25. maj 2010

Libanesisk familie fra Belvederevej får millionvilla med parklignende have af kommunen

Mange vil huske sagen om den libanesiske familie fra Helsingør, der sidste år chikanerede naboerne i en grad, så selv DR måtte forholde sig til problematikken. Helsingørs daværende borgmester fortalte dengang, at hvis det stod til ham, så skulle de ’sendes hjem til Libanon’, ‘ud på en øde ø’ eller “et sted, hvor der ikke er andre mennesker”. Ingen overraskelser her.

Fra Helsingør Dagblad – Kommunen køber kæmpevilla til problemfamilien fra Belvederevej (papir-udgaven; se evt. foromtale).

“En over to hundrede kvadratmeter stor villa, der i sin tid fungerede som dyrlægebolig for Helsingør nuværende borgmester Johannes Hecht-Nielsen på Hornbækvej i Kvistgård, er blevet solgt på tvangsauktion til Helsingør Kommune for cirka to millioner kroner.

Kommunen har overtaget villaen for at bruge den som husvildebolig, og den er allerede reserveret til den socialt belastede familie, som sidste år under stor medieopmærksomhed blev sat ud af sin lejlighed på Belvederevej i Helsingør…

Villaen med den nærmest parklignende, rododendronprydede have var tidligere ejet af Helsingørs borgmester Johannes Hecht-Nielsen…

For nylig blev villaen udsat for hærværk… Ud over købsprisen må kommunen også indregne udgifter på op til flere hundrede tusinde kroner til renovering af den gamle, toetagersvilla.

Arbejdet med at gøre huset i stand går i gang, når overtagelsen er på plads, og derefter bliver rødstensvillaen den palæstinensk-libanesiske families nye hjem.

-Vi har orienteret familien, som glæder sig til at flytte derud, siger Johannes Hecht-Nielsen.”

(se nærmere på lokaliteten med Google Maps Streetview)

Mere.

  • 25/8-10 Uriasposten – Schloss Belvedere – nu med multikultur.
  • 27/8-09 Uriasposten – Mere om Helsingør-sagen: “Alle danskere skal dø”.
  • Oploadet Kl. 15:46 af Kim Møller — Direkte link67 kommentarer
    Arkiveret under:

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/15033/trackback

    67 Comments »

    1. “-Vi har orienteret familien, som glæder sig til at flytte derud, siger Johannes Hecht-Nielsen.”

      Jamen, det var da godt! Bare perkerene er glade, så er alt jo godt :-(

      Hvorfor fanden bliver de skide parasitter ikke sparket ad Helvede til?
      ØV !!!!

      Kommentar by Peter R — 25. maj 2010 @ 15:50

    2. Hold da op – det da for sygt det der.

      De har brudt alle muligheder for at sige tak til det danske samfund, og burde dermed være sendt retur til Libanon for længe siden.

      Kommentar by Cicero — 25. maj 2010 @ 15:53

    3. Det hjælper og te sig som tosser åbenbart.
      Imens må danskere skæres i dagpenge og se nationen smuldre.

      Kommentar by Goofy — 25. maj 2010 @ 15:54

    4. Det skal siges til Kommunens forsvar (og det er også min kommune, og jeg har kritiseret dem før) at deres muligheder er begrænsede.

      Kommunen kan ikke smide dem ud af landet eller ud af kommunen. De bliver nød til at tage udgangspunkt i den virkelighed at familien skal bo et eller andet sted i kommunen.

      Ansvaret skal placeres højere oppe.

      Kommentar by WilliamJansen — 25. maj 2010 @ 15:59

    5. Masser af naboer tæt på, de blir kisteglade

      http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=Hornb%C3%A6kvej+Kvistg%C3%A5ard&sll=55.995478,12.486729&sspn=0.000851,0.002411&g=Hornb%C3%A6kvej,+3490,+Kvistg%C3%A5rd&ie=UTF8&hq=&hnear=Hornb%C3%A6kvej,+3490,+Kvistg%C3%A5rd&ll=55.992525,12.49094&spn=0.001689,0.004823&t=h&z=18

      Kommentar by wied — 25. maj 2010 @ 16:01

    6. http://www.nordjyske.dk/indland/forside.aspx?ctrl=10&data=2%2c3578692%2c5%2c3 24. maj 2010 20:46

      “Boligselskabet AKB vandt efter års kamp retten til at smide umulige beboere ud – kommunen genhuste dem i naboejedommen,

      Efter 3 års kamp, og gentagne problemer med både våbenbesiddelse og narkotikahandel, lykkedes det boligselskabet AKB at smide en familie ud af Sjælør-bebyggelsen i Valby. Alligevel valgte Københavns Kommune, kun 22 dage efter at opsigelsen var blevet stadfæstet i Østre Landsret, at give familien en ny lejlighed – 2 opgange fra den lejlighed, de lige var blevet smidt ud af.”

