30. september 2010

Den første årlige Spred-tegningerne-dag

‘Frihedsbevægelsen Danske Holger’ har netop offentliggjort et kommuniké, der i barske vendinger kræver at alle danskere, på denne dag, hver især bidrager til spredningen af de tolv Muhammed-tegninger, som Jyllandsposten lod trykke for fem år siden. Spred tegningerne!

Link til printbar pdf.

Oploadet Kl. 12:05 af Kim Møller — Direkte link43 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/18444/trackback

43 Comments »

  1. De skulle laves til kalender og hænge i ethvert værksted.
    De skulle printes på t-shirts. Også landsholdets.
    De skulle på bus, tog, læskærme/skure, reklameskab.
    De skulle på plastic poser og indkøbsnet.
    De skulle laves som tatooveringer.

    Kommentar by Peter — 30. september 2010 @ 15:04

  2. De burde trykkes i alle aviser verden over, hver dag. Så fik muslimerne travlt, og vi andre fik måske fred.

    I øvrigt synes jeg stadig at Rasmus Sand Højers tegning er den sjoveste og skarpeste af dem alle.

    Kommentar by Kenny Starfighter — 30. september 2010 @ 15:16

  3. Jeps, RSHs er den der ligner bedst :-)

    Kommentar by Hr. Snusk — 30. september 2010 @ 16:12

  4. Flemming Rose på JP TV i dag om bogen, Tavshedens Tyrani:

    http://jp.dk/jptv/nyheder_kultur/kultur/article2199890.ece

    Kommentar by Sune — 30. september 2010 @ 17:09

  5. Egentlig sært at det særligt er KWs tegning, som muslimerne har valgt at gå amok over. RSHs er da værre, som jeg ser det, men for muslimer er den måske ikke så slem fordi de synes det er helt fint at Muhammed var en voldsfikseret psykopat. Mens de betragter bomben i turbanen som en trussel mod deres elskede pædofet?

    Kommentar by Hr. Snusk — 30. september 2010 @ 17:11

  6. Jeg undre mig over at der er nogen der tør kommenterer på dette.

    Kommentar by Andreas — 30. september 2010 @ 17:15

  7. Kan du ikke offentliggøre deres kommuniké?

    Anyway; fremfor at sprede tegningerne, så foreslår jeg at man sprede ånden bag tegningerne (nedbryde berøringsangsten med islamiske dogmer) f.eks. ved at lave nye tegninger af Muhammed. Det har jeg gjort her:

    http://bohemianrhapsody.dk/wp-content/uploads/2010/09/57859102.jpg

    Kommentar by WilliamJansen — 30. september 2010 @ 17:32

  8. Gu gør jeg ej, men et billed med Kim Møller hængt op med en advarsel hen over, PAS PÅ DENNE PERSON

    Kommentar by Michael Larsen — 30. september 2010 @ 17:42

  9. Spred tegningerne via gratisavisernes distributionssystem.

    Stik et print af tegningerne ind mellem siderne i Urban, MetroXpress og 24timer.

    Sådan kommer tegningerne ud til folket, når medierne svigter.

    Metoden med at placere et print af tegningerne mellem siderne i en publikation kan også benyttes i forbindelse med Gaffa og andre gratismagasiner.

    Kommentar by Danske Holger — 30. september 2010 @ 18:03

  10. […] Uriasposten 30 september 2010 – Den første årlige Spred-tegningerne-dag […]

    Pingback by Denmark Celebrates Jyllands-Posten Mohammed Cartoon Day » Balder Blog — 30. september 2010 @ 18:19

  11. Fantastisk at de herlige tegninger lige skulle komme fra lille Danmark af. Men det gjorde de altså – det er jeg mægtig stolt af – og det var 12 vestlige mænd, vestligt opdraget og (ud)dannet, der tænkte og tegnede dem – og det var vestlige mænd, vestligt kulturelt (ud)dannet, der besluttede at trykke dem i en avis.

    Og så har vi en del kvinder – mange kvinder – der synes at vestlige mænd skal indordne sig kvinders og islams mange ikke-vestlige tabuer. Det synes jeg så ikke at de skal – også derfor er det herligt at der i dag er flere blogs – drevet af vestligt (ud)dannede mænd – der viser de tegninger – lige som de har lyst til – og har krav på at vise i et vestligt samfund med ytringsfrihed – også for vestlige mænd.

