18. maj 2022

Aalborg: Somalisk rådmand vil have tryghed i nattelivet, søn dømt for overfald m/’slag, spyt og spark’

Aalborg somaliske rådmand Nuuradiin Hussein skriver læserbreve om tryghed i nattelivet, alt imens hans søn skaber det modsatte. Ulla Bisgaard, moren til offeret, fortæller til BT, at hun føler socialdemokraten er dobbeltmoralsk. Fra BT.dk – Politiker anklages for dobbeltmoral – prædiker tryghed i nattelivet, mens han anker sin egen søns voldsdom.

“2. marts sidste år, en aften, tæt ved busterminalen i Aalborg, bliver en ung mand udsat for vold af tre andre unge mænd. Senere samme år idømmes de 50 dages betinget fængsel. En dom, der senere stadfæstes af landsretten. …

Ved overfaldet omkring den befærdede busterminal ved John F. Kennedys Plads, der skete ved aftenstid, fik offeret både slag, spyt og spark, mens både briller og jakke blev ødelagt. Tingskader, der betød at ofret blev tildelt tingskadeerstatning på cirka 4.500 kroner.

Nuuradiin Hussein mener, at sønnen er uskyldig.

(Nuuradiin Hussein indkalder til dialogmøde om tryghed i nattelivet, 7. marts 2022)

“Tre mand om en, hvor sølle kan det blive? Sagen har fyldt rigtig meget i vores hjem og har haft store konsekvenser. Det har betydet, at han er blevet utryg ved at færdes i byen, og specielt blevet utryg ved at færdes omkring busterminalen.” (Ulla Bissing cit. i BT, 14. maj 2022)

Oploadet Kl. 23:19 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/126582/trackback

21 Comments »

  1. 3 mand overfalder 1 giver 50 dages “betinget”

    I 1998 overfalder 8 personer mig og 2 venner på et diskotek, det ender med flere af dem for tæsk på godt jysk og flere af dem stikker af. Jeg fik 30 dages ubetinget, jeg blev da snydt groft 😁

    Kommentar by Prebber — 19. maj 2022 @ 00:56

  2. Hvis Rådmandens søns – HELE FAMILIE var blevet udvist ,så snart EN var kriminel , havde vi ikke slet ikke været kulturberiget med en somalisk lokalpolitiker.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 19. maj 2022 @ 04:38

  3. Er der nogen sinde en Muslim eller en pårørende til samme, som har indrømmet skyld??

    Kommentar by hartvig jensen — 19. maj 2022 @ 07:30

  4. rådmanden kan jo starte med at tage sin familie og rejse hjem til somalia.det vil gøre det lidt mere sikkert i nattelivet.
    på forhånd tak.

    Kommentar by jan hansen — 19. maj 2022 @ 07:43

  5. @ jan hansen. Lol . Konstruktivt og enkelt forslag. Billigt endda.

    Kommentar by Tommy , Robin & søn. — 19. maj 2022 @ 09:09

  6. Jamen det er jo ganske åbenlyst, hvis vi danskere skal kunne færdes fredeligt om natten, så må neger familien ud sammen med alle andre kriminelle udlændinge, ren win win.

    Kommentar by piphans — 19. maj 2022 @ 10:21

  7. Det giver ingen mening at en far der er så dårlig til at opdrage sit eget barn skal “rådgive” andre i en hel kommune.

    Udenlandske kriminelle familier, hele familien, skal ud efter første dom!

    Kommentar by Santor — 19. maj 2022 @ 11:19

  8. FYI

    Nu har Jeg en kommentar hængende og grunden er at JEG har skrevet forkert i selve e-mail adressen. Det er hverken censur eller Kims system skyld men udelukkende min egen. Tænk på det før i brokker jeg over systemet.

    Mvh Santor

    Kommentar by Santor — 19. maj 2022 @ 11:25

  9. Staten ønsker vi er jaget vildt

    De sidste 40 år er 1,2 million indvandrede blevet borgere i Danmark

    Det er udemokratisk

    Og FN griner af os. FN er overtaget af diktaturstater og bruger konventionerne til at knuse Vesten

    Staten hader os

    Kommentar by H.nielsen — 19. maj 2022 @ 11:43

  10. Når kristen moral er godt, er islamisk moral dobbeltsnot.

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. maj 2022 @ 14:09

  11. I staten Florida i USA udgør muslimer 10% af de indsatte i statens fængsler. For hele USA er muslimprocenten cirka 1.
    Altså 10 gange mere en statistisk forventet.
    Gælder det samme for Danmark, altså at muslimer er 10 gange mere kriminelle end Danmarks muslimprocent?

