8. oktober 2010

Vollsmose: Overfald og bilbrande “er bevidst rettet mod danskere” (og det er DF’s skyld)

Ryan Ry Ranunkel Olesen stillede op for Enhedslisten ved kommunevalget sidste år. Fra Fyens Stiftstidende – Danskere forfølges i Vollsmose.

“Det er danskere, der er ofrene for overfald og bilafbrændinger i Vollsmose, og det er bander med især palæstinensiske og somalisk baggrund, der står bag. Ra Ranunkel, formand for samarbejdsrådet i Vollsmose, slår alarm og advarer om etnisk konflikt i den kriminalitetsprægede Odense-bydel…

-Jeg har altid sagt, at jeg er stolt af at bo i Vollsmose. Jeg begynder at blive træt nu. Flere af mine naboer kommer og fortæller, at de er blevet overfaldet og er blevet frarøvet deres penge. Eller at deres bil er blevet brændt af…

Ifølge Ra Ranunkel er det en hardcore bande af somaliere, der begår overfald på stisystemerne bevidst rettet mod danskere Og det er primært palæstinensere, der brænder danskeres biler af og styrer Bøgetorvet. Han mener, at overfaldene rettet mod danskere er et svar på “den danske gruppe af DF’ere og racister” der de seneste fem-seks år har sagt deres holdninger højt.

– Man har mærket, at noget har været under opsejling, og nu slår somalierne og palæstinenserne igen.

En etnisk konflikt, en racekonflikt, er ved at være brudt ud, og det er uhyggeligt, siger Ra Ranunkel…”

Oploadet Kl. 19:16 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/18738/trackback

48 Comments »

  1. Ja det tror vores statsminister i sin visdom han løser ved at spilde en masse penge ved at rive bygninger ned.

    Det er det vildeste forslag som hele danmarks hjernetrust har trommet sammen, jeg er glad for at have foladt landet for år tilbage, tænk i betaler skat til sådan nogle narrehoveder.

    Kommentar by hans L — 8. oktober 2010 @ 19:25

  2. Nåh, de forsvarer sig bare …

    Så falder deres handlinger vel ind under straffelovens paragraf 13.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 8. oktober 2010 @ 19:27

  3. Det er typer som Ryan Ry Ranunkel Olesen, der sandsynligvis er uden for pædagogisk rækkevidde, der , når/hvis der bliver gennemført en større terroraktion i DK vil sige at det er DF’s skyld.

    Under-rubrikker i skyldsudmålingen kan så være Israel, USA, Jøder, kapitalismen etc.

    Muslimsk terror i resten af europa og verden rager dem en høstblomst eller kommer ind under underrubrikken , det er Israel,USA, osv osv, der undertrykker/udnytter muslimerne.

    Kommentar by PBr — 8. oktober 2010 @ 19:30

  4. @ Hans L. #1

    Der er lige ofret en halv milliard kroner i kvarterløft på de samme bygninger :) :) :)

    Ja, altså for at fremme integrationen

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 8. oktober 2010 @ 19:31

  5. Hmm, fin analyse fra kommunisten. Så er det vel ikke helt ved siden af at hævde at vores kultur er en anelse mere civiliseret end deres bande kriminalitet.
    Men det blev underligt nok ikke vinklen.

    Men mon ikke vi så kan brygge videre på analysen. Det bunder i at journalisterne ikke har været kritiske nok overfor DF og stillet de fundamentale spørgsmål. Sådan er det ihvertfald i Sverige;

    http://journalisten.dk/redaktor-svensk-presse-sode-ved-sverige-demokraterne

    Det er syret.

    Kommentar by Superman — 8. oktober 2010 @ 19:40

  6. Når de nye farverige danskere nu skal smides ud fra Vollsmose, hvor skal de så bo.
    Hvem skal så have fornøjelsen af den multietniske udfordring??????

    Kommentar by sl — 8. oktober 2010 @ 19:53

  7. Racister, der udfører etnisk udrensning.

    Lad os SÅ se venstrefløjen træde i karakter!!!

