31. maj 2010

Margrethe Monika S. Hansen fabrikerer dokumentation

Da jeg for fire måneder siden blev slået ned, gav Margrethe Monika S. Hansen og Carl-Erik Zølck i flere selvstændige indlæg udtryk for, at det passede dem fint. Onsdag i sidste uge, lagde førstnævnte min privatadresse online på Netavisen P77.

Udover den systematiske hetz, der er dokumenteret i længder, så har jeg længe mistænkt Shansen og Zølck for at arbejde med relative sandheder, og i denne post vil jeg dokumentere, hvorledes Shansen bevidst har fabrikeret ‘dokumentation’ for på den måde, at kunne lægge min privatadresse online.

Afslutningsvis vil jeg problematisere Shansens øvrige dokumentation med et konkret eksempel. Det kan godt virke komplekst for udenforstående, men jeg vil gå pædagogisk frem, og uddyber alle tvivlsspørgsmål i kommentarene til posten.

I en debat her på siden kritiserede jeg i sidste uge Shansens artikelserie på Netavisen P77 for at være ringe dokumenteret. Flere af Shansens mere moderate sympatisører kritiserede ligeledes den ringe dokumentation, og tirsdag/onsdag blev artikel 2 med overskriften ‘Det højreradikale netværk’ opdateret med dokumentation i form af screencaps fra Shansens debat og chat under alias’et ‘Bjarke W P Jensen’.

Det var sådan min adresse kom online. Shansen foregav, at hun (som ‘Bjarke’) havde chattet med en ‘Belinda’, der udover min adresse havde flere bizarre postulater relateret til mine familieforhold.

(‘Belinda’ oplyser min privatadresse til Shansens Bjarke-alias)

‘Belinda’ fortæller intet der har relation til artiklens mange informationer, og eneste ‘Belinda’ der indgår i de tre første artikler, er en ‘Belinda Jensen’, der den 29. april på facebook har lagt et foto op af Shansen og udpeget hende som værende Zølcks samarbejdspartner udi anonyme profiler.

(P77.dk. 28. maj 2010: Forklædt som Racist på Facebook 3: Billeder)

‘Belinda Jensen’ debatterede for få måneder tilbage i eget navn, men da det lykkedes Zølck under falsk alias, at blive ven med hende, blev hun den 12. april udhængt på Zølcks Youus.dk med navn og foto. Hun skiftede herefter debat-navn til ‘Belinda Hansen’, hvad Zølck også fangede, og bloggede om den 24. april.

(Youus, 12. april 2010: Det ser ud til, at… & 24. april 2010: GADESPEJLS BANDEN har…)

Herefter fortsatte hun som ‘Belinda Jensen’, der i lighed med andre facebook-debattører udpegede diverse falske Shansen/Zølck-profiler. Den 14. maj bloggede Zølck om ‘Belinda Jensen’, og hoverede på den måde over sit kendskab til Belindas sande identitet.

(Youus.dk, 14, maj 2010: Belinda Jensen: ‘Kan slet ikke fortså at han ikke bliver knaldet …)

Det lyder usandsynligt, at en person der har styr på Shansen og Zølcks falske facebook-profiler, tror undertegnede er i ledtog med dem, og jeg besluttede mig derfor at kradse lidt i overfladen. Det virkede lidt for søgt, at min adresse sådan lige kom online.

Shansens dokumentation for Bjarkes debat med ‘Belinda’ er et sammenklip af tre screencaps, der ikke bare er skåret til i størrelse, men på alle måder mangelfuld i dokumentationsøjemed. Jeg hæfter mig umiddelbart ved det forhold, at ‘Belinda’ har et problem med store og små bogstaver, ligesom det hele ser ud til at være ændret i html.

Da Zølck som vist, tidligere har blogget Belindas rigtige navn (MKA), så var det oplagt at kontakte hende. På daværende tidspunkt, havde jeg på facebook fået en venneanmodning fra ‘Belinda’, men via en mellemmand bad jeg hende kontakte mig over telefon. I røret var en velformuleret 43-årige kvindelig kontoransat fra Helsingør-egnen, der gav udtryk for at hun gennem længere tid var blevet chikaneret af Shansen og Zølck, efter at have givet udtryk for sin modstand mod Islam i diverse facebook-grupper.

Jeg spurgte hende flere gange på forskellige måder, men hver gang var svaret det samme. Hun var helt sikker – hun havde aldrig chattet med ‘Bjarke W P’ Jensen’, hun afviste at kende eller have skrevet min adresse til nogen, men kunne til gengæld fortælle, at Shansen tidligere uden held havde forsøgt at rekruttere hende som meddeler.

