6. januar 2011

Fremtidens mand Ali Karim Manzur Mazraa (Bloodz) i audiens hos Lars Løkke Rasmussen (V)

Kort før jul besøgte Lars Løkke Rasmussen i al hemmelighed Askerød-ghettoen, og som en udløber af det besøg, havde ti af dem medierne ofte omtaler som ‘unge’ fået invitation til et møde med statsministeren og erhvervsledere i Marienborg tirsdag eftermiddag. De ‘unge’ gav blandt andet udtryk for et ønske om rensede straffeattester, og flere fik lovning på en jobsamtale.

Ekstra Bladet kan i dag fortælle, at Løkke sad til bords med gangster, en 25-årig mand der efter mødet, ses på TV2 Lorry sammen med flere af dem DR København eufemisk betegner som ‘Askerød-drenge’.

“Sidst offentligheden hørte om den nu 25-årige Ali Karim Manzur Mazraa, var da han i april sidste år var efterlyst over hele verden for skyderi og drabsforsøg. I tirsdags sad han og drak kaffe med Danmarks statsminister på Marienborg.

… fremtidens mand har en fortid. Og den går langt tilbage. Allerede, da Ali Karim – eller Ali K., som hans håndgangne mænd kalder ham – var 15 år gammel, fik han den første plet på straffeattesten… Dengang var det knivstikkeri, der sendte ham først fire måneder i spjældet… Det var begyndelsen på enden for en pletfri fremtid for den ung lømmel, der allerede kunne notere en håndfuld fængselsture, da han fyldte 19. Berigelse, vold og våben var hans metier. Siden blev det bare mere og mere alvorligt.

I 2006 blev han idømt et år og syv måneders fængsel og forsøgt udvist af Danmark for sin rolle i en skudepisode i Askerød-bebyggelsen, hvor han senere skulle regere… Siden skulle Karim selv mærke bly fra en rivals pistolmunding… Siden flygtede Ali Karim til Mellemøsten…

Da politiet fik fat på ham efter næsten to års flugt, endte det med, at tiltalen mod ham frafaldt. Det skete efter en længere varetægtsfængsling, hvor han heller ikke kunne styre sig. Ali Karim sad i Vestre Fængsel på det tidspunkt, da han sammen med en anden angiveligt overfaldt og søndertæskede en medfange, der fik slået tænder ud og brækkede sin næse.

Senest har Ali Karims navn været nævnt som en af de personer, politiet mener kan kaste lys over drabet på den 28-årige familiefar Ali Mohsen, der blev ramt af skud nytårsaftensdag. Ifølge oplysninger til Ekstra Bladet vurderes det, at Karim var til stede, da skuddene faldt.

(Ali Karim Manzur Mazraa, Bloodz; TV2 Lorry, 4. januar 2011: Besøg hos Løkke)

I slutningen af Lorry-indslaget kan man se Ali K. og flere af de øvrige indbudte i en bil efter mødet. Ali K. i førersædet.

Oploadet Kl. 16:35 af Kim Møller — Direkte link73 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/21900/trackback

73 Comments »

  1. Med sådan en behandling af det officielle Danmark vil man som mussulman kun kunne drage den konklusion, at man er på rette vej.

    Kommentar by Limewoody — 6. januar 2011 @ 16:45

  2. Det er en køn “borgerlig” regering: Ophober enorme gældspukler og forhandler med voldelige gangstere og islamister om styringen af landet.

    Kommentar by Thomas — 6. januar 2011 @ 17:45

  3. Det er da fuldstændig absurd og grotesk!!
    Hvordan F….. I Hede hule H…… kan de klaphatte der kalder sig en “borgerlig” regering, forvente min fortsatte støtte efter dette, de er jo på total idiotisk selvmordskurs!!
    Det ville svare til et frokostmøde mellem Stauning og Fritz Clausen, (for de historie interesserede.)

    For s..#!#¤”!##&%¤

    Kommentar by PBr — 6. januar 2011 @ 17:55

  4. Det er da godt Løkke ruller om på ryggen og sikke pænt han talte om disse positive forbilleder fra den muslimske ungdom. Nu skal han så lige sørge for at straffeattesten ikke er plettet for længe, måske endda med en særlig perle regel,så kriminalitet begået mod racister (alle ikke muslimer) ikke kommer til at give straf, da vantro jo krænker profeten når de ikke er omvendt.

    Borgerlig, tuff on crime eller ynkelige semi-socialdemokrater

    Kommentar by broholm (ordblind) — 6. januar 2011 @ 18:10

  5. Og hvormange penge har sådan et udskud så kostet landet til dato ????

    Nå pyt, det er jo en muslim, så må der ikke stilles den slags spørgsmål.