      Kommentar by tavsen — 25. maj 2010 @ 16:22

    7. Ja, foruden støj, provokerende/truende opførsel og hærværk, så kan naboerne sandsynligvis også se frem til at grunden kommer til at ligne en losseplads.

      Kommentar by Peter R — 25. maj 2010 @ 16:24

    8. Skønt for dem…….

      Imens må jeg gå på arbejde hver dag og om nogle år gældsætte mig for resten af livet, bare for at nå op på deres niveau af materiel velstand, i dette tilfælde for at kunne købe et hus til min familie.

      De må have det som om de havde vundet i lotto, sådan ville jeg have det….

      Måske er det på tide at kvitte jobbet når nu pengene bliver brugt så urimeligt.

      Kommentar by Christianity — 25. maj 2010 @ 16:33

    9. Hold kæft hvor må det være herligt at blive modtaget, behandlet og belønnet på den måde.
      Mon naiviteten fungerer den anden vej?
      gad vide om man kunne rejse til libanon og chikanerer den lokale befolkning i den grad at de næsten selv overvejer at flytte, og så som belønning modtage den lokale mullah elelr guvernørs tidligere residens som belønning.
      Man forstår jo næsten at AFA tyer til vold for at forstumme denne kritik…
      men på den anden side så nyder de jo selv godt af akkurat somme belønning for en lignende opførsel.
      Selv som ateist bliver jeg nød til at slå korsets tegn nu

      Kommentar by J B — 25. maj 2010 @ 16:35

    10. Der er vel kun ét øde sted i Nordsjælland. Gribskov. Midt i den ligger Grib Sø. Sæt dem derud på en pram.

      http://maps.google.dk/maps?hl=da&q=gribskov&ie=UTF8&ei=A-_7S-mUAYWNOJ6d8NAB&ved=0CBEQ_AU&hq=&hnear=Gribskov&ll=55.984495,12.302628&spn=0.006758,0.01929&t=h&z=16

      Kommentar by wied — 25. maj 2010 @ 16:40

    11. Læren må være: opfør dig som en idiot – chikaner enhver igen og igen – og vent så på din fortjente belønning.

      Kun i Danmark. Mine skattekroner går til det hejs – og det er lige til at få blå boller af. Nyt forslag: lad dem, der gider betale til den familie, aflevere pengene på deres trappetrin – og bland os andre udenom.

      Kommentar by Thomas Rimmer — 25. maj 2010 @ 16:43

    12. ->10

      “Kun i Danmark”.

      Gid det var så vel, for så var det sikkert lettere at gøre noget ved det. Men du kan finde lignende historier fra hele Europa, f. eks. UK, hvor landets værste fjender tildeles samme privilegier.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 25. maj 2010 @ 16:48

    13. Jeg er ganske simpelt godt og grundigt forarget!!
      Hvilken lærer kan familien drage af dette: Jo værre du opfører dig jo mere begraver kommunen dig i guld!
      Dirrekte adspurgt betaler jeg skat med glæde. Gæt selv.
      Det man støtter får man mere af.

      Kommentar by Andreas — 25. maj 2010 @ 16:53

    14. @9 – lol .. Eller her http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&hnear=Denmark&ll=55.340275,11.022806&spn=0,0.063772&t=h&z=14&layer=c&cbll=55.340272,11.02262&panoid=3VkjDW0d3jM9W4CnAfWvLA&cbp=12,169.83,,0,9.72

      Kommentar by Nicolai K. — 25. maj 2010 @ 16:55

    15. Som helsingorner stoppede mit hjerte , da jeg læste det.
      Danmark, som et godt samfund er snart slut.
      Nyd livet så længe.
      Åh ja, hvilken vidunderlig signal værdi at sende til arabiske
      besættere.

      Kommentar by pk — 25. maj 2010 @ 16:57

    16. @ WilliamJansen

      Du har fuldstændig ret “Ansvaret skal placeres højere oppe” nemlig hos vælgerne. Er du klar til at tage konsekvensen og stemme for en kandidat der vil smide dem ud ? Eller stemmer du stadig på EL ? ;)

      Kommentar by Santor — 25. maj 2010 @ 17:07

    17. Den pædagogiske pointe er jo klar – jo mere man skaber sig desto større er belønningen.

      Hvis der er noget den menneskelige psyke forstår, så er det en sådan præcedens.

      Ingen konsekvens af personernes handlinger, kun mere socialdemokratisering.

      Kommentar by DaLi — 25. maj 2010 @ 17:09

    18. Der er KUN en vej. Stem på nogle andre næste gang. Meld dig ind i et eller andet politisk parti der vil stoppe det her. Grill kandidaterne på møderne, find ud af om de mener det de siger om at stoppe det her, eller om de bare vil ind og sidde på flæsket. Hvis du ikke tror på nogen af dem, så bliv SELV kandidat, det er ikke så svært, der kommer ikke ret mange på de opstillingsmøder. Husk at nogle partier har en eller anden periode man skal have været medlem for at få indflydelse.

