu har den gamle senildemente olding Sleepy Joe indsat feminazien Nina Jankowicz som leder af det nyoprettede Sandhedsministerium.
    Ren Orwell.

    Mon ikke de danske woke statsbetalte “journalister” drømmer om et lignende tiltag her i landet – eventuelt med Stine Bosse i spidsen?

    Kommentar by Revisoren — 30. april 2022 @ 18:26

  55. Dr og TV2 kæmper for at omdøbe Putin til Fascist! Det er måske på sin plads at påpege, at han er tidligere KGB agent, og at han helt åbent har bedyret at hans mål er genopretningen af Sovjetunionen. Han lyver som Stalin, han er sygelig mistroisk, som Stalin og han kæmper som Stalin, ufatteligt brutalt uden hensyn til egne soldater og civile og da slet ikke modpartens soldater! Hans forbillede er og bliver det kommunistiske Sovjetunionen!
    Stalin var meget ideologisk Kommunist, selvom venstrefløjen forsøger at nedtone det. De vil helst omdøbe ham til Fascist. Men han var og Putin er rendyrket Kommunist. Vi ser da også de gamle DKPere i Enhedslisten få uld i mund. De har rigtigt svært ved at skjule deres støtte til deres gamle allierede i Moskva!

    Kommentar by Den Nervøse — 30. april 2022 @ 19:10

  56. Bullshit sukkerknald. Du stemte personligt på Skidkander Skidkukuk.

    Kommentar by Træt — 30. april 2022 @ 19:27

  57. Det meste på Reddit er jo fake men denne her er nu meget sjov alligevel:

    https://www.reddit.com/r/MapPorn/comments/t79cgq/most_related_search_terms_in_naverkorean_search/

    Kommentar by A Andersen — 30. april 2022 @ 19:38

  58. Sukkertop sad på en sten,
    og sked,
    og tømte sin røv,
    for arabersæd.

    Kommentar by Revisoren — 30. april 2022 @ 19:54

  59. Øøøøhhhh hvad foregår her ?
    Og det med Mosbjerg. Er der nogen der ved noget om det?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 30. april 2022 @ 20:31

  60. 37. Islambert og andre

    Der bliver INGEN folkefest i År, da der er opstået nogle beklagelige komplikationer.

    Kommentar by Charles Nielsen — 30. april 2022 @ 21:53

  61. Krigen i Ukraine er en borgerkrig mellem de luddovne stokkonservative ukrainske bønder og de bedre kvalificerede russisksindede flittige teknokrater. De supplerede hinanden fint, før Biden opdagede sit nye byttedyr, Ukraine. Russerne opbyggede industriområdet Donbass og moderniserede i sovjettiden hele Ukraine, så det kom op på russisk standard. Kulturelt set har Ukraine kun frembragt et eneste litterært geni, Nikolaj Gogol. Rusland derimod har fostret en perlerække af forfattere, malere, komponister, naturvidenskabelige genier, matematikere, skakmestre og var i årevis førende indenfor rumfart.
    Ukraine fulgte fodslæbende efter Rusland, da det blev selvstændigt i 90’erne. Vesteuropa og USA var langt bagefter Rusland kulturelt og er det stadigvæk.
    Biden og hans brutale hird NATO opdagede de russiske fortrin og naturressourcer og har iværksat en ondskabsfuld og beskidt proxykrig mod bondelandet Ukraines førende kultursegment, det russisksindede mindretal i Ukraine – kun for at smadre en stolt og fremgangsrig nation i sin fulde blomstring. USA har intet at gøre med Ukraine, så Yankie go home.

    Kommentar by Gustav Jensen — 30. april 2022 @ 22:43

  62. > k.m. 15:55 29. april 2022
    Vi er vel nødt til at se på de lyse sider af tilvværelsen. Det er en temmelig laber Chevrolet Bel Air, som Tamra Rosanes -bosiddende i DK- synger om i en sang.

    Kommentar by Nielsen — 1. maj 2022 @ 00:18

  63. > 14 Revisoren 29. april 2022 17:09
    Jeg formoder du er bekendt med talemåden: Fanden hytter sine.

