4. maj 2022

Brøndby-hooligan tiltalt for homo-voldtægter: 29-årige Kevin Werner, tidligere Brøndbys Hårde Drenge

Sidste år blev en fremtrædende Brøndby-hooligan sigtet for flere voldtægter, alle begået mod yngre mænd i klubbens fanmiljø. Tirsdag kom sagen for retten, men selvom Ritzau oplyser at navneforbuddet er ophævet, så nævner ingen medier navnet på den anklagede. Den 29-årige på anklagebænken hedder Kevin Werner, og var et centralt medlem af Brøndbys Hårde Drenge (BHD). En hooligan-gruppering der har relationer til flere rockerklubber.

(29-årige Kevin Werner, tidligere aktiv i hooligan-grupperingen Brøndbys Hårde Drenge)

“Ugentlige overgreb, voldtægter, trusler og vold er blandt punkterne i anklageskriftet, der tæller 15 ofre. 14 unge mænd og drenge samt en kvinde. Tre var under 15 år. … Ifølge Morten Frederiksen er der anklager om 1300 overgreb i alt over en årrække.” (Sjællandske, 4. maj 2022)

Oploadet Kl. 01:04 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/126373/trackback

27 Comments »

  1. Er det Afrika, han har om halsen? Fremragende returlabel.

    Retur til afsender, tak!

    Kommentar by Ufrivilligt skatteoffer — 4. maj 2022 @ 01:07

  2. “nævner ingen medier navnet på den anklagede.”

    Så må han være indvandrer, statsstøttede medier ønsker stadig at udskrige danskerne som jordens værste racister.

    Og derfor har han haft frit spil.
    “1300 overgreb i alt over en årrække.”

    Kommentar by tavsen — 4. maj 2022 @ 04:40

  3. Naturligvis – vi vidste de egentligt godt. Når MSM holder det skjult, så er det altid en ikke dansker!

    Kommentar by Den Nervøse — 4. maj 2022 @ 04:49

  4. Danmark er socialakrobaterne, de radigale og de ekstreme venstrefascister dybt taknemmelig for den multikulturelle berigelse, Danmark har modtaget.
    Danmark har ikke fortjent al den lykke, som denne berigelse tilfører vort lands usle indbyggere – bøj nakken og kys de berigende i rumpen.
    Er der slet ingen ‘bagdele’ ved al denne berigelse?

    Kommentar by Gustav Jensen — 4. maj 2022 @ 07:54

  5. Ahhh…denne sorte kulturberigelse får sikkert en toppost hos Kneppe Kofod.
    Vi er totalt færdige, lad og lukke og slukke Lortedanmark og spare vores børn og børnebørn fra at blive voldtaget og myrdet af det importerede slam der har overtaget vore land.

    Kommentar by piphans — 4. maj 2022 @ 08:25

  6. Sorry lidt OT.
    Men når vi nu taler om børn, det er lige kommet frem at børn har fået en helt ny dødelig leversygdom pga. covid nazisternes bio-våben sprøjter. Mette Frederiksen og alle hendes støtter må og skal føres på skafottet.
    Og derefter kan vi ordne de invaderende skadedyr.

    Kommentar by piphans — 4. maj 2022 @ 08:34

  7. Hudfarven skjules effektivt i denne låste artikel (låst er lig med mindre udbredelse)

    https://ekstrabladet.dk/krimi/hooliganleder-levede-dobbeltliv/9232068
    Hooliganleder levede dobbeltliv

    Tiltalt i stor voldtægtssag. Boede med kæreste og havde mandlig elsker i det skjulte”

    Kommentar by tavsen — 4. maj 2022 @ 08:50

  8. @piphans kl.08.34. “111 tilfælde af leversygdom i børn”.
    Listerne/udgaver af alle de her forskellige skader/senfølger kommer mere og mere frem . Det er under alle omstændigheder en medicinsk skandale i dimensioner vi ikke har kendt før. Det store spørgsmål er: hvor stor, omfattende, dybtgående og langtidsvirkende er tragedien , vi muligvis her har at gøre med?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 08:52

  9. Muhamedanere har en lang tradition for, at voksne mænd har analt samleje med små drenge, dette betragtes ikke som kulturfremmed. (Kald det, hvad I vil).

    Kommentar by Bastardo — 4. maj 2022 @ 09:01

  10. Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 08:52
    Jamen vi kan kun håbe og bede til at det ikke bliver så slemt som frygtet.

    Og lige så vigtigt er, at de ansvarlige politikere og lederne af big tech firmaerne bliver lukket inde resten af deres liv for de mord og det svineri de har lavet med deres bio-våben sprøjter.