      Den anden mulighed beskrev “Falkeøje” ofte, men den er godt nok slem. Det er i stemmeboksen slaget afgøres.

      Kommentar by Hans Jensen — 25. maj 2010 @ 17:21

    19. Vagt i gevær.

      De får jo ikke boligen. De bor vel til leje?

      Jeg ved ikke, hvor stor familien er, men hvis de er mange, kan mindre end en stor bolig ikke gøre det.

      At give familien en bolig, hvor de ikke bor lige ved siden af andre mennesker, kan vise sig at være et fornuftigt (økonomisk) træk af kommunen. Hvis der er færre udgifter til politiopgaver og så videre, kan pengene til denne bolig hurtigt blive tjent ind igen. Så måske er det en fornuftig løsning.

      Men det optimale er naturligvis at returnere kriminelle udlændinge til deres hjemlande.

      Kommentar by ølvom — 25. maj 2010 @ 17:27

    20. ja jo mere idioti, jo før går samfundet under. Det er åbenbart den eneste løsning der er på problemet.

      Kære Dansker gå hen til vinduet og råb : jeg er fandens træt af det her og jeg gidder ikke mere.

      I morgen starter du frihed kampen ved at lade være med at møde op på arbejdet.

      Stop Danmark – kræv hjemsendelser. Kravl ind i skabet i din camping vogn og vent til de fremmede er rejst hjem. For det gør de når der ikke kommer flere penge fra det offentlige…

      Kommentar by Petersen — 25. maj 2010 @ 17:43

    21. En kommune der køber noget tvangsauktion af en tidligere borgmester??
      Der må være noget lusk bag????

      Kommentar by mørkeræd — 25. maj 2010 @ 17:44

    22. Det ligger lidt afsides, men så må man jo finde ud af noget med taxikørsel på det offentliges regning – alt andet ville jo være dybt diskriminerende…

      Kommentar by Johnson — 25. maj 2010 @ 17:59

    23. Det nationale forfald fortsætter. Det er den ene kapitulation efter den anden.

      Det her hus i Helsingør er ikke noget videre i sig selv, men det er endnu et symbol på resten af Danmark og Europa. De civiliserde forsvinder (dyrlægebolig), og muslimerne flytter ind.

      Vi har så lidt greb om virkeligheden at vi ikke magter at holde orden på de mest banale og ligetil af egne forhold og få sendt den familie ud af landet, og de titusindvis af andre familier der heller ikke har noget at lave i Danmark end at føre Jihad-det være sig økonomisk og almen kriminalitet, racekriminalitet mod danskere eller fødselsjihad for at fremme koloniseringen.

      Intet synes at fungere ordentligt. Men hvorfor skulle vi egentlig forvente at det skulle det? Der er næsten ikke noget tilbage af Danmark, og jeg mener ikke den fede centralstat, og dens napoleanshær af offentlige ansatte som den bruger til at tryne de overmåde naive danskerne med.

      Vi har tabt vores land fordi vi tabt vores kultur og sat os selv i pant til staten og de mange transnationale organisitioner. (Hvorfor er Euroens tilhængere så tavse for tiden?) Hvis man ingen kultur har, har man ingen fremtid. Derfor tilhører den umiddelbare fremtid Islam og det nye herrefolk -men kun indtil skidtet kollapser, så får de travlt med at rejse hjem.

      Kommentar by DanskeriTN — 25. maj 2010 @ 18:27

    24. Nej nej nej nej nej det kan sku ikke være rigtigt, danskere kan med nød få tilkendt sig et telt, men hvis man tilhøre djævle-kulten og samtidig opføre sig som dyr, så skal skatteyderne købe et hus til dem iiiiiiiiiiiiddddiiiioooooooooootttttttttttteeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr.

      Kommentar by Fritz — 25. maj 2010 @ 18:39

    25. FORSLAG TIL DF:

      Udvid kommunernes selvstyre til administrativt at kunne udvise “uintegrerbare” og “utilpassede”. Giv ministerier samme kompetence. Eller lav det således at flere myndigheder (f.eks. en kommune + to ministerier i fællesskab) kan gøre det, hvis de er enige.

      Det skal ikke overlades til dommerstanden. Det virker ikke.

      Allerede i dag kan man udvise administrativt, hvis politiet/efteretningstjenesten og to ministerier er enige om det. Der skal blot være tale om en trussel mod statens sikkerhed. Men lav det om til “samfundets” sikkerhed eller noget med “velfærd” og så kan det pludselig fortolkes bredere.

      Vejen til at få flere udvisninger går bl.a. ved at fordele/decentralisere kompetencen til det.

