4. februar 2011

Forlod Mercedes-forhandler efter tyveri med “pengesedler… ud af baglommen” – frikendt!

Tilsendt beretning fra Retten i Århus, torsdag d. 3. februar 2011.

Den 25-årige Youssef Nasir var i retten tiltalt for fire forhold.

Det første forhold var et overfald på den danske pige Sarah (opdigtet navn). Hun var en spinkel lille pige på ca. 1.60 m, men hun kunne godt være grov i munden når anklageren stillede spørgsmål.

Han kendte hende i forvejen fra et misbrugsmiljø for ca. 10 år siden. De var begge kommet videre, og havde ikke haft noget med hinanden at gøre siden. De havde dog stadig nogle fælles bekendte. På et tidspunkt skriver Sarah dog nogle nedladende beskeder på Youssefs Facebook side, hvilket gør ham meget vred. Da han ved et tilfælde møder hende ud for Blockbuster på Silkeborgvej, råber han til hende, og tildeler hende to slag i ansigtet så hun bløder fra næsen. Han prøver samtidig at tage mobiltelefonen fra hendes veninde, så hun ikke skal ringe efter hjælp.

Andet forhold var for røveri af en trøje fra Intersport i gågaden i Århus. Butikschefen forklarede hvordan de havde set Youssef tage en trøje på inde i prøverummet, og at de så ham forlade butikken uden at betale for den. De løber efter ham, og griber fat i trøjen. Han skubber til butikschefen så han kan slippe væk, og bliver dermed skyldig i røveri.

Tredie forhold omhandlede tyveri af en computer fra Telekæden i Bruuns Galleri i Århus. Dette tilstod han med det samme, og forklarede at han var stukket af med den tomme emballage, mens hans 3 andre kammerater var stukket af med computeren. Da han blev forelagt overvågningsbilleder, der viste at han var helt selv i butikken, måtte han erkende at han nok blandede sagerne sammen, og at det var et andet tyveri han havde tænkt på.

Han var også tiltalt for at have stjålet 9.500 kroner fra kasseapparatet hos Mercedes i Tilst. Da anklageren kun kunne fremlægge billeder fra en overvågningsvideo, hvor man ser ham forlade butikken med pengesedler der stak ud af baglommen, blev han ikke dømt for dette forhold. Det blev ikke bevist at han havde taget pengene. I følge hans egen forklaring var han ude for at købe nogle skærme og døre til sin bil, og derfor havde han penge med derud.

Han havde bl.a. en tatovering på armen, hvor der stod “Death must be easy when life is so hard”

Han blev idømt 4 måneders ubetinget fængsel.

Den dømte har været i lære som tømrer de sidste 7 måneder, og håbede selv på en dom på under 5 måneder, idet han så havde muligheden for fodlænke, således at han kunne fortsætte med sit arbejde. Han virkede meget glad og lettet da han hørte dommen.

Han har et barn på 3 år med den danske pige B., men kommer i dag sammen med anden ikke-dansk pige.

Han havde en del tidligere straffe helt tilbage fra han var 16 år, men har bort set fra de 4 forhold her, ikke været dømt for noget de sidste 5 år.

Oploadet Kl. 15:04 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/22739/trackback

18 Comments »

  1. Der er noget rivende galt med den danske dommerstand.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 4. februar 2011 @ 16:21

  2. Jamen han er da på rette vej :-D :-D

    Jagt på ulovlige våben i Billund Lufthavn rammer plet
    http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1925095 04 feb 2011
    Vi ser desværre stadig, at flere unge mennesker på omkring 14-15 år, som rejser til Tyrkiet med deres forældre, som får lov til at købe knojern og springknive med hjem. Ved toldkontrollen i lufthavnen oplever vi oven i købet, at forældrene bliver sure over, at deres søn ikke må tage våbnene med hjem til Danmark. Først når politiet bliver tilkaldt, går det op for mor og far, at der er tale om en overtrædelse af våbenlovgivningen, og så påvirker det hele familien, siger afdelingsleder Carl F. Andersen, SKAT Syddanmark…….