    Jeg lytter og venter…

    Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 8. oktober 2010 @ 20:06

  8. Hvad der i første omgang er bruge for er ikke, at visse problematiske enkelt individer smides ud af deres lejligheder. Det der er brug for er, at de tilbageværende etniske dansker får tilbudt, at blive evakueret.

    Kommentar by anonym — 8. oktober 2010 @ 20:09

  9. <Når de nye farverige danskere nu skal smides ud fra Vollsmose, hvor skal de så bo.<

    Hende Shansen kan jo huse dem.
    Var det ikke noget?

    Er de sultne, kan gamle bagermester Zølck,jo bage noget brød :D
    Det er lige noget for de to tabere :D

    Kommentar by Spinner — 8. oktober 2010 @ 20:11

  10. Hvis man fjerner de kriminelle fra Vollsmose, er det så ikke blot at eksportere problemerne?
    De kriminelle uden dansk statsborgerskab skal ikke bare smides ud af Vollsmose, men naturligvis udvises for bestandigt fra Danmark.

    Det er ikke DFs skyld, som liste Ø manden ønsker at fremstille sagen. Skyldes må tillægges alle de gutmenschen, som tillod/tillader massetilvandringen fra primært islamisk dominerede lande.

    Godtroende danskere har ikke den fjerneste anelse om den Mellemøstlige voldsmentalitet.

    Kommentar by Johansen — 8. oktober 2010 @ 20:18

  11. Må jeg spørge hvorfor den såkaldte racisme paragraf i straffeloven ikke gælder, når det er Danskere, som er ofre?

    Dette er hate-crime med Danskere som ofre! Helt officielt i landsdækkende medier. Bliver det registreret som hate-crime?

    Hvem har ansvaret for at registrere hate-crime på de kanter?

    Hvorfor har den pågældende intet foretaget sig i denne anledning?

    Hvad er den lovmæssige begrundelse for at der ikke er sket registrering?

    Kommentar by Sigwar — 8. oktober 2010 @ 20:31

  12. Før der var noget der hed Sverigedemokraterne brændte man også de vantros ejendom af i Sverige. I dag kan de så gøre det med god samvittighed og få forståelse fra venstrefløjen.
    Hvad fanden er det for en verden vi lever i.

    Kommentar by Menig 442 — 8. oktober 2010 @ 21:11

  13. […] i Vollsmose,Uromagere skal hurtigt ud af Vollsmose(Catch 22 – to lige uspiselige løsninger.Vollsmose: Overfald og bilbrande “er bevidst rettet mod danskere” (og det er DF’s skyld) 1 kommentar » Spring til […]

    Pingback by Politikernes Catch 22 « Snaphanen — 8. oktober 2010 @ 21:30

  14. Klart, det er bygningerne, der er skurken. Lad os rage de slemme bygninger ned, og flytte ballademagerne til nogle andre bydele. På den måde bliver hele landet fornyet hvert 10.-20. år.

    Kommentar by Jern Henrik — 8. oktober 2010 @ 22:26

  15. Hvor bliver fakkeloptogene og bedstemødregrupperne af???

    Kommentar by Jacob Andersen — 8. oktober 2010 @ 22:27

  16. PS. Det er et klassisk eksempel på ydrestyring. Ofret er selv ude om det. Det er dem, vi går amok på, der bærer skylden selv. “Se, hvad du fik mig til…”

    Kommentar by Jern Henrik — 8. oktober 2010 @ 22:42

  17. Eller også er det klassisk et høne/ægget-spørgsmål: Hvad kom først, muslimernes hærgen, eller danskernes modvilje…

    Kommentar by Jern Henrik — 8. oktober 2010 @ 22:46

  18. -Blodigt gaderøveri: 18-årig banket ned af fire mænd-
    Kulten islam har igen vist sin taknemmelighed for at blive evigt forsørget af danske skatteydere.