      GØR DET. DET HASTER.

      Kommentar by Sigwar — 25. maj 2010 @ 19:19

    26. De hjemløse skal bare begynde at lave ballade, eller iføre sig skrårem og støvler og gå strækmarch, hvor turisterne holder til, så får de omgående et hus.

      Kommentar by Menig 442 — 25. maj 2010 @ 19:22

    27. @20

      Ja, stop Danmark som i Atlas Shrugged. Måske vågner ‘eliten’ først op, når skatteyderne strejker og stiller sig om bag i køen til overførselsindkomster. Jeg kender efterhånden mange, som arbejder så lidt som muligt med det ene formål at undgå at betale rekordhøj skat. Skatter, afgifter og regler har længe været på et niveau, hvor de dræner samfundet for vitalitet.

      Mange er ok med at bringe selv store ofre til fællesskabet, hvis det er til folk, man kan identificere sig med og har sympati for. Men når skatten i stigende omfang går til asociale mennesker som disse libaneser-typer, så er målet fuldt.

      Udvis dem dog!

      Kommentar by Signe — 25. maj 2010 @ 19:51

    28. Genialt.

      Og huset skal istandsættes, det skal skatteborgerne betale.

      Og det skal møbleres, det skal skatteborgerne betale.

      Hvis familien ikke kan klare havearbejdet i parken, skal naboerne nok klage og kommunen sender nogle gartnere jævnligt for at passe haven. Det skal skatteborgerne betale for.

      Men kommunens skatteborgere har sikkert penge nok.

      Kommentar by Janette Lund — 25. maj 2010 @ 19:55

    29. Man fattes ord

      Kommentar by Nielsen — 25. maj 2010 @ 20:02

    30. Næh, med skrårem og støvler, eventuelt suppleret med hvid skjorte og rødt slips, så er det direkte i brummen. Jonni Hansen røg 3 måneder i varetægt for i irritation at have slået ud efter en betjent, der kørte patruljevognen op i hælene på ham.

      Du skal anskaffe dig et par sorte adidasbukser med hvide striber, helst så stor at røven hænger ned mellem hælene. Nogle oversize løbesko, gerne størrelse “tørdokken på Lindø”, en hættetrøje og eventuelt en guldkæde om armen og halsen. De sidste behøver ikke at være ægte, messing er fint, og til nød kan en lokumskæde sprayet med guldmaling gøre det.

      Så knalder du et par pensionister ned, mens du råber racister. Når politiet ankommer efter en halv times tid, smider du en sten gennem forruden og sparker den ene betjent på benet. Er det en kvindelig betjent, råber du luder efter hende, mens du kommer med slibrige forslag. Du skal huske hele tiden at råbe nazisvin, politivold og racist. Måske kunne du forinden tippe TV-Stop og ekstrabladet, men det er næsten unfair. Så er villaen med strandudsigt sikret.

      Kommentar by Hans Jensen — 25. maj 2010 @ 20:03

    31. Janette, i Maribo havde man for nogle år siden en somalisk storfamilie boende, som var ved at køre kommunekassen i sænk. Der var et 2-cifret antal børn, jeg mener tættere på 20 end 15, og mindst 2 koner. De boede i 2 villaer, og konerne var så syge, at de ikke magtede at holde holde husene i orden eller lave mad. Det klarede kommunen med rengørings- og madlavningshjælp. Dengang kom flygtninge på §32 – revalidering – og så fik man penge til alt, ganske enkelt alt. Familien kostede kommunen over 2 mio årligt i kontanthjælp, tilskud og børnepenge. Hertil kom så husleje, rengøring m.v. Sagen var ret omtalt i pressen. Infomedia anyone?

      Kommentar by Hans Jensen — 25. maj 2010 @ 20:11

    32. -Og det er jo ikke den eneste nydanske familie der får særbehandling så det batter.
      I den hellige overlevelses navn tier og samtykker kommunale embedsmænd og andre med dette vanvid, tier og samtykker fordi man vil jo gerne beholde sit job.
      Og så til det vigtige……Her er åbenbart ikke et område hvor der skal spares, sagt sådan lidt omvendt, det er de arbejdsløse og svagest stillede der betaler for dette vanvid.
      Sådanne særforanstaltninger som Helsingør-opvartningen af problem-araberne i DK hørte vi jo ikke noget til under spareforhandlingerne på Christiansborg i dag.
      Og hvor er TVLorry EB og BT?????????

      Kommentar by sl — 25. maj 2010 @ 20:22

    33. Jeg tror jeg skal til at sværte mig sort med skosværte og blive muhammedaner, og så ellers opføre mig som et svin.

      Hvis jeg er tilpas dygtig får jeg en millionvilla.

      Vorherre bevares hvor er der nogle der griner af de danske skatteydere.