    Kommentar by Anonym — 6. januar 2011 @ 18:34

  6. Den 26. marts 2005 fandt der et opgør sted på en parkeringsplads i Hundige syd for København (foran Gærdehuset i bebyggelsen Askerød tæt ved Hundige Centret).

    Episoden blev omtalt i TV-Avisen kl. 18.30 den dag.
    Den 22. eller 23. dec. 2005 blev tæskeholdet på syv så endelig idømt fængsel ved retten i Roskilde (dommen blev lagt på internettet af Ekstra Bladet den 23.12. kl. 10:30 uden angivelse af dato for dommen).

    Deres offer, den 28-årige Firas Mahmoud, fik den hårdeste straf, fængsel i to og et halvt år, fordi han skød og sårede to af sine overfaldsmænd under opgøret i indvandrermiljøet.

    Straffen til overfaldsmændene blev på mellem et halvt år og et år og syv måneders fængsel.
    Lederen af holdet, den 20-årige Ali Karim Mansur Mazraa, fik et år og syv måneders fængsel. Men dommeren fulgte ikke anklagerens begæring om at udvise Mazraa, som ellers allerede i forvejen havde en voldelig fortid.

    http://ekstrabladet.dk/112/article1044571.ece

    Han skød løs i Askerød
    Politiet har nu besluttet at offentliggøre billedet af den 23-årige Ali Karim Mansur Mazraa, som formodes at stå bag skyderiet i Hundige tirsdag aften

    Kommentar by wied — 6. januar 2011 @ 18:45

  7. Og der sidder regeringen sammen med grunden til at bl.a efterlønnen skal afskaffes, men tvivler på de er klar over det.

    Kommentar by Ciska — 6. januar 2011 @ 18:45

  8. Flot Løkke – du skal nok blive til noget engang :-(

    Kommentar by mea culpa — 6. januar 2011 @ 18:47

  9. Det er til at kaste op over. Det er ufatteligt at vore politikkere kan være så naive!

    Kommentar by karl3447 — 6. januar 2011 @ 19:03

  10. Og der sidder regeringen sammen med grunden til at bl.a efterlønnen skal afskaffes, men tvivler på de er klar over det.

    Kommentar by Ciska

    De er sgu helt klar over det , med mindre de, alle til hobe, er total tal og ordblinde.

    Problemet er, bla. at de i virkeligheden ikke aner hvad de skal gribe og gøre i.
    Vi er i en krigs tilstand men den er ikke erkendt og dermed ikke eksisterende.
    De ofre der bliver bragt af den “gemene” befolkning, er endnu noget man kan leve med i de knevrende klasser, hvor Olivia, Alfred og Camilla stadig kan blive kørt til og fra, gymnastik,ballet, og ridning, helt uden angrb fra de der ubenævnlige, der er grunden til at det der slemme Dansk Folke Parti, (pludselig) er opstået!

    Kommentar by PBr — 6. januar 2011 @ 19:05

  11. Jeps. Endnu engang bekræftes jeg i det rigtige i min beslutning om at forlade Danmark. Det her er simpelthen skandaløst.

    Kommentar by Anne Marie Buch — 6. januar 2011 @ 19:10

  12. karl3447 , Ok,endnu engang kaste op !
    Helt venskabeligt, er det ikke sådan at al det der bræk og jeg skal komme efter dig , lidt desavouere bloggen?

    Der er blevet “brækket” til den store guldmedalje i denne blog, måske vingerne kunne bære et niveau op?

    Kommentar by PBr — 6. januar 2011 @ 19:11

  13. Det er bl.a. derfor jeg ikke længere stemmer på Venstre.

    Venstre elsker Islam, EU og klimasvindel (Check alle de mia. der svindles for med CO2 kvoter og spørg jer selv om ikke dette er det egentlig formål med hysteriet).

    Desuden er enhver kriminel (Karim) automatisk tilgivet, hvis han siger at han vil “forsøge” at forbedre sig.

    Men lad os bare få 4 år mere i Løkkeland for alternativet er vores allesammens skattepige Halal-Helle. Husk også hendes CPR- og boligreguleringssag. Hun har fup i blodet.

