20. juli 2010

Israel: 60-årig norsk nødhjælpsarbejder voldtaget af palæstinensiske teenagedrenge

Ikke set i de danske medier. Fra norske Aftenposten – Palestinske tenåringer voldtok norsk hjelpearbeider (60).

Den norske kvinnen (60) hadde kommet til Øst-Jerusalem for å jobbe gratis med palestinske barn i FNs hjelpeorganisasjon, UNICEF.

Men i stedet ble hun ved juletider i 2008 utsatt for et svært brutalt hjemmereran, hvor hun ble bakbundet og voldtatt.

En palestiner (20) er nå dømt til 14 år fengsel for massevoldtekten, som skjedde i kvinnens hjem i Beit Hanina.

Guttene hadde ifølge dommen funnet ut at hun bodde alene og bestemte seg for å rane henne. Da de tok seg inn i leiligheten fant de kvinnen hjemme… Hun ble bundet fast og voldtatt av tre av de fire mennene. Sistemann holdt vakt utenfor, skriver Ynet.”

Oploadet Kl. 15:36 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/16237/trackback

25 Comments »

  1. Skæbnes ironi for dette eksemplar af homo gutmenchen….

    Kommentar by Nosferatu — 20. juli 2010 @ 16:35

  2. Hvornår bliver det tilladt for alle ikke-muslimer at bære og bruge våben, som en del af indsatsen for den fælles tilpasning?

    Sålænge vi skal være “pædagogiske” under forsvaret af os selv og ejendom, ( bruger du nødværge en lille smule forkert, så ryger du i fængsel ) -så er det reelt forbudt at stå i vejen for islams volds og magt rus. Deres korstog. Deres Jihad.

    Staten har simpelthen besluttet at vi skal blive dhimmier med alt hvad dertil hører. Det kan ikke blive mere grotesk, uden at stå fuldstændigt åbenlyst.

    Kommentar by Julie P. Kantoft — 20. juli 2010 @ 16:47

  3. ha ha ha ha ha……

    Kommentar by Fritz — 20. juli 2010 @ 17:15

  4. Hun havde vel kun et sted at løbe hen for at få hjælp: Til israelerne.

    http://hodja.wordpress.com/2006/02/03/fredsvagt-i-pal%c3%a6stina-matte-flygte-fra-sine-venner/

    Kommentar by Hodja — 20. juli 2010 @ 17:30

  5. […] også:  Israel: 60-årig norsk nødhjælpsarbejder voldtaget af palæstinensiske teenagedrenge Kommentarer […]

    Pingback by Fredsvagt i Palæstina måtte flygte fra sine venner « Hodjas Blog — 20. juli 2010 @ 17:34

  6. Jeg fatter i det hele taget ikke hvad de tåber vil dernede andet end profilere deres uendelige godhed for sig selv såvel som andre, men ok løn som forskyldt – man kan så kun håbe hun trods alt nød det. brrrr..

    Kommentar by Mads — 20. juli 2010 @ 18:15

  7. Uden at ville hovere, synes jeg måske nok, det kunne være interessant at kende hendes reaktion på det, der overgik hende.

    – Oplever hun, at hun godt forstår, at de har brug for at give deres frustration afløb.

    Eller …

    – Mener hun, at det nøjagtigt lige så godt kunne have været nogle unge nordmænd, der o. s. v.

    Eller hvorledes ?

    For nylig, var det en amerikansk kvinde, der forsøgte at forklare en mand på Haiti, at hun jo holdt med ham (så han skulle ikke lade sin frustration over “den hvide mand” gå ud over kvinder). Men lige meget hjalp det, han gjorde sig færdig.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 20. juli 2010 @ 18:23

  8. @ Julie P. Kantoft #2

    “Staten har simpelthen besluttet at vi skal blive dhimmier med alt hvad dertil hører.”

