30. september 2010

Journalist-studerende Christina Rasmussen: “… nogen burde kastrere Flemming Rose”

Flemming Rose har levet på hemmelige adresser i fem år, fordi islamister mener Islam er hævet over vestlig demokrati. Facebook-opdatering fra journalist-studerende Christina Rasmussen…

Liste fra Journalisten.

“I februar 2008 bliver 3 mænd anholdt i Gellerupparken mistænkt for at planlægge at myrde Muhammed-tegneren Kurt Westergaard. I oktober 2009 bliver 2 mænd i Chicago anholdt og sigtet for at planlægge et terrorangreb mod Jyllands-Posten i København. I januar 2010 bliver Kurt westergaard angrebetaf en somalisk øksemand i sit hjem. I juni 2010 bliver to mænd i Nordafrika anholdt for terrorplaner mod tegneren Kurt Westergaard. I begyndelsen af september i år pågriber politiet i København tjetjeneren Lors Doukaiev efter en eksplosion på Hotel Jørgensen i København. Han havde planer om at angribe Jyllands-Posten. Og senest i denne uge erkender en irakisk kurder, der er fængslet i Norge, at han og to andre ville angribe den danske avis. Ifølge den norske avis VG planlagde mændene også at dræbe Muhammed-tegneren Kurt Westergaard.”

Oploadet Kl. 01:43 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/18422/trackback

48 Comments »

  1. Nogen burde kaste den naive christina rasmussen i en muhammedaner kvindeundertrykker affaldssæk, hun ligefrem beder om det!

    Kommentar by li — 30. september 2010 @ 01:56

  2. Voldsfantasierne og ideen om vold som konfliktløsning har venstrefløjen og arabisk kultur altid haft til fælles. I går støtte til PFLP, i dag trusler mod danske landsmænd. En venstrefløjser er landsforrædderi `waiting to happen´.

    Kommentar by Hertz — 30. september 2010 @ 03:43

  3. Nu er jobbet på politiken vist sikret.

    Kommentar by Martin — 30. september 2010 @ 05:41

  4. Ja, vi har jo læst meget idioti gennem årene, men dette slår næsten alt.
    Hvad mon hun tænker om 25 år?

    Kommentar by pk — 30. september 2010 @ 07:08

  5. Link?

    Jeg kan ikke finde det relevante tweet eller den relevante Twitter-konto.

    Kommentar by WilliamJansen — 30. september 2010 @ 08:27

  6. Tænker?

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 30. september 2010 @ 08:43

  7. Er der basis for politianmeldelse i sådan en udtalelse?

    Kommentar by Lars — 30. september 2010 @ 08:52

  8. Nu kan jeg som bogorm glæde mig over at investere i Flemming Rose´s bog, jeg er godt klar over at dumme christina eRasmussen ikke vil bruge sin uvidenheds tid på denne bog.
    Moské christina ser frem til sin omskæring, så hun kan matche sit ønske om en kastrat som Flemming Rose´s muhammed truede indskrænkning af bevægeligheds friheden, så Flemming ikke bare kan bevæge sig frit rundt i vores multimuhammed underkastede samfund, men som den villige omskærings parate christina har forståelse for.
    Tænk! at der findes en blondine omskærings parat journalist christina, der vil kasterer et af de eneste MANDFOLK vi har!?

    Kommentar by li — 30. september 2010 @ 08:58

  9. det er da hans mod, der i dén grad generer hende.

    Kommentar by Ulla Lauridsen — 30. september 2010 @ 09:44

  10. Det er næsten klassisk style efterhånden – at en del vestlige kvinder ikke kan kapere vestlige mænd, der har en anden holdning end de selv. (Tænk bare på Jørgen Leth – og Kvinfo-lket). Jeg tror næppe at Christina havde sagt det samme om en mand, hvis han var ikke-vestlig. At han skulle kastreres. Men netop bl.a. fordi kvinder som Christina siger som hun gør, så er det nødvendigt at blive ved med at lave religionskritik. Og skrive og tale om hvad f.eks. islam gør ved vestlige samfund – og ikke mindst ved kvinder som Christina – og mange andre ellers veluddannede kvinder. Religionskritik er magtkritik. Men det er Christina vist ikke blevet undervist i endnu.

    Samtidig med at Christina siger som hun gør, så ser vi at udenrigsministeren – en kvinde – bruger en masse tid og energi på at prøve at berolige religiøse ambassadører nu her hvor Rose udgiver sin nye bog.