    Kommentar by Sigwar — 6. januar 2011 @ 20:18

  14. Dialogmøde på Marienborg med muslimer igen, igen !!
    Det minder om de mange fredsmøder indianerne havde med blegansigterne
    i de store koloniseringsår fra 1850erne til 1890erne.
    Indianerhøvding Red Cloud sagde :
    “Når de hvide trænger ind i vort land efterlader de sig et spor af blod”
    “De hvide gav os mange løfter. Flere end jeg kan huske. De brød dem alle
    undtagen ét: De lovede at tage vort land – og de tog det”.
    Sammenligningen er til at føle på, man skal bare erstatte “de hvide” med et andet ord man kender alt for godt.

    Der er forlængst varslet gode tider til muslimerne og dårlige tider
    for danskerne.
    Det kan være at de mest kriminelle unge af mellemøstlig baggrund
    senere bliver det religiøse Politi som mest nidkært håndhæver
    Sharia-loven i Muhammedanien, eller som bliver fremtrædende tyranner
    eller despoter (Kalif, stormufti og lignende titler).

    Kommentar by HelgeD-H — 6. januar 2011 @ 22:07

  15. Hvor er det ærgeligt at sådanne udskud på nogen måde får en fod indenfor etablissementet i Danmark. Den person er selvklart ikke værdig til at repræsentere nogen som helst, med så blakket en fortid. Jo han vil sikkert være god som politiinformant :). Til at stikke sine egne kriminelle venner.
    Han udstråler ihvertfald noget ekstremt negativt, og hvis sådanne fremmede kriminelle skal være talerør eller repræsentanter for noget som helst, så står det uendeligt skidt til oppe i systemet.

    Kommentar by Kevin L — 6. januar 2011 @ 22:56

  16. Det er trist at endnu engang vi almindelige mønsterborger bekræftet at både politikkerne og embedsmændene, dommerstanden – og måske PET -reelt ikke er til for os – men en minoritetsgruppe som reelt kun ønsker at ødelægge det samfund som hårdt arbejdene danskere har opbygget.

    Føj Lars Lykke – Føj dommerstand

    Kommentar by lars — 6. januar 2011 @ 23:00

  17. Hvor er det ærgeligt at sådanne udskud på nogen måde får en fod indenfor etablissementet i Danmark. Den person er selvklart ikke værdig til at repræsentere nogen som helst, med så blakket en fortid. Jo han vil sikkert være god som politiinformant :). Til at stikke sine egne kriminelle venner.
    Han udstråler ihvertfald noget ekstremt negativt, og hvis sådanne fremmede kriminelle skal være talerør eller repræsentanter for noget som helst, så står det uendeligt skidt til oppe i systemet.

    Kommentar by Kevin L. — 6. januar 2011 @ 23:01

  18. En kæmpe bommert af regeringen. Da Inger Støjberg med et smil fortalte at man da godt vidste at nogen af de deltagende havde lidt pletter på straffeattesten nåede mit mentale barometer det røde felt. Den bemærkning afslørede en dyb disrespekt for de personer, som har været ofre for disse psykopaters hærgen. Jeg vil dog tilstå hende den mulighed at hun faktisk ikke ved noget som helst om ret meget. Denne utiltalende kaffe seance var et stuntnummer, som skulle promovere Løkke som den helt store integrationsmester. Det kan han selvfølgelig glemme alt om. For satan, giv os da nogle politikere med “nosser”

    Kommentar by EH — 6. januar 2011 @ 23:53

  19. Pinligt.
    Man skulle tro de Radikale og EL stod for det møde :)

    Kommentar by Spinner — 7. januar 2011 @ 00:17

  20. “Islam kender intet til terror eller kriminalitet af bander eller hvad nu.”

    Dejligt. Det synes jeg du skulle sige til alle dem der blev slagtet af Muhammed (thmh) og hans bande for 1400 år siden. Der har været terror og bandementalitet i islam lige siden Muhammed (thmh) lærte de andre hvordan det skulle gøres.

    Kommentar by Michael Jensen — 7. januar 2011 @ 01:08

  21. Hey….. Håber at folk altid skal lande religion i hvilket som helst diskussion. Hver gang man høre om bander eller terror skal man hører ordet islam eller muslimer. Islam kender intet til terror eller kriminalitet af bander eller hvad nu. Og hvis folk er uenig, har de så misforstået Islam, det samme med dem der tage den forkerte vej og begå jihad, de tager nemlig fejl, for selv ordet Islam betyder fred. Håber ellers Løkkes plan vil virke………. :-)

    Kommentar by Mikkel_Mohamed — 7. januar 2011 @ 01:41

  22. @ PBr

    Det er helt på sin plads at brække sig, når DK’s statsminister er så stor en idiot, at han inviterer en hærdet kriminel til dialogmøde. Jeg har aldrig før skrevet, at jeg brækker mig, men jeg sidder ærlig talt med brækfornemmelse nu. Løkke er en kæmpeidiot, og vi vælgere, der har bragt manden til magten, er ikke mindre fjolser.

