23. juni 2010

Mogens Jensen: Islam anerkender kerneværdier såsom “friheden til at udtrykke tanker”

Kronik af Socialdemokratiets Mogens Jensen i dagens Jyllandsposten. Han er medlem af Europarådet, og er en mand med en mission – Gør plads til islam i Europa .

“I dag skal parlamentsmedlemmer fra Europarådets 47 medlemslande diskutere en fælles europæisk holdning til islams rolle i Europa. Diskussionen i Strasbourg foregår på baggrund af en resolution og anbefalinger, som jeg, som dansk medlem af Europarådet, er blevet betroet at udforme…

Det er som noget grundlæggende helt nødvendigt at forstå, at islam og muslimer ikke er, som nogle ynder at fremstille det, nogen ny foreteelse i Europa. Siden islam tog sin begyndelse i det 7. århundrede, har de islamiske landes kultur haft betydelig indvirkning på videnskab,viden og kultur i Europa… Islam har altså i århundreder været en del af Europas religiøse landskab og kulturarv.

Et andet vigtigt udgangspunkt for forståelsen af islams rolle i Europa er, at islam, jødedommen og kristendommen alle er udsprunget af den abrahamiske religion og dermed har samme historiske og kulturelle rødder og anerkender de samme grundlæggende værdier som værdien af menneskets liv og værdighed, muligheden for og friheden til at udtrykke tanker, respekt for andre og andres ejendom, betydningen af social velfærd samt respekten for lov og ret.

Islam tolkes og praktiseres dog meget forskelligt i verden. Muslimer syd for Sahara har f.eks udviklet deres helt egen variant af islam, ofte kaldet afrikansk islam, og inderne har udviklet en egen indisk islam. Det er derfor også realistisk at forestille sig fremkomsten af en særlig europæisk islam, som indbefatter de tidligere nævnte fundamentale værdier som Europarådet bygger på…

Grunden til de stadigt aktuelle diskussioner om islam og muslimer i Europa er ikke mindst, at nogle få politiske partier og grupperinger tilskynder til frygt for islam og organiserer politiske kampagner, som fremmer forsimplede og negative billeder af muslimer i Europa. Oftest ligestilles islam med ekstremisme. Det er klart at dette ansporer til intolerance og til had mod muslimer.

Dette kan bl.a. lade sig gøre, fordi mange mennesker og også politikere og medierne i de europæiske lande mangler viden om religioner i almindelighed og derfor misforstår islam og muslimer.

[…]

De europæiske samfund skal også generelt lægge mange flere kræfter i at rumme religiøs mangfoldighed. Det er bl.a. vigtigt at der etableres bedre strukturer for mere direkte dialog mellem myndigheder og muslimske befolkningsgrupper.

Lige så vigtigt er det, at muslimske befolkningsgrupper ikke isolerer sig og ikke forsøger at udvikle parallelsamfund. Og at de går foran i at bekæmpe enhver form for politisk ekstremisme under dække af islam. Muslimer bør være de første til at protestere, når terrorister eller politiske ekstremister misbruger islam i deres aktiviteter…

Som tidligere nævnt er det et stort problem, at nogle få politiske partier i Europa udnytter og tilskynder til frygt for islam og ansporer til intolerance og undertiden sågar til had mod muslimer. Også her har medlemslandene en forpligtelse til at bekæmpe denne form for intolerance og diskrimination.

I forlængelse heraf har der i en række europæiske lande pågået en diskussion om forbud mod religiøs beklædning og symboler. Her bør holdningen være klar… Tilsvarende bør også Schweiz opfordres til hurtigst muligt ophæve dets generelle forbud mod bygning af minareter til moskéer, som er diskriminerende mod muslimske samfunds udøvelse af religionsfrihed i henhold til menneskerettighedskonventionen.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/15637/trackback

36 Comments »

  1. Jensen, der selv anvender islamisternes udtryk “islamofobi” uden forbehold, skulle nødig tale om uvidenhed og misforståelser.
    http://s-dialog.dk/A-H%C3%BCseyin+Arac-F%C3%A6lles-europ%C3%A6isk-front-mod-islamisme-og-Islamofobi-default.aspx?func=article.view&id=286377

    Kommentar by wied — 23. juni 2010 @ 15:14

  2. der er suicide jews og åbenbart også mange suicide homoer

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 23. juni 2010 @ 15:44

  3. Islam anerkender kerneværdier såsom “friheden til at udrydde tanker”…

    Men det er dog en forfærdelig udstilling af uvidenhed Mogens Jensen fremturer med, når han hævder, at der er nogen somhelst fælles værdier mellem islam og den jødisk-kristne religion.
    Det eneste islam har tilfælles er en opremsning af jødiske og kristne “profeter” som bliver brugt til at legitimere resten af koranen.
    Men den kristne Jesus har intet at gøre med den jesus som nævnes i koranen. I koranen dukker “Jesus” op som en statist der blot undesiger sig selv, idet han vist alligevel ikke var hverken var guds søn eller guddommelig….