    Christina gør måske det samme – prøver at berolige religiøse kamphaner og -høns – og multikulturalister, ved at mene at Rose skal have sine ædlere dele skåret af. For er det ikke netop det, at Rose har nosser – som li skriver; han er i den grad et mandfolk. Han har både faglig og journalistisk samt ikke mindst kulturel potens. Modsat f.eks. Christina og mange andre som hende.

    Og jo mere religiøse mænd og kvinder – og f.eks. Christina – mener sig hævet over demokrati og pluralisme her i landet og i Vesten i det hele taget, jo mere er der brug for mænd og kvinder a la Rose.

    Kommentar by Liva — 30. september 2010 @ 09:46

  11. Så kan det vist ikke siges mere tydeligt, Christina Rasmussen har åbenlyst sympati med den sorte satan der forsøgte at dræbe Kurt Westergaard med en økse i eget hjem.

    Og Christina Rasmussen skal i fremtidens Danmark levere objektiv journalistik, hvorpå vælgernes meninger skal dannes, man græmmes.

    Kommentar by Morten Olsen — 30. september 2010 @ 10:08

  12. Hvor finder journalist “højskolen”alle de båtnakker…?
    De er gale…

    Kommentar by ivan johansen — 30. september 2010 @ 10:39

  13. William Jansen – Det er ikke på Twitter, men Facebook (Like-funktionen findes ikke på Twitter).

    Kommentar by Sønderjyden — 30. september 2010 @ 10:46

  14. Jeg skal nok lave en mere omhyggelig definition af ordet “forræderfisse” en af dagene. Men de fleste aner vist nogenlunde, hvor det bærer hen ;)

    Kommentar by Kimpo — 30. september 2010 @ 10:48

  15. Skidt. Det er vel næsten så sikkert som amen i kirken(altimens udtrykket stadig er politisk korrekt at bruge), at hun bliver kulturberiget en dag.
    Vi afventer sandhedens time. Til den tid er journalister vel alligevel uddannet i Enhedslistens ungdomsafdeling.

    Kommentar by Carsten Larsen — 30. september 2010 @ 10:58

  16. @10 Liva
    Tak for din altid velskrevne kritik af den kvindeundertrykkende ideologi islam.
    Det glæder mig personlig, at der findes en kvinde som dig, der formår at udtrykke sig så velskrevet klart om umenneskelighederne vedrørende islam.
    Nu har jeg fulgt DDR´s morgen tv, hvor en saglig Flemming Rose har argumenteret for sine holdninger overfor en stærkt stammende følelses mæssig berørt stupid kvindelig million aflønnet studie vært, der åbenbart havde meget svært ved at forstå, at Rose ikke bare kunne tie fordi de krænkede muslimers følelser burde overtrumpe alt!
    Som kvinde grimmer jeg mig over de kvindelige DDR ilse hun-ulve følelser! overfor muhammeds-kvinde afstraffelses reglerne.
    Personlig har jeg meget svært ved at tolerere kvindelige overfladiske “feel good'” værter der overser korporlige steninger og kranhængninger af mennesker og plabber løs om muhammeds mændenes krænkede følelser over ikke at kunne jihad dræbe løs!

    Hvor allah fanden finder DDR sine muhammed sut sko slikker kvinder? udover kvindeinfo og deres hyldest til kvinder der følger pædofeten muhammed?
    Hvor i vores samfund findes kvinder der frivilligt føler sympati for en fremtid set gennem en affaldssæks gluk huller?
    Ja, jeg spør`bare!?

    Kommentar by li — 30. september 2010 @ 10:59

  17. -> Som flere har bemærket

    Beskeden er postet på Facebook, ikke Twitter.

    Kommentar by Kim Møller — 30. september 2010 @ 11:05

  18. Hvor studerer vedkommende?

    På DJH, SDU eller RUC?

    Kommentar by mip — 30. september 2010 @ 11:33

  19. Svage kvinder som Christina Rasmussen fatter ikke, at det er stærke, vestlige mænd som Flemming Rose, der er vores værn mod et udefrakommende religiøst-politisk, undertrykkende, totalitært system.

    Lad dog vær med at nedbryde forsvarere af fundamentet for de frie samfund.
    Hvis kvinder som Christina Rasmussen får held til at udradere mandsmodet hos vor fremmeste frihedskæmpere, hvem har hun så forestillet sig skal beskytte vor civilisation og dets værdier?
    Eller det er måske ikke noget, som hun har reflekteret over?!

    Det dummeste, man kan gøre, er at tage friheden for givet.

    Kommentar by Johansen — 30. september 2010 @ 11:48

  20. Christina Rasmussen er jo ikke en rød lejesvend (for hvis hun er Radikal eller Sosser er hun jo en del af et “midterparti”, jf. den undersøgelse foretaget af hendes egen stand, der frikender hendes egen stand).