    Kommentar by Liva — 30. september 2010 @ 19:08

  12. […] Min yndlings-blog har netop modtaget et brev fra Frihedsbevægelsen Danske Holger: […]

    Pingback by Officielt kommuniké fra Orken UhrukHaderIslam (stiftende medlem af AK 648) « Bohemian Rhapsody — 30. september 2010 @ 19:45

  13. Ligesom cowboys brændemærkede deres køer for at skelne dem fra naboens, så burde man også indfange muslimer og brændemærke dem med et muhammed-fjæs…

    Kommentar by naturret (islamofob) — 30. september 2010 @ 19:58

  14. “Frihedsbevægelsen Danske Holger”…… NAZI DF’ere !!!!

    @5
    Det kræver IQ at forstå humor og ironi. En åbenbar mangelvare hos perkerne.

    Kommentar by Tolder — 30. september 2010 @ 20:57

  15. Ps.

    “Frihedsbevægelsen Danske Holger”…… NAZI DF’ere !!!!”

    Jeg var bare nødt til at sige det inden nogen fra det gode segment sagde det.

    Kommentar by Tolder — 30. september 2010 @ 20:59

  16. Så kan de lære det,at vi ytringsfrihed !

    Kommentar by Spinner — 30. september 2010 @ 21:46

  17. Som taktisk leder af Danske Holger´s ultra ekstremistiske militante selvglad brigade kan jeg meddele af alle der ikke fremover bære en synlig Muhammed tegning på sit overtøj vil blive set som et legitimt mål for grov mobning !

    Opfyldes vores krav ikke inden , skal vi sige mandag uge 42 dræber vi Johns datter Lisa´s hamster og åbner en minkfarm i Nordjylland.

    Kommentar by Kristian L — 30. september 2010 @ 22:00

  18. Kristian L, hvorfor åbner i ikke en grisehandel i Gjellerup, eller bare en hundeklipper?

    Kommentar by Hans Jensen — 30. september 2010 @ 22:47

  19. Hvis tegningerne endeligt har illustreret noget, er det ikke Muhammed, men vestens totale mangel på selvrespekt.

    Hele problemet med Jydepottens kampagne var at den forudsatte at muslimerne er til at diskuterer med, at de nede på bunden af deres små sorte sjæle faktisk er optagede af at blive en del af vores samfund.

    Glem det! Hvor dum har man lov til at være.

    Overalt i Europa ligger muslimerne i åben krig med de indfødte befolkninger og deres forvirrede myndigheder.

    Rose havde virkeligt, i sin uendelige naivitet, forestillet sig, at når han gav sig til at kritiserer islam, ville muslimerne lukke op og deltage engageret og oplyst i samfundsdebatten.

    Resultat: Nu har muslimerne mere lyst til at slå ham ihjel end nogensinde før!!!

    Før var han en uren vantro, der til enhver tid kunne dræbes og hans familie voldtages og bruges som slaver.

    Nu har han tilmed skidt på profetens ære!

    Alle de små multikulturalister, Rose iblandt dem, der slet ikke kan se at vi kommer til at kæmpe som vilde dyr, hvis vi bare ønsker at holde fast på en brøkdel af det vi har idag.

    Kommentar by Mogens Lykketoft på speed — 30. september 2010 @ 23:05

  20. Altid en god ting at anlægge et banalt reality check på typer som Kristian L der er et obligatorisk islæt i tegninge/ytringsfrihedsdebatten:

    De kaster om sig med ukvemsord om os, om Rose, Westergaard, men hvad kan de gøre for at forhindre karikaturtegninger og ytringer de gerne vil have forbudt? Hvad kan de gøre?.

    Ikke en skid. Tegninger og ytringer er kommet for at blive. Det kan godt være at disse ikke-voldelige våben ikke forårsager et gennembrud mod den totalitære trussel vi står over for, men de vil være en del af verden i resten af Kristians, BumBumTumbes, Jonas’, Hunulven Christinas osv. levetid. Resten af deres liv vil de rase og vride hænder over noget de ikke kan stille noget op imod.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 30. september 2010 @ 23:11

  21. En opdatering på en gammel sag:

    http://plixi.com/p/47151177

    Kommentar by WilliamJansen — 1. oktober 2010 @ 00:24

  22. Fuck I er dumme.

    Hold jer væk fra vores profet.

    Westergaard kan tørre røv i hans møgtegninger.

    Kun tabersvin hader islam.

    Kommentar by Muhafa — 1. oktober 2010 @ 01:03

  23. Det er sjovt, at der ikke er en eneste, som kan se at det faktisk sagtens kan være at tegningerne ikke har gjort fra eller til i nogen som helst retning.

    Islam er ved at invadere vesten og de legitimere denne invasion med hvad krigs-politikere PLEJER at bruge som argumenter, nemlig offer for andres et eller andet og selvudråbte rettigheder eller et usikkert trusselsbillede.

