9. april 2010

Politisk socialrealisme, TV-avisen onsdag aften

Hvis TV-avisen er public service-kanalens journalistiske flagskib, så bliver licensbetaling næsten en kriminel handling. Det undrede mig, at se en socialdemokratisk kulturordfører dukke op i sådan et indslag, og derfor kontaktede jeg tidligere i dag Mogens Jensen over email. Han svarede kort og præcist, at han “blev kontaktet uopfordret på baggrund af filmen”.

Herunder det væsentligste fra det pågældende indslag om homo-nazi filmen Broderskab, som TV-avisen sendte onsdag aften. Det bliver ikke ringere.

(TV-avisen, 7. april 2010 kl. 21.00: Film om nynazister)

Steffen Kretz, DR-vært: En ny dansk film handler om en gruppe nynazister, der tæsker homoseksuelle om natten, en film om ekstrem vold, der motiveres tilsyneladende af blindt had. Den form for hadforbrydelser er velkendte i udlandet, og nu rejses der et politisk krav om at få afdækket problemet herhjemme.

Niels Frid-Nielsen, DR: De drikker sig fulde, heiler og hører hård rockmusik. Bagefter tæver de bøsser, der er så unge, at de ikke tør melde overgrebene til politiet. Men så forelsker filmens hovedperson, der spilles af Thure Lindhardt sig i en anden ung nazi-fyr.

Niels Frid-Nielsen: Den debuterende instruktør fokuserer på nynazisternes fællesskab, og deres fælles had til bøsser.

Nicolo Donato, filminstruktør: Jeg håber, at der bliver sat nyt syn på racismen i Danmark, og kan hjælpe mennesker med at respektere homoseksuelle ting – meget bedre.

Niels Frid-Nielsen: I Københavns Kommune kan man helt anonym melde overgreb på en hjemmeside. I snit er der tale om fire-fem overgreb om ugen, alene i København. Nu vil Socialdemokraterne have undersøgt forbindelsen mellem de højreekstreme og volden mod homoseksuelle.

Mogens Jensen, Kulturordfører (S): Jamen, jeg synes den her film giver grundlag for at få justitsministeren til at undersøge hvor stærkt forankrede de nynazistiske miljøer er i Danmark – hvor mange er der af dem – og er de implicerede i nogle af de mange hatecrimes vi nu ser, desværre, i stigende omfang dukke op, særligt i de større byer i Danmark.

Apropos.

  • 19/11-09 Socialdemokraterne – Nødvendigt at styrke DR.
  • The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/13534/trackback

    47 Comments »

    1. OT: Barnebrud død af indre blødninger – http://gzi.dk/815

      Kommentar by Jakob — 9. april 2010 @ 16:28

    2. Hr. socialdemokrat Jensen.
      Jeg har skrevet dette langsomt, så du , måske, kan forstå det.
      I København har unge arabere, læs muslimer i årevis tæsket løs på
      bøsser.
      Men da soc, sf og de gale elsker arabere mere end bøsser, så gør I ikke noget.
      Ja, I er røv ligeglade, I er Mogens……
      P.S. Smart at flytte opmærksomhed over på de vel snart kæmpestore
      grupper af nazister, som hærger snart hele Danmark.
      Mogens, du ved godt du lyver, hvorfor gør du det??

      Kommentar by pk — 9. april 2010 @ 16:39

    3. Sjovt nok så hørte man aldrig lignende krav fra *Social demokraterne omkring div udgivelser af film og tv udsendelser om Blekingegadebanden.
      Her var der endda ikke tale om fiktion, men tværtimod virkelige personer og hårdkogte venstre rabiate der myrdede en dansk politimand og rapotterede om danske jøder til div terrororganisationer

      Kommentar by J B — 9. april 2010 @ 16:42

    4. Det må da være en joke fra denne latterlige amatør-imitators side.
      Hvem i alverden tror han, han narrer?
      Jeg har hørt meget ævl komme ud af denne mands mund, men han fortsætter godt nok med at overgå sig selv.
      For satan, Jensen. Er der ingen grænser for hvor dum og løgnagtig man har lov at være i socialdemokratiet.

      Kommentar by EH — 9. april 2010 @ 17:08

    5. “Mogens Jensen, Kulturordfører (S): Jamen, jeg synes den her film giver grundlag for at få justitsministeren til at undersøge hvor stærkt forandrede de nynazistiske miljøer er i Danmark – hvor mange er der af dem – og er de implicerede i nogle af de mange hatecrimes vi nu ser, desværre, i stigende omfang dukke op, særligt i de større byer i Danmark.”