    Kommentar by kong nytår — 7. januar 2011 @ 01:42

  23. De unge krævede, at gæld til det offentlige skulle kunne “betales” med frivilligt arbejde. Løkke afviste ikke forslaget entydigt. Hvis forslaget gennemføres betyder det, at gæld kan afvikles ved for eksempel at arbejde som spejderfører i Ramallah Spejder.

    Løkke er en tindrende idiot. Og Helle Thorning kan næppe være værre end Løkke.

    Kommentar by kong nytår — 7. januar 2011 @ 01:43

  24. >Mikkel_Mohamed
    Islam = terror og kriminalitet

    Kommentar by censur — 7. januar 2011 @ 06:17

  25. Håb forude. Nu kan det vel forventes, at rockerne også bliver inviteret. Deres kriminalitet skyldes vel det samme, at vi ikke har været gode nok til integrationen. Selvfølgelig skal de også inkluderes på Marienborg

    Kommentar by tavsen — 7. januar 2011 @ 07:36

  26. En af de ting, som jeg hæftede mig ved, da statsministeren udtalte sig efter mødet, var hans opfordring til det omgivende samfund om af være mere imødekommende over for de kriminelle muslimer.

    Kommentar by Hr. Snusk — 7. januar 2011 @ 13:27

  27. “… for selv ordet Islam betyder fred.”

    Kommentar by Mikkel_Mohamed.

    Nå, jeg troede, at det betød underkastelse/overgivelse.
    Men du har nok ret.

    http://www.thereligionofpeace.com/

    Kommentar by Hr. Snusk — 7. januar 2011 @ 13:29

  28. Muslimerne har ødelagt mit barns fremtid.

    De lever som parasitter og bidrager aldrig med noget.

    Aldrig mere Venstre.

    Kommentar by Sifu — 7. januar 2011 @ 15:11

  29. @ 18.
    De “fine herrer og damer” påstår ellers at de intet vidste om de enkeltes fortid, især “den store kulturberiger´s”.
    Inger STØJberg, er det mest løgnagtige/nederdrægtige kvindemenneske jeg er stødt på i dansk politik.
    To hårde konkurrenter er Lene Espersen og Helle Sjelle.

    Kommentar by Ak ja. — 7. januar 2011 @ 19:21

  30. IØVRIGT

    Var der andre gæster end muslimer (eller skulle jeg blot sige arabiske muslimer) til mødet?

    Hvor var alle mulige andre udlændingegrupper?

    Hvad afslører det?

    At regeringstoppen (ved kun at invitere arabiske muslimer) åbenbart synes, at arabiske muslimer er et særligt problem – hvilket er sandt, men lig med det venstrefløjen kalder racisme (og derfor noget regeringen aldrig vil indrømme) – men at man IKKE DESTO MINDRE (ifølge regeringen) alligevel bør gøre en særlig indsats (via mødet) for at sige til befolkningen, at denne gruppe trods alt er uproblematisk (altså løgn overfor befolkningen).

    DOBBELT HYKLERI.

    SKAM DIG LØKKE!

    Kommentar by Sigwar — 7. januar 2011 @ 21:46

  31. Udover at få sendt de kriminelle udlændinge ud af landet, vil det være en god ide at få hjemsendt de mange “flygtninge”(de er især fra libanon, tyrkiet, afghanistan, iran, irak og somalia), som ofte rejser på lange besøg i det land, de er flygtet fra.

    Kommentar by Jørgen — 9. januar 2011 @ 10:39

  32. Hvor kriminelle er kommer kriminelle til. Lars Fyldebøttes egen kriminelle historie i mente.

    Demokratiet er en selviscenesat farce, måske burde man bekende sig til revolutionen ?

    Kommentar by Tolder — 9. januar 2011 @ 15:27

  33. Borgerkrigs”flygtninge” og andre “flygtninge” kan være her i landet midlertidigt. Når forholdene i “flygtningenes” hjemland er blevet bedre, bør de(og deres familiemedlemmer) i hovedreglen repatrieres.

    Kommentar by Jørgen — 9. januar 2011 @ 20:18

  34. De mange ikke-selvforsørgende udlændinge(de er især fra islamiske lande i middelalderøsten, afrika og asien) bør af økonomiske grunde opmuntres til at rejse ud af Danmark. Dette vil være til stor gavn for de danske skattebetalere.

