6. november 2010

Arkiv-foto i Lokalavisen med forkerte associationer

Besynderligt arkiv-foto, der giver helt forkerte associationer. Fra Lokalavisen – Tilfældig fik kæben knust – vidner efterlyses.

“En 40-årig mand kom gående på græsplænen ved en svømmehal og så en bil med en mand og en kvinde køre hurtigt forbi…

Overfaldet skete ved svømmehallen på Scheelsvej i Herfølge kl. 20.15. Det var åbenbart en stor provokation for bilisten, at den 40-årige mand kiggede op. I hvert fald stoppede den mandlige bilist op og løb hen til den 40-årige. Han sagde, at den 40-årige ikke skulle kigge på hans søster. Derefter slog han ham så hårdt, at den 40-årige fik sin kæbe knust…

De to personer i bilen beskrives som:

-A: mand, af anden etnisk oprindelse end dansk, i starten af 20’erne, ca. 170 cm. høj, almindelig til muskuløs af bygning, var iført beigefarvet frakke med hætte med rødbrun pelskrave med hvid i…”

Oploadet Kl. 00:41 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/19749/trackback

15 Comments »

  1. Smukt! Kulturberigelse så det “basker”.

    Størstedelen af vores landsmænd stemmer stadig på multikulturen, så vi får jo hvad de stemmer på.

    Jeg håber manden med den brækkede kæbe var multikulturalist.

    Ellers er der tale om en forbrydelse, der skal straffes med minimum udvisning af “æres-baskeren” OG hans søster.

    Men det kan vi bare ikke fordi så mange stemmer på multiku… Osv.

    Kommentar by Mogens Lykketoft på speed — 6. november 2010 @ 01:34

  2. Sæ´følig kan man ikke vise billeder af de politiske korrektes “ofre” med million bekostelige reklamer for forslået! blå øjne muhammedaner.
    Det strider imod samtlige fn og eu direktiver og racisme-forfølgernes opfattelse af muhammedanertroens mangfoldige voldsudbredelse.
    Det kan sikkert give op til to års fængsel, at bringe et politisk ukorrekt billed af den virkelige voldsmuhammedaner.
    Vi må tie, og indstille os på de forslået! blå øjne muhammedaners opfattelse af, hvad som fortjener krænkelses tæsk! Det er op til os vantro, at undlade forkerte blikke og andre uforståelig blikke de let krænkelige muhammedaner så forståeligt! bliver opildnet af.
    Det os vantro, der er skyld i det hele!
    Vi vantro forstår underligt nok ikke muhammedanernes “beskyttelse” af kvinderne, som de “betænksomme” muhammedaner placere i affaldssække, for ikke at disse satans kvinder bringer de ustyrlige mandslinge muhammedaner til uforskyldt voldtægt, fordi de andenrangs affaldssække kvinder selv er skyld i voldtægt, hvis bare et synligt hovedhår forvilder sig ud i friheden!
    Stakkels, stakkels totalt blåøjet reklame! tilbeder af pædofeten muhammed mandslinge, der ikke overgår en abe i intelligens, stakkels, stakkels primitive abe´rater fungerende hjerne handlings lamme muhammed rollemodel tilhængere, de hænger godt nok bagefter lortevognen!
    Nej, om jeg så efterlod min hjerne i et reagensglas med opbevarings medikamenter, så tror jeg sgu den ville vende sig i reagensglasset!
    Nej, til muhammedaner værdier!!!! øh, kvindeundertrykkelses værdier, nå ja, same-shit, men nej til flinke forslået blåøjet! muhammedaner og medløbere af de reklame forkerte oprindelige blåøjet “ofre” for den politiske forkerte øjenkontakt!
    Sænk blikket og kør derúdá med politisk korrekt ikke ser, høre og bestemt ikke italesættelse af “besættelses” magtens folke indtrængning i det kolde nord.
    Kryb uforskammede vantro, og freden sænker sig, ingen muhammedaner eller politisk korrekt skælder dig ud!!!

    Kommentar by li — 6. november 2010 @ 01:46

  3. Nu skal vi vel høre på at,de røde siger det er synd for ham personen af etnisk oprindelse end dansk.
    Han har måske haft en hård barndom osv…..
    De skal bare have fat på ham,og så smid ham ud !

    Kommentar by Spinner — 6. november 2010 @ 02:49

  4. Så længe danskerne stemmer på multikultur, stiger volden.

    Så længe danskerne handler i deres mange gange uhumske butikker, understøtter man volden.

    Der har igen igen været falske klippekort i omløb. Som i

    Millionsvindel mod HT med falske klippekort – København
    28. feb 2002 – Bedrageriafdelingen har i et par måneder efterforsket misbrug af totalforfalskede blå og gule klippekort og har fundet mere end 8.000 falske kort hos en …
    http://www.berlingske.dk/…/millionsvindel-mod-ht-med-falske-klippekort

    5. dec 2005 – Falske klippekort til bus og tog i hovedstadsområdet sælges fortsat fra visse af HUR’s officielle salgssteder for eksempel kiosker, men en ny folder, …
    http://www.dr.dk › Regioner › København › Nyheder › Krimi
    —-
    http://ekstrabladet.dk/112/article1444031.ece 3 nov 2010
    En pakke fra Tyrkiet, der blev opsnappet i den danske told i september, indeholdt 9600 falske to-zoners klippekort til en værdi af 1,3 millioner kr.

