12. marts 2011

Et vognlæs Cannondale-cykler på vej til Vollsmose…

Slaveri er “når et menneske tvinges til at arbejde for et andet menneske“, som Ole Birk Olesen meget præcist har formuleret det. Fra Pernille-Bendixen.dk.

Projekt cykel-idioti.
Det blev i går besluttet at Odense kommune bruger 1.7 mio. på integrations projekter, heriblandt indkøb af Bad Boy cykler til en nypris af 8000 kr. Med støtte fra staten er det samlede beløb 2.5 mio. Kr. Cyklerne skal bruges til at forhindre, at brugeren stjæler andres cykler, og til at cykle ture rundt i Danmark. Desuden skal man coaches i at cykle af en medfølgende træner.

DF forslog at vi i stedet for skulle støtte Fynbus med pengene, men da de er øremærket til cykel by, ville man ikke det. Man kunne i stedet have valgt at få styr på cykel stierne i vores by, så cyklisterne ikke får smadret deres cykler i alle hullerne, og på den måde stadig støtte Odense som cykelby.

Hvorfor Odense kommune vil gøre det til et problem, at der er indvandrere som ikke ejer en cykel, må forblive en ubesvaret gåde. Hvorfor samtlige partier i Odense byråd (-DF) ønsker at nedgøre, forskelsbehandle og udstille indvandrere der ikke kan cykle som idioter, er tankevækkende!

(“… hver får stillet en racercykel med tilhørende tøj og udstyr til rådighed”)

Oploadet Kl. 23:49 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/23738/trackback

13 Comments »

  1. At beandle indvandrere som børn er nok ikke lige vejen frem og at det så samtidig går ud over skatteyderne at politikere IGEN skal demonstrere deres malplacerede humanistiske side for at fiske stemmer er bare endnu engang bevis på at de venstresnoede ikke magter at begå sig i en moderne verden hvor det altså bare ikke går at give særligt udvalgte “minoriteter” gaver og fordele som andre skal arbejde for at få.
    De her mennesker er ikke handicappede eller ude af stand til at erhverve en cykel selv.
    Spild af min tid og mine skattepenge

    Kommentar by Frank Hagmann — 13. marts 2011 @ 00:41

  2. Cykler til 8000 kr! Typisk at de kære muslimer ikke skal nøjes med den billige model fra kvickly, som så mange danskere bliver nødt til at cykle rundt på. Jeg gætter på, at man i Odense Kommune har argumenteret for, at det også skulle være en “værdig cykel”, som kulturberigerne ville gide cykle på.

    Løsningen er velsagtens, at man begynder at stjæle disse cykler, hvor end man finder dem.

    Kommentar by Egtedpigen — 13. marts 2011 @ 00:48

  3. Hvor morsomt. Jeg har faktisk selv overvejet at købe en Bad Boy som hverdagscykel, men har vurderet at den er for dyr og fin til at man kan være sikker på at have den i fred.

    Vi må sørme håbe ny-Odenseanerne kan have deres i fred. Ellers skal vi jo bare til at købe en ny til dem igen…

    Kommentar by Kenny Starfighter — 13. marts 2011 @ 07:01

  4. Jeg er helt sikker på den poul Nytårshat rasmussen’s vindblæste cyklende 12 min mere arbejdende enlige mpr til to, har det meget bedre nu, vi har virkelig sørget for at denne ophængte 12 min mere arbejdende enlige mor, på sin faldefærdige skraldede raslende cykel nu forstår vigtigheden af at have fri invasion af muhammedaner, der i sjakal-flokke kan frarøve sine to børns 1-krone mobiltelefoner og jakker.
    Hvor er det dog berigende, at blive flået i skat, for at se de altid BMV-kørende muhammed-fætre sælge 8000 kr dyre cykler til vantro vensterfløjs autonome for 4oo kr per stk. Fordi deres søstre og kusiner ikke må cykle fordi det kan få mødommen til at briste!!!
    Jakob Holdt’da’helt kæft hvor er vi vantro jakob’helt!! til grin!!!!