      Kommentar by Lars H — 25. maj 2010 @ 21:03

    34. Der står faktisk i Dansk folkepartis arbejdsprogram vedr. udlændinge:
      “Alle former for opholdstilladelse kan administrativt inddrages, såfremt grundlaget for tilladelsen ikke længere er til stede, hvis tilladelsen er givet på grundlag af urigtige oplysninger, hvis udlændingen begår kriminalitet i Danmark…”

      Så det er bare med at skaffe stemmer nok, så bliver problemet håndteret.

      Indtil da: Katastrofalt.

      Kommentar by Gunnar Biering — 25. maj 2010 @ 21:14

    35. Hvor er det fedt! Jeg mistede min far da jeg var 11. Siden da har min mor knoklet for at forsøge os. Vi bor i et grimt, lille rækkehus. Min mor har det på nuværende tidspunkt ritig dårligt. Hendes nakkevirvler er skubbet af led, som følger af en arbejdsulykke, hun har dårlig ryg, konstant hovedpine og stress. Jeg knokler på gymnasiet for at få mig en udannelse, og har sjældent råd til det store i weekenderne. Da store dele af min SU går til det huslige. Jeg kan heller ikke få et arbejde, fordi arbejdsgiverne skal betale min fuld løn. (jeg går dog i byen, det bliver bare en billig bytur)

      Vi har aldrig nogensinde fået en skid. Aldrig, kommunen som min mor arbejder for, vil ikke engang dække hendes udgifter til lægen, for en skade hun har pådraget sig i arbejdstiden. Hun skændes konstant med vores egen forsikring, fordi kommunen er ligeglad.

      Men fordi vi opføre os pænt, og har den forkerte hudfarver, så får vi simpelthen ikke en skid. Det kan simpelthen ikke passe. Jeg er så fucking træt af de her nasserøven. Hvad fanden sker der i hovedet på politikerne.

      Jeg tror jeg kaster en molovtov cocktail ind af naboens vinduer, bare så vi kan få et nyt flot hus af kommunen.

      Kommentar by Søren — 25. maj 2010 @ 21:14

    36. De eksempler med bolig, nye møbler og befordring kender vi da fra slutfirserne, og i en bestemt unavgiven landsby i en meget fattig kommune, var den pågældene muhammedanerfamilie (klan) klart den der levede allerbedst. Bedre end nogle af de lokale hvis slægt havde boet i området i næsten 400 år.

      Til jer der taler om udvisninger og udsmidninger så vil jeg lige nævne at disse ikke i sig selv betyder noget. Vist skal de ud. Og gerne uden en øre på lommen. Det er nødvendigt for vores videre betsåen som et (halv)frit land. Men før at det kan ske er det væsentlige en drastsisk kulturændring blandt danskerne. Den skal komme først.

      Hvis ikke vi bliver selvstændige, frie, autonome og ansvarlige borgere med viden og indsigt om egen historie, glæde ved egen kultur og stolthed overfor vort land, hvem er vi så? Et folk hvis land er modent til overtagelse.

      Som Gunnar Biering siger, indtil da: Katastrofalt.

      Kommentar by DanskeriTN — 25. maj 2010 @ 21:33

    37. Så smid dog de skide f***ing pestilensere ud af DK. Det kan kun gå for langsomt :-(

      Kommentar by Mea Culpa — 25. maj 2010 @ 21:49

    38. Jeg tror jeg vil gøre mig lidt mørk i huden,og lave noget alvorlig ballede
      Så har jeg vel også ret til sådan en Villa på et tidspunkt??

      Kommentar by POP — 25. maj 2010 @ 21:51

    39. POP, jojo, men kommunen lægger automatisk Al Jazeera ind på din modtager og det er den eneste fatwakanal du får! Men du kan jo bare lade være med at tænde for skidtet, B&O fladskærme ser jo godt ud selvom de ikke er i brug….

      Kommentar by DanskeriTN — 25. maj 2010 @ 22:06

    40. @ DanskeriTN : Kan jeg gode leve med,da jeg ikke ser meget TV;)
      Jeg skal bare have noget godt at bo i,og så masser af flot natur ser
      det ud til på billedet :)

      Kommentar by POP — 25. maj 2010 @ 22:23

    41. exempel på den indvandrerbyrde som afmonterer det danske velfærdssamfund.
      Nu skal dagpengeperioden forkortes for at få råd til indvandrere som disse.
      Tænk hvad sådan en talrig familie koster for samfundet sammenlagt!

      Kommentar by poul sørensen — 25. maj 2010 @ 22:24

    42. Ha ha, det er da komisk at de velbjergede naboer, får sig en på opleveren, nu skal de også til at forholde sig til islam..

      Mon ikke de får NIMBY-panik?

      Jeg tror huset bliver til endnu en muslimsk kaserne, hvor broderskabet kan søge ly og ellers træne våben og søge ud i området og lave indbrud.