Det kom ikke som en overraskelse for mig. Jeg har fulgt Shansen og Zølcks net-hærgen siden august 2008, og er det sidste års tid blevet overbevist om, at de er villige til at gøre alt, hvis blot det fremmer deres overordnede dagsorden. For folk der tidligere er blevet smidt ud af forskellige debatfora, må facebook være den syvende himmel. Her kan man kopiere andres profilfoto, og bruge det i en nyoprettet profil med samme navn. Med den falske facebook-profil, kan man så melde sig ind i White supremacist-grupper, og efterfølgende lave en lille Youtube-video af affæren, hvor man dokumenterer personens racistiske sindelag. Sletter man efterfølgende medlemskabet af gruppen, kan det ikke efterprøves, selvom profilerne selvfølgelig havde forskellige ID (tal-streng).

Det var et sidespring. Shansen ville have min privatadresse online, og ‘Belinda’ der nægtede at hænge andre ud, som hun selv er blevet det, blev på den måde tilfældigt involveret. Jeg har tidligere talt med politiet om den anonyme hetz mod min person, og kontaktede omgående Østjyllands Politi, der ville lade en jurist se på sagen. Hvorvidt det er ulovligt at lægge en beskyttet adresse online, er svært at sige, internettet er en gråzone, som politiet sjældent efterforsker, og de beder mig formentligt atter lave et civilt søgsmål.

Såvidt Shansens forsøg på at intimidere undertegnede. Nær-studerer man dokumentationen der ledsager artikel 3, så er der klare indicier på at hun ikke spiller med åbne kort, og det skulle ikke undre mig hvis agent provocateur-rollen er gået i selvsving.

Herunder ser vi hvorledes en ‘Birthe Hansen’ hilser fra ‘Bjarke’. Da screencappet er taget, har musen været i nærheden af teksten, så redigeringsmulighederne automatisk kommer frem. Ordet ‘Fjern‘ fortæller, at screencappet er taget mens profilen ‘Birthe Hansen’ har været logget ind, idet det af Birthes hilsen fremgår at ‘Bjarke’ ikke mere er administrator for gruppen. Bemærk den fejlagtige endelse “lad os nu stå sammen og vis dem”. En klassisk fejl, jeg har kunne følge helt tilbage til den anonyme hadeblog Urius Oregon, hvis ophav jvf. IP-adressen i flere omgange har kommenteret på Uriasposten som Margrethe Monika S. Hansen.

(Shansen blogger screencap, der må være taget af profilen ‘Birthe Hansen’)

Her må det være på sin plads, at citere første afsnit i første artikel af Shansen…

Mit første facebook-bekendskab bliver med en kvinde som kalder sig for Birthe Hansen, der skriver til mig i en mail at hun gerne vil være venner med mig, men at hun ikke er racist. Hun er bare pissetræt af perkere…” (Shansen, 20. maj 2010)

Ingen ved hvor mange fæle racister, Shansens ‘Bjarke’ har haft kontakt med. Men ‘Birthe Hansen’ er enten Shansen selv, eller anden agent provocateur med kontakt til hende. ‘Birthe Hansen’ spiller en væsentligt rolle i artikelserien, ikke i mindst i dokumentationen til artikel 3.

(Shansen skriver privat med ‘Birthe Hansen’)

(Shansen og ‘Birthe Hansen’ kommenterer i facebook-gruppe)

Mere følger sikkert. Det kræver flere løgne at dække over de tidligere, og forskellen på en militant racist og en gennemsnitlig Islam-kritiker, er for de her personer blot, at Islam-kritikeren endnu ikke er afsløret.

Oploadet Kl. 16:42 af Kim Møller — Direkte link52 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/15120/trackback

52 Comments »

  1. Jeg påpegede et par af de samme ting i kommentatorsporet derinde. Flere af mine kommentarer er blevet slettet, og min IP-adresse er blevet blokeret fra at gå ind på siden (længe leve HotSpotShield).

    Kommentar by WilliamJansen — 31. maj 2010 @ 16:52

  2. Et par af de samme indvendinger blev skrevet på Bjarke W P’s Facebook-væg. Nu har “Bjarke” reageret:

    Flere har klaget over at Bjarkes væg er fyldt med spam derfor har vi ryddet op. Mange tak til alle jer som følger med i vores Bjarke artikler og har valgt at kigge forbi Bjarkes profil her på Facebook. Med venlig hilsen P77

    Kommentar by WilliamJansen — 31. maj 2010 @ 17:01

  3. Her er et uddrag af straffeloven:

    “264 d. Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, der uberettiget videregiver meddelelser eller billeder vedrørende en andens private forhold eller i øvrigt billeder af den pågældende under omstændigheder, der åbenbart kan forlanges unddraget offentligheden. Bestemmelsen finder også anvendelse, hvor meddelelsen eller billedet vedrører en afdød person. ”

    Din privatadresse falder ind under denne paragraf.

