27. september 2010

Sigge Winther Nielsen, valgforsker (opdateret)

Lidt fra en længere kommentar af Søren Pind om danske journalister på hans Berlingske blog – “Nej, det er ikke rigtigt…”.

“Når man lever i en tid, hvor to mennesker, en journalist og en såkaldt valgforsker (der også er tidligere socialdemokratisk folketingskandidat) kan få fuld spalteplads på en fuldstændig udokumenteret – og efter min bedste mening vanvittig – påstand om, at der er slettet mails i central administrationen i op mod tre ministerier, så er der ingen grænser for, hvad man skal forsvare sig imod. Og personligt har jeg fået nok. De – journalisterne – kan, om jeg så må sige, rende og hoppe.”

(DR Update, 25. september 2010: – Løkke er ubeslutsom)

(Den Røde Tråd, 2006/1, s. 11; S-dialog.dk)

Mere.

  • 21/9-10 Politiken – Ny Løkke-bog ripper op i drukhistorier.
  • Opdate. Det er rigtigt, at Sigge Winther Nielsen har været studentermedhjælper for Socialdemokraterne, men han har ikke været folketingskandidat, som Søren Pind pointerer på sin blog. Jeg beklager.

    The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/18325/trackback

    12 Comments »

    1. Det er synd for de dygtige energiske phd’ere fra de tekniske universiteter, at der efterhånden er rigtig mange som denne Sigge, der devaluerer en uddannelse med oprindeligt strenge krav til fagkundskab. En PHD er dyr for samfundet, og det er ikke indenfor områder som Sigges , der skaber produktivitet og rigdom for andre end for Sigge. (“Sigge”??????? Er det ikke noget, man hedder, når man har tilbragt sin barn- og ungdom i ungdomshuset?) DR har brug for ansatte, der er orienterede om vidensskabelige emner, så vi kan få genoprettet agtelsen for rigtige phd’ere, og Sigge er ikke en af dem!

      Kommentar by morlille — 27. september 2010 @ 08:18

    2. Bare rolig.

      Der er ingen medier der gider beskæftige sig med udokumenterede rygter. Det har de nærmest alle lige højtideligt erklæret pga. af at Thornings mand ikke betaler skat i Danmark. Så jeg kan ikke forestille mig at nogen vil beskæftige sig med rygter hvis eneste formål er en marketing gimick.

      Kommentar by Superman — 27. september 2010 @ 09:06

    3. Nu kan man ikke længere fodre svin med phd’ere – svinene vil ikke æde dem længere. Alt dette camouflerede spin skal dække over Helle Thorning Scmidts skattesag (og flugten fra folkeskolen) – hvad er det vi ikke må se i SKATS 9 siders begrundelse for godkendelsen?

      Kommentar by anti-marx anno dazumal — 27. september 2010 @ 13:06

    4. Nu er det vel en rimelig alvorlig sag hvis det er rigtigt. Det er jo ikke første gang det er sket…

      Kommentar by George — 27. september 2010 @ 13:12

    5. Skandalen er, at borgerne med HTC/Villy/Sohn igen skal på venteliste til den sygehusbehandling, de HAR betalt for og at de private sygehuse aldrig har fået en fair behandling fordi pamperne scorer millioner på at kontrollere 98% af adgangen til behandling og scorer lønninger som HTC-Kinnoch. Ren Mafia. Og hvorfor skal pampermafiaens spin camoufleres som valgforskning? Hvad bliver det næste? Helle Thorning Scmidt i forklædning som Mother Theresa med Gucci-taske :)

      Kommentar by anti-marx anno dazumal — 27. september 2010 @ 14:23

    6. Du godeste, hvem har ikke slettet e-mails?

      Kommentar by Menig 442 — 27. september 2010 @ 14:23

    7. Helle Thorning Schmidt sagde med beklagelse i stemmen at den kommende valgkamp sikker vil blive beskidt. Ja tak! Socialdemokraterne lægger selv hårdt ud med mudderkastningen. Jeg har aldrig ses noget mere useriøst end at komme med sådan en påstand og så ikke dokumenterer den på anden måde end, at det er der nogen der har fortalt mig, men jeg siger ikke hvem! Det svarer til at jeg påstår at Helle Thorning har en tatovering af Lars Løkke på højre balle, der er to uafhængige kilder der har fortalt mig det, men jeg siger ikke hvem. Så er jo kun en måde at få det afklaret på!
      Skulle vi ikke helt glemme bilagssager, feriesager,og ægtefældes skattesager og så diskuterer politik. F.eks at Helle Thorning vil sætte skatten op, at vi skal helt ned på 38 timers arbejdsuge, at de unge fortsat skal betale til at de gamle 68ere skal forgyldes med efterløn, at den siddende regering ganske vist er afhængig af DF, men at Helle Thorning vil være afhængig af Frank Åen og Ole Sohn. Hvis det ikke er useriøst at inviterer gamle kommunister ind i en regering, så ved jeg ikke hvad der er useriøst.

      Kommentar by Andreas — 27. september 2010 @ 17:25

    8. Man skal ikke kaste med sten…For 4 måneder siden kunne 180 GRADER meddele (26/05)’Topledelsen af Dansk Folkeparti med sorte tyvemasker på vil i morgen dukke op i annoncer i landets dagblade.’ Og det gjorde de og HTS havde kronede dage og lod sine håndlangere indenfor og udenfor PARTIET kaste al det mudder, de kunne samle mod Lars Løkke og regeringen og dens støtteparti – og det gør de stadig med deres lakajer i DR og TV2. Nu er de så selv kommet i skudlinjen med Thornings skattesag og SD-parlamentarikernes flugt fra folkeskolen. Og nu piver de som fromme degne :) Men ærligt talt, som man reder, så ligger man…

      Kommentar by anti-marx anno dazumal — 27. september 2010 @ 17:52

    9. Hvilket køn er denne Sigge? Hverken navn eller billede giver et entydigt svar?

      Kommentar by RM — 27. september 2010 @ 22:45

    10. Sigge……

      Nu har Sigge så fået sine minutters berømmelse.

      Ud i glemselen med den fyr – han er ikke bedre værd.

      Gad vide om han hedder Sigmund, Sigfred, Sigurd eller sådan noget ?

      Sigge- det må være mors kælenavn til bassemanden.

      Kommentar by Vivi Andersen — 28. september 2010 @ 01:45

    11. Rigtigt, morlille. Sigge? dreng eller pige??? Autonom! Men kvik nok til at styre lynhurtigt ind i Partiet, hvis det der pseudoakademiske vinkelskriveri ikke skulle kaste noget af sig

      Kommentar by Kimpo — 28. september 2010 @ 12:45

    12. Jeg har opdateret posten. Sigge Winther Nielsen har aldrig være folketingskandidat for Socialdemokraterne.

      Kommentar by Kim Møller — 28. september 2010 @ 16:20

    RSS feed for comments on this post.