    Kommentar by Nielsen — 1. maj 2022 @ 01:43

  64. Skidkukkuk hmm ja det er nok sagen med Sukkertop. Det minder om Pedersen, som vidste alt om at blive rig.

    Kommentar by Nielsen — 1. maj 2022 @ 04:24

  65. @Charles Nielsen. Det er jeg ked af at høre . Men tak for respons. Jeg læste digtet på rumble. Det var godt , synes jeg. Er det dig der har skrevet det ?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 1. maj 2022 @ 06:24

  66. @Charles N. Det var det med, at Mosbjerg ikke blev til noget , jeg var ked af at høre. Jeg håber du forstå det….

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 1. maj 2022 @ 06:27

  67. Paludan futter koraner af uden politibeskyttelse i Sverige.

    Mon ikke Paludans svenske eventyr ender som hans danske, altså løber ud i sandet.

    Udstøder alle omkring sig, ender med at miste fokus, åbner en frikirke og gifter sig med en ny freak. Men well, det er underholdende undervejs.

    Kommentar by Revser — 1. maj 2022 @ 07:15

  68. Hvor er Brostrøm, Randrup Thomsen, Viggo Andreasen og mange andre danske pro-vaccine “forskere”, samt politikere og medierne ?

    En ukendt sygdom rammer verden. Samtidig siger en lille sammenspist elite : “Vi alene vide, og vi har løsningen på problemet.”

    Alle der mener noget andet eller vover at stille kritiske spørgsmål til vores sandhed, dømmes som sølvpapirshat der spreder misinformation.

    Eliten fortsætter klapjagt på anderledes tænkende, selv om covid er på vej væk, hvor deres mål er at der kun findes een sandhed = global meningsdiktatur.
    https://www.youtube.com/watch?v=MpnbMIOvbjc
    The Stanford professor and Great Barrington Declaration coauthor stands up to COVID-19 autocrats and disastrous lockdowns by following the science.

    Kommentar by k.m. — 1. maj 2022 @ 07:23

  69. sukkertop — 30. april 2022 @ 23:34.
    Servering af en noget særegen omgang “logisk sammenhængende argumenter” af Joseph Robinette Bidens tapre forsvarer.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. maj 2022 @ 07:28

  70. Ærede medskribenter. I er vel ude og vifte med De røde faner idag??? Nååh nen :-) :-) :-). Sidder lige nu og lytter til Richard Wagner -Lohengrin og Handels -Halleluja….Fammous Opera Choir -elap Music. Husk det er Mors dag næste søndag. Hvor ville vi være uden hende? Kan desværre ikke krybe tilbage i hende, men tak for vores eksistens kan vi jo altid minde hende om. Trist med alle de kvinder der som slaver lever under den usekulære diktatorreligion ,ed dens Førerprofetideal.
    Først til Mig :-). God søndag trods alt. :-)mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 1. maj 2022 @ 07:41

  71. Jeg lytter til Shu Bi Dua, Den Grønne

    “Det er den 1. maj, og henne på fælleden holder de taler
    Så er der øl til chaufføren, og en skarp til Glyngøren”

    og sådan fortsætter shubbernes finurlige tekstunivers

    Kommentar by k.m. — 1. maj 2022 @ 08:08

  72. Bidens :disinformation governance board er en vanvittig beslutning

    Venstrefløjen er desperat efter at fjerne al modstand og “syndige tanker”. Man opretter et sandhedsministerium som gør Goebbels grøn af misundelse

    Hvis det ikke er totalitær tankegang, hvad er så ?
    Nu ser vi hvorfor de ville have Trump væk for enhver pris

    Kommentar by k.m. — 1. maj 2022 @ 08:44

  73. 1. maj
    Er du først blevet rød, er skaden sket

    Kommentar by k.m. — 1. maj 2022 @ 08:52

  74. Biden er uhyggelig tæt på 30ernes Tyskland
    Ministerium for fjernelse af misinformation – eller propagandaministerium !!! kan du se ligheden ?

    http://www.1sted.dk/2verdenskrig/civile/joseph_goebbels.aspx

    Kommentar by k.m. — 1. maj 2022 @ 08:54

  75. Mette Frederiksen siger i 1.maj talen “Tak til Jer der stiller op mod uret”

    Sådan noget pis.