    Man bør jo spørge fru Vestager, hvorfor hun har personer i sit parti af den kaliber?

    Kommentar by Sigwar — 31. maj 2010 @ 17:10

  4. Jo mere man roder i det jo mere lugter det. Birthe Hansen har skiftet navn og profilbillede nu, og hedder Birthe Madsen.
    Shansen vil sikkert forklare, at billederne er blevet forfalsket EFTER de er lagt ud på P77.

    Kommentar by Ukendt Person — 31. maj 2010 @ 17:34

  5. Sigwar, du går ikke nogen en tjeneste ved at udtale dig om jura, når du tydeligvis ikke er jurist.

    Der er tale om personoplysninger, så med mindre p77 har tilmeldt sig som internetmedie (og dermed er omfattet af medieansvarsreglerne, heriblandt klagemuligheden i form af pressenævnet), så er vi indenfor persondataloven, hvor Datatilsynet er tilsynsmyndighed.

    Kommentar by Johhny — 31. maj 2010 @ 17:35

  6. Jeg er personen der sagde til Belinda(som er min ven)hvor hun havde
    fået Kim´s Adresse fra,og hvorfor hun havde lagt den ud?
    Hun sagde hvem Kim Møller var?
    Jeg siger ham fra Uriasposten.
    Belinda siger: Hvad er det?
    Jeg siger: gå ind på P77,og kig efter
    Hun fik et chok !
    Der stod noget hun aldrig havde skrevet

    Jeg gav hende Kims profil på FB,og bad hende kontakte ham,og sige
    at hun var uskyldig

    Derfor er jeg glad for denne artikel,som bevise min ven er uskyldig

    Hele “Projektet Bjarke” er næppe at afsløre racisme på FB,men
    snarere et hævntogt mod Kim Møller,SIAD,og dem der stemmer DF,
    som kvinden hader som pesten

    Jeg kan ikke bevise det,men er sikker på Carl Erik Zølck også
    har haft en finger med i spillet
    Ikke umuligt han også har været” Bjarke” når Shansen
    har været offline

    @ Kim Møller: du kan se min e-mail som Admin herinde
    Du må gerne kontakte mig,hvis du har et spørgsmål
    Belinda kan også bekræfte at jeg kender hende :)

    Kommentar by POP — 31. maj 2010 @ 18:18

  7. “Det er P77s opfattelse at alt er dokumenteret efter høj journalistisk standard, og alle med en anden opfattelse er velkommen til at rette direkte henvendelse til redaktionen via email på P77P77.dk, så tager vi os naturligvis af sagen.”

    Er det humor eller dumhed ?

    Kommentar by Ukendt Person — 31. maj 2010 @ 18:25

  8. Hvad mon journalistaspiranten Simon Wedege siger til, at hans kollega på P77 tilsyneladende selv fabrikerer “dokumentation”? Han gav forleden udtryk for et ønske om at højne den journalistiske standard her på Uriasposten. Måske han skulle starte et mere relevant sted.

    Er du gal, hvor må det blive akavet, når du, Kim, og Margrethe Hansen skal deltage i samme debatmøde om en uges tid. Gad vide, om hun melder afbud?

    Kommentar by Fantomas — 31. maj 2010 @ 18:26

  9. #7
    Det er jo bare et led i den fordrejning af virkeligheden, som efter alt at dømme pågår på siden.

    Kommentar by Fantomas — 31. maj 2010 @ 18:27

  10. @Kim Møller: Du har en besked på FB :)

    Kommentar by POP — 31. maj 2010 @ 18:43

  11. Og fuck hvor er S(o)Hansen og Z dumme

    at lave en fake racist-profil, og så afslutte SAMTLIGE af den falske profils meddelelser med ordet ‘lol’

    S(o)Hansen lider af vrangforestillinger og behøver psykiatrisk hjælp omgående

    Kommentar by Jakes — 31. maj 2010 @ 18:47

  12. Som Fantomas påpeger, så har debatten i trykkefrihedsselskabet potentiale til stor underholdningsværdi, også for dem som ikke kan deltage personligt. Bliver det optaget og lagt ud?

    Kommentar by Nicolai .K — 31. maj 2010 @ 18:49

  13. @Jakes – ja den dér “lol” er belastende og nem at gennemskue.

