5. marts 2011

EU-dom gør det svært at stoppe kædeindvandring fra Tyrkiet – kulturimperialisten Erdogan

EU-konstruktionen er selvfølgelig en fantastisk konstruktion for politikere der vil åbne grænserne, men ikke tør sige det højt, men den store vinder i det her spil, er den tyrkiske kulturimperialisme personificeret i ministerpræsident Erdogan. Fra Berlingske Tidende – EU-dom kan stille tyrkere bedre end danskere.

“Det bliver lettere for Mesut end for Mads at få sin udenlandske ægtefælle på under 24 år til Danmark.

Det kan i følge lektor i EU-ret ved Syddansk Universitet Peter Starup blive konsekvensen af en EU-dom, der truer med at undergrave alle stramninger for tyrkere, som har opholdt sig i Danmark i mere end to år og haft tilknytning til arbejdsmarkedet.

EU-dommen i den såkaldte Toprak-sag medfører, at der for tyrkere gælder den mest lempelige udlændingelovgivning, der har været i det respektive EU-land siden 1980. For Danmark betyder det, at tyrkere med tilknytning til arbejdsmarkedet skal bedømmes efter udlændingeloven fra 1983 frem for 2011. Og dengang var der ikke noget, der hed 24-årsregel eller tilknytningskrav.

»Det kan betyde, at herboende tyrkere får lettere ved at gifte sig med ikke EU-borgere under 24 år sammenlignet med danskere, hvis 24-årsreglen bliver erklæret i strid med associeringsaftalen. I så fald må danskere en tur om Sverige, for at få samme rettigheder som tyrkere i Danmark,« siger Peter Starup. Han understreger, at det i sidste ende kan blive op til en EU-domstol at afgøre, hvorvidt den danske 24-årsregel er i strid med den såkaldte associeringsaftale, der skal sikre, at tyrkere får den særligt lempelige adgang til det danske arbejdsmarked.”

I 2008 proklamerede ministerpræsident Erdogan foran 16.000 tysk-tyrkere i Køln, at “Assimilation ist ein Verbrechen gegen die Menschlichkeit”. Samme budskab gentog han overfor 10.000 tysk-tyrkere i Düsseldorf sidste søndag: “ich sage definitiv Nein zu Assimilation”.

Strategien er klar for Tyrkiets vedkommende. Tyrkere skal forblive tyrkere. Tyskland, Danmark og andre modtagerlande skal blive tyrkiske.

Som en indvandrer omtalt i en ældre post her på siden, kommenterede i går: “Fuck jer alle sammen. Har DANSKSTATSBORGER og i kan alle sssssssssssut på den store arabisk PIK.”

Oploadet Kl. 14:19 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/23557/trackback

20 Comments »

  1. Joda det er da os(der har været her hele tiden)der skal INTEGRERES. Disse ørkenkrigere bekæmper os med alle til rådighed værende midler. De får endog hjælp af nyttige idioter,som Bræk Simonsen & Zenia Stået i stampe. Som noget forholdsvis nyt bliver de nu også støttet af en “europæisk””domstol”!!!?

    Kommentar by karl3447 — 5. marts 2011 @ 14:49

  2. Ja i må undskylde at jeg lyder mer´og mer´ Som fru Li.Men sommetider bliver det BARE FOR MEGET!

    Kommentar by karl3447 — 5. marts 2011 @ 14:52

  3. Man skulle næsten ønske at Danmark var et fattigt land. Medlemskabet af EU, venstrefløjen, og de gode levevilkår er alle sammen faktorer der bidrager til multikulturen.
    Så ville muslimerne deriblandt tyrkerne aldrig nogensinde søge til Danmark. De er her af en grund og kun 1 grund. Nemlig at Danmark har bedre levevilkår og bedre jobmuligheder end deres hjemland. Det man med andre ord kalder et værtsland.