    Det er dig og mig og de andre vælgere, der beslutter. Og vi kan til stadighed vælge om. Staten er vores produkt.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 20. juli 2010 @ 18:28

  9. Mere multikultur! Suk…..

    http://jp.dk/udland/europa/article2129696.ece

    Kommentar by Sander. — 20. juli 2010 @ 19:11

  10. Jeg forstår godt, hvilke følelser og tanker der ligger bag, men det klæder jer ikke at fryde jer over en voldtægt alligevel.
    Hun har muligvis været dum og naiv og tænkt sit om os andre, men uanset hvor venstre-drejede og vildledte nogle folk er, synes jeg ikke de gør sig fortjent til sådan en omgang.

    Kommentar by Ricky Pryds — 20. juli 2010 @ 19:33

  11. 8. Morten,
    Du har selvfølgelig helt ret i, at det er os selv som bestemmer. Problemet er bare, at der er flere faktorer som er afgørende for hvad vi vælger. Og det er jo her hele problemet ligger, for en stor del af vores landsmænd bruger jo medierne som sandhedsvidne, og med de medier vi har i dag får de jo et fuldstændig forvredet billede af virkeligheden. Der er selvfølgelig andre ting, som fx fagforeninger osv. som spiller ind.

    En lille historie som en tidligere MF(fantastisk mand) fortalte mig. Det var en ældre dame som ringede til ham på Christiansborg, og sagde til ham at nu måtte han gøre noget ved de fremmede som havde indvaderet den ejendom hun boede i “på nørrebro”, fordi de chikanerede hende. Så spurgte han den ældre dame om hvem hun stemte på, og jeg ved ikke om man skal grine eller græde, men hun fortalte ham at hun da altid stemte på suicidaldemokraterne.
    Det siger jo bare alt om hvad vi er oppe imod.

    Kommentar by Fritz — 20. juli 2010 @ 19:39

  12. #10. Bullshit. Vi er forlængst forbi det punkt hvor div. “Præsenile for fred” der har støttet multikulti og kulturradikale hadere af Israel,USA og vesten i div. aftapninger hele livet, har krav på nogen form for medlidenhed.
    De har simpelthen for meget på samvittigheden til at “vi” skulle ha ondt af “dem” når “multikulti” effekten rammer tilbage i hovedet på dem selv.

    Kommentar by PBr — 20. juli 2010 @ 20:26

  13. Overskrift fra Båthorns Tidende,

    -Misbrugte barn gennem otte år
    Jehovas Vidne dømt for børne-sex-.

    Da jeg så den overskrift gik der lidt inden det slog mig, om der også ville havde stået muslim, hvis det var en muslim der gjort samme syge handling, og det tror jeg faktisk ikke.

    Kommentar by Fritz — 20. juli 2010 @ 20:47

  14. @Ricky Pryds

    Du har ganske ret. Men efter i årtier at være blevet kaldt alt muligt beskidt af den slags mennesker, så er det pinedødt svært andet end at synes, det er godt, virkeligheden endelig rammer een af de skyldige

    Kommentar by tavsen — 20. juli 2010 @ 22:26

  15. Jeg græder krokodilletårer for det tåbelige kvindemenneske….

    Kommentar by Frederik — 20. juli 2010 @ 22:34

  16. Om det er godt eller ej er én ting, men personlig kulturberigelse er nok det eneste der kan trænge igennem disse menneskers panser af fortrængninger. Og så ikke engang nødvendigvis, jfr. skuespilleren Peter et-eller-andet hvis søn fik tæsk, eller hende den uforglemmelige amerikanske venstreloony der blev voldtaget på Haiti.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 20. juli 2010 @ 22:54

  17. Morten .

    Er du ikke sød at fortælle mig hvor jeg så ved næste valg skal sætte min stemme ?

    Siger du DF dør jeg af grin, de har jo solgt deres sidste principper for evt fremtidige ministerstole, både når det kommer til EU og deres sniksnakkeri omkring islam i DK.