    Os der stod op mod hendes uret – der gik ud på at vaccinere alle danskere, fik skældud og kaldt uønskede samfundsborgere.

    Kommentar by k.m. — 1. maj 2022 @ 09:08

  76. @k.m. er du fuld? Ja jeg synes også det er meget underligt at tale om ” de der stod op mod URET”. Med den “vaccine” skandale Mette har med sig i bagagen , kan man meget meget undre sig. Hun er en MEGET dygtig spin- dronning. Det er ikke bare fra Barbara at det kommer.( “it takes one to see one” …- og de 2 har sikkert spottet hinanden godt)

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 1. maj 2022 @ 09:52

  77. Tommy , Robin & søn. — 1. maj 2022 @ 09:52

    Prøv at følge det her link. Er der 2 veninder, der nyder hinandens selskab og skattekroner?

    https://journalista.dk/?s=barbara

    Kommentar by tavsen — 1. maj 2022 @ 10:02

  78. Tommy 09:52
    jeg er pinlig ædru, drikker ikke fra morgenstunden

    Kommentar by k.m. — 1. maj 2022 @ 10:10

  79. “Tak til Jer der stiller op mod uret”

    Sindssyge kælling. I november ’20 forsøgte hun at indføre en ny epidemilov, ifølge hvilken danskere skulle isolationsfængles på ubestemt tid, hvis de ikke ville være forsøgsdyr for Big Pharma. Ingen rettergang, ingen appelmulighed. Som lovforslaget var formuleret kunne det i pricippet være rumænske eller tyrkiske G4S-folk, som med magt ville slæbe dig ud af dit hjem, væk fra din familie, for at isolationsfængsle dig i deres interneringslejr.

    Kamp mod u-ret eller kamp mod uret? Viljen til at omdanne Danmark til en diktaturstat er tydeligvis til stede, og den foreslåede metode er i perfekt samklang med Benito Mussolinos definition af fascisme.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 1. maj 2022 @ 10:59

  80. 1. Maj er ikke andet en rituel snakken! Arbejderpartier uden arbejdere. De fleste venstrefløjspartier er partier for offentligt ansatte funktionærer. Folk som aldrig har haft en skovl i hænderne. Ikke fordi det er nogen speciel værdi at være arbejder, men arbejderpartier det er de ikke.

    Kommentar by Den Nervøse — 1. maj 2022 @ 13:36

  81. Enig Den Nervøse 19:10. Statens DR&Tv2 er støttepartier for Enhedslisten – eller er det omvendt? DR&Tv2 giver Enhedslistens en uforholdsmæssig stor ’share og voice’ i deres nyhedsudsendelser. (Jeg tror deres nyheds redaktioner har en kæmpeplakat på væggen, hvor der står: HUSK ALTID AT SPØRGE EN FRA ENHEDSLISTEN! :-)

    Som du skriver: “Vi ser da også de gamle DKPere i Enhedslisten få uld i mund. De har rigtigt svært ved at skjule deres støtte til deres gamle allierede i Moskva!”

    (Mere end uld i mund: Desværre er der kommet nogle røde støjsendere her på UP linjen. De må have været på ophørsudsalg på det Sovjetiske overskudslager?!:-)

    Kommentar by Amad — 1. maj 2022 @ 13:38

  82. @ tavsen . Kl.10.02.
    Måske er jeg fornæret , snerpet , gammeldags eller vænnet til “et andet økonomisk nivaeu” (“et andet mennesksyn”), men det forarger og chokerer mig , hvergang jeg ser de ting. Gad vist om ikke flere ville blive lidt “ophidset” hvis det blev nævnt oftere. Vinduespudseriet , markrelmadder og hvad har vi , virker så nedværdigende at blive
    “Bestukket med”……nå men ja ja,-linket gjorde sin virkning . God søndag.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 1. maj 2022 @ 15:19

  83. 66. sukkertop
    “Nakkeskyd alle russere omme bag laden.”