    Kommentar by Johnson — 31. maj 2010 @ 19:10

  14. Trist ens fornavn bliver misbrugt på det groveste!

    Mon hun har læst Bjarkemål og derfor regner med vi alle er racister?

    Det er vi nu ikke! Næste indlæg er igen under min egen signatur her på bloggen.

    Godt gået med dokumentationen af de 2 terroristsympatisører.

    Kommentar by Bjarke — 31. maj 2010 @ 19:42

  15. “Angående feks hans(William Jansen’s) spørgsmål om hvorfor der står FJERN på det ene screenshot så er det sådan at FJERN er en funktion ALLE har på Facebook, hvis de er amdin i en gruppe eller er på egen side.”
    Øhh..Det er jo altså også det der er problemet.

    Kommentar by Ukendt Person — 31. maj 2010 @ 19:59

  16. Jeg har vaeret lidt vaek fra debatten. Er du
    blevet overfaldet? Hvem har gjort det?

    Kommentar by hanzi — 31. maj 2010 @ 20:18

  17. @ Kim
    Jeg har lige tjekket, og jeg kan godt fjerne andres vægopslag på den gruppe, jeg er administrator for på Facebook, så den del af din dokumentation er der ikke fugls føde på.

    Kommentar by Fantomas — 31. maj 2010 @ 22:04

  18. de per.soner er agu da ligegyldige. Det er USA, som ataar bag de
    muslimske invasion af europa. Saa fat det dog. Og de likviderer modstandere. Jeres lojalitet overfor USA bliver europas undergang.

    Kommentar by hanzi — 31. maj 2010 @ 22:23

  19. Hanzi # 18

    Har du spist, drukket eller røget noget, du ikke kan tåle ?

    Kommentar by Janette Lund — 31. maj 2010 @ 22:46

  20. Meld Shansen til politiet, hvis dokumentationen er i orden, og du skønner, at det ikke bliver værre af det. Ellers blæs på hende. Hun hører til dem, der trækker niveauet nedad, og derfor er det tid at stå af.

    Personlig er jeg heller ikke nogen fan af Facebook, og vi må nok alle indse, at internettet nemt kan løbe løbsk med rygter om os. Jeg har i langt over et år haft en ekstremistisk floks falske og modbydelige rygter liggende om mig på nettet – med min fulde adresse oplyst. Har ikke politianmeldt dem.

    Kommentar by Mette — 31. maj 2010 @ 23:12

  21. -> Fantomas

    Du skrev:

    “Jeg har lige tjekket, og jeg kan godt fjerne andres vægopslag på den gruppe, jeg er administrator for på Facebook, så den del af din dokumentation er der ikke fugls føde på.”

    I posten du kommenterer, skrev jeg ordret:

    “Da screencappet er taget, har musen været i nærheden af teksten, så redigeringsmulighederne automatisk kommer frem. Ordet ‘Fjern‘ fortæller, at screencappet er taget mens profilen ‘Birthe Hansen’ har været logget ind, idet det af Birthes hilsen fremgår at ‘Bjarke’ ikke mere er administrator for gruppen.

    Når du skriver ‘ikke fugls føde’ har jeg lyst til at svare grimt, men du har da helt ret i, at det af Shansen leverede screencap er åben for fortolkning.

    A. ‘Birthe Hansen’ er Shansens andet alias og derfor optræder ordet ‘fjern’ på screencappet.

    B. Shansens Bjarke-alias er logget ind, og ‘Birthe Hansen’, der fortæller hun skulle hilse fra “tidl. adm. Bjarke”, tager fejl – i det Shansens Bjarke stadig er administrator.

    Teknisk set er B selvfølgeligt muligt, men når ‘Birthe Hansen’ understreger at Bjarke er tidligere administrator, så virker det som et referat af netop overstået facebook-chat, og ikke bare en spontan titel. Jeg betragter ikke B. som særlig sandsynligt.

    Har du yderligere at tilføje…

    Kommentar by Kim Møller — 1. juni 2010 @ 00:57

  22. Den har da helt slået flik flak oven i hovedet på den i forvejen sinds forvirrede kvinde.
    Det her er vist mere end hvad borderline psykose medicin kan lægge dæmper på.
    Hvis hun dømmes efter straffeloven så bør der gås efter en lang behandlingsdom.

    Kommentar by J B — 1. juni 2010 @ 01:40

  23. @ Kim:

    Det screenshot kunne være taget i forlængelse af at Bjarke er blevet admin igen. Det er tvetydigt.