      Jeg så en anden film her den anden dag. Den hed vist nok Armageddon. Eller The Day After Tomorrow. Eller 2012. Jeg kan ikke lige huske det. Det er også lige meget. Man kan se ud af allesammen, at der sandsynligvis er et problem med, at DOMMEDAG ER NÆR!

      Jeg håber, Mogens Jensen også ser dem, så han kan spørge vores nye forsvarsminister, hvad hun vil gøre for at forhindre, at JORDEN GÅR UNDER! Det må da være meget vigtigere end at kortlægge nazisternes gøren og laden. Og det problem er ministeren sikkert ikke opmærksom på, Mogens Jensen. Hun må da sove i timen, ikke sandt, Mogens Jensen?

      Og nu Mogens Jensen har ministeren i tale, kan han jo spørge hende, om ikke hun kan sende en gruppe soldater fra Afghanistan til Frankrig, så de kan finde ham der Ryan, der er forsvundet. Det er også et problem. Det kan man selv se i filmen. Stakkels Ryans mor.

      Og FUCK!!!, hvad med det stakkels udrydningstruede egern fra Ice Age? Hvad vil Karen Ellemann gøre for at redde det? Ingenting, vel, Mogens Jensen? Sæt hende dog igang, Mogens Jensen. KOM NU! DET HASTER! Det kan man jo se i filmen.

      Stem på Mogens Jensen og vind en million!

      Kommentar by Is — 9. april 2010 @ 17:17

    6. Mogens Jensen er jo gak… og DR som man forventer, men OK. Lad os da undersøge, hvad fiktionsfilm har at gøre med virkeligheden.

      Der har lige været en film, der hed ‘Avatar’, der efter sigende handlede om overgreb på nogle blå mænd på en fremmed planet. Synes Mogens Jensen så ikke, at det var på sin plads at få undersøgt omfanget af disse overgreb?

      Kommentar by anstændighed, tak — 9. april 2010 @ 17:20

    7. De venstreorienterede lever i en fiktion – endelig har jeg fået forklaringen på deres besynderlige standpunkter.

      Kommentar by Marius — 9. april 2010 @ 17:23

    8. Jeg tror forklaringen er, at indslaget skulle have været bragt d. 1. april, men ved en fejl blev det altså først sendt en uge senere.

      Kommentar by Jan Christensen — 9. april 2010 @ 17:51

    9. Nu har jeg ikke det store kendskab til nynazister men, med mindre der implicit menes muslimer, når der tales om nynazister, er der vel ikke meget kød på det ben.

      Kommentar by Santor — 9. april 2010 @ 18:09

    10. MOgens “Fitna er den ny Der Ewige Jude” Jensen er et af de største tågehorn i socialdemokratiet, og det siger ikke så lidt. Manden kan ikke se noget der falder i hans smag, uden han straks kræver kulturministeren giver det tilskud. Manden er komplet idiot.

      Kommentar by JensH — 9. april 2010 @ 18:22

    11. Skriv dog et høfligt brev til Jensen med jeres indvendinger.

      Mandens holdninger er jo helt uforståelige. Bed ham om at forklare dem.

      Efterfølgende kan svaret så postes her.

      Kommentar by Sigwar — 9. april 2010 @ 19:02

    12. Ja det er flot alle herinde er anonyme, stå da ved jeres holdninger, når man skriver på et offentligt medie og har holdninger så må man forvente at der er andre der har en anden mening, sådan er det i et land med ytringsfrihed. Nyd den men alle jeres nik names og forlortelser, hænger mig langt ud af halsen.
      Michael Larsen

      Kommentar by Michael Larsen — 9. april 2010 @ 19:04

    13. Jeg har aldrig helt forstået meningen med den der “jødetesten”, eller den omvendte “jødetest”, eller hvad hulen det nu var man skulle gøre… indtil nu… altså, man tager og bytter muslimer ud med jøder… eller, nynazister, må det jo så være i det her tilfælde i mangel af jøder… og voila, så giver det hele lige pludselig mening.. eller, noget i den retning ihvertfald…

      Kommentar by Jacob Andersen — 9. april 2010 @ 19:07

    14. Jeg kan se der er enighed over hele linjen, den vil jeg tilslutte mig.Men der er da ikke noget der er mere klamt at tænke på at en “mand” røvpuler en anden “mand”. Sådan nogle svin SKAL da ha smæk. Men i dagens forkvaklede verden er det blevet in, hvor de nærmest bliver ophøjet til halvguder, bliver studieværter med livslangs pension. FY FOR SATAN. Folk der forbryder sig mod deres krop eller natur høre hjemme et sted, og det er i mosen.