    Du mangler noget af det aller vigtigste, og det er realiteten dem der har skylden, for Putin handlinger:

    Der inledes med Amerikanernes mand. og her startede Russerne i Krim, og Nordstreem 2 var Merkel det rare kvindemenneske, der gav Putin det han skulle bruge. Her sagde Trump Nej, men kællingen ville ikke høre.

    https://leksikon.org/art.php?n=3064
    gå ned til 2014 Statskup made in USA
    efter læsning: Tryk på billede 3
    Og der kommer en tubefilm om:
    NYHED 1. mar. 2014 Neo-nazistisk trussel i det nye Ukraine.

    Hvis det ikke virker så udfør næste linje, hvis det virker ses der bort fra dette.
    xxyoutu.be/5SBo0akeDMY xx = https://
    Her er NYHEDEN

    Ukraines økonomi var i 2013 tæt på falittens rand. Landet havde i 2 år forhandlet en associerings- og frihandelsaftale med EU, der skulle skaffe landet bedre vækstmuligheder. Aftalen skulle underskrives på et EU topmøde i Vilnius i november 2013, men umiddelbart før topmødet blev der tilføjet krav fra IMF til aftalepakken. IMF’s krav gik ud på voldsomme offentlige nedskæringer og fjernelse af subsidierne på energi, der ville medføre en stigning i energipriserne på 40%. Stillet overfor disse krav valgte Ukraine at springe fra og takke nej til aftalepakken.
    Dette var under OBAMA Admin før Trump.
    Sådan er Demokraterne i USA

    Historien er lang men fortæller det hele, om hvar der er sket i Ukraine gennem tiderne. Men man kan selvfølgelig gå ned i teksten til de relevante år.

    Optagelsen. Ligeledes den 28. januar optog den russiske efterretningstjeneste en telefonsamtale mellem USA’s viceudenrigsminister for Europa, Victoria Nuland og supermagtens ambassadør i Kiev, Geoffrey Pyatt, der diskuterede hvem der skulle indsættes i regeringen, når Yanukovich var fjernet. Undervejs i konversationen faldt talen på EU, hvortil Nuland bemærkede: «Fuck the EU», hvortil ambassadøren svarede: «Oh, exactly ..». Russerne offentliggjorde samtalen på YouTube den 6. februar, hvilket førte til en mindre krise mellem EU og USA.

    Obama Adminstrationen og dens vicepresident Joe Biden ville pådutte ukraine, uden at lige at høre Rusland først.
    Ud af dette kan man virkelig se hvilken skade Demokraterne i USA I sin tid gjorde.
    Det var faktisk Demokraterne der er skyld i krigen, på længere sigt.
    Jeg holder ikke hånden under Putin, men man skal også forstå hvorfor Putin handlede som han gjorde. For det første har Putin ikke ret til at Invadere og pløkke civile og bombe hele lortet. Men EU og hele Vesten har meget af Skylden herfor.
    Læg mærket til: Ikke et eneste ord om dette i MSM, Det er eensidig pladder det de kommer med.

    xx = https://

    xxhlamer.ru/video/521371-Ukraine_Crisis-Donbass_Chronicle_of_Genocide_Banned_on_TV-Donbass_Hronika_genotsida_ENG_SUB?fbclid=IwAR082JOvLZefe8jnorwvAV_4Pbq5frpyM8TLn1wPbqXYls33LlFdR_RTHFI

    Denne video viser med Demokraternes billigelse, hvad der skete. FØJ !

    Kommentar by Charles Nielsen — 1. maj 2022 @ 15:44

  84. Go Putin💪
    Her er nogle sandheder fra Kim Iversen om trækkerdrengen Zelensky –
    https://www.youtube.com/watch?v=GEIFwLKlq1Q

    Forbryder Mette og alle hendes covid og Ukraine støtter må og skal idømmes dødsstraf for deres medvirken til mord på danskere med deres bio-våben, og mord og overfald på russere i Ukraine.

    Kommentar by piphans — 1. maj 2022 @ 17:48

  85. Godt du prioriterer dit parforhold over din hobby – mor jer!

    Kommentar by John — 1. maj 2022 @ 18:12

  86. Er Danmark blevet købt eller truet af USA’s brutale regering til at være økonomisk og militær bidrager til starten på ww3?
    Hvis Putin lukker af for gas og olie, er alle eksperter enige om, at Tyskland, Italien og det meste af EU kollapser totalt økonomisk og dermed også militært og kulturelt.
    EU har intet værn mod dette alternativ. USA, EU og Nato har absolut ingen mulighed for at tvinge Rusland til at åbne igen for hanerne. Rusland har sikkert arrangeret en forhindring af et sådant projekt.
    At starte ww3 er som bekendt MAD = Mutually Assured Destruction. Det betyder at alle vigtige hovedstæder i verden forsvinder i et nukleart flammehav indenfor en time, uden fortrydelseschance.
    Det brutale USA og ligeså brutale Nato har ingen mulighed for overraskelsesangreb mod Rusland, eller at udmatte Rusland økonomisk og militært
    Den logiske konsekvens må være, at Det brutale USA og brutale Nato må ophøre med deres brutale angreb på Rusland og søge et kompromis der tilfredsstiller den uovervindelige modstanders krav i denne for USA uvedkommende borgerkrig.
    Både ww1 og ww2 begyndte som tyske ‘Unglück’, der kunne være afværget ved rettidig omhu. Skal tyskerne nu igen give anledning til ww3 verdenskrigen, der vil blive den sidste verdenskrig indenfor dette århundrede. De skallesmækkende tossede amerikanske politikere giver åbenbart udsigten til ww3 f.ckfingeren – de tror at ww3 er en Hollywood film som kan redigeres. We will all go together, when we go.

    Kommentar by Gustav Jensen — 1. maj 2022 @ 20:07

  87. Fis lige ind på dette link og i ser den “Islamiske Fingertegn”
    Tegnet medfører Negative vibrationer.

    https://jyllands-posten.dk/international/ECE13961339/han-er-udraabt-til-vor-tids-churchill-men-har-ogsaa-traadt-ved-siden-af-de-fleste-vil-give-ham-lang-snor/

    01/05/2022 KL. 14:30
    FOR ABONNENTER . Skide med det, det er billedet der tæller og den fortæller en del

    Han er udråbt til vor tids Churchill – men har også trådt ved siden af. »De fleste vil give ham lang snor«
    Ukraines præsident, Volodymyr Zelenskyj, står som et symbol på den største modstandskamp siden Anden Verdenskrig efter Ruslands invasion af Ukraine. Og han udfordrer konstant allierede og stiller spørgsmål ved deres engagement med skarp retorik. På onsdag, den 4. maj, taler han til Danmark på befrielsesaftenen.

    Kommentar by Charles Nielsen — 1. maj 2022 @ 23:15

  88. Han er udråbt til vor tids nederste del af Churchills ryg.

    Kommentar by Gustav Jensen — 2. maj 2022 @ 08:39

  89. Vor tids Churchill,tja det med historie bliver maerkeligere og maerkeligere.Foerst brydes Minsk aftalen og saa buldrer Z paa krigstrommen,og proever paa at faa alle indraget, et referendum om omraadernes tilhoersforhold og styrelse til at begynde dagen med kunne vaere begyndelsen til mere diplomatiske og brugbare loesninger .for alle parter

    Kommentar by dunk — 2. maj 2022 @ 10:21

  90. Ang Grisefesten som ikke bliver til noget.
    Her er jeg et svar skyldig.

    Spørg Harry Vinter. Eller tal med Kim Møller.
    Jeg kan ikke gøre noget ved det. Kun informere.

    Kommentar by Charles Nielsen — 2. maj 2022 @ 12:17

RSS feed for comments on this post.