    Når det er sagt, så er det stadigt fede tegninger og jeg morer mig stadig. jeg synes også vi skulle lave tegninger af muslimer og deres sindssyge kultur alle vegne og alle steder. Vi gør det i rigt mål af hinanden som en del af vores kultur, og har altid gjort det, så det er en klar og vigtig del af den integration som islam SKAL underlægge sig i Danmark.

    De kan jo bare tegne igen! – og det gør de jo også. En nylig grafitti jeg så, var symbolet jødestjernen og så et lighedstegn og så et hagekors. Ha ha ha.. Hele ideen i islam er at grov-provokere andre, men kan ikke selv tåle det mindste.

    Lad dem endelig tegne. Som det stod så fint i Kristeligt Dagblad, husker ikke ordlyden men budskabet…

    Jesus er sgu ret ligeglad med om man tegner ham eller ej og hvordan, det ændrer ikke ved guds almagt.

    Når muslimerne ikke vil have tegninger af deres lille skid til Muhammed, så er det måske netop fordi de faktisk er på nippet til at tvivle på hans og Allahs almagt, og egentlig kun kan bevare troen ved at tæve den ind i hinanden og alle andre? – ret ynkeligt, egentlig.

    Gør hver dag til en tegning dag og stop aldrig.

    En ting ved islam er at de er så voldelige. En anden ting er at de er så død kedelige. De trænger til lidt røg.

    Kommentar by Julie — 1. oktober 2010 @ 01:10

  24. Rasister kan ikke fatte islam.
    Men det gør ingen forskel.
    Jeres børnebørn bliver muslimer.

    Kommentar by Meriam — 1. oktober 2010 @ 04:21

  25. #24
    In your dreams buddy boy.

    . ¤¤¤
    . ¤¤¤
    . ¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤
    . ¤

    Kommentar by M75 — 1. oktober 2010 @ 07:23

  26. Ok ok, lidt interkulturel dialog her. Lad mig prøve, det plejer jeg at være god til:

    Meriam og Muhafa, hvis vi nu LOVER aldrig mere at tegne Mokaka, LOVER I så at I aldrig mere vil sætte sænke undervognen på vores BMW’er?

    Så tror jeg nok vi har en aftale :-)

    Kommentar by Kenny Starfighter — 1. oktober 2010 @ 08:41

  27. #22, Muhafa:
    “Hold jer væk fra vores profet.
    Westergaard kan tørre røv i hans møgtegninger.”

    Altså, Westergaard kan tørre røv i profetens tegninger?

    #24, Meriam:
    “Rasister kan ikke fatte islam.”

    Det hedder racister, med “c”.

    En af de ting, der kendetegner dårligt begavede mennesker, er at de ikke selv er i stand til erkende, hvor lavt niveau de befinder sig på.

    Er I to tosser resultaterne af et par vellykkede fætter-kusine-ægteskaber?

    Kommentar by Hr. Snusk — 1. oktober 2010 @ 09:37

  28. Hvem fanden er denne muhammed?
    Ham bokseren, der var engang? Ali?

    Kommentar by Goofy — 1. oktober 2010 @ 11:11

  29. @28 Goofy

    Nej, han er åbengart en tegning, der eksisterede engang og nu er kommet på tryk og som gemmer sig bag 12 ansigter.

    Kommentar by Peter — 1. oktober 2010 @ 11:13

  30. 24 Meriam

    Kald mig gerne racist.
    Der findes kun én god muslim, og det er en død muslim.

    Kommentar by naturret (islamofob) — 1. oktober 2010 @ 12:25

  31. Lige børn leger bedst…

    Kommentar by Polyb — 1. oktober 2010 @ 12:36

  32. De to religiøse kolerikere her i tråden kan så glæde sig over at der både i Slagelse og i Roskilde og på Amager og Århus og Odense snart bygges moskeer med minareter, kønsapartheid, hijabs, burkaer, halal, sharia, tabuer og forbud og påbud en masse og hele skidtet. Og det er rigtig mange danskere der hjælper rigtig godt med til at få bygget moskeer i Danmark – så hurtigt som muligt.