      Kommentar by Henrik Hardrade — 9. april 2010 @ 19:22

    15. lol, i sin tid blev Gay Pride paradens traditionelle rute gennem Nørrebro omlagt fordi unge arabere overdængede paraden med sten.
      Det er sguda aldrig blevet undersøgt.

      Kommentar by Poul Sørensen — 9. april 2010 @ 19:46

    16. “Nu vil Socialdemokraterne have undersøgt forbindelsen mellem de højreekstreme og volden mod homoseksuelle.”

      Man burde foretage en undersøgelse om forbindelsen mellem idioti og socialisme.

      Kommentar by Tolder — 9. april 2010 @ 19:51

    17. Jeg vil nu hellere foreslå en undersøgelse af socialdefekten mogens jensen.
      Får han ilt til hjernen?
      Er han en omvandrende grønsag?
      Hallo..hallo…jensen, jorden kalder…hallo…hallo….er der nogen forbindelse…hallo..hallo…

      Kommentar by li — 9. april 2010 @ 20:22

    18. HH, søg læge!

      Kommentar by Kimpo — 9. april 2010 @ 22:06

    19. Var det ikke bedre at hente lidt inspiration fra realiteternes verden, når man absolut vil lave en film, der har til formål at stigmatisere hele den nationale fløj i Danmark? “Gay-bashing” praktiseres overhovedet ikke af andre end vore nyligt importerede “danskere”, så hvis filmens plot skulle have bare den mindste overensstemmelse med virkeligheden, burde den have handlet om en fyr, der hedder Ahmed, der smadrer bøsser sammen med sine muslimske venner, indtil han opdager, at han faktisk selv er mere til mænd end til kameler.

      Vi venter iøvrigt stadigvæk på, at staten også vil bevilge skatteydernes penge til en socialrealistisk film, der handler om en dansk families’ problemer med sine intolerante og stærkt racistiske muslimske naboer i Voldsmose – et tema som efterhånden mange danske biografgængere kender til.

      Kommentar by Morten B. — 10. april 2010 @ 01:50

    20. Øv hvor er du modig Michael Larsen!

      Danmarks Statistik: Mænd med navnet ‘Michael Larsen 2010: 1125

      Dit navn er jo lige så anonymt som ethvert anonymt ‘nick’!

      Hvis du virkelig mener noget med det, så må der flere detaljer til før vi bliver imponeret.

      Kommentar by Balder — 10. april 2010 @ 06:44

    21. –> 14 Henrik Hardrade

      Hvis nu du evnede at formulere din modstand mod bøsseriet på en sober måde, kunne det være det bidrog til bevidstgørelse omkring emnet. Men når du fremstiller det sådan som du gør, så er det kun til gavn for den homoseksuelle lobby.

      Kommentar by Balder — 10. april 2010 @ 07:30

    22. Det er lige som den gang i midt 80’erne, hvor danskerne skulle oplyses om faren ved AIDS. For ikke at hænge nogen ud, blev kampagnen rettet mod hele danmarks befolkning – altså især heteroseksuelle, på trods af at det var homoseksuelle mænd der suverænt var i den største risikogruppe. Sundhedsministeren på det tidspunkt var lesbisk, og ville ikke hænge nogen ud. Det var vist det man kalder en bjørnetjeneste. Samme her. Hvis man skal advare homoseksuelle mod mulige overfaldsmænd, er man nødt til at tage udgangspunkt i virkeligheden, og ikke en politisk agenda.

      Kommentar by Svend P — 10. april 2010 @ 07:32

    23. For Mogens Jensen er det 1.april hele året. Han vil nu have iværksat en undersøglse af nazistiske miljøer i danske film! Danske film laves jo af venstreorienterede og kommunister, så det må være her nazismen florerer og får kunstnerisk udtryk? Mogens Jensen har fat i noget rigtigt i sin virtuelle virkelighedsopfattelse. Hvad med at give ham helterollen i en DR-Gabold produktion om emnet? Der mangler en ny serie i den lange række om de socialdemokratiske helte, der var pionerer skabelsen af vort velfærdssamfund?