    Kommentar by Fritz — 8. oktober 2010 @ 23:42

  19. Som hans(eller er det en pige) navnet antyder er Ra Ranunkel blot en gal mand/dreng/pige som trænger til at blive gennem kulturberiget(jo før jo bedre).

    Kommentar by Fritz — 8. oktober 2010 @ 23:46

  20. Hvor er dokumentations- og rådgivningscentret om racediskrimination henne i denne sag??

    Niels Eeeeeeeerik!…hvor er du???

    http://www.drcenter.dk/

    Kommentar by Nosferatu — 8. oktober 2010 @ 23:47

  21. Som jeg netop skrev på Nationen/Eb:

    Hjemmeværnet??
    Det ligger jo i navnet at det er et værn til brug her hjemme :-)
    Lad drengene og pigerne fra hjv omringe områderne og, i bedste fald, nedkæmpe horderne.

    Alene signalværdien ved en sådan aktion kunne ende med at skabe ro i vores nabolande som jo døjer med nøjagtig samme problemer.
    Gad vide om politiet i Paris’ forstæder også kalder det drengestreger når de, primært men ikke altid, muslimske horder raser? Måske man skulle undersøge tilsvarende sager i europa…Tænk om det viste sig at der eksisterer et EU-direktiv som DIKTERER de enkelte lande IKKE at gribe til magtanvendelse over for terroristerne da de jo som bekendt oftest, men ikke altid, har en muslimsk baggrund og derfor pr definition IKKE kan holdes til ansvar for deres vanvittige handlinger da de jo er et udslag af af de er meget forfulgte hvorend de bor og derfor handler som de gør!!!
    Øv øv og atter øv for jeg havde sgu håbet vi kunne undgå en skæbne som balkan lider!

    Vi har i 30 år ikke gjort andet end at undskylde “deres” handlinger og forsøgt med dialog og pædagogik. Stortset uden resultater!!
    Tiden er ved at være moden…Spørgsmålet er om den danske mand er det, eller om han er så ødelagt af vores alt for røde skoler samt den overrepræsentation af “røde kvinder” som har med vores drengebørn at gøre lige fra vuggestuerne til fritidsklubberne, at han ikke evner at træde i karakter når folkestyret ignorerer de lidelser de har påført befolkningen og politiet samtidig ikke magter/ønsker opgaven!!!

    Kilde: http://ekstrabladet.dk/minsag/article1427721.ece#ixzz11o2jpYUW

    Kommentar by Jesper J. — 8. oktober 2010 @ 23:52

  22. Hvordan er det kommet så vidt?

    Kommentar by Spinner — 9. oktober 2010 @ 00:39

  23. Gellerup var faktisk mondænt for 40 år siden. Har man billeder af den gated community indhegnede danskerblok i Bispehaven?

    Kommentar by holger — 9. oktober 2010 @ 01:05

  24. #9
    jeg er sikker på at AFA, Einsatzlisten og de andre venstre ekstreme laver både indsamlinger og folkekøkken til de rascisme ramte danskere…

    Kommentar by J B — 9. oktober 2010 @ 01:07

  25. “Flyttehjælp til ghettofamilier batter ” Fra Dagens politikken. Ja de skal naturligvis flyttes i million villaen, jo dybere kriminalitet jo dyrere villa, vi kan jo ikke være andet bekendt.

    Se nu kører de røde hunde med deres propaganda. Det svarer til de gamle sovjet dage hvor regimet kundgjorde hvormeget produktionen var steget, selv om et hvert fjols vidste det ikke passede.

    Og udtagelsen fra “ungekoordinatoren” hvad fanden er det for en stillingsbetegnelse, “understreger, at udflytning fra Tingbjerg ikke er nogen garanti for, at de unge drenge ikke løber ind i ballade” ok så har man ligesom sikret sig med livrem og seler hvis de senere skulle komme frem at de unge ikke er blevet så enormt mentalt ændrede, og hele projektet er en narrehat, som er iværksat for at bruge folks penge.