    Spørg selv enhver tyrker hvorfor denne ikke bor i hjemlandet. Fordi de har bedre vilkår i Danmark. Økonomiske vilkår.
    Hvorfor muslimerne bor i det kristne Europa, istedet for det gennemislamiserede samfund og kultur de eller deres familie stammer fra. Det giver INGEN mening at rykke sine rødder op, for at flytte til et fremmed land der ikke deler ens værdier eller religion.
    Eller flygte fra krig, og når så krigen ophører ikke vende tilbage.

    Andet end at dette fungerer som værtsland og opholdsland, og midlertidig base indtil man enten kan overtage landet eller rejse tilbage til hjemlandet med flere ressourcer. De er jo ikke dumme i de arabiske lande og ikke-arabiske muslimske lande. Deres egne gæstearbejdere har INGEN rettigheder i de lande de arbejder i. De har 100% kontrol og magt over de fremmede i deres egne lande. Den samme magt har Danmark fraskrevet sig i løbet af de sidste 35-40 år. I stedet for at at sende alle krigsflygtninge tilbage til deres nu fredelige lande har man givet dem statsborgerskab og lov til at slå rod i landet.
    Og vi ved jo også godt at de ofte tager på ferie til hjemlandet. Det samme land de er flygtet fra.
    Al logik ophører derefter. Krigsflygtninge skulle aldrig have nogen som helst form for permanent ophold eller statsborgerskab, ej heller gæstearbejdere eller fremmed arbejdskraft. Den gigantiske fejl, vil Danmark komme til at bøde for i LANG tid fremover.

    Tyrkiet og hvilket som helst andet islamisk land, er en trussel for ethvert vesteuropæisk samfund og dets egne etniske borgere.
    Det har erfaringerne vist, det kan der ikke herske tvivl om.
    Indvandringen ville så absolut være positiv og acceptabel, hvis den rent faktisk havde været et bidrag til samfundet.
    Kig bare på Tyrkerne i Danmark. De har 1½ ben i hjemlandet selv i 3. generation. For ikke at tale om kurderne.
    Hvad er logikken i at de bor i Danmark? Man kan IKKE have 2 identiteter. Enten er man dansker eller også er man tyrker i Danmark.
    Hvem herinde ville hvis de havde muligheden for det, bo i Tyrkiet? Vi kan tage på ferie derned i et par uger om året, men bo der permanent? Hvorfor skal tyrkerne bo i Danmark? I sidste ende kan du ikke være loyal både overfor hjemlandet og værtslandet. Det findes ikke. Deres loyalitet ligger i Tyrkiet for størsteparten.
    Deres interesse ligeså. Tag bare på enhver tyrkisk kebabbar eller restaurant. De ansætter INGEN ikke-tyrkere. Kig på hvem de gifter sig med. Jeg tør slet ikke gisne om det er 80 eller 90% der kommer fra hjemlandet, eller om hvor mange er blevet ført sammen af forældrene der har fundet en mage i landsbyen derhjemme.

    Er det en positiv “integration”? Eller bidrag til Danmark?

    .
    Nu hvor vi åbenbart har udsigt til endnu en stor-invasion af Ottomans tidligere Imperium, synes jeg det er på plads at råbe vagt i gevær. Overfor denne potentielle oversvømmelse af lille Danmark.

    Kommentar by Endnu en vantro — 5. marts 2011 @ 15:01

  4. Det kan vel ikke være meget mere tydeligt at vores såkaldte “retsforbehold” er undergravet. Hvordan kan man overhovedet påstå, at vi har et retsforbehold, når vi ikke selv indenlands må fastlægge vores egen lovgivning ved flertal i folketinget? Hvordan kan en international aftale ikke være omstødelig ved ny lov i Danmark?
    de to spørgsmål kunne jeg godt tænke mig at få et klart kort og præcist svar på. Jeg holder ikke vejret!
    En ting er sikkert, hvert sekund vi fortsat er medlem af EU, er et skridt tættere mod tilintetgørelsen. Vel at mærke en langsom og pinefuld af slagsen.