      Kommentar by anti-marx anno dazumal — 10. april 2010 @ 07:47

    24. Det er typisk tågehornet Mogens Jensen, som elsker at bruge skatteydernes penge til at forsøde sin tilværelse. Bl.a. var han til Madonnakoncert for nogle år siden finansieret af vores surt tjente skattekroner.

      Nå, off topic….Jeg glæder mig da til at se socialdemokraternes med Mogens “Flæskekind” Jensen i spidsen dokumentation for at der skulle være en sammenhæng mellem nynazisters/højreorienteredes påståede overgreb på homoseksuelle. Hvad bygger de det på? Hvor er dokumentationen for denne påstand? Bygger de det på en underlødig tendentiøs dansk spillefilm?

      Jeg har efterhånden kendskab til flere homoseksuelle som er blevet overfaldet af unge med indvandrerbaggrund, men har aldrig hørt om at højreorienterede i Danmark skulle have overfaldet homoseksuelle.

      Selvfølgelig skal homoseksuelle ikke overfaldes (det er uhørt), men omvendt er jeg personligt træt af den evindelige offermentalitet af nærmest religiøs hysterisk karakter som homoseksuelle påtager sig og som netop medvirker til at de selv marginaliserer sig fra fællesskabet.

      Kommentar by Njal — 10. april 2010 @ 09:11

    25. Sikke nogle film vi får, når Mogens Jensen bliver kulturminister:

      Stauning eller kaos (Cigarer, sprut og kvinder)
      Kampmanns forsvinden (Druk i byen med ludere)
      Per Hækkerup og nordsøolien (Druk uden antabus)
      Jens Otto Krag og Kandestederne (Druk og hor med alle slags damer)
      Anker Jørgensen købmandsevner (Tankeløs og ædru)
      Poul Nyrups kongemord (En parodi på venskab)

      Instruktøren til dem alle bliver selvfølgelig multisocialisten Erik Clausen, ligesom alle hovedroller spilles af vennen Niels Hausgård(han er den eneste, der har forudsætningerne).

      Alle film er selvfølgelig indspillet med fuld statsstøtte.

      Kommentar by Bodil — 10. april 2010 @ 09:25

    26. Jeg glæder mig til at sandheden kommer frem i tv-avisen, selvfølgelig med samme undertekst som ovenover, at muslimer tæsker bøsser…….

      …………eller nåwet.

      Kommentar by Cicero — 10. april 2010 @ 09:44

    27. Bortset fra det, så er det ikke et særlig originalt setup.
      Allerede ,Venner for altid ,1987 , havde et ret identisk tema, så det er heller ikke der særlig “nytænkt”.

      http://www.dfi.dk/FaktaOmFilm/Nationalfilmografien/nffilm.aspx?id=362

      Kommentar by PBr — 10. april 2010 @ 09:49

    28. @ Michael Larsen

      Joker du? Du skriver under eget navn? I så fald et ganske anonymt navn.

      Kommentar by Bella Lash — 10. april 2010 @ 10:55

    29. Nu ser jeg så frem til at kunstnere også snart laver film der tager afsæt i en meget aktuel og særdeles trist virkelighed. Og politikere lige så. Ikke laver film, men gør noget ved problemet med religiøs intolerance i islamiske kredse.

      Indvandrere overfalder homoseksuelle i København.

      ”Næsten alle overfald på homoseksuelle bliver begået af indvandrere, bekræfter Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske samt tal fra Københavns Kommune.”

      h t t p://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-23025444.html

      Koran opdraget mener ikke at homoseksuelle mænd må holde i hånd.

      “Jeg blir sint når jeg ser bildet av at de holder hender. Jeg liker det ikke, for det strider mot vår kultur.”

      h t t p://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/vold/hatkriminalitet/7723180/

      Homoseksuelle overfaldet i Tyskland.

      “Laut Polizei waren innerhalb von zwei Stunden drei Männer unweit der Holzbrücke am Bremer Weg nacheinander überfallen worden. Die drei Täter, die als “Südländer” beschrieben werden, entkamen unerkannt.”

      h t t p://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/archiv/.bin/dump.fcgi/2008/0816/berlin/0109/index.html

      Homoseksuelle overfaldet i Bosnien af koran opdragede.