      Den familie virker fuldstændig vanvittig. Hvorfor giver man dem ikke nogle af de mange hjerne-piller, som Danmark er så kendt for at producere?

      >4 Sikke noget Crap!. Det er alles ansvar!

      Den med at kommunerne kan sende deres opgaver videre, er så lavt. De har fået mere selvstyre efter Reformen, nu skal de leve op til den og ikke tørre deres problemer af på befolkningen. Kommunerne skal have så mange verbale tæsk, der kan ligge på dem, hver gang de brokker sig og jamrer og derefter sender regningen videre, det er så lavt, så lavt.

      Er der måske een eneste kommune, som sætter sig ned og er lidt kreative med hensyn til at bremse islamiseringen? – Nej, de stikker bare hovedet i busken og giver alle andre skylden og vasker fingre så huden skaller af…. – uansvarligt og groft.

      >6

      Mon ikke det er den ræverøde svindler fra Elendighedslisten, Mikkel Warming, der er på spil her? Det minder om hans taktik at gøre sådan. Han ønsker vist dejligt meget islamisering og hader vist sit land og alle danskere der yder modstand. Han kunne lige så godt være korrupt for millioner, sådan som han opfører sig… Saudi-Warming.. LOL..

      Kommentar by Sverre Kandevang — 25. maj 2010 @ 22:54

    43. Det er lige i sådan en situation man kan se, hvor de 200 Mia. muslimerne koster Danmark, løber hen..

      VI islamiserer Danmark. Muslimerne behøver ikke gøre andet end at være sig selv! – psykotisk-psykopatiske pattebørn.

      Alle, der læser denne tråd, burde skynde sig ned på posthuset og betale de 150 kroner, det koster at melde sig ind i DF.

      Hvor svært kan det være?

      Kommentar by Sverre Kandevang — 25. maj 2010 @ 23:12

    44. Husvilde, får her, en hel anden betydning, eller hvad?

      Kommentar by ReligionForbudt — 25. maj 2010 @ 23:47

    45. @ William
      Du har ret i at kommunen i følge loven skal huse dem, men det er sgu absurd at de får en villa som de færreste almindelige mennesker nogensinde får råd til at bo i. En treværelses på Sydvej må være rigeligt.

      Kommentar by Holme — 26. maj 2010 @ 00:10

    46. Jeg vil give Sverre Kandevang ret i, at man bør støtte
      DF, da de er de eneste der kan se der er noget galt.

      Men DF går tilbage lige nu.Deres vælgere ser ud til at gå
      over til SOC DEM
      Hvorfor ????

      Kommentar by POP — 26. maj 2010 @ 01:45

    47. Det væsentlige i historien om muslim-familien der får et hus, foranlediget af kommunen, pga voldelig anti-dansk virksomhed, betalt af skatteborgerne er ingen af førnævnte.

      De er blot hver for sig et symptom på hvad vi har forvandlet os til som folk, kultur, nation og stat.

      Intet selvtænkende eller halv-oplyst menneske ville nogensinde kunne acceptere islam og en muslimsk masseindvandring i et civiliseret samfund hvor individet har lighed for loven og hvor personligt ansvar og frihed er de skabende elementer i tilværelsen.

      Så spørgsmålet er derfor, hvad er det for mennesker vi lever med idag?

      Kommentar by DanskeriTN — 26. maj 2010 @ 04:23

    48. Hvad med at give denne familie af samme skuffe, altså fra den skuffe familien indtil videre har givet diverse tvungne bidragsydere. I guder hvad en sådan familie koster os sagesløse.

      Kommentar by Ak ja. — 26. maj 2010 @ 08:42

    49. nu skal vi jo ikke glemme. at de nok vil betale penge tilbage.
      til staten for alle sammen arbejder jo!

      danmark er til grin ikke underligt staten ingen penge har.
      og det der med at kommunen skal huse dem.
      det er sku ikke alle det sker for.
      jeg kan huske. da jeg stod uden tag.. fik jeg bare den besked
      af brøndby kommune *ikke vores fejl, sov hos dine venner*

      de hjælper sku de forkerte her i landet.
      og det er selv om jeg har betalt over 150.000kr om året i skat.
      dette er totalt. til grin!

      Kommentar by GRRRRRRRRR — 26. maj 2010 @ 10:17

    50. >46

      Om DF går tilbage pt. er ret svært at sige, opinionsmålinger er meget usikre og også politiske. Men mange af DF’s ideer er jo stramninger som en nødvendighed og det falder jo aldrig i god jord, hos apolitiske legebørn, som mange danskere har den luksus at være.

      En anden årsag kunne være DR og MSM i det hele taget, der konstant basher DF og lyver, fortier, overdriver og alt hvad pakken indeholder af propaganda. Vi ved jo fra historien ( Hitler-Stalin ) at propaganda virker!- selv hos et oplyst folk.