    Ytringsfrihed er for journalister. Vi andre skal bare lukke røven. Specielt Rose.

    Kommentar by kbh — 30. september 2010 @ 11:53

  21. En opfordring.
    Støt Roses “nosser”. Køb hans bog. Jeg er på vej til boghandleren.

    Kæmp for alt som du har kært
    Dø om så det gælder
    Da er livet ej så svært
    Døden ikke heller

    Kommentar by Neuhammer — 30. september 2010 @ 12:11

  22. Det er ikke pænt sagt, men nogen burde fandme’ skære klitorisen af den lille lede islamiske feltmadras, MØGSO!!!

    Kommentar by Louise Sørensen — 30. september 2010 @ 12:48

  23. Det er omsonst at kommentere den slags tåbe-udtalelser, blot må man så konstatere, at hun er sikret livsvarig ansættelse hos DR eller Politiken.
    En ide kunne være, at gå sammen med den kontroversielle, ekstremist Rune Engelbreth. Hos ham kan hun udbrede alskens uhyrligheder.
    Det er SØRGELIGT, at der findes den slags mennesker i dette land.

    Kommentar by Ramses-2 — 30. september 2010 @ 12:54

  24. Hyggelig søster.
    Meget betryggende at vide vi har folk som hende til at formidle os samfunds begivenheder og nyhder nøgternt og proffesionelt.

    Kommentar by J B — 30. september 2010 @ 12:59

  25. 24.J B
    Derfor er det også omsonst at holde aviser, de har alle samme mening og skriver om det samme.
    Alle avissælgere, der kontakter mig, får beskeden:
    Skab et dagblad, der er imod alt det, som de andre er for.
    Derefter kan vi tale om abonnement.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 30. september 2010 @ 13:13

  26. 18 @ mip
    Umiddelbart ville jeg tro RUC, men hun mangler partisantørklædet.

    Kommentar by Johnson — 30. september 2010 @ 16:11

  27. Hun er lige klar til at rykke ind i DDR eller hos Seidenfaden
    i Politiken når engang hun er færdig uddannet.En fremtid i det
    politiske system kan naturligvis ikke udelukkes fx ville hun
    passe i det venstreorienterede miljø hos fx EL
    Med sådan et sprogbrug er fremtiden sikret for dette geni.
    what a moron.[…]
    bernadotte
    30.9 2010

    Kommentar by erik pedersen — 30. september 2010 @ 16:14

  28. Det er skræmmende at det er den slags mennesker der skal formidle nyhedsstof til os andre.
    Jeg undres over hvor lavt niveauet er for journalister i dag.
    På den anden side offentliggøres optagelsesprøven
    hver år i dagspressen og emnevalget er ofte intetsigende og mere sports og billedbladsorienteret, end en prøve på hvor gode de vordende journalister er til at sætte sig ind i et kompliceret stof og hvor gode de er til at formidle dette.
    Faktisk kunne man godt savne journalister med indsigt.

    Kommentar by Andreas — 30. september 2010 @ 17:24

  29. Hvilken idiot. Facebook er meget afslørende.

    Jeg skal ikke kunne sige, hvad der foregår i hjernen på Christina Rasmussen, men jeg satser trods alt på, at hun ikke mener det bogstaveligt.

    Hun har måske lige fået sin mis neutraliseret :D og så synes hun, det var en kæk husdyr-metafor, som de ville klappe i hænderne af på journalistskolen – lidt ligesom “stueren”.

    Kommentar by Signe — 30. september 2010 @ 17:24

  30. Hun er sørme godt opdraget, hvad behager ?

    Jeg tror såmænd hun er ved at sikre sig et job hos rette medier.

    Angående Falkeøjes holdning til den hjemlige presse : han har ret.

    Det er en del år siden jeg sidst abonnerede på en dansk avis – det tætteste jeg kommer på dette er at købe WA.

    Og selv den troede jeg en overgang også var helt tabt, da den i et stykke tid forekom mig at være temmelig meget politisk korrekt.

    Det ER smadder sørgeligt som medierne herhjemme er med til at bane vejen for omkalfatringen af vort samfund.