    Kommentar by Gustav Jensen — 19. maj 2022 @ 14:59

  12. Nuuradiin Hussein’s søn er vel simpelthen det, han og hans trosfæller kalder “en god dreng.”

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 19. maj 2022 @ 17:08

  13. Han er ulidelig at høre på. TV2 Nord debat om Jomfru Ane Gade og hans kæbeparti der er helt skævt skruet på. Føj. Kender I de mennesker hvor der reelt ikke er plads til alle de løgne der kan være i deres mund?

    I har gættet rigtigt.

    “Ej, hvor taler du godt dansk” – ikke just.

    Kommentar by StilleHad — 19. maj 2022 @ 19:46

  14. Det er det der hedder islamisk dobbeltmoral med Tayqiaa i mente. Altså løgn, som retfærdiggøres for Allahs sag. Overfor vantro er alt tilladt.
    Støt SIAD:
    http://www.siaddk.wordpress.com og http://www.frafalden.dk
    Se også Hjørnesparket på youtube. God fredag og weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 20. maj 2022 @ 03:40

  15. Hvis somaliere vil have tryghed, vil de have det i hvides lemmer.
    Hvis vi vil have frihed fra fremmede, skal vi frasige os de der sigøjnere. afrikanere og især aarabere.. Deres relegion og deres kultur hører ikke til her.

    Kommentar by Nielsen — 20. maj 2022 @ 06:07

  16. Udenlandske kriminelle familier, hele familien, skal ud efter første dom!

    Kommentar by Santor — 19. maj 2022 @ 11:19

    Det var nøjagtig det, jeg foreslog Søren Espersen i Nyrups moralske årti i 90’erne, da jeg så han var kommet på nettet

    “Vi kigger på det”, svarede han, og resten er historie. Den løsningsmodel ville kun kræve max 10 familier dengang. Nu er det uløseligt, på et tidspunkt var over 500 bandemedlemmer buret inde. Pape var stolt !!!!!

    Nyrup bliver næppe stille for en rigsret for at kvæle løsningen med ordene. “Stuerene bliver I aldrig” Desværre var der ingen DF-medlemmer, der røg på talerstolen for at fortælle, der ingen nazier var i familien.

    Kommentar by tavsen — 20. maj 2022 @ 15:41

  17. Jeg foreslår de alle tager til københavnstrup -og ikke kommer tilbage. Det vil gøre natten i Aalborg roligere.

    Kommentar by Nielse3n — 21. maj 2022 @ 12:34

  18. Slet venligst ovenstående.

    Jeg foreslår de alle tager til københavnstrup -og ikke kommer tilbage. Det vil gøre natten i Aalborg roligere.

    Kommentar by Nielsen — 21. maj 2022 @ 12:35

  19. Jeg vil foreslå at de bliver i ålborg
    Jeg vil dertil foreslå at der flyttes flere dertil fra andre kommuner efter en fordelingsnøgle opbygget efter afstemningsresultat.

    Ålborgenserne har i den grad stemt for det ,og de fortsætter ivrigt med det .Lad dem nu nyde den ret de bestilte.

    Lad dem vride sig i deres eget hykleri ,og lad dem nu forklare deres børn og børnebørn at de har stemt for at afkommet ikke skal have samme trygge natteliv som de selv nød godt af

    Det sidste vil selvfølgelig næppe ske.Den slags vil jo så godt som aldrig indrømme at de tog fejl

    Røde Ålborg ,synk nu den beske drik du har bestilt og hold op med dit evindelige klynkeri

    Kommentar by geden — 22. maj 2022 @ 01:59

  20. Aalborg – endnu et islamiseret shithole – men nu er byens berømte datter Mette Mink jo også flyttet til den kridhvide Hareskovby i det fashionable Nordsjælland…

    Kommentar by Revisoren — 22. maj 2022 @ 12:15

  21. .@19 Skal vi slås?! haha.. jeg laver sjov.

    Jeg så gerne, at andre byer rundt om i landet tog mere ansvar og lod somaliere og andre typer komme til netop jeres by.

    Det kan I altså godt gøre for os Aalborgensere. Især den før omtalte somalier.

    Kommentar by StilleHad — 22. maj 2022 @ 14:22

RSS feed for comments on this post.