    Islam betyder UNDERKASTELSE og forbilledet er en pædofil bigamist og røverkonge, mens kristendommen og den kristne frelser ved sin selvopofrelse og død påtog sig menneskenes synder….
    Muslimerne mener ikke engang at Jesus døde på korset – så hvordan kan det være samme person ?
    Man kan vel ikke forestille sig to mere forskellige trosretninger…

    Mogens Jensen taler om at ekstremister misbruger islam… Men det er jo helt misforstået. Det er islam, som helt grundlæggende er ekstremistisk

    Men jeg er enig i hans ordvalg når han udtaler:
    … mange mennesker og også politikere og medierne i de europæiske lande mangler viden om religioner i almindelighed og derfor misforstår islam og muslimer.

    Jo… for hvis mennesker, politikere og medier kendte den fulde sandhed om islam, ville de næppe være så ubekymrede med hensyn til fremtiden i et islamiseret Europa.

    Jeg er i øvrigt ateist!

    Kommentar by JacobCT — 23. juni 2010 @ 15:49

  4. Knæfaldet for islam er et forræderi mod det grundlag, Europarådet blev grundlagt på i 1949. I mere end 60 år troede vi at Europa og Vesten byggede på frihed, demokrati, menneskerettigheder og retsstat. Nu sætter man en nar til at skrive oplæg til beslutninger om vores fremtid.

    Jeg orker ikke at sætte mig mere ind i det lige nu, men vil gerne henvise til Europarådets Parlamentariske Forsamlings hjemmeside. Det er vist den danske klaphat Mogens Jensen der har ordet på billedet.
    http://assembly.coe.int/default.asp

    Kommentar by Niels P. — 23. juni 2010 @ 16:13

  5. Manden er snydt, så det driver. Han har ikke sat sig ind i stoffet og videregiver uden eftertanke eller kritisk sans de løgne, han har fået bundet på halsen. Lad os uddybe:

    Siden islam tog sin begyndelse i det 7. århundrede, har de islamiske landes kultur haft betydelig indvirkning på videnskab,viden og kultur i Europa

    Udokumenteret, vildledene

    Denne floskel antyder, at islamisk kultur har haft en ligelig og konstruktiv indflydelse på europæisk kultur. Den væsentligste indflydelse er og bliver, at islamiske hære erobrede 2/3 af den kristne verden, plyndrede høje kulturer i øst og vest, blokerede handelsruterne mod øst og gjorde Middelhavet usikkert med pirater.

    islam, jødedommen og kristendommen alle er udsprunget af den abrahamiske religion

    Løgn

    Islam er udsprunget af Allah-tilbedelsen i Mekka, som Qussayy satte i system 5 generationer før Muhammed, hvorefter Muhammed iværksatte en effektiv markedsføringskampagne kaldet ‘Jihad’, efter mottoet: “Plyndring bærer lønnen i sig selv”. Ikke engang De Ti Bud genfindes i islam, og Muhammed brød personligt de fleste af dem.

    har samme historiske og kulturelle rødder.

    Forkert

    Islam udspringer af en arabisk-hedensk kultur, Jødedommen af Israel, og Kristendommen er en fusion af jødisk og hellenistisk kultur. Forskellige historiske og kulturelle rødder er OK. Men lad være med at bilde os noget faktuelt forkert ind. Tak.

    Det er derfor også realistisk at forestille sig fremkomsten af en særlig europæisk islam.