    Kommentar by hans L — 9. oktober 2010 @ 06:30

  26. Ryan, som netop til lejligheden nedsat numerolog, får du et helt gratis tip af mig. Det vil være rigtig godt for din “kariere”, hvis du fremover vil kalde dig Ryan Ry (RA?) Ranunkel Troldepus Olesen.

    Kommentar by morlille — 9. oktober 2010 @ 08:20

  27. […] Uriasposten 8 oktober 2010 – Vollsmose: Overfald og bilbrande “er bevidst rettet mod danskere” (og det er DF’s skyld) […]

    Pingback by Vollsmose: Enhedslistens kandidat Ryan Ry Ranunkel Olesen: Bølge af racistiske overfald på danskere » Balder Blog — 9. oktober 2010 @ 08:49

  28. Der er ca 8.000 indvandrere i Vollsmose. Hvis 100 af dem er voldsparate racister, så svarer det til at der på landsplan i Danmark gik 60.000 danske skinheads rundt.

    Hvor er Politikens forargede forargelse over de “stærkt racistiske” og “udanske” voldsmænd?

    Kommentar by Henrik — 9. oktober 2010 @ 10:21

  29. På information er der en Tobias Liebetrau, der har kigget for dybt i konstruktivismen, og mener at vide, at ghettoer ikke eksisterer. Det er alt sammen nogen, Lars Løkke har “konstrueret”.

    “For ghettoen eksister ikke. Den er en fantasikonstruktion, der bruges til at definere de danske værdier og det danske samfund.”

    Det er typer som Tobias Liebetrau, der er skyld i mange af vores største problemer. 68’erne anede ikke, hvad de gjorde, da de afskaffede klassisk dannelse. Hele vores kultur har spillet fallit, den mørke middelalder har sænket sig over os på ny, når pæne mennesker i en velanset avis bliver taget alvorligt når de siger, at den konkrete, fysiske virkelighed kun findes, hvis nogen taler om den.

    Det er rablende vanvid. Og vi har institutionaliseret det.

    Kommentar by Scarlet P — 9. oktober 2010 @ 10:44

  30. Hov, jeg glemte linket:

    http://www.information.dk/247200

    Kommentar by Scarlet P — 9. oktober 2010 @ 10:44

  31. Er der også andre forbrydelser, hvor en gerningsmand først skal motivanalyseres før vi må kalde ham en gerningsmand ?

    Det er jo helt vildt. Så jeg kan også føle mig provokeret at min nabo’s sekteriske og regionalracistiske AAB flag på altanen og overfalde ham ?

    Latterligt. Nu må man åbenbart opfinde sine egne kausalkæder (og når det prædefinerede ofre er gerningsmænd er der ALTID en forudgående kausalfaktor der frifinder dem. Tonen i debatten, bu-huuu)

    Kommentar by kbh — 9. oktober 2010 @ 11:18

  32. #30. Du godeste, man føler sig sat årtier tilbage ved at læse TL. Han har ikke tænkt en selvstændig tanke siden han læste hvad mon. Og nok nok heller ikke før. Men desværre tror jeg, de vidste, hvad de gjorde! Og i øvrigt:Hvorfor tage mia efter mia fra sine venner for at give dem til sine fjender? Marxister og logisk tænkning bør ikke nævnes i samme sætning.

    Kommentar by holger — 9. oktober 2010 @ 11:46

  33. Se det dog i øjnene: En tåbe, som Ranunkel, er udenfor pædagogisk rækkevidde. Folk med hans politiske ståsted kan man ikke argumentere med. “Twisted mind” kaldes det. Rune Engelbreth-klon.
    Det er typer, som ham, der skal være parlamentarisk grundlag for den kommende røde regering !!!
    Der vil komme gang i emigrationen fra Danmark.
    SYGT.

    Kommentar by Ramses-2 — 9. oktober 2010 @ 12:08

  34. Etnisk udrensning – intet andet.

    Kommentar by Cicero — 9. oktober 2010 @ 12:44

  35. Måske man skulle arbejde på at få lukket de ekstremt radikaliserende højborge, hvor vores unge bliver udsat for maxistisk indoktrinering at de fuldstændingt mister enhver realitetssans. Jeg tænker på de tusindvis af fuldstændigt ubrugelige studerende på de humanistisk fag på landets universiteter.