    Det påstås p.t. af Shansen at jeg skriver under pseudonymet Ukendt Person, hvilket ikke er korrekt. Der fik jeg så endegyldigt dokumenteret at Shansen er villig til at opfinde et fakta.

    Jeg gør tillige opmærksom på dette screenshot:

    http://bohemianrhapsody.dk/wp-content/uploads/2010/06/29695_120441811328424_100000878180258_114154_416635_n.jpg

    En almindelig racistisk [læs: ikke-voldelig, men perfid Islam-kritisk] bemærkning, og Bjarke svarer igen med en opfordring til mordbrand.

    Det svarer jo til det J B fra forrige kommentar blev hevet i retten for (jeg ved godt at det var de andre anklager han blev dømt for, but nevertheless…).

    Kommentar by WilliamJansen — 1. juni 2010 @ 08:13

  24. Jeg synes det er uhyggeligt, desværre virker det, jeg skal ikke frem med mit navn offentligt. Cudos til dem som gør.

    Kommentar by FriKapitalist — 1. juni 2010 @ 08:23

  25. @Kim
    Jeg havde en fornemmelse af, at jeg havde overset noget i det her rod, efter jeg lukkede computeren ned i aftes. Du har helt ret, og man kan uden videre se bort fra min kommentar længere oppe.

    Kommentar by Fantomas — 1. juni 2010 @ 09:21

  26. Det er i det mindste underholdende.

    Admin på P77 skriver : “Det er P77s opfattelse at alt er dokumenteret efter høj journalistisk standard, og alle med en anden opfattelse er velkommen til at rette direkte henvendelse til redaktionen via email på P77@P77.dk, så tager vi os naturligvis af sagen.”

    “Så tager vi os af sagen”!! dann haben wir andere Methoden :-)

    Eller for at bruge et Shansen udtryk : LOL

    Kommentar by lmnord — 1. juni 2010 @ 10:39

  27. Tilgiv mig, hvis jeg påpeger det åbenlyse, men den privatadresse, der publiceres i screencap’et, er da tydeligvis hentet i DK Hostmasters offentligt tilgængelige oplysninger for domænet uriasposten.dk
    Derfor er det vel heller ikke ulovligt at videregive den?
    Men måske ville det være en god idé at lukke det udtjente uriasposten.dk, så oplysningerne kunne fjernes fra DK Hostmaster. Der er jo så mange andre steder på nettet, hvor man kan se billeder af gamle stalinister ;-)

    Kommentar by Hertz — 1. juni 2010 @ 10:53

  28. @Kim Møller:

    Hvis du har skjult adresse, så burde DK-Hostmaster egentlig ikke oplyse din adresse. Der er også en anden metode, som venstreekstremisterne bruger, men den vil jeg ikke ind på her, offentligt. Men du bør kunne ændre det via din selvbetjening hos DK-Hostmaster for uriasposten.dk-domænet.

    @5 (Johnny):

    Det er ikke kun medierne som er underlagt Persondataloven, det er egentlig i sidste ende hver enkelt borger – men i særlig grad virksomhederne.

    Det fremgår af P77s hjemmeside, at de udgiver sig som værende `avis´, så sagen er enkel – også juridisk.

    @6 (POP):

    Få hellere din veninde til at tage kontakt til hendes lokale politi, og anmeld Magrethe Monika S. Hansen for identitstyveri, idet hun med tydeligt fortsæt udgiver sig for at være hende og benytte hendes “netværk” til at få oplysninger, det er ganske enkelt strafbart. Hun kunne lige så godt have brugt hendes CPR-nummer i princippet.

    Politiet har en kort og hurtig sag, idet Facebook gemmer IP i flere år, for profilerne, billederne er der bliver oploadet osv., så Politiet skal bare spore disse tilbage til enten Shansen, Simon Wedege, Zølck eller hvem der end i sidste ende står bag (eller de).

    Kommentar by AiS — 1. juni 2010 @ 11:08

  29. -> AiS

    Jeg har skjult adresse, men uvist af hvilken årsag, bortfalder den automatisk efter et år, og kræver endnu en henvendelse. Jeg fik selvfølgelig ordnet det med det samme, men må selvfølgelig gå ud fra (som jeg har gjort tidligere), at de velorganiserede venstreradikale har min privatadresse. Jeg har forlængst taget mine forholdsregler i den retning, og er i dialog med rette instanser. Så har jeg vist sagt nok.

    Kommentar by Kim Møller — 1. juni 2010 @ 11:56

  30. jeg skriver fra en defekt mobiltelefon. Jeg har familie i usa., bl.a joeder og afro-amerikanere, og der er tale om et land, som lader sin politik, herunder sin udenrigspplitik styre af nogle naermest psykotisk optagethed af “racer” og hudfarve. Hvilket vi saa for nyligt i medierne om 4-aarige negerboerns “selvracisme”.