    I dybeste hemmelighed blev modtageren af pakken, en 46-årig tyrk, varetægtsfængslet ved retten i Hillerød den 17. september, og siden har politiet efterforsket bedragerisagen.

    I går ransagede politiet 10-12 kiosker i København og fandt 300 falske klippekort. En 27-årig blev fængslet i Hillerød i går, og i dag blev en 29-årig tyrk fængslet i Københavns dommervagt……..

    Kommentar by tavsen — 6. november 2010 @ 09:05

  5. Mens de danske folk ødelægges af indvandrenes vold, så sidder marianne Jelved derhjemme og hygger sig med en bog.
    Måske een af Carsten Jensen eller en anden landsforræder.
    Er vores land ikke fortabt?

    Kommentar by pk — 6. november 2010 @ 09:58

  6. Hate-crime ?

    Kommentar by kbh — 6. november 2010 @ 11:57

  7. Et overfald begået imod en vantro, der formastede sig til at kigge efter en muslimsk kvinde, det er kulturberigelse på højt plan. De multikuldrede må gnide sig i hænderne, vi er snart banket ydmygt på plads som land og som folk. En ydmyg tilværelse som dhimmi venter på de næste generationer, hvis ikke snart der er flere der vågner op og stopper underkastelsen.

    Kommentar by Morten Olsen — 6. november 2010 @ 13:26

  8. Nej kbh!!! Du er vist ikke blevet opdraget til den rette tro: Kun hvide mennesker kan begå hate crimes. Hvis de brune eller sorte foretager sig noget, der kunne ligne en hate crime, så er det altid en rimelig og forståelig handling.

    Kommentar by Hr. Snusk — 6. november 2010 @ 13:27

  9. “Han sagde, at den 40-årige ikke skulle kigge på hans søster.”

    Se op til indvandrere med sænket blik!

    I det hele taget har indvandrere fra islamificerede lande et svært handicap i omgangen med mennesker. Selv om det lyder racistisk, så må det passe, for det står i Politiken. Det drejer sig om en tankevækkende artikel skrevet af den 20-årige Negin Bazrafkan fra Iran. Hun fortæller om sine oplevelser på gaden: “Jeg er ked af at sige det, men det er over halvdelen af mændene med min egen baggrund, der misforstår et smil”. Det er en væsentlig artikel. Læs den:
    http://politiken.dk/debat/ECE1102374/i-misforstaar-mit-smil/

    Kommentar by NIels P. — 6. november 2010 @ 13:58

  10. nu må jo huske det er en del af deres kultur, og derfor burde den agrresive kigger jo have droppet at indberrette sagen. når kæben kan holde til det, så skal han vist i skole hos Olav i voldsmosen

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 6. november 2010 @ 14:30

  11. Ingen tager stilling til, om han rent faktisk gloede på søsteren. Nu ved jeg ikke, hvor lyst det er 20.15 i Herfølge. Men det er altså hende ærbarhed, der blev krænket.

    Kommentar by Peter hr. Hansen — 6. november 2010 @ 16:05

  12. 11. Peter hr.Hansen

    Jaså. Ærbarhed – der kan man se.

    Hvordan kan en familie opdrage et af deres afkom til ærbarhed samtidig med de opdrager et andet afkom til voldsmand ?

    Hvilke pædagogiske midler anvendes mon, ved du det ?

    Kommentar by Vivi Andersen — 6. november 2010 @ 17:07

  13. “Nu ved jeg ikke, hvor lyst det er 20.15 i Herfølge.”

    Hov hov, stop en halv, har du ikke hørt rygtet om at det ikke er meningen at vi må være opmærksomme på den slags detaljer, når det er det segment der er udøvere.
    Her er klokken ca 18:15. Det er stort set nattesort bortset fra gadebelysningen.
    Selv hvis det havde været sommertid, ville det på denne årstid have være for mørkt til at se meget mere end at kunne bekræfte at var en personlignende genstand i bilen.

    Kommentar by Anonym — 6. november 2010 @ 19:16

  14. Indvandre drenge ser i alle tilfælde på danske piger med elevatorblik, skal de alle have brækket kæben? Så bliver der nok al lave for kæbekirurgerne!

    Kommentar by Andreas — 7. november 2010 @ 13:05

  15. Symtomet kendes tit fra nattelivet. Her har voldsudøveren gerne indtaget en form for medikament. Dette gør så at personen bliver aggresiv over for alle, der bare kigger på ham eller er i nærheden.
    Dette være sig personen, der tilfældigvis står og tisser ved siden af ham på toilettet, står ved siden af i baren, men også det tilfældige overfald ude på gaden.
    Senest i Randers, hvor en elektriker står og laver et lyssignal. Han kommer så åbenbart til og kigge på en fyr i en bmw. Denne farer så ud af bilen, flår elektrikeren ned af stigen og tildeler ham slag og spark. For til sidst at slutte af med og smadre en brosten i hovedet på ham flere gange.

    Kommentar by Eine dumme danen — 7. november 2010 @ 17:22

RSS feed for comments on this post.