    Kommentar by Vivi Andersen — 30. september 2010 @ 17:28

  31. Hendes ligefremhed i fremsættelsen af dette ondsindede ønske er afslørende:

    Hun ved i kraft af sit studiemiljø alt om hvad der er stuerent eller ej. Hun ved at hvis hun f. eks. skrev at Mekka burde nuke’s (efter at beboerne var evakueret) ville hun være færdig i branchen. Hvis hun gav udtryk for sympati for Pia Kjærsgaard, same thing. Hvis hun gav udtryk for masseudvisning af muslimske kriminelle – færdig som gårdsanger. Hun kunne ikke drømme om at ‘komme til’ at skrive den slags, om så hun (helt usandsynligt) skulle mene det. Heller ikke om hun var døddrukken. Disse ytringer er bare utænkelige.

    Men et sadistisk ønske om vold mod en avisredaktør der intet ulovligt har gjort – Christina-pigen lader bare tankerne flyde ud i tastaturet. Det er helt ukontroversielt. Absolut ingen konsekvenser for hendes jobmuligheder. Ikke noget der vil blive trukket frem og brugt imod hende – i MSM.

    Hold kæft hvor er det sigende.

    Det er ligesom Duracell-Michael Larsens helt ureflekterede antisemitiske fordomme her for nylig. Manden har ikke to brikker under kuplen, men han fornemmede spontant hvad der var halal at udtrykke, og antisemitisme er blevet stueren blandt de anstændige.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 30. september 2010 @ 17:46

  32. Og alle jer naive herinde tror at hun læser denne blog – ja ja storhedsvanvid er jo gældende herinde.
    Flot Kommentar Louise, du er da noget af det stærkeste jeg har læst længe.
    Vivi Andersen jeg troede kun det var Fem i tolv du læste

    Kommentar by Michael Larsen — 30. september 2010 @ 17:50

  33. Men Lars det er så godt at du har 2 brikker at flytte rundt med, men de hjælper dig desværre ikke. Læs alle de kommentarer herinde og du vil se at der er ikke meget forskel mellem det Christina og det der skrives herinde. Men I dit forsvar for et land som har indført aparteid og FN har dømt for adskillige overtrædelser, er helt ok. Men du mener at det er helt ok at tage land fra folk uden at betale for det, Lars Findsen på Crack det er jo tyveri. Vil du sige at det er helt ok at stjæle?

    Kommentar by Michael Larsen — 30. september 2010 @ 17:57

  34. Var hun ikke blevet jounalist, ville hun vaere Cand Polit, og deltage i det undergravende og landsskadelige Udenrigsministerium.

    Fl Rose er vores frihedskaemper. De fleste svigter, som Ellemann og Lykketof et al.

    Anti-sharia

    Kommentar by anti-sharia — 30. september 2010 @ 19:56

  35. 33 Michael Larsen.

    Definer venligst tyveri. Og forklar hvorledes du i indlæg nummer 33 karakteriserer situationen som værende tyveri..

    Kommentar by naturret (islamofob) — 30. september 2010 @ 22:32

  36. Wow Michael kan du finde et ven at stå på, både stråmænd og motivanalyser i samme sætning ?

    Men lad da høre DIN mening om emnet : hvem andre er det helt ok at journalister opfordrer til vold imod ? Kan vi få en liste ?

    Kommentar by Kbh — 30. september 2010 @ 22:33

  37. Hunulven Christina hyler efter blod.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 1. oktober 2010 @ 00:32

  38. Prøv at læse hvad der skrives herinde og du vil finde flere emner der ser frem til vold. White Pride.

    Hvor er det så problemastisk at man skal oplyse sit navn og adresse, når man vil skrive på nettet? I mine øjne er det jo for at man kan få fat i folk som skriver ulovligheder på nettet. Men det er lidt lige som Dansk Folkeparti, som blive ved med at påstå at de er udelukket for medierne, men dette er jo ikke sandt – DF får mere taletid end så mange andre. Se Kimpo forklaring til lukning af sin blog;
    Hej –

    bloggen gider ikke mere. Dette skyldes flere ting, bl.a. den relativt nye lovgivnings demokratiskadelige krav om offentlig tilgængelighed af domæneejeres adresse og telefonnummer. Mange tak, “borgerlige” regering, for dette orwellske tiltag.

    Dokumentation for DR-P1-programmet Kaffeklubbens skævvridning findes på adressen http://files.kimporator.dk/P1/Kaffeklubben/index.htm

    Kim

    Når man tage land og bygger på et stykke land man ikke ejer og kalder det sit, så er det tyveri. Når Israel bygger en mur på land som ikke er deres, så er det tyveri. Tænk hvis nogen byggede på min mark, så ville jeg sgu osse være sur og prøve at smide folk væk fra min mark. Tænk at skrive at man er Islamofob og så samtidigt være anonym, så står man virkelig ved sine holdninger.