    Fup

    Tanken om en ‘Euro-islam’ blev i sin tid lanceret af Bassam Tibi, men hurtigt overtaget af Tariq Ramadan, der brugte den til at foregøgle naive politikere, at der findes en europæisk form for islam, som ikke truer demokrati og frihed. TR har aldrig givet substans til tanken, f.eks. i form af at forkaste de racistiske og voldelige dele af koranen, og går man ham på klingen, opfører han sig ubetinget som fundamentalist. Han er en god bedrager, men på ingen måde moderat.

    politikere og medierne i de europæiske lande mangler viden om religioner i almindelighed og derfor misforstår islam og muslimer.

    Sandt

    Manden forstår åbenlyst ikke de ‘rødder’ han taler om, og har sikkert ikke engang læst al-Tabari eller en anden bog om Muhammeds liv og levned. Hans formulering her er en gentagelse af de diskrete løgne, islamisterne har hvisket i ører på politikere og presse i øst og vest. Det er ikke særlig svært at sætte sig ind i islam – det kræver bare at man læser 5-10 historiske og kritiske bøger – og har man gjort det, falder man ikke længere for islamistenes bedrag.

    Lige så vigtigt er det, at muslimske befolkningsgrupper ikke isolerer sig og ikke forsøger at udvikle parallelsamfund. Og at de går foran i at bekæmpe enhver form for politisk ekstremisme under dække af islam.

    Vildledende

    Det giver indtryk af, at den slags er muligt, og nærmest at det vil give sig selv, hvis vi bare viser islam lidt mere tillid. Mere end 15.000 drab senere synes dette ganske illusorisk. Lad mig citere Erdogan om ‘moderat’ islam:

    ‘These descriptions are very ugly, it is offensive and an insult to our religion. There is no moderate or immoderate Islam. Islam is Islam and that’s it.”

    Tilsvarende bør også Schweiz opfordres til hurtigst muligt ophæve dets generelle forbud mod bygning af minareter til moskéer,

    Indblanding

    Schweiz er et suverænt land, hvor der er foretaget en fri og fair folkeafstemning om minareter. Borgerne i landet har sagt ‘Nej’, og det må enhver demokratisk indstillet politiker respektere. Desværre har vi mange magtsyge politikere, der søger at trodse god demokratisk skik, og tror de er valgt til at diktere borgerne deres vilje. Den går ikke.

    som er diskriminerende mod muslimske samfunds udøvelse af religionsfrihed i henhold til menneskerettighedskonventionen.

    Falsk

    Minareter har ingen religiøs betydning i islam, de er udelukkende politiske symboler. De er ikke omtalt i koranen eller andre oprindelige islamiske skrifter, Muhammed kendte ikke til begrebet i sin tid, de er kommet til senere for at demonstrere, at her er landet behersket af islam.

    Man kunne blive ved. Hvordan kan så uvidende personer få så høje poster?

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 23. juni 2010 @ 16:16

  6. Mon Mogens mon nogensinde har hørt om Khomeini?
    Tror det ikke , og mogens er vel også ligeglad.

    Kommentar by pk — 23. juni 2010 @ 16:21

  7. Tak for den Henrik. Mogens Jensen er god til at imitere Nyrup. Hvor er dette dog hårrejsende dumt skrevet og forfærdende læsning. Arrogance lyser kraftigt ud af hver sætning.

    Kommentar by Høgsbro — 23. juni 2010 @ 16:22

  8. Den daglige dosis

    Den mand, som politiet formoder affyrede skuddene, beskrives som 18-20 år, sydlandsk af udseende og buttet til fedladen af bygning. Han bar knælange cowboyshorts og en mørk Adidas-trøje med striber på ærmerne samt en hvid kasket.

    – Han var formentligt sammen med yderligere en person, som også var på cykel. Om ham ved vi, at han har udenlandsk udseende og bar mørkt tøj og mørk kasket, siger efterforskningslederen.

    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2010/06/23/161553.htm

    Kommentar by jonas — 23. juni 2010 @ 16:23

  9. Hmm.

    Var det ikke Rockwool fonden som for år tilbage fandt ud af at 1/6 af de offentlige udgifter gik til at afbøde den fortrinsvis muslimske indvandring? Omregnet ca. 10% af BNP.

    I andre lande er mønsteret det samme.

    Kunne Mogens Jensen ikke lige give et bud på, hvordan hans parti vil finansiere den fortsatte Islamisering i fremtiden?

    Velfærdskommissionen havde lignende betragtninger for år tilbage. Her tænker jeg på livsforløbsbetragtningerne.

    Vi fik bare aldrig en offentlig diskussion om alt dette. Hvorfor ikke?