    På mange måder minder de om deres muslimske venner, som de kæmper så hårdt for at forære magten og føre Danmark tilbage til den tidlige middelalder.

    Og det var deres forældre og bedsteforældre, der bekæmpede alle totalitære og reaktionære krafter, som idag målrettet vil gøre sig selv og andre til anden rangsborgere.

    Kommentar by hans L — 9. oktober 2010 @ 12:59

  36. Enhedslistens Mikkel Warming, socialborgmester i København, har endnu ikke opgivet ideen om at indvandrerkriminalitet altid skyldes sociale problemer og altid skal støttes og belønnes væk. Når den hidtidige indsats ikke har virket, må det således skyldes, at belønningen simpelt hen ikke har været stor nok. Problemerne i ghettoerne skal således ifølge MW løses ved at flytte de mest kriminelle familier til endnu bedre boliger.

    Han bakker påstanden op med talmateriale:

    “Ser man kun på de dømte, fik seks børn og unge i gruppen tilsammen tolv domme i første halvdel af 2009. I første halvdel af i år, hvor de havde skiftet adresse og fået mere støtte, er tallet faldet til tre domme til to unge.”

    Det taler for sig selv, at MW vil basere noget som helst på en undersøgelse af seks personer. Men det, der især generer mig, er den store forskel mellem hvordan kriminelle indvandrere forstås og håndteres i forhold til kriminalitet i resten af befolkningen.

    Eksempel: Flere gange om året holder politiet cyklistrazzia i København. De stiller sig på lur udvalgte steder og pågriber cyklister, der kører uden lygter eller svinger til højre for rødt. Forseelser, der, omend de teknisk set er ulovlige, er af en lidt anden kaliber end at sætte ild til andres ejendom for at kaste sten efter politi og brandvæsen, når de dukker op for at slukke.

    Efter denne årelange indsats må man konkludere, at straf ikke virker overfor de københavnske cyklister. Hvorfor er der så ingen, der påpeger, at der er tale om et socialt problem? Cyklisterne har måske ikke råd til lygter, eller de er vokset op med en anden cykelkultur, f.eks. hvis de er fra landet. Som MW siger:

    “Det handler i stedet om at engagere mennesker til at gøre noget ved deres eget liv”

    Ville det så ikke være bedre at forsyne cyklisterne med gratis lygter, evt. nye og bedre cykler?

    I tråd med hvad “ungekoordinator” Jette Krøyer fra Tingbjerg siger:

    “… det handler også om, at når en familie flytter til bedre vilkår, sker der som regel også noget nyt oppe i hovedet på dem. Det er en mulighed for at tænke alting anderledes.”

    så tror jeg, at hvis de mest kriminelle cyklister fik nye cykler af kommunen, og alle de københavnske cykelstier blev renoveret, så ville der ske noget nyt oppe i hovedet på dem, og de ville tænke alting anderledes, og de ville ikke få nær så mange bøder. Straf hjælper jo tydeligvis ikke, så hold op med at skrive bøder og kom igang med at belønne. Det er den eneste måde at få folk til at overholde reglerne. Eller gælder det kun for indvandrere?

    http://politiken.dk/indland/article1079238.ece

    Kommentar by Scarlet P — 9. oktober 2010 @ 13:03

  37. … eller hvis vi ændrede samfundet, således at færdelsloven enten ikke gjaldt for Københavnske mænd mellem 22-42 samt hvis Politiet holdt helt op med at lave cykelrazziaer ;-)

    Der er så mange allegorier der bare venter på at blive lavet.

    Den oplagte er skattesvindel!