    Kommentar by Jørgen — 11. januar 2011 @ 20:31

  35. og til dig jørgen, du skal næsten have en medalje for at hav så åndsvag en holdning. meget negativ tænkene. Det er nok mere en type som dig der ik er god at have i Danmark. men intet er så dårligt, at det ik er godt for noget.

    Kommentar by RORO — 19. januar 2011 @ 13:04

  36. haha jeg kan ik lade vær at grine af alle de negative kommentar som DANSKERE har skrevet. Det viser lige præcis pointen med, hvor mange dansker der har foredome. haha det kun til at grine af. Men til alle jer der har kommenteret negativt,nok fordi i ik ved bedre, vil jeg sige som profeten (saw)sagde på ISLAMS vegne. hvis jeres taler ville være sølv værd, så vil vores stilhed være guld værd. ps BLIV DOG KLOGERE MENNESKER..

    Kommentar by RORO — 19. januar 2011 @ 13:04

  37. ik har alså ik så mange beviser

    Kommentar by sarah — 22. januar 2011 @ 20:43

  38. i fucking klamme racister , det er jer der skylde i alt hvad der sker, det er had og fordom der skaber konflikter,

    der er jo ikke forskell på jer og de kriminelle når i skriver alt det pis som i gøre,

    Tag jer sammen, hvorfor skal i altid giv islam skylden for hvad der sker, islam er en religion , og det har intet med konfliktern at gøre her i landet,
    ,,

    Kommentar by M M køge — 27. februar 2011 @ 01:24

  39. Ham Ali K han er ikke andet end en fucking hund, en forrædder, en stikker. Han gemmer sig som en kujon, værre en mand og duk op din luder, din svans.

    Kommentar by Black Cobra — 10. oktober 2012 @ 00:26

  40. fuck dig og din mor

    Kommentar by bllodz — 10. februar 2013 @ 23:59

  41. fuck bc… i er stikker det v… helle. dk så bare fuck af med det der. din hund,,, haha i får den i køge. haha

    Kommentar by bloodz — 11. februar 2013 @ 00:02

  42. Jeg håber at kim møller fra urias posten bliver stukket ned! Urias posten er det mest afstandsvækkende og afskylige medie der overhovedet findes i det danske land!! Jeg forstår ikke hvordan han kan fortsætte sid racistiske propaganda apparat!

    Jeg mener virkelig at Kim Møller har fortjent de dumme flade han har fået for sid hadske racistiske propaganda apparat! Det var da utrolgt hvor irreterende kim møller kan være og hvor meget han kan genere en person som mig!

    Kommentar by yoldas — 24. april 2013 @ 16:15

  43. Sid = Sit *

    Kommentar by yoldas — 24. april 2013 @ 16:16

  44. FUCK ALI K OG FUCK BLOODZ !! BLOODZ KØGE EKSISTERE ENGNANG MERE DET ER KUN JER SMÅ KNOGLEDE FUCKHOVEDER FRA ASKERØD DER TROR I ER NOGET HAHA I TIL GRIN SMÅ BESKIDTE HUNDE… I BOLLER JERES BRØDRES SØSTRER! SKAM JER FUCKING VANTROENDE LUDERUNGE!! I BER OM FRED HELE TIDEN OG DIG ALI K .. DU GEMMER DIG HABIBI MEN DU ER IKK EN GANGSTAR MEN EN FUCKING KUJON DER GEMMER SIG OG LEVER AF ET RYGTE FOR 10 SIDEN HVOR GANGBANG IKKE ENGANG VAR SÅ HARDCORE DIN LILLE BESKIDTE KØTER DØØØØ!!!!! .. EN SKØNNE DAG INSHALLAH SÅ FÅR DU DET , DU FORTJENER!!.I Kommer og lægger en rød mærke på en sten .. DET VISER BARE HVOR NOSSELØSE I ER FUCKING SMÅ SJAKALER ER .. I FORTJENER AT DØ OG HÅBER JERES FAMILIE OGSÅ DØER .. DIN BESKIDTE FUCKING LUDER !! FOREVER COBRA COBRA FOREVER MOTHERFUCKER!!!!!!!!!!