    Kommentar by li — 13. marts 2011 @ 09:21

  5. Den viste model er totalt uegnet til hverdagscykling: Ingen skærme, ingen bagagebærer, ingen lås, ingen lys. Hvad fanden tænker de på? De kunne få gode cykler fra Kildemoes eller lignede udmærkede firmaer for det halve inkl. lovpligtigt og meget nødvendigt udstyr.
    De her cykler kan kun bruges til skæg og ballade, ikke til at komme til arbejde eller uddannelse på. Vorherrebevares.

    Kommentar by Ulla Lauridsen — 13. marts 2011 @ 10:08

  6. Med dette her vil middagsherrerne i Odense bare sende et politisk korrekt signal til kolleger, prisuddelere, og afholdere af store frokoster:

    Dette her handler ikke om hudfarve, men om sociale kår, skal man forstå. Så når man giver tyven en cykel, behøver han naturligvis ikke længere at stjæle en. Voila!

    Det er der naturligvis ingen, der i virkeligheden tror på, men der er en frokost – eller en bedre middag – at vinde, og øjensynligt ingen stemmer at tabe.

    Så man skulle være da en rar tosse – som DF’erne, der aldrig bliver inviteret eller får priser – for ikke at fortsætte ud af sporet.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 13. marts 2011 @ 10:41

  7. Beskyttelsespenge igen igen – ligesom ham den danske admiral forleden, som mente at hvis blot vi gav Somalierne penge til at fange fisk ville de holde op med at være pirater (!)

    Kommentar by Sigwar — 13. marts 2011 @ 10:55

  8. mon ikke man i samme åndedrag kunne indkøbe andre eftertragtede ting, som I-phone, håndtasker, northface jakker, pengepunge og gøre luder- besøg gratis for vores gæster, eller i det mindste opdrage vores unge piger til i højere grad, at nyde berigelsen istedet for at anklage vores gæster for voldtægt i tide og utide, det er jo kun fordi de ikke forstår kulturen

    Kommentar by Hans L — 13. marts 2011 @ 12:25

  9. Kører selv Cannondale. Der er en lækker lille detalje ved min, og jeg håber at den også er med på Bad Boy modellerne: Et fint lille Stars and Stripes trykt på stangen lige før styret.

    Ulla, jeg tror du tager fejl mht. udstyr. Der vil selvfølgelig blive monteret skærme, bagagabærer, lys, GPS osv. så prisen banker op over 10.000 pr. stk.

    Mon ikke der kunne blive arbejde til Elsebeth Gerner Nielsens designskole, med at udvikle shariakompatibelt cykeltøj til de kære muslimaer?

    Der er jo penge nok.

    Kommentar by Hr. Snusk — 13. marts 2011 @ 12:41

  10. Man kan nok også afskaffe lommetyverier én gang for alle ved at give lommetyvene en fin ny tegnebog med en nystrøget plovmand i.

    Kommentar by ejegod — 13. marts 2011 @ 13:20

  11. Hmm, var den bedst kombination af pris-kvalitet man kunne opdrive i Odense.

    Og som Ulla siger, er det jo ikke engang en praktisk cykel.

    Nuvel, det værste er vel den grovkornede udstilling af araberne mfl. som Odense Byråd gør sig ansvarlige for.
    Det er grovkornet hån og latterliggørelse, og gør det jo umuligt for arabere at opnå den respekt mange af dem så ofte skriger efter.

    Kommentar by Superman — 13. marts 2011 @ 15:58

  12. @9 Hr. Snusk
    Jeg er ikke sikker på at vi får den lille glæde med flaget. Cannondale har for nyligt flyttet produktionen til Kina, så flaget med “made in America” kunne jeg godt forestille mig er væk. Også selv om firmaet stadig er amerikansk.

    Kommentar by Kenny Starfighter — 13. marts 2011 @ 19:51

  13. Mon der er en bevidst dobbelttydighed i at man har valgt at købe en “BAD BOY” til de slemme drenge?

    Kommentar by Kenny Starfighter — 14. marts 2011 @ 18:13

RSS feed for comments on this post.