    Kommentar by hanzi — 1. juni 2010 @ 15:26

  31. @Kim Møller. Det er meget interessant for en udenforstående som mig med ukendskab til unoder og teknikaliteter i blog-verdenen. Men tror tror du stadig, at det er en god idé med det møde i Trykke Friheds Selskabet? Når jeg selv en sjælden gang vælter en sten i det fugtige hjørne af haven og der pibler en masse kryb frem, indkalder jeg da ikke til dikussionsmøde med det?

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 1. juni 2010 @ 16:42

  32. Det bliver voldeligt morsomt, når I skal tale lige efter hinanden!

    Jeg håber, der er nogen, der optager dette.

    Jeg synes sådan set bare, man skal anmelde ham Bjarke til politiet for trusler om mordbrand. Det kunne være ufattelig interessant at se, hvad politiet fandt frem om disse racistiske dødstrusler.

    Ufatteligt at nogen i år 2010 stadig tror DF’ere er en bunke racister. Hvor sort-hvid har man lov til at være?

    Kommentar by Danny — 1. juni 2010 @ 17:26

  33. Hun er et meget utroværdigt menneske.

    Kommentar by . — 1. juni 2010 @ 20:33

  34. Og så navnet på Z(orros) og Shansens blog. YouUs.dk

    det navn kunne ikke være mere velvalgt

    idet de to røde lejesvende/nyttige idioter Shansen/Z virkelig deler verden op i dem/os.

    Jeg læste engang på et debatforum for de radikale,
    hvor en radikal vælger vovede at kritisere shansen.
    jeg skal ellers love for at husarerne derinde, måske et af zølks mange aliasser) farede i flint.

    Og angående debat-arrangementet med S(o)hansen…

    Jeg må tilslutte mig holdningen om at det formentlig er en dårlig ide.
    jeg ser to potentielle scenarier:

    1) at shansen melder afbud, idet hun ikke kan tåle at se virkeligheden i øjnene og blive konfronteret med den menneskelige lidelse hun påfører sine ofre/politiske modstandere

    2) at hun saboterer hele mødet og opfører sig perfidt/hysterisk/ psykotisk/ som en patologisk løgner

    og som sagt, mon ikke Bager Zølk lurer udenfor eller har lejet TV2 NEWS’ helikopter og fotograferer alle i 5 km’s radius af mødesalen??

    Kommentar by Jakes — 1. juni 2010 @ 20:52

  35. @29 (Kim Møller):

    Ja, som man siger; én gang på nettet – altid på nettet. Men det er godt, at du tager nogle særlige forbehold, særligt også pga. din familie.

    @30 (hanzi):

    Du behøver ikke at have familie i USA, for at vide hvilken udenrigspolitik som USA fører. Og jeg må ærlig indrømme, at du rammer fuldstændig forbi målet, særligt set i det forhold, at de seneste udenrigspolitikere (undtagens Clinton) har været sorte (Powell & Rice). Ligeledes, så blev ulandsbistanden til Afrika tre-doblet under G.W. Bush.

    Man kan ligeledes ikke være “selvracist”. Enten er man racist eller ej. Og at negere i højere grad ser andre negere som dumme, må ses i realitetens lys af, at negere ofte ikke har så høje uddannelser og status som hvide i USA, nøjagtigt som at 2.g.-indvandrere ikke har samme status og uddannelse som etniske danskere.

    Jeg synes at dét at negere selv udpeger andre negere som værende dumme, viser, at dén generation har et tydeligt problem, som endda kan ses fra begge sider. Nemlig, at sorte ikke tager uddannelse og viden seriøst nok, og det giver naturligvis bagside i sidste ende, fordi de ender på gaden; afhængig af stoffer, sælger stoffer eller lignende.

    Kommentar by AiS — 1. juni 2010 @ 21:03

  36. Monika og hendes soldater, lugter langt væk af nazisme, synes jeg.

    Og FB er et udemærket sted at ophidse masserne med åbenlyse løgne. Ligesom Hitlers ølkældre-taler.