    Kommentar by Sigwar — 23. juni 2010 @ 16:37

  10. Hvordan i alverden kan man være politiker og sidde på en post som Mogens Jensen og være så fuldstændig blank angående islam og ideologiens historie ?

    Det er på det nærmeste kriminelt, idet det han foretager sig er forræderi overfor Danmark og de øvrige europæiske lande og befolkninger !

    Den mand burde stilles til ansvar for dette svineri !

    Kommentar by Vivi Andersen — 23. juni 2010 @ 16:49

  11. Hele Europa er midt i en stor økonomisk krise, og hvad gør EU socialdemokraten så? Han missionerer for islam. Hvor er det dog klamt.

    Der er i den grad brug for et politisk alternativ til en venstrefløj der islamiserer som denne socialdemokrat så kvalmt gør i den artikel og i det hele taget. Hvor er den venstrefløj der har gjort sig uafhængig af islam? Hvor?

    Trods den klamme socialdemokratiske islam mission, så ønskes I der læser med og kommenterer på bloggen her en rigtig god Sct. Hans aften. Vejret arter sig heldigvis til et dejligt stort bål.

    Kommentar by Liva — 23. juni 2010 @ 17:04

  12. Hele Europa er midt i en stor økonomisk krise, og hvad gør EU socialdemokraten så? Han missionerer for islam.

    Man kan med rette spørge, om den ene overtro (socialisme) er mindre tåbelig end den anden (islam). De tre store socialismer i det 20. århundrede kostede omkring 140 millioner mennesker livet – det har trods alt taget islam noget i retning af 14 århundreder at hugge hovedet af et tilsvarende antal.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 23. juni 2010 @ 17:14

  13. Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha…..Sikke en idiot!

    Den abrahamiske religion!!???

    Hvaffor en fisk?

    Hvad for en religion?

    Jødedommen er fra 200-tallet EFTER Kristus og har meget lidt at gøre med Bibelen og ISÆR kristendommen. Talmud og Mishnah er dens kerne.

    Islam er en personkult omkring den syge stodder Muhammed og handler ikke om andet end kriminalitet og sex.

    Kristendommen er en mysteriereligion med en gud der lader sig føde som menneske, dør og genopstår for at frelse verden. Den sammenlignes kun med de to ovenstående, af idioter som Mogens Jensen.

    Den abrahamiske religion???

    Findes ikke.

    Kommentar by Mogens Lykketoft på speed — 23. juni 2010 @ 17:20

  14. Sikken en narrehat.. Han har ikke fattet en kæft af alvoren.
    Han må være blevet godt betalt for at fyre den slags nonsens af.

    Kommentar by Pinstripe — 23. juni 2010 @ 17:41

  15. Ud over almindelighederne, MJ kommer med, så kan han heller ikke skrive forståeligt. Pludselig skriver han: “Det tredje vigtige udgangspunkt..”
    Jeg gik tilbage i teksten i det forrige afsnit for at finde det “Det første vigtige”.
    Det var der ikke.
    Det, han vist nok mente at have opremset var
    1. islam er ikke ny
    2. vi nedstammer alle fra Abraham
    3. der er forskel på islam og islamisme.

    Så sluttes af med, at vi andre mangler viden om islam, og at vi misforstår islam, og det bør der gøres noget ved.
    ;-)

    MJ burde måske rejse en tur til fx Iran og kigge på byggekraner eller blot læse en anden homoseksuels meninger om islam:
    “Sov sødt Europa” af Bruce Bawer.

    Kommentar by Anonym — 23. juni 2010 @ 17:48

  16. Den abrahamiske religion???

    Findes ikke.

    Nej, og det er en af de helt grundlæggende fejltagelser her. Månegudens religion søger at gøre sig til som en jødisk/kristen religion, men det er den bare ikke – hvilket man kan se af dens tilhængeres opførsel.

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 23. juni 2010 @ 17:50

  17. RESUMÈ af Socialdemokraternes kulturordfører og medlem af Europarådets parlamentariske forsamling Mogens Jensens LANGE artikel:

    1. Islam er ikke ny
    2. Vi nedstammer alle fra Abraham
    3. Islam og islamisme er ikke det samme
    4. Vi andre ved ikke nok om islam
    5. Vi misforstår islam
    6. Det bør der gøres noget ved det.

    Tja, Mogens Jensen kan til en start tage en tur til Iran og kigge på byggekraner, hvor andre homoseksuelle bliver hængt.