    “På mandag er der borgermøde om den lokalplan, der skal gøre det muligt at bygge en moske i baggården til Allehelgensgade 11.
    Et af de stridsspørsmål, der har været omkring planen er, at bygherren ønsker, der skal være to spir i form af minareter på bygningen. Den samlede højde på byggeriet vil dermed nå op i 16 meters højde..”

    h t t p://roskilde.lokalavisen.dk/med-minaretens-spids-i-oejenhoejde-/20101001/artikler/710019805/1619

    Jeg var desuden i en boghandel i dag for at købe Roses bog. Den var søreme allerede udsolgt. Men butikken vil købe flere, så jeg kan hente et eksemplar i morgen eller på mandag. Det vil jeg så gøre. Også fordi jeg synes at bl.a. de to religiøse kolerikere her i tråden – og mange andre med samme hang til religiøst hysteri – har brug for at lære at beherske de religiøse ekstreme følelser en smule.

    Kommentar by Liva — 1. oktober 2010 @ 12:52

  33. Muslimer lærer aldrig at forstå demokratiet.

    Sukker.

    Kommentar by Thomsen — 1. oktober 2010 @ 14:24

  34. Kun tabersvin elsker islam!

    Tror jeg godt vi kan konstaterer Muhafa.

    Alle muslimske samfund, fra Mellemøsten til de danske enklaver, er fyldt med voldelige tabere. Tabere der tror at deres overmenneske ideologi vitterligt gør dem til overmennesker.

    Meriam dine børnebørn bliver kristne, de kommer til at elske herren Jesus og foragte Pædofeten, som du deres bedstemor, i din tøjlesløse ugudelighed, dyrkede som en afgud.

    Kommentar by Mogens Lykketoft på speed — 1. oktober 2010 @ 14:38

  35. Muligvis off topic, men mon vi kan forvente at royalister brænde museer af og true kunstnere på livet ?

    http://ekstrabladet.dk/flash/kultur/article1422528.ece

    Jeg ved ikke hvad I mener om plakaten, men jeg finder den kunstnerisk uinteressant, men politisk interessant.
    Lur mig om ikke der er en forbindelse mellem kunstnerne og muhammedtegningerne. Formålet er vel at få højrefløjen (som trad. er royalister) til at fordømme tegningerne, hvorefter islamleflerne har gode argumenter for at påstå, at muhammedtegningerne var en krænkelse af muslimer, at dette alene var formålet og ikke noget med ytringsfrihed at gøre.

    Omvendt kunne det også bare være en talentløs infantil kunstner der råber “pissemand”, bare for at få opmærksomhed.

    Kommentar by Tolder — 1. oktober 2010 @ 14:57

  36. Nu tror jeg man skal lade være med at tillægge indlæg 22 og 24 den helt store troværdighed.

    Kommentar by Tolder — 1. oktober 2010 @ 14:59

  37. @ Muhafa

    Du skriver:

    “Westergaard kan tørre røv i hans møgtegninger.”

    Betyder det, at Kurt Westergaard skal tørre røv i Muhammed?

    Kommentar by dell — 1. oktober 2010 @ 15:00

  38. @ Meriam

    “Jeres børnebørn bliver muslimer.”

    Du har ret. Det er den vej, det går. Det er derfor, vi skal tage opgøret med typer som dig allerede i dag.

    Kommentar by dell — 1. oktober 2010 @ 15:02

  39. OT – nej – lige på og hård læsning til alle også Polyb, Meriam og Muhafa:

    http://mogenscamre.dk/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=684&cntnt01origid=15&cntnt01returnid=15

    Kommentar by Sigwar — 1. oktober 2010 @ 16:19

  40. “…Lige børn leger bedst……”

    Nå da. Hvad skal det så sige ?

    Du mener vel ikke at der er nogen, der er mere eller mindre værdige til at debattere og dermed til at provokere ?

    Du går vel ikke ind for “dem og os” tænkning ? Nej. Det er nok “noget andet” … altid “noget andet”.

    (Ironi kan være anvendt)

    Kommentar by kbh — 1. oktober 2010 @ 17:35

  41. #40, kbh. Jeg tror bare Polyb ser frem til den dag, hvor der kun er muslimer i Danmark.

    Kommentar by Hr. Snusk — 1. oktober 2010 @ 19:39

  42. 31.Liva

    Heldigvis kan det lade sig gøre at rive sådanne bygninger ned !

    16 meter høje minareter…. hvor høje er spirerne på Domkirken mon.

    I forbindelse med moskebyggeriet i Køln skrev man om, at minareterne skulle overgå Domkirkens spir i højden, da mosker altid skulle dominere de vantros bygninger.

    Kommentar by Vivi Andersen — 2. oktober 2010 @ 01:59

  43. Fortsættelse af @35:

    http://jp.dk/indland/aar/kultur/article2198668.ece

    De røde svin bruger enhver lejlighed til at løbe islams ærdinde. Men sådan er de nyttige idioter jo.

    Kommentar by Tolder — 3. oktober 2010 @ 15:25

RSS feed for comments on this post.