3. august 2010

Ghetto Outlawz – Islams patruljerende gadesoldater i Ishøj

“Ishøj-gruppering håner politiet på Facebook”, skriver Ekstra Bladet, og vælger således en blød landing, idet det vel handler ligeså meget om trusler. Det er selvfølgelig nemt for tilfældige uintegrerbare unge at blive landskendte, men der er desværre et stort voldspotentiale, og alt tyder på det her er fremtidens Danmark +/- 10 procent.

Oploadet Kl. 18:04 af Kim Møller — Direkte link36 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/16592/trackback

36 Comments »

  1. Noget tyder på Københavns kommune skal udvide arbejdsområde

    Sommerhjælp til arbejdsløse unge 03. aug. 2010
    http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Koebenhavn/2010/08/03/162002.htm
    “Jobcenter København har her i sommerferien med et jobsøgningskursus hjulpet unge i Tingbjerg og på Nørrebro med at finde et fritidsjob….”

    http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Koebenhavn/2010/08/02/170937.htm
    Opera skal integrere unge med indvandrebaggrund 02. aug. 2010
    Smægtende arier og sukkersøde duetter fra eksempelvis”Tryllefløjten”, og “Figaros bryllup”, kan nu blive en del af integrationsindsatsen i København.

    Copenhagen Opera Festival har i hvert fald indledt forhandlinger med Københavns Kommune om at introducere begrebet “opera-jam” i arbejdet med unge med indvandrerbaggrund.

    Operafolket vil med udgangspunkt i Blågaards Plads forsøge at få musikere fra indvandrergrupper til musikalsk at smelte sammen med opera-sangen.

    SYNG EN ENKELT SANG OM FRIHED og så går det godt med integrationen

    Kommentar by tavsen — 3. august 2010 @ 18:37

  2. Det værste er at det kun er begyndelsen, og at det foregår i alle store byer i Europa, der har fået tilstrækkeligt med islamisk kulturberigelse.

    Hvordan mon integrationen og den fredelige sameksistens, ser ud i Europa om 20 år, tror desværre godt jeg kender svaret.

    Kommentar by Morten O — 3. august 2010 @ 19:25

  3. Lad dem blot storskryde og bilde sig selv ind at de er nogle nogle fandens karle… En dag vil de opleve at der vitterligt er grænser for Danskernes tålmodighed og gæstfrihed…

    Kommentar by Jacob Andersen — 3. august 2010 @ 20:52

  4. Retsstaten skal naturligvis opretholdes i Ishøj. De udlændinge, der ikke respekterer retsstaten, skal returneres til deres hjemlande.

    Kommentar by Mekka — 3. august 2010 @ 21:23

  5. Kan man ikke sende dem til Hans Ø mellem Grønland og Canada?. Så kan de slås med nogle canadiske commandosoldater.

    Kommentar by Hans Jensen — 3. august 2010 @ 22:03

  6. Med den umoralske vestlige støtte til Kosovos selvstændighed, er der reelt set åbnet op for at udråbe Nørrebro, Ishøj og andre steder kan udråbes til selvstændige (islamiske) stater.

    Der er ingen fredelig sameksistes med muslimske arabere. Det er dem eller dig. Danskerne vælger tydeligvis dem.

    Løb lemminger, løb.

    Kommentar by Tolder — 3. august 2010 @ 22:07

  7. @Tolder

    Støtten til Kosovo er så hul i hovedet, at man tager sig til…hovedet.

    Kommentar by Mogens Lykketoft på speed — 3. august 2010 @ 22:56

  8. #5 Hans

    Eller endnu bedre. Danmark sender deres uønskede til Hans Island og Canada deres (der er ogsaa mange herovre) og saa kan de ellers gaa løs paa hinanden.