    Det er ret uhyggeligt det hele. Venstrefløjen er tydeligvis ved at de-civilisere sig selv fuldstændigt, i griskhed og hysterisk hadefuldhed og magtsyge. Krigen nærmer sig – alt er ved det gamle…

    Kommentar by Sverre Kandevang — 1. juni 2010 @ 21:14

  37. @ 36

    du har helt ret

    en del autonome på venstrefløjen lader til at have store problemer med 2. og 3. generations invandrere som ofte generer dem.

    de venstreorienterede refererer tit til disse 2.g’ere sm “boys in the hood”

    alligevel vælger venstrefløjen nu sengekammerater efter hvem der er mest parate til at anvende vold, og det er ikke kvinderne (måske undtaget AFA’ere og et par betonlebber her og der) eller de homoseksuelle, men derimod islamisterne

    Kommentar by Jakes — 1. juni 2010 @ 21:28

  38. Det virker faktisk som en besættelse. Hvis man læser antallet af nyheder, der omhandler højreradikales facebook adfærd, osv, så er der næsten ingen tvivl om, at der foregår mærkelige ting. Med den besættelse, må man nok sige, hun er noget af en bz’er.

    Så lad Zølck tage de billeder han kan, who cares?

    Kommentar by Danny — 1. juni 2010 @ 21:30

  39. Men Kim, du bor da ikke i Lystrup længere, gør du?

    Så kan det ikke være lige meget at P77 videregiver Belinda’s udlevering af din DK-Hostmaster profil, som er fuldt offentlig?

    Kommentar by Johnny Bravo — 1. juni 2010 @ 22:32

  40. Den amerikanske udenrigspolitik og efterretni
    gstjeneste er negativt afhaengig af USA’s syge racefortid.De “stakkels” muslimske immigranter i Europa bliver anset som vor tids joeder, selv af joderne i den amerilkanske efterretningstjeneste. Som “farvede”for manges vedkommende repraenterer de ogsaa “negrene” og europaeerne de faele racister og
    joedeforfoelgere. Den amerikanske efterretningstjeneste vil goere alt for at forhi
    dre et nyt holocauast og nye racistiske forfoelgelser i Europa, som de ikke har fantasi til at forestille sig kan ramme de europaeiske befolkninger selv, og enhver kamp for national selvbestemmelse maa Jo oplagt vaere racistisk, hvis den er vendt mod indvandring af “farvede” immigranter. Selvfoelgelig vil man normalt ikke slaa en anstaendig person som f.eks. Kim Moeller ihjel, men hvis ma
    indbilder sig, at han bereder vejen for et fremtidigt holocaust, saa foeler de sig moralsk berettiget til alt.
    I oevrigt skal du ikke fortaelle mig, at et 4-aarigt barn er i stand til at dan
    ne sig nogen som helst selverfaret holdning om, at en hvid pige er klogere end en sort pige. Bortset fra det fuldstaendigt syge i at stille saadan en lille negerpige saadan et spoergsmaal, hvor har de boern deres meninger fra? Sandsynligvis fra endeloese amerikanske tv-udsendelser og debatter bl.a. om, at sorte boern bliver betragtet som dummere end hvide boern.

    Kommentar by hanzi — 2. juni 2010 @ 00:33

  41. Et barn kan selvfoelgelig godt have nogle erfaringer fra sin egen klasse, men hvis du spoerger en masse smaanegerboern, om hvem der er “klogest”, den hvide pige, lidt farvede, mere farvede, meget farvede eller sorte pige, og de svarer den hvide pige, saa er det da tydeligt, at det er et synspunkt, som er blevet paaduttet dem udefra. Jeg gik selv i skole med to mulatpiger, og Jeg var slet ikke opmaerksom paa, at deres hudfarve var anderledes end min, foer Jeg var teenager. Jeg husker bare, at den ene hhavde noget “sjovt” haar.

    Kommentar by hanzi — 2. juni 2010 @ 01:01

  42. @hanzi og AiS. “Neger!Neger! Vi er alle Negre..” Frit efter Baudelaire. Racismen er uden tvivl stærkt på retur i den vestlige verden, men den stortrives i den 2. og 3. verden. Alle mennesker diskriminerer. Hvis man ikke diskriminerer, bliver man sindssyg. Vi er hele tiden nødt til at pejle os igennem tusindvis af indtryk, som vi kører igennem programmet med vores paratviden/fordomme. Lys, mørke, blå, gul, rød, grøn, firkante, rund og tidligere erfaringer og informationer. Hvis en rocker kommer imod mig i sit truende outfit går jeg over på den anden side i god tid og går ikke videre og siger: Flyt dig, fede! Jeg diskriminerer. Det er OK at diskriminere rockere (det er faktsk det, de beder om med de signaler, de sender). Det er ikke OK at diskriminere negre og derfor er vi næsten holdt op med det i den vestlige verden. I resten af verden diskriminerer de stadig i stort omfang og sjovt nok i høj grad hvide.