    Kommentar by kbh — 9. oktober 2010 @ 13:28

  38. Københavns kommune “glemte” vist racisme vendt mod danskere (incl. danske jøder) i denne nylige, højtprofilerede kampagne:

    http://www.sappho.dk/tidligere-betjent-kampagne-mod-hadforbrydelser-er-misvisende.htm

    Kommentar by Johansen — 9. oktober 2010 @ 14:04

  39. Ra Ranunkel siger her det ingen har ville høre på .

    Jeg har fået slettet udtallige indlæg og kommentarer rundt omkring så snart jeg påstod at gaderøverierne var racistisk motiveret .

    Jeg har sågar ringet til dokumentations- og rådgivningscentret om racediskrimination og krævet svar på hvor mange gaderøverier de har dokumenteret var racemotiveret dog uden at få noget svar .
    Jeg ringede også til dem da de to jøder bliv skudt ned i storcenteret og spurte om de kiggede på sagen , hvilket jeg fik bekræftet at de gjorde .
    At det racistiske motiv i den sag blev helt fjernet og i stedet kaldt “politisk” rystede mig .
    Vi er simpelthen klar til at undskylde den første nedskydning af fuldstændige uskyldige jøder fordi de var jøder siden 1945 med staten Israel bekæmpede Islamiske terrorister i Gaza ..

    Der er INGEN retfærdighed til når det kommer til kritik af muslimer´s opførelses her i vesten . Vores samfund har kastet sig i støvet i frygt for terror og voldelig opstand og ignorerer i dag åbenlyst selv personfarlig racemotiveret vold , overfald og røverier begået af muslimer i mod den etniske danske befolkningsgruppe.

    Det er ikke bare grotæsk og ynkeligt , men decideret farligt .

    Ryan Ry Ranunkel Olesen konkludere at det er noget i stil med en naturlig reaktion fordi nogen har sagt deres mening om problemstillingen .
    En udtagelses der tangerer at opildne til vold hvis du spørger mig . Han retfærdiggøre åbenlyst vold imod folk der bruger deres ytringsfrihed til at sige ting man er uenig i . Og giver vel dermed grønt lys til evt gengældelses overfald på muslimer da ord kan retfærdiggøre vold må vold i særdeleshed også kunne set med Ryan Ry Ranunkel Olesen øjerne .

    Hvordan sådan en mand kan være i politik er mig ubegribeligt , men igen når man ser et billede af ham og som jeg kender denne venstresnoet type så ved man også at han virkeligt ikke forstår hvad det er han selv siger , og slæt ikke forstå hvilket konsekvenser hans “fine” meninger risikerer at få .

    Kommentar by Kristian L — 9. oktober 2010 @ 14:18

  40. Hvorfor samme formand i 2010, når ballade som i 2009

    “Aldrig har beboerne oplevet en større utryghed i Vollsmose, siger formanden for Samarbejdsrådet for Vollsmose, Ryan Ra Ranunkel Olesen.
    Udmeldingen kommer efter politiet i går aftes blev beskudt med skarpt i Odense-bydelen.
    “Jeg er ikke overrasket over situationen, men det var yderst ubehageligt. Jeg tror ikke, at der er nogle beboere eller borgere i dette land, der har det godt med at høre pistolskud, sirener eller åbne vinduet og se, at det brænder,” siger Ryan Ra Ranunkel Olesen til Nyhedsbureauet Newspaq.
    Politiet har aldrig oplevet en så stærk modstand fra bydelen, og derfor valgte to betjente fra Vollsmoses lokalpoliti at forlade området, hvor ca. 100 mennesker kastede med flasker og brosten.
    Urolighederne begyndte, da biljagt endte med, at en ung mand i en BMW kørte galt i Vollsmose. En ambulance blev tilkaldt, men den kunne ikke komme frem, da uromagerne samlede sig og kastede brosten og flasker mod politiet.
    “Jeg tænkte ‘åh nej ikke nu igen’ og slet ikke i dag. I morgen har vi et stort arrangement, som hedder Vollsmose blomstrer, hvor vi skal fejre fremgangen i Vollsmose. Så det er jo ikke rart, at det starter op med en oplevelse som i nat,” siger Ryan Ra Ranunkel Olesen.
    I alt blev fem biler brændt af, og der blev ifølge Fyns Politi udøvet hærværk mod flere endnu. Politiet er i gang med tekniske undersøgelser på stedet for at finde frem til, hvem der stod bag de 8-10 skud fra et automatvåben, der blev affyret mod politiet.” (2009)