    Fra venstrefløjen henover den såkaldte midte heeelt hen til de “ærværdige” konservative er de jo enig om at EUrabia er det eneste saligørende i denne såkaldte selvskabte globaliserede verden, og med det er de også bundet på hænder og fødder vedr islams ageren i Danmark og Europa.

    Så hvor er det liiige jeg kan sætte min stemme så der er håb om bare en MINIMAL forandring, har VKO reelt ændret noget som helst ?

    Næ jeg har opgivet illusionen om vores demokrati og “prægtige” folkevalgte i hvert fald indtil politikerne igen fatter at det er folket de tjener.

    Giv mig hellere 2-300 modige mennesker til at lave rav over hele DK se det kunne måske få de taburatklæbende landsforrædere til at stikke halen mellem benene og begynde at lytte til befolkningens voksende protester, for igennem 30-35 år har de skiderrikker uagtet partifarve gjort præcis hvad de ville også ang emner der går stik imod befolkningens ønsker, tx EU og Indvandring, ja nu føler de banditter ikke engang at de behøver spørge mere, deraf Foghs gigantiske grundlovsbrud ang Lissabon traktaten.

    Så nej stik ikke jer selv mere blår i øjnene angående dette psudo demokrati, der skal ryddes godt og grundigt op i den bande på Christiansborg, og i mine drømme (også dagdrømme) ville det være en velsignelse hvis et krydsermissil bankede ned i Borgen den dag de taler om lønforhøjelse til dem selv (den eneste dag hvor de i større tal ville være tilstede)

    Vore udulige og letkøbte politikere skal vist igen tvinges til at fatte at det er befolkningens vilje de skulle forestille sig at tjene ikke personlig popularitet på EUs bonede gulve.

    Og når alle skidderikkerne som nu er enige om de overordnede linjer hvem varetager så befolkningens ønsker ang udmeldelse af EU og repatiseringen af de værste af islams soldater på Dansk jord, jeg tillader mig at svare selv INGEN absolut INGEN.

    Så hvem er det liiiiiiiige jeg skal stemme på ?????

    Dette EU styret psudo demokrati er ved at være et diktatur, i stedet for en diktator sidder der bare et lille råd af diktatorer, og alle med levebrødspolitikeren i maven går og håber på at de kommer i nærheden af inderkredsen.

    Bla EU domstolen (sic) er et glimrende eksempel på politisk diktatur.

    Så hvor er det mulighederne ligger inden for dette såkaldte demokrati.

    Havde det nu kun været en galning i stedet for denne brogede flok af magtmennesker ja så havde det været let at straffe synderen, men nu de er blevet en lille flok dækker de hinandens ryg, så forskellen på en enkelt diktator og så dette sammenrend af købte politikere er ikke eksisterende, vi har ingen indflydelse i vores eget land mere, men stadig hævder EU-kraterne og deres lalleglade tilhængere at vi ingen suverænitet har afgivet …..Gudfader !

    Vi må for fanden ikke engang smide uønskede personager ud af vores land uden en overordnede tilladelse, men vi skulle have fuld suverænitet.

    Det minder sgu betænkeligt om lignende levebrødpolitikere fra 40-43 og deres “lille” samarbejdshandel med nazisterne, uha ja der bestemte vi skam også selv…..Hvis altså Tyskerne gav os lov.

    I guder hvad har i mine landsmænd dog gjort ved mit land, jeg siger i for personligt har jeg altid stemt på anti EU og anti indvandrings partier, dengang der stadig var sådanne at stemme på.

    Men jeg må jo tilsyneladende have overset det parti der stadig står for det, er det Z du mener for efter de røg ud af tinget ja så har jeg sluppet dem lidt i fejlagtig tiltro til DF.