      “Det blev ikke lutter fest og farver, da den første homofestival i Bosniens historie onsdag blev skudt i gang i landets hovedstad, Sarajevo. Knap var åbningsceremonien afsluttet, før voldsmænd overfaldt flere deltagere. I alt otte personer kom til skade.”

      h t t p://jp.dk/udland/europa/article1448137.ece

      Nogle koran opdragede tolererer ikke homoseksuelle i Olso bydel.

      “Mannen av utenlandsk opprinnelse ga klart uttrykk for hva han mente om normale norske verdier.

      – Han sa: «Det der liker jeg ikke. Dette er en muslimsk bydel».”

      h t t p://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=570403

      Koran opdraget homoseksuel må leve dobbeltliv.

      ” – Jeg kan ikke tro på en religion, der fordømmer den, jeg er.

      Sådan siger 23-årige Ahmad fra Århus om islam. Han er opvokset med islam, og hans familie praktiserer religionen. Men Ahmad er homoseksuel, det er en synd ifølge Koranen, siger han selv – derfor kan han ikke tro på det.”

      h t t p://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090728/AAS/979713574/1010/net2

      Islamist i Norge mener at homoseksuelle skal stenes.

      “I dag sier han i et intervju med Klassekampen at han støtter de islamistiske opprørerne al-Shabaab i Somalia, som nylig steinet en mann til døde.”

      h t t p://www.dagbladet.no/2010/02/16/nyheter/homofili/innenriks/homofobi/politikk/10429716/

      Koran opdraget fodboldhold afviser at spille med homoseksuelle fodboldspillere.

      “”Vores hold består af praktiserende muslimer, og det strider mod vores principper at spille mod jer,” lød beskeden i en mail, da en muslimsk fodboldklub i Paris i weekenden nægtede at spillede mod et hold, hvor nogle af spillerne er homoseksuelle.”

      h t t p://jp.dk/udland/europa/article1841467.ece

      Kommentar by Liva — 10. april 2010 @ 11:27

    30. 17

      Det er aldrig kedeligt at læse hvad du skriver. hahahahah..

      Kommentar by Liva — 10. april 2010 @ 11:32

    31. Set på nettet. Kommentar til et blogindlæg om at det er højreorienterede der udfører angreb på homoseksuelle.

      AF Petersen 17:17 19. JUL
      Jeg ved godt det er røv-irreterende med facts
      men:

      TV.2 14.06.09:

      “Homokampagne henvendt indvandrere

      Det skal være slut med overfald og chikaner mod homoseksuelle fra indvandrere. Det siger Socialdemokraterne i København, der derfor vil tage initiativ til, at kommunen indleder en tolerancekampagne i de muslimske miljøer.

      “Der er en ekstrem intolerance over for homoseksuelle i brede muslimske kredse i Danmark, og det er vi nødt til at få ændret. Ellers vil vi fortsat se overfald på homoseksuelle, og det er naturligvis helt uacceptabelt,” siger næstformanden i Socialudvalget i Københavns Borgerrepræsentation, Lars Aslan Rasmussen.

      Han har selv tyrkisk og dansk baggrund.

      Indvandrere overfalder homoseksuelle
      Næsten alle overfald på homoseksuelle bliver begået af indvandrere, bekræfter Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske samt tal fra Københavns Kommune….”

      (Som er den der modtager indberetningerne
      på “Registrer diskrimination”)

      Kommentar by Henning — 10. april 2010 @ 14:23

    32. Balder
      Ja d er så modig kom nu ind i kampen, I er alle så modige når I er anonyme, men skal I kommentere med jeres fulde navn og adresse så er I sgu nu nogle tøssedrenge. Jeg vil tro at 80% af dem der skriver herinde ikke ville skrive halvdelen af det de gør hvis deres fulde navn og adresse er oplyst. Jeg kan ikke gøre for at mit navn er en almen betegnelse. Men lad os nu se hvor meget I tør. Kyllinger
      Michael Larsen
      Regstrupparken
      4420 Regstrup

      Kommentar by Michael Larsen — 10. april 2010 @ 15:20

    33. Respekt til Michael Larsen – man skal stå ved det man skriver eller forblive tavs.

      Til alle de anonyme “kæmpere” et lille kvad fra en national helteskikkelse om det at være en tøsedreng eller ej:

      “Når mænd jeg kasted min handske,
      opslog jeg min ridderhjelm,
      de så, jeg var Holger Danske
      og ingen formummet skælm.