    Antal våben, der er forsøgt indsmuglet via Billund Lufthavn i 2010:

    Totenslager: 7 stk
    Knojern: 8 stk
    Kastestjerner: 5 stk
    Springknive: 5 stk
    Spyd: 4 stk
    Machete: 2 stk
    Låsbare knive: 8 stk
    Butterfly-knive 2 stk
    Knive/dolke på mere end 12 cm: 20 stk
    Samuraisværd: 1 stk
    Slangebøsser: 3 stk
    Peber spray: 1 stk

    Kommentar by tavsen — 4. februar 2011 @ 16:40

  3. RACISME!!!

    4 måneders ubetinget for et røveri han ikke har begået???

    Det var jøderne der havde stoppet de sedler i bukserne på ham.

    Det stakkels offer.

    Kommentar by Mogens Lykketoft på speed — 4. februar 2011 @ 18:26

  4. Jeg håber at den næste som bliver stukket ned af en kulturberigelses muslim er den skide landsforræder til dommer.

    Kommentar by Fritz — 4. februar 2011 @ 21:14

  5. Landets domstole er ophørt med at fungere efter hensigten.

    Kommentar by Danskeren — 5. februar 2011 @ 04:47

  6. Den dybt kriminelle araber er, hvad de hjernetomme hallaltanter kalder en rollemodel. Ikke kun domstolene er ophørt med at eksistere. Politiet ligeså. I ugens løb har halvhjernerne på sociale overførselindkomst i ungdomshuset (også kaldet “unge mennesker)sat gaden i brand og med vold angrebet politiet: resultatet er INGEN ANHOLDTE! Medierne ophørte med at eksistere den dag de besluttede at kalde kriminelle,asociale aber for “unge mennesker”. Folketinget ophørte med at eksistere, den dag de besluttede, st sådan skal det være.

    Kommentar by morlille — 5. februar 2011 @ 08:03

  7. Om de stakkels misforståede tyrkere:

    “Først når politiet bliver tilkaldt, går det op for mor og far, at der er tale om en overtrædelse af våbenlovgivningen …”

    Øh, vil det sige at de bor i landet, men intet kender til våbenlovgivningen? Eller er det et spørgsmål om, hvilke autoriteter de nødtvungent retter sig efter? Ihvertfald er det tankevækkende, at toldkontrollørerne finder det nødvendigt at tilkalde politiet.

    Kommentar by Hr. Snusk — 5. februar 2011 @ 14:02

  8. Muslim rabatten i praksis!

    Kommentar by Sigwar — 5. februar 2011 @ 15:43

  9. Borgerkrigene i bl.a. libanon, somalia, kosovo og bosnien er ophørt for flere år siden. Staten bør derfor, så hurtigt det er muligt, sørge for at repatriere borgerkrigsflygtninge(inklusive deres familier) fra de fire nævnte lande.

    Kommentar by Jørgen — 5. februar 2011 @ 19:48

  10. Det glæder mig hver gang historier som denne når Uriasposten – og Kim. Det viser nemlig at flere og flere er blevet opmærksomme på at bloggen findes – og at bloggen fortsat ER et korrektiv til MSM. Det er godt at MSM til stadighed ’puffes’ til og ikke overlades til doven og kalkuleret og, ja, MSM journalistik.

    Kommentar by Liva — 6. februar 2011 @ 09:16

  11. Det vil være en god ide at få transporteret de kriminelle udlændinge ud af landet, så hurtigt det er muligt. Det vil forbedre de danske borgeres sikkerhed særdeles meget. Desuden har vi rigeligt i vore egne kriminelle personager, vi behøver ikke at importere kriminelle udlændinge.