    h t t p://avisen.dk/drama-i-vollsmose-goer-beboere-bange_112051.aspx

    Kommentar by Liva — 9. oktober 2010 @ 16:09

  41. Borgerkrigene i bl.a. libanon og somalia er ophørt for flere år siden. “Flygtninge” fra disse to lande bør derfor repatrieres, så hurtigt det er muligt. De hjemsendte flygtninge kan hjælpe til med at opbygge deres land.

    Kommentar by Jørgen — 9. oktober 2010 @ 16:16

  42. Muslimerne handler bare efter deres kriminelle natur.

    De egentlige kriminelle er ikke muslimerne men politikerne.

    Politikerne lader muslimerne voldtage og hærge mens danskerne tvinges til slagtebænken.

    Kommentar by Bamby — 9. oktober 2010 @ 16:28

  43. Kristian L — lørdag 9. oktober 2010 @ 14:18

    Selvfølgelig er røverierne i de fleste tilfælde racistisk motiveret. Ligesom overfaldene i ghettoerne af etniske danskere er racistisk motiveret.

    Scarlet skriver:

    “Problemerne i ghettoerne skal således ifølge MW løses ved at flytte de mest kriminelle familier til endnu bedre boliger.”

    Om man så gav hver familie en villa, ville det ikke hjælpe. Aben flytter med. Desforuden vil de voldelige og kriminelle fraflyttede lynhurtigt være at finde i det gamle miljø igen. og når de igen fraflytter koster det en million at sætte villaen i stand igen.

    Så det tager endnu en rum tid for politikerne at forstå, at danskerne er jaget vildt i deres eget land, fordi de er lyshårede og taler dansk. Og senere er problemet, at de er kristne.

    At være politisk korrekt er en form for en mental sygdom. Man VIL ikke se virkeligheden som den er, man fortrænger den.

    Kommentar by Machiavelli — 9. oktober 2010 @ 16:57

  44. Under et interview i Vollsmose med Ranunkel blev der råbt skide dansker efter ham og også kastet med sten. Episoden blev vist i regional TV-avis TV2 Fyn her til aften.

    Kommentar by Liva — 9. oktober 2010 @ 19:41

  45. -> liva

    Så det godt. Fantastisk indslag. Blogger i løbet af weekenden.

    Kommentar by Kim Møller — 9. oktober 2010 @ 19:48

  46. Her er et link:
    “Under et interview med TV 2/FYN blev der kastet med sten mod Ra Ranunkel”
    http://www.tv2fyn.dk/article/258268:Stenkast-i-Vollsmose

    Kommentar by anno — 9. oktober 2010 @ 22:24

  47. Den ryggeløse kujon Ra Ranunkel påstår at det er dansk folkepartis skyld at der bliver bedrevet vold og hærværk mod Danskere. Det er desværre typiske udtalelser fra endnu en formørket og frygtsom venstrefløjståbe som vælger den lette løsning: De største psykopater, de mest voldelige får vores støtte….så gør de ikke os noget.
    Endnu engang bliver (hvide) Danskere udsat for vold og ydmygelser i eget land. Ofret på integrationsbålet!
    Bekæmp det med de midler der er til rådighed. Når vores egne politikere intet gør når der bliver begået drab og vold mod den Danske befolkning……hvem gør så? Det starter hos dig kære Dansker.

    Kommentar by Frank Hagmann — 11. oktober 2010 @ 14:12

  48. Fyren har fået D.K.H. Kronprinsparret – Integrationspris

    http://www.kronprinsparret.dk/5c42774/alternative/1

    Kommentar by Jens Langkilde — 30. august 2011 @ 10:28

RSS feed for comments on this post.