      Det handler jo ikke om fornuft, det handler om hvor mange stemmer man kan vildlede og hvor lang tid der går før folk opfatter at de er blevet fordrejet. Danskerne er så vant til at venstrefløjen aldrig holder deres valgløfter, at de bare accepterer når de bliver løjet lige i hovedet!

      Vi er midt i en valgperiode, så hvad betyder opinionstal nu? – reelt set intet!.

      Kommentar by Sverre Kandevang — 26. maj 2010 @ 11:42

    51. HVORFOR i grunden kan denne familie ikke sendes hjem til Libanon ?

      Der er jo ikke krig dernede.

      Er der nogen af Jer der kender årsagen til, at de er ved at gro fast her i landet ?

      Kommentar by Vivi Andersen — 26. maj 2010 @ 14:32

    52. #34 Biering.

      Enig – men min pointe var jo at man burde give kommunerne en andel i udvisningsprocessen. De sociale byrder bæres af kommunerne. Giv kommunerne magt til at indstille bestemte “tilfælde” til administrativ udvisning.

      Jeg tvivler på at kommunerne vil protestere over denne ekstra magt – og jeg mener simpelthen at DF må begynde at se seriøst på muligheden for administrative udvisninger.

      Ved at fordele eller decentralisere kompetencen til administrative udvisninger kommer man uden om det forhold at venstrefløjen har lettere ved at gøre indsigelser, hvis noget sådant foregår centralstyret. Og nogle “røde” kommuner vil med sikkerhed også benytte sig af muligheden.

      På denne måde åbnes en front som venstrefløjen ikke kan kæmpe ordentligt på.

      Kommentar by Sigwar — 26. maj 2010 @ 16:24

    53. Borgerkrigene i bl.a. libanon, somalia og ex-jugoslavien er ophørt for flere år siden. “Flygtninge” fra disse lande kan derfor repatrieres, og det kan kun gå for langsomt.

      Kommentar by Jørgen — 26. maj 2010 @ 18:59

    54. Jeg syntes det forkert, at installere en så berigende familie i så uvante omgivelser som et hus.
      Vi må være bedre til at tilbyde dem normale forhold, så en jordhule ville være passende og leve helt op til familiens kulturelle baggrund!

      Kommentar by li — 26. maj 2010 @ 20:53

    55. Hvis der er bare en lille smule kosmisk retfærdighed til, så bor der
      nogle gloriepudsende radigale eller lignede typer kultur-relativistiske PK-tosser, for hvem alting er lige godt, og som vil byde hvem og hvad som helst velkommen i DK uden overhovedet nogensinde at stille nogle som helst strenge, men rimelige krav og helt uden at sætte nogen som helst grænser for tolerancen ;-)

      Nu får de så deres første store chance for at opleve vaskeægte “kulturberigelse” helt inde på livet, sådan som vi andre her på Nørrebro og andre stærkt “kulturberigede” områder i DK har måttet trækkes med byrden af på vegne af disse selvgode og åh-så-frelste-humanister-på-andres-bekostning i årevis.

      Jeg har nok mest ondt af de stakkels børn, der bruger idrætsanlægget nogle få hundrede meter fra huset. De kan jo ikke gøre for, hvis deres forældre en lallenaive, uvidende og uansvarlige og derigennem har medvirket til at ødelægge Danmark for altid ved at stemme for
      kortsynede politikere, der aldrig satte sig ned og nærstuderede tingene og analyserede, hvad det var for uinviterede gæster, der kom væltende, og hvad de havde med i bagagen af middelalderkultur og barbatiske æresbegreber.

      Måske burde Helsingør Politi allerede nu overveje en døgnbemandet nærpolitistation på grunden over for det forhenværende dyrlægehus? :D

      Kommentar by Bjovulf — 27. maj 2010 @ 03:06

    56. Den familie griner sikkert “hele vejen til banken”. Det ville jeg også gøre.
      Dumme danskere tænker de nok. Det tænker Jeg også nu…

      Hvor er det sørgeligt.

      Kommentar by HalliHallo — 27. maj 2010 @ 09:11

    57. Ahhh, endnu engang en alt for blød beslutning, de skulle efter et lille møde med AK81 og Jhonny Hansen, tvinges til at rengøre lokummer på hovedbanegården indtil de havde optjent nok til en bus billet hjem til det hul de kommer fra, fuck de libanesiske møg svin.

      Kommentar by thomas — 27. maj 2010 @ 13:02

    58. Det ville jo have vært tragisk om huset brandt ned til grunden før de flyttet ind.

      Kommentar by Erik — 27. maj 2010 @ 13:30

    59. Hvis nogen er i tvivl om hvorfor samfundet fattes penge, så er denne sag jo bare en dråbe i havet. Stats- og kommunekasserne er befængte med parasitter, snyltere, svindlere og bedragere fra alle verdenshjørner og alle samfundslag.