    Kommentar by Michael Larsen — 1. oktober 2010 @ 08:58

  39. Det, der i mine øjne gør Christina Rasmussens indlæg særlig usympatisk, er at hun spiller smart på bekostning af en mand, der vitterligt lever med en realistisk dødstrussel over sit hovede. Det har Rose gjort i 5 år, og det vil formentlig vare til hans dødsdag.

    Det er ligesom Auschwitz-vittigheder: De kan kun accepteres, hvis det er bødlerne, der er mål for satiren – det må aldrig være ofrene, man ler af.

    Kommentar by Gunnar Biering — 1. oktober 2010 @ 11:43

  40. Sagt af den store ideolog fra SIAD

    Vold er noget lort, således også forhånelse

    Kommentar by Michael Larsen — 1. oktober 2010 @ 12:04

  41. 38.
    Hej Michael Larsen.

    skriv lige din adresse og telefonnummer i denne tråd. Så skal jeg nok kontakte mhp, at forklare dig definitionen på “tyveri”..

    Kommentar by naturret (islamofob) — 1. oktober 2010 @ 12:51

  42. -> Michael Larsen

    Jeg synes du skal smutte tilbage til det hul du kom fra. Intet er mere ynkeligt end venstreradikale, der i drive-by kommentarer postulerer militans på den demokratiske højrefløj, samtidig med at man angriber højreorienteredes behov for anonymitet med baggrund i faktisk venstreradikal vold.

    Kommentar by Kim Møller — 1. oktober 2010 @ 12:57

  43. Når man tage land og bygger på et stykke land man ikke ejer og kalder det sit, så er det tyveri.

    Det man først og fremmest skulle gøre, var at sætte sig ind i det stykke lands historie.

    Men det er ok. Jeg bliver også så vred når svensken bygger i Skånelandene. De vandt godt nok områderne i en krig, men fuck det. De skal ikke komme her og tro, at det betyder at de ejer det. De har bare at give det tilbage til… skal vi sige… sjællænderne, som netop har besluttet, at de vil have deres egen stat! Og vi andre danere skal nok hjælpe sjællænderne mod den undertrykkende, racistiske svenske magt og deres ulovlige bosættelser i den stolte gamle sjællandske by Lund.

    Kommentar by Michael Jensen — 1. oktober 2010 @ 14:10

  44. @ Michal Larsen

    Nå, så du magtede ikke et svar.

    Men til gengæld fik du sidestillet hån med vold. Flot klaret idiot.

    Dér fik du lige legitimeret at folk overfalder hinanden på gaden fordi de “føler” sig grimt talt til. Well done.

    Kommentar by kbh — 1. oktober 2010 @ 20:52

  45. -> Michael Larsen
    Jeg er givetvis ikke så velfunderet som så mange herinde. Jeg kan måske ikke levere dokumentation i rigt mål, men ikke desto mindre vil jeg fremkomme med det postulat, at det er VÆSENLIGT mere farligt at udtale sig kritisk om venstrefløjen og Islam, end det er at udtrykke sig kritisk over for højrefløjen og vestlige kulturvædier, herunder diverse i europa fremherskende religioner.

    Jeg tænker ofte over hvordan jeg bedst kan bidrage til at redde mit land fra den kurs mod afgrunden jeg føler er lagt. Men tænk engang – frygt for reprisalier fra venstrefløjsaktivister og utilpassede tilhængere af en ugudelig ideologi, skal afholde mig fra det!
    Hvad ender så den indestængte vrede med?

    Kommentar by Carsten Larsen — 1. oktober 2010 @ 23:10

  46. Jeg ynder ikke vold, men i bekæmpelsen af kommunisme og islamisme vil jeg gøre en undtagelse hvis det skulle komme dertil. Man kan heller ikke snakke rotter ud af kloakken.

    Kommentar by Tolder — 2. oktober 2010 @ 17:28

  47. Christina Rasmussen er studerende på Journalisthøjskolen i Århus og har blandt andet lavet dette indslag til skolens radio:

    DFU: KU tog ikke afstand til Dansk Front Af Christina Rasmussen

    http://domino.djh.dk/appl/djh/Nyheder/Nyheder.nsf/RSS

    Kommentar by ølvom — 2. oktober 2010 @ 18:36

  48. Christina Rasmussen er de journaliststuderendes faglige repræsentant i praktikudvalget:

    KaJ’s repræsentant i praktikudvalget Christina Rasmussen

    http://journalisten.dk/panik-faelden-klappede-bastard-film

    Kommentar by ølvom — 2. oktober 2010 @ 18:38

RSS feed for comments on this post.