    Kommentar by Jacob Pedersen — 5. marts 2011 @ 15:04

  5. Skandaløs EU-dom. EU Tyrkiets skødehund.

    Kommentar by Liva — 5. marts 2011 @ 15:34

  6. Den kommentar, som Kim Møller har hevet frem for at afslutte sit blogindlæg, kan man uden videre ignorere, men langt værre forholder det sig med den kommentar, som en tyrkisk kvinde i Berliner-bydelen Kreuzberg udtalte for åben skærm for nogle år siden: Vi avler jer kaput!

    Man må endelig ikke bilde sig ind, at tyrkere og andre fremmede, hastigt voksende befolkningsgrupper ikke også er klar over, hvad der så småt er ved at gå op for danskerne: Vi vil med matematisk sikkerhed ende som en minoritet i vores eget land – også selvom vi for nuværende måtte standse indvandringen helt. Regnestykket er faktisk simpelt, og der står Allahu Akhbar på bundlinjen med store, røde bogstaver.

    Fortsætter vi denne selvmordskurs, vil de fremmede arve Europa. Det hele handler bare om tid – og vesteuropæernes forbandede velvilje til at bevare et politisk system, der vil ødelægge dem.

    Kommentar by Morten — 5. marts 2011 @ 15:48

  7. Giv politikerne krabask – bliv hjemme på valgdagen – ellers vil de ikke være demokrater.
    Vi har – uden folkets medvirken – tilsluttet os en mængde konventioner, som politikerne nu holder op for os og siger: Dette har vi forpligtet os til.
    Nej!!! Politikerne har forpligtet sig – ikke folket.
    Vor forfatning, Danmarks Riges Grundlov, kalder det repræsentative demokrati for demokrati.
    Det er det ikke mere!
    Politikerne er blevet for magtkrævende.
    I stedet skal vi indføre det reelle demokrati, som man har i Schweiz,
    ellers vil politikerne røvrende os vælgere i én lang uendelighed.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 5. marts 2011 @ 16:36

  8. Er der en klar statistik over de forskellige etniciteters afkom i Danmark? Hvor mange børn hver familie får i gennemsnit? Husker at Somalia og Palæstina var i toppen.
    Hvor mange børn får en tyrker i gennemsnit? Og hvor mange får en familie med etniske danske rødder? Er der nogle klare statistikker der kan påvise den negative tendens vi allesammen fornemmer?

    Kommentar by Endnu en vantro — 5. marts 2011 @ 18:21

  9. Jeg læste for nyligt en eller anden pseudoanalyse, hvor i der stod at ikke-vestlige indvandrere fik 1,4 børn i gennemsnit. Det er derfor jeg efterlyser noget materiale. For sådanne påstande er jo noget nær en direkte løgn, eller i bedste fald stærk manipulation.

    Hvilken retning bærer muslimernes andel i retning af, og hvordan ser statistikken præcis ud? Jeg er træt af gætterier. Jeg vil gerne vide hvor mange de er nu har været og vil være ift deres fertilitetsrate.

    Kommentar by Endnu en vantro — 5. marts 2011 @ 18:27

  10. 9.Det får du ikke at vide.
    Udenrigsministeriet og Danmarks Statistik er gladeligt løgnagtige på det område.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 5. marts 2011 @ 18:33

  11. Er det så ikke på tide at vi får et politisk parti der PRÆCIST sætter fokus på alle befolkningsgrupper af “anden etnisk herkomst” i Danmark? Hvordan det står til med demografien? Det burde vel ikke være SÅ svært at registrere alles herkomst og tilhørsforhold.
    Det kan handle om forældrenes hjemland og religion eller sprog, eller efterkommerens ditto.
    Og hvor mange børn de får i de forskellige generationer ift etniske danskeres fertilitetsrate.

    Kommentar by Endnu en vantro — 5. marts 2011 @ 18:53

  12. Vi bør alle anskaffe os skydevåben til forsvar af vores hjem og familie. Kaj Munk havde gjort det samme.

    Kommentar by Officeren — 5. marts 2011 @ 18:54

  13. Dansk deltagelse i EU har fra dag 1 været en nedtælling til katastrofe. Det værste er næsten, at vi sagde nej og slet ikke burde være en del af cirkuset.