    Kommentar by marius — 3. august 2010 @ 23:34

  9. De er allesammen bindegale…

    Kommentar by ivan johansen — 3. august 2010 @ 23:51

  10. Ghetto Outlawz Ishøj !!! I kommer bare hele danmarks befolkning .. Vi er ikke bange for jer . I SPILLER FUCKING SMARTE BAGI SKÆRMEN . Vi venter på jer i Ghettoen ;)

    Kommentar by Ghetto Outlawz — 4. august 2010 @ 05:00

  11. @Ghetto Outlawz
    Vi skal ikke have noget “bagi skærmen” her, den slags griseri må i holde for jer selv ;-)

    Man skal dog også huske, at hver eneste nyfødt dansker er en underskudsforretning for landet – jeg mener at på et helt liv koster vi 300.000 kr mere end vi betaler i skat. Så der må nødvendigvis komme økonomiske reformer(naturligvis først når vi står ved afgrunden). Jeg forventer at det sker efter ca. 4 år med Helle ved roret.

    Kommentar by Kenny Starfighter — 4. august 2010 @ 07:36

  12. Nå, ligesom Ghetto Outlawz, har jeg åbenbart svært ved at ramme det rigtige sted. Resten af min kommentar var naturligvis til tråden om omkostningerne ved indvandring.

    “I would have been here sooner, but I was thinkin’ up that ‘ham on rye’ line” (The Long Kiss Goodnight)

    Kommentar by Kenny Starfighter — 4. august 2010 @ 08:32

  13. Hvor er dog alle de moralske mennesker henne? Dem der bekymrer sig om debattonen?????

    Havde det været personer fra DF, ville mediernes opmærksomhed straks have været der :-D :-D

    Kommentar by tavsen — 4. august 2010 @ 12:41

  14. Tavsen, som en af kommentatorerne på 180grader sagde, så er det så slemt når en Facebook-gruppe vil afskaffe licensen, at Facebook-folkene vælger at nedlægge gruppen, mens perkernes trussels- og hade-side får lov at være der. Der er forskel på folk.

    Kommentar by Peter R — 4. august 2010 @ 13:56

  15. Det er ikke kun på facebook det er sådan. Jeg fandt et par hidsige hadesider på yahoo groups med adskillige opfordringer til mord på personer i Tyskland. Jeg anmeldte siden og bad om at få den fjernet fordi den ikke overholdt reglerne – og der skete ikke en hujende fis.

    Kommentar by Hans Jensen — 4. august 2010 @ 16:03

  16. Her er de patruljerende gadesoldater in action et andet sted: http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article2141004.ece

    Kommentar by Nicolai — 4. august 2010 @ 17:17

  17. Til nicolai. Det er tilgrint af de unge som har gjord det med kvinden i århus. Vi laver ikke sådan noget. Vi nakker sådan nogen racister som jer herinde.

    Kommentar by Ghetto Outlawz — 5. august 2010 @ 04:17

  18. @ 16

    Hej Nikolai

    Vedkommende der har skrevet kommentar 17, er ingen ægte Ghetto Outlawz.
    Sådanne kan ikke dansk på det niveau.

    Kommentar by Ak ja. — 5. august 2010 @ 07:49

  19. @Ghetto
    Til gengæld kan jeg næsten regne ud at I er ganske tolerante overfor folk der ikke helt behersker sproget? Nakker I kun hvide mennesker, egentlig?

    Kommentar by Kenny Starfighter — 5. august 2010 @ 09:07

  20. ->17 Ghettokriminel

    Du ikke skrive maje got dansk. Tænk lige engang over dette: I eksisterer kun fordi et flertal af danskerne accepterer jer. Ikke fordi I er stærke, for det er i ikke. Det eneste der skulle til for at stoppe jeres taberaktiviteter ville være at lukke for pengekassen. Herefter kunne vi lukke for el, vand og renovation.

    Kuffar er meget stærkere end blingtumper som jer, og I kan slet ikke klare jer uden vores gode samfund der er opbygget uden jeres hjælp.