      Velfærdssamfundets ånd er gået tabt, forrådt af politikere der har brugt velfærdssamfundet som middel til at opnå magt. En magt de har fået ved at gøre store dele af befolkningen (de såkaldt svage og fattige) til kroniske klienter i et sygt velfærdssystem og dermed sikre stemmer.

      Kommentar by Boo — 27. maj 2010 @ 14:20

    60. >Det ville jo have vært tragisk om huset brandt ned til grunden før de flyttet ind.

      Afhold eder venligt fra kommentarer ala ovenstående, da de tjener kun til at til svært UP’s ry.

      Ret istedet harmen imod de politikere og embedesfolk der træffer de tossede beslutninger.

      Kommentar by Peter B. P. — 27. maj 2010 @ 14:44

    61. Hvor herre bevar os, skal man være kriminel, og brandstifter for at få en herskabsvilla, de burde sendes hjem med en enkeltbillet
      vi har set de familer sidde på tv og ytre, at det deres børn er gode, at de ikke har gjort noget forket , ja hvad er så det næste de skal have?? en million på bankkontoen, så de ikke behøver at stjæle biler, og frarøve gamle damer deres tasker

      Kommentar by møgungen — 28. maj 2010 @ 23:57

    62. >57
      HØRT Thomas. Og de skulle ikke have mere i løn, end deres slags betaler “fætre” og “kusiner” for at arbejde i deres kiosker, grønthandlere, pizzeriaeer og andre suspekte arbejdspladser; som vi danskere naturligvis konsekvent IKKE frekventerer.

      Kommentar by Nielsen — 29. maj 2010 @ 13:28

    63. De mange “flygtninge”(fra især libanon, afghanistan og somalia), som ofte rejser på lange ferier i det land, de er flygtet fra, bør have annulleret deres danske opholdstilladelse. Herefter repatrieres de såkaldte flygtninge hurtigst muligt.

      Kommentar by Jørgen — 29. maj 2010 @ 19:37

    64. Nøj en godt debatforum – her har man da samlet alle de hadefulde, dem der ikke har fået noget fra deres kommune. Vi hhar jo ikke alt fakta i denne sag, umiddelbart virker det absurt at “de får en millionvilla” men kender I baggrunden for dette tiltag fra kommunen? Nej vi får kun nogen godbider som skal tænde fremmedhadet den islamfjendske retorik. I er sgu små mennesker kom nu lad os få den mur bygget så ingen muslimer kan komme ind. Jeg vil så også have en mur så alle racister, facsister, DF’er og andre ligesindet ikke kan komme ind på mit område;-)

      Kommentar by Michael Larsen — 30. maj 2010 @ 12:36

    65. Forøvrigt er Danmark ikke det nærmest sikre land for “flygtninge” fra f.eks mellemøsten, afrika og asien. “Flygtninge” fra disse områder bør derfor hjælpes i nærområdet. Der kan man hjælpe langt flere for de samme penge.

      Kommentar by Jørgen — 30. maj 2010 @ 19:59

    66. […] Engelsk pendant til familien fra Belvederevej, Helsingør Gemt under: Asyl,Aviser mm,Danmark,Egtvedpigen,Immigration,Indvandring,Politik,UK,Venstrefløjen — Egtvedpigen @ 11:25 Somalisk familie blev installeret i et hus til en værdi af 18.000.000 kr efter at have klaget over, at det hjem med fem soveværelser, som de først blev tildelt af kommunen, var »i et fattigt område«. I Danmark er vi ved at få lignende tilstande. […]

      Pingback by Engelsk pendant til familien fra Belvederevej, Helsingør « Hodjas Blog — 11. juli 2010 @ 10:25

    67. Jeg kender tilfældigvis deres ene søn som hedder Mouhsen. Han er 16 år kører rundt i en bil han har fået af sine perker forældre 200 i timen nede på strandvejen. Det er sådan det forgår når man ikke skal betale for bolig. De perkere der skulle smides i et bur hvor alle kunne komme og spytte og slå på dem. Det danske samfund bliver overtaget af de fucking perkere! Hvis det stod til mig sku da perkere fandme bare sendes direkte tilbage til deres perker land sammen med et par atombomber så vi lige blev fri for nogle flere muslimer. I kommer til vores land, begår hærværk og kriminalitet i chikanere lovlydige danskere og bliver sat i milion villaer. I skal bare være fucking glade for at i kan bo her! Hvis jeg var statsminister ville der ikke være nogle muslimer i Danmark, og første gang i begik kriminalitet BUM så skulle i hjem til jeres arabiske U-land!

      Kommentar by Anonym — 18. maj 2014 @ 17:06

    RSS feed for comments on this post.