    Nå men jeg finder vel snart ud af hvilket parti du synes man skal stemme på ;-)

    Kommentar by Whodares — 21. juli 2010 @ 02:37

  18. Dele af befolkningens ønsker : skulle der have stået, for jeg ved desværre godt at der er mange danskere der er ligeglade med om vi er i EU ja visse er endda begejstret for det sovjet opbyggede fandenskab !

    Ligeledes emnet islam.
    Men jeg vil vove at påstå at en MEGET stor gruppe Danskere ligesom jeg ikke er det, og vi mangler i den grad et parti med principper.

    Kommentar by Whodares — 21. juli 2010 @ 02:41

  19. 18. Whodares,
    Hvem stemmer du på? Jeg stemmer selv på DF efter at Z gik ned.

    Kommentar by Fritz — 21. juli 2010 @ 10:40

  20. Whodares,

    du kunne jo selv stille op?

    Kommentar by Anne Marie Buch — 21. juli 2010 @ 20:57

  21. Som sagt forstår jeg de følelser, der ligger bag, men jeg ser ikke nok oplysninger om denne kvinde til at kunne erklære hende for “en af de skyldige.”
    Hun har, med al sandsynlighed, været en blåøjet ventredrejet multikulti elsker som måske nok ikke ville synes om klientellet på denne blog, men alligevel… voldtægt?
    Det får mig til at føle, jeg måske alligevel er havnet det forkerte sted. At folkene her måske alligevel er hadske ekstremister i stedet for at blot at være intelligente og åbensindede nok til at se sandheden om verden i øjnene.
    Men hvis det er tilfældet, kan jeg jo bare skride.

    Kommentar by Ricky Pryds — 21. juli 2010 @ 21:39

  22. Ja, kom så, Whodares, jeg stemmer på dig, hvis jeg kan. Altså hvis ikke jeg har mit eget parti. Promise!

    Kommentar by Kim Poulsen — 21. juli 2010 @ 22:47

  23. At godhjertede personer med trang til at hjælpe, får et par på hatten i “Palæstina” er ikke noget nyt. Mr Goodnes himself, den norske læge Mads Gilbert, er blevet overfaldet af de såkaldte palæstinensere.

    Kommentar by Hans Jensen — 21. juli 2010 @ 22:52

  24. 21. Ricky Pryds,
    Er du nogen sinde selv blevet kulturberiget, personligt kan jeg efter at havde boet på kbh.n udenmærket godt se det komiske i at denne naive tosse og narrehat smager noget af sin egen medicin.

    Kommentar by Fritz — 22. juli 2010 @ 21:24

  25. Fritz, hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt er svaret ja. Jeg har selv oplevet de ubehageligheder visse elementer i vort land kan forårsage.
    Voldtaget er jeg aldrig blevet, men jeg har mødt folk, der også har haft den oplevelse. Det var ikke mit indtryk, de betragtede det som noget at spøge med heller.

    Denne kvindes forbrydelse er naivitet og en lyst til at hjælpe andre mennesker. Efter nogles mening er det de “forkerte” hun hjælper, men hun handler i god tro. Hvis hun var dernede for at skyde israelere ville hun ikke have min sympati, men jeg ser intet i hendes handlinger eller indstilinger, der på nogen måde retfærdiggør den grusomme handling, hun blev udsat for.
    Hvis vi ønsker, at den slags skal overkomme vore politiske modstandere, og hvis vi glædes, når det sker, er vi ikke en skid bedre end de, der dansede i gaderne d. 11/9 2001. Eller de, der jublede, da det var Kim Møller, der blev angrebet.
    Igen kan jeg kun sige, jeg har misforstået bloggen og jeg har ingen forventninger om at ændre debatørernes holdninger. Jeg kan enten bide det i mig og fortsætte med at læse og skrive her, eller skride.
    Hvad jeg IKKE kan er at starte kampagne med vold og trusler om vold mod der folk der skriver her. Det er jeg for god til.

    Kommentar by Ricky Pryds — 23. juli 2010 @ 19:08

RSS feed for comments on this post.