    Kommentar by Michael Jensen — 5. marts 2011 @ 19:37

  14. Kan man ikke sige, at Danmark har en statsminister som passer som fod i hose til det der sker ?

    Han er jo slatten, for pokker !

    Hvor er de politikere der vil GØRE noget for Danmark og danskerne og hvorfor SKAL vi finde os i at blive nedgjorte og trådt på den ene gang efter den anden af både EU og forskellige islamiske gangstere som f.eks. Erdogan ?

    Hvornår lyder det fra os at NU ER DET NOK ?

    Kommentar by Vivi Andersen — 5. marts 2011 @ 20:04

  15. Fremover har Danmark og EU hjemmetyrkere.
    Det er næsten sammenligneligt med forholdet mellem dansksindede og hjemmetyskerne i Sønderjylland/Nordschleswig, at hjemmetyskerne fremhævede, og stadig fremhæver, at tyske varer altid for bedre end danske varer.
    Desværre gøres det svært at sige til tyrken, at de bare kan gå “Heim ins reich”.
    Stor-Tyrkiet omfatter så EU som Tyrkiets vasal-stat ?
    Der vil ikke være nogen ende på hvad Tyrkiet vil gøre ved De oprindelige
    Europæiske Nationers Befolkninger : Fjernelse af Kirker, kors og grise.

    Kommentar by HelgeD-H — 5. marts 2011 @ 20:43

  16. Én ting må man give de tyrkiske politikere. Det som Mustafa Pasha ikke kunne gøre med våben i 1683, har de i vor tid fået ordnet med et pennestrøg på de bonede gulve.

    Kommentar by Michael Jensen — 5. marts 2011 @ 23:35

  17. tomme tønder buldre – hey det snart fastelavn ud og slå på tønde

    Kommentar by Michael Larsen — 5. marts 2011 @ 23:59

  18. EU er en vanvittig overnational ideologisk konstruktion, uhyggeligt vore politikere har tilsluttet sig de EU regler som lidt efter lidt kommer frem i lyset.
    Det er rent vælger bedrag de EU positive politikere er ude i.
    Jeg er for EU samarbejde, men ikke EU som overnational ideologisk konstruktion.

    Kommentar by poul sørensen — 6. marts 2011 @ 02:06

  19. @17

    Hvad med et danskkursus, ML? ;-)

    “buldre” -> “buldrer”
    (nutid, du ved – prøv det dog; det er slet ikke så svært! :D )

    “hey, det snart fastelavn ud …” -> “hey, det ER snart fastelavn. ”

    “Ud og slå på tønde” -> “Ud at slå på tønde”.

    Men OK, med en så naiv, uvidende, svagtbegavet halaltosse som du,
    så er det jo nok urimeligt af os at forvente sig ret meget i den henseende. Det meste af din skoletid gik åbenbart i stedet med at sidde sammen med rundkredspædagokkerne og “syntes”, “italesætte” og “føle”, at lave klippe-klistre-projekter om, hvor synd det er for Ongo-Bongo og Abdullihstan, og om hvordan hvide mennesker – og især de kristne – er skyld i stort set alle uretfærdigheder i hele verden og så ellers “zån’ komme hinan’ ved lizzom-på-en-eller-annæn-måthe, ikk’oz”? :D

    Dine indlæg bærer i hvert fald konstant præg af den slags omfattende
    pædagok-hjernevask, uigennemtænkte, frelste PK-holdninger uden rod i
    virkelighedens verden og en meget ringe udviklet evne til selvstændig refleksion.

    Kommentar by Bjovulf — 6. marts 2011 @ 03:36

  20. Der efterlyses rigtige statistikker om indvandring og økonomi. Se her:

    http://danmark.wordpress.com/

    Kommentar by Sigwar — 6. marts 2011 @ 16:52

RSS feed for comments on this post.