    Kommentar by BLACK COBRA — 14. september 2013 @ 00:13

  45. YUP COBRA IS BACK AND BLOODZ IS DOWN AGAIN .. LIKE ALWAYS ! FUCK BLOODZ! COBRA 4 LIFE! !FCCF! Små drenge som ikke engang har holdt den der før!. HAHA SMÅ NOSSELØSE FUCKING BUMSER!! JEG SVÆRGER I FORTJENER AT DØ EN EFTER EN ! HÅBER JERES NOSSER BLIVER SKÅRET AF OG JERES FAR FÅR DEN NÆSTE TUR SÅ HAN ALDRIG KAN BRINGE SMÅ PIGER TIL VERDEN SOM JER FUCKING LUDER UNGER! BOL JERES BRØDRES SØSTRE YALLAH KOM IGANG.. I KAN NEMLIG IKK FINDE UD AF RYKK HAHAH.. I ER TILGRIN OG ALLE GRINER AF JER !
    FUCK BLOODZ OG HAM DER SKABTE BLOODZ OG FUCK HANS MOR OS .. FUCK JERES FAMILLIE .. HÅBER JERES SØSTRE OG BØRN BLIVER VOLDTAGET !! INSHALLAH YA RAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kommentar by COBRA! — 17. september 2013 @ 01:17

  46. ….og så kan man dømmes for racisme, hvis man kalder COBRA for p…..

    Kommentar by Serberen — 18. september 2013 @ 15:36

  47. Hør her din lille indavlede luderunge din kafir din fucking munafiq.Hvem er det der boller hvems søskende, bliver allans søster kia ikke bollet af en af jeres egen medlemmer younis. er det ikke Mehmet der bollede ibos søster, hvem fuck er det så der knepper sine egens og sine egen søster. i knepper jeres egens søstre fucking luderunger OG morkneppere. hør her din lille facebook gangster i har ikke fået den 1 GANG men 10 gange skal vi huske jer tilbage på det skal vi lige give jer nogle eksempler på det. og i snakker om stikkere har i glemt hvordan younis gøt han stak folk herfra, hvornår er i blevet stukket aldrig, fucking stikkere svin. Ikke snak om Hundige. Hundige har kneppet jer, og smidt jer ud, hvis i er mænd så kom lad os mødes på en mark så skal vi nok slå jer ihjelog sende jer alle sammen til ATATURK ham i ser op til i fucking facister, vi ved godt jer i hader islam i fucking kafirs,vi kender godt sådan nogle typer som jer fucking forrædere der har solgt islam for at blive bøsser. Gå hen og spørg Oruc jeres seje leder med ni liv om han kan huske engang han fik tæsk af tre piger på køge station foran kiosken, og spørg ham hvem der kom og stoppede pigerne i at tæske ham, jeres seje leder med ni liv. tror i snu fucking luderunger os andre var snu da i ik vidste hvad en dabanja var. hvis i er så seje så kom tag jeres vejle afdeling med, de ville alligevel os ha den i røven fucking slanger i alligevel ik muslimer fucking monafiqs. Black Cobra HAHAHAHAHAHHAH fucking slanger tror i seje fordi i slanger i sku flove jer at kalde for jer slanger. BLOODZ HAR TAGET JERES SHARAF I FUCKING LUDER JERES SØSTRE VIL KNEPPE MED OS FORDI VI BLOODZ. I BLEVET KNEPPET OG HAR ALDRIG GJORT NOGET IGEN I HAR KUN DRÆBT EN USKYLDIG DER IKKE HAR NOGET MED NOGEN AT GØRE FUCKING KUFAR. BARE ROLIG OSMAN GØG DIN SØSTER VI SKAL NOK BEHANDLE HENDE GODT HUN KOMMER ENGANG IMELLEM HEROVER. HOLM SKAL HOLM KOMME EFTER OS GÅ SPØRG HOLM HVOR MANGE GANGE HAN ER BLEVET RULLET FOR SIN MADPAKKE I FOLKE SKOLEN OG SENERE HEN PÅ STATIONEN HAHAHAHA, SIG TIL HOLM HAN SKAL LADE VÆR GEMME SIG I SOLRØD, HVIS VI VIL KNEPPE HAM VI KNEPPER HAM MEN DET ER IKKE DET VÆRD AT SENDE EN MAND I FÆNGSEL FOR EN BØSSE SOM HAM, VI SKAL NOK TA HANS MØDDOM NÅR VI SER HAM. OG NÅRRJA ER DET KADER VI SKAL BANGE FOR DER HAR GIVET SIN SØSTER TIL EN VOLDTTÆGTS FORBRYDER GUVEC, GUVEC HAR VÆRET DØMT FOR VOLDTÆGT TRE GANGE, I FUCKING ÆRESLØSE LUDERUNGER FLOV JER I PASSER IKKE ENGANG PÅ JERES SØSKENDE. I VED IKKE HVAD ISLAM ER OG KAN IKKE LÆSE SURAT AL FATIHA I KUFAR. TAG OVER TIL VÆREBRO I HUSET OG TAG NOGET COKE DET KAN VÆRE VI KOMMER FORBI OG BLAFFER JER.