    Kommentar by Jørgen — 6. februar 2011 @ 10:28

  12. Ja og samtidig vil vi kunde spare en hulens masse penge! REPATRIERING NU!!!

    Kommentar by karl3447 — 6. februar 2011 @ 14:08

  13. Fuck jer alle sammen. Har DANSKSTATSBORGER og i kan alle sssssssssssut på den store arabisk PIK. Not guilty

    Kommentar by Youssef — 4. marts 2011 @ 22:41

  14. statsborgerskab skal selvfølgelig kunne ophæves, hehe

    Kommentar by poul sørensen — 6. marts 2011 @ 02:01

  15. Hvis man kun er her for at udsuge vores social system og kritisere og ødelægge vores land, love, social system, kultur, mad, frihed, kvinder osv, så har man intet at gøre her, statsborgerskab eller ej.
    Alle fejlagtige statsborgerskaber skal selvfølgeligt kunne ophæves og de utilpassede nasserøve repatrieres i hjemlandet, også selvom det måtte stride imod div konventioner at førnævnte risikerer at skulle til at arbejde for føden i hjemlandet.
    De fremmede bør selvfølgeligt rejse hjem og i hjemlandet lavet et social system svarende til vores, hvilket jo nok er en utopi for den brune pest som lynhurtigt har etableret en organiseret forsørgelses kultur her.

    Kommentar by J B — 6. marts 2011 @ 20:20

  16. @14 Youssef
    Skal vi ikke mødes på herretoilettet på banegåden igen, ligesom sidst? Så kan jeg s…. på din store p..(sjovt, jeg mindes den slet ikke så stor???)

    Bagefter kan vi evt. gå ud og slå på nogle piger ned sammen? Eller er der noget andet du også kan lide?

    Du er for sej!

    Kommentar by Kenny Starfighter — 8. marts 2011 @ 19:09

  17. Hva faen er det der irreterre jer så meget?. Hvis min fyr har lyst til at gøre din ting han gør’ så lad ham dog gøre det, det går hverken ud over jer eller jeres familie. Så synes i skal ta og pak al den snak sammen fucking racister, Jeg er stolt over min mand behandler jeres lorte land på den måde han gør’ i danske idioter fortjener kun ballade i jeres land. Også lige en anden ting.. Der er vist en statetik i tvet “hvis i følger med ” om at flere danskere er kriminnelle end os udlændinge så hvad med at få styr på jeres egen befolkning istedet for at sætte så meget omkring os udlændinge.. Hvis i kigger tilbage til for nogle år siden. Så var det jeres eget land der ønskede udlændinge til danmark for arbejdskraft. Og nu hvor jeres land er blevet så perfekt som i nu selv synes, så kan alle perkere godt smutte igen ?.. DET ER JO FUCKING LANGT UDE! så for dælen ta jer sammen og ladvære med at brug jeres tid på hvad folk render rundt og laver og få styr på jeres egen befolkning!

    Kommentar by Youssefs dame. — 26. marts 2011 @ 22:53

  18. Hva faen er det der irreterre jer så meget?. Hvis min fyr har lyst til at gøre din ting han gør’ så lad ham dog gøre det, det går hverken ud over jer eller jeres familie. Så synes i skal ta og pak al den snak sammen fucking racister, Jeg er stolt over min mand behandler jeres lorte land på den måde han gør’ i danske idioter fortjener kun ballade i jeres land. Også lige en anden ting.. Der er vist en statetik i tvet “hvis i følger med ” om at flere danskere er kriminnelle end os udlændinge så hvad med at få styr på jeres egen befolkning istedet for at sætte så meget omkring os udlændinge.. Hvis i kigger tilbage til for nogle år siden. Så var det jeres eget land der ønskede udlændinge til danmark for arbejdskraft. Og nu hvor jeres land er blevet så perfekt som i nu selv synes, så kan alle perkere godt smutte igen ?.. DET ER JO FUCKING LANGT UDE! så for dælen ta jer sammen og ladvære med at brug jeres tid på hvad folk render rundt og laver og få styr på jeres egen befolkning!

    Kommentar by Samira — 26. marts 2011 @ 22:54

RSS feed for comments on this post.