    Og din mor er en hamster.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 5. august 2010 @ 10:21

  21. @ Ghetto Outlawz

    Du joker, ikke? Ellers bliver jeg godt nok nervøs, Ghetto. :-)

    Kommentar by Mekka — 5. august 2010 @ 11:33

  22. 17

    Uhyggelig kommentar. Men desværre ikke overraskende.

    Kommentar by Liva — 5. august 2010 @ 12:58

  23. Endnu en taber-perker i aktion:

    http://lokalavisen.dk/denne-mand-slog-ung-kvinde-i-hovedet-med-knust-flaske-/20100805/artikler/100809654/1052

    Han føler sig nok som en rigtig mand (sic!)

    Kommentar by Peter R — 5. august 2010 @ 14:21

  24. Ghetto Outlawz? Er det jer med de små tissemænd?

    BAGI SKÆRMEN??????

    Kommentar by ølvom — 5. august 2010 @ 17:28

  25. Til ølvom: Din lille pikhoved . vi har overtaget jeres land . Kom herover til Ishøj . så ser vi hvem der er sej af os to ;)

    Kommentar by Ghetto Outlawz — 9. august 2010 @ 12:15

  26. ->25 Ghettokriminel

    I har ikke overtaget noget som helst. I lever af vores penge, og det eneste vi behøver at gøre er at lukke for pengekassen. I kan aldrig klare jer selv, uanset hvor meget bling I går med.

    Hils din mor og sig at jeg nød det i går. En fræk lille dame!

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 9. august 2010 @ 14:08

  27. Hey @Ghetto Outpoop, already raped a little child today? Come on it’s just Ramadamadingdong and you must emulate your false pedo-prophet ‘pig nose’ Muuuhaaamed!

    Kommentar by shit on Mecca — 11. august 2010 @ 18:22

  28. […] schon in rund 30 weiteren dänischen Gemeinden (Quelle: http://www.uriasposten.net/?p=16764 und http://www.uriasposten.net/?p=16592 […]

    Pingback by K U L I S S E N R I S S » Braut sich etwas zusammen? — 15. august 2010 @ 20:08

  29. HOLD DANMARK RENT !

    Kommentar by DDD — 11. oktober 2010 @ 19:36

  30. i er en flok latterlige små drenge… jeres holdning er,at i “fucker staten,fucker danmark,fucker danskerne og politiet…” HVAD I HELVED LAVER I SÅ HER???????????? Ier da nok det mest usle skod-agtige slam,der kan flyde rundt i de danske gader.Skrub hjem til det U-LAND,hvor i kommer fra,og se om i får det bedre der.Er Danmark så slemt at være i,så skrid hjem med jer…Er sku ikke lige tilhænger af NAZI-JOHNNY,men han er da betydligt klogere at høre på end jer bumser fra “ishøj”

    Kommentar by mike — 12. oktober 2010 @ 14:02

  31. ghetto outlawz ishøj består jo kun af små latterlige tabere,som lever af vores skattepenge… Et “must” for vores danske efterkommere er,at deres “ghetto-børn” kun blir en klam plet på lagnet…De og deres forældre burde kun ha’ været en plet på lagnet…

    Kommentar by mike — 12. oktober 2010 @ 14:11

  32. jeg knepper jeres fisser

    Kommentar by Muhammed — 2. juni 2011 @ 20:56

  33. fuck de blå panser

    Kommentar by ISHØJ GHETTO OUTLAWS — 2. juni 2011 @ 20:57

  34. UD MED PERKERNE !!

    Kommentar by mrmiyagi — 18. august 2011 @ 12:31

  35. Fucking racister på aktion! get a life!

    Kommentar by Kardas kom lige herover — 18. januar 2012 @ 14:43

  36. Skrub dog hjem til jer selv i fejlfarvede abekatte!

    Kommentar by Ishøj ghetto mig i røven — 18. maj 2012 @ 01:13

RSS feed for comments on this post.