    Kommentar by bloodz — 1. oktober 2013 @ 16:14

  48. Ja fuck BØ C´erne…. Vi skal nok hjælpe jer med at bolle jeres mødre og søstre :)

    Kommentar by AK81 — 16. oktober 2013 @ 20:04

  49. Black cobra blev dannet, fordi vi andre skal bruge skyde skiver ;)

    Kommentar by AK81 — 16. oktober 2013 @ 20:05

  50. Eksistere Børnehaven Cobra nogle som helst steder, spørger bare….

    Kommentar by bandidos — 16. oktober 2013 @ 20:05

  51. BLACK COBRA ER VORES LUDERE I KLUB HUSET

    Kommentar by vhk — 22. oktober 2013 @ 20:55

  52. BC er mere oplagt og mere seriøst end bloodz og grunden til at bloodz i følge min mening er at i ikke kan klare i er under og de er mere organiseret end i nogensinde bliver .. i kan ikke gøre for det .. vi har hørt at grunden til i prøvede at skyde ham der oruch der er fordi i fik tæsk tidligere på dagen .. siger bare min mening SYLB!

    Kommentar by SYLB — 25. oktober 2013 @ 02:37

  53. Og han fik den og det kan du oz hvis du snakker mener hør du’ ikke snak om bloodz

    Kommentar by Bloodz Køge og hundige — 25. oktober 2013 @ 17:47

  54. Ikke snakke. Start lige med at svare på de gange i har fået den a LTF også snakke. Hvis vi så dårligt organiseret hvorfor kom i så her i i vinters og ville gøre alt for at være blood warrios under os og i fik et blankt nej men husk der er et ordsprog som lyder lige børn lege bedst sammen og nu når i har med børn at gøre så bliv ved med det og syns jeg ærligt ik du ik skal blande dig noget som ik kommer dig ved og så syns jeg du skal lige ud og gøre noget ved de mennesker i fik dræbt ved at bilde dem ind de var en del a et Broderskab så ikke snakke ud og arbejde og stadigvæk ik snakke

    Kommentar by Bloodz — 25. oktober 2013 @ 21:00

  55. dig bloodz der .. hvordan kan du kalde dig muslim og svine andre til. når du selv er med i en bande som stjæler , snyder , skyder folk .. det er HARAM ! Du er dobbelmoralsk … du er ikke værdig nok til at kalde dig muslim medmindre du lever efter koranen og det gør du jo så åbenlyst ikke , da du er med i ´Bloodz´ og jeg tror ikke du ber 5 gange om dagen da du har vel har så travlt med at komme ud og snyde , stjæle til jeres børn.. HVILKET VIL SIGE DU FODRE DINE BØRN MED HARAM PENGE HVILKET I FØLGE KORANEN ER ´HARAM´!. så jeg uenige med dig på den der Søde… Læs koranen før du åbner munden.. for det andet .. FÅ DIG ET ARBEJDE!