      Kommentar by Bjarne Thyregod — 10. april 2010 @ 15:42

    34. Wow… Michael L.

      Hold da op. Du tør skrive din adresse. Det er flot af dig. Når nu folks anonymitet går dig så meget på, kan vi så forvente, at du også spammer alle andre debatsider i hele verden med opfordringer til at skrive med fuldt navn og adresse – for du må virkelig lide for tiden…

      ON topic: Har du det fint med, at Mogens Jensen (S) skyder skylden for homooverfald på nynazister, når det er alment kendt, at langt de fleste overfald begås af muslimer?

      Har du det fint med, at en mand, der håber på en ministerpost efter næste valg, tror på, at alt hvad han ser i en tilfældig film er ren sandhed?

      Er folks anonymitet ikke et mindre problem sammenlignet med disse to forhold?

      Eller er du sur over deres anonymitet, fordi du er typen, der godt kan lide at besøge folk, du er politisk uenig med?

      Kommentar by Total Navneformørkelse — 10. april 2010 @ 16:32

    35. –> 32 Fint nok. Vi har haft den her anonymitets-diskussion flere gange på denne blog, jeg orker ikke at gentage den. Hvad mig selv angår, kan du google dig til mit navn og hele molevitten på få minutter hvis det skulle interessere dig. Bopælen har været udsat for hærværk tre gange; jeg føler ingen trang til at gøre det endnu nemmere for psykopaterne.

      Kommentar by Balder — 10. april 2010 @ 17:07

    36. Total navneformørkelse

      Ok jeg vil kommetere din udgydelse. Kan du ikke komme med nogle tal for dine påstande, hvor mange overfald er gjort af Fremmede og hvor mange er gjort af Nynazister.
      Man kan jo stille det modspørgsmål – Tror du på alt hvad du ser i nyheder og aviser, eller film.
      Hvorfor får jeg et billede af “tyv tror hver mand stjæler” med din kommentar “Eller er du sur over deres anonymitet, fordi du er typen, der godt kan lide at besøge folk, du er politisk uenig med?”
      Jeg har ikke behov for at øge hærværk eller begå voldshandlinger fordi man er uenig i en debat, kom dog ned på jorden.
      Er det sådan i tænker herinde?
      Balder: Det er jeg da ked at høre, at nogle idioter kan finde på, men hvis det er det der skal til for at bevare sin mening og tale højt om den, så er det sådan.
      Balder har du overvejet om vi ikke skulle sætte et hegn op omkring Danmark, således at vi ikke får nogle fremmede ind? Ud fra din blog er dit fremmedhad enormt – men fair nok det er din mening. Alle fremmede skal ud af dit Danmark, men har du tænkt over at få generationer tilbage var du også fremmede, nu gætter jeg bare. For mit eget vedkomne er der gået generationer siden mine forfædre invaderede Danmark, men jeg er ligeså dansk som du, tror jeg. Hvor gik din sidste tur til pizzariet hen? Ahmeds. eller ferien Tyrkiet. Har selv en søster som hader alle muslimer – de tager fra mig – siger hun. Men den bedste ferie er ifølge hende turen til Tyrkiet, Hun køber glædeligt pizzaer fra den muslimske pizza pusher og hendes barn skal holde hendes Konfirmation på den lokale cafe – rigtigt gættet tyrkiske muslimer. Dobbelt moral så det batter.
      Mine opstød mod anonymitet er at dem der skriver under nicks har en tendens til at skrive lidt mere hadsk, prøv bare at læse nogle af de kommentarer længere op.
      Kom nu ind stå ved jeres kommentarer – sværer er det ikke

      Michael Larsen
      Regstrupparken
      4420 Regstrup

      Kommentar by Michael Larsen — 11. april 2010 @ 11:10

    37. Balder
      Det du skriver på din blog – er det sådan du ser verden? Når du skriver om Jødiske kriminelle der sælger organer – hvorfor skriver du kun om Jødiske og ikke bare alle kriminelle der sælger organer? Er det ikke lige så slemt som alle andre der sælger organer? Er det fordi de er jøder det er mere forfærdeligt eller? Når du skriver Jødisk propraganda, mener du så ikke at der var forfølgelse af jøder under anden verdenskrig? wow du hader da helt vildt – udfra det jeg læser – hvorfor hader du Jøder?