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 2. juni 2010 @ 08:55

  43. Prøv nu lige at hør for helvede!

    Kim Møller bor sgu da ikke i Lystrup!

    Så har de sgu da heller ikke udleveret hans adresse derovre på P77 vel?

    I er kraftedeme lidt for looney med at det interne bloggerpis nogen gange.

    Kommentar by Johnny Bravo — 2. juni 2010 @ 22:27

  44. […] redaktør Kim Møller har fået offentliggjort sin privatadresse på internettet. Det er den radikale Margrethe Monika S. Hansen, der har offentliggjort Kim Møllers adresse på […]

    Pingback by Nørrebro: Overfald på iranske moskémodstandere « Snaphanen — 2. juni 2010 @ 23:27

  45. 1. Hvad laver Margrethe Monika S. Hansen egentlig til daglig, siden hun har tid til at have 99 identiteter på nettet, bagtale andre og diskutere med sig selv, ved siden af at være politisk aktiv i de radikale? Er hun førtidspensionist? Når man møder et tilsyneladende kropsligt sundt og rask yngre menneske, som er pensionist, så ringer klokkerne altid med etiketten “psykisk diagnose”, og det rammer sjældent ved siden af. Er det tilfældet her?

    2. Hvad står S for i hendes navn? (Ikke at det er vigtigt, men jeg er nysgerrig).

    Kommentar by Casper | Borgerlig bums — 4. juni 2010 @ 03:34

  46. Når man ser på den facebook-profil, som shansen oprettede under navnet Bjarke Hansen dukekr sjovt nok et andet kendt navn op som en af vennerne: kommunist Bjarne Thyregod.

    Kommentar by jonas — 4. juni 2010 @ 09:03

  47. Shansens deltagelse ved arrangementet er aflyst.

    @ Jonas:

    Da Shansen afslørede at hun stod bag Bjarke WP inviterede hun folk til at være venner med Bjarke WP under løfte om at dokumentation lå på hans side. Det gjorde den så ikke, men det er sandsynligvis forklaringen på at Bjarne Thyregod er venner med Bjarke.

    Kommentar by WilliamJansen — 4. juni 2010 @ 09:50

  48. Kim vanen tro har du al min sympati og støtte,fuck de brunskjorter.

    Det mest sørgelige/komiske er sgu da at de som de eneste ikke selv kan se at de eneste der opfører sig som nazister og facister (mja en del af dem tilbeder jo den sidste ekstremsocialisme kommunismen så måske er det ikke så sært alligevel)er dem selv.

    Og Kim jeg vil næsten garantere at du har i tifold flere venner og støtter end fjender, i mig har du i allefald EN !
    Alt godt.

    Kommentar by Whodares — 4. juni 2010 @ 23:57

  49. […] Fra Urius Oregon til Margrethe Monika S. Hansen og Carl-Erik Zølck Urius Oregon på Facebook Margrethe Monika S. Hansen fabrikerer dokumentation Netavisen P77 – blogosfærens […]

    Pingback by Rygtesmeden « Junikredsen — 5. august 2010 @ 00:14

  50. Hvis jeg var shansen eller/og-zølck, så ville jeg heller ikke bryde mig om at skulle i samme studie med en af dem de har generet, stjålet identitet fra eller bare ødelagt deres netværk med falske meninger. de sidder selv og sviner alle andre til i deres iver på at tvinge noget racistisk ud af folk, det er hverken lovligt eller moralsk korrekt. Jeg vil blive pissed hvis det en dag bliver min tur til shansens cirkus, men jeg ville gi+´igen på en måde hun aldrig før havde oplevet. Folk har haft forfærdelige oplevelser pga af hende soen fra Pishøj, hvorfor er der ikke nogen af dem der bruger tiden på at finde hende og derefter gi igen af samme skuffe….”Øje for Øje…..”

    Kommentar by André Eiby — 26. juli 2011 @ 13:53

  51. -> André Eiby

    Politisk chikane eller vold bringer intet godt med sig, og man ikke vaske sig rent i andres skidt. Dokumention er nøgleordet: http://www.uriasposten.net/archives/6062

    Kommentar by Kim Møller — 26. juli 2011 @ 14:12

  52. […] end dem Margrethe omvendt fremsætter, at samme Margrethe S. Hansen også har været med til at offentliggøre Kim Møllers hemmelige adresse, at hun har været med til at poste billeder af Møller med en lort […]

    Pingback by Dagens hykler – Margrethe S. Hansen « Tanker om politik og historie… — 30. august 2011 @ 19:56

RSS feed for comments on this post.