    Kommentar by elium — 26. oktober 2013 @ 01:40

  56. DU LYVER DIN FUCKING LILLE DRENG !!!! I RINGEDE OG TIGGEDE ORUC HELE TIDEN OM FRED OG DA HAN SÅ GERNE VILLE HA FRED FORDI I BUKKEDE JER SÅ KOM HAN FOR AT MØDES MED JER OGSÅ JERES LUDERUNGE CHEF SOM I KALDER SHOVEN , SÅ NOSSELØS SOM HAN ER SÅ TURDE HAN IKKE DUKKE OP OG LOD ANDRE FOLK KOMME ISTEDET FOR .. KUN KUJONER GØR DET !! SÅ GAD COBRA IKK FRED MED JER HVIS BARNET SHOVAN IKK TØR AT MØDE OP … EFTER ET PAR MÅNEDER RINGER I OG RINGER FORDI FRED.. I ER NOGEN FISSER .. VI HAR VUNDET SLAGET .. VI STORMER JERES STATION OG I KOMMER OG LÆGGER RØDT MÆRKE PÅ EN STEN.. HAHA I ER TIL AT GRINE AF .. LIGE PRÆCIS SOM BØRN! HVIS DEN HER BANDIDO KRIG RAMTE JER I VILLE ALLE SAMMEN VÆRE FORSVUNDET FRA DENNE VERDEN FOR LÆNGST .. I KAN IKKE KLARE JER !! I ER NOGEN BUMSER! I FÅR TÆSK SOM SMÅ BØRN SÅ SKAL I SKYDE .. HAHA I TILGRIN .. I ER VOKSNEBØRN.. OG AK81 og VHK er ALLE SKREVET AF DEN SAMME PERSON FOR AT FÅR OS TIL AT SE DÅRLIGE UD .. DU ER SÅ TILGRIN DU BRUGER SÅRN NOGLE FEJE TRICKS DIN FUCKING BUMS! OG FOR DET ANDET HAR HAM ELIUM EN POINTE !! HVORDAN KAN DU KALDE DIG SELV MUSLIM DIN FUCKING BUMS !! VI SIGER IKKE VI ER DE BEDSTE MENNESKER MEN VI GÅR IKKE RUNDT OG LEGER MED VORES RELIGION SOM JER .. SÅ HVEM ER KAFIR HER DIN BUMS!. I ER ALLE SAMMEN STIKKER!!! ORUC BLEV BlAFFET OG HAN SAGDE IKKE ET ORD !!! HVEM ER MANDEN HER !!! DIN FUCKING BUMS DU KRADSER AF EN KUGLE DIN FUCKING KUJON!! SKYD DIG SELV!

    Kommentar by COBRA — 26. oktober 2013 @ 02:30

  57. vi boller jer til hver en tid fucking perkere

    Kommentar by ak81 — 28. oktober 2013 @ 17:35

  58. Fuck bc

    Kommentar by Bloodz — 30. oktober 2013 @ 01:10

  59. TIL ALLE DER MOD B.C FUCK DIG OG FUCK DIN ÆRE! HAHA FUCKING SMÅ ROTTER!
    FUCK BLOODZ! BLOODZ EKSISTERE IKKE MERE! NOSSELØSE SMÅ HOREUNGER! IKKE ANDET END KUJONER SOM DEN BØSSE I KALDER FAR! HAHA !

    Kommentar by TIL ALLE! — 30. oktober 2013 @ 05:15

  60. Vi knepper jer alle sammen….

    Kommentar by SATUDARAH — 4. november 2013 @ 19:49

  61. STTS HILSEN NADIM KHAN

    Kommentar by SATUDARAH — 4. november 2013 @ 19:50

  62. Sorte svin vi altid klar- fuck satudarah vi flænser jer snart

    Kommentar by Ak81 — 13. november 2013 @ 04:19

  63. Fuck parkere AFFA

    Kommentar by Ak81 — 7. december 2013 @ 14:38

  64. Bloodz

    Kommentar by Bloodz — 19. december 2013 @ 05:58

  65. Satudarah er det ‘ nye’ Black Cobra

    Kommentar by AFFA — 30. januar 2014 @ 02:51

  66. MEGET SNART ER SATUDARA NAKKET….

    AFFA

    Kommentar by AFFA — 25. februar 2014 @ 09:58

  67. Hahahah! Det der når virkelige “farlige” bander skændes på en website…
    I spiller så smarte… Og når i ska skyde hinanden… Sætter i jer i bilen, kører ud, holder jer for øjnene og skyder..
    Små børn… Sjakaler

    Kommentar by Du ved ikk — 25. februar 2014 @ 10:44

  68. pas nu bare dig selv bag skærmen, der sker dig ikke noget heller….

    Hells Angels har officielt sat satudarah på plads………..

    skide perkere!!!!!!

    AFFA

    Kommentar by Anonym — 2. marts 2014 @ 19:13

  69. HAHAHAHAHAHAHHAHAHA, kan ikke andet end at grine af jer, i er så latterlige!

    lan sizden adam olmaz hic amk!

    Kommentar by Åkeeey — 30. april 2014 @ 09:04

  70. Wallah det til grint at i kæmper mod hinanden, muslimer mod muslimer. I har glemt jer selv og hvor i kommer fra. Vi er alle muslimer uanset hvilket land i er fra, så er i blod brødre, tag jer sammen.

    Kommentar by Muslim — 25. juli 2014 @ 11:37

  71. fuck HA satudarah rules !!!

    Kommentar by Niller stats — 6. december 2014 @ 19:20

  72. Nøgle af jer, der smugler pik i landet?

    Kommentar by goldboy — 27. juni 2015 @ 13:35

  73. FFFF LTF FAMILIA TIL FUCKING DØDEN!!!

    Kommentar by Familia — 15. januar 2017 @ 17:54

RSS feed for comments on this post.