      Kommentar by Michael Larsen — 11. april 2010 @ 11:30

    38. #37 ML
      nu er det jo ingen sag at skrive en tilfældig adresse her og påstå det er din egen.
      Det kunne lige så godt være en stodder du er sur på fordi han har haft kneppet din kone, eller hvad ved jeg.
      og uanset om det er din egen adresse, hvad er din pointe og dit formål?
      Din adresse fiksering deler du med din Fuhrer fra AFA/Redox der pt sidder i spjældet.
      Er det der skoen trykker?
      Det er stort set kun venstreorienterede der begår overgreb på privat bopæle på folk med anderledes politisk observans, og her taler jeg udfra personlige erfaringer og en ret stor praktisk viden om emnet generelt.

      Du skyder Balder i skoene at han ikke lægger sin adresse ud og at han er kritisk overfor jøder og indvandrere.
      du taler tillige om had, men den eneste der udtrykker sig hadefuldt her er dig.
      Er det svært for dig og lignende venstreorienterede tosser at der er noget der hedder kritisk holdning og reel bekymring for fremtids udsigterne for sit fædreland, uden at man nødvendigvis spiser spædbarn til morgenmad?

      Kommentar by J B — 11. april 2010 @ 15:33

    39. JB
      Hold da op fik du alt det ud du skulle. Jeg må have trådt på dine ligtorne. Jeg er ligeglad med om du tror på det ene eller andet. En der ikke skriver sit navn er som en der er bange for at stå ved sine holdninger.
      Jeg støtter ikke den ene eller anden side af spektreret, men det gør du kan jeg se ud fra det du skriver, og fint med det. Jeg gør mig ikke nogle forhåbninger om at få ændret hverken det ene eller andet I din tankegang. HAr du hørt om debat.
      Det er vel lige så ok for mig at have kritiske holdninger som det er for dig. Men jeg syntes det er flot at du kan se jeg er venstreorienteret handler det ikke mere om at jeg ikke er enig i dine synspunkter og ikke kan accepterer at jeg har en anden mening.
      Men du er i mine øjne et skvat da du ikke tør stå ved dine holdninger.
      Michael Larsen

      Kommentar by Michael Larsen — 11. april 2010 @ 19:46

    40. Jb

      Tilfældig adresse, ja ja ja

      Kommentar by Michael Larsen — 11. april 2010 @ 19:47

    41. -> Michael Larsen

      “Men du er i mine øjne et skvat da du ikke tør stå ved dine holdninger.”

      Principielt er det selvfølgelig bedst hvis alle skrev i eget navn, ikke mindst fordi dialogen nemt bliver ufrugtbar, når den foregår med alias’er. Når det er sagt, så må jeg samtidig pointere, at det er meget nemt for venstreorienterede, at kræve åbenhed.

      Jeg har aldrig hørt en venstreorienteret er blevet konfronteret i privaten af politiske modpoler – men kender 5-10 eksempler fra modsatte fløj.

      PS: Du jeg blev overfaldet i februar, spurgte du undertegnede “Hvad skulle du bruge billederne til? Er det nogle du skal klister på denne side.” Når en blogger fotograferer er det ofte for at bruge billederne på sin blog, og det var selvfølgelig også formålet her. Er det problematisk?

      Kommentar by Kim Møller — 11. april 2010 @ 21:21

    42. # 39
      jeg har om nogen betalt prisen for at stå ved mine holdninger, så det er vist den forkerte du prøver at belære her.
      Min adresse er af samme grund hemmelig, men du kan jo prøve at se om du kan få en besøgstilladelse til Redox Fuhreren der pt sidder fængslet bag dobbelt lukkede døre.
      Han kan sikkert give dig min adresse, da den ikke er ændret siden de var på besøg sidst.
      Du kan jo ved samme lejlighed spørge PET hvad Redox og andre venstrerabiate bruger adresser og person følsomme oplysninger til?
      Mon ikke det har lidt med det at gøre at deres fuhrer sidder fængslet pt?
      Du og dine klodsede forsøg på at få adresser på folk er dog et utroligt dårligt forsøg på at erstatte tabet af fuhreren.
      mon ikke du skulle overlade det til profferne, og så også lade dem tage fængslingerne for det?