    Eller bedre – læse “Sov sødt, Europa” af Bruce Bawer, amerikansk forfatter og homoseksuel bosat i Norge.

    Kommentar by boppo — 23. juni 2010 @ 18:13

  18. Jeg kender ham egentlig mest som komiker. Hvis ikke så mange andre tosser, i fuld alvor, havde udtalt lignende ting, ville jeg tro at der var tale om sort,sort ironi.

    Kommentar by Peter R — 23. juni 2010 @ 19:03

  19. “Dette kan bl.a. lade sig gøre, fordi mange mennesker og også politikere og medierne i de europæiske lande mangler viden om religioner i almindelighed og derfor misforstår islam og muslimer”.

    Nu har ikke mindst Socialdemokraternes forskellige undervisningsministre gjort deres til at danske skolebørn ikke får en grundlæggende viden om den kristne tro og dansk historie. Det har heller ikke skortet på “kulturpersonligheder” og medieaber, der lufter deres animositet mod kristendommen i al almindelighed…. Man kan med rette kalde dem med det ord der ligger lige på Mogens Jensens tunge bare med modsat fortegn – christofober.

    Står så gudhjælpemig ikke den magtliderlige bereder og begræder denne udvikling. Det svarer til at pisse på folk og bagefter sige at de lugter.

    Det er dog også særdeles interessant, at Europarådet og altså også Mogens Jensen er begyndt at legitimere sin politik begrundet ud løse historiske påstande og vage kulturelle myter. Hvad bliver det næste? Med Mogens Jensens absurde argumentation kan vi jo ligeså godt indføre Moseloven – dens øje-for-øje moral er også en del af både jødedom og muhammedanismen.

    Lad os i øvrigt – myterne in mente – huske på at Abrahams bastard Hagar blev jaget ud ørkenen.

    Kommentar by Limewoody — 23. juni 2010 @ 19:06

  20. @Limewoody

    Ishmael var Abrahams uægte (bastard) søn MED hans slavinde og konkubine Hagar.

    At gøre Hagar tyk var iøvrigt hans kone Sarahs ide (1. mosebog 16.3).

    Rent pedanteri, men værd at vide.

    Kommentar by Mogens Lykketoft på speed — 23. juni 2010 @ 19:24

  21. # 11, Liva: “Hele Europa er midt i en stor økonomisk krise, og hvad gør EU socialdemokraten så? Han missionerer for islam. Hvor er det dog klamt.”

    Det er rigtigt, at det er en klam affære, Mogens Jensen er ude i her; men denne gang har det ikke noget med EU at gøre – det er Europarådet, han er medlem af.

    Kommentar by Thomas — 23. juni 2010 @ 22:17

  22. Læs om Euromed projektet så vil I finde ud af at Mogens Jensen ikke gør andet end det der er planlagt her. Nemlig fremmer islams indtrængen i Europa gennem løgn og fortielser. Det er en ganske officiel EU-politik.

    Kommentar by Danskeren — 24. juni 2010 @ 05:25

  23. Jeg tror man misforstår vigtigheden i klummen. Det er rigtig, at det er en gang bavl og overfladisk, gennemtygget ævl. Den repræsenterer det stadie af diskussion vi var på, her i Danmark, for to til tre år siden. Derfor virker den totalt antikveret.

    Hvorfor skriver manden den så pludselig? Mit bedste gæt er, at det er fordi de øverste dele af det socialdemokratiske bagland, som er Illuminati, har ændret deres holdning til Islam.

    Eller både den holdning de tidligere har haft, og den nye holdning er til at finde i artiklen. Tidligere har de drømt om at sammensmelte de tre abramhamiske religioner til et samlet hele. Nu har de erkendt at Islam er et problem, og forsøger at skabe en skelnen imellem den spirituelle og den statslige del af Islam.

    Så det er i virkeligheden et stort skridt for dem. Man skal huske på, at de arbejder på at sammensmelte hele verden i en regering.

    Det er egentlig godt at de er ved at vende lidt om, og tage truslen fra Islam alvorligt, en trussel de, i øvrigt selv har skabt ved at skabe den massive muslimske indvandring i Europa.

    Måske er det fordi de har erkendt, at Islam er naturens fjende. Illuminati er humanister og økofreaks, så erkendelsen af, at al natur vil lide under Islam, kan måske få dem til at erkende det simple faktum, at Islam er deres fjende.