    Kommentar by piphans — 4. maj 2022 @ 10:48

  11. Vi vidste det jo alle sammen inderst inde.

    Kommentar by Santor — 4. maj 2022 @ 10:51

  12. @puphans kl.10.48
    Kombinationen “det militær-industrielle-kompleks” og officiel og politisk sanktioneret sundhedspolitik gir det en voldsom giftighed.
    Jeg ved ikke hvad der skal gøres. Men det skal være alvorligt. Vi har i DK ikke meget tradition for tage skader iforb.m vacciner alvorligt. Der er lidt mere at bygge på i den engelsk-sproget verden. Jeg har en ide om, at også Tyskland, muligvis Schweiz har haft en størrer åbenhed for , at vacciner/injiceret medicin kunne gå galt.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 11:58

  13. @ piphans mente jeg.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 11:59

  14. Er det et smykke med konturerne af Afrika, han bærer om halsen? Så send ham til Afrika.

    Kommentar by tasty — 4. maj 2022 @ 13:22

  15. Kræves han udvist ifølge anklageskriftet?

    Kommentar by mikkker — 4. maj 2022 @ 13:52

  16. Ha, ha
    Selv på en tegning er der sort bjælke over øjnene.

    https://www.bt.dk/krimi/uro-igen-paa-anden-retsdag-tiltalt-hooliganleder-bruger-det-i-sit-forsvar

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 4. maj 2022 @ 14:42

  17. @ 1 & 13:

    Nej, han skal ikke smides ud fordi han har et Afrika-smykke om halsen. Han skal smides ud fordi han ikke hører til her og aldrig kommer til det.

    Kommentar by Peter Nielsen — 4. maj 2022 @ 15:21

  18. Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 11:58
    Hæhæhæ…puphans lyder da også meget godt:)
    Men jeg kan fortælle dig at i Tyskland gik de helt i nazi mode, og ikke sprøjtet medarbejdere blev nærmest chikaneret i god gammel nazi stil, totalt ækelt.

    Kommentar by piphans — 4. maj 2022 @ 17:05

  19. Kommentar by Jørgen Nielsen — 4. maj 2022 @ 14:42

    Har de ikke også lysnet hænderne på billedet hvor hans ansigt er godt og grundigt sløret?

    Kommentar by Træt — 4. maj 2022 @ 19:14

  20. Jeg troede egentlig ikke at Brøndby – og særligt Brøndby IF – kunne blive mere frastødende, men det var faktisk muligt…

    Det ser sort ud for Danmark.

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka — 4. maj 2022 @ 19:52

  21. @”puphans” kl.17.05 jeg ved godt at covid tiden i Tyskland vat meget totalitær. Som Australien fx. og også Østrig. ( Østrig nævnes sjældemt i den forb. Jeg ved ikke hvorfor)min reference til Tyskland gik på mere tradition på opmærksomhed på vaccine skader generelt, end det vi kender til her hjemme. Forud for corona.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 20:16

  22. Kevin Werner. Hvad er hams baggrund? Dansk/ dansk forældre? Adoptivbarñ? fra hvor?; engelsk/ dansk? Hvor kommer han fra?

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 20:18

  23. > Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 4. maj 2022 @ 20:18

    Han er neger, han er pædofil og han er voldtægtsmand.

    Det opsummerer ved Kevin Werner meget fint.

    Har man virkelig behov for mere viden, for at vurdere hans habitus – og gør det nogen forskel, hvordan kræet er avlet?

    Hvornår begynder hjemsendelserne?

    Kommentar by Polka — 4. maj 2022 @ 21:39

  24. Jeg tænkte det nok at perkeren var Børnerøvbpuler.

    Kommentar by Charles Nielsen — 5. maj 2022 @ 01:11

  25. > Polka 19:52
    Det gør de når skatteopkræverne i hoppeborgen og kommunerne bliver sat stolen for døren. Så er her nemlig ikke noget at komme efter. Og så vil skadedyrene foretage deres sidste ferirejse til Muhammedanien og snylterne vil skulle kigge sig om efter et arbejde. Det i sig selv vil være en kærkommen straf. For hvis en Anders Rasmussen eller Zenia Stampe spørger mig om et job vil jeg sige: “beklager” Fister Løgsovs. Vi hyrer ikke i dag.

    Kommentar by Nielsen — 7. maj 2022 @ 13:42

  26. Mon ikke den kriminelle neger vil føle sig bedre tilpas som supporter af den fimsede homoklub FCK?

    Kommentar by Revisoren — 9. maj 2022 @ 17:22

  27. Klassisk brøndbyfan…

    Kommentar by Anders — 8. juni 2022 @ 16:30

RSS feed for comments on this post.