      Kommentar by J B — 11. april 2010 @ 23:36

    43. @ Michael

      Sikket sprog. Du tilbageviser jo på glimrende vis din egen påstand om, at anonymitet er ensbetydende med grovere mund. Eller viser du bare med dit grimme sprog, at dit navn alligevel ikke er dit eget? Hmm…

      Selvfølgelig gider jeg ikke gøre arbejdet for dig. Det er et faktum, at de fleste hatecrimes mod bøsser begås af muslimer. Sådan er det, og det kan du finde frem til med få google-søgninger. Du kunne også spørge en bøsse eller to. Selv foretrækker jeg den mest givtige løsning – at følge med i nyhederne over længere tid. Jeg anbefaler, at du begynder nu, og om nogle år vil du nok indse, at jeg har ret.

      Og husk nu på, at det er dig, ikke mig, der tror på alt hvad der vises i fjernsynet (hvis du altså er enig med Mogens Jensen i, at FIKTION er godt grundlag at basere sin virkelighedsopfattelse på).

      Godnat og god fornøjelse med læsningen

      Kommentar by Total Navneformørkelse — 11. april 2010 @ 23:45

    44. Kim Møller

      Jeg forstår bare ikke at du fotograferer dem du er uenige med for at lægge dem på din blog. Skulle jeg rende rundt og fotografer alle som jeg var uenige med så kunne jeg ikke bestille andet. Noget andet er at det kan inspirere folk med voldelige tendenser tll at jagte dem som du har lagt ud på din blog. Jeg mener ikke at det er rigtigt om det er den ene eller anden part der gør det. Vold er noget lort uanset hvem der udfører den. Kan man ikke diskutere ordentligt uden at komme i affekt så lad vær med at gå ind i debatten.

      Kommentar by Michael Larsen — 12. april 2010 @ 10:11

    45. Total navneformørkelse

      Hvad er det for et sprog jeg bruger? Du bliver ved med at sige at det ikke er mit eget navn jeg bruger – sorry men det er nu mit navn. Men jeg er helt sikker på at dit navn ikke er “Total Navneformørkelse” men kør endelig i den samme rille – det siger mere om dig end mig.
      “Og husk nu på, at det er dig, ikke mig, der tror på alt hvad der vises i fjernsynet (hvis du altså er enig med Mogens Jensen i, at FIKTION er godt grundlag at basere sin virkelighedsopfattelse på)” Nøj det kan du simpelthen udlægge af det jeg skriver, at jeg æder alt råt når bare det kommer fra avisen eller tv.
      Michael Larsen

      Kommentar by Michael Larsen — 12. april 2010 @ 10:17

    46. J B

      Jeg er ikke medlem af eller fan af Redox, alle der bruger vold eller trusler har jeg intet med at gøre.
      Men det er lidt sjovt at du bruger Nazist termer hver gang du skriver til mig(Redox Fuhrer) er der noget du prøver at fortælle mig?
      Jeg gr ud fra at politiet fanger alle der bruger vold eller truer. Jeg har intet tilovers for folk af den kategori. Jeg synes ikke der er mange kommentarer om White pride vold herinde, men det er vel lige så slemt når de bruger vold eller trusler.

      Kommentar by Michael Larsen — 12. april 2010 @ 10:25

    47. Vi var engang to venner, der var ude og besøge vores ven G., der var tvangsindlagt på den lukkede afdeling på Nordvang. Det var meget fredeligt med kaffe og kage i dagligstuen og da vi skulle gå fulgte G. os ud til den låste dobbeltdør, hvor én af plejerne skulle sluse os igennem. Men inden vi nåede så langt synes G. lige vi skulle møde hans nye ven Carlo, som lå i spændetrøje i sin seng. Vi fik en hyggelig snak med Carlo og undrede os i vores stille sind over, at han var i spændetrøje og i det hele taget at han var på den lukkede afdeling – lige indtil han til afsked sagde til os : I skal passe på, der er fyldt med nazister herude og I kan blive stukket ned inden I opdager det! Idag er jeg begyndt at overveje om Carlo i virkeligheden ikke var Mogens Jensen? Der var bestemt ligheder i fysiognomi og statur. Og det samme skarpe blik for de virkelig farlige.

      Kommentar by anti-marx anno dazumal — 13. april 2010 @ 21:58

    RSS feed for comments on this post.

    Leave a comment

    Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

     

    

     

    Vælg selv beløb



    Blogs


    Meta
    RSS 2.0
    Comments RSS 2.0
    Valid XHTML
    WP






    MediaCreeper