    Anyway, lad os da glæde os over at tingene rykker lidt.

    Det kan så, i øvrigt, betyde at vi slipper for alle de racisme sager ved domstolene. Den strategi er jo den de har brugt ind til videre.

    Det er bare gætterier, og jeg har ikke noget at have det i andet end min viden om de forskellige systemers alliancer og ideologiske indhold.

    Kommentar by Asger Trier Engberg — 24. juni 2010 @ 09:12

  24. 21

    EU – Europarådet. Det er da en ganske klar udvikling at der islamiseres i begge kredse. Se f.eks. hvilke lande der er med i Europarådet. Det kan du tjekke lyn hurtigt på nettet. Tendensen – hvis det efterhånden kan kaldes sådan mere – er at islamisering i europæiske lande, forsamlinger og råd er voldsom. Og det tager jeg klar afstand fra.

    Kommentar by Liva — 24. juni 2010 @ 09:39

  25. 21

    I øvrigt; islam er ikke en naturlov i Vesten og i vestlige, politiske sammenhænge. Islam er tilrejst – importeret politisk – og kan rejse ud igen.

    Kommentar by Liva — 24. juni 2010 @ 09:42

  26. -> Henrik Ræder Clausen:

    Må jeg ikke opfordre dig til, at sende en kronik til JP hvor du debunker Mogens Jensens vrøvl?

    Der er alvorligt brug for at der bliver taget til genmæle overfor Jensens løgne.

    Kommentar by Nosferatu — 24. juni 2010 @ 10:07

  27. Socialdemokraten siger anno 2010: “Gør plads til islam i Europa.”

    Jeg synes i stedet for at der er behov for at sige: Gør plads til europæere, europæiske landes kulturelle egenart, sekularisme og frihedsrettigheder – ikke mindst ytringsfrihed – i Europa.

    Kommentar by Liva — 24. juni 2010 @ 10:09

  28. Mogens Jensen, islamekspert: Uddannelse og erhverv Fagbevægelsens lederuddannelse, LO-skolen, Helsingør 1997-1999. Gymnasiet, Morsø Gymnasium 1979-1982. Folkeskolen, Nykøbing Mors Folke- og Realskole 1970-1979.

    http://da.wikipedia.org/wiki/Mogens_Jensen

    Kommentar by Hodja — 24. juni 2010 @ 10:30

  29. @26: OK

    Kommentar by Henrik R Clausen — 24. juni 2010 @ 11:46

  30. # 24/25, Liva: Det behøver du ikke oplyse mig om. Jeg påpeger blot, at Mogens Jensen i denne sammenhæng skriver som medlem af Europarådets parlamentariske forsamling, og at denne forsamling ikke har noget med EU at gøre. Bortset fra det er jeg enig i det, du skriver.

    Kommentar by Thomas — 24. juni 2010 @ 13:16

  31. ->20 Lykketoft på speed..

    Oh, der var det vist mig der var på speed, altså for hurtig. Du har ret.

    Kommentar by Limewoody — 24. juni 2010 @ 13:24

  32. 23 Asger
    Illuminati?
    Come on!
    Laver du sjov?

    Kommentar by boppo — 24. juni 2010 @ 19:43

  33. Illuminati…??

    :) :) :)

    Kommentar by Henrik R Clausen — 24. juni 2010 @ 21:47

  34. […] Assembly, approving a report on Islam, Islamism and Islamophobia prepared by Mogens Jensen (Denmark, SOC), also called on Switzerland to repeal as soon as possible its general ban on the […]

    Pingback by Pressemeddelelse fra Europa Rådet « Hodjas Blog — 25. juni 2010 @ 13:05

  35. Jeg tror ikke en gang Polyb eller Michael Larsen kunne nå Mogens Jensens niveau, selv om de gjorde sig umage. Mogens Jensen er så klart den person, man ville lokke til at indtage rottegift, hvis man havde fået den skæbne, at skulle være i selskab med ham længere tid ad gangen.

    Kommentar by Nielsen — 26. juni 2010 @ 17:42

  36. @Og at de går foran i at bekæmpe enhver form for politisk ekstremisme under dække af islam.

    Manden jo fuldstændig hjernedød , Islam ER politisk ekstremisme under dække af at være en religion !

    Kommentar by Kristian L — 27